abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_177552651
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 15:50 schreef Nobu het volgende:

[..]

Fijn, zo'n gelijkwaardige relatie.
Ja, zeker *;
I happen to think that mine is the level head and yours is the one things would roll off of.
We zijn bezig: K&W / Begonnen: Verhuizen van A tot Z #2
pi_177552775
Nou wat een vertrouwen heeft TS. :') Erg goede relatie hoor.
  vrijdag 2 maart 2018 @ 16:40:45 #78
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_177553087
quote:
7s.gif Op woensdag 21 februari 2018 20:16 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik vind het eigenlijk wel sterk van je, dat je zo duidelijk hebt geformuleerd waar je probleem ligt (bij de intimiteit van samenwonen, niet bij angst voor sexuele uitspattingen), en dat je zo duidelijk vindt dat dit een probleem tussen jouw oren is, niet achter haar voordeur.

Dat lijkt me een goed begin van de oplossing.
En ja, praat met haar hierover.
I have held many things in my hands, and I have lost them all; but whatever I have placed in God's hands, that I still possess.
pi_177573509
Dus terwijl de relatie met jou net begon, heeft ze een mannelijke huisgenote genomen (sorry voor deze formulering).
Zegt ook wat over haar.
Als ik een man was zou ik zo een iemand niet willen.
Maar goed je bent nu al zo ver. Ik zou het uiten en dan zal de tijd het leren hoe jullie verder gaan...
Hierdoor leren jullie elkaar wel meer kennen, je ziet hoe zij er mee om zal gaan en of jullie dichter naar elkaar groeien.. of niet.
Sterkte
pi_177573599
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 12:05 schreef DavidBrent het volgende:

[..]

Twee keer per week ongeveer. En ja, blijf vaak bij haar slapen en zij bij mij. Meerdere dagen soms.
Hoe groot is het daar? Dus die huisgenoot hoort jullie en ziet jullie...lijkt me ook raar voor eind twintig en met verder geen huisgenoten.
pi_177586766
Dumpen.
Wie goed doet goed ontmoet
pi_177590583
De waarheid mag niet benoemd worden.
pi_177590606

[ Bericht 100% gewijzigd door goldback op 04-03-2018 07:33:33 ]
pi_177590682
Maar goed ik heb genoeg ervaringen gezien en gehad en weet wat er van komt.
pi_177590990
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 22:15 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik betwijfel of onderscheid maken tussen geslachten een hersenkronkel is. Dat doe je of dat doe je niet.

De vriendin van TS doet dat dus niet. Het komt niet eens in haar op om de keuze voor een mannelijke huisgenoot te overleggen omdat het totaal niet boeiend is voor haar.
natuurlijk niet voor haar makkelijk om er iemand bij te hebben en vriendlief mag lijdzaam toekijken....het is zo geslepen dit.
  zondag 4 maart 2018 @ 07:52:41 #86
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_177593323
Roommate with benefits
pi_177641890
Ze kan een relatie met hem aangaan en doei zeggen tegen jou. Heel normaal, gebeurt zo vaak.
:W
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
pi_177656276
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 14:46 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Ze kan een relatie met hem aangaan en doei zeggen tegen jou. Heel normaal, gebeurt zo vaak.
:W
En als dat gebeurd, dan weet je dat zij niet de goede vriendin was voor je en kun je daarna nog altijd op zoek naar een andere vriendin.
pi_177656319
Bespreken, aangeven dat je het moeilijk vind en erbij zeggen dat dit uiteraard jouw probleem is. Aangeven dat je niet onzeker bent is onzin, het feit dat je hier problemen mee hebt komt toch voort uit het feit dat je je zorgen maakt. Ga het niet iets anders maken dan wat het is. Je bent bang dat ze met hem iets doet wat ze alleen met jou mag doen. Niet onzeker binnen je werk wilt niet zeggen dat je niet onzeker bent binnen een relatie.

Je kan haar vertrouwen dat er nooit iets gebeurt, dat lijkt me een mooi begin als je met haar verder wilt. En wellicht op termijn met haar gaan samenwonen. Gezien jullie leeftijd is dat niet eens zo raar. Dus geef aan dat je het moeilijk vind, zodat ze op de hoogte is van hoe jij je voelt en kijk hoe het verder gaat. Ga haar geen ultimatums stellen, ook deze situatie lijkt me tijdelijk.
pi_177672422
Uit het oog, uit het hart
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
pi_177718468
ts horen we nog iets van je?
  zaterdag 10 maart 2018 @ 11:08:13 #92
395292 oppanganjastyle
Smoke weed every day
pi_177719966
TS is je vriendin al zwanger van d'r huisgeno(o)t?
  zaterdag 10 maart 2018 @ 14:21:58 #93
110057 AgLarrr
Rara Temporum Felicitas
pi_177723116
Voor wat het waard is: het is mij en mijn vrouwelijke huisgenote destijds prima afgegaan. Ik heb een jaar met haar in een appartement gewoond en dat was gezellig. We waren allebei vrijgezel maar zijn gewoon van elkaar afgebleven. We mochten elkaar, maar we waren niet elkaars type. Er is ook geen vriendschap uit ontstaan of zo. Toen ik verhuisde gingen we gewoon onze eigen weg.

Dat gezegd hebbend meen ik te kunnen zeggen dan samen in n huis wonen wat anders is dan samenwonen. Ook qua intimiteit van de dagelijkse rituelen. Bij samen wonen in n huis leidt je allebei je eigen levens, doe je je eigen ding op je eigen tijdstip. Overlapt dat soms? Prima, dan eet je samen een keer - of je pakt een film samen. Maar in principe ga je gewoon je eigen gang en deel je de faciliteiten. Daar hoeft helemaal niets intiems aan te zijn.

Ik kan me niet voorstellen dat je vriendin iemand in huis gehaald heeft waarvan ze dacht "daar zit een relatie in". Die heeft ze immers al met jou. Maak eens kennis met die gast. Proef het water, kijk eens wat voor type het is, analyseer de dynamiek in huis. Daarna kun je het er eens over hebben met je meid.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_177724062
Ik snap heel goed dat TS zich hier niet lekker bij voelt. Er zitten meerdere kanten aan het verhaal.

Maar dat vriendin "liever" gaat samenwonen met een wildvreemde man ipv TS zegt ook wel iets.

De kans dat tussen vreemde en vriendin iets gebeurd is gewoon aanwezig. En uiteraard hoeft dat niet zo te zijn.

Ik zou gewoon leuke dingen met haar gaan doen en ervan genieten. Daarmee zou je het half jaar wel moeten kunnen overbruggen. Maak samen plannen en ga ervoor!
  zaterdag 10 maart 2018 @ 17:03:33 #95
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_177726220
Dan ben ik maar een jaloerse bal maar dat zou ik echt niet kunnen handelen. Als er nog andere huisgenoten zijn dan vind ik het al heel wat anders.
  dinsdag 13 maart 2018 @ 01:43:20 #96
450228 LeesFoknl
Schrijf ook graag.
pi_177782762
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 20:52 schreef AlwaysHappy het volgende:
Inderdaad al vaker gezegd, maar communiceren. Niet van haar vragen dat ze hem eruit schopt, maar als ze van je houdt zal ze het alleen maar waarderen dat je haar vertrouwt met je gevoelens. En dat je iets wil doen aan die onzekerheid (want dat is het wel...puur op dit punt). Uiteindelijk sprak ze waarschijnlijk ook met haar vrouwelijke roommate de dag door. Keek ze daar ook series mee. Voor haar is er dus verder niets veranderd. Ze zal dus niet echt door hebben dat jij er wel wat onzeker over kan zijn. Gewoon eerlijk zijn dus. En niet overkomen alsof je wil dat zij die gevoelens maar oplost voor jou.
^O^
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek !!
Count your blessings.
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_177838104
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 21:36 schreef DavidBrent het volgende:

[..]

*Lokroep*
Wat is de status?
pi_177857465
Als je haar vaker wil zien dan dat ze haar huisgenoot ziet, dan moet je daar gewoon voor zorgen. Laat de dingen niet als een slappe zak op zijn beloop gaan. Je vriendin heeft blijkbaar de behoefte de dagelijkse dingen met iemand te bespreken. Waar ben jij hierin? Nee, ze doet dat met een andere man. Als ik jou was zou ik me ernstig zorgen maken. Neem initiatief man.
pi_177857706
Hoe ver werk jij vanuit de woning van je vriendin? Als het goed te doen is qua afstand en vervoer, dan zou ik bij haar wonen, ook al kennen jullie elkaar niet zo lang. Dan kan je elke dag samen zijn.
pi_177868539
ts laat wat weten!
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')