abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_177699990
registreer om deze reclame te verbergen
Bedankt voor de reacties en tips. Het kan nog wel even wachten dus. ^O^
pi_177700431
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 21:12 schreef Lemijn het volgende:
FF en Sylver, bedoelen jullie de lodger sloffen van alleen fleece of die met leren buitenkant? Jacob heeft nu wollen slopen met een touwtje en dat ging lang goed, maar nu trekt hij ze los o|O , en ze worden ook te klein inmiddels.
De fleece idd. Trekken ook heel fijn en makkelijk aan, en ze zijn maar een euro of tien.
¸¸.´`.¸¸.´`.¸><(((>
pi_177776778
Vanaf welke leeftijd mogen baby's ander eten dan die eeuwige zuigelingenvoeding?
Hij is klaar voor de fruithapjes enzovoort hier.
pi_177776822
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2018 20:02 schreef Sugardaddy16 het volgende:
Vanaf welke leeftijd mogen baby's ander eten dan die eeuwige zuigelingenvoeding?
Hij is klaar voor de fruithapjes enzovoort hier.
Normaliter is het advies om te wachten tot 6 maanden.
pi_177776949
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2018 20:04 schreef Jentin het volgende:

[..]

Normaliter is het advies om te wachten tot 6 maanden.
Volgende week is hij 3 maanden en hij kijkt mijn eten uit m'n mond, inclusief begeleidende geluiden. Voornamelijk AAA. Soms Ooo.
Ik wil hem zo graag iets geven.
Wat gebeurt er dan? Wordt hij dan ziek?
pi_177777006
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2018 20:11 schreef Sugardaddy16 het volgende:

[..]

Volgende week is hij 3 maanden en hij kijkt mijn eten uit m'n mond, inclusief begeleidende geluiden. Voornamelijk AAA. Soms Ooo.
Ik wil hem zo graag iets geven.
Wat gebeurt er dan? Wordt hij dan ziek?
dat doet hij waarschijnlijk ook als je je tanden poetst of op je telefoon speelt ;) baby's zijn nou eenmaal geprogrammeerd om interesse te hebben in wat anderen doen, daar leren ze van. De darmen van een baby van 12 weken zijn zker nog niet aan fruit toe, en hij kan dat fysiek ook nog niet doorslikken.
Waarom wil je hem zo graag iets geven? Wacht echt minstens tot 4 maanden.
disclaimer
pi_177777236
Ah, ik weet alweer wie je bent.
disclaimer
  maandag 12 maart 2018 @ 20:27:17 #58
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_177777345
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2018 20:23 schreef Stormqueen het volgende:
Ah, ik weet alweer wie je bent.
Dennis?
KuikenGuppy
pi_177777357
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2018 20:13 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

dat doet hij waarschijnlijk ook als je je tanden poetst of op je telefoon speelt ;) baby's zijn nou eenmaal geprogrammeerd om interesse te hebben in wat anderen doen, daar leren ze van. De darmen van een baby van 12 weken zijn zker nog niet aan fruit toe, en hij kan dat fysiek ook nog niet doorslikken.
Waarom wil je hem zo graag iets geven? Wacht echt minstens tot 4 maanden.
Hij heeft geen tanden en telefoons kent hij nog niet.
Hij vraagt wel duidelijk om eten als we zelf iets eten.
pi_177777385
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2018 20:27 schreef Sugardaddy16 het volgende:

[..]

Hij heeft geen tanden en telefoons kent hij nog niet.
Hij vraagt wel duidelijk om eten als we zelf iets eten.
nee. Hij toont interesse. Hij zal in alles wat hij ziet interesse tonen. Stop in godsnaam nog geen fruit in je premature zoon van 12 weken...
disclaimer
pi_177777463
Echt, het is dat ik het zo sneu vind voor die arme baby, anders zou ik je nog adviseren om het jong lekker vol te stoppen. Alles om de ouders happy te maken nietwaar?
:(
disclaimer
pi_177777478
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2018 20:28 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

nee. Hij toont interesse. Hij zal in alles wat hij ziet interesse tonen. Stop in godsnaam nog geen fruit in je premature zoon van 12 weken...
Ja dat vind ik sneu, we durven zelf niet eens meer wat te eten als hij erbij zit, zo hard is ie aan het schooien. Duidelijk dat hij zijn melkje zat is.
pi_177777530
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2018 20:31 schreef Sugardaddy16 het volgende:

[..]

Ja dat vind ik sneu, we durven zelf niet eens meer wat te eten als hij erbij zit, zo hard is ie aan het schooien. Duidelijk dat hij zijn melkje zat is.
ach joh, dan doe je dat toch lekker.
Ik heb heel lang heel veel geduld met je gehad maar ik ben er echt helemaal klaar mee. Je wil toch geen oprecht antwoord, zoek het dan maar lekker zelf uit. :W
disclaimer
pi_177777540
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2018 20:30 schreef Stormqueen het volgende:
Echt, het is dat ik het zo sneu vind voor die arme baby, anders zou ik je nog adviseren om het jong lekker vol te stoppen. Alles om de ouders happy te maken nietwaar?
:(
Zijn ouders zijn happy, ze vinden het alleen sneu dat hun jong nog niets anders mag.
pi_177777566
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2018 20:33 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ach joh, dan doe je dat toch lekker.
Ik heb heel lang heel veel geduld met je gehad maar ik ben er echt helemaal klaar mee. Je wil toch geen oprecht antwoord, zoek het dan maar lekker zelf uit. :W
Ook goed.
pi_177777625
:')
pi_177777838
Ja Mekamotut! Ik miste je al zo! Wat heerlijk je weer te zien. Heb je nog niet ergens advies over nodig? Ik zit er helemaal klaar voor ^O^ .

Wat betreft eten heb ik alleen niks toe te voegen aan SQ.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_177777903
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2018 20:33 schreef Sugardaddy16 het volgende:

[..]

Zijn ouders zijn happy, ze vinden het alleen sneu dat hun jong nog niets anders mag.
Enorm sneu dat je z'n darmen geen oplawaai mag geven ja. Godsamme, wat zal Jules dat vreselijk vinden Dennis.
Lees je eens in voordat je vriendin er nog eentje uit plopt.
pi_177777944
Het is wel duidelijk wie de baas bij jullie in huis is, Sugardaddy. Dat wordt nog wat.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_177777992
Aan de andere kant noem ik Jacob vaak mijn broddelwerkje. Net als de eerste pannenkoek, die mislukt ook vaak een beetje. En daarna doe je het nog een paar keer en dan is het beter. Dus succes met trial & error en gewoon niet te snel stoppen.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_177778100
Oooh, ben jij ‘t? :') Ik zou beginnen met een Happy Meal, als je dit weekend een gaatje vindt ergens. Lekker laten sabbelen op een frietje ^O^

Kun je daarna onder een nieuwe naam een mooi topic openen over darmproblemen bij een premature driemaander, waardoor slapeloze nachten, waardoor relatieproblemen met Kim, waardoor opstandige puberdochter, waardoor toch twijfel over die derde op komst, waardoor meer ruzie met Kim die toch geen abortus meer wil :Y)

Manmanman, de popcorn komt niet aangesleept.
pi_177778171
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 20:43 schreef Lemijn het volgende:
Ja Mekamotut! Ik miste je al zo! Wat heerlijk je weer te zien. Heb je nog niet ergens advies over nodig? Ik zit er helemaal klaar voor ^O^ .

Wat betreft eten heb ik alleen niks toe te voegen aan SQ.
Haha nee, alleen dat vreselijke geschooi, ik voel me schuldig als ik wat eet en Jules ziet het. En hij lijkt zo te vragen om ook wat van mijn eten.
Ik ben trouwens de enige softie wbt de kleine. Mijn vrouw is glashard en houdt zich keurig aan het schema van de kinderarts. Dochter volgt haar voorbeeld.
Voor de rest is hij een modelbaby, hij slaapt, hij schijt en hij piest, hij lacht, hij maakt mooie geluiden, hij volgt je met zijn mooie donkere ogen.
pi_177778192
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2018 20:54 schreef Sugardaddy16 het volgende:

[..]

Haha nee, alleen dat vreselijke geschooi, ik voel me schuldig als ik wat eet en Jules ziet het. En hij lijkt zo te vragen om ook wat van mijn eten.
Ik ben trouwens de enige softie wbt de kleine. Mijn vrouw is glashard en houdt zich keurig aan het schema van de kinderarts. Dochter volgt haar voorbeeld.
Voor de rest is hij een modelbaby, hij slaapt, hij schijt en hij piest, hij lacht, hij maakt mooie geluiden, hij volgt je met zijn mooie donkere ogen.
Luister naar je vrouw.
  maandag 12 maart 2018 @ 20:59:04 #74
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_177778323
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2018 20:52 schreef Jentin het volgende:
Oooh, ben jij ‘t? :') Ik zou beginnen met een Happy Meal, als je dit weekend een gaatje vindt ergens. Lekker laten sabbelen op een frietje ^O^

Kun je daarna onder een nieuwe naam een mooi topic openen over darmproblemen bij een premature driemaander, waardoor slapeloze nachten, waardoor relatieproblemen met Kim, waardoor opstandige puberdochter, waardoor toch twijfel over die derde op komst, waardoor meer ruzie met Kim die toch geen abortus meer wil :Y)

Manmanman, de popcorn komt niet aangesleept.
Popcorn vind ik met 3 maanden ook wat vroeg hoor...
Wullie bin KOEL Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_177778764
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2018 20:59 schreef Leandra het volgende:

[..]

Popcorn vind ik met 3 maanden ook wat vroeg hoor...
_O-
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')