abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_177298931
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 13:55 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ik moest even googlen. Ik ben echt heel erg onbekend met dat soort dingen. Maar dan is het toch eigenlijk echt het kledingstuk, want van iemands figuur zie je dan niet echt veel meer? Of zie je dat dan toch als iemand beweegt?
Hoe bedoel je? Het is een kledingstuk, wordt vooral door ouderen gedragen. Jongeren dragen het minder, alleen bij feesten of gelegenheden. Maar de ouderen in Marokko lopen allemaal in een jelebba en dat is dan gewoon een kledingstuk.
pi_177298932
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 13:56 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Nee, broek. Mijn vader doet er altijd een zwemshort onder. Mijn man alleen zijn boxershort.
Super relevant dit
pi_177298984
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 13:58 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? Het is een kledingstuk, wordt vooral door ouderen gedragen. Jongeren dragen het minder, alleen bij feesten of gelegenheden. Maar de ouderen in Marokko lopen allemaal in een jelebba en dat is dan gewoon een kledingstuk.
Nou de aantrekkingskracht van een kledingstuk is voor mij ook dat je iemands lichaamsvormen erin ziet. Dus bij een pak dat mooi ziet, accentueert dat echt het mannelijke lijf zeg maar.

Mijn kaaskop probeert dat even te vertalen naar een man in een jurk, ik hoop dat dat niet beledigend overkomt want het is puur nieuwsgierigheid. :@
  maandag 19 februari 2018 @ 14:00:14 #104
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_177299001
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 13:45 schreef Ayora het volgende:
Pakken tijdens werk, casual daarbuiten O+
O+
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_177299016
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 13:59 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Nou de aantrekkingskracht van een kledingstuk is voor mij ook dat je iemands lichaamsvormen erin ziet. Dus bij een pak dat mooi ziet, accentueert dat echt het mannelijke lijf zeg maar.

Mijn kaaskop probeert dat even te vertalen naar een man in een jurk, ik hoop dat dat niet beledigend overkomt want het is puur nieuwsgierigheid. :@
Oh zo heheh, maar zo jurk is dan juist mysterieus toch? 🤣😛
pi_177299019
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 13:59 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Nou de aantrekkingskracht van een kledingstuk is voor mij ook dat je iemands lichaamsvormen erin ziet. Dus bij een pak dat mooi ziet, accentueert dat echt het mannelijke lijf zeg maar.

Mijn kaaskop probeert dat even te vertalen naar een man in een jurk, ik hoop dat dat niet beledigend overkomt want het is puur nieuwsgierigheid. :@
https://goo.gl/images/1Bzg3k
pi_177299021
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 13:48 schreef Maghrebijnse het volgende:
Maar, sommige mannen kunnen het zeker hebben. Maar er gaat niks boven man in een jelebba, dat is zo sexy.
Kan ik bij jou een authentieke bestellen? Ziet er wel fantastisch uit. Paar bordeelsluipers eronder en lekker luchten hoppa. 8-)
pi_177299033
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 14:00 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Oh zo heheh, maar zo jurk is dan juist mysterieus toch? 🤣😛
Aah, ja als je het zo zegt snap ik wel dat je dat juist wel aantrekkelijk kan vinden. :D
pi_177299045
quote:
Sommige dingen kun je niet verbergen. _O-
  maandag 19 februari 2018 @ 14:01:53 #111
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_177299048
Het wordt nu wel heel specifiek met alle voorkeuren. Lijkt me beetje offtopic.
pi_177299059
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 13:59 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Nou de aantrekkingskracht van een kledingstuk is voor mij ook dat je iemands lichaamsvormen erin ziet. Dus bij een pak dat mooi ziet, accentueert dat echt het mannelijke lijf zeg maar.

Mijn kaaskop probeert dat even te vertalen naar een man in een jurk, ik hoop dat dat niet beledigend overkomt want het is puur nieuwsgierigheid. :@
Arabieren zijn erg van de jurkjes. Vind dat ook niet mooi.

Een man moet breed lijken in zijn kleding en niet half female.
pi_177299182
Bij de vrouw vind ik het wel leuk staan
  maandag 19 februari 2018 @ 14:06:42 #114
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_177299187
Elke man kan een pak hebben, of je nou dik, dun of een boggel op je rug hebt. Het gaat erom dat je je juist laat inlichten en beetje je best doet. Mocht dat allemaal niet lukken dan heb je nog je vrouw/vriendin/moeder die je hierbij kan helpen.
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_177299201
People, kunnen we a.u.b weer ontopic? Alvast bedankt.
pi_177299497
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 14:06 schreef Montelly het volgende:
Elke man kan een pak hebben, of je nou dik, dun of een boggel op je rug hebt. Het gaat erom dat je je juist laat inlichten en beetje je best doet. Mocht dat allemaal niet lukken dan heb je nog je vrouw/vriendin/moeder die je hierbij kan helpen.
Waar het idee vandaan komt dat men tijdens een date net gekleed moet gaan is mij een raadsel. Net gekleed ga je naar je werkgever. Als ik met een dame op date gaat zie ik liever dat ze drop dead gorgeous gekleed is. Dat heeft vaker niet met net te maken dan wel.
pi_177299606
Lekker geurtje > nette kleding
pi_177299610
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 14:17 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Waar het idee vandaan komt dat men tijdens een date net gekleed moet gaan is mij een raadsel. Net gekleed ga je naar je werkgever. Als ik met een dame op date gaat zie ik liever dat ze drop dead gorgeous gekleed is. Dat heeft vaker niet met net te maken dan wel.
Aha, jij bent van het Adam- en Eva kostuum?! :D.

Er is een verschil tussen net aankleden en aankleden. Denk dat het meer te maken heeft met verzorgd aankleden ipv in je trainingspak komen daten ;)
pi_177299645
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 14:17 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Waar het idee vandaan komt dat men tijdens een date net gekleed moet gaan is mij een raadsel. Net gekleed ga je naar je werkgever. Als ik met een dame op date gaat zie ik liever dat ze drop dead gorgeous gekleed is. Dat heeft vaker niet met net te maken dan wel.
Wat is drop dead gorgeous?
pi_177299671
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 14:21 schreef Bilmiyorum_ het volgende:

[..]

Wat is drop dead gorgeous?
Ik denk hoerig gekleed.
pi_177299693
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 14:20 schreef weethetevennietmeer het volgende:

Er is een verschil tussen net aankleden en aankleden. Denk dat het meer te maken heeft met verzorgd aankleden ipv in je trainingspak komen daten ;)
Genoeg dates in trainingspak gehad :') if she is good to go, maakt het weinig meer uit _O-
pi_177299737
quote:
6s.gif Op maandag 19 februari 2018 14:22 schreef Weissmania het volgende:

[..]

Genoeg dates in trainingspak gehad :') if she is good to go, maakt het weinig meer uit _O-
Dat zijn seksdates.
pi_177299744
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 14:23 schreef Bilmiyorum_ het volgende:

[..]

Dat zijn seksdates.
Dat bepaal jij?
pi_177299775
Niks mis met daten in je pyjama.
pi_177299928
Een van mijn honderden nichten is verliefd op hem. Afgelopen zomer zaten we in een cafe en raad eens wie langs liep? Hij! Mijn nichtje durfde niks, heb voorgesteld om hem te benaderen voor haar maar nee weg was haar lef.
https://imgur.com/a/ZZMjQ
pi_177299977
Op dates kom ik vaak gewoon in een spijkerbroek met sneakers en een leuk shirtje/bloesje. Zo loop ik er namelijk altijd bij, dus waarom dan niet?
pi_177300022
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 14:33 schreef Allyo het volgende:
Op dates kom ik vaak gewoon in een spijkerbroek met sneakers en een leuk shirtje/bloesje. Zo loop ik er namelijk altijd bij, dus waarom dan niet?
Een daten is toch iemand lokken met de beste versie van jezelf?
pi_177300132
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 14:35 schreef Bilmiyorum_ het volgende:

[..]

Een daten is toch iemand lokken met de beste versie van jezelf?
Een date is gewoon een gezellig uitje. En dan zie je wel.
  maandag 19 februari 2018 @ 14:43:34 #129
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_177300174
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 14:33 schreef Allyo het volgende:
Op dates kom ik vaak gewoon in een spijkerbroek met sneakers en een leuk shirtje/bloesje. Zo loop ik er namelijk altijd bij, dus waarom dan niet?
Helemaal prima toch. Ik draag op dates een jurk en hakken omdat ik er in het dagelijks leven vaak ook zo bij loop. Dus dan ook.

Draag waar je je goed in voelt zou ik zeggen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_177300243
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 14:41 schreef rival het volgende:

[..]

Een date is gewoon een gezellig uitje. En dan zie je wel.
Nee joh. Gewoon paringsritueel en al.
pi_177300256
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 14:35 schreef Bilmiyorum_ het volgende:

[..]

Een daten is toch iemand lokken met de beste versie van jezelf?
Dus eerst in een of ander strak jurkje met torenhoge hakken aan komen om bij de vervolgdates in je joggingbroek op de bank te zitten? Nee dan houd ik het liever gewoon op een constante lijn, af en toe een keer extra je best doen met hakjes of rokjes of make up. Maar ik vind het leuker om te zien hoe iemand er in her dagelijks leven uitziet, daaraan kun je meer aflezen hoe iemand is dan wanneer iemand er op de eerste dates heel erg netjes bijloopt terwijl hij dat eigenlijk niet is.
pi_177300289
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 14:46 schreef Allyo het volgende:

[..]

Dus eerst in een of ander strak jurkje met torenhoge hakken aan komen om bij de vervolgdates in je joggingbroek op de bank te zitten? Nee dan houd ik het liever gewoon op een constante lijn, af en toe een keer extra je best doen met hakjes of rokjes of make up. Maar ik vind het leuker om te zien hoe iemand er in her dagelijks leven uitziet, daaraan kun je meer aflezen hoe iemand is dan wanneer iemand er op de eerste dates heel erg netjes bijloopt terwijl hij dat eigenlijk niet is.
Aannames dit.
Bedoelde meer: Ik toon de beste versie van mijzelf. Geen andere versie :)
pi_177301282
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 14:46 schreef Allyo het volgende:

[..]

Dus eerst in een of ander strak jurkje met torenhoge hakken aan komen om bij de vervolgdates in je joggingbroek op de bank te zitten? Nee dan houd ik het liever gewoon op een constante lijn, af en toe een keer extra je best doen met hakjes of rokjes of make up. Maar ik vind het leuker om te zien hoe iemand er in her dagelijks leven uitziet, daaraan kun je meer aflezen hoe iemand is dan wanneer iemand er op de eerste dates heel erg netjes bijloopt terwijl hij dat eigenlijk niet is.
Precies dit ^O^. Als je jezelf met kleden al anders voor doet, wat klopt er dan nog meer niet? :?.
pi_177301312
Hoe pakken jullie dat trouwens aan met seksdates? Is dat niet extreem awkward als je iemand vsn tinder plukt om vervolgens bij hem of haar af te spreken? Is het dan van gelijk de kleren uit.. gaan en weer vertrekken of ..
-
pi_177301355
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 15:38 schreef Anneloos het volgende:
Hoe pakken jullie dat trouwens aan met seksdates? Is dat niet extreem awkward als je iemand vsn tinder plukt om vervolgens bij hem of haar af te spreken? Is het dan van gelijk de kleren uit.. gaan en weer vertrekken of ..
Zo laten veel mensen het over komen ja, maar als de klik er niet is, dan blijven de kleren aan.

Ligt er vooral ook aan wat er vooraf evt al besproken of afgesproken is.

Ik gebruik Tinder niet alleen als seks-date app.
pi_177301414
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 15:38 schreef Anneloos het volgende:
Hoe pakken jullie dat trouwens aan met seksdates? Is dat niet extreem awkward als je iemand vsn tinder plukt om vervolgens bij hem of haar af te spreken? Is het dan van gelijk de kleren uit.. gaan en weer vertrekken of ..
Ik zou eerst maar gewoon eens beginnen met zoenen in plaats van direct al je kleren uit te trekken bij binnenkomst.

Nog normaler is gewoon eerst wat te praten en wat te drinken voordat er geneukt wordt.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_177301444
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 15:40 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Zo laten veel mensen het over komen ja, maar als de klik er niet is, dan blijven de kleren aan.

Ligt er vooral ook aan wat er vooraf evt al besproken of afgesproken is.

Ik gebruik Tinder niet alleen als seks-date app.
First guy ever die andere motieven heeft! Ik heb echt wel een klik nodig.. dus ook al ben ik ook wel eens nieuwsgierig hoe dat zou zijn.. ik zou het niet zomaar doen
-
pi_177301457
quote:
7s.gif Op maandag 19 februari 2018 15:43 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik zou eerst maar gewoon eens beginnen met zoenen in plaats van direct al je kleren uit te trekken bij binnenkomst.

Nog normaler is gewoon eerst wat te praten en wat te drinken voordat er geneukt wordt.
Haha.. lijkt me zo raar! Ik heb ook wel eens een scharrel gehad, maar dat was ook niet gelijk seks ofzo dusja
-
pi_177301478
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 15:45 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Haha.. lijkt me zo raar! Ik heb ook wel eens een scharrel gehad, maar dat was ook niet gelijk seks ofzo dusja
Oke.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_177301496
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 15:38 schreef Anneloos het volgende:
Hoe pakken jullie dat trouwens aan met seksdates? Is dat niet extreem awkward als je iemand vsn tinder plukt om vervolgens bij hem of haar af te spreken? Is het dan van gelijk de kleren uit.. gaan en weer vertrekken of ..
Meestal eerst even wat drinken en dan voor de vorm een film aanzetten inderdaad. Maar ook voor mij geldt: als er geen klik is gebeurd er niets. Maar eigenlijk zorg ik er van te voren meestal wel voor dat ik geen twijfels heb over degene waarmee ik afspreek; dus eigenlijk wel zeker weet dat er een soort van klik komt.
pi_177301505
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 15:38 schreef Anneloos het volgende:
Hoe pakken jullie dat trouwens aan met seksdates? Is dat niet extreem awkward als je iemand vsn tinder plukt om vervolgens bij hem of haar af te spreken? Is het dan van gelijk de kleren uit.. gaan en weer vertrekken of ..
Heb dat in het pre-Tinder tijdperk wel eens gehad via een datingsite. Eigenlijk zeg je nooit dat het om de seks gaat, maar als er een voorstel is om een hotelkamer te boeken dan weet je wel hoe laat het is. En tijdens de gesprekken waren de dubbelzinnigheden niet van de lucht :')

Rest natuurlijk nog de real life klik alleen. Die met die hotelkamer was wel geslaagd maar had er later ook 1 die zag het wel zitten maar toen ik haar zag dacht ik: -O-

Dus ondanks haar hints er niet op in gegaan. Was geval juiste Facebook hoek, gezichtsfoto's vermijden en foto's van 10 jaar terug gebruiken. Tot slot was ze erg saai verder, boeiende gesprekken waren het niet als het niet over seks ging. Dus na 3 drankjes haar succes gewenst met andere dates.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_177301525
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 15:44 schreef Anneloos het volgende:

[..]

First guy ever die andere motieven heeft! Ik heb echt wel een klik nodig.. dus ook al ben ik ook wel eens nieuwsgierig hoe dat zou zijn.. ik zou het niet zomaar doen
Dat onderste zeggen wel meer vrouwen, zelfs in dit topic, en uiteindelijk gaan ze toch voor de bijl ehm seks ;).

Seks krijgen is makkelijk, seks met wederzijdse aantrekkingskracht en passie dát is heel iets anders :)
pi_177301617
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 15:47 schreef Allyo het volgende:

[..]

Meestal eerst even wat drinken en dan voor de vorm een film aanzetten inderdaad. Maar ook voor mij geldt: als er geen klik is gebeurd er niets. Maar eigenlijk zorg ik er van te voren meestal wel voor dat ik geen twijfels heb over degene waarmee ik afspreek; dus eigenlijk wel zeker weet dat er een soort van klik komt.
Ja, dat is ook wel weer zo.. en inderdaad voor de vorm een ‘film’ aanzetten kuch herkenbaar!
-
pi_177301664
quote:
10s.gif Op maandag 19 februari 2018 15:47 schreef Godshand het volgende:

[..]

Heb dat in het pre-Tinder tijdperk wel eens gehad via een datingsite. Eigenlijk zeg je nooit dat het om de seks gaat, maar als er een voorstel is om een hotelkamer te boeken dan weet je wel hoe laat het is. En tijdens de gesprekken waren de dubbelzinnigheden niet van de lucht :')

Rest natuurlijk nog de real life klik alleen. Die met die hotelkamer was wel geslaagd maar had er later ook 1 die zag het wel zitten maar toen ik haar zag dacht ik: -O-

Dus ondanks haar hints er niet op in gegaan. Was geval juiste Facebook hoek, gezichtsfoto's vermijden en foto's van 10 jaar terug gebruiken. Tot slot was ze erg saai verder, boeiende gesprekken waren het niet als het niet over seks ging. Dus na 3 drankjes haar succes gewenst met andere dates.
Tegenwoordig draaien ze er niet meer om heen als ze seks willen! Ze zeggen het meestal gelijk en dan weet je ook gelijk waar je aan toe bent..

Allemaal catfishen op die datingsites joh
-
pi_177301735
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 15:54 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Tegenwoordig draaien ze er niet meer om heen als ze seks willen! Ze zeggen het meestal gelijk en dan weet je ook gelijk waar je aan toe bent..

Allemaal catfishen op die datingsites joh
Catfishen is wat anders dan mensen die willen neuken.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  maandag 19 februari 2018 @ 15:56:55 #146
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_177301737
'Ik houd van meligheid. Daarom bak ik vaak brood'. Op Tinder.

Als vliegen op de stront.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_177301751
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 15:38 schreef Anneloos het volgende:
Hoe pakken jullie dat trouwens aan met seksdates? Is dat niet extreem awkward als je iemand vsn tinder plukt om vervolgens bij hem of haar af te spreken? Is het dan van gelijk de kleren uit.. gaan en weer vertrekken of ..
Ik vind het goor. Zou geen man hoeven die aan ons heeft gedaan.
pi_177301785
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 15:48 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Dat onderste zeggen wel meer vrouwen, zelfs in dit topic, en uiteindelijk gaan ze toch voor de bijl ehm seks ;).
anders :)
Of ' dit doe ik anders nooit hoor' :D altijd weer mooi om te horen, en dan ook nog een kale voorbips hebben, alsof dat elke dag bijgehouden word :+ ach ik laat ze altijd lekker in de waan, Dat Tinder een seks app is klopt wel 9 van de 10 Tinder dates eindigen in ....
pi_177301802
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 15:48 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Dat onderste zeggen wel meer vrouwen, zelfs in dit topic, en uiteindelijk gaan ze toch voor de bijl ehm seks ;).

Seks krijgen is makkelijk, seks met wederzijdse aantrekkingskracht en passie dát is heel iets anders :)
Misschien, maar ik zou niet snel een seksdate via een datingsite regelen ofzo! Ik denk dat als ik een leuke man tegen zou komen in een kroeg dat ik dan sneller in zou geven, als ik echt opgewonden ben dan dat ik dit via tinder zou regelen.

Maar vooral dat laatste ‘seks krijgen is makkelijk’ dat is precies het probleem.. het is inderdaad heel makkelijk.. maar ik heb geen zin om met jan en alleman het bed in te duiken zonder dat er aantrekkingskracht, passie, verlangen is!

Maar tegenwoordig is van daten bijna geen sprake meer.. en dat maakt het voor mensen zoals ik lastiger :{
-
pi_177301807
quote:
10s.gif Op maandag 19 februari 2018 15:56 schreef SonicVolcano het volgende:
'Ik houd van meligheid. Daarom bak ik vaak brood'. Op Tinder.

Als vliegen op de stront.
Hij is best goed. :D
pi_177301824
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 15:57 schreef Bilmiyorum_ het volgende:

[..]

Ik vind het goor. Zou geen man hoeven die aan ons heeft gedaan.
Ja, ik hoef ook geen mannelijke hoer.. ik ben geen engel, maar ik probeer wel zo min mogelijk rond te neuken..
-
pi_177301834
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 15:58 schreef michiel_merk het volgende:

[..]

Of ' dit doe ik anders nooit hoor' :D altijd weer mooi om te horen, en dan ook nog een kale voorbips hebben, alsof dat elke dag bijgehouden word :+ ach ik laat ze altijd lekker in de waan, Dat Tinder een seks app is klopt wel 9 van de 10 Tinder dates eindigen in ....
Hahahaha. Ik ben er zelf altijd gewoon eerlijk over.
  maandag 19 februari 2018 @ 16:01:48 #153
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_177301853
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 15:59 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Hij is best goed. :D
Ik lieg. Ik heb al heel lang geen Tinder meer. Test 'm vooral uit.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_177301863
quote:
7s.gif Op maandag 19 februari 2018 15:56 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Catfishen is wat anders dan mensen die willen neuken.
Ik reageerde op Godshand ‘oude foto’s gebruiken, de perfecte hoek blabla ;) ;)
-
  maandag 19 februari 2018 @ 16:04:00 #155
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_177301911
Seksdates doe ik alleen als er iets vasts in zit. Een FWB dus. Maar eerst gewoon diegene leren kennen voordat ik mijn Frysk dumpke in haar pompebled stop :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_177301969
quote:
7s.gif Op maandag 19 februari 2018 16:04 schreef SonicVolcano het volgende:
Seksdates doe ik alleen als er iets vasts in zit. Een FWB dus. Maar eerst gewoon diegene leren kennen voordat ik mijn Frysk dumpke in haar pompebled stop :)
_O- _O-
-
pi_177301992
quote:
10s.gif Op maandag 19 februari 2018 15:56 schreef SonicVolcano het volgende:
'Ik houd van meligheid. Daarom bak ik vaak brood'. Op Tinder.

Als vliegen op de stront.
Ik ga het gelijk proberen!
  maandag 19 februari 2018 @ 16:13:22 #158
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_177302162
quote:
10s.gif Op maandag 19 februari 2018 15:56 schreef SonicVolcano het volgende:
'Ik houd van meligheid. Daarom bak ik vaak brood'. Op Tinder.

Als vliegen op de stront.
Krijgen ze daar een natte gleufje van ja?
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_177302203
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 15:38 schreef Anneloos het volgende:
Hoe pakken jullie dat trouwens aan met seksdates? Is dat niet extreem awkward als je iemand vsn tinder plukt om vervolgens bij hem of haar af te spreken? Is het dan van gelijk de kleren uit.. gaan en weer vertrekken of ..
Dat begint in mijn geval net als een gewone date, maar dan bij iemand thuis. Even wat drinken en kletsen. En dan go with the flow.

Gelijk weer vertrekken is er alleen nooit van gekomen :+
  maandag 19 februari 2018 @ 16:15:26 #160
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_177302217
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 16:13 schreef Montelly het volgende:

[..]

Krijgen ze daar een natte gleufje van ja?
Mijn leerlingen liggen dubbel om dit soort grappen maar mijn humor is dan ook heel flauw. Of dit vochtigheid oplevert, geen idee. Misschien eerder qua huilen.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_177302222
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 16:06 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik ga het gelijk proberen!
Jij hebt iets meer nodig 😊
pi_177302252
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 16:15 schreef Bilmiyorum_ het volgende:

[..]

Jij hebt iets meer nodig 😊
Dan moet er eigenlijk ook een broodbak foto bij. :P
pi_177302261
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 16:14 schreef rival het volgende:

[..]

Dat begint in mijn geval net als een gewone date, maar dan bij iemand thuis. Even wat drinken en kletsen. En dan go with the flow.

Gelijk weer vertrekken is er alleen nooit van gekomen :+
12 jaar later.. ik zit er nog steeds aan vast ~O>
-
  maandag 19 februari 2018 @ 16:18:28 #164
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_177302288
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 16:17 schreef Anneloos het volgende:

[..]

12 jaar later.. ik zit er nog steeds aan vast ~O>
Nooit jeuk gehad? :+
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_177302293
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 16:17 schreef Anneloos het volgende:

[..]

12 jaar later.. ik zit er nog steeds aan vast ~O>
Zo lang nog nooit, maar wie weet wat de toekomst brengt :7
pi_177302349
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 16:18 schreef Montelly het volgende:

[..]

Nooit jeuk gehad? :+
Hoe bedoel jij jeuk?
-
  maandag 19 februari 2018 @ 16:23:29 #167
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_177302400
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 16:21 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Hoe bedoel jij jeuk?
Om iets anders te proberen, 12 jaar is best lang.
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_177302435
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 16:23 schreef Montelly het volgende:

[..]

Om iets anders te proberen, 12 jaar is best lang.
Het was een grapje! Ik ben nog jong.. ik ben nog nooit zo lang samen geweest met iemand :P
-
  maandag 19 februari 2018 @ 16:30:50 #169
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_177302578
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 16:24 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Het was een grapje! Ik ben nog jong.. ik ben nog nooit zo lang samen geweest met iemand :P
Dat was erg fout geweest ja :X.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 19 februari 2018 @ 16:33:38 #170
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_177302630
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 13:14 schreef Fripsel het volgende:
Ik vind het juist een afknapper als mannen teveel waarde hechten aan een duur maatpak. :D Alsof ik in een fancy restaurant thuis hoor. De tafel werd bij ons vroeger gedekt met alleen een vork, ik heb mezelf met mes en vork leren eten.

Zoveel mensen, zoveel wensen. :D
Dat is wel een aparte opvoeding :@
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_177302645
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 16:33 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Dat is wel een aparte opvoeding :@
True story.
pi_177302712
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 15:58 schreef michiel_merk het volgende:

[..]

Of ' dit doe ik anders nooit hoor' :D altijd weer mooi om te horen, en dan ook nog een kale voorbips hebben, alsof dat elke dag bijgehouden word :+ ach ik laat ze altijd lekker in de waan, Dat Tinder een seks app is klopt wel 9 van de 10 Tinder dates eindigen in ....
FOK!dates ook, als je al die OUD topics ziet :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_177302763
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 16:30 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dat was erg fout geweest ja :X.
:s)
-
pi_177302976
quote:
10s.gif Op maandag 19 februari 2018 16:38 schreef Godshand het volgende:

[..]

FOK!dates ook, als je al die OUD topics ziet :P
ja?
ik zit sinds 2003 op Fok, ik weet niet beter dat dit een 'discussie' app is :+
pi_177303063
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 16:52 schreef michiel_merk het volgende:

[..]

ja?
ik zit sinds 2003 op fok, ik weet niet beter dat dit een discussie app is :+
Het begint met een K&W topic waarin aangekondigd wordt dat een FOK!stel heeft besloten te gaan hokken samen.

Daarna binnen de kortste keren is de zwangerschap in OUD aangekondigd :P

Er zijn best veel FOK! stellen. Laatst hier nog een topic over een Mini-Me. Maar het zijn best schattige topics O+
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_177304134
Oke, ik meld me hier ook maar. Afgelopen week Tinder erop gegooid en gisteren op date geweest. Was super gezellig, maar dat afscheid nemen. Ik ben er geen kei in. Geef je iemand een hand, drie zoenen? Wat? ( Ben nu anderhalf jaar vrijgezel en had hiervoor een relatie van bijna 9 jaar. Dus ben echt totaal niet bekend met daten en zo)

Ik ga aankomende week weer op date. Hopelijk voel ik het dan beter aan. :P
pi_177304146
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 17:55 schreef WeirdlyWired het volgende:
Oke, ik meld me hier ook maar. Afgelopen week Tinder erop gegooid en gisteren op date geweest. Was super gezellig, maar dat afscheid nemen. Ik ben er geen kei in. Geef je iemand een hand, drie zoenen? Wat? ( Ben nu anderhalf jaar vrijgezel en had hiervoor een relatie van bijna 9 jaar. Dus ben echt totaal niet bekend met daten en zo)

Ik ga aankomende week weer op date. Hopelijk voel ik het dan beter aan. :P
Hoe hebben jullie nu afscheid genomen dan? :D
pi_177304167
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 17:56 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Hoe hebben jullie nu afscheid genomen dan? :D
Geknuffeld. (Ik moest sowieso weg, maar vroeg me wel af hoe lang we anders nog zouden knuffelen als ik niet weg hoefde)
pi_177304221
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 17:57 schreef WeirdlyWired het volgende:

[..]

Geknuffeld. (Ik moest sowieso weg, maar vroeg me wel af hoe lang we anders nog zouden knuffelen als ik niet weg hoefde)
En je hebt met hem ook je volgende date? Dan was het wel een goed afscheid toch? :P
pi_177304241
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 17:55 schreef WeirdlyWired het volgende:
Oke, ik meld me hier ook maar. Afgelopen week Tinder erop gegooid en gisteren op date geweest. Was super gezellig, maar dat afscheid nemen. Ik ben er geen kei in. Geef je iemand een hand, drie zoenen? Wat? ( Ben nu anderhalf jaar vrijgezel en had hiervoor een relatie van bijna 9 jaar. Dus ben echt totaal niet bekend met daten en zo)

Ik ga aankomende week weer op date. Hopelijk voel ik het dan beter aan. :P
Met die van 9 jaar heb je nooit gedate? Dat was: kom maar samen wonen, ik ben eenzaam?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_177304336
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 18:01 schreef Fripsel het volgende:

[..]

En je hebt met hem ook je volgende date? Dan was het wel een goed afscheid toch? :P
Ja, heb met hem ook de volgende date. Hij zag er wel de humor van in denk.

quote:
5s.gif Op maandag 19 februari 2018 18:02 schreef Godshand het volgende:

[..]

Met die van 9 jaar heb je nooit gedate? Dat was: kom maar samen wonen, ik ben eenzaam?
Jawel, maar kende hem ook van het werk. Hij bleef al vrij snel slapen bij me. De ongemakkelijke dating fase duurde in ieder geval niet lang.
pi_177304705
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:20 schreef Anneloos het volgende:
Mannen profielen be like:
1,83
Alleen lichaamslengte trok toch best veel matches eigenlijk :@
Naast dat ik niet zo'n zin heb in een hele lap tekst tikken kan iemand ook gewoon vragen wat zij wilt weten. ;)
pi_177304903
BTW gebruiken hier mensen ook weleens Inner circle. Om de zoveel tijd spammen ze mer weer met een gratisch trial periode. Maar ik vind het verdien model een beetje mwah.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_177305086
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 18:39 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
BTW gebruiken hier mensen ook weleens Inner circle. Om de zoveel tijd spammen ze mer weer met een gratisch trial periode. Maar ik vind het verdien model een beetje mwah.
Hoe werkt dat?
pi_177305136
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 18:30 schreef Docker_ het volgende:

[..]

Alleen lichaamslengte trok toch best veel matches eigenlijk :@
Naast dat ik niet zo'n zin heb in een hele lap tekst tikken kan iemand ook gewoon vragen wat zij wilt weten. ;)
True! Maar dat lengte dingetje.. pffft
-
pi_177305157
1.76 ;(
pi_177305198
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 18:30 schreef Docker_ het volgende:

[..]

Alleen lichaamslengte trok toch best veel matches eigenlijk :@
Naast dat ik niet zo'n zin heb in een hele lap tekst tikken kan iemand ook gewoon vragen wat zij wilt weten. ;)
Size does matter.
pi_177305223
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 18:47 schreef Faxie het volgende:

[..]

Hoe werkt dat?
Moet door een soort screening komen en dan kun je vrouwen bekijken en chatten.
Soort twitter maar mijn inziens met een veel betere kwaliteit (en moeilijkheidsgraad) vrouwen.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_177305251
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 18:54 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Moet door een soort screening komen en dan kun je vrouwen bekijken en chatten.
Soort twitter maar mijn inziens met een veel betere kwaliteit (en moeilijkheidsgraad) vrouwen.
Hm ok. Klinkt niet echt hoopvol :')
pi_177305286
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 18:55 schreef Faxie het volgende:

[..]

Hm ok. Klinkt niet echt hoopvol :')
Mwah het is of lijkt minder vleeskeuring dan Tinder. Lijkt trouwens wel echt iets voor hoogopgeleiden. Het stikt van de artsen en tandartsen als ik het moet geloven.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  maandag 19 februari 2018 @ 18:57:07 #191
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_177305292
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 18:51 schreef Faxie het volgende:
1.76 ;(
Prima lengte.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_177305334
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 18:49 schreef Anneloos het volgende:

[..]

True! Maar dat lengte dingetje.. pffft
Ik klaag niet, met m'n 2 meter is bijna iedere aantrekkelijke vrouw klein en schattig. O+
pi_177305420
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 18:57 schreef Samzz het volgende:

[..]

Prima lengte.
>180 is nog meer prima in de regel
  maandag 19 februari 2018 @ 19:04:22 #194
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_177305463
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 19:02 schreef Faxie het volgende:

[..]

>180 is nog meer prima in de regel
Klopt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_177305530
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:39 schreef Bilmiyorum_ het volgende:
Langere man is aantrekkelijker. Ik zie meestal aan een foto wel of hij lang of klein is.

Heb medelij met kleine mannen.
Waarom? Hoe vaak sta je? Grotendeels zit of lig :P je toch? Dan zie je dat verschil toch niet?
pi_177305541
Ik kwam laatst een vrouw tegen die bijna even lang was, vond dat heel onaantrekkelijk eigenlijk. ;(
Uiterste trekken elkaar aan zeggen ze altijd, dat klopt in mijn geval ook 9 vd 10 keer. De vrouw is in veel gevallen beduidend veel kleiner/korter dan ik zelf. :@
pi_177305658
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 19:07 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Waarom? Hoe vaak sta je? Grotendeels zit of lig :P je toch? Dan zie je dat verschil toch niet?
Ik wil mij beschermd voelen. 1.75 gaat dat niet geven.
pi_177305709
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 19:12 schreef Bilmiyorum_ het volgende:

[..]

Ik wil mij beschermd voelen. 1.75 gaat dat niet geven.
En wat als het een afgetrainde uitsmijter/bodyguard is, maar hij is <1.80?
pi_177305872
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 17:55 schreef WeirdlyWired het volgende:
Oke, ik meld me hier ook maar. Afgelopen week Tinder erop gegooid en gisteren op date geweest. Was super gezellig, maar dat afscheid nemen. Ik ben er geen kei in. Geef je iemand een hand, drie zoenen? Wat? ( Ben nu anderhalf jaar vrijgezel en had hiervoor een relatie van bijna 9 jaar. Dus ben echt totaal niet bekend met daten en zo)

Ik ga aankomende week weer op date. Hopelijk voel ik het dan beter aan. :P
Drie zoenen is meestal wel gewoon de standaard voor een first date.
pi_177305904
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 19:15 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

En wat als het een afgetrainde uitsmijter/bodyguard is, maar hij is <1.80?
Tbh, ik zeg wat ik eyecandy vind. Maar als ik zou daten en iemand zou ontmoeten die niet past bij mijn wensen, maar tot wie ik mij wel aangetrokken voel is het een ander verhaal. Ik val nog altijd op uitstraling maar vaak hoort daar de lengte bij.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')