abonnement Unibet Coolblue
pi_177289532
Ik wilde mijn tuin laten betegelen. Maar iedereen die ik hiervoor opbel doet nogal vaag over de kosten. Ze kunnen (of willen) nieteens een indicatie geven. Waarom is dit?

Er staat alleen veel onkruid zo hoog als gras. Omdat de nieuwbouwwoning heel lang onverkocht stond. Maar verder is er niets bijzonders. Dus wat zou de reden zijn?
pi_177289750
Had je dat niet beter kunnen vragen aan de mensen die je hebt gebeld?
pi_177289825
Kijk hier anders even https://www.werkspot.nl/hovenier
pi_177290680
Zou dat bijvoorbeeld kunnen komen doordat zij door de telefoon niet kunnen zien wat jouw ondergrond is?
unieke geschenken, exclusieve cadeaus uit de mooiste Nederlandse bomen:
handgemaakte houten vazen http://www.hetmooistehout.nl
handgemaakte houten schalen http://www.houtenschalen.nl
pi_177290855
Je ondergrond,hoeveel ze moeten afgraven,hoeveel zand er op moet, hoeveel hoeken etc etc is allemaal bepalend voor de prijs
pi_177290858
Ze moeten het eerst zien.
  maandag 19 februari 2018 @ 08:13:35 #7
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_177291201
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 06:27 schreef JurriaanK het volgende:
Zou dat bijvoorbeeld kunnen komen doordat zij door de telefoon niet kunnen zien wat jouw ondergrond is?
Dat lijkt mij onwaarschijnlijk.

Ze willen TS gewoon een poot uitdraaien.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_177295060
Ik heb de afgelopen weken 3 hoveniers over de vloer gehad en er komt iets meer bij kijken dan zand en tegels.
Huur van een graver, van een dumper, Afvoer van de grond (Grondbank), vulzand en het aantal uren.
Hierbij komen dan nog je tegels, bandjes, in mijn geval een afvoerput, blokken voor de borders en nog wat spul.
Ze willen echt goed zien wat ze aannemen voor ze een klus starten. logisch want mijn tuin is bijvoorbeeld zware klei en dat is wat lastiger dan al een bestaande tuin met zand aanpassen. (is mij verteld)
pi_177329177
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 11:52 schreef Jurgendbr het volgende:
Ik heb de afgelopen weken 3 hoveniers over de vloer gehad en er komt iets meer bij kijken dan zand en tegels.
Huur van een graver, van een dumper, Afvoer van de grond (Grondbank), vulzand en het aantal uren.
Hierbij komen dan nog je tegels, bandjes, in mijn geval een afvoerput, blokken voor de borders en nog wat spul.
Ze willen echt goed zien wat ze aannemen voor ze een klus starten. logisch want mijn tuin is bijvoorbeeld zware klei en dat is wat lastiger dan al een bestaande tuin met zand aanpassen. (is mij verteld)
Hoeveel ben je kwijt ervoor en hoe groot is je tuin?
pi_177335752
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 20:43 schreef Crazylikethatglue het volgende:

[..]

Hoeveel ben je kwijt ervoor en hoe groot is je tuin?
Alles bij elkaar, iets over de 8K. 120M2 tuin, waarvan 80m2 straatwerk. Stukje gras van 15m2 en wat gelijmde bakken. Stenen kosten iets van 23,- per m2 en we doen nog een stuk van 3X3,5 met houtlook stenen en die kosten tussen de 60 en de 70 euro.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')