abonnement Unibet Coolblue
  Boks-Chick zondag 18 februari 2018 @ 22:04:00 #1
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_177287529
Te koop:

Een fantastisch en heerlijke Macpac!

Oftewel: een rugzak van het fameuze merk Macpac, type Esprit, inhoud 65L.
Deze rugzak heeft een pasvorm speciaal voor vrouwen. Macpacs staan bekent om hun onverwoestbare en kwalitief hoogstaande trekkingrugzakken die een leven lang mee gaan.
Hele ideale trekking rugzak met veel inhoud. Het heeft verschillende extra vakken, waar je van alles in kwijt kan. Deze rugzak zit heerlijk, mede doordat het aan alle kanten verstelbaar is.

Deze van mij komt uit Nieuw Zeeland, hij is daar gekocht. Ik heb er 2 zomervakanties en 1x 4mnd sabbatical in de bergen mee gedaan. Ik raad hem echt aan voor iedereen die een goede en betrouwbare rugzak zoekt en zeker als je een grote backpackvakantie wil gaan doen. Je weet dan zeker dat je een onverwoestbare kwaliteitsrugzak tot je beschikking hebt. De rugzak is compleet met regenhoes. Verdere specs:

SPOILER: info van macpacsite
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie hier de site waar hij op staat:
https://www.macpac-europe.com/shop/nl/Macpac_Esprit_65_Moody_Blue

Nieuwprijs is tegenwoordig rond de 300,-
Vraagprijs: 100,-

Voor deze prijs heb je een trekkingrugzak die je de rest van je leven zonder zorgen kan gebruiken!

Af te halen op verschillende locaties.
Dagelijks: Den Haag / Rijswijk / Rotterdam
1xpw ook mogelijk in Halsteren / Bergen op Zoom







lolwut
  Boks-Chick woensdag 21 februari 2018 @ 22:04:45 #2
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_177355796
schop
lolwut
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')