abonnement Unibet Coolblue
pi_177289756
quote:
10s.gif Op zondag 18 februari 2018 23:37 schreef DeZwabber het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wilde eigenlijk nog dubbel paneren maar daar had ik geen tijd meer voor.
Ziet er al goed uit! Ben benieuwd naar het eindresultaat! Ik verwacht wel een krokodellen proeverij :@
-
pi_177289762
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 00:28 schreef Faxie het volgende:
Ik pak maar wat drank...
You oke, hun?
-
pi_177289765
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 00:58 schreef Anneloos het volgende:

[..]

You oke, hun?
Niet helemaal...maar ik overleef het wel
  Designer maandag 19 februari 2018 @ 01:00:38 #229
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_177289768
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 00:57 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Ziet er al goed uit! Ben benieuwd naar het eindresultaat! Ik verwacht wel een krokodellen proeverij :@
Ik wil wel eerst wat meer consistentie in het recept. Ik heb nu gewoon een beetje naar smaak wat kruiden toegevoegd.

Molo dreigde ook al. _O-
🐙
pi_177289792
quote:
10s.gif Op maandag 19 februari 2018 01:00 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

Ik wil wel eerst wat meer consistentie in het recept. Ik heb nu gewoon een beetje naar smaak wat kruiden toegevoegd.

Molo dreigde ook al. _O-
Aangezien ik zo dichtbij woon kunnen we toch wel eventjes wat regelen? Ik breng wel het toetje
-
pi_177289804
Ps: ik verwacht wel dat jouw krokodel (waar jij wel even een nieuwe naam voor moet verzinnen, aangezien die al bezet is) beter is dan deze

https://www.hartvannederl(...)-kroket-de-krokodel/
-
  User die overal opduikt 2022 maandag 19 februari 2018 @ 05:34:16 #232
186611 Haags
pi_177290600
Mogge
Zonder wrijving geen glans
pi_177290699
Goedemorgen, bah en zo ben je dan ineens klaarwakker, Dat was niet helemaal de bedoeling.
pi_177290759
Goedemorgen allemaal
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_177290763
:W
  maandag 19 februari 2018 @ 07:02:47 #236
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_177290775
Goedemorgen :W
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_177290797
Gister heel seizoen Supersize vs Superskinny gezien, was best heel interessant
pi_177290800
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 07:08 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Gister heel seizoen Supersize vs Superskinny gezien, was best heel interessant
Nice

Ik kan niet tegen dikke-mensenprogramma's :@
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_177290808
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 07:08 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Nice

Ik kan niet tegen dikke-mensenprogramma's :@
Ik vraag mij altijd af of er geen moment geweest is dat die mensen dachten, hmmmm dit gaat niet goed komen. Laat ik eens wat minder eten.
pi_177290822
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 07:12 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Ik vraag mij altijd af of er geen moment geweest is dat die mensen dachten, hmmmm dit gaat niet goed komen. Laat ik eens wat minder eten.
Tuurlijk niet. Zielig zijn omdat ze teveel gewicht hebben en aan de andere kant gewoon doorgaan met de ongezonde levenstijl. Bij zulke mensen ontbreekt het aan inzicht.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_177290847
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 07:16 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Tuurlijk niet. Zielig zijn omdat ze teveel gewicht hebben en aan de andere kant gewoon doorgaan met de ongezonde levenstijl. Bij zulke mensen ontbreekt het aan inzicht.
Nou ja, vond het wel interessant, in dit programma laten ze een veel te zware en een veel te lichte samen 2 dagen in een huis zitten en dan moeten ze van maaltijd ruilen. Dus de zware krijgt wat de dunne at en de dunne moet eten wat de zware at. Moest soms wel lachen als de zware met een dienblad vol midden in de nacht de slaapkamer van de dunne binnen kwam van Hallo, je moet even dit eten. Dan zag je de dunne zo kijken van He? WTF? Het is midden in de nacht!!
Dan begonnen ze met tegen zin die zooi naar binnen te werken.
  Designer maandag 19 februari 2018 @ 07:23:16 #242
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_177290852
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 07:16 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Tuurlijk niet. Zielig zijn omdat ze teveel gewicht hebben en aan de andere kant gewoon doorgaan met de ongezonde levenstijl. Bij zulke mensen ontbreekt het aan inzicht.
Ik denk dat je wel erg comfortabel kort door de bocht gaat.

Denk je niet dat er misschien sprake is van dwangmatig gedrag bij zulke excessen?
🐙
pi_177290868
quote:
7s.gif Op maandag 19 februari 2018 07:23 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

Ik denk dat je wel erg comfortabel kort door de bocht gaat.

Denk je niet dat er misschien sprake is van dwangmatig gedrag bij zulke excessen?
Mwah, mijn mening erover kan wellicht kort door de bocht zijn. En dat dwangmatige moet toch ergens vandaan komen? Als je er zelf aan begonnen bent kan je er ook zelf mee stoppen, is mijn visie.
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 07:22 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Nou ja, vond het wel interessant, in dit programma laten ze een veel te zware en een veel te lichte samen 2 dagen in een huis zitten en dan moeten ze van maaltijd ruilen. Dus de zware krijgt wat de dunne at en de dunne moet eten wat de zware at. Moest soms wel lachen als de zware met een dienblad vol midden in de nacht de slaapkamer van de dunne binnen kwam van Hallo, je moet even dit eten. Dan zag je de dunne zo kijken van He? WTF? Het is midden in de nacht!!
Dan begonnen ze met tegen zin die zooi naar binnen te werken.
Nou midden in de nacht vind ik dan weer te ver gaan :P Dan had ik vriendelijk bedankt, me omgedraaid en verder geslapen :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 19 februari 2018 @ 07:27:19 #244
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_177290873
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 07:16 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Tuurlijk niet. Zielig zijn omdat ze teveel gewicht hebben en aan de andere kant gewoon doorgaan met de ongezonde levenstijl. Bij zulke mensen ontbreekt het aan inzicht.
Oh jij hebt echt geen idee wat verslaving inhoudt he ;(.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_177290878
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 07:27 schreef Samzz het volgende:

[..]

Oh jij hebt echt geen idee wat verslaving inhoudt he ;(.
Genoeg om te weten dat het erg gevaarlijk is en je er zelf voor kunt zorgen dat je niet verslaafd raakt, zo is het mij aangeleerd.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 19 februari 2018 @ 07:32:04 #246
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_177290891
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 07:28 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Genoeg om te weten dat het erg gevaarlijk is en je er zelf voor kunt zorgen dat je niet verslaafd raakt, zo is het mij aangeleerd.
Gelukkig is het altijd heel erg makkelijk ervoor te zorgen dat je niet verslaafd raakt en is het absoluut geen glijdende schaal waarin iedereen even veel kracht heeft bepaalde patronen te herkennen en er wat mee te doen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_177290899
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 07:26 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Nou midden in de nacht vind ik dan weer te ver gaan :P Dan had ik vriendelijk bedankt, me omgedraaid en verder geslapen :P
Nee je moet dan echt van alles iets gehad hebben, vond wel dat de mensen die heel weinig aten bij de laatste maaltijd die ze kregen weer beter aten en meer kleur hadden. Ook zeiden sommigen, toen ze naar beneden kwamen hadden ze wel trek.

Een vrouw moest huilen omdat ze toen zag hoe weinig ze at, de zware had alleen een paar frietjes met curry gekregen terwijl zij tussen 4 borden eten zat. Terwijl sommige zware mensen zich heel schuldig voelden omdat ze iemand compleet aan het volproppen waren.

Zagen ook dat ze met name de zware mensen meenamen naar Amerika om te laten zien hoe ze ook konden eindigen.

Ja ik kan wel zeggen vond het een erg boeiend programma.
pi_177290917
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 07:32 schreef Samzz het volgende:

[..]

Gelukkig is het altijd heel erg makkelijk ervoor te zorgen dat je niet verslaafd raakt en is het absoluut geen glijdende schaal waarin iedereen even veel kracht heeft bepaalde patronen te herkennen en er wat mee te doen.
Ook dat heb je toch zelf in de hand? Ja, wellicht denk ik te makkelijk erover, en er zullen echt wel mensen zijn die de wilskracht niet hebben om dit te kunnen herkennen. Dan nog vind ik dat je over zoiets nog zelf de controle hebt.
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 07:33 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Nee je moet dan echt van alles iets gehad hebben, vond wel dat de mensen die heel weinig aten bij de laatste maaltijd die ze kregen weer beter aten en meer kleur hadden. Ook zeiden sommigen, toen ze naar beneden kwamen hadden ze wel trek.

Een vrouw moest huilen omdat ze toen zag hoe weinig ze at, de zware had alleen een paar frietjes met curry gekregen terwijl zij tussen 4 borden eten zat. Terwijl sommige zware mensen zich heel schuldig voelden omdat ze iemand compleet aan het volproppen waren.

Zagen ook dat ze met name de zware mensen meenamen naar Amerika om te laten zien hoe ze ook konden eindigen.

Ja ik kan wel zeggen vond het een erg boeiend programma.
Mja, in Amerika zijn de gevallen dan wel weer enorm extreem. Zoals die gast die uit zijn slaapkamer getild moest worden met een hijskraan :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_177290919
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 07:28 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Genoeg om te weten dat het erg gevaarlijk is en je er zelf voor kunt zorgen dat je niet verslaafd raakt, zo is het mij aangeleerd.
Een verslaving sluipt er vaak in, er is niemand die bewust op een dag opstaat en denkt, Heyyyy wat zal ik vandaag eens doen? Laat ik mezelf eens met een verslaving opzadelen.
Verslavingen zijn namelijk ook een manier om met stress, druk, enz enz om te gaan, dit kan van overmatig hardlopen tot zware verdovende middelen zijn.
  maandag 19 februari 2018 @ 07:36:40 #250
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_177290927
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 07:35 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ook dat heb je toch zelf in de hand? Ja, wellicht denk ik te makkelijk erover, en er zullen echt wel mensen zijn die de wilskracht niet hebben om dit te kunnen herkennen. Dan nog vind ik dat je zoiets nog zelf in de hand hebt.

[..]

Mja, in Amerika zijn de gevallen dan wel weer enorm extreem. Zoals die gast die uit zijn slaapkamer getild moest worden met een hijskraan :P
Heb je ook. Maar dat maakt t niet makkelijker of zo.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')