abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_177284275
Partijleider Alexander Pechtold deed discriminerende uitspraken over Russen, terwijl zijn ministermaatje Kasja Ollongren de afschaffing van het raadgevende referendum door de Tweede Kamer probeerde te persen.

http://www.dagelijksestan(...)lverlies-incasseren/

http://www.dagelijksestan(...)n/peiling-18-2-2018/

Gelet op de zwaarte van het onderwerp van het referendum dat de democratisch ingestelde burger diep raakt en het blijvende manipulatieve optreden van Kasja Ollongren, dat haar onbetrouwbaarheid weergeeft, is mijn verwachting dat D66 nog veel verder zal zakken.

Game on. ^O^ .
I´m back.
pi_177284376
Jij hebt ze niet gelinkt?
pi_177284402
quote:
1s.gif Op zondag 18 februari 2018 16:44 schreef Monolith het volgende:
Daar doelde ik natuurlijk niet op. Ik doelde op het feit dat D66 zelfs in deze peilingen nog hoger staat dan in het gros van haar verkiezingsuitslagen.


[ afbeelding ]
Is dat je hartslag 1 minuut voor de orgaanroof ? :X
grapje, van mij mogen ze alles hebben uit mijn lichaam
quote:
0s.gif Op zondag 18 februari 2018 17:12 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
14 zetels voor FvD. :D

Kennelijk zijn nogal wat Nederlanders het eens met pseudo-wetenschappelijke rassentheorieën, hebben ze niet zo veel problemen met een conclaaf met een bekende neonazi en boeit het hen niet als een politicus A zegt maar B doet.

Wat een land zijn we geworden...
Welke neonazi ? :?
Een politicus die A zegt maar B doet, hmmm is dat niet de definitie van een politicus ? :D
quote:
1s.gif Op zondag 18 februari 2018 17:22 schreef Volkorenbrood het volgende:
Ik heb maar 1x in mijn leven D’66 gestemd overigens en heb er geen sterke mening over, blijf me echter verbazen op de haat die mevrouw Ollongren bij sommige figuren oproept.
Dat heeft ze ook aan haar zelf te danken natuurlijk, de pure minachting voor het volk dat die vrouw uitstraalt ;)
Ze is nog nooit gekozen als volksvertegenwoordiger, altijd benoemde functies.
Blijven volhouden dat het "nep-nieuws EU-vehikel" een goed plan is, terwijl steeds duidelijker wordt dat dit een klein slecht georganiseerd clubje is.

Een fractievoorzitter (Baudet) openlijk aanvallen tijdens een lezing in het land.

Het spreekt nu niet echt in haar voordeel allemaal.....
quote:
0s.gif Op zondag 18 februari 2018 17:24 schreef Ryan3 het volgende:
Dat laatste is idd opmerkelijk te noemen.

Met name omdat ik uit een generatie stam die altijd wel sympathie had voor D66, omdat een seculiere partij, niet dogmatisch en een typisch geval van redelijk alternatief, met over het algemeen sympathieke mensen. De inktzwarte haat is eigenlijk onbegrijpelijk.
Vreemd, ik vind ze juist uiterst dogmatisch, dat onvoorwaardelijke gedweep met de EU....
En sympathieke mensen ?
Die doen juist allemaal afstand van D66 de laatste tijd......
quote:
1s.gif Op zondag 18 februari 2018 17:48 schreef Volkorenbrood het volgende:
Je schildert extremisten wel heel rationeel af.

Omvolken, orgaanroof, landverraad. Zijn geen kleine dingetjes natuurlijk waar D’66 van wordt beschuldigd.

Zijn acute demoniserende labels die worden geplakt en dat kan bepaalde mensen uitlokken.
orgaanroof is wat overdreven natuurlijk.
Maar omvolking en landverraad, dat is gewoon D66 beleid.
Omvolking: voorstanders van massaimmigratie
Landverraad: onvoorwaardelijke steun aan de EU "no matter what", ook al is het negatief voor Nederland, EU gaat bij hun altijd voor......
quote:
0s.gif Op zondag 18 februari 2018 18:06 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Dat zijn stuk voor stuk dingen waar ook D66 en GL mee te maken krijgen. Om twee voorbeelden van het eerste te geven die ik vandaag nog tegen ben gekomen op FOK;
- het afschaffen van de referendumwet wordt geframed alsof D66 bewust een aanval op de democratie doet.
- het afwijzen van de Turkije-deal wordt geframed alsof het doel van GL is om Nederland te overstelpen met moslims.
Ja, klopt toch gewoon allebei ?
quote:
0s.gif Op zondag 18 februari 2018 18:24 schreef Oostwoud het volgende:
Het tweede argument komt uit het Coudenhove-Kalergi, white genocide-kamp? Zijn daar bewijzen van geplaatst door de user in kwestie?
Nee, zo ver gezocht is het niet.
GL is gewoon een voorstander van meer vluchtelingen kansloze economische migranten naar Nederland, het gevolg daarvan is op de lange termijn gewoon omvolking.
Dat kan wel geen direct omschreven beleid van GL zijn, het is wel een gevolg van je beleid....
pi_177284428
Waar is deel 1?
pi_177284461
quote:
0s.gif Op zondag 18 februari 2018 19:37 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Vreemd, ik vind ze juist uiterst dogmatisch, dat onvoorwaardelijke gedweep met de EU....
En sympathieke mensen ?
Die doen juist allemaal afstand van D66 de laatste tijd......

[..]

orgaanroof is wat overdreven natuurlijk.
Maar omvolking en landverraad, dat is gewoon D66 beleid.
Omvolking: voorstanders van massaimmigratie
Landverraad: onvoorwaardelijke steun aan de EU "no matter what", ook al is het negatief voor Nederland, EU gaat bij hun altijd voor......

[..]

[..]

Het is in idd aan D66 om te bepalen of ze nog onder dat kopje 'redelijk alternatief' te vangen is of niet.
Heb zelf in meerdere topics al laten blijken dat D66 in de greep is gekomen van een soort historicisme. Je ziet het sinds Sap ook bij GL. Nu is dat een vrij intellectualistisch tegenargument hoor en ook niet echt goed bepaald.
Kan ik mis mee zijn dus ook.
I´m back.
pi_177284478
quote:
0s.gif Op zondag 18 februari 2018 19:38 schreef vigen98 het volgende:
Waar is deel 1?
NWS / D66 krijgt klappen.
I´m back.
  zondag 18 februari 2018 @ 19:48:16 #7
455816 Pirtdator
Nederland houdt van de Islam
pi_177284619
Tijd om op 21 maart voor de sleepwet te stemmen.

Fascisten voor Destructie :r :r :r
Quo usque tandem factionem cartellum et officiorum magina, patientia nostra abuditur dum navis praetoria resurrectionis ad profiscendum parata est?
pi_177284707
quote:
0s.gif Op zondag 18 februari 2018 19:48 schreef Pirtdator het volgende:
Tijd om op 21 maart voor de sleepwet te stemmen.

Fascisten voor Destructie :r :r :r
?
I´m back.
  Moderator / Redactie Sport zondag 18 februari 2018 @ 20:24:36 #9
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_177285358
quote:
0s.gif Op zondag 18 februari 2018 19:16 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Kennelijk is generatie Y toch in een identiteitscrisis gewikkeld, getuige aanhang FvD, die ik toch echt wel zie als rechtse evenknie van SJWs. Dat hebben we niet bij de patatgeneratie gezien, die echt ook behoorlijk te lijden heeft gehad onder de toen tweede grootste economische crisis in de westerse wereld, na die na de beurskrach van 1929.
Je bent SJW'er, of je bent het niet. Een rechtse evenknie is er niet. Het FvD is nu nog te nieuw om een definitieve stikker erop te plakken. Voorlopig lijkt het nog een convervatief liberale partij.

En gen Y houdt op rond de huidige twintigers hè ;)
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_177285464
quote:
0s.gif Op zondag 18 februari 2018 20:24 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Je bent SJW'er, of je bent het niet. Een rechtse evenknie is er niet. Het FvD is nu nog te nieuw om een definitieve stikker erop te plakken. Voorlopig lijkt het nog een convervatief liberale partij.

En gen Y houdt op rond de huidige twintigers hè ;)
Ja, conservatief-liberaal is een typische Engelse stroming hè, In NL kun je niet conservatief en liberaal zijn, in Amerika ook niet. In NL is wat Engelsen conservatief-liberaal noemen gewoon conservatief inclusief religie en laissez-faire mbt socio-economische zaken.
Het bestaat gewoon niet in NL.
I´m back.
  Moderator / Redactie Sport zondag 18 februari 2018 @ 20:39:49 #11
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_177285782
quote:
0s.gif Op zondag 18 februari 2018 20:28 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, conservatief-liberaal is een typische Engelse stroming hè, In NL kun je niet conservatief en liberaal zijn, in Amerika ook niet. In NL is wat Engelsen conservatief-liberaal noemen gewoon conservatief inclusief religie en laissez-faire mbt socio-economische zaken.
Het bestaat gewoon niet in NL.
Het is gewoon een samenvoeging van liberaal en conservatief. Onze politiek is internationaal gezien redelijk progressief en dat is ook waar ik het mee vergelijk. Het FvD is dan redelijk convervatief zonder compleet door te slaan zoals religieuze partijen.

En dat het een liberale partij is moge duidelijk zijn.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_177285951
quote:
1s.gif Op zondag 18 februari 2018 20:39 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Het is gewoon een samenvoeging van liberaal en conservatief. Onze politiek is internationaal gezien redelijk progressief en dat is ook waar ik het mee vergelijk. Het FvD is dan redelijk convervatief zonder compleet door te slaan zoals religieuze partijen.

En dat het een liberale partij is moge duidelijk zijn.
Maar goed, die samentrekking is wmb Brits, en die zijn wat vreemd, niet NLs.
I´m back.
  zondag 18 februari 2018 @ 21:34:30 #13
455816 Pirtdator
Nederland houdt van de Islam
pi_177287036
quote:
0s.gif Op zondag 18 februari 2018 19:52 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

?
De sleepwet wordt sowieso aangenomen ongeacht uitslag referendum. Dan is het zaak om te kijken wie het harst voor/tegen de sleepwet zijn. Met name het FvD is tegen de sleepwet, dus stel minstens 50% van de stemmers stemmen tegen de sleepwet, de sleepwet komt er sowieso doorheen, dan gaan Thierry en cornuiten weer heel hard schreeuwen van dat de 'kartelpartijen' weer een referendumuitslag naast zich neer leggen. Mensen gaan dit geloven en dus neemt de populariteit van het FvD toe. Het wapen tegen het FvD is dus op 21 maart voor de sleepwet stemmen en als minstens 51% van de stemmers voor de sleepwet stemmen staat Thierry en cornuiten buitenspel.
Quo usque tandem factionem cartellum et officiorum magina, patientia nostra abuditur dum navis praetoria resurrectionis ad profiscendum parata est?
  Moderator / Redactie Sport zondag 18 februari 2018 @ 21:37:03 #14
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_177287078
Maar ben je nou voor of tegen de sleepwet?

Als er een nee komt, gaat er hoe dan ook iets gebeuren. Het kan niet compleet genegeerd worden. Dan is het toch in en in triest om toch voor te stemmen om een partij die je niet mag te dwarsbomen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_177287116
quote:
1s.gif Op zondag 18 februari 2018 21:34 schreef Pirtdator het volgende:

[..]

De sleepwet wordt sowieso aangenomen ongeacht uitslag referendum. Dan is het zaak om te kijken wie het harst voor/tegen de sleepwet zijn. Met name het FvD is tegen de sleepwet, dus stel minstens 50% van de stemmers stemmen tegen de sleepwet, de sleepwet komt er sowieso doorheen, dan gaan Thierry en cornuiten weer heel hard schreeuwen van dat de 'kartelpartijen' weer een referendumuitslag naast zich neer leggen. Mensen gaan dit geloven en dus neemt de populariteit van het FvD toe. Het wapen tegen het FvD is dus op 21 maart voor de sleepwet stemmen en als minstens 51% van de stemmers voor de sleepwet stemmen staat Thierry en cornuiten buitenspel.
Wat een tribaal gezwets. Ik stem gewoon tegen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_177289700
quote:
1s.gif Op zondag 18 februari 2018 21:34 schreef Pirtdator het volgende:

[..]

De sleepwet wordt sowieso aangenomen ongeacht uitslag referendum. Dan is het zaak om te kijken wie het harst voor/tegen de sleepwet zijn. Met name het FvD is tegen de sleepwet, dus stel minstens 50% van de stemmers stemmen tegen de sleepwet, de sleepwet komt er sowieso doorheen, dan gaan Thierry en cornuiten weer heel hard schreeuwen van dat de 'kartelpartijen' weer een referendumuitslag naast zich neer leggen. Mensen gaan dit geloven en dus neemt de populariteit van het FvD toe. Het wapen tegen het FvD is dus op 21 maart voor de sleepwet stemmen en als minstens 51% van de stemmers voor de sleepwet stemmen staat Thierry en cornuiten buitenspel.
:')
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_177292371
quote:
1s.gif Op zondag 18 februari 2018 21:34 schreef Pirtdator het volgende:

[..]

De sleepwet wordt sowieso aangenomen ongeacht uitslag referendum. Dan is het zaak om te kijken wie het harst voor/tegen de sleepwet zijn. Met name het FvD is tegen de sleepwet, dus stel minstens 50% van de stemmers stemmen tegen de sleepwet, de sleepwet komt er sowieso doorheen, dan gaan Thierry en cornuiten weer heel hard schreeuwen van dat de 'kartelpartijen' weer een referendumuitslag naast zich neer leggen. Mensen gaan dit geloven en dus neemt de populariteit van het FvD toe. Het wapen tegen het FvD is dus op 21 maart voor de sleepwet stemmen en als minstens 51% van de stemmers voor de sleepwet stemmen staat Thierry en cornuiten buitenspel.
Ik verwacht overigens geen meerderheid aan vóór stemmers.

De opkomst van FvD is ongekend omdat de zittende kartelpolitici zoals je zelf al opschreef geen zak zullen aantrekken van de uitkomst en het verder willen afluisteren van de burger er bij wet zullen door drukken.
pi_177293037
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 09:26 schreef Elzies het volgende:

[..]

Ik verwacht overigens geen meerderheid aan vóór stemmers.

De opkomst van FvD is ongekend omdat de zittende kartelpolitici zoals je zelf al opschreef geen zak zullen aantrekken van de uitkomst en het verder willen afluisteren van de burger er bij wet zullen door drukken.
Als je niet verder komt dan 'afluisteren van de burgers' heb je duidelijk niks van de nieuwe wet begrepen.

Oh wacht, je stond in mijn lijstje van personen om niet mee in discussie te gaan. Laat maar.
pi_177293260
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 10:05 schreef archito het volgende:

[..]

Als je niet verder komt dan 'afluisteren van de burgers' heb je duidelijk niks van de nieuwe wet begrepen.

Oh wacht, je stond in mijn lijstje van personen om niet mee in discussie te gaan. Laat maar.
Dat roepen die ondemocraten van D66 nu altijd. :D
pi_177293339
TVP
pi_177294254
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 10:18 schreef Elzies het volgende:

[..]

Dat roepen die ondemocraten van D66 nu altijd. :D
Nee hoor, ik ben bereid naar iedereen te luisteren en in gesprek te gaan. Maar na verschillende pogingen wil ik het bij bepaalde personen wel opgeven. ;)
  Moderator / Redactie Sport maandag 19 februari 2018 @ 11:35:52 #22
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_177294659
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 10:05 schreef archito het volgende:

[..]

Als je niet verder komt dan 'afluisteren van de burgers' heb je duidelijk niks van de nieuwe wet begrepen.

Oh wacht, je stond in mijn lijstje van personen om niet mee in discussie te gaan. Laat maar.
Het idee achter die hele wet gaat idd wat verder dan dat, maar in dat deel zit het probleem ook niet. Het probleem zit hem er in dat jij en ik zomaar afgeluisterd kunnen worden, dat deze gegevens 3 jaar worden opgeslagen of zelfs permanent op een Amerikaanse server.

Dat komt redelijk in de buurt van 'afluisteren van de burger' en is gewoon een gigantische inbreuk in de privacy. Ik verafschuw ook ieder poppetje dat voor heeft gestemd. Schijt aan het volk.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_177294831
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 11:35 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Het idee achter die hele wet gaat idd wat verder dan dat, maar in dat deel zit het probleem ook niet. Het probleem zit hem er in dat jij en ik zomaar afgeluisterd kunnen worden, dat deze gegevens 3 jaar worden opgeslagen of zelfs permanent op een Amerikaanse server.

Dat komt redelijk in de buurt van 'afluisteren van de burger' en is gewoon een gigantische inbreuk in de privacy. Ik verafschuw ook ieder poppetje dat voor heeft gestemd. Schijt aan het volk.
Maar er zitten wel waarborgen in de wet dat dat niet zomaar mag. De toetsingscommissie zal ook bekijken hoe groot de belangen zijn en daarmee of het echt noodzakelijk is. Daarbij zal er ook op toegezien worden hoe het wordt uitgevoerd.
Dan kun je nog steeds tegen zijn hoor, maar het is niet zo simpel als vaak wordt beweerd.
  Moderator / Redactie Sport maandag 19 februari 2018 @ 11:51:54 #24
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_177295039
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 11:44 schreef archito het volgende:

[..]

Maar er zitten wel waarborgen in de wet dat dat niet zomaar mag. De toetsingscommissie zal ook bekijken hoe groot de belangen zijn en daarmee of het echt noodzakelijk is. Daarbij zal er ook op toegezien worden hoe het wordt uitgevoerd.
Dan kun je nog steeds tegen zijn hoor, maar het is niet zo simpel als vaak wordt beweerd.
Er zitten veel te veel haken en ogen aan. Ik weet niet of je het meegekregen hebt, maar de persoon die daarvoor is aangesteld is gewoon een wij-van-wc-eend-figuur. Echt totaal niet betrouwbaar.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_177300523
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 11:51 schreef Nattekat het volgende:
Er zitten veel te veel haken en ogen aan. Ik weet niet of je het meegekregen hebt, maar de persoon die daarvoor is aangesteld is gewoon een wij-van-wc-eend-figuur. Echt totaal niet betrouwbaar.
Inderdaad, als je gelooft dat zo`n toetsingcommissie een goede waarborg is, dan ben je wel er naief en goedgelovig. 8)7
  maandag 19 februari 2018 @ 15:20:05 #26
13250 Lod
Sapere aude!
pi_177301019
quote:
1s.gif Op zondag 18 februari 2018 20:39 schreef Nattekat het volgende:

[..]

En dat het een liberale partij is moge duidelijk zijn.
Ehm, nee, mij is dat niet duidelijk. Waar blijkt dat uit?
GNU Terry Pratchett
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')