abonnement Unibet Coolblue
pi_177303169
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 16:55 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dat komt nu eenmaal door de regel dat als een scheidsrechter iets beoordeeld heeft ze achteraf niks mogen doen. Blom heeft het bij Huntelaar beoordeeld dus kunnen ze niet achteraf schorsen.

Die regel vind ik wel wat raar trouwens maar goed dan krijg je dit dus.
Inderdaad een bachelijke regel.

Verder; als Lozano's actie als slaande beweging wordt beoordeeld, is 3 wedstrijden inderdaad geen vreemde eis. Maar als je de reacties van Huntelaar en PEC hoort op KJH's actie, dan hoort een scheidsrechter en ook een KNVB een wedstrijd (en seizoensverloop) beter te lezen. Zoals ze al zeggen, dit gebeurt 20x in een wedstrijd waarbij het niet bestraft wordt. Nu wordt lozano (wellicht) wel bestraft, wat een behoorlijke invloed op de kampioensrace kan hebben. Wat je als KNVB volgens mij juist niet zou moeten willen. Er is een verschil tussen slaan en met je vinger onbedoeld iemands gezicht raken. Wat ik eigenlijk gewoon wil zeggen is; zwart is niet altijd zwart en wit is niet altijd wit. WAAR IS DE NUANCE?????????
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_177303173
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 16:59 schreef BadderHaring het volgende:
Klopt. Ik vind alleen wel dat de KNVB in de beoordeling van de zwaarte van de straf de gevolgen voor de titelrace mee zou kunnen nemen. En dan speelt de situatie Huntelaar wel mee, vind ik.
Dat vind ik een overdreven redenatie, want er worden net zo goed ellebogen in andere wedstrijden niet gegeven, maar dan hoor je niemand. Ze moeten gewoon een rechte lijn trekken, niet meer dan dat. Laten we alsjeblieft geen complotdenktheorieën doen of denken dat een titel op basis van een schorsinkje voor Lozano wordt verloren. Dat doen figuren maar zoals die zot die aangifte ging doen tegen Makkelie.
  maandag 19 februari 2018 @ 17:05:34 #228
131800 Tarado
capô de fusca
pi_177303195
quote:
7s.gif Op maandag 19 februari 2018 16:58 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Je kan best uitzonderingen maken voor bepaalde vergrijpen vind ik.
wordt heel moeilijk, in dit geval was de rode kaart van Lozano terecht, Blom vond het geval van Huntelaar niet eens zwaar genoeg voor een kaart, wat moet je dan doen als KNVB?
Je kan Huntelaar moeilijk postuum rood geven want dan krijg je weer een protest van Zwolle dat hij niet meer op het veld had mogen staan, dus die wedstrijd overspelen vanaf dat moment? Zo blijf je aan de gang.
pi_177303196
Zo, dit gaat echt een regelrechte teringravage worden op de social medium.
pi_177303204
quote:
7s.gif Op maandag 19 februari 2018 16:58 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Je kan best uitzonderingen maken voor bepaalde vergrijpen vind ik.
Uitzonderingen maken moet je sowieso niet gaan doen want dan wordt het weer een kwestie van meningen.
  Redactie Sport maandag 19 februari 2018 @ 17:06:45 #231
274204 crew  Mexicanobakker
pi_177303219
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 17:05 schreef Brammess het volgende:
Zo, dit gaat echt een regelrechte teringravage worden op de social medium.
het is ook echt 50/50 wat men er van vindt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_177303226
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 17:03 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Dat vind ik een overdreven redenatie, want er worden net zo goed ellebogen in andere wedstrijden niet gegeven, maar dan hoor je niemand. Ze moeten gewoon een rechte lijn trekken, niet meer dan dat. Laten we alsjeblieft geen complotdenktheorieën doen of denken dat een titel op basis van een schorsinkje voor Lozano wordt verloren. Dat doen figuren maar zoals die zot die aangifte ging doen tegen Makkelie.
Complotten slaan nergens op natuurlijk. Maar dat neemt niet weg dat vreemde en inconsequente beslissingen van (grote) invloed kunnen zijn op een titelrace. Zie Ajax-utrecht 2 jaar geleden. Het is dat ze het zelf nog wisten te verpesten.

Het scheidsrechterkorps is gewoon te zwak. Maar dat komt denk ik ook , omdat ze te veel regeltjes meekrijgen welke telksen weer veranderen. In de CL loopt er namelijk ook een hoop stront met een fluitje rond
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  maandag 19 februari 2018 @ 17:07:27 #233
131800 Tarado
capô de fusca
pi_177303234
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 17:06 schreef Brammess het volgende:

[..]

Uitzonderingen maken moet je sowieso niet gaan doen want dan wordt het weer een kwestie van meningen.
daarom, wat uniformere interpretering van de regels zou wel welkom zijn, je weet gewoon nooit waar je aan toe bent.
  maandag 19 februari 2018 @ 17:07:34 #234
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_177303236
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 17:03 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Dat vind ik een overdreven redenatie, want er worden net zo goed ellebogen in andere wedstrijden niet gegeven, maar dan hoor je niemand. Ze moeten gewoon een rechte lijn trekken, niet meer dan dat. Laten we alsjeblieft geen complotdenktheorieën doen of denken dat een titel op basis van een schorsinkje voor Lozano wordt verloren. Dat doen figuren maar zoals die zot die aangifte ging doen tegen Makkelie.
Ach, in de afweging voor het aantal wedstrijden gaat dat in de achterhoofden wel een rol spelen. Die commissie bestaat gewoon uit mensen.

Maar vrijspraak geloof ik niet in, daar is het vergrijp gewoon te ernstig voor. En precies wat je zegt, als je door één schorsing je kampioenschap verspeelt, dan heb je het gewoon op andere vlakken laten liggen.
pi_177303245
Nu wordt het wel genieten van Malen gelukkig.
  maandag 19 februari 2018 @ 17:09:21 #236
131800 Tarado
capô de fusca
pi_177303264
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 17:07 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ach, in de afweging voor het aantal wedstrijden gaat dat in de achterhoofden wel een rol spelen. Die commissie bestaat gewoon uit mensen.

Maar vrijspraak geloof ik niet in, daar is het vergrijp gewoon te ernstig voor. En precies wat je zegt, als je door één schorsing je kampioenschap verspeelt, dan heb je het gewoon op andere vlakken laten liggen.
hij had nog 1 voorwaardelijke wedstrijd staan toch? dan is 3 toch wel het minimum, 2 plus die ene
pi_177303275
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 17:06 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Complotten slaan nergens over natuurlijk. Maar dat neemt niet weg dat vreemde en inconsequente beslissingen van (grote) invloed kunnen zijn op een titelrace. Zie Ajax-utrecht 2 jaar geleden. Het is dat ze het zelf nog wisten te verpesten.

Het scheidsrechterkorps is gewoon te zwak. Maar dat komt denk ik ook , omdat ze te veel regeltjes meekrijgen welke telksen weer veranderen. In de CL loopt er namelijk ook een hoop stront met een fluitje rond
Ik heb er altijd moeite mee om een hele discussie aan op te hangen, want ook in andere landen is de arbitrage van een bedenkelijk niveau. Zolang hulptechnologieën nog slecht werken, moet je het hiermee doen. Een titel wordt op basis van meer beslist dan alleen een scheidsrechtersfluitje, ook al zou je 2015/16 als voorbeeld nemen; nog genoeg wedstrijden die je aan kunt halen waarin Ajax al dan niet onnodig punten verloor. Je moet kijken naar de dingen waar je invloed op hebt als club; je eigen prestaties.

Ik word best misselijk van dat idiote proletariërsgedrag op social media en af en toe bij journalisten om elke actie tot op het bot uit te melken: ''En dit dan? En dit? Maar hey kijk dit!''. Nee, gewoon nee.
  Redactie Sport maandag 19 februari 2018 @ 17:10:20 #238
274204 crew  Mexicanobakker
pi_177303277
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 17:08 schreef Brammess het volgende:
Nu wordt het wel genieten van Malen gelukkig.
ik heb liever gudmundsson
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_177303287
niks met complotten te maken idd , wel met clubvoorkeur
  Redactie Sport maandag 19 februari 2018 @ 17:10:56 #240
274204 crew  Mexicanobakker
pi_177303290
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 17:10 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik heb er altijd moeite mee om een hele discussie aan op te hangen, want ook in andere landen is de arbitrage van een bedenkelijk niveau. Zolang hulptechnologieën nog slecht werken, moet je het hiermee doen. Een titel wordt op basis van meer beslist dan alleen een scheidsrechtersfluitje, ook al zou je 2015/16 als voorbeeld nemen; nog genoeg wedstrijden die je aan kunt halen waarin Ajax al dan niet onnodig punten verloor. Je moet kijken naar de dingen waar je invloed op hebt als club; je eigen prestaties.

Ik word best misselijk van dat idiote proletariërsgedrag op social media en af en toe bij journalisten om elke actie tot op het bot uit te melken: ''En dit dan? En dit? Maar hey kijk dit!''. Nee, gewoon nee.
als je echt duidelijk de beste bent dan win je gewoon het kampionschap
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_177303305
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 17:10 schreef PSVCL het volgende:
niks met complotten te maken idd , wel met clubvoorkeur
Dat is wel weer een complot.
pi_177303314
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 17:10 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik heb er altijd moeite mee om een hele discussie aan op te hangen, want ook in andere landen is de arbitrage van een bedenkelijk niveau. Zolang hulptechnologieën nog slecht werken, moet je het hiermee doen. Een titel wordt op basis van meer beslist dan alleen een scheidsrechtersfluitje, ook al zou je 2015/16 als voorbeeld nemen; nog genoeg wedstrijden die je aan kunt halen waarin Ajax al dan niet onnodig punten verloor. Je moet kijken naar de dingen waar je invloed op hebt als club; je eigen prestaties.

Ik word best misselijk van dat idiote proletariërsgedrag op social media en af en toe bij journalisten om elke actie tot op het bot uit te melken: ''En dit dan? En dit? Maar hey kijk dit!''. Nee, gewoon nee.
Ik ben het in principe helemaal met je eens hoor. Maar ook daar zit wel gewoon een punt (en weer een nuance) in natuurlijk. Probeer ik maar aan te geven
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  FOK!fotograaf maandag 19 februari 2018 @ 17:13:13 #243
842 Zorro
Z
pi_177303326
Dus als een officiele KNVB scheidsrechter, UEFA scheidsrechter zelfs, een situatie beoordeelt waarin iemand een elleboog in het gezicht geeft en dat niks vindt, en PSV haalt dat aan met de vergelijking dat dit maximaal hetzelfde is, maar omdat het niet met de elleboog gebeurt eigenlijk minder ernstig is, hoe lult de tuchtcomissie dat dan recht? Dan kunnen ze alleen zeggen dat dit ook niks is, of ze zeggen dat Blom een prutser is en er niks van kan, maar daar zouden dan ook maatregelen op moeten volgen.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_177303332
Het heeft allemaal niet met complotten te maken, maar met het feit dat Blom gewoon een incapabele scheids is. Huntelaar moet ook gewoon rood + een schorsing krijgen. Maar je moet je ook afvragen in hoeverre we erop achteruit gaan als Ajax een Cassierra of desnoods Neres in de spits heeft staan.
  maandag 19 februari 2018 @ 17:13:54 #245
416931 yats
(non) Average Joe
pi_177303341
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 15:44 schreef RipCity het volgende:

[..]

Pierre vroeg zich af waarom Romero niet speelde... lekker ingelezen ben je dan.
Joh, al die zogenaamde kenners weten vaak maar vasn 1 club wie er spelen en voor de rest lullen ze maar wat af...

Overigens lachwekkend en typerend dat de volledige media over Vitesse heen viel nadat ze in beroep gingen tegen de veel te hoge straf van Matavz maar dat je niemand hoort over dat Lozano nog een voorwaardelijke straf heeft en slechts 3 wedstrijden krijgt voor hetzelfde vergrijp...Klassejustitie!
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_177303351
quote:
6s.gif Op maandag 19 februari 2018 17:13 schreef Zorro het volgende:
Dus als een officiele KNVB scheidsrechter, UEFA scheidsrechter zelfs, een situatie beoordeelt waarin iemand een elleboog in het gezicht geeft en dat niks vindt, en PSV haalt dat aan met de vergelijking dat dit maximaal hetzelfde is, maar omdat het niet met de elleboog gebeurt eigenlijk minder ernstig is, hoe lult de tuchtcomissie dat dan recht? Dan kunnen ze alleen zeggen dat dit ook niks is, of ze zeggen dat Blom een prutser is en er niks van kan, maar daar zouden dan ook maatregelen op moeten volgen.
Ja, dat tweede. Het is geen mening van de tuchtcomissie die er toe doet maar puur het feit dat Blom het zo heeft beoordeeld en heeft besloten niet een straf uit te delen. En dat is Blom zijn fout dat hij het niet gezien heeft.
pi_177303362
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 17:11 schreef Brammess het volgende:

[..]

Dat is wel weer een complot.
scheidsrechters zijn ook maar mensen , hebben sowieso een clubvoorkeur.
Blom is duidelijk een ajacied en van Boekel heeft zelf toegegeven feyenoord supporter te zijn
Jij denkt dat dat niet meespeelt tijdens het fluiten?

Verder wel triest dat Ajax opnieuw in de race wordt gehouden door hulp van de arbitrage , net als 2 seizoenen terug met Makkelie.
  maandag 19 februari 2018 @ 17:15:22 #248
131800 Tarado
capô de fusca
pi_177303366
quote:
6s.gif Op maandag 19 februari 2018 17:13 schreef Zorro het volgende:
Dus als een officiele KNVB scheidsrechter, UEFA scheidsrechter zelfs, een situatie beoordeelt waarin iemand een elleboog in het gezicht geeft en dat niks vindt, en PSV haalt dat aan met de vergelijking dat dit maximaal hetzelfde is, maar omdat het niet met de elleboog gebeurt eigenlijk minder ernstig is, hoe lult de tuchtcomissie dat dan recht? Dan kunnen ze alleen zeggen dat dit ook niks is, of ze zeggen dat Blom een prutser is en er niks van kan, maar daar zouden dan ook maatregelen op moeten volgen.
hij vond het wel wat want hij gaf een vrije trap tegen
pi_177303382
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 17:15 schreef PSVCL het volgende:

[..]

scheidsrechters zijn ook maar mensen , hebben sowieso een clubvoorkeur.
Blom is duidelijk een ajacied en van Boekel heeft zelf toegegeven feyenoord supporter te zijn
Jij denkt dat dat niet meespeelt tijdens het fluiten?

Verder wel triest dat Ajax opnieuw in de race wordt gehouden door hulp van de arbitrage , net als 2 seizoenen terug met Makkelie.
Als jij denkt dat Huntelaar schorsen het verschil is in de titelrace ben je ook niet goed snik. Cassierra is momenteel gewoon verder en Dolberg is ook weer op de weg terug die ik tevens ook hoger inschat. Je gedraagt je weer als een dramaqueen.

Bovendien, Lozano wordt gewoon terecht geschorst. Dat is iets waar je overheen kijkt.
  FOK!fotograaf maandag 19 februari 2018 @ 17:17:03 #250
842 Zorro
Z
pi_177303393
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 17:15 schreef Tarado het volgende:

[..]

hij vond het wel wat want hij gaf een vrije trap tegen
Dan blijft het feit dat hij het niks meer dan dat vond. Of een prutser is. Waarbij het voor de verdediging van Lozano wel jammer is diet iedereen het eigenlijk wel over dat laatste eens is.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')