abonnement Unibet Coolblue
pi_177284312
quote:
1s.gif Op zondag 18 februari 2018 19:21 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Nee, ts zegt dit:

'Maar wel eens gezegd dat we op dat moment alleen elkaar daten (was toen ook zo)'
En vervolgens nooit meer gezegd wanneer het niet zo was...
  zondag 18 februari 2018 @ 19:31:56 #52
468655 LordHorusNL
Suck It, commie scum.
pi_177284313
quote:
1s.gif Op zondag 18 februari 2018 19:27 schreef MissButterflyy het volgende:

Ik zeg niet dat ik het beter vind met meerdere personen tegelijk te daten. Ik heb er zelf totaal geen moeite mee.
Ik oordeel niet zo naar anderen toe over wat beter is of niet. Dat maken mensen voor zichzelf wel uit denk ik.
Ik oordeel ook niet maar jij vroeg aan TheInnocent waarom ze het moreel niet goed vindt om met meerdere mensen tegelijk te daten. Dan zeg ik dat is gewoon persoonlijke keuze het is niet beter of slechter maar ligt puur aan de persoon in kwestie.
pi_177284352
quote:
1s.gif Op zondag 18 februari 2018 19:28 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Waarom zou je dan meteen met emoties spelen?
Ik ben wel altijd eerlijk geweest dat ik dan niet alleen met die persoon date.
Openheid en eerlijkheid he. Kan ook als je met meerdere personen date.
Open een eerlijk communiceren daarover ben ik met je eens, maar ga niet verdedigen dat je dan oprechte intenties hebt met iemand (anders zou je niet meerdere tegelijk daten). Gaat mij om het oprechte gevoel dat je voor iemand gaat. Maargoed, ieder zijn eigen definitie van daten om een partner te vinden.. (of niet).
  zondag 18 februari 2018 @ 19:36:54 #54
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_177284394
quote:
0s.gif Op zondag 18 februari 2018 19:25 schreef DanieI het volgende:

[..]

Het speelt ook pas een week oid hoor.

Hoe doe je het anders als je een friend with benefit hebt en echt iemand leuk tegen komt (denk ik, weet ik nog niet zeker). Kan ik toch niet in 1 dag gelijk helemaal afketsen.
Zodra je op date gaat stop je de seks met fwb, iig tot je het met je date besproken hebt.
Heel simpel dus, geen seks met anderen als je gaat daten, of uitspreken niet exclusief te zijn (op dat moment nog).
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_177284443
quote:
1s.gif Op zondag 18 februari 2018 19:36 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Zodra je op date gaat stop je de seks met fwb, iig tot je het met je date besproken hebt.
Heel simpel dus, geen seks met anderen als je gaat daten, of uitspreken niet exclusief te zijn (op dat moment nog).
Dit bedoel ik met die morele lading, hier ben ik het volledig mee eens.
  zondag 18 februari 2018 @ 19:53:50 #56
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_177284735
quote:
1s.gif Op zondag 18 februari 2018 19:34 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Open een eerlijk communiceren daarover ben ik met je eens, maar ga niet verdedigen dat je dan oprechte intenties hebt met iemand (anders zou je niet meerdere tegelijk daten). Gaat mij om het oprechte gevoel dat je voor iemand gaat. Maargoed, ieder zijn eigen definitie van daten om een partner te vinden.. (of niet).
Ik heb niet eens de behoefte me te verdedigen tegenover jou over hoe oprecht het is.
Ik weet dat voor mezelf wel.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_177285515
quote:
1s.gif Op zondag 18 februari 2018 19:53 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Ik heb niet eens de behoefte me te verdedigen tegenover jou over hoe oprecht het is.
Ik weet dat voor mezelf wel.
En je hanteert hetzelfde morele kompas bij de potentiële partners?
  zondag 18 februari 2018 @ 20:55:49 #58
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_177286177
quote:
0s.gif Op zondag 18 februari 2018 19:25 schreef DanieI het volgende:

[..]

Het speelt ook pas een week oid hoor.

Hoe doe je het anders als je een friend with benefit hebt en echt iemand leuk tegen komt (denk ik, weet ik nog niet zeker). Kan ik toch niet in 1 dag gelijk helemaal afketsen.
door het te bespreken met de nieuwkomer en te vragen of zij het een probleem vind dat je iemand voor benefits nog ernaast hebt totdat jullie weten of het serieus word . Of Je kunt de persoon die je date voor benefits (tijdelijk) op pauze zetten totdat je weet of het iets word net nmr2. Dat zou imho het beste zijn. Dan hoef je ook niks met nm2mr2 te bespreken.

Als ik nmr 2 was en er later achter zou komen dat je al die tijd nog met iemand anders aan het daten was en op vakantie bent geweest zou ik boos zijn. Niet iedereen accepteert dat. Ik vraag dan ook zelf altijd of er nog met iemand anders gedate word, dat is wel zo slim. Dus als je blijft afspreken met nmr1 loop je wel kans dat het met nmr 2 daardoor verkeerd afloopt.

[ Bericht 2% gewijzigd door madeliefff op 18-02-2018 21:11:31 ]
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
  zondag 18 februari 2018 @ 21:35:21 #59
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_177287043
quote:
1s.gif Op zondag 18 februari 2018 20:30 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

En je hanteert hetzelfde morele kompas bij de potentiële partners?
Openheid en eerlijkheid he.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_177287144
quote:
0s.gif Op zondag 18 februari 2018 13:50 schreef DanieI het volgende:

[..]

Weet niet precies wat haar gevoelens zijn, maar we hebben wel eens over gehad dat we soort van vrienden zijn, en daarnaast zijn we beiden vrij openminded, zonder verwachtingen en makkelijk daarin. Maar wel eens gezegd dat we op dat moment alleen elkaar daten (was toen ook zo)

Denk niet dat zo'n weekend veel meer verwachtingen ofzo creëert. Kan het ook moeilijk afzeggen (alles al gepland), kan er wel als vrienden heen gaan eventueel
Dat neem je wel heel makkelijk aan zeg. :@ Je weet niet eens wat haar gevoelens zijn zeg je namelijk. :o

Ik vind er niks mis mee als je meerdere dames date, ik vind dat je dan wel een beetje fair moet zijn over je gevoelens en bedoelingen. Zelfde geld denkt zei “oh hij wil rustig aan doen maar ik hengel hem vanzelf wel binnen”. :{
pi_177287168
quote:
0s.gif Op zondag 18 februari 2018 18:11 schreef DanieI het volgende:

[..]

Wow wat een aannames.
Ik heb date 1 niet eens meer gezien sinds ik date 2 date, maar zit er wel aan te denken iets te bespreken de volgende keer ik haar zie. Overigens ging zij al weg daarheen, en ik ging later mee. Dus het was niet zo van: "laten we eens een romantisch weekendje plannen.."
En date 2 ken ik pas net, dus vind ik nog te vroeg om met dat soort dingen te komen.

Geniepig maybe, ik kijk heel anders tegen relaties (er zijn nu ook geen 'officiele' relaties in het spel) aan dan veel mensen, ik ben niemands eigendom, maar ik snap dat sommige mensen dat wel verwachten. En daarnaast heb ik met date 1 op dat gebied dezelfde visie (redelijk vrij dus).
Geniepig heeft niet zoveel te maken met hoe je het ziet maar met hoe je erover communiceert met de mensen die er daadwerkelijk mee te maken hebben.
pi_177288202
quote:
1s.gif Op zondag 18 februari 2018 19:34 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Open een eerlijk communiceren daarover ben ik met je eens, maar ga niet verdedigen dat je dan oprechte intenties hebt met iemand (anders zou je niet meerdere tegelijk daten).
Ooit gehoord van Polygamie?
pi_177288276
quote:
1s.gif Op zondag 18 februari 2018 21:42 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Dat neem je wel heel makkelijk aan zeg. :@ Je weet niet eens wat haar gevoelens zijn zeg je namelijk. :o

Ik vind er niks mis mee als je meerdere dames date, ik vind dat je dan wel een beetje fair moet zijn over je gevoelens en bedoelingen. Zelfde geld denkt zei “oh hij wil rustig aan doen maar ik hengel hem vanzelf wel binnen”. :{
Dat is puur mijn inschatting op basis van hoe ik haar ken, maar misschien heb je inderdaad gelijk.

Ik wil er met 1 sowieso over gaan communiceren, en met 2 eventueel na de derde date. Vind nu nog niet het juiste tijdstip om overhaast er een ding van te maken.
pi_177288797
quote:
0s.gif Op zondag 18 februari 2018 22:44 schreef DanieI het volgende:

[..]

Dat is puur mijn inschatting op basis van hoe ik haar ken, maar misschien heb je inderdaad gelijk.

Ik wil er met 1 sowieso over gaan communiceren, en met 2 eventueel na de derde date. Vind nu nog niet het juiste tijdstip om overhaast er een ding van te maken.
Lijkt me goed dat je dat communiceert voor je weekendje met haar.. dan weet ze ook hoe de zaken ervoor staan in de fwb- fase.. en bindt ze zich niet aan je als ze verstandig is. Verder voor je serieuzere chick: die gaat het niet waarderen als ze er achter komt dat je de lakens hebt gedeeld met iemand die je niet eens zo leuk vindt terwijl je haar date. Oh en als ze een beetje zelfrespect heeft, dan gaat er niet eens een date 3 komen.. zo schat ik dat in.

Ik bedoel, zet jezelf eens in hun situatie.. leef eens mee.. toon empathie, kwets mensen niet onnodig, dus communiceer wat je doet en wat je wilt.
pi_177289015
quote:
1s.gif Op zondag 18 februari 2018 23:14 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Lijkt me goed dat je dat communiceert voor je weekendje met haar.. dan weet ze ook hoe de zaken ervoor staan in de fwb- fase.. en bindt ze zich niet aan je als ze verstandig is. Verder voor je serieuzere chick: die gaat het niet waarderen als ze er achter komt dat je de lakens hebt gedeeld met iemand die je niet eens zo leuk vindt terwijl je haar date. Oh en als ze een beetje zelfrespect heeft, dan gaat er niet eens een date 3 komen.. zo schat ik dat in.

Ik bedoel, zet jezelf eens in hun situatie.. leef eens mee.. toon empathie, kwets mensen niet onnodig, dus communiceer wat je doet en wat je wilt.
Hoeveel succesvolle relaties heb jij ook alweer gehad? :')
pi_177289036
quote:
1s.gif Op zondag 18 februari 2018 23:14 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Lijkt me goed dat je dat communiceert voor je weekendje met haar.. dan weet ze ook hoe de zaken ervoor staan in de fwb- fase.. en bindt ze zich niet aan je als ze verstandig is. Verder voor je serieuzere chick: die gaat het niet waarderen als ze er achter komt dat je de lakens hebt gedeeld met iemand die je niet eens zo leuk vindt terwijl je haar date. Oh en als ze een beetje zelfrespect heeft, dan gaat er niet eens een date 3 komen.. zo schat ik dat in.

Ik bedoel, zet jezelf eens in hun situatie.. leef eens mee.. toon empathie, kwets mensen niet onnodig, dus communiceer wat je doet en wat je wilt.
1. Ze bindt zich sowieso niet snel aan dingen, hebben we het weleens over gehad.. Lijkt me ook niet gezond, maar dit is een andere discussie.

2. Ik vind date 1 ook leuk, maar op een andere manier. En volgens mij heeft zij op dit moment helemaal niks over mij te zeggen na een 2e date? Hoe aardig ik haar ook vind, dat heeft er niks mee te maken. Als het serieuzer met haar wordt zal ik dat stopzetten.

3. Wat heb jij een smalle geest, je bent de laatste van wie ik advies aan zou nemen. Klinkt misschien lullig, maar misschien eens buiten je eigen bubble kijken/denken.
  zondag 18 februari 2018 @ 23:53:29 #67
468655 LordHorusNL
Suck It, commie scum.
pi_177289290
quote:
0s.gif Op zondag 18 februari 2018 23:31 schreef DanieI het volgende:

[..]

1. Ze bindt zich sowieso niet snel aan dingen, hebben we het weleens over gehad.. Lijkt me ook niet gezond, maar dit is een andere discussie.

2. Ik vind date 1 ook leuk, maar op een andere manier. En volgens mij heeft zij op dit moment helemaal niks over mij te zeggen na een 2e date? Hoe aardig ik haar ook vind, dat heeft er niks mee te maken. Als het serieuzer met haar wordt zal ik dat stopzetten.

3. Wat heb jij een smalle geest, je bent de laatste van wie ik advies aan zou nemen. Klinkt misschien lullig, maar misschien eens buiten je eigen bubble kijken/denken.
Zij kan hetzelfde over jouw zeggen natuurlijk, je bekijkt de omgang met deze twee vrouwen puur vanuit jouw eigen perspectief en noemt iemand met een andere kijk op de situatie een "smalle geest"

Er is in zo'n geval geen juist antwoord en het ligt puur aan de denkwijze van de mensen die betrokken zijn.

Persoonlijk denk ik dat je altijd voor de eerste date even moet zeggen als je met iemand anders bezig bent, niet omdat het nou perse moet maar gewoon omdat dat wel zo netjes is.

Maar dat is puur persoonlijk natuurlijk.
pi_177289325
quote:
0s.gif Op zondag 18 februari 2018 23:53 schreef LordHorusNL het volgende:

[..]

Zij kan hetzelfde over jouw zeggen natuurlijk, je bekijkt de omgang met deze twee vrouwen puur vanuit jouw eigen perspectief en noemt iemand met een andere kijk op de situatie een "smalle geest"

Er is in zo'n geval geen juist antwoord en het ligt puur aan de denkwijze van de mensen die betrokken zijn.

Persoonlijk denk ik dat je altijd voor de eerste date even moet zeggen als je met iemand anders bezig bent, niet omdat het nou perse moet maar gewoon omdat dat wel zo netjes is.

Maar dat is puur persoonlijk natuurlijk.
Vind het wel gek. Over zulke dingen praat je toch even als je gaat daten, hoe zie jij daten, ik zie het zo? Staan we op dezelfde lijn? Anders hoef je toch al niet eens te beginnen samen? Tijdens de eerste date of even tijdens een app gesprekje ofzo?
pi_177289420
quote:
0s.gif Op zondag 18 februari 2018 23:53 schreef LordHorusNL het volgende:

[..]

Zij kan hetzelfde over jouw zeggen natuurlijk, je bekijkt de omgang met deze twee vrouwen puur vanuit jouw eigen perspectief en noemt iemand met een andere kijk op de situatie een "smalle geest"

Ik leg niemand anders mijn mening op volgens mij, wat zij in die situatie moeten doen.

Daarnaast zei ik al dat ik met 1 erover wou communiceren. Wat betreft date 2 zou ik het ook niet heel raar vinden als zij nog met andere jongens date, dus wat dat betreft bekijk ik het niet alleen vanuit eigen perspectief. En ik wil ook niet iets met iemand die daar een probleem van zou maken denk ik (in deze prille fase).
pi_177289441
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 00:06 schreef DanieI het volgende:

[..]

Ik leg niemand anders mijn mening op volgens mij, wat zij in die situatie moeten doen.

Daarnaast zei ik al dat ik met 1 erover wou communiceren. Wat betreft date 2 zou ik het ook niet heel raar vinden als zij nog met andere jongens date, dus wat dat betreft bekijk ik het niet alleen vanuit eigen perspectief. En ik wil ook niet iets met iemand die daar een probleem van zou maken denk ik.
Je bekijkt het juist vanuit jouw perspectief. You didn’t even ask her.
  maandag 19 februari 2018 @ 00:08:32 #71
468655 LordHorusNL
Suck It, commie scum.
pi_177289445
quote:
1s.gif Op zondag 18 februari 2018 23:56 schreef Fripsel het volgende:

Vind het wel gek. Over zulke dingen praat je toch even als je gaat daten, hoe zie jij daten, ik zie het zo? Staan we op dezelfde lijn? Anders hoef je toch al niet eens te beginnen samen? Tijdens de eerste date of even tijdens een app gesprekje ofzo?
Ja ik vind dat ook redelijk normaal, tenminste als je serieus aan het daten bent.

Ik kan wel snappen dat mensen die niet serieus daten het niet belangrijk vinden om te zeggen natuurlijk.
pi_177289461
Baas
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 19 februari 2018 @ 00:11:14 #73
468655 LordHorusNL
Suck It, commie scum.
pi_177289478
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 00:06 schreef DanieI het volgende:

Ik leg niemand anders mijn mening op volgens mij, wat zij in die situatie moeten doen.

Daarnaast zei ik al dat ik met 1 erover wou communiceren. Wat betreft date 2 zou ik het ook niet heel raar vinden als zij nog met andere jongens date, dus wat dat betreft bekijk ik het niet alleen vanuit eigen perspectief. En ik wil ook niet iets met iemand die daar een probleem van zou maken denk ik (in deze prille fase).
Snap ik ook inderdaad, misschien daarom gewoon even over hebben met de dames om te kijken of jullie op dezelfde golflengte zitten.
pi_177289485
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 00:08 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Je bekijkt het juist vanuit jouw perspectief. You didn’t even ask her.
Ik ben ook mijzelf, ik kan moeilijk alles gaan doen zoals anderen dat doen.

Ik zou het ook compleet akward vinden namelijk als zij mij op de 1e date al zou vragen of ik ook andere meisjes aan het daten ben. Een niveautje van bezitterigheid waar ik hard van weg zou rennen.
pi_177289512
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 00:11 schreef DanieI het volgende:

[..]

Ik ben ook mijzelf, ik kan moeilijk alles gaan doen zoals anderen dat doen.

Ik zou het ook compleet akward namelijk als zij mij op de 1e date al zou vragen of ik ook andere meisjes aan het daten ben. Een niveautje van bezitterigheid waar ik hard van weg zou rennen.
Bezitterigheid? Duidelijkheid! Ga je voor monogamie of niet. Ik wel, dus als dat niet zo is hoor ik dat graag van je als dat niet zo is. Maar ik heb zelf vrijdag een eerste date gehad en wij hebben er dan ook gewoon even over gepraat van “ok dit was leuk en we willen elkaar nog een keer zien. Ben jij dan van plan om met meerdere tegelijk af te spreken?” “Nee, en jij?”. “Nee ook niet”.

Ik kijk dan wel weer verder als dit niks blijkt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')