abonnement Unibet Coolblue
pi_177269201
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 19:54 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Heb ook even gezocht. Deze Alex heeft wel een prachtige stem, kan mooi zingen.
Dat ie dat blijft doen. En niet de moraalridder gaat uithangen.

Hoewel 'ie op zich een mooie stem heeft kreeg ik toch zelfmoordneigingen van dat lied. Wat een bagger :')
Remember to let her into your heart
Then you can start to make it better
Was ooit triptamine, account is verneukt :(
  zondag 18 februari 2018 @ 07:37:42 #27
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_177269804
Enge homo
pi_177270998
Van die engnek Alex Klaasen heb ik altijd het idee dat je om hem MOET lachen omdat hij homosexueel is. En indien niet dat je dan een smerige homohater bent. Heel eng mannetje, is me al vaker opgevallen.

Ohja en Jinek :') Als Derksen niet wil aanschuiven dan nodigen ze wel mensen uit die over dat programma kunnen zeiken en zieken.
U MAD?
pi_177272276
Dat is toch de opzet van al die "gutmenschen" talkshows? Zet vooral mensen neer waar je het mee eens bent en die vooral de "leugen" verder kunnen toelichten zodat het net de waarheid lijkt. Miisschien zet je voor de vorm iemand neer die een beetje tegengas geeft, maar laat hem of haar zo min mogelijk aan het woord door hem of haar elke keer te onderbreken/interrumperen alias niet te laten uitpraten, en zie daar: " De linkse "Pravda" praatjes hebben weer toegeslagen in de media. "

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-02-2018 11:15:36 ]
  zondag 18 februari 2018 @ 23:59:41 #30
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_177289357
quote:
0s.gif Op zondag 18 februari 2018 02:49 schreef Triptamine2 het volgende:

[..]

Hoewel 'ie op zich een mooie stem heeft kreeg ik toch zelfmoordneigingen van dat lied. Wat een bagger :')
De Pastorale niet waarderen :') , of bedoel je dat zijn stem niet bij dit nummer past , dan ben ik het met je eens
Ik ben inmiddels overleden
pi_177289397
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 18:48 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Typisch weer zo'n linkse engnek die mensen met de 'verkeerde mening' loopt te demoniseren.
Typisch links wel.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_177289724
quote:
4s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 17:47 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Klacht

Andermaal worden hier mensen gedemoniseerd en wordt er doelbewust karaktermoord gepleegd ( zoals indertijd met Fortuyn ) om vd Gijp,Genee en Derken doelwit te maken van een potentiele aanslag (...)
Wat een verzinsels, vergelijking met Fortuyn is volstrekt willekeurig en de suggestie van een aanslag berust op het sentiment van een oude jaloerse man. Onderbouw eens het bizarre idee dat dit fragment samenhangt met een “potentiële aanslag”? Overigens net zo bizar als het idee dat het programma bijdraagt aan zelfdoding, maar jij suggereert dus - weer eens - precies hetzelfde.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 19-02-2018 00:50:05 ]
pi_177294548
LGBT-mensen moeten gewoon normaal doen en Genee en die kliek moeten ook gewoon normaal want grappig zijn ze niet,

Opgelost.
pi_177299724
quote:
Ik zie vooral drie toch wat bange mannen die de wereld om zich heen zien veranderen en er niet zo goed mee kunnen omgaan
Gisteren nog in Somalië geweest, ze waren het niet met deze strekking eens.
pi_177303967
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 11:29 schreef RavenArtus het volgende:
LGBT-mensen moeten gewoon normaal doen en Genee en die kliek moeten ook gewoon normaal want grappig zijn ze niet,

Opgelost.
Ironie en spot niet herkennen, Onderdelen van een ware democratie. Alles om dat te verbieden is het begin van een verdelde censuur en terug naar de jaren 50 getut en politieke correctheid.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-02-2018 17:47:04 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')