abonnement Unibet Coolblue
  maandag 19 februari 2018 @ 11:35:37 #101
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_177294652
quote:
0s.gif Op zondag 18 februari 2018 22:07 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Tja.. snap ik ook niet echt.

[ afbeelding ]

Aardige superheld was dat!
Ja. Maar daar werd bij de communicatie de nadruk niet op de kleur van de hoofdpersoon gelegd. Bij Blade ook niet.
  maandag 19 februari 2018 @ 12:09:37 #102
475818 BlauweHoofd
Nee ik ben geen smurf
pi_177295470
wtf man

Toen wesley snipes Blade speelde was er toch ook niets aan de hand

zomaar
"Turks klinkt net alsof een aap een andere aap verkracht en tien eromheen schreeuwend masturberen."
GC / Hoe klinkt Turks voor Nederlanders zonder immigratie-achtergrond?
  maandag 19 februari 2018 @ 12:53:22 #103
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_177296556
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:09 schreef BlauweHoofd het volgende:
wtf man

Toen wesley snipes Blade speelde was er toch ook niets aan de hand

zomaar
Klopt. Film werd niet geadverteerd voor de "zwarte markt" ( }:| ik bedoel dus de negermarkt. Niet de slavenmarkt, goffer. Gewoon de markt waarop voor donkerhuidige consumenten wordt geadverteerd. Klote policor). Dat ie zwart is, is in de hele film geen issue en het valt ook niet op.
pi_177297798
quote:
0s.gif Op zondag 18 februari 2018 08:39 schreef Aanstootgevend het volgende:

[..]

Nouja, de regisseur is een neger ;) Maar het is verder wel een kippenpoot die door de blanke baas naar zijn negerknecht wordt geworpen.
_O-
pi_177297850
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:53 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Klopt. Film werd niet geadverteerd voor de "zwarte markt" ( }:| ik bedoel dus de negermarkt. Niet de slavenmarkt, goffer. Gewoon de markt waarop voor donkerhuidige consumenten wordt geadverteerd. Klote policor). Dat ie zwart is, is in de hele film geen issue en het valt ook niet op.
Deze post is zo cringe.
wooblabalurg
pi_177298311
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:53 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Klopt. Film werd niet geadverteerd voor de "zwarte markt" ( }:| ik bedoel dus de negermarkt. Niet de slavenmarkt, goffer. Gewoon de markt waarop voor donkerhuidige consumenten wordt geadverteerd. Klote policor). Dat ie zwart is, is in de hele film geen issue en het valt ook niet op.
Toen ik van deze film hoorde (al wat langer dan 3 maanden geleden) had ik er echt zin in, voor mij was het gewoon weer de zoveelste Marvel film waarvan ik zoveel houd. Ja ik wist dat de hoofdrolspeler zwart zou zijn, net zoals de gehele kast, maar daar dacht ik niet bij na. En eerlijk gezegd zou het mij ook niets boeien mits ik erover had nagedacht, ik hoopte gewoon weer een leuke Marvel film te zien. Maar sinds kort is de discussie weer gekaapt door negerts en policor volk, die vooral zelf de nadruk leggen op de huidskleur van de acteurs, nee deze film is vooral voor de donkere medemens roepen ze dan, hand in hand met de blanke moraalridders in een identiteitscrisis. Het zijn de goedpraters en de negers zelfs die zo de nadruk leggen op de huidskleur dat ik niet meer met neutrale blik naar deze film kan kijken. Er is zoveel ophef over gemaakt dat de zin mij in ieder geval is overgegaan, ik zou hem graag willen zien maar ik wil een leuke actie film en kleur of afkomst maakt mij niets uit en nu ben ik bang dat de gehele film een politiek standpunt is.

Had die film gewoon in z'n waarde gelaten, het was een Marvel film, waar Marvel fans of superheldenfilm fans graag naartoe waren gegaan, maar nu is het vooral gekaapt door een selectieve groep die je over al die vorige Marvel films ook niet hoorde waar ik zelf betwijfel of het merendeel hem gezien heeft.

Het is weer duidelijk wie vooral de aandacht op kleur bevestigd wilt hebben, en het zijn niet de rechts-extremisten. Het blijft een apart fenomeen dat de mensen die zeggen te strijden voor gelijkheid voor alle kleuren zelf continue de nadruk moeten leggen op een kleur.
  maandag 19 februari 2018 @ 13:44:09 #107
475818 BlauweHoofd
Nee ik ben geen smurf
pi_177298523
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:53 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Klopt. Film werd niet geadverteerd voor de "zwarte markt" ( }:| ik bedoel dus de negermarkt. Niet de slavenmarkt, goffer. Gewoon de markt waarop voor donkerhuidige consumenten wordt geadverteerd. Klote policor). Dat ie zwart is, is in de hele film geen issue en het valt ook niet op.
Huilie huilie.
Je bent zeker ook de type die zegt dat Wonder Woman policor is voor feministen |:( :r
"Turks klinkt net alsof een aap een andere aap verkracht en tien eromheen schreeuwend masturberen."
GC / Hoe klinkt Turks voor Nederlanders zonder immigratie-achtergrond?
pi_177298573
Zo zielig dit... :')
  maandag 19 februari 2018 @ 13:49:16 #109
475818 BlauweHoofd
Nee ik ben geen smurf
pi_177298685
quote:
11s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 14:39 schreef epicbeardman het volgende:
Was ik als enige kaaskop in de Vue Almere maar de film was echt weer zo'n typische amerikaanse propaganda kutfilm.

Op het einde stonden er ze er bij met de vuisten in de lucht, ik voelde me toen aardig verplicht om aan te geven dat ik er onwijs van genoten had, en wellicht nog een kaartje zal kopen voor morgen avond. :@

[ afbeelding ]

Als je de film niet leuk beoordeeld ben je blijkbaar een racist las ik later, er worden mensen bedreigd die de film kritisch beoordelen.

Ik wil namelijk niet als racist bestempeld worden omdat ik een film slecht beoordeel.
Foto is trouwens niet eens uit Almere:

http://boards.4chan.org/s4s/thread/6353714

BUSTED.

op IS EEN leugenaar
"Turks klinkt net alsof een aap een andere aap verkracht en tien eromheen schreeuwend masturberen."
GC / Hoe klinkt Turks voor Nederlanders zonder immigratie-achtergrond?
pi_177298889
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 13:38 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Ja ik wist dat de hoofdrolspeler zwart zou zijn, net zoals de gehele kast, maar daar dacht ik niet bij na. Maar sinds kort is de discussie weer gekaapt door negerts en policor volk. Het zijn de goedpraters en de negers zelfs.

Het is weer duidelijk, het zijn niet de rechts-extremisten.
Wat een brok frustratie zit erin.
Probeer eens een deep-tissue massage.
wooblabalurg
pi_177299054
Film is niet helemaal oke. Bedoel waarom is niemand katoen aan het plukken?
pi_177299719
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 14:02 schreef Poepz0r het volgende:
Film is niet helemaal oke. Bedoel waarom is niemand katoen aan het plukken?
De film berust op fictie natuurlijk
Baby we can do it, take the time do it right. We can do it baby, do it tonight _O_
Nudes alleen via DM niet via PM
pi_177301009

Ander soort review.
pi_177301774
quote:
9s.gif Op maandag 19 februari 2018 13:56 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Wat een brok frustratie zit erin.
Probeer eens een deep-tissue massage.
Waarom weer frustratie? Ik geef een eerlijk antwoord, en ik bedoel er niets verkeerds mee. Wat ik duidelijk probeer te maken is dat deze film al dik 2 jaar op de planning stond, en ieder mens wist dat het in Afrika zou afspelen met een donkere acteur. Een acteur die we al eerder hebben mogen zien in The Avangers. Waarom moet de kleur nu weer zo prominent benoemd worden, als racisten het doen is het niet goed, maar als het pro-donkere mensen is dan mag het opeens wel. Kunnen we niet gewoon genieten van deze film zoals we genoten van alle andere Marvel films? De enige mensen die de kleur benoemen zijn de mensen die hysterisch worden zodra anderen de kleur benoemen, het is niet zo moeilijk allemaal.

Het is toch de ideale wereld waar zo'n film in première gaat, waarbij mensen nog niet eens interesseren wat de huidskleur is maar gewoon voor het verhaal of de franchise naar de film gaan kijken? Waarom moet de nadruk dan nu zo op die donkere cast gelegd worden, wie maakt ze dan anders? Wie benoemt dan de kleur? Wie haalt weer allemaal politieke boodschappen uit gewoon een Marvel heldenfilm?
pi_177301816
Dat soort gekkies heb je overal. Net als dat je white power figuren hebt, heb je ook van die Black Power idioten.

Mensen die zoveel waarde hechten aan hun ras of etniciteit kan ik niet serieus nemen.
pi_177301876
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 15:58 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Waarom weer frustratie? Ik geef een eerlijk antwoord, en ik bedoel er niets verkeerds mee. Wat ik duidelijk probeer te maken is dat deze film al dik 2 jaar op de planning stond, en ieder mens wist dat het in Afrika zou afspelen met een donkere acteur. Een acteur die we al eerder hebben mogen zien in The Avangers. Waarom moet de kleur nu weer zo prominent benoemd worden, als racisten het doen is het niet goed, maar als het pro-donkere mensen is dan mag het opeens wel. Kunnen we niet gewoon genieten van deze film zoals we genoten van alle andere Marvel films? De enige mensen die de kleur benoemen zijn de mensen die hysterisch worden zodra anderen de kleur benoemen, het is niet zo moeilijk allemaal.

Het is toch de ideale wereld waar zo'n film in première gaat, waarbij mensen nog niet eens interesseren wat de huidskleur is maar gewoon voor het verhaal of de franchise naar de film gaan kijken? Waarom moet de nadruk dan nu zo op die donkere cast gelegd worden, wie maakt ze dan anders? Wie benoemt dan de kleur? Wie haalt weer allemaal politieke boodschappen uit gewoon een Marvel heldenfilm?
Nog meer frustratie.
Maak je niet zo druk man.
Komt beetje hysterisch over.

Die mensen voelen zich erkend en zijn daar blij mee. Prima toch.
wooblabalurg
pi_177302175
quote:
9s.gif Op maandag 19 februari 2018 16:02 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Nog meer frustratie.
Maak je niet zo druk man.
Komt beetje hysterisch over.

Die mensen voelen zich erkend en zijn daar blij mee. Prima toch.
De enige mensen die kleur zien en waarbij de kleur van de cast van toepassing is zijn ook de mensen die zelf hysterisch worden zodra iemand anders de kleur benoemt, denk daar maar eens over na. Ik heb geen "rechts-extremist" horen roepen niet naar deze film te gaan vanwege de cast, maar je ziet genoeg mensen roepen dat blanken niet welkom zijn of dat deze film voor de donkere mens is. Moesten we eens doen bij alle andere Marvel films die overwegend blank zijn, zie je daar al blanke mensen hysterisch roeptoeteren dat donkere mensen niet welkom zijn, dat die film voor blanken is.

Ik verheugde mij zo op deze film, zonder dat de huidskleur uitmaakte bij deze (volgens enkelen hier) "racist". De huidskleur is pas een factor geworden nadat het policor volk in hand met de radicale/racistische neger erover begon te roeptoeteren, sinds dat moment is het geen Marvel film meer en mag het ook niet beoordeeld worden als een Marvel film, nee de critici die kritiek hebben op de film zijn blijkbaar racisten.

Let op mijn woorden, dit gaat de eerste Marvel film worden die in de prijzen gaat vallen, een Oscar zou mij nog niet eens verbazen, maar helaas gaat het niet om het verhaal, de gevechten of de effects zoals in andere Marvel films, nee deze film gaat over de huidskleur. En nu eens logisch nadenken hoe het kan dat deze film zo over huidskleur gaat en de rest van de Marvel films niet, kleine tip: je hoeft niet aan de rechterkant van de maatschappij te zoeken.
pi_177302197
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 15:58 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Waarom weer frustratie? Ik geef een eerlijk antwoord, en ik bedoel er niets verkeerds mee. Wat ik duidelijk probeer te maken is dat deze film al dik 2 jaar op de planning stond, en ieder mens wist dat het in Afrika zou afspelen met een donkere acteur. Een acteur die we al eerder hebben mogen zien in The Avangers. Waarom moet de kleur nu weer zo prominent benoemd worden, als racisten het doen is het niet goed, maar als het pro-donkere mensen is dan mag het opeens wel. Kunnen we niet gewoon genieten van deze film zoals we genoten van alle andere Marvel films? De enige mensen die de kleur benoemen zijn de mensen die hysterisch worden zodra anderen de kleur benoemen, het is niet zo moeilijk allemaal.

Het is toch de ideale wereld waar zo'n film in première gaat, waarbij mensen nog niet eens interesseren wat de huidskleur is maar gewoon voor het verhaal of de franchise naar de film gaan kijken? Waarom moet de nadruk dan nu zo op die donkere cast gelegd worden, wie maakt ze dan anders? Wie benoemt dan de kleur? Wie haalt weer allemaal politieke boodschappen uit gewoon een Marvel heldenfilm?
Je snapt toch wel dat die film gemaakt is voor een bepaalde doelgroep en een boodschap en gedachte meedraagt. Echt onzin dat het mensen niet zou moeten interesseren wat voor kleur de acteurs hebben. Het verhaal gaat namelijk over negers in een fictief Afrikaans land.
pi_177302279
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 16:14 schreef wuuht het volgende:

[..]

Je snapt toch wel dat die film gemaakt is voor een bepaalde doelgroep en een boodschap en gedachte meedraagt. Echt onzin dat het mensen niet zou moeten interesseren wat voor kleur de acteurs hebben. Het verhaal gaat namelijk over negers in een fictief Afrikaans land.
Klopt, de film is gemaakt voor superhelden liefhebbers, mensen die van het Marvel universum houden, die al die andere Marvel films en series gezien hebben.

Maar is nu gekaapt door bepaald volk die er weer een Martin Luther King film van maken en zich opeens gesterkt voelen in hun strijd tegen de racistische blanke man. Hadden ze allemaal blanke acteurs gebruikt was er weer ophef, nu gebruiken ze donkere acteurs (lijkt mij logisch in Afrika) en hebben we een ander soort hysterie. Ik vind het jammer dat een Marvel film zo gekaapt wordt door dat volk, stel je niet aan en geniet van die films zoals iedereen, ik trek mij toch ook niet af elke keer als ik een blanke in beeld zie komen.

Het is duidelijk waar de echte racisten en radicalen weer vandaan komen.
pi_177302434
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 16:18 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Klopt, de film is gemaakt voor superhelden liefhebbers, mensen die van het Marvel universum houden, die al die andere Marvel films en series gezien hebben.

Maar is nu gekaapt door bepaald volk die er weer een Martin Luther King film van maken en zich opeens gesterkt voelen in hun strijd tegen de racistische blanke man.

Het is duidelijk waar de echte racisten en radicalen weer vandaan komen.
Hahaha je kan toch niet beweren dat de film hetzelfde zou zijn met alleen blanken. De film speelt zich af in Afrika daar wonen negers en is de cultuur afrikaans. Net zoals dat in een film over Nedeland ind de 2e wereldoorlog ook alleen met blanken gemaakt kan worden.
pi_177302634
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 16:24 schreef wuuht het volgende:

[..]

Hahaha je kan toch niet beweren dat de film hetzelfde zou zijn met alleen blanken. De film speelt zich af in Afrika daar wonen negers en is de cultuur afrikaans. Net zoals dat in een film over Nedeland ind de 2e wereldoorlog ook alleen met blanken gemaakt kan worden.
"Gekaapt"
pi_177302822
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 16:13 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

De enige mensen die kleur zien en waarbij de kleur van de cast van toepassing is zijn ook de mensen die zelf hysterisch worden zodra iemand anders de kleur benoemt, denk daar maar eens over na. Ik heb geen "rechts-extremist" horen roepen niet naar deze film te gaan vanwege de cast, maar je ziet genoeg mensen roepen dat blanken niet welkom zijn of dat deze film voor de donkere mens is. Moesten we eens doen bij alle andere Marvel films die overwegend blank zijn, zie je daar al blanke mensen hysterisch roeptoeteren dat donkere mensen niet welkom zijn, dat die film voor blanken is.

Ik verheugde mij zo op deze film, zonder dat de huidskleur uitmaakte bij deze (volgens enkelen hier) "racist". De huidskleur is pas een factor geworden nadat het policor volk in hand met de radicale/racistische neger erover begon te roeptoeteren, sinds dat moment is het geen Marvel film meer en mag het ook niet beoordeeld worden als een Marvel film, nee de critici die kritiek hebben op de film zijn blijkbaar racisten.

Let op mijn woorden, dit gaat de eerste Marvel film worden die in de prijzen gaat vallen, een Oscar zou mij nog niet eens verbazen, maar helaas gaat het niet om het verhaal, de gevechten of de effects zoals in andere Marvel films, nee deze film gaat over de huidskleur. En nu eens logisch nadenken hoe het kan dat deze film zo over huidskleur gaat en de rest van de Marvel films niet, kleine tip: je hoeft niet aan de rechterkant van de maatschappij te zoeken.
Je lijkt nogal gepikeerd door bepaalde waanbeelden omtrent de hype rond de film. Niemand belet je om m te zien.

Ook het idee dat er een Marvel film bestaat die niet met jouw doelgroep in gedachten is gemaakt lijkt niet op jouw begrip te kunnen rekenen.
wooblabalurg
  maandag 19 februari 2018 @ 16:49:46 #123
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_177302933
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:53 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Klopt. Film werd niet geadverteerd voor de "zwarte markt" ( }:| ik bedoel dus de negermarkt. Niet de slavenmarkt, goffer. Gewoon de markt waarop voor donkerhuidige consumenten wordt geadverteerd. Klote policor). Dat ie zwart is, is in de hele film geen issue en het valt ook niet op.
Wat een triest figuur ben jij zeg, holy shit.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_177303481
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 16:44 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Je lijkt nogal gepikeerd door bepaalde waanbeelden omtrent de hype rond de film. Niemand belet je om m te zien.

Ook het idee dat er een Marvel film bestaat die niet met jouw doelgroep in gedachten is gemaakt lijkt niet op jouw begrip te kunnen rekenen.
Als je beter gelezen had was dit voor mij de volgende Marvel film in de reeks. Ja het speelt af in Afrika, ja de complete cast bestaat uit donkere mensen. En toch wil ik hem graag zien, ik zie geen kleur ik zie geen ras. Ik zie een Marvel film wat ik wil zien waar het mij totaal niet boeit dat de acteurs donker zijn want daar let ik nog niet eens op. Is dat niet hetgeen wat veel donkere mensen en dat policor volk willen? De nadruk op de huidskleur is niet gelegd door rechts-racistisch volk maar door volk wat oppert tegen zulke uitingen te strijden? Ondertussen is de film gekaapt door policor blank en radicale donker die zich niet bezig houden met het verhaal, het universum of de film maar met het feit dat het merendeel van de acteurs donker zijn. En dan krijg je discussies zoals dit, foto's als in de OP, radicale Twitter berichten jegens de blanke mens en critici die al jaren films ophemelen of afkraken zijn opeens racisten omdat er nu donkere mensen meespelen.

Man het is een film zoals zovele films, racistisch is om niet naar die film te gaan omdat voornamelijk donkere mensen meespelen, eigenlijk zoals dat volk wat nu massaal naar deze film gaat en niet naar eerdere films omdat er teveel blanken in spelen.
pi_177303728
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 16:24 schreef wuuht het volgende:

[..]

Hahaha je kan toch niet beweren dat de film hetzelfde zou zijn met alleen blanken. De film speelt zich af in Afrika daar wonen negers en is de cultuur afrikaans. Net zoals dat in een film over Nedeland ind de 2e wereldoorlog ook alleen met blanken gemaakt kan worden.
Je snapt mijn punt niet. Het boeit mij niet dat er donkere acteurs in meespelen. Als ze blanke mensen een Afrikaanse bevolking lieten spelen was er veel ophef, want dat is racistisch. Het is mooi dat ze gekozen hebben voor een donkere cast dat geeft toch een ander gevoel bij een film in/over Afrika, maar die ophef nu vind ik belachelijk.

Is het zo moeilijk te snappen wat ik bedoel? Volk wat hysterisch wordt zodra je de nadruk legt op kleur legt zelf de nadruk op kleur zodra het hun uitkomt, hoe durf je te strijden voor gelijkheid als jezelf continue de kleur moet benoemen zodra je daarmee kunt afgeven op anderen en een tweestrijd veroorzaken? Geniet gewoon van die films zoals andere Marvel films maar kaap die film niet voor politieke of ideologische doeleinden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')