abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_177762091
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 17:17 schreef jigggy het volgende:
T zit ergens toch niet helemaal lekker, het was wel fijn enzo, vooral weer de bevesteging dat ik het nog heb
Maar blegh ergens heb ik zoiets van t was geen seks zoals t met Mn ex was
en je hebt er een meisje dr ziel mee beschadigd....misschien is zij helemaal hoteldebotel van je en heeft zich naief dat ze is en in de ban..aan je gegeven.
Jij bent de man he...
niet bepaald zorgvuldig dit
pi_177762349
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 09:43 schreef velden het volgende:

[..]

en je hebt er een meisje dr ziel mee beschadigd...
:') overdrijven is ook een vak
  maandag 12 maart 2018 @ 13:03:39 #228
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_177766212
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 09:43 schreef velden het volgende:

[..]

en je hebt er een meisje dr ziel mee beschadigd....misschien is zij helemaal hoteldebotel van je en heeft zich naief dat ze is en in de ban..aan je gegeven.
Jij bent de man he...
niet bepaald zorgvuldig dit
ik heb achteraf niks meer van haar gehoord terwijl ze mijn 06 heeft dus neem aan dat ze gewoon geneukt wou worden
pi_177766548
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2018 13:03 schreef jigggy het volgende:

[..]

ik heb achteraf niks meer van haar gehoord terwijl ze mijn 06 heeft dus neem aan dat ze gewoon geneukt wou worden
Of sex was vreselijk
pi_177767638
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2018 13:03 schreef jigggy het volgende:

[..]

ik heb achteraf niks meer van haar gehoord terwijl ze mijn 06 heeft dus neem aan dat ze gewoon geneukt wou worden
oh jeetje
ja die zijn er ook
nou
uhm
maar toch!
jij bent de man
pi_177767672
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2018 13:13 schreef Gerd_von_Fotzen het volgende:

[..]

Of sex was vreselijk
ja hoe was de sex? hoe vond jij het?

en natuurlijk is het niet zoals met je ex, want daar had je gevoelens voor ontwikkeld

zoals wij het nu begrijpen ken je deze nieuwe nauwelijks
dus ook al was de sex super, dan is het nog bleh, want er is geen hersenconnectie
  maandag 12 maart 2018 @ 13:59:44 #232
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_177767833
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 09:43 schreef velden het volgende:

[..]

en je hebt er een meisje dr ziel mee beschadigd....misschien is zij helemaal hoteldebotel van je en heeft zich naief dat ze is en in de ban..aan je gegeven.
Jij bent de man he...
niet bepaald zorgvuldig dit
Wat is dit nou weer voor gezever? Als ze niet geneukt wil worden kan ze nee zeggen, klaar. :')
pi_177767980
quote:
13s.gif Op maandag 12 maart 2018 13:59 schreef Nobu het volgende:

[..]

Wat is dit nou weer voor gezever? Als ze niet geneukt wil worden kan ze nee zeggen, klaar. :')
HAAR ZIEL IS BESCHADIGT JA1223!1
pi_177768033
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 13:54 schreef velden het volgende:

[..]

ja hoe was de sex? hoe vond jij het?

en natuurlijk is het niet zoals met je ex, want daar had je gevoelens voor ontwikkeld

zoals wij het nu begrijpen ken je deze nieuwe nauwelijks
dus ook al was de sex super, dan is het nog bleh, want er is geen hersenconnectie
alsof jij je nog nooit uit elkaar hebt laten trekken door een hunk, die je dezelfde avond hebt ontmoet in de dancing
pi_177768274
quote:
17s.gif Op maandag 12 maart 2018 14:06 schreef Gerd_von_Fotzen het volgende:

[..]

alsof jij je nog nooit uit elkaar hebt laten trekken door een hunk, die je dezelfde avond hebt ontmoet in de dancing
Ik wel.
  maandag 12 maart 2018 @ 14:19:53 #236
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_177768408
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 09:43 schreef velden het volgende:

[..]

en je hebt er een meisje dr ziel mee beschadigd....misschien is zij helemaal hoteldebotel van je en heeft zich naief dat ze is en in de ban..aan je gegeven.
Jij bent de man he...
niet bepaald zorgvuldig dit
Gvd :') _O-

quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 13:52 schreef velden het volgende:

[..]

oh jeetje
ja die zijn er ook
nou
uhm
maar toch!
jij bent de man
Altijd de schuld van de man he :') stop aub :')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  PR en moderator maandag 12 maart 2018 @ 14:30:31 #237
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_177768769
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 13:52 schreef velden het volgende:
jij bent de man
Wat wil dit zeggen?
Kunnen vrouwen niet voor zichzelf denken/beslissen ofzo?
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_177768772
quote:
17s.gif Op maandag 12 maart 2018 14:06 schreef Gerd_von_Fotzen het volgende:

[..]

alsof jij je nog nooit uit elkaar hebt laten trekken door een hunk, die je dezelfde avond hebt ontmoet in de dancing
ja potver
1 keer ja, niet via dancing we hadden eerst een maand mailcontact en na de eerste ontmoeting en dat heeft daarna nog drie jaar geduurd met hem
heel mn ziel naar de filistijnen
had hem liever eerst willen leren kennen dan was het ook minder moeilijk geweest hem los te laten. Ik ben zoeen naief type die dan dacht oohhh woow dit is het en toen was ik voor ik weet aan hem gebonden (door sex bind ik me aan iemand dat wist ik te laat met alle drama van dien)
terwijl ik anders nooit zoiets deed en neerkeek op mensen die dat deden
dus ik mag niet oordelen

nu werp ik me op met mn laatste krachten om jongetjes terecht te wijzen en zich als man te gedragen via het forum des foks ;(

[ Bericht 3% gewijzigd door velden op 12-03-2018 19:28:54 ]
pi_177768829
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2018 14:30 schreef Moira. het volgende:

[..]

Wat wil dit zeggen?
Kunnen vrouwen niet voor zichzelf denken/beslissen ofzo?
nee dat kunnen ze niet, ze worden direct verblind door de adonise godheid wat man is en alleen nog maar gedwee in de ban zijn
  maandag 12 maart 2018 @ 14:33:29 #240
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_177768851
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 14:30 schreef velden het volgende:

[..]

ja potver
1 keer ja, en dat heeft daarna nog drie jaar geduurd met hem
heel mn ziel naar de filistijnen
had hem liever eerst willen leren kennen dan was het ook minder moeilijk geweest hem los te laten. Ik ben zoeen naief type die dan dacht oohhh woow dit is het en toen was ik voor ik weet aan hem gebonden (door sex bind ik me aan iemand dat wist ik te laat met alle drama van dien)
terwijl ik anders nooit zoiets deed en neerkeek op mensen die dat deden
dus ik mag niet oordelen

nu werp ik me op met mn laatste krachten om jongetjes terecht te wijzen en zich als man te gedragen via het forum des foks ;(
Heel veel vrouwen zijn zo in het verleden geweest gezien de hele #metoo discussie.

Lekker op dat moment niet zelf nadenken, geen mening hebben of daar naar acteren en dan lekker 10, 20 of 30 jaar later roeptoeteren dat je misbruikt bent etc. _O_ heerlijk om een vrouw te zijn lijkt me.
Lekker overal met de vinger naar wijzen en je zelf nooit ergens verantwoordelijk voor hoeven voelen aangezien je toch zonder problemen overal en alles aan kan wijzen als schuldige :7

Misschien maar eens ombouwen.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_177768981
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 14:33 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Heel veel vrouwen zijn zo in het verleden geweest gezien de hele #metoo discussie.

Lekker op dat moment niet zelf nadenken, geen mening hebben of daar naar acteren en dan lekker 10, 20 of 30 jaar later roeptoeteren dat je misbruikt bent etc. _O_ heerlijk om een vrouw te zijn lijkt me.
Lekker overal met de vinger naar wijzen en je zelf nooit ergens verantwoordelijk voor hoeven voelen aangezien je toch zonder problemen overal en alles aan kan wijzen als schuldige :7

Misschien maar eens ombouwen.
dat metoo is wel stap verder
maar ik heb me ook wel verbaasd over mijn gebrek aan daadkracht en zelfrespect
in retroperspectief
ik denk dat ik toen erg kwetsbaar was ook, en daar misbruik van heb laten maken
we hebben wel een leuke tijd gehad, maar meer drama
maar wist vanaf begin dat hij het niet was, maar hoopte op verandering, dat hij het wel was, wat onzin was
soort van foute dominante man
en toch kon ik er niet los van komen, heel raar
nu heb ik ook meer begrip bijvoorbeeld voor zeg maar van die kermismeisjes of tienerzwangerschapsmeisjes, er is niet iets goed ontwikkeld waardoor je je op een kwetsbaar moment aan een verkeerd iemand kan geven
Maar sommigen hebben er geen probleem mee, zien sex gewoon als oja ik heb zin in sex
ik kan daar niet bij, mannen zijn ook meer zo, dat ze dat kunnen loskoppelen
  maandag 12 maart 2018 @ 14:41:00 #242
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_177769042
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 14:38 schreef velden het volgende:

[..]

dat metoo is wel stap verder
maar ik heb me ook wel verbaasd over mijn gebrek aan daadkracht en zelfrespect
in retroperspectief
ik denk dat ik toen erg kwetsbaar was ook, en daar misbruik van heb laten maken
we hebben wel een leuke tijd gehad, maar meer drama
maar wist vanaf begin dat hij het niet was
soort van foute dominante man
en toch kon ik er niet los van komen, heel raar
nu heb ik ook meer begrip bijvoorbeeld voor zeg maar van die kermismeisjes of tienerzwangerschapsmeisjes, er is niet iets goed ontwikkeld waardoor je je op een kwetsbaar moment aan een verkeerd iemand kan geven
Maar sommigen hebben er geen probleem mee, zien sex gewoon als oja ik heb zin in sex
ik kan daar niet bij, mannen zijn ook meer zo, dat ze dat kunnen loskoppelen
Ik hoor dit soort uitleg wel vaker van vrouwen die 'misbruikt' zijn.
Lijkt toch ook grotendeels aan hen zelf te liggen.
Ik praat overigens niets goed en elke persoon die vrouwen of andere mannen verkracht of aanraakt terwijl die persoon dat niet wil moet ook gewoon goed gestraft worden.

Maar dat hoor je dus vaker en dan zijn ze zich na een tijd bewust van wat er nou echt plaatsgevonden heeft en dan is het in ene allemaal de schuld van de man. Zo raar :D
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_177769062
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 14:41 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ik hoor dit soort uitleg wel vaker van vrouwen die 'misbruikt' zijn.
Lijkt toch ook grotendeels aan hen zelf te liggen.
Ik praat overigens niets goed en elke man die vrouwen of andere mannen verkracht of aanraakt terwijl die persoon dat niet wil moet ook gewoon goed gestraft worden.
Maar dat hoor je dus vaker en dan zijn ze zich na een tijd bewust van wat er nou echt plaatsgevonden heeft en dan is het in ene allemaal de schuld van de man. Zo raar :D
ik ben niet misbruikt hoor en zie het ook niet zo
was mijn eigen verantwoordelijkheid
soort van zelf een spannend fout steegje ingelopen
  PR en moderator maandag 12 maart 2018 @ 14:42:25 #244
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_177769074
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 14:38 schreef velden het volgende:

[..]

dat metoo is wel stap verder
maar ik heb me ook wel verbaasd over mijn gebrek aan daadkracht en zelfrespect
in retroperspectief
ik denk dat ik toen erg kwetsbaar was ook, en daar misbruik van heb laten maken
we hebben wel een leuke tijd gehad, maar meer drama
maar wist vanaf begin dat hij het niet was, maar hoopte op verandering, dat hij het wel was, wat onzin was
soort van foute dominante man
en toch kon ik er niet los van komen, heel raar
nu heb ik ook meer begrip bijvoorbeeld voor zeg maar van die kermismeisjes of tienerzwangerschapsmeisjes, er is niet iets goed ontwikkeld waardoor je je op een kwetsbaar moment aan een verkeerd iemand kan geven
Maar sommigen hebben er geen probleem mee, zien sex gewoon als oja ik heb zin in sex
ik kan daar niet bij, mannen zijn ook meer zo, dat ze dat kunnen loskoppelen
Niet je eigen tekortkomingen op anderen projecteren, dan.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  maandag 12 maart 2018 @ 14:42:42 #245
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_177769079
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 14:41 schreef velden het volgende:

[..]

ik ben niet misbruikt hoor en zie het ook niet zo
was mijn eigen verantwoordelijkheid
Nee, dat had ik gelezen inderdaad echter is 'je ziel naar de filistijnen' en die status kan ik me ook goed voorstellen bij echt misbruikte mensen.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_177769228
quote:
0s.gif Op zondag 18 februari 2018 22:02 schreef jigggy het volgende:
Net met haar uiteten geweest , om dingen een beetje uit te praten ,gemixte gevoelens erover
Troll.
  maandag 12 maart 2018 @ 15:07:25 #247
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_177769599
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 13:54 schreef velden het volgende:

[..]

ja hoe was de sex? hoe vond jij het?

en natuurlijk is het niet zoals met je ex, want daar had je gevoelens voor ontwikkeld

zoals wij het nu begrijpen ken je deze nieuwe nauwelijks
dus ook al was de sex super, dan is het nog bleh, want er is geen hersenconnectie
seks was prima , maar inderdaad puur lust, merkte ook dat ik een stuk egoïstischer was in bed als dat ik was met bijv Mn ex , puur omdat ik dacht nu gaat mijn plezier voor
  Vis een optie? maandag 12 maart 2018 @ 15:12:42 #248
70532 loveli
N
pi_177769719
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2018 15:07 schreef jigggy het volgende:

[..]

seks was prima , maar inderdaad puur lust, merkte ook dat ik een stuk egoïstischer was in bed als dat ik was met bijv Mn ex , puur omdat ik dacht nu gaat mijn plezier voor
Gek dat ze dan niks van zich laat horen..
crap in = crap out
pi_177773096
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2018 15:12 schreef loveli het volgende:

[..]

Gek dat ze dan niks van zich laat horen..
dus als de sex wel goed was zou ze denken, hmm ja ik wil hem wel nog een keer zien en leren kennen. Dat is de omgekeerde wereld

Neee. Leer elkaar eerst kennen, langdurig, en dan besluiten met elkaar het leven door te gaan en dan, dan pas, sex. En dan is het de hemel. En dan heb je ook nog eens wijselijk je hart bewaakt.
  PR en moderator maandag 12 maart 2018 @ 17:25:59 #250
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_177773172
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 17:23 schreef velden het volgende:

[..]

dus als de sex wel goed was zou ze denken, hmm ja ik wil hem wel nog een keer zien en leren kennen. Dat is de omgekeerde wereld

Neee. Leer elkaar eerst kennen, langdurig, en dan besluiten met elkaar het leven door te gaan en dan, dan pas, sex. En dan is het de hemel. En dan heb je ook nog eens wijselijk je hart bewaakt.
Nee hoor. Sommige mensen kunnen prima goeie hete platonische seks hebben en daarna alsnog helemaal niks voor elkaar voelen, zonder elkaar eerst langdurig te leren kennen en besluiten met elkaar door het leven te gaan.

Niet je eigen 'geen seks voor het huwelijk' denkbeeldjes op anderen projecteren he.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')