abonnement Unibet Coolblue
pi_177247998
Het is wel erg leuk hoe Coolblue het aanpakt in de mails. Zoals:

Tip: Om de bezorger hartelijk te onthalen kun je zelfgemaakte confetti gooien.
en dan krijg je een pdf'je met een uitleg hoe je simpel confetti maakt. Ik zie het al voor me, bovenop de trap staande, confetti uitstrooiend over de bezorger.

NB: ik heb geen banden met Coolblue.
pi_177248057
Ik trakteer de bezorger van coolblue altijd op een lekker prakkie rode kool.

NB. Ik heb geen banden met Hak

[ Bericht 11% gewijzigd door Kapt-Ruigbaard op 17-02-2018 10:29:29 ]
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_177248060
Ik ben vol lof over die zaak, ik had een tv gekocht die na 2 weken een dode lijn in beeld kreeg. Na een chat van 2 minuten kreeg ik de keus of een nieuwe of mijn geld terug.
Binnen 24 uur had ik een nieuwe tv.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_177248107
Heb je een stoffer en blik of stofzuiger besteld? Want die confetti moet je wel weer opruimen natuurlijk.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_177248135
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 08:30 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Ik trakteer de bezorger van coolblue altijd op een lekker pakkie rode kool.

NB. Ik heb geen banden met Hak
Even terzijde, belachelijk dat mijn draadje over rode kool is gesloten.
pi_177248141
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 08:39 schreef spijkerbroek het volgende:
Heb je een stoffer en blik of stofzuiger besteld? Want die confetti moet je wel weer opruimen natuurlijk.
De wereld zou er wel vrolijker van worden als we bezorgers zo zouden onthalen.
pi_177248153
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 08:45 schreef Loekie1 het volgende:
De wereld zou er wel vrolijker van worden als we bezorgers zo zouden onthalen.
Eén keer is leuk, maar als bezorger wil niet na elke levering de confetti uit je haar moeten rossen, lijkt me. Ik zeg altijd dank-je-wel met een glimlach en wens hem (m/v) een fijne dag.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_177248156
Ik ben daar al behoorlijk lang klant, uit de tijd dat ze zo ongeveer alleen mobiele telefoons verkochten. Zij waren één van de eerste bedrijven die de complete abonnementsafhandeling aan de deur deden. Geen geouwehoer meer in de winkel met wachten tot je abonnement goedgekeurd werd. Fijn bedrijf!
Powered by Janetje®
pi_177248181
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 08:47 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Eén keer is leuk, maar als bezorger wil niet na elke levering de confetti uit je haar moeten rossen, lijkt me. Ik zeg altijd dank-je-wel met een glimlach en wens hem (m/v) een fijne dag.
dan zoekt die bezorger maar een andere baan :)
pi_177248193
De service en de 'vrijheid' waarmee ze communiceren is mij 1000% waard.
pi_177248229
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 08:56 schreef clouwapr het volgende:
De service en de 'vrijheid' waarmee ze communiceren is mij 1000% waard.
Als het zo blijft gaan ze de grote winnaar worden, bij B.com zien ze mij niet meer, na een garantiedingetje mocht ik het zelf gaan uitvechten met de verkoper.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_177248263
Het was altijd Conrad en Coolblue. Conrad probeert terug te komen door veel reclamespots uit te zenden. Ze hebben allebei hetzelfde blauw in hun site.
pi_177248264
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 09:02 schreef halfway het volgende:

[..]

Als het zo blijft gaan ze de grote winnaar worden, bij B.com zien ze mij niet meer, na een garantiedingetje mocht ik het zelf gaan uitvechten met de verkoper.
Ik snap toch niet dat zoveel mensen bij Bol blijven. Alles is reteduur en de service wisselvallig.
pi_177248277
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 09:06 schreef Loekie1 het volgende:
Het was altijd Conrad en Coolblue. Conrad probeert terug te komen door veel reclamespots uit te zenden. Ze hebben allebei hetzelfde blauw in hun site.
Ik dacht altijd dat conrad alleen technische onderdelen had, hebben ze ook echt gebruiksvoorwerpen?
pi_177248281
Het individualisme van tegenwoordig maakt mensen kribbig, ook bedrijven communiceren vaak kribbig. Mensen kijken elkaar argwanend aan op straat. Voor de kassa heeft iedereen haast (ik ook) en op een of andere manier is het een bijverschijnsel van de luxe van het individualisme. Nu heeft Coolblue dat begrepen en gooit er de glimlach tegenaan en bezorgt je een prettig gevoel door te doen alsof ze een goede vriend van je zijn.
pi_177248287
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 09:02 schreef halfway het volgende:

[..]

Als het zo blijft gaan ze de grote winnaar worden, bij B.com zien ze mij niet meer, na een garantiedingetje mocht ik het zelf gaan uitvechten met de verkoper.
B.com bestaat over 5 jaar niet meer in ieder geval
pi_177248296
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 09:10 schreef byah het volgende:

[..]

B.com bestaat over 5 jaar niet meer in ieder geval
Bol.com verpakt boeken een beetje slecht, verder prima bedrijf.
pi_177248301
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 09:08 schreef clouwapr het volgende:

[..]

Ik dacht altijd dat conrad alleen technische onderdelen had, hebben ze ook echt gebruiksvoorwerpen?
Ja hoor. Bijvoorbeeld magnetrons:
https://www.conrad.nl/nl/(...)LAR&search=magnetron
pi_177248334
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 09:10 schreef byah het volgende:

[..]

B.com bestaat over 5 jaar niet meer in ieder geval
onzin.
pi_177248485
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 09:06 schreef clouwapr het volgende:

[..]

Ik snap toch niet dat zoveel mensen bij Bol blijven. Alles is reteduur en de service wisselvallig.
 coolblue is gemiddeld nog duurder door de service die ze bieden :X

quote:
1s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 09:10 schreef byah het volgende:

[..]

B.com bestaat over 5 jaar niet meer in ieder geval
jawel hoor
pi_177249417
Gewoon vol voor de klantvriendelijkheid gaan, dat hebben ze gedaan en dat werpt nu zijn vruchten af.

Laatst een wasmachine besteld en het exact zo als in de reclame, inclusief het meenemen van de oude wasmachine van 3 hoog.
pi_177249432
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 09:31 schreef mschol het volgende:

[..]

coolblue is gemiddeld nog duurder door de service die ze bieden :X

[..]

jawel hoor
Oke, vooral de kleine dingen bij bol zijn reteduur, en die verkoopt coolblue niet. Voor grotere dingen is het verschil kleiner ja.
pi_177253467
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 10:22 schreef clouwapr het volgende:

[..]

Oke, vooral de kleine dingen bij bol zijn reteduur, en die verkoopt coolblue niet. Voor grotere dingen is het verschil kleiner ja.
Die verkopen ze dan ook niet, ze sturen alleen een factuur.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_177255336
Bestel dan wel niet die zelfde dag levering want dan heb je problemen met dynologic https://nl-be.trustpilot.com/review/dynalogic.eu

De mensen van bol gebruiken hun naar schijnt ook.

Voor de rest tevreden van beiden. Coolblue en bol.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 17-02-2018 14:32:25 ]
pi_177255809
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 09:08 schreef clouwapr het volgende:

[..]

Ik dacht altijd dat conrad alleen technische onderdelen had, hebben ze ook echt gebruiksvoorwerpen?
Nee ze hebben ook gewoon leuke dingetjes voor in huis. Laats bijvoorbeeld een mini design onderzettertje gekocht voor als je iets wil drinken uit een heel klein glaasje en kringen op de tafel wil vermijden. https://www.conrad.nl/nl/(...)ref=Search%20Results
  zaterdag 17 februari 2018 @ 15:58:46 #26
11287 kaassouffle
Medewerker v/d maand
pi_177257237
Collega had een wasmachine bij Coolblue besteld.. nooit geleverd. Na bellen met de klantenservice bleek dat er in systeem stond dat wasmachine was afgeleverd, dat er voor was getekend en dat er zelfs een oude was meegenomen. Maar niet bij mijn collega. :? Die heeft toen wel flink moeten zeuren om het op te lossen.

Dus ja geen enkele (web)winkel is perfect...
Langer op FOK! dan je oma, minder posts dan je moeder...
Platenfabriek - spotify playlists
pi_177275394
Ik heb tot nu toe altijd positieve ervaringen gehad met Coolblue. Toen ik nog in Antwerpen woonde was het helemaal fijn, omdat ik daar gewoon bij de fysieke winkel binnen kon lopen. Heb regelmatig zonder enige moeite een nieuw setje oordopjes gekregen ter vervanging van defecte.
  zondag 18 februari 2018 @ 14:03:02 #28
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_177276909
Enkel goede ervaringen hier ook, heerlijk snelle levering vooral. Doen niet moeilijk als iets defect is etc. Altijd de eerste shop waar ik naar kijk als ik wat zoek wat door hun verkocht zou kunnen worden 🙂
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_177278061
Noem me een zuurpruim, maar ik bestel er omdat service en prijs redelijk zijn. Die flauwe teksten op dozen ("gebruik mij als konijnenhok" of "cadeautje voor jou". Heb 't gvd gewoon zelf betaald), of in reclames en mails hoeven van mij niet zo.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_177284326
Ze naaien je niet in de aftersales en hebben prima bezorgopties.
pi_177379287
Zul je zien dat de bezorger dat ineens niet waardert. Daarom doe ik dat niet :P Wel cool dat 30 dagen bedenktijd van ze. Wettelijk gezien zijn zij maar verplicht tot minimaal 14.

Megekko.nl bijvoorbeeld melden ergens op hun website Herroepingsrecht binnen 30 dagen. Heb je je spullen uiteindelijk gekocht en wil je retourneren. Dan staat op de aanmeld-formulier: binnen 14.
pi_177380695
quote:
1s.gif Op zondag 18 februari 2018 14:57 schreef Loohcs het volgende:
Noem me een zuurpruim, maar ik bestel er omdat service en prijs redelijk zijn. Die flauwe teksten op dozen ("gebruik mij als konijnenhok" of "cadeautje voor jou". Heb 't gvd gewoon zelf betaald), of in reclames en mails hoeven van mij niet zo.
Soms is het wat overdreven ja.
Ik kreeg een tijdje geleden een handgeschreven kaartje per post om mij te feliciteren met mijn nieuwe telefoon hoesje :')
  donderdag 22 februari 2018 @ 23:03:05 #33
38344 knokkels
Radio49 voor je kanus! O+
pi_177380892
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 09:06 schreef clouwapr het volgende:

[..]

Ik snap toch niet dat zoveel mensen bij Bol blijven. Alles is reteduur en de service wisselvallig.
Ik heb daar 1 keer daar wat succesvol besteld. Tweede keer: Ja meneer u kunt niet op rembours bestellen. U bent namelijk een nieuwe klant.

* knokkels pakt mailtje van Bol.com erbij met bewijs dat ik eerder besteld heb.

quote:
Ja meneer, ik kan er verder niets mee, en ook niets aan doen. Dit regelt het systeem zelf.
quote:
-Wat is jouw functie dan, als je als klantenservicemedewerker niets KAN doen omdat "het systeem" alles zelf regelt?
quote:
Mompelmompelstotterstotter
quote:
Hoi Coole Blauwe Gasten. Mag ik dit artikel bestellen, onder rembours?
Ja? Er komt 10 euro bij? Mwah, okay. Tof. Dank je. Stay Cool. Stay Blue.
Volgende dag had ik het artikel in huis.
Bol.com snapt het niet, CoolBlue snapt het wel. :Y
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
  donderdag 22 februari 2018 @ 23:05:27 #34
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_177380970
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 08:56 schreef clouwapr het volgende:
De service en de 'vrijheid' waarmee ze communiceren is mij 1000% waard.
Mja goed, ook dit is Coolblue :P
WGR / Coolblue retour teveel?!
WGR / Retour teveel CB?
  Moderator donderdag 22 februari 2018 @ 23:19:11 #35
9859 crew  Karina
Woman
pi_177381283
Volgende dag levering klopt niet altijd maar goed kan ook postnl zijn, Vind ze niet echt goedkoop. Dat popiejopigedoe vind ik nogal irritant en grootste klacht, de fysieke winkels zijn echt vreselijk. Ze staan achter hun laptop en als je een vraag hebt gaan ze het vervolgens op hun eigen site opzoeken :')

Ik ga juist naar een winkel omdat ik wat advies wil en tevens een produkt 'echt' wil zien en ook dat tweede lukte niet zo. Er stond niks uitgestald of iig amper wat. Als je iets wil zien kun je beter naar bcc gaan bijvoorbeeld daar heb ik ook veel betere ervaringen mee. Ook met bezorgen trouwens..
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_177390309
Ze zijn (zeker met accessoires als kabels e.d.) niet de goedkoopste winkel, maar heb qua aftersales nooit gezeik met ze gehad, bijvoorbeeld door een klein krasje in de LCD matrix waar licht doorheen kwam een complete computermonitor omruilen zonder verdere vragen. Ook een paar keer een ansichtkaartje gekregen n.a.v. wat geleuter met de verkoper, om me veel plezier te wensen of juist sterkte met het wachten omdat het een pre-order was :D

De logistiek lijkt ook best optimaal, aangezien je op zaterdagavond laat nog op het idee kan komen dat je iets nodig hebt en het zondag gewoon bezorgd wordt ^O^

Voor de wat meer specifieke computershit wijk ik wel vaak uit naar andere online zaken vanwege het toch wat betere assortiment, denk aan Informatique of Alternate o.i.d., ook omdat Coolblue met gemak meer dan vier keer zo duur kan zijn met simpele dingen zoals SATA of voedings kabeltjes e.d... dat slaat nergens op.
pi_177485839
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 08:39 schreef spijkerbroek het volgende:
Heb je een stoffer en blik of stofzuiger besteld? Want die confetti moet je wel weer opruimen natuurlijk.
Nee, als je slim bent laat je dat de jongens van de ROTEB doen voor een flesje pils o.i.d. als ze bij jou in de straat komen vegen en zuigen met die blazers.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')