abonnement Unibet Coolblue
pi_177247998
Het is wel erg leuk hoe Coolblue het aanpakt in de mails. Zoals:

Tip: Om de bezorger hartelijk te onthalen kun je zelfgemaakte confetti gooien.
en dan krijg je een pdf'je met een uitleg hoe je simpel confetti maakt. Ik zie het al voor me, bovenop de trap staande, confetti uitstrooiend over de bezorger.

NB: ik heb geen banden met Coolblue.
pi_177248057
Ik trakteer de bezorger van coolblue altijd op een lekker prakkie rode kool.

NB. Ik heb geen banden met Hak

[ Bericht 11% gewijzigd door Kapt-Ruigbaard op 17-02-2018 10:29:29 ]
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_177248060
Ik ben vol lof over die zaak, ik had een tv gekocht die na 2 weken een dode lijn in beeld kreeg. Na een chat van 2 minuten kreeg ik de keus of een nieuwe of mijn geld terug.
Binnen 24 uur had ik een nieuwe tv.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_177248107
Heb je een stoffer en blik of stofzuiger besteld? Want die confetti moet je wel weer opruimen natuurlijk.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_177248135
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 08:30 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Ik trakteer de bezorger van coolblue altijd op een lekker pakkie rode kool.

NB. Ik heb geen banden met Hak
Even terzijde, belachelijk dat mijn draadje over rode kool is gesloten.
pi_177248141
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 08:39 schreef spijkerbroek het volgende:
Heb je een stoffer en blik of stofzuiger besteld? Want die confetti moet je wel weer opruimen natuurlijk.
De wereld zou er wel vrolijker van worden als we bezorgers zo zouden onthalen.
pi_177248153
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 08:45 schreef Loekie1 het volgende:
De wereld zou er wel vrolijker van worden als we bezorgers zo zouden onthalen.
Eén keer is leuk, maar als bezorger wil niet na elke levering de confetti uit je haar moeten rossen, lijkt me. Ik zeg altijd dank-je-wel met een glimlach en wens hem (m/v) een fijne dag.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_177248156
Ik ben daar al behoorlijk lang klant, uit de tijd dat ze zo ongeveer alleen mobiele telefoons verkochten. Zij waren één van de eerste bedrijven die de complete abonnementsafhandeling aan de deur deden. Geen geouwehoer meer in de winkel met wachten tot je abonnement goedgekeurd werd. Fijn bedrijf!
Powered by Janetje®
pi_177248181
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 08:47 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Eén keer is leuk, maar als bezorger wil niet na elke levering de confetti uit je haar moeten rossen, lijkt me. Ik zeg altijd dank-je-wel met een glimlach en wens hem (m/v) een fijne dag.
dan zoekt die bezorger maar een andere baan :)
pi_177248193
De service en de 'vrijheid' waarmee ze communiceren is mij 1000% waard.
pi_177248229
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 08:56 schreef clouwapr het volgende:
De service en de 'vrijheid' waarmee ze communiceren is mij 1000% waard.
Als het zo blijft gaan ze de grote winnaar worden, bij B.com zien ze mij niet meer, na een garantiedingetje mocht ik het zelf gaan uitvechten met de verkoper.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_177248263
Het was altijd Conrad en Coolblue. Conrad probeert terug te komen door veel reclamespots uit te zenden. Ze hebben allebei hetzelfde blauw in hun site.
pi_177248264
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 09:02 schreef halfway het volgende:

[..]

Als het zo blijft gaan ze de grote winnaar worden, bij B.com zien ze mij niet meer, na een garantiedingetje mocht ik het zelf gaan uitvechten met de verkoper.
Ik snap toch niet dat zoveel mensen bij Bol blijven. Alles is reteduur en de service wisselvallig.
pi_177248277
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 09:06 schreef Loekie1 het volgende:
Het was altijd Conrad en Coolblue. Conrad probeert terug te komen door veel reclamespots uit te zenden. Ze hebben allebei hetzelfde blauw in hun site.
Ik dacht altijd dat conrad alleen technische onderdelen had, hebben ze ook echt gebruiksvoorwerpen?
pi_177248281
Het individualisme van tegenwoordig maakt mensen kribbig, ook bedrijven communiceren vaak kribbig. Mensen kijken elkaar argwanend aan op straat. Voor de kassa heeft iedereen haast (ik ook) en op een of andere manier is het een bijverschijnsel van de luxe van het individualisme. Nu heeft Coolblue dat begrepen en gooit er de glimlach tegenaan en bezorgt je een prettig gevoel door te doen alsof ze een goede vriend van je zijn.
pi_177248287
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 09:02 schreef halfway het volgende:

[..]

Als het zo blijft gaan ze de grote winnaar worden, bij B.com zien ze mij niet meer, na een garantiedingetje mocht ik het zelf gaan uitvechten met de verkoper.
B.com bestaat over 5 jaar niet meer in ieder geval
pi_177248296
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 09:10 schreef byah het volgende:

[..]

B.com bestaat over 5 jaar niet meer in ieder geval
Bol.com verpakt boeken een beetje slecht, verder prima bedrijf.
pi_177248301
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 09:08 schreef clouwapr het volgende:

[..]

Ik dacht altijd dat conrad alleen technische onderdelen had, hebben ze ook echt gebruiksvoorwerpen?
Ja hoor. Bijvoorbeeld magnetrons:
https://www.conrad.nl/nl/(...)LAR&search=magnetron
pi_177248334
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 09:10 schreef byah het volgende:

[..]

B.com bestaat over 5 jaar niet meer in ieder geval
onzin.
pi_177248485
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 09:06 schreef clouwapr het volgende:

[..]

Ik snap toch niet dat zoveel mensen bij Bol blijven. Alles is reteduur en de service wisselvallig.
 coolblue is gemiddeld nog duurder door de service die ze bieden :X

quote:
1s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 09:10 schreef byah het volgende:

[..]

B.com bestaat over 5 jaar niet meer in ieder geval
jawel hoor
pi_177249417
Gewoon vol voor de klantvriendelijkheid gaan, dat hebben ze gedaan en dat werpt nu zijn vruchten af.

Laatst een wasmachine besteld en het exact zo als in de reclame, inclusief het meenemen van de oude wasmachine van 3 hoog.
pi_177249432
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 09:31 schreef mschol het volgende:

[..]

coolblue is gemiddeld nog duurder door de service die ze bieden :X

[..]

jawel hoor
Oke, vooral de kleine dingen bij bol zijn reteduur, en die verkoopt coolblue niet. Voor grotere dingen is het verschil kleiner ja.
pi_177253467
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 10:22 schreef clouwapr het volgende:

[..]

Oke, vooral de kleine dingen bij bol zijn reteduur, en die verkoopt coolblue niet. Voor grotere dingen is het verschil kleiner ja.
Die verkopen ze dan ook niet, ze sturen alleen een factuur.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_177255336
Bestel dan wel niet die zelfde dag levering want dan heb je problemen met dynologic https://nl-be.trustpilot.com/review/dynalogic.eu

De mensen van bol gebruiken hun naar schijnt ook.

Voor de rest tevreden van beiden. Coolblue en bol.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 17-02-2018 14:32:25 ]
pi_177255809
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 09:08 schreef clouwapr het volgende:

[..]

Ik dacht altijd dat conrad alleen technische onderdelen had, hebben ze ook echt gebruiksvoorwerpen?
Nee ze hebben ook gewoon leuke dingetjes voor in huis. Laats bijvoorbeeld een mini design onderzettertje gekocht voor als je iets wil drinken uit een heel klein glaasje en kringen op de tafel wil vermijden. https://www.conrad.nl/nl/(...)ref=Search%20Results
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')