abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  donderdag 22 februari 2018 @ 14:09:57 #201
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_177368531
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 13:11 schreef Tingo het volgende:

[..]

David Hogg. Kijk en luister goed naar z'n bizar rehearsed, scripted interviews met veel verschillende MSM kanalen die binnen uren na de 'aanslag' waren.
Als jij die gast geloven heb ik echt heel weinig meer tegen je te zeggen.
Het is echt jouwe probleem.
Hij doet me denken aan die andere flapdrol Chris Hurst op tournee langs alle mediaratten met zijn klapper en fake stories. Heeft na zijn sketches ook promotie gemaakt.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 22 februari 2018 @ 14:18:54 #202
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_177368700
quote:
10s.gif Op donderdag 22 februari 2018 13:56 schreef Chewie het volgende:

[..]

Maar hoe ga je dit nu zo spinnen dat het verder geen probleem is dat wapens zo makkelijk voorhanden zijn of kom je dan weer met bronnen, zoals in je gefrustreerde democraten topic wat terecht niet geaccepteerd wordt in POL, waar je nogal bijzondere conclusies aan gaat verbinden in de hoop dat niemand echt de moeite neemt om je ellenlange maar inhoudsloze reacties te lezen?
Als men vindt dat de 2nd Amendement teruggedraaid moet worden moet dit via het Congres. Zo is het constitutioneel geregeld in de Verenigde Staten.
Waarom hebben de Democraten toen ze de meerderheid in het Huis en de Senaat én Barack Obama als president hadden geen maatregelen genomen? Acht jaar de tijd gehad om wetgeving aan te passen of terug te draaien.
De meer regels mantra snijdt geen hout, omdat criminelen en andere overtreders zich sowieso niet houden aan wetten tegen mishandeling, moorden, verkrachten, etc.
In veel gevallen is het niet naleven van bestaande wetgeving dat ervoor zorgt dat bepaalde mensen onrechtmatig een wapen kunnen aanschaffen.
In het voorbeeld dat ik noemde van de Sutherland Springs shooting waren de gegevens van de NCIS over de dader niet in de overkoepelende database gebracht, waartoe Defensie wel verplicht is.
Soft targets robuuster maken is een beter oplossing dan wapenvrije zones creëren. Dit is vergelijkbaar met een women friendly zone. Dit zijn trein-/metrocoupés voor alleen vrouwen (tegen "enge mannen") ter "bescherming" van hen, die Australië voornemens was of heeft geïmplementeerd. In dit voorbeeld weten mannen die slecht van zin zijn meteen in welke coupés ze moeten zijn.
De Franse en de Duitse overheid hebben na aanslagen met vrachtwagens in respectievelijk Nice en Berlijn meteen die plekken robuuster gemaakt waar veel soft targets bij elkaar komen -en dus veel potentiële slachtoffers van aanslagen kunnen opleveren- met de zogenaamde "Merkel legos"

2vmx743.jpg

Dezelfde soort maatregelen werden getroffen in Londen na de Westminister en de London Bridge attack. De London Bridge is nu ook robuuster gemaakt met de zogenaamde bollards.

16bhkxe.jpg

Geef mij eens drie argumenten tegen het robuuster maken van soft targets plekken!
En bespaar je de moeite dat ik niet zo weten dat 100% garantie nooit geboden kan worden.

Het topic waar jij aan refereert en omschrijft als gefrustreerde Democraten topic laat mij zien dat je niet helemaal begrijpt waar dit topic over gaat noch enig idee heb wat er eigenlijk allemaal speelt.
En ik kan ook niet zo heel veel met zo'n holle opmerking "bijzondere conclusies". Als je het er ergens niet mee eens bent maak een bericht in dat topic, geef een aantal punten aan en geef bij elk punt een aantal argumenten waarom jij mijn conclusies "bijzonder" vindt.
Dan ga ik vervolgens in op jouw argumenten.
In een ander topic ongenoegen uiten en schamper argumentloos bezwaar maken is niet echt constructief.
Vind je ook niet?

[ Bericht 1% gewijzigd door dellipder op 23-02-2018 09:04:38 ]
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  donderdag 22 februari 2018 @ 14:19:01 #203
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_177368703
quote:
2s.gif Op donderdag 22 februari 2018 13:49 schreef dellipder het volgende:

[..]

Nee, maar de kop van het artikel dat jij terecht op de hak neemt gaat over medicatie; pillen. Dit is ook wat ik in mijn bericht als plaatje heb gestopt.

Medicatie. Anti-psychotische medicatie, antidepressiva en middelen tegen gedragsproblematiek.
Ja dat snap ik. Dat hangt echter weer samen met die psychische problemen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 22 februari 2018 @ 14:24:22 #204
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_177368825
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 14:19 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ja dat snap ik. Dat hangt echter weer samen met die psychische problemen.
Ik heb het vermoeden dat de bijwerkingen een rol spelen. Dit is ook wat familieleden van Nikolas Cruz hadden verklaard, Letterlijk zeiden ze dat er "gevaarlijke bijwerkingen" waren bij zijn medicatie.
Maar ik ben het wel met dit met jou eens. Er is samenhang tussen psychische problemen en medicatie.
Dit stond ook in het artikel. Of de daders waren aan de medicatie of hadden in een recent verleden aan medicatie gezeten.
Crooked Hillary
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
  donderdag 22 februari 2018 @ 14:26:53 #205
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_177368889
quote:
2s.gif Op donderdag 22 februari 2018 14:24 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ik heb het vermoeden dat de bijwerkingen een rol spelen. Dit is ook wat familieleden van Nikolas Cruz hadden verklaard, Letterlijk zeiden ze dat er "gevaarlijke bijwerkingen" waren bij zijn medicatie.
Maar ik ben het wel met dit met jou eens. Er is samenhang tussen psychische problemen en medicatie.
Dit stond ook in het artikel. Of de daders waren aan de medicatie of hadden in een recent verleden aan medicatie gezeten.
Dat is ook een probleem wat ik met dat artikel heb, en iets waar ze zichzelf tegen spreken. Ze schrijven tegelijk dat die bijwerkingen bekend en onbekend zijn. In werkelijkheid zijn die inderdaad bekend, tot het punt dat organisaties als de FDA er ook gewoon voor waarschuwen. Dan zijn ze toch wel een beetje creatief de feiten aan het interpreteren.
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 22 februari 2018 @ 14:38:38 #206
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_177369134
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 14:26 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat is ook een probleem wat ik met dat artikel heb, en iets waar ze zichzelf tegen spreken. Ze schrijven tegelijk dat die bijwerkingen bekend en onbekend zijn. In werkelijkheid zijn die inderdaad bekend, tot het punt dat organisaties als de FDA er ook gewoon voor waarschuwen. Dan zijn ze toch wel een beetje creatief de feiten aan het interpreteren.
Fair enough.
Psychologische problemen als grondslag voor de mass shootings is een duidelijker kenmerk.
En ik weet niet of jij dit punt hebt ingebracht, maar ik ben het ook eens dat begeleiding -of beter gezegd gebrek aan goede begeleiding- ook een factor in deze kwestie zou kunnen zijn.
Dat onderzoeksdocument van Cruz uit 2016 laat een aantal red flags zien, waar dan eigenlijk geen goede vervolg op komt.
"Cruz wants to buy an gun. I'm not sure for what purpose."
Echt onvoorstelbaar met zo'n achtergrond, dat men blijkbaar grote risisco's durft te nemen.
Crooked Hillary
pi_177369823
quote:
2s.gif Op donderdag 22 februari 2018 14:38 schreef dellipder het volgende:

[..]

Fair enough.
Psychologische problemen als grondslag voor de mass shootings is een duidelijker kenmerk.
En ik weet niet of jij dit punt hebt ingebracht, maar ik ben het ook eens dat begeleiding -of beter gezegd gebrek aan goede begeleiding- ook een factor in deze kwestie zou kunnen zijn.
Dat onderzoeksdocument van Cruz uit 2016 laat een aantal red flags zien, waar dan eigenlijk geen goede vervolg op komt.
"Cruz wants to buy an gun. I'm not sure for what purpose."
Echt onvoorstelbaar met zo'n achtergrond, dat men blijkbaar grote risisco's durft te nemen.
Al dat bigdata gaat niet om voorkoming van of criminelen opsporing. Gaat puur om jij en ik en elke misstap of uitspraak beboet wordt. Equilibrium beleid.

Willens en wetens wordt alle signalen genegeerd. Hebdo, nice, berlijn you name it. De daders waren al in beeld. Zeer waarschijnlijk werden ze gestimuleerd of met triggerwords geactiveerd en gefaciliteerd
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 22 februari 2018 @ 15:16:03 #208
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_177369976
Telefon!
Rosebud!
Curiosity cultured the cat
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_177377080
http://thehill.com/blogs/(...)-have-received-death

:r

Doodsbedreigingen door extremistische "truthers"
  donderdag 22 februari 2018 @ 21:40:15 #210
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_177378431
Mooi stukje aanschouw hoe gek en gevaarlijk ze wel niet zijn, extremistische truthers een nieuwe terrorgroep. Je moet niet alles geloven wat in het nieuws komt. :{w
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 22 februari 2018 @ 23:09:12 #211
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_177381069
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 21:40 schreef controlaltdelete het volgende:
Mooi stukje aanschouw hoe gek en gevaarlijk ze wel niet zijn, extremistische truthers een nieuwe terrorgroep. Je moet niet alles geloven wat in het nieuws komt. :{w
Dit bericht is ook nep?
Onikaan ni ov dovah
pi_177381423
quote:
1s.gif Op donderdag 22 februari 2018 20:56 schreef ChrisCarter het volgende:
http://thehill.com/blogs/(...)-have-received-death

:r

Doodsbedreigingen door extremistische "truthers"
Dit is toch volkomen geschift? Waar zijn die lui mee bezig?
pi_177381792
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 14:09 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Hij doet me denken aan die andere flapdrol Chris Hurst op tournee langs alle mediaratten met zijn klapper en fake stories. Heeft na zijn sketches ook promotie gemaakt.
Parkland Students: 'How Many More Students Are Going To Have To Die?' | Meeting The Press | NBC News

“I will not feel safe about going back to school until, myself...until reasonable mental health legislation and gun control legislation is passed...”

I think he very nearly fluffed his lines even with a tele-prompter. There isn't anything natural and/or spontaneous. It is way too clinical and synthetic. Spooky.

Students push for a #neveragain national gun control movement

2:00 : “You are either with us or against us”
Where did we hear that before?

2:59 : Looks like the 'student' (son of a police officer) at the front finds something funny but doesn't want to make it too obvious.

Rare plek om zulke interviews te doen. Gelukkig dat er niet 'n moordlustige vrachtwagen chauffeur in de buurt was. Of misschien 't iets te maken met de greenscreen is.

...
Parkland student urges Congress to take action after shooting

“We told our teacher that we heard gunshots after which she closed the door”

Misschien de lerares doof was.

“After the first shots were fired the fire alarm was pulled so that this sick individual could get more soft targets”

Hmm, die 'fire alarm' deeltje hebben we vaker gelezen. Zijn er vids waar 'n fire alarm te horen is? Not that it makes any difference anyway

Jeetje...gaat 'ie weer...
Florida School Shooting Survivor Describes Horror In Detail: 'This Is Not Acceptable!' | TIME

Natuurlijk al die ervarende media whores dit soort gasten automatisch 'geloven'....ze zullen de procedure heel goed al weten.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
  donderdag 22 februari 2018 @ 23:55:54 #214
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_177381816
quote:
11s.gif Op donderdag 22 februari 2018 23:27 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dit is toch volkomen geschift? Waar zijn die lui mee bezig?
Dit valt niet goed te praten, maar waar dit vandaan komt; de diepe verdeeldheid in het land is niet van gisteren op vandaag ontstaan.

Helaas.
Crooked Hillary
  vrijdag 23 februari 2018 @ 00:02:06 #215
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_177381864
v3eih4.jpg

28tfc4p.jpg

wmnp5f.jpg
Crooked Hillary
  vrijdag 23 februari 2018 @ 00:29:30 #216
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_177382057
Crooked Hillary
pi_177382062
Campus security stelt natuurlijk ook weinig voor.
Ik zie dan een te dikke man voor me, zo tegen de 50. Geen idee wat hij nou moet doen. Doodsbang. Die rent echt niet naar binnen, guns blazin’.

Maw het verbaast me niks dat hij buiten is blijven staan.

Edit: School resource officer is dus een onderdeel van de politie?
  vrijdag 23 februari 2018 @ 00:37:10 #218
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_177382096
Crooked Hillary
  vrijdag 23 februari 2018 @ 00:39:39 #219
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_177382104
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 00:30 schreef mootie het volgende:
Campus security stelt natuurlijk ook weinig voor.
Ik zie dan een te dikke man voor me, zo tegen de 50. Geen idee wat hij nou moet doen. Doodsbang. Die rent echt niet naar binnen, guns blazin’.

Maw het verbaast me niks dat hij buiten is blijven staan.

Dit moet ik sourcen, want ik ken de details niet van de fysiek of leeftijd.
Ben jij het met mij eens dat wanneer dit zo is zoals jij omschrijft dat het systeem heeft gefaald en er een soort schijnveiligheid is gecreëerd?
Crooked Hillary
  vrijdag 23 februari 2018 @ 01:07:13 #220
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_177382218
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 00:30 schreef mootie het volgende:

Ja, hij is gewoon onderdeel van het bureau van de sheriff. Een gewone politieagent.
Over details van zijn fysiek en leeftijd krijg ik nog geen respons
Crooked Hillary
pi_177382228
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 01:07 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ja, hij is gewoon onderdeel van het bureau van de sheriff. Een gewone politieagent.
Over details van zijn fysiek en leeftijd krijg ik nog geen respons
Ik las net dat hij tegen de pensioengerechtigde leeftijd aan zat.
Laatste jaren dus rustig op een school uitzitten. Vermoed ik.
pi_177382233
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 00:39 schreef dellipder het volgende:

[..]

Dit moet ik sourcen, want ik ken de details niet van de fysiek of leeftijd.
Ben jij het met mij eens dat wanneer dit zo is zoals jij omschrijft dat het systeem heeft gefaald en er een soort schijnveiligheid is gecreëerd?
Oh absoluut.
In de VS kan ook elke halve zool beveiliger worden. Geef ze een wapen en hatsekiedee. Of ze er iets mee kunnen, de goed mentaliteit hebben, de conditie etc. is een heel ander verhaal.
  vrijdag 23 februari 2018 @ 01:15:28 #223
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_177382248
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 01:09 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik las net dat hij tegen de pensioengerechtigde leeftijd aan zat.
Laatste jaren dus rustig op een school uitzitten. Vermoed ik.
Dit is geen excuus, natuurlijk. Hij was een getrainde en bewapende politieagent.
Het zegt natuurlijk ook veel dat hij zelf ontslag neemt, nadat hij onbetaald is geschorst.
Crooked Hillary
  vrijdag 23 februari 2018 @ 01:17:43 #224
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_177382256
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 01:10 schreef mootie het volgende:

[..]

Oh absoluut.
In de VS kan ook elke halve zool beveiliger worden. Geef ze een wapen en hatsekiedee. Of ze er iets mee kunnen, de goed mentaliteit hebben, de conditie etc. is een heel ander verhaal.
Het gaat hier om een getrainde en bewapende politieagent.
Geen beveiliger zoals je nu het beeld oproept van een zware man met een dik jack aan de deur bij de plaatselijke bar/disco in schubbekutteveen.
Crooked Hillary
pi_177382289
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 01:17 schreef dellipder het volgende:

[..]

Het gaat hier om een getrainde en bewapende politieagent.
Geen beveiliger zoals je nu het beeld oproept van een zware man met een dik jack aan de deur bij de plaatselijke bar/disco in schubbekutteveen.
Parkland is maar een klein plaatsje. Ik maak me geen illusies dat een agent van ergens in de 50 helemaal up to date en topfit is.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')