abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 24 februari 2018 @ 12:27:43 #251
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_177412214
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 12:18 schreef Tingo het volgende:

[..]

En hoe precies vind jij figuurtjes zoals David Hogg geloofwaardig ?

Ik vind David Hogg en al die andere figuren heel aandachtsgeil, maar vooral uitgebuite kinderen.
Het brein achter deze false flag misbruikt deze kinderen voor hun politieke agenda en met behulp van desinformatie wordt er geprobeerd om zoveel als mogelijk verwarring te zaaien, mensen af te leiden van waar de discussie eigenlijk over zou moeten gaan (corrupte en incompetente politieagenten, falende zorg, slecht schoolbeleid, etc.), het narratief over het Steele dossier en de FISA-misbruik naar de achtergrond te drukken, mensen belachelijk te maken als conspiracy theorists en de afbraak stimuleren van traditionele instituten (in dit geval de NRA, maar dit kan ook bijvoorbeeld de Republikeinen, het gezin, de kerk, etc. zijn).
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_177412475
quote:
2s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 12:27 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ik vind David Hogg en al die andere figuren heel aandachtsgeil, maar vooral uitgebuite kinderen.
Het brein achter deze false flag misbruikt deze kinderen voor hun politieke agenda en met behulp van desinformatie wordt er geprobeerd om zoveel als mogelijk verwarring te zaaien, mensen af te leiden van waar de discussie eigenlijk over zou moeten gaan (corrupte en incompetente politieagenten, falende zorg, slecht schoolbeleid, etc.), het narratief over het Steele dossier en de FISA-misbruik naar de achtergrond te drukken, mensen belachelijk te maken als conspiracy theorists en de afbraak stimuleren van traditionele instituten (in dit geval de NRA, maar dit kan ook bijvoorbeeld de Republikeinen, het gezin, de kerk, etc. zijn).
Onzin.
'uitgebuite' my arse!
Greenscreens, ridiculous scripted storylines, pushing an agenda, disgraceful, superficial sincerity, fake emotions.

Die 'false flag' idee van je gewoon afleidende, tijdverspillende BS is, en ik denk dat jij 't dondersgoed al weten.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  zaterdag 24 februari 2018 @ 12:38:23 #253
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_177412558
Het narratief is overigens net een wagen waar links en rechts de wielen er vanaf vliegen.
Nu is inmiddels bekend dat de politie incompetent is, The Broward County Sheriff's Office door en door corrupt is, medische zorg rode vlaggen heeft genegeerd, de FBI niets met de zaak heeft gedaan, de oproepen van de gemeenschap zijn genegeerd, etc.
En nu gaat de stompzinnige discussie over "gun control" ook niet meer volgens plan;



Het is wel triest dat al die slinkse en falende plannetjes ten koste gaan van mensenlevens. Niet alleen triest, maar ook misdadig.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  zaterdag 24 februari 2018 @ 12:48:20 #254
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_177412883
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 12:35 schreef Tingo het volgende:

[..]

Onzin.
'uitgebuite' my arse!
Greenscreens, ridiculous scripted storylines, pushing an agenda, disgraceful, superficial sincerity, fake emotions.

Die 'false flag' idee van je gewoon afleidende, tijdverspillende BS is, en ik denk dat jij 't dondersgoed al weten.
Doe eens normaal man. Een false flag is veel aannemelijker dan jouw geroep dat alles altijd nep is.

Niks afleidends of tijdverspillends aan.
  zaterdag 24 februari 2018 @ 12:48:46 #255
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_177412904
quote:
2s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 12:38 schreef dellipder het volgende:
Het narratief is overigens net een wagen waar links en rechts de wielen er vanaf vliegen.
Nu is inmiddels bekend dat de politie incompetent is, The Broward County Sheriff's Office door en door corrupt is, medische zorg rode vlaggen heeft genegeerd, de FBI niets met de zaak heeft gedaan, de oproepen van de gemeenschap zijn genegeerd, etc.
En nu gaat de stompzinnige discussie over "gun control" ook niet meer volgens plan;

[ afbeelding ]

Het is wel triest dat al die slinkse en falende plannetjes ten koste gaan van mensenlevens. Niet alleen triest, maar ook misdadig.
Jep, er wordt veel te eenzijdig naar gekeken
  zaterdag 24 februari 2018 @ 12:51:36 #256
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_177412980
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 12:35 schreef Tingo het volgende:

[..]

Onzin.
'uitgebuite' my arse!
Greenscreens, ridiculous scripted storylines, pushing an agenda, disgraceful, superficial sincerity, fake emotions.

Die 'false flag' idee van je gewoon afleidende, tijdverspillende BS is, en ik denk dat jij 't dondersgoed al weten.
Acteurs worden ingehuurd of zie je dat ze dit zelfstandig zonder hulp als in een flash mob hebben bedacht?
De event is scripted en die kids spelen daarin hun rol. Maar het brein achter de false flag zijn niet de kinderen. Die David Hogg had schijnbaar tijdens de schietpartij medeleerlingen geïnterviewd over het topic gun control.
Het is best voor mij vrij moeilijk voor te stellen, dat iemand in zo'n hectische en gevaarlijke situatie en barstensvol adrenaline dit kan bedenken en dan ook nog een deugdelijke filmpje kan maken.
Hoe zie jij dit specifieke element? Zou je ook gaan filmen en een discussie starten over moslimterrorisme als bijvoorbeeld Bataclan wordt bestookt?
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  zaterdag 24 februari 2018 @ 12:53:53 #257
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_177413043
quote:
2s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 12:51 schreef dellipder het volgende:

[..]

Acteurs worden ingehuurd of zie je dat ze dit zelfstandig zonder hulp als in een flash mob hebben bedacht?
De event is scripted en die kids spelen daarin hun rol. Maar het brein achter de false flag zijn niet de kinderen. Die David Hogg had schijnbaar tijdens de schietpartij medeleerlingen geïnterviewd over het topic gun control.
Het is best voor mij vrij moeilijk voor te stellen, dat iemand in zo'n hectische en gevaarlijke situatie en barstensvol adrenaline dit kan bedenken en dan ook nog een deugdelijke filmpje kan maken.
Hoe zie jij dit specifieke element? Zou je ook gaan filmen en een discussie starten over moslimterrorisme als bijvoorbeeld Bataclan wordt bestookt?
Goede vragen, maar tingo gelooft niet dat bataclan echt is gebeurd. Dus die vraag heeft vrees ik niet veel.zin.
  zaterdag 24 februari 2018 @ 12:58:49 #258
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_177413190
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 12:53 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Goede vragen, maar tingo gelooft niet dat bataclan echt is gebeurd. Dus die vraag heeft vrees ik niet veel.zin.
Oh, oké :+
Ik ken nog niet iedereen hier.
Wel jammer, want dan komen we niet veel verder in deze discussie.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_177413317
Ik denk niet dat je kan zo makkelijk bepaalde vuurwapens kopen.

https://www.quora.com/How(...)ult-rifle-in-America

Alan Shepherd, american gun nut, wrote:
“An assault rifle? Not easy…
Pretty much all assault rifles, as in automatic guns with special features, were banned after the 80s or so.
You can still find them. That is, if you get your hands on a certain license that you need to own one…
Theyre also pretty damn rare. A badly beaten, scratched up, lower receiver with a few parts thats considered an automatic weapon will fetch 25K!
The government didnt like these guns, so they cut off the supply.
And slowly, as collectors hoard the last few “assault rifles” or they break or get destroyed, there becomes less and less automatic weapons in the world.
Of course, you could always get your hands on illicit guns, but it would cost a lot more than 25K. But hey, no background check, no registration!
Or you could buy parts and modify your existing guns to be automatic.
Its pretty tough, though.”
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  zaterdag 24 februari 2018 @ 13:04:01 #260
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_177413344
De AR15 is ee semi automaat. Niet een volautomaat waar je tekst naar verwijst.
  zaterdag 24 februari 2018 @ 13:05:04 #261
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_177413373
Nog meer afbreuk aan het narratief. De FBI beweerde dat ze de identiteit niet kon achterhalen van Jonathan Cruz toen die een bericht op YouTube plaatste en deze werd gevlagd.

quote:
Grassley: FBI didn’t contact Google during probe on Florida shooter

FBI didn't even bother to contact Google when it was warned shooter posted on YouTube he was going to be a professional school shooter - with his real name. FBI claimed after shooting they were unable to identify him.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_177413412
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 12:48 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Doe eens normaal man. Een false flag is veel aannemelijker dan jouw geroep dat alles altijd nep is.

Niks afleidends of tijdverspillends aan.
Voor jou e.a. wel. Voor mij e.a. niet.
No surprises there then.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_177413622
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 13:04 schreef ChrisCarter het volgende:
De AR15 is ee semi automaat. Niet een volautomaat waar je tekst naar verwijst.
Ik denk niet dat je kan zowiezo 'n AR-15, AK-47 enz. gaan kopen.
Ik denk dat de hele gun issue enorme overdreven is.
Maar ja - makkelijk of niet - het maakt de Florida 'shooting' niet geloofwaardiger.

Anyhoos - Ik ga echte boodschappen doen en dan echte voetbal kijken.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  zaterdag 24 februari 2018 @ 13:13:19 #264
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_177413657
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 13:06 schreef Tingo het volgende:

[..]

Voor jou e.a. wel. Voor mij e.a. niet.
No surprises there then.
Ik ben wel benieuwd waar wél overeenstemming ligt.
Bestrijd je dat er doden en gewonden zijn gevallen? Bestrijd je dat er een dader is en dat deze is opgepakt? Kun je kort omschrijven wat jij vindt dat er heeft plaatsgevonden?
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  zaterdag 24 februari 2018 @ 13:16:37 #265
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_177413745
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 13:12 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik denk niet dat je kan zowiezo 'n AR-15, AK-47 enz. gaan kopen.
Ik denk dat de hele gun issue enorme overdreven is.
Maar ja - makkelijk of niet - het maakt de Florida 'shooting' niet geloofwaardiger.

Anyhoos - Ik ga echte boodschappen doen en dan echte voetbal kijken.
AR-15 kun je legaal (dus alleen met background check) online kopen. AK-47 heb ik geen idee over, eigenlijk. Misschien dat er een Amerikaanse versie bestaat die in sommige staten verkocht worden, maar je mag aannemen dat Californië daar buiten valt. :+
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  zaterdag 24 februari 2018 @ 13:28:03 #266
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_177414016
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 12:48 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Doe eens normaal man. Een false flag is veel aannemelijker dan jouw geroep dat alles altijd nep is.

Niks afleidends of tijdverspillends aan.
Wat er bedoelt wordt is dat het niet een incident is.

Wat met shootings aan de hand is, ook in Nederland zoals met Tristan van der Vlis, dat er tientallen meldingen gemaakt worden. Door familie, vrienden, medeleerlingen dat er iets hand is. Dat het gek is met iemand met depressie op schietvereniging.

Artsen grijpen niet in. Zij zijn overigens de hoofdverantwoordelijke. Het is verbijsterend om te zien dat geen arts gedaagd is en wordt.
Fbi grijpt niet in. Agenten grijpen niet in. In Cruz geval zelfs niet tijdens de shooting.

Het komt er dus op neer dat er willens en wetens doorgang plaatst vind. Dit omdat er een agenda gevolgd wordt.

Dat er crisisacteurs en gescripte teksten worden opgedrongen. Maakt dat het gestaged is.

Bij een hoax, false flag, staged event maakt het niet uit of er echt of geen slachtoffers vallen. Er dient een agenda uitgevoerd te worden. Project Orion. Zoals beschreven in 1990 in Behold the pale Horse

Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 24 februari 2018 @ 13:39:05 #267
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_177414312
https://www.geenstijl.nl/5140897/ebru-umar-dit-land-is-stuk/

Niet alleen stuk. Een terminale kankergzwel is Nederland.

Een land waarbij je een racist bent als je kleed als cowboy of indiaan. Of vind dat zwarte piet met rust gelaten wirden

Je organen legaal geroofd mogen worden.

Iedere vorm van cultuur aanstoot geeft voor die vluchtelingen.

[ Bericht 35% gewijzigd door Lambiekje op 24-02-2018 13:52:53 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_177414679
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 13:39 schreef Lambiekje het volgende:
https://www.geenstijl.nl/5140897/ebru-umar-dit-land-is-stuk/

Niet alleen stuk. Een terminale kankergzwel is Nederland.
Een beetje minder mag wel, Lambiekje.
  zaterdag 24 februari 2018 @ 13:52:57 #269
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_177414724
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 13:28 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Wat er bedoelt wordt is dat het niet een incident is.

Wat met shootings aan de hand is, ook in Nederland zoals met Tristan van der Vlis, dat er tientallen meldingen gemaakt worden. Door familie, vrienden, medeleerlingen dat er iets hand is. Dat het gek is met iemand met depressie op schietvereniging.

Artsen grijpen niet in. Zij zijn overigens de hoofdverantwoordelijke. Het is verbijsterend om te zien dat geen arts gedaagd is en wordt.
Fbi grijpt niet in. Agenten grijpen niet in. In Cruz geval zelfs niet tijdens de shooting.

Het komt er dus op neer dat er willens en wetens doorgang plaatst vind. Dit omdat er een agenda gevolgd wordt.

Dat er crisisacteurs en gescripte teksten worden opgedrongen. Maakt dat het gestaged is.

Bij een hoax, false flag, staged event maakt het niet uit of er echt of geen slachtoffers vallen. Er dient een agenda uitgevoerd te worden. Project Orion. Zoals beschreven in 1990 in Behold the pale Horse

[ afbeelding ]
Met deze uitleg ben ik het we eens, want operaties Wide Receiver en Fast en Furious zijn ondanks de officiële lezing dat dit operaties waren tegen de Mexicaanse drugkartel, speciaal bedacht als een middel ter bevordering van de uitholling en uiteindelijke afschaffing van de 2nd Amendment.
Mede daarom moet de zuidelijke grens openblijven. En deze sting operations zijn ook uitgevoerd in het Midden-Oosten. Daar is het verband te leggen tussen de opkomst van Isis, chain migration, visa lottery en terreuraanslagen zoals San Bernardino attack, Orlando nightclub shooting en North Park Elementary School shooting.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  zaterdag 24 februari 2018 @ 13:53:34 #270
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_177414743
quote:
13s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 13:51 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Een beetje minder mag wel, Lambiekje.
jij vind nederland nog oke. Ben je ziek of zo
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 24 februari 2018 @ 13:59:21 #271
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_177414907
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 13:53 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

jij vind nederland nog oke. Ben je ziek of zo
Bedoeld wordt dat de taal die jij gebruikt afleidt van de boodschap.
Dat bericht van jou waar je een steekhoudend verhaal uiteenzet over Project Orrion is veel beter leesbaar dan een bericht boordenvol met krachttermen.

Just my 2 cents. Kijk maar wat je ermee doet.

[ Bericht 0% gewijzigd door dellipder op 24-02-2018 14:09:23 ]
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_177414914
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 13:53 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

jij vind nederland nog oke. Ben je ziek of zo
Ik zie heel veel dingen waar ik het niet mee eens ben, en dat zeg ik dan ook. Maar de manier waarop jij blert en schreeuwt helpt niet om dingen te verbeteren.
  zaterdag 24 februari 2018 @ 18:01:50 #273
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_177419918
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 12:35 schreef Tingo het volgende:

[..]

Onzin.
'uitgebuite' my arse!
Greenscreens, ridiculous scripted storylines, pushing an agenda, disgraceful, superficial sincerity, fake emotions.

Die 'false flag' idee van je gewoon afleidende, tijdverspillende BS is, en ik denk dat jij 't dondersgoed al weten.
Tja.. nog meer van dat en wat is dat daar in beeld zo rond 2:05? :{

Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zaterdag 24 februari 2018 @ 18:47:29 #274
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_177420811
quote:
een freemason symbol "schat" ;) je weet wel van die grand loges enzo de G staat er prominent in. En de jongens en meisjes zijn usefull fools met hun politics clubje logo op hun sweaters.
:P
Ps. Maar he laten we de leeraren en leeraressen bewapenen was het plan toch? authority will kill you. i mean protect you :')

Oh damn now i am manspleaning :7

[ Bericht 2% gewijzigd door Dance99Vv op 24-02-2018 18:56:23 ]
There is only one religion
pi_177423803
quote:
Good find.

Vanaf 1:37 : Met de lachende gezichten lijkt 't op de 'protest mars' allemaal gezellig te zijn.
Parkland strong. Pass the sick bucket please.
Om 1:55:
Reporter: “Traumatised” .

Pause the vid and look at the crowd. Which one of these 18 'Parkland strong protesters-survivors' looks in any way 'traumatised' ?

“Ja, it was absolutely terrifying and I'll never unsee, unfeel or unhear any of it”
“It's insane how it feels”

Samme zeg.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tingo op 24-02-2018 21:01:47 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  zaterdag 24 februari 2018 @ 21:39:08 #276
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_177425111
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 18:47 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

een freemason symbol "schat" ;) je weet wel van die grand loges enzo de G staat er prominent in. En de jongens en meisjes zijn usefull fools met hun politics clubje logo op hun sweaters.
:P
Ps. Maar he laten we de leeraren en leeraressen bewapenen was het plan toch? authority will kill you. i mean protect you :')

Oh damn now i am manspleaning :7
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  zaterdag 24 februari 2018 @ 22:35:06 #277
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_177426680


[ Bericht 100% gewijzigd door Lambiekje op 24-02-2018 22:36:26 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 25 februari 2018 @ 21:44:08 #278
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_177448207
Cijfers flink omhoog sinds proef met bewapende leraren

“Nairobi is de hoofdstad van…?” Meester Fred kijkt zijn muisstille klas in Colorado rond. “Namibië meneer!” KABOEM! Dat was Diego van 14, die zijn topo niet geleerd had en direct een nekschot kreeg. “Kenia!” brult meester Fred richting het levenloze lichaam van zijn pupil terwijl hij zijn Glock weer achter zijn broekband steekt. “En laat dit een voorbeeld zijn hè jongens?” gaat hij op zalvende toon verder. “Ke-ni-a.”“Tuurlijk,” licht meester Fred de uitzonderlijk gestegen studieresultaten van zijn scholieren toe sinds de proef met het bewapenen van schoolmedewerkers van start is gegaan. “Het komt nu misschien iets vaker voor dat er eentje het einde van het jaar niet haalt, maar het moet gezegd: geen enkele scholier heeft meer onder de acht gescoord sinds ons docentencorps op schietweekend is geweest.”“Een heuglijk bij-effect in de slipstream van een veiliger schoolomgeving,” vindt de directeur van de school. “Iedereen is op tijd, er wordt niet meer gespiekt.” Ook de ouders zijn overwegend positief over de proef. “Onze Jordy heeft nog nooit zo ijverig aan zijn huiswerk gezeten! Ik kan het alle scholen aanraden,” aldus de moeder van Jordy. De moeder van Diego was eventjes niet beschikbaar voor commentaar.
http://zaplog.nl/zaplog/a(...)et_bewapende_leraren

Goed plan. Het concept is al verfilmd
The Thinning
https://www.imdb.com/title/tt5254868/
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 25 februari 2018 @ 21:54:08 #279
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_177448398
Je weet dat dit artikel oorspronkelijk van de Speld komt he? :@
  zondag 25 februari 2018 @ 22:08:20 #280
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_177448773
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2018 21:54 schreef ChrisCarter het volgende:
Je weet dat dit artikel oorspronkelijk van de Speld komt he? :@
jaja vind alleen grappig. Als er in lokaal sowieso een wapen aanwezig is zal er heel veel meer shootings zijn
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 25 februari 2018 @ 23:53:44 #281
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_177451042
quote:
1s.gif Op zondag 25 februari 2018 22:08 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

jaja vind alleen grappig. Als er in lokaal sowieso een wapen aanwezig is zal er heel veel meer shootings zijn
Het gaat om concealed carry, zodat het virtue signaling bord "gun free zone" vooraan de poort weg kan.



[ Bericht 1% gewijzigd door dellipder op 26-02-2018 00:08:38 ]
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_177470774
quote:
2s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 12:51 schreef dellipder het volgende:

[..]

Acteurs worden ingehuurd of zie je dat ze dit zelfstandig zonder hulp als in een flash mob hebben bedacht?
De event is scripted en die kids spelen daarin hun rol. Maar het brein achter de false flag zijn niet de kinderen. Die David Hogg had schijnbaar tijdens de schietpartij medeleerlingen geïnterviewd over het topic gun control.
Het is best voor mij vrij moeilijk voor te stellen, dat iemand in zo'n hectische en gevaarlijke situatie en barstensvol adrenaline dit kan bedenken en dan ook nog een deugdelijke filmpje kan maken.

David Hoggs' phone vid coverage of Florida 'shooting massacre'

Waar is de fire-alarm geluid? Sound of gunfire?
Hoe kunnen ze (a bunch of western middle-class teenagers, a few of them who claim to have parents in the security forces) zo kalm blijven en dan met zulke nette woordjes, statements maken en dan over gun control laws gaan discussieren?
I might suggest that there aren't that many teenagers who would be discussing gun legislation under any circumstances, never mind when there's an alleged maniac who has just shot your schoolmates and teachers dead with an AR-15, on the loose!

Het is belachelijk.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_177471053
quote:
2s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 13:13 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ik ben wel benieuwd waar wél overeenstemming ligt.
Bestrijd je dat er doden en gewonden zijn gevallen? Bestrijd je dat er een dader is en dat deze is opgepakt? Kun je kort omschrijven wat jij vindt dat er heeft plaatsgevonden?
Ja.
Wat voor dader precies?

'N drill...en dan als iets helemaal anders aan 't algemene publiek verkocht is.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  maandag 26 februari 2018 @ 23:58:41 #284
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_177474762
quote:
2s.gif Op zondag 25 februari 2018 23:53 schreef dellipder het volgende:

[..]

Het gaat om concealed carry, zodat het virtue signaling bord "gun free zone" vooraan de poort weg kan.

[ afbeelding ]

Wat zou er veiliger zijn?

Iedereen vuurwapens?
Of geen vuurwapens?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 26 februari 2018 @ 23:59:56 #285
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_177474779
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 21:25 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ja.
Wat voor dader precies?

'N drill...en dan als iets helemaal anders aan 't algemene publiek verkocht is.
Heb je al uitgezocht, of een van de betrokkenen van de drill, ook aanwezig was bij de schietpartij?

Smoking gun!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 27 februari 2018 @ 10:06:07 #286
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_177477954
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 21:25 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ja.
Wat voor dader precies?

'N drill...en dan als iets helemaal anders aan 't algemene publiek verkocht is.
Nog meer van zulks

Parkland Teacher: Shooter was wearing full metal body armor, helmet, face mask

Then I suddenly saw the shooter, about 20 feet from me, standing at the end of the hallway, actively shooting down the hallway – just a barrage of bullets. And I’m staring at him thinking, ‘Why is the police here? This is strange.’ He was in full metal garb – helmet, face mask, bulletproof armor, shooting this rifle that I’d never seen before.”

Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 27 februari 2018 @ 11:55:55 #287
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_177479528
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2018 23:58 schreef theguyver het volgende:

[..]

Wat zou er veiliger zijn?

Iedereen vuurwapens?
Of geen vuurwapens?
Probeer even realistisch te denken. In de Verenigde Staten is de 2nd Amendment een onvervreemdbaar recht en onderdeel van de constitutie.
Wanneer een groep mensen (zeg maar voor het gemak de ultralinkse vleugel van de Democraten) vinden dat dit veranderd moet worden zal deze groep dit toch echt via het Constitutioneel proces moeten doen.
Een beetje dat "alles meteen inleveren"- mentaliteit is de suggestie die jij wekt en die staat zo ver van de realiteit vandaan.

Dus gegeven dat wapens onderdeel zijn van de Amerikaanse samenleving en cultuur -ook semiautomatische wapens, want die bestaan ook al meer dan 100 jaar- en het Constitutionele proces langdurig zal zijn waar zouden dan logisch gezien de prioriteiten (op korte termijn) moeten liggen?
Dit is een retorische vraag, want de ultra-linkse Democraten gaan geen meerderheden in het Huis en de Senaat verkrijgen door bully tacktieken en het uitschelden van mensen met bijvoorbeeld "Kill The NRA" (vind je het gek dat mensen een wapen aanschaffen?) en "The NRA are babykillers".
Dus wanneer je je probeert in te mengen in deze discussie doe het dan alstublieft op basis van wat er daadwerkelijk speelt en niet de talking points van CNN.

De discussie moet gaan over de talloze red flags die gemist zijn en alle informatie die vooraf over Cruz beschikbaar was en waarmee niks is gedaan, waardoor hoogstwaarschijnlijk de kans is gemist dat dit drama had kunnen worden voorkomen.
De discussie moet gaan over politieagenten, waar het volk op rekent voor veiligheid in tijden van nood, die stonden te wachten totdat de kust veilig was, ten koste van weerloze kinderen en leerkrachten.
De discussie moet gaan over leerkrachten die zoveel liefde voor hun vak en de kinderen waarvoor ze dit doen hebben, dat ze met hun eigen lichamen kinderen hebben beschermd.
De discussie moet gaan over een sheriff die op geen enkele moment verantwoordelijkheid neemt voor fouten die zijn gemaakt binnen zijn bureau, maar liever een spokes person van de NRA aanvalt op nationale televisie, terwijl hij op dat moment al wist dat agenten de dreiging niet opzochten om dit uit te schakelen.
Wapens doden geen mensen, mensen doden mensen en geen enkel NRA-lid is ooit verantwoordelijk geweest voor een mass shooting.
Meer dan 100 jaar zijn er semiautomatische wapens in omloop, maar uit beschikbare cijfers valt op te maken dat vanaf 2012 het aantal mass shootings een enorme vlucht naar boven neemt.
De discussie moet gaan over dit gegeven. Wat is er veranderd? De wapens zijn niet veranderd. Met dezelfde wapens en minder regels waren er minder school shootings.
Wat is er in de samenleving wel veranderd? Waardoor is er zo'n grote toename school shootings? Is er een verband met de opioid crisis, het falende zorgsysteem of verheerlijking van geweld in de samenleving via videogames of films?

Als je een beginnetje maakt om buiten de talking points van CNN te reageren op alle andere zaken die ik zojuist noemde zal ik nog op je ingaan.
Begin je weer richting "wapens moeten weg" "minder, minder, minder.." dan is het insta block.

[ Bericht 0% gewijzigd door dellipder op 27-02-2018 12:17:21 ]
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  dinsdag 27 februari 2018 @ 12:00:24 #288
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_177479613
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 10:06 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Nog meer van zulks

Parkland Teacher: Shooter was wearing full metal body armor, helmet, face mask

Then I suddenly saw the shooter, about 20 feet from me, standing at the end of the hallway, actively shooting down the hallway – just a barrage of bullets. And I’m staring at him thinking, ‘Why is the police here? This is strange.’ He was in full metal garb – helmet, face mask, bulletproof armor, shooting this rifle that I’d never seen before.”

[ afbeelding ]
Er is een vermoeden dat hij zijn airsoft kleding aanhad, dat met zn rugzak en wapens gedumpt heeft en zo dus is meegevlucht met de andere leerlingen. Hij is ook pas na ruim een uur opgepakt he.
  dinsdag 27 februari 2018 @ 12:01:31 #289
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_177479624
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 11:55 schreef dellipder het volgende:

[..]

Probeer even realistisch te denken. In de Verenigde Staten is de 2nd Amendment een onvervreemdbaar recht en onderdeel van de constitutie.
Wanneer een groep mensen (zeg maar voor het gemak de ultralinkse vleugel van de Democraten) vinden dat dit veranderd dient zal deze groep toch echt het Constitutioneel proces moeten worden doorlopen.
Een beetje dat "alles meteen inleveren"- mentaliteit is de suggestie die jij wekt en die staat zo ver van de realiteit vandaan.

Dus gegeven dat wapens onderdeel zijn van de Amerikaanse samenleving en cultuur -ook semiautomatische wapens, want die bestaan ook al meer dan 100 jaar- en het Constitutionele proces langdurig zal zijn waar zouden dan logisch gezien de prioriteiten (op korte termijn) moeten liggen?
Dit is een retorische vraag, want de ultra-linkse Democraten gaan geen meerderheden in het Huis en de Senaat verkrijgen door bully tacktieken en het uitschelden van mensen met bijvoorbeeld "Kill The NRA" (vind je het gek dat mensen een wapen aanschaffen?) en "The NRA are babykillers".
Dus wanneer je je probeert in te mengen in deze discussie doe het dan alstublieft op basis van wat er daadwerkelijk speelt en niet de talking points van CNN.

De discussie moet gaan over de talloze red flags die gemist zijn en alle informatie die vooraf over Cruz beschikbaar was en waarmee niks is gedaan, waardoor hoogstwaarschijnlijk de kans is gemist dat dit drama had kunnen worden voorkomen. De discussie moet gaan over politieagenten, waar het volk op rekent voor veiligheid in tijden van nood, die stonden te wachten totdat de kust veilig was, ten koste van weerloze kinderen en leerkrachten.
De discussie moet gaan over leerkrachten die zoveel liefde voor hun vak hebben en de kinderen waarvoor ze dit doen met hun eigen lichamen kinderen hebben beschermd.
De discussie moet gaan over een sheriff die op geen enkele moment verantwoordelijkheid neemt voor fouten die zijn gemaakt binnen zijn bureau, maar liever een spokes person van de NRA aanvalt op nationale televisie, terwijl hij op dat moment al wist dat agenten de dreiging niet opzochten om dit uit te schakelen.
Wapens doden geen mensen, mensen doden mensen en geen enkel NRA-lid is ooit verantwoordelijk geweest voor een mass shooting.
Meer dan 100 jaar zijn er semiautomatische wapens in omloop, maar uit beschikbare cijfers valt op te maken dat vanaf 2012 het aantal mass shootings een enorme vlucht naar boven neemt.
De discussie moet gaan over dit gegeven. Wat is er veranderd? De wapens zijn niet veranderd. Met dezelfde wapens en minder regels waren er minder school shootings.
Wat is er in de samenleving wel veranderd? Waardoor is er zo'n grote toename school shootings? Is er een verband met de opioid crisis, het falende zorgsysteem of verheerlijking van geweld in de samenleving via videogames of films?

Als je een beginnetje maakt om buiten de talking points van CNN te reageren op alle andere zaken die ik zojuist noemde zal ik nog op je ingaan.
Begin je weer richting "wapens moeten weg" "minder, minder, minder.." dan is het insta block.
Was het niet australie die opeens de wapens in de ban deed en dat de enige die er baat bij hadden de criminelen waren.?
There is only one religion
  dinsdag 27 februari 2018 @ 12:10:19 #290
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_177479790
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 12:01 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Was het niet australie die opeens de wapens in de ban deed en dat de enige die er baat bij hadden de criminelen waren.?
Criminelen houden zich niet aan wetten tegen bijvoorbeeld diefstal, overvallen, verkrachtingen en moord.
De daden van criminelen zijn wetteloos.

De discussie lijkt aan de oppervlakte een insteek te hebben die te maken heeft met compassie, maar niets is minder waar. Het gaat hier puur over macht.
De hoeveelheid geld dat DNC-gelieerden groepen naar aanleiding van dit drama hebben ingezameld is werkelijk mind-blowing.
Dit is simpelweg een agenda en politiek. Weerzinwekkend in mijn opinie over de ruggen van dode kinderen en passievolle leerkrachten.
A bloody shame...(no pun intended)

By the way je kan het ook opzoeken via de assault weapon ban tussen 1994-2004 van Clinton. Haalde niks uit. Het had weinig effect op de criminele activiteit.
Zoek maar op!
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_177480698
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 10:06 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Nog meer van zulks

Parkland Teacher: Shooter was wearing full metal body armor, helmet, face mask

Then I suddenly saw the shooter, about 20 feet from me, standing at the end of the hallway, actively shooting down the hallway – just a barrage of bullets. And I’m staring at him thinking, ‘Why is the police here? This is strange.’ He was in full metal garb – helmet, face mask, bulletproof armor, shooting this rifle that I’d never seen before.”

[ afbeelding ]
Nog 'n afleidende, tijdsverspillende verhaaltje dus. Ze willen heel graag dat mensen denken dat er echte slachtoffers zijn.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_177480759
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2018 23:59 schreef theguyver het volgende:

[..]

Heb je al uitgezocht, of een van de betrokkenen van de drill, ook aanwezig was bij de schietpartij?

Smoking gun!
Er was geen 'schietpartij'.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 27 februari 2018 @ 14:29:59 #293
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_177482227
"Wapens doden geen mensen, mensen doden mensen"

Hoewel het op zich waar is, maken wapens het wel veel makkelijker om een mens op afstand en met minimal effort te doden.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 27 februari 2018 @ 15:45:50 #294
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_177483607
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 14:29 schreef ATuin-hek het volgende:
"Wapens doden geen mensen, mensen doden mensen"

Hoewel het op zich waar is, maken wapens het wel veel makkelijker om een mens op afstand en met minimal effort te doden.
als klasgenoot weet je al lang dat je volgende week raak is. Alleen braverikken gaan dan naar school.

Daarom dus school als prison. Zodat je staatsverplicht wordt om aanwezig te zijn bij shootings.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 27 februari 2018 @ 15:57:28 #295
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_177483858
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 15:45 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

als klasgenoot weet je al lang dat je volgende week raak is. Alleen braverikken gaan dan naar school.

Daarom dus school als prison. Zodat je staatsverplicht wordt om aanwezig te zijn bij shootings.
Ik heb hier maar 1 reactie op.

:')
  dinsdag 27 februari 2018 @ 17:29:51 #296
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_177485459
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 15:45 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

als klasgenoot weet je al lang dat je volgende week raak is. Alleen braverikken gaan dan naar school.

Daarom dus school als prison. Zodat je staatsverplicht wordt om aanwezig te zijn bij shootings.
Wtf dude... :')
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_177487362
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 15:45 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

als klasgenoot weet je al lang dat je volgende week raak is. Alleen braverikken gaan dan naar school.

Daarom dus school als prison. Zodat je staatsverplicht wordt om aanwezig te zijn bij shootings.
hoe kom je daar nou weer bij?

Wat ik altijd problematisch vind, is dat veel van het ‘bewijs’ dat gegeven wordt, vooral rust op filmpjes en het slechte acteerwerk van degenen die gefilmd worden.
Ik kreeg bij de begrafenis van mijn opa de slappe lach, toen was ik 16 en ik schaamde me dood.
Ik ben 2 x verkracht en een tijdlang mishandeld door een ex, als ik dit vertel, krijg ik heel vaak het commentaar dat ik klink of ik t over een film heb ipv over iets dat echt gebeurd is. Mensen geloven me dan ook niet altijd.
Wat op zich prima is, moeten ze zelf weten, maar het maakt wel dat ik wat anders kijk naar de ‘geacteerde’ filmpjes dan de mensen die bij voorbaat al geloven dat het niet waar is.

Ik wil best een eind meegaan in valse flags, ik weet dat die er in het verleden zijn geweest, maar ik heb meer bewijs nodig dan acteurs in filmpjes en dat krijg ik niet vaak. Er wordt vnl gehamerd op hoe mensen zich gedragen en hoe ze zich zouden moeten gedragen.
Ik pas ervoor om daar een waardeoordeel aan te hechten, omdat ikzelf andere ervaringen heb.
compact en kleverig.
  dinsdag 27 februari 2018 @ 21:40:56 #298
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_177491436
Ik vind het knap en dapper dat je je verhaal zo kunt doen. Bedankt daarvoor.
pi_177492152
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 21:40 schreef ChrisCarter het volgende:
Ik vind het knap en dapper dat je je verhaal zo kunt doen. Bedankt daarvoor.
dat was niet de reden dat ik t zei :P meer voor n beetje perspectief. Al denk ik niet dat t helpt.
compact en kleverig.
pi_177492835
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 19:23 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

hoe kom je daar nou weer bij?

Wat ik altijd problematisch vind, is dat veel van het ‘bewijs’ dat gegeven wordt, vooral rust op filmpjes en het slechte acteerwerk van degenen die gefilmd worden.
Ik kreeg bij de begrafenis van mijn opa de slappe lach, toen was ik 16 en ik schaamde me dood.
Ik ben 2 x verkracht en een tijdlang mishandeld door een ex, als ik dit vertel, krijg ik heel vaak het commentaar dat ik klink of ik t over een film heb ipv over iets dat echt gebeurd is. Mensen geloven me dan ook niet altijd.
Wat op zich prima is, moeten ze zelf weten, maar het maakt wel dat ik wat anders kijk naar de ‘geacteerde’ filmpjes dan de mensen die bij voorbaat al geloven dat het niet waar is.

Ik wil best een eind meegaan in valse flags, ik weet dat die er in het verleden zijn geweest, maar ik heb meer bewijs nodig dan acteurs in filmpjes en dat krijg ik niet vaak. Er wordt vnl gehamerd op hoe mensen zich gedragen en hoe ze zich zouden moeten gedragen.
Ik pas ervoor om daar een waardeoordeel aan te hechten, omdat ikzelf andere ervaringen heb.
Het is kritiek op beelden, interviews,verklaringen, verhaaltjes,scenarios, verwoording die we in de MSM zien/horen, niet alleen 'fllmpjes en het slechte acteerwerk'.

Ik heb empathie voor alle echte slachtoffers van domestic/marital geweld en ik kan begrijpen dat sommige mensen af en toe gaan lachen bij 'n begrafenis (wat voor reden dan ook) van 'n geliefden enz. maar dat is de issue hier niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tingo op 27-02-2018 22:33:14 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')