abonnement Unibet Coolblue
pi_177242693
Harry Potter inside :')
pi_177242697
mp4?
pi_177244371
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 22:25 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Feminism, not even once.

[ afbeelding ]
Waarom heeft Daryl Gurney een pruik op?
pi_177246157
Wie moet je hier tegenwoordig pijpen voor een fatsoenlijke mp4? Het is ten hemel schreiend. Genant.
pi_177246176
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 01:06 schreef Rudicio het volgende:
Wie moet je hier tegenwoordig pijpen voor een fatsoenlijke mp4? Het is ten hemel schreiend. Genant.
rtxl doe thet bij mij tegenwoordig weer gewoon goed

je kunt ook: 'gemist downloader' googlen
die downloaden en dan de link erin plakken https://www.rtl.nl/video/f26ddc0c-8efd-33bf-8f64-01fc2fa11ceb/

kun je zo kijken :Y

[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 17-02-2018 01:09:38 ]
pi_177246212
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 01:08 schreef Typisch het volgende:

[..]

rtxl doe thet bij mij tegenwoordig weer gewoon goed

je kunt ook: 'gemist downloader' googlen
die downloaden en dan de link erin plakken https://www.rtl.nl/video/f26ddc0c-8efd-33bf-8f64-01fc2fa11ceb/

kun je zo kijken :Y
U bent één held
pi_177246897
jezus wat is die Hélène een top wijf

einde bericht
pi_177251728


Binnenkort in bafbroek. :9~
pi_177251740
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 01:55 schreef Typisch het volgende:
jezus wat is die Hélène een top wijf

einde bericht
Eens
pi_177253474
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 01:55 schreef Typisch het volgende:
jezus wat is die Hélène een top wijf

einde bericht
Zeker. Verademing in het enge mediawereldje.
  zaterdag 17 februari 2018 @ 13:19:39 #36
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_177253572
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 01:55 schreef Typisch het volgende:
jezus wat is die Hélène een top wijf

einde bericht
Alleen wat weinig zelfrespect.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_177253609
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 13:19 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]

Alleen wat weinig zelfrespect.
Hoezo?
  zaterdag 17 februari 2018 @ 13:30:32 #38
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_177253908
‘Voetbal Inside veroorzaakt zelfmoord onder jongeren’

Het RTL 7-programma Voetbal Inside draagt bij aan zelfmoord onder LGTBI-jongeren. Dat stelde de homoseksuele cabaretier Alex Klaasen vrijdagavond in de talkshow van Jinek. Klaasen heeft zich op Instagram fel uitgesproken tegen de transgendergrap van Voetbal Inside: “Ik hou dus wél van mannen die zich als vrouw verkleden. En als je ‘normaal’ wilt zijn moet je lekker naar Voetbal Inside kijken. Wel uitkijken dat je er niet na een half uur een laffe bekrompen homofobe bek van krijgt.“

Jinek vond dat een erg felle reactie en besloot Klaasen ernaar te vragen. Hij is er nog steeds geërgerd over. “Ik zie vooral drie toch wat bange mannen die de wereld om zich heen zien veranderen en er niet zo goed mee kunnen omgaan.”

Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp begrijpen niet wat ze aanrichten, aldus Klaasen. “Je moet je ook bewustzijn van de impact die het heeft. Je zal maar een transgenderkind van acht of twaalf zijn dat in de provincie samen met zijn ouders zit te kijken en je ziet je vader lachen en zeggen: ‘Ja, Johan Derksen heeft gelijk als hij zegt dat we niet moeten doen alsof het normaal is.’ Dat is waarom kinderen zelfmoord plegen.”

Het is verschrikkelijk en onnodig dat kinderen om dat sentiment zelfmoord plegen, vindt Klaasen. “De zelfmoord onder homo- en transgenderjongeren gaat alleen maar omhoog.”

“Ik maakte me er echt kwaad om. Ik snap ook mensen die zeggen dat het een grap is, maar er zitten ook grenzen aan. Je moet je realiseren wat de impact is.”
http://www.mediacourant.n(...)oord-onder-jongeren/

koekoek
  zaterdag 17 februari 2018 @ 13:31:23 #39
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_177253929
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 13:20 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Hoezo?
quote:
Presentatrice Hélène Hendriks is verplicht sexy
Hélène Hendriks ziet er tijdens het presenteren van FOX sport altijd uit om door een ringetje te halen. Maar dat is niet haar eigen keuze. Hélène is verplicht sexy...


Hendriks loopt het liefst rond in spijkerbroek en een paar sportschoenen. En een shirt uiteraard. Dat ze tijdens het presenteren bij de programma's van tv-zender FOX zo supervrouwelijk uitziet, heeft een reden die ze niet zelf verzonnen heeft. De zenderleiding wil dat ze er vrouwelijk uitziet, verklapt de presentatrice in VARAgids.

“Als ik in de studio presenteer willen ze graag dat ik me netjes en vrouwelijk kleed.” Hendriks heeft daar op zich geen problemen mee, stelt ze. In de studio dan. “Op het veld zouden ze ook willen dat ik veel netter gekleed ga, maar ik heb toch wel bedacht dat ik daar mijn eigen stijl wil volgen. Daar hebben we zo nu en dan een gezonde discussie over. Ik heb daar een paar keer kleding aangehad die ik echt onprettig vond. Ooit stond ik op het veld met een veel te strak jurkje – dát moet ik nooit meer doen. Uiteindelijk gaat het om voetbal en niet om het jurkje.”

Dat haar kleding misschien de aandacht van haar kennis over sport en vakmanschap in de schaduw zet, deert Hélène niet zo veel. Dat ze daardoor soms omschreven wordt als 'lekker wijf' ook niet echt. “Tsja, dat zal niet lang meer duren hè, haha, ik geniet er dus nog maar even van! Ach, ik kan dat, zoals heel veel dingen, makkelijk van me afzetten. Als men zoiets tegen me wil zeggen, moeten ze het maar doen. Kan ik niet zo mee zitten.”
Een echte vrouw zou ontslag nemen als ze zich sexy zou moeten kleden van haar baas.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_177254406
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 13:31 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]


[..]

Een echte vrouw zou ontslag nemen als ze zich sexy zou moeten kleden van haar baas.
En dan weer naar NAC TV zeker
pi_177254413
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 13:31 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]


[..]

Een echte vrouw zou ontslag nemen als ze zich sexy zou moeten kleden van haar baas.
Gaat het nog steeds over dat Helene zich vrouwelijk moet kleden. Dit verhaal is nog maar 18x langsgekomen in de media.
pi_177254426
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 13:30 schreef YazooW het volgende:
‘Voetbal Inside veroorzaakt zelfmoord onder jongeren’
[ afbeelding ]
Het RTL 7-programma Voetbal Inside draagt bij aan zelfmoord onder LGTBI-jongeren. Dat stelde de homoseksuele cabaretier Alex Klaasen vrijdagavond in de talkshow van Jinek. Klaasen heeft zich op Instagram fel uitgesproken tegen de transgendergrap van Voetbal Inside: “Ik hou dus wél van mannen die zich als vrouw verkleden. En als je ‘normaal’ wilt zijn moet je lekker naar Voetbal Inside kijken. Wel uitkijken dat je er niet na een half uur een laffe bekrompen homofobe bek van krijgt.“

Jinek vond dat een erg felle reactie en besloot Klaasen ernaar te vragen. Hij is er nog steeds geërgerd over. “Ik zie vooral drie toch wat bange mannen die de wereld om zich heen zien veranderen en er niet zo goed mee kunnen omgaan.”

Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp begrijpen niet wat ze aanrichten, aldus Klaasen. “Je moet je ook bewustzijn van de impact die het heeft. Je zal maar een transgenderkind van acht of twaalf zijn dat in de provincie samen met zijn ouders zit te kijken en je ziet je vader lachen en zeggen: ‘Ja, Johan Derksen heeft gelijk als hij zegt dat we niet moeten doen alsof het normaal is.’ Dat is waarom kinderen zelfmoord plegen.”

Het is verschrikkelijk en onnodig dat kinderen om dat sentiment zelfmoord plegen, vindt Klaasen. “De zelfmoord onder homo- en transgenderjongeren gaat alleen maar omhoog.”

“Ik maakte me er echt kwaad om. Ik snap ook mensen die zeggen dat het een grap is, maar er zitten ook grenzen aan. Je moet je realiseren wat de impact is.”
http://www.mediacourant.n(...)oord-onder-jongeren/

koekoek
Voor een cabaretier is ie totaal niet grappig
pi_177254437
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 01:55 schreef Typisch het volgende:
jezus wat is die Hélène een top wijf

einde bericht
Had je een bakkie op toen je dit schreef? :D
pi_177254472
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 13:55 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Voor een cabaretier is ie totaal niet grappig
Zou hij ook zo uitgesproken zijn over de islam en het uit de kast komen als moslim, of is dat dan weer een te lastig onderwerp om aan te kaarten.
  zaterdag 17 februari 2018 @ 13:59:05 #45
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_177254481
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 13:54 schreef Ties02 het volgende:

[..]

En dan weer naar NAC TV zeker
Samen met Joepie Schreuder _O_
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_177254514
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 13:59 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]

Samen met Joepie Schreuder _O_
Die is nu toch online reportages beginnen maken onder de accountnaam JoetJoep?
pi_177254519
Wat is Joep eigenlijk een vreemde naam...
pi_177254685
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 13:56 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Had je een bakkie op toen je dit schreef? :D
Zou het nuchter ook schrijven
pi_177254879
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 14:10 schreef Typisch het volgende:

[..]

Zou het nuchter ook schrijven
Vind je Helene serieus lekker? Of wat bedoel je met topwijf?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 17-02-2018 14:16:27 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')