abonnement Unibet Coolblue
pi_177258421
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 17:13 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Ja maar dat is dan weer niet genoeg voor TS *)
TS moet het er gewoon even over hebben of zelf initiatief nemen :) helemaal nu je weet dat zij de boot afhield op de 1e date.
  zaterdag 17 februari 2018 @ 17:23:32 #227
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_177258525
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 17:14 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

TS moet het er gewoon even over hebben of zelf initiatief nemen :) helemaal nu je weet dat zij de boot afhield op de 1e date.
Oh dat wist ik ook al zonder dat ze het verteld zou hebben...
Immers draait het enkel om wat zij wil.. en hoe zij dingen voor zich ziet.. niet om wat ze beide willen en daar een compromis in vinden..
Moderne slavernij enzo :{w
pi_177258542
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 17:23 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Oh dat wist ik ook al zonder dat ze het verteld zou hebben...
Immers draait het enkel om wat zij wil.. en hoe zij dingen voor zich ziet.. niet om wat ze beide willen en daar een compromis in vinden..
Moderne slavernij enzo :{w
Stel je niet zo aan man :') die vent kan op ieder moment weglopen als het hem niet aanstaat.
  zaterdag 17 februari 2018 @ 17:26:01 #229
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_177258560
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 17:25 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

Stel je niet zo aan man :') die vent kan op ieder moment weglopen als het hem niet aanstaat.
Jij hebt duidelijk geen lul... :X

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_177258581
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 17:26 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Jij hebt duidelijk geen lul... :X

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:+
pi_177258794
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 17:26 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Jij hebt duidelijk geen lul... :X

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus hij blijft volgens jou enkel vanwege de kans op seks in de toekomst..?? Jemig... dat klinkt wel heel triest.
  zaterdag 17 februari 2018 @ 17:42:29 #232
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_177258828
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 17:40 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Dus hij blijft volgens jou enkel vanwege de kans op seks in de toekomst..?? Jemig... dat klinkt wel heel triest.
Ja we zullen het in deze topicreeks even over triest klinkende dingen hebben schat... :|W
  zaterdag 17 februari 2018 @ 17:47:44 #233
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_177258949
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 17:40 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Dus hij blijft volgens jou enkel vanwege de kans op seks in de toekomst..?? Jemig... dat klinkt wel heel triest.
Zoals ik dat inschat is dat zeer zeker een mogelijkheid.
pi_177259047
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 17:47 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Zoals ik dat inschat is dat zeer zeker een mogelijkheid.
Waar merk je dat zelf aan? Of waar kan ik dat aan merken?
pi_177259092
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 17:51 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Waar merk je dat zelf aan? Of waar kan ik dat aan merken?
Nee joh. Je hebt hem misschien wat afgeschrokken met je exclusief dingetje.
  zaterdag 17 februari 2018 @ 17:55:08 #236
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_177259115
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 17:47 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Zoals ik dat inschat is dat zeer zeker een mogelijkheid.
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 17:51 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Waar merk je dat zelf aan? Of waar kan ik dat aan merken?
Oh jullie zijn een perfecte match!

Dat ik daar nooit eerder aan gedacht heb...

Stuur elkaar eens een DM O+
  zaterdag 17 februari 2018 @ 17:56:03 #237
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_177259139
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 17:51 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Waar merk je dat zelf aan? Of waar kan ik dat aan merken?
Ik weet dat soort dingen door wat ik mijn hele leven heb gezien om mij heen. Mannen willen gewoon neuken klaar. Jullie vrouwen hebben daardoor ontzettend veel macht.
  zaterdag 17 februari 2018 @ 17:57:06 #238
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_177259162
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 17:55 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]


[..]

Oh jullie zijn een perfecte match!

Dat ik daar nooit eerder aan gedacht heb...

Stuur elkaar eens een DM O+
Ik ken haar niet ik voel geen liefde. En geen aantrekking.
  zaterdag 17 februari 2018 @ 17:57:54 #239
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_177259180
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 17:57 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Ik ken haar niet ik voel geen liefde. En geen aantrekking.
Dat is meestal zo als je iemand niet kent he?
  zaterdag 17 februari 2018 @ 18:03:34 #240
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_177259293
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 17:57 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Dat is meestal zo als je iemand niet kent he?
Meisjes zijn stom :r
  zaterdag 17 februari 2018 @ 18:03:37 #241
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_177259295
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 17:02 schreef TheInnocent het volgende:
Vier dates gehad.. vijfde komt eraan.. het is heel gezellig, maar mijn date (30+) geeft een knuffel en drie dikke zoenen op de wang bij afscheid.. ik merk wel dat we elkaar erg leuk vinden en alle dates liggen we bijna krom van het lachen.. wil hem wel zoenen, maar ik durf niet.. :?

Ziet hij me dan als een maatje of is hij verlegen/ wil het niet verpesten? What’s the matter?
Heb dat ook. Vaak wil een man zich niet opdringen. ook bang om iets kapot te maken. Hij vindt jou beslist leuk.en net daarom kust hij niet, wat onzeker, bang om te snel te gaan, om iets te forceren. Die zal beslist willen kussen, en ook graag eens fijn bij elkaar liggen en niet alleen de hele tijd grappen en grollen. Misschien je gespreksonderwerpen regelmatig eens iets serieuzer kiezen. Hoe zie jij je toekomst, hoe hoop je dat je toekomst er uit zal zien.

Volgende keer wacht je niet tot het afscheid, maar na een half uurtje zorg je dat je bij hem zit (bv. een stoel van het bankstel de kamer ui. De tweede stoel daar zit jij dan moet ie wel op de bank gaan zitten. dabn haal je wat lekkers dat je uit een kom kunt eten. (geschilde sinasappel, fruit, met prikkertje). Je komt daarmee terug en gaat meteen naast hem op de bank zitten. Dan neem je gewoon zijn hoofd in je handen en kust hem rustig en wat langer op zijn mond, kijkt hem aan en zegt, Goh, dat wilde ik al langer graag doen. En dan kus je hem nog eens zo.

Raak hem veel aan, arm schouder. been, hoofd, nek gezicht. Hoeft niet eens zwaar sexueel gericht gte zijn. Is voor een man natuurlijk een heel positief teken. Dit is gewoon nonverbaal communiceren dat je hem echt mag. Wat dan zijn onzekerheid wegneemt.

Hoe sta je tegenover sex?
Misschien moet je zijn hand nemen en hem meenemen naar de slaapkamer. samen vrijen en neuken, of hem of mekaar oraal verwennen. Gaat dat te snel dan overweeg hem te masturberen. Daarbij zal ie beslist niet tegensputteren.

Waarom gaat ie weg? Kun je hem niet eens laten overnachten? Als je hem toch ziet zitten, dan laat hem dat dan toch ook merken. En duidelijk. Want als je zegt ik vind je leuk dan denkt ie aan al die keren dat jullie gelachen hebben. Maak duidelijk wat je van hem vindt, wat je zou willen, en op een manier boven alle twijfel verheven.

Nog een tip. Een gouden tip! Drink iets alcoholisch, dat vergemakkelijkt die stap. Jij in ieder geval, hij ook als ie niet hoeft te rijden. Of je zet in het begin van de avond alcohol op tafel en zegt er meteen bij, drink maar, je kunt bij me blijven slapen. Maar drink niet teveel, 2-3 stuks als je alcohol niet gewend bent want anders werkt het averechts.

Een slimme meid is op haar toekomst voorbereid. Mocht hij geen slimme jongen zijn. Dus condooms, glijmiddel, afrodysica, wat sfeerverlichting, trek leuk ondergoed aan en leg op d slaapkamer nog een leuk setje onder handbereik. Ruim slaapkamer op, badkamer ook. Maak er, ongeacht wat er gaat gebeuren en hoever jullie gaan, wat leuks van.
En, als hij 30+ is, dan zal jij ook wel geen 16 zijn, dus wees een volwassen en empathische vrouw en stuur hem niet met blauwe ballen weg. Veel mannen vinden een goed handjob net zo fijn als andere vormen van sex, en dat heb je helemaal zelf in de hand _O-

Om al in de sfeer te komen en nog wat advies van Nancy. Voor mij the best:



[ Bericht 7% gewijzigd door LeesFoknl op 17-02-2018 18:22:44 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_177259320
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 18:03 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Heb dat ook. Vaak wil een man zich niet opdringen. ook bang om iets kapot te maken. Hij vindt jou beslist leuk.en net daarom kust hij niet, wat onzeker, bang om te snel te gaan, om iets te forceren. Die zal beslist willen kussen, en ook graag eens fijn bij elkaar liggen en niet alleen de hele tijd grappen en grollen. Misschien je gespreksonderwerpen regelmatig eens iets serieuzer kiezen. Hoe zie jij je toekomst, hoe hoop je dat je toekomst er uit zal zien.

Volgende keer wacht je niet tot het afscheid, maar na een half uurtje zorg je dat je bij hem zit (bv. een stoel van het bankstel de kamer ui. De tweede stoel daar zit jij dan moet ie wel op de bank gaan zitten. dabn haal je wat lekkers dat je uit een kom kunt eten. (geschilde sinasappel, fruit, met prikkertje). Je komt daarmee terug en gaat meteen naast hem op de bank zitten. Dan neem je gewoon zijn hoofd in je handen en kust hem rustig en wat langer op zijn mond, kijkt hem aan en zegt, Goh, dat wilde ik al langer graag doen. En dan kus je hem nog eens zo.

Raak hem veel aan, arm schouder. been, hoofd, nek gezicht. Hoeft niet eens zwaar sexueel gericht gte zijn. Is voor een man natuurlijk een heel positief teken. Dit is gewoon nonverbaal communiceren dat je hem echt mag. Wat dan zijn onzekerheid wegneemt.

Hoe sta je tegenover sex?
Misschien moet je zijn hand nemen en hem meenemen naar de slaapkamer. samen vrijen en neuken, of hem of mekaar oraal verwennen. Gaat dat te snel dan overweeg hem te masturberen. Daarbij zal ie beslist niet tegensputteren.

Waarom gaat ie weg? Kun je hem niet eens laten overnachten? Als je hem toch ziet zitten, dan laat hem dat dan toch ook merken. En duidelijk. Want als je zegt ik vind je leuk dan denkt ie aan al die keren dat jullie gelachen hebben. Maak duidelijk wat je van hem vindt, wat je zou willen, en op een manier boven alle twijfel verheven.

Nog een tip. Een gouden tip! Drink iets alcoholisch, dat vergemakkelijkt die stap. Jij in ieder geval, hij ook als ie niet hoeft te rijden. Of je zet in het begin van de avond alcohol op tafel en zegt er meteen bij, drink maar, je kunt bij me blijven slapen. Maar drink niet teveel, 2-3 stuks als je alcohol niet gewend bent want anders werkt het averechts.

Een slimme meid is op haar toekomst voorbereid. Mocht hij geen slimme jongen zijn. Dus condooms, glijmiddel, afrodysica, wat sfeerverlichting, trek leuk ondergoed aan en leg op d slaapkamer nog een leuk setje onder handbereik. Ruim slaapkamer op, badkamer ook. Maak er, ongeacht wat er gaat gebeuren en hoever jullie gaan, wat leuks van.
En, als hij 30+ is, dan zal jij ook wel geen 16 zijn, dus wees een volwassen en empathische vrouw en stuur hem niet met blauwe ballen weg. Veel mannen vinden een goed handjob net zo fijn als andere vormen van sex, en dat heb je helemaal zelf in de hand _O-
:D je kent TheInnocent?
  zaterdag 17 februari 2018 @ 18:05:05 #243
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_177259326
:')
With my pack on my back, down the road I will stray.
  zaterdag 17 februari 2018 @ 18:05:24 #244
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_177259330
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 18:04 schreef Mekamotut het volgende:

[..]

:D je kent TheInnocent?
Helaas wel.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  zaterdag 17 februari 2018 @ 18:06:58 #245
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_177259364
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 18:05 schreef Id_do_her het volgende:
:')
Nominatie meest veelzeggende post v/h jaar! *O*

I'd vote.
pi_177259393
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 18:05 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Helaas wel.
Ik dacht dat leesfok een grappige parodie had gemaakt over betreffende user.
  zaterdag 17 februari 2018 @ 18:23:49 #247
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_177259671
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 18:08 schreef Mekamotut het volgende:

[..]

Ik dacht dat leesfok een grappige parodie had gemaakt over betreffende user.
Gebeurt er ook eens een keer wat in die uitgestorven bende hier.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  zaterdag 17 februari 2018 @ 18:25:19 #248
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_177259703
Weet niet waar jullie het over hebben. Verdiep mij zelden in de persoon, maar ga af op wat er in de OP geschreven staat enkele verdere reakties.

Heb er nog een link bijgeplaatst.

[ Bericht 1% gewijzigd door LeesFoknl op 17-02-2018 19:31:07 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_177259777
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 18:06 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Nominatie meest veelzeggende post v/h jaar! *O*

I'd vote.
Hij heeft kennelijk moeite om een zinvolle bijdrage te leveren aan dit topic. Heb liever dat er dan niet gereageerd wordt, want effectief is het niet en niemand heeft er wat aan.
  zaterdag 17 februari 2018 @ 18:54:33 #250
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_177260168
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 18:29 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Hij heeft kennelijk moeite om een zinvolle bijdrage te leveren aan dit topic. Heb liever dat er dan niet gereageerd wordt, want effectief is het niet en niemand heeft er wat aan.
Aan die topics van jou heeft ook niemand iets.
With my pack on my back, down the road I will stray.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')