abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 15 februari 2018 @ 22:16:17 #1
329970 PandaDrop
Dropetende wegenbouwer
pi_177216848
Beste leden,

Ik ben PandaDrop, 23 jaar en ik heb ASS.
En ik ben vierdejaars student op een hogeschool ergens in Zuid-Holland.

Voor tldr; zie helemaal onderaan

Op school ben ik onzeker over veel dingen:
-Haal ik de studie wel?
-Heb ik genoeg gedaan aan mijn verslag?
-Zal ik alleen werken of samenwerken?

Als de communicatie met de leraar stroef loopt, heb ik het idee dat hij/zij de pik aan mij heeft.
PandaDrop wil altijd zekerheid en dat kan niet altijd op het hbo. Dat is de mening van de docenten.

Soms doe ik iets waar ik spijt krijg:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-----------------------------------------------------------------------------
tldr; ik werk met vervelende studenten.

Ik reageer overal impulsief en een keer hebben mensen uit mijn wijk de wijkagent gebeld omdat ik in gezicht zeer kwetsende opmerkingen maakten zonder dat ik het doorhad dat het fout was :(
Ze maakten zich zorgen. Eigenlijk denk ik nooit goed na wat ik zeg.

Ik loop niet bij een psycholoog. Al vroeg een decaan of daar al liep.
En docenten zeggen dat later op je werk met nog veel ergere en nog irritantere personen moet samenwerken. Succes zeiden ze tegen mij.

Wat kan ik doen om mezelf te temperen qua gedrag en woorden?

[ Bericht 1% gewijzigd door PandaDrop op 17-02-2018 13:24:38 ]
tong80
Wel een mooie one liner dan.
:T
pi_177217358
Doe je drugs of alcohol? Indien ja --> stoppen!
pi_177217734
TS leg dit even voor bij je studieloopbaanbegeleider of studiecoach. Mocht die je niet helpen decanen zijn echt je vriend.
  donderdag 15 februari 2018 @ 23:03:07 #4
329970 PandaDrop
Dropetende wegenbouwer
pi_177218114
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 22:33 schreef paddestoelensoep het volgende: