abonnement Unibet Coolblue
pi_177710492
Dat het CDA niet meer via links regeert
pi_177711534
PVV wil nooit regeren of ergens aan de macht komen, te groot afbreukrisico. Een strategie die totaal niet werkt. Rutte heeft door ze niet in het kabinet te voegen, kapot gemaakt. Dat had niet gehoeven als FvD er niet was. Wilders wil zijn beleid niet aanpassen ondanks FvD, maar hij wordt dan een klein partij als pvda.
pi_177727901
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 20:24 schreef Sen.Obonda het volgende:
In heel Europa dreigde populistische partijen verkiezingsoverwinningen te boeken. Daar kwam weinig van terecht maar dat werd uiteraard pas achteraf duidelijk.
Hmm.. Niet helemaal mee eens. In Oost-Europa zijn de ''populisten'' aan de macht, Oostenrijk heeft er ook eentje bij en in Italië hebben de euro sceptische/ anti-immigratie partijen nu ook de meerderheid gewonnen.
pi_177806461
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 19:31 schreef Vasion het volgende:
PVV wil nooit regeren of ergens aan de macht komen, te groot afbreukrisico.
En als toch blijkt dat ze de grootste worden, saboteert Greet zijn partij eigenhandig door een een paar domme leuzen de wereld in te slingeren. Zo kan 'ie lekker tot aan zijn pensioen vanaf de zijlijn blijven schreeuwen zonder daarvoor de verantwoordelijkheid te hoeven nemen. Valt me tegen dat een aantal domme Fok!kertjes dat na al die jaren PVV nog steeds niet doorhebben. Geert is de grootste plucheklever in het kabinet en dankzij FvD is zijn partij ook overbodig geworden.
pi_177806502
Niets gaat ook nooit wat bereiken, dat het mooie, lekker rechts lullen en zakkenvullen
pi_177806574
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 23:24 schreef FlipjeHolland het volgende:

[..]

En als toch blijkt dat ze de grootste worden, saboteert Greet zijn partij eigenhandig door een een paar domme leuzen de wereld in te slingeren. Zo kan 'ie lekker tot aan zijn pensioen vanaf de zijlijn blijven schreeuwen zonder daarvoor de verantwoordelijkheid te hoeven nemen. Valt me tegen dat een aantal domme Fok!kertjes dat na al die jaren PVV nog steeds niet doorhebben. Geert is de grootste plucheklever in het kabinet.
Heb jij daar zo een moeite mee als men van de zijlijn controleren doet, heb je het liever niet en dat men maar klakkeloos aannemen doet wat de coalitie voorslaan doet?
Oppositie heeft een belangrijke taak en dat is niet gedogen vind ik.
pi_177806606
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 23:28 schreef john2406 het volgende:

[..]

Heb jij daar zo een moeite mee als men van de zijlijn controleren doet, heb je het liever niet en dat men maar klakkeloos aannemen doet wat de coalitie voorslaan doet?
Oppositie heeft een belangrijke taak en dat is niet gedogen vind ik.
Probleem is dat Geert dat al vanaf het begin doet. Hij had zijn kans om er iets van te maken, maar dat heeft ie zelf laten klappen want anders moest ie consessies doen.

Maar vertel me maar es: wat heeft ie tot nu toe klaargespeeld met zijn geschreeuw?
pi_177806645
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 23:29 schreef FlipjeHolland het volgende:

[..]

Probleem is dat Geert dat al vanaf het begin doet. Hij had zijn kans om er iets van te maken, maar dat heeft ie zelf laten klappen want anders moest ie consessies doen.
Ik noem expres geen namen ik heb het over de oppositie en Wilders hoort daar nu eenmaal bij, die anderen waren dat niet al gedogers op de SP en GL naar?
De ziel aan de duivel verkocht?
pi_177806719
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 23:30 schreef john2406 het volgende:

[..]

Ik noem expres geen namen ik heb het over de oppositie en Wilders hoort daar nu eenmaal bij, die anderen waren dat niet al gedogers op de SP en GL naar?
De ziel aan de duivel verkocht?
Je zegt dus eigenlijk niks want je hebt geen argumenten.
pi_177806842
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 23:32 schreef FlipjeHolland het volgende:

[..]

Je zegt dus eigenlijk niks want je hebt geen argumenten.
Jawel heb ik wel oppositie heeft een taak die het niet benutten doet inplaats daarvan verkopen ze hun ziel aan de duivel.
Niet al wat blinkt hoeft goud te zijn, dat is de taak van de oppositie, met argwaan naar voorslagen kijken! Gezonde achterdocht en dan heb ik het niet over W of B dat zijn twee die spreken wel tegen maar wat hebben ze voor de rest, verantwoordelijkheid weegt wat mij betreft zwaarder in de oppositie, maar ik zie het niet meer. Regelt dan toch de EU het gros en over de flap dingen mag den Haag beslissen?
pi_177806923
Oei ik was abuis W heeft wel gedoogd hij heeft bereikt dat ik, nu nog, tot 67 jr mag werken.
  woensdag 14 maart 2018 @ 06:46:19 #62
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_177809485
De PVV heeft niks gepresteerd.
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
  woensdag 14 maart 2018 @ 10:29:33 #63
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_177811762
PVV is de partij die de rest naar rechts sleurt, uit angst dat hij anders te groot wordt.

Mark Rutte was, tijdens zijn JOVD jaren, iemand van de linkerflank van de partij. Dankzij Geert heeft hij toch wat stevigere posities moeten innemen. Anders was de VVD nu misschien een soort D66.
pi_177859572
Wilders heeft vrij weinig tot niets bereikt. Wel is het zo dat partijen als de VVD en het CDA rechtsere standpunten in hebben genomen om een deel van de achterban van de PVV te bereiken.
pi_177859647
Plucheplakker Wilders heeft in ieder geval wel bereikt dat hij gebakken zit tot aan zijn pensioen. Beetje trollen in de 2e kamer, gratis beveiliging, beetje het salaris van 2e kamer lid vangen en daarnaast heeft hij ook nog eens een boel kritiekloze jaknikkers aan zijn kant.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_177877130
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 20:33 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Dierenpolitie. :')
Mogen ze best trots op zijn en belangrijk.
pi_177877488
Die dierenpolitie is toch direct na Bruin-1 weer afgeschaft?
pi_177878283
O, bestaat nog gewoon. https://www.politie.nl/themas/dierenpolitie.html

Inclusief dat speciale nummer 114.
pi_177922301
Niks
  Moderator maandag 19 maart 2018 @ 10:33:48 #70
54278 crew  Tijger_m
42
pi_177926735
DENK en andere islamitische partijen die zetels krijgen is Wilders' verdienste.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  maandag 19 maart 2018 @ 14:53:08 #71
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_177933147
Wilders heeft er aardig wat centjes aan verdiend.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_178022512
Maurice meuwissen!
pi_178025675
D66 gesloopt ^O^
pi_178025735
Als we links mochten geloven was de genocide op moslims nu al voltrokken geweest.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_178030571
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2018 23:44 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Als we links mochten geloven was de genocide op moslims nu al voltrokken geweest.
Alweer iets wat de GBL niet voor elkaar heeft gekregen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')