abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 15 februari 2018 @ 23:57:15 #151
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_177219284
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 23:56 schreef Dwersdriever het volgende:

[..]

Ik betwijfel het. Die kroonjuwelen van D66 zijn van de oude partij, minder interessant voor de huidige D66-kiezer. Maar een beetje een afgang is het natuurlijk wel.
Ik heb begrepen dat het bij de Jonge Democraten ook behoorlijk rommelt.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_177219325
Ik ben wel benieuwd hoe het nu staatsrechtelijk zit met het referendum over de referendumwet. Dat krijgt nog wel een juridisch staartje.
pi_177219329
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 23:56 schreef Dwersdriever het volgende:

[..]

Ik betwijfel het. Die kroonjuwelen van D66 zijn van de oude partij, minder interessant voor de huidige D66-kiezer. Maar een beetje een afgang is het natuurlijk wel.
Wat dat betreft hebben ze het electoraal wel slimmer bekeken nu door gewoon een beetje te schoppen tegen Wilders en Baudet. Dat levert stemmen op.
Maar ik zie toch echt liever het principieel democratische D66 van 1 à 2 decennia geleden. Maar ja, PvdA en VVD konden lekker ongestraft dergelijke initiatieven torpederen, terwijl er met D66 electoraal werd afgerekend.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  vrijdag 16 februari 2018 @ 00:02:12 #154
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_177219377
quote:
7s.gif Op donderdag 15 februari 2018 23:57 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Ik heb begrepen dat het bij de Jonge Democraten ook behoorlijk rommelt.
Daar heb ik geen contacten meer. En anders straks één discussie tussen Pechtold en Wilders of Baudet met wat ingestudeerde one-liners en de vrede zal wel weer getekend worden. Ik zie dit echt niet als een issue.
We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
  vrijdag 16 februari 2018 @ 00:03:52 #155
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_177219394
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 23:59 schreef Monolith het volgende:

[..]

Wat dat betreft hebben ze het electoraal wel slimmer bekeken nu door gewoon een beetje te schoppen tegen Wilders en Baudet. Dat levert stemmen op.
Maar ik zie toch echt liever het principieel democratische D66 van 1 à 2 decennia geleden. Maar ja, PvdA en VVD konden lekker ongestraft dergelijke initiatieven torpederen, terwijl er met D66 electoraal werd afgerekend.
Het oude D66 was een fijne partij. Helemaal met je eens, zie ook mijn vorige posting
We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
  vrijdag 16 februari 2018 @ 00:05:37 #156
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_177219422
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 23:59 schreef Monolith het volgende:

[..]

Wat dat betreft hebben ze het electoraal wel slimmer bekeken nu door gewoon een beetje te schoppen tegen Wilders en Baudet. Dat levert stemmen op.
Maar ik zie toch echt liever het principieel democratische D66 van 1 à 2 decennia geleden. Maar ja, PvdA en VVD konden lekker ongestraft dergelijke initiatieven torpederen, terwijl er met D66 electoraal werd afgerekend.
Nu is er een probleem van heel andere orde: een partij waar gedonder is schrikt de kiezers af. Wat dat betreft had al het gelazer op geen ongunstiger tijdstip kunnen komen.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  vrijdag 16 februari 2018 @ 00:10:06 #157
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_177219470
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 23:59 schreef Tchock het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe het nu staatsrechtelijk zit met het referendum over de referendumwet. Dat krijgt nog wel een juridisch staartje.
Het oorspronkelijke advies van de Raad van State van december was ook meer politiek dan juridisch. Dat neemt niet weg dat het feitelijk niks uitmaakt. Het is maar een raadgevend referendum, dus het afschaffen zal het niet in de weg staan.

[ Bericht 0% gewijzigd door Dwersdriever op 16-02-2018 00:28:38 ]
We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
pi_177219932
quote:
Er komt toch nog een tweede termijn?
pi_177220027
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 01:07 schreef john2406 het volgende:

[..]

Er komt toch nog een tweede termijn?
Schijnbaar alleen voor jan met de korte achternaam
pi_177220148
quote:
Wtf daar zou toch een extra debat over komen of ben ik nou gek.
pi_177220312
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 01:30 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Wtf daar zou toch een extra debat over komen of ben ik nou gek.
Dacht het ook tweede termijn, hoorde hetzelf Krol was tegen een evt derde termijn tenzij een derde vooraf werd toegezegd.
Of ze weten nu al wat komende donderdag besloten wordt.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 16-02-2018 01:51:36 ]
pi_177220438
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 23:59 schreef Monolith het volgende:

[..]

Wat dat betreft hebben ze het electoraal wel slimmer bekeken nu door gewoon een beetje te schoppen tegen Wilders en Baudet. Dat levert stemmen op.
Maar ik zie toch echt liever het principieel democratische D66 van 1 à 2 decennia geleden. Maar ja, PvdA en VVD konden lekker ongestraft dergelijke initiatieven torpederen, terwijl er met D66 electoraal werd afgerekend.
Zie (op twitter) wel heel veel lokale D66 politici die zich achter van der Ham scharen.
  vrijdag 16 februari 2018 @ 07:16:38 #164
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
  vrijdag 16 februari 2018 @ 07:56:06 #165
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_177222873
Over D66 gesproken.

quote:
De commotie die is ontstaan over de Wassenaarse burgemeesterswoning breekt na oud-PvdA-Eerste Kamerlid Marleen Barth nu ook haar man, D66'er Jan Hoekema, op. Hij neemt per direct ontslag als waarnemend burgemeester van Langedijk (Noord-Holland).

Als reden voor zijn vertrek noemt Hoekema de discussie die in de media is ontstaan rond een overeenkomst die hij destijds sloot met de gemeente Wassenaar. Barth en haar man bedongen dat ze na Hoekema's afscheid als burgemeester tegen een lagere huur in de ambtswoning mochten blijven wonen.

Vanwege de ontstane ophef heeft Hoekema nu zijn ontslagbrief ingediend bij Commissaris van de Koning Johan Remkes. Hoekema wil naar eigen zeggen niet dat de gemeente Langedijk nog langer wordt belast met de media-aandacht voor zijn persoon. ,,Ik vertrek met pijn in mijn hart, want de mooie gemeente Langedijk heeft mijn hart gestolen'', zegt hij.

De fractievoorzitters in de raad heeft hij donderdagavond op de hoogte gebracht. Die respecteren zijn besluit, meldt de gemeente Langedijk in een persbericht.
We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
  vrijdag 16 februari 2018 @ 08:04:49 #166
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_177222981
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 07:56 schreef Dwersdriever het volgende:
Over D66 gesproken.

[..]

Krijgt ie weer wachtgeld.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  vrijdag 16 februari 2018 @ 08:13:59 #167
66825 Reya
Fier Wallon
pi_177223076
Wachtgeld _O_
  vrijdag 16 februari 2018 @ 08:15:34 #168
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_177223088
Marleen en Jan, de Bonnie en Clyde van de polder.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_177223660
Hoi
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_177225295
Jezus, wat heb ik eigenlijk veel geFOK!t in mijn leven zeg. Ik heb alles eens geteld en ik heb circa 60 FOK!kers ontmoet in het echte leven, ben via FOK! met een FOK!ker samen gaan wonen, heb met FOK!kers in bed gelegen, een keer of 100.000 gepost met verschillende accounts en ik heb nog enkele jaren het leuke AEX (beurs & economie) van weleer gemodereerd. En uiteraard afgelopen jaar de POL-meet georganiseerd met een recordopkomst van zo'n 20 personen in kroeg en aansluitend nachtleven, waar volgens mij geen enkel forum de afgelopen jaren aan tippen kon. 8-) Kwam hier ooit als scholier die elk moment zou beginnen te studeren, maar zoals jullie in de tussentijd allemaal konden volgen ben ik inmiddels alweer uitgestudeerd, werk ik full-time als adviseur in de landelijke politiek en ben ik - hoera - een pas getrouwde man. :7

Maar ik kap ermee jongens en meisjes. Het forum is eerlijk gezegd al vrij lang nog maar weinig aan. Bovendien posten verreweg de meesten van de goede en leuke posters hier niet meer. Voor een flink deel omdat ze permabans hebben gekregen of binnenkort zullen krijgen, en vooral ook voor een groot deel omdat ze het hier gewoon niet meer leuk vinden vanwege alle veranderingen. Wat er overblijft zijn hoofdzakelijk figuren van bedenkelijke allooi, plus nog een klein deeltje resterende oudere garde dat hier tegen beter weten in nog komt, hopend op een inkeer.

Waar dat aan ligt is wel honderd keer gezegd en hoeft niet opnieuw. Die koerswijziging is nou eenmaal bewust gekozen. Toen ik net weer eens enkele weken geband was, vanwege kritische noten op de crew, merkte ik dat ik het eigenlijk wel heerlijk vond om me hier niet langer te ergeren aan hoe het forum tegenwoordig is. Al vrij lang stijgt het percentage volkomen niveauloze users en waar die de volledig vrije hand krijgen, worden users die deze verandering signaleren en er kritisch op durven te zijn juist een voor een geveegd. Dat levert een heel ander soort forum op, waar je cynisch van wordt en waardoor je zelf ook minder je best doet op je posts. Vicieuze cirkel omlaag.

Ga daarom gewoon lekker stoppen. :) Heb een mooi aantal vrienden aan het forum overgehouden dat ik in het echte leven wel regelmatig spreek (veel van hen komen hier ook al niet meer). Houd zo dus toch iets ontzettend leuks over aan al die jaren dat ik me voor het forum van weleer inzette. Zag al een jaar of twee aankomen dat er een einde aan zou komen, maar had niet verwacht dat het op het laatste moment zo snel zou gaan en vrijwel iedereen om me heen door het nieuwe beleid weg gejaagd werd. Het is wel prima zo ook. Bedankt voor de leuke tijd allen. _O_ Het ga jullie goed. :W

[ Bericht 0% gewijzigd door Kaas- op 16-02-2018 20:27:44 ]
  vrijdag 16 februari 2018 @ 10:34:20 #171
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_177225403
Adios Queso. Have a nice life!
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_177225906
quote:
19s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 10:29 schreef Kaas- het volgende:
Jezus, wat heb ik eigenlijk veel geFokt in m’n leven. Ik heb geteld en heb circa 60 Fokkers ontmoet in het echte leven, ben via Fok met een Fokker samen gaan wonen, heb met Fokkers in bed gelegen, keer of 100.000 gepost met verschillende accounts en nog het leuke AEX gemodereerd. En ofc afgelopen jaar de POL-meet georganiseerd met een recordopkomst, waar volgens mij geen enkel forum aan tippen kon. 8-) Kwam hier ooit als scholier die elk moment ging studeren, maar ben inmiddels alweer uitgestudeerd en een werkende en getrouwde man.

Maar ik kap ermee jongens en meisjes. Het forum is eerlijk gezegd al vrij lang nog maar weinig aan. Bovendien posten verreweg de meesten van de goede en leuke posters niet meer. Voor een deel omdat ze permabans hebben gekregen, en vooral ook voor een groot deel omdat ze het hier gewoon niet meer leuk vinden vanwege alle veranderingen. Wat er overblijft zijn hoofdzakelijk idioten, plus nog een klein deeltje resterende oudere garde dat hier tegen beter weten in nog komt, hopend op een inkeer.

Waar dat aan ligt is wel honderd keer gezegd en hoeft niet opnieuw. Die koerswijziging is nou eenmaal bewust gekozen. Toen ik net weer enkele weken geband was vanwege kritische noten op de crew, merkte ik dat ik het eigenlijk ook wel lekker vond om me hier niet langer te ergeren aan hoe het forum tegenwoordig is.

Ga daarom gewoon lekker stoppen. Heb een redelijk aantal vrienden aan het forum overgehouden dat ik in het echte leven wel regelmatig spreek (veel van hen komen hier ook al niet meer) en vind dat wel prima. Bedankt voor de leuke tijd allen. Het ga jullie goed. :W
Ben je zelfs getrouwd?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_177226296
Over een paar weken duikt Kaas weer op.

FOK! is ook kut. Maar het blijft prima tijdverdrijf tijdens kantooruren.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 16 februari 2018 @ 11:21:27 #174
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_177226387
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 11:17 schreef KoosVogels het volgende:

FOK! is ook kut. Maar het blijft prima tijdverdrijf tijdens kantooruren.
Zo is het
We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
  vrijdag 16 februari 2018 @ 11:26:43 #175
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_177226520
Ik ben een beetje historische pamfletten uit Nijmegen aan het bekijken. Hier wordt ik toch wel nostalgisch van. Lekker als jongetje Radio Rataplan luisteren en na school even kijken bij de barricades.

We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
pi_177226607
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 11:26 schreef Dwersdriever het volgende:
Ik ben een beetje historische pamfletten uit Nijmegen aan het bekijken. Hier wordt ik toch wel nostalgisch van. Lekker als jongetje Radio Rataplan luisteren en na school even kijken bij de barricades.

[ afbeelding ]
Mooi is dat ja. Net zoals dat ik begin jaren 80 als piepkleine jongen wel eens in een Amsterdams kraakpand kwam omdat een tante van mij daar toen woonde. Ik snapte er echte helemaal niks van. Een groter contrast met het veilige middenklasse rijtjeshuis waarin ik opgroeide was bijna niet mogelijk.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  vrijdag 16 februari 2018 @ 11:31:06 #177
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_177226638
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 11:29 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Mooi is dat ja. Net zoals dat ik begin jaren 80 als piepkleine jongen wel eens in een Amsterdams kraakpand kwam omdat een tante van mij daar toen woonde. Ik snapte er echte helemaal niks van. Een groter contrast met het veilige middenklasse rijtjeshuis waarin ik opgroeide was bijna niet mogelijk.
En nu woon je als rasechte GroenLinkser zelf in een kraakpand. Het kan verkeren.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  vrijdag 16 februari 2018 @ 11:33:11 #178
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_177226679
quote:
19s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 10:29 schreef Kaas- het volgende:
Jezus, wat heb ik eigenlijk veel geFokt in m’n leven. Ik heb geteld en heb circa 60 Fokkers ontmoet in het echte leven, ben via Fok met een Fokker samen gaan wonen, heb met Fokkers in bed gelegen, keer of 100.000 gepost met verschillende accounts en nog het leuke AEX gemodereerd. En ofc afgelopen jaar de POL-meet georganiseerd met een recordopkomst, waar volgens mij geen enkel forum aan tippen kon. 8-) Kwam hier ooit als scholier die elk moment ging studeren, maar ben inmiddels alweer uitgestudeerd en een werkende en getrouwde man.

Maar ik kap ermee jongens en meisjes. Het forum is eerlijk gezegd al vrij lang nog maar weinig aan. Bovendien posten verreweg de meesten van de goede en leuke posters niet meer. Voor een deel omdat ze permabans hebben gekregen, en vooral ook voor een groot deel omdat ze het hier gewoon niet meer leuk vinden vanwege alle veranderingen. Wat er overblijft zijn hoofdzakelijk idioten, plus nog een klein deeltje resterende oudere garde dat hier tegen beter weten in nog komt, hopend op een inkeer.

Waar dat aan ligt is wel honderd keer gezegd en hoeft niet opnieuw. Die koerswijziging is nou eenmaal bewust gekozen. Toen ik net weer enkele weken geband was vanwege kritische noten op de crew, merkte ik dat ik het eigenlijk ook wel lekker vond om me hier niet langer te ergeren aan hoe het forum tegenwoordig is.

Ga daarom gewoon lekker stoppen. Heb een redelijk aantal vrienden aan het forum overgehouden dat ik in het echte leven wel regelmatig spreek (veel van hen komen hier ook al niet meer) en vind dat wel prima. Bedankt voor de leuke tijd allen. Het ga jullie goed. :W
:*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_177226706
quote:
6s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 11:31 schreef Euribob het volgende:

[..]

En nu woon je als rasechte GroenLinkser zelf in een kraakgrachtenpand. Het kan verkeren.
Fix.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  vrijdag 16 februari 2018 @ 11:34:36 #180
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_177226714
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 11:29 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Mooi is dat ja. Net zoals dat ik begin jaren 80 als piepkleine jongen wel eens in een Amsterdams kraakpand kwam omdat een tante van mij daar toen woonde. Ik snapte er echte helemaal niks van. Een groter contrast met het veilige middenklasse rijtjeshuis waarin ik opgroeide was bijna niet mogelijk.
Terugblikkend waren het best radicale tijden, maar toen hoorde dat er gewoon bij. Heb wel familieleden die vanwege het geweld bij de ontruiming nog steeds een verschrikkelijke hekel hebben aan de marechaussee.

We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
  vrijdag 16 februari 2018 @ 11:41:53 #181
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_177226897
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 11:34 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Fix.
Tussen de VVD-top :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_177226970
Later Kaas.
pi_177227027
Oei, bijna 12 uur al. Snel douchen om weer heerlijk te kunnen ergeren als Sablikova er met de wint vandoor gaat.
  vrijdag 16 februari 2018 @ 11:49:59 #184
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_177227183
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 11:45 schreef skysherrif het volgende:
Oei, bijna 12 uur al. Snel douchen om weer heerlijk te kunnen ergeren als Sablikova er met de wint vandoor gaat.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 16 februari 2018 @ 11:51:27 #185
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_177227227
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 11:45 schreef skysherrif het volgende:
Oei, bijna 12 uur al. Snel douchen om weer heerlijk te kunnen ergeren als Sablikova er met de wint vandoor gaat.
Juichen voor Esmee!
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_177227366
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 11:51 schreef Perrin het volgende:

[..]

Juichen voor Esmee!
Zij is wel schattig ja.

Maar ik vind annouk ook best leuk.
pi_177227390
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 16:53 schreef Tchock het volgende:

[..]

Die is vertrokken, als ik mij niet vergis.
Valt mij ook op dat het enorm veel rustiger is geworden hier. Zonde wel.
  vrijdag 16 februari 2018 @ 11:59:01 #188
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_177227432
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 11:56 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Zij is wel schattig ja.

Maar ik vind annouk ook best leuk.


Ze passen allebei prima in een reclame voor Hollandse kaas :P
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_177227449
quote:
15s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 11:57 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Valt mij ook op dat het enorm veel rustiger is geworden hier. Zonde wel.
Tsja, als 3/4 van de vaste users wordt geband, dan wordt het natuurlijk een lastig verhaal.

Ben dit jaar alles bij elkaar ook al 4 weken geband geweest.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_177227463
quote:
19s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 10:29 schreef Kaas- het volgende:
Jezus, wat heb ik eigenlijk veel geFokt in m’n leven. Ik heb geteld en heb circa 60 Fokkers ontmoet in het echte leven, ben via Fok met een Fokker samen gaan wonen, heb met Fokkers in bed gelegen, keer of 100.000 gepost met verschillende accounts en nog het leuke AEX gemodereerd. En ofc afgelopen jaar de POL-meet georganiseerd met een recordopkomst, waar volgens mij geen enkel forum aan tippen kon. 8-) Kwam hier ooit als scholier die elk moment ging studeren, maar ben inmiddels alweer uitgestudeerd en een werkende en getrouwde man.

Maar ik kap ermee jongens en meisjes. Het forum is eerlijk gezegd al vrij lang nog maar weinig aan. Bovendien posten verreweg de meesten van de goede en leuke posters niet meer. Voor een deel omdat ze permabans hebben gekregen, en vooral ook voor een groot deel omdat ze het hier gewoon niet meer leuk vinden vanwege alle veranderingen. Wat er overblijft zijn hoofdzakelijk idioten, plus nog een klein deeltje resterende oudere garde dat hier tegen beter weten in nog komt, hopend op een inkeer.

Waar dat aan ligt is wel honderd keer gezegd en hoeft niet opnieuw. Die koerswijziging is nou eenmaal bewust gekozen. Toen ik net weer enkele weken geband was vanwege kritische noten op de crew, merkte ik dat ik het eigenlijk ook wel lekker vond om me hier niet langer te ergeren aan hoe het forum tegenwoordig is.

Ga daarom gewoon lekker stoppen. Heb een redelijk aantal vrienden aan het forum overgehouden dat ik in het echte leven wel regelmatig spreek (veel van hen komen hier ook al niet meer) en vind dat wel prima. Bedankt voor de leuke tijd allen. Het ga jullie goed. :W
Voor zover je dit nog leest: heb je wederom even toegevoegd op feestboek.
pi_177227471
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 11:59 schreef Perrin het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ze passen allebei prima in een reclame voor Hollandse kaas :P
Jammer dat ik Kaas zo enorm smerig vind.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  vrijdag 16 februari 2018 @ 12:02:01 #192
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_177227531
Mijn rolgordijn blijft weer zonder wasknijpers op dezelfde hoogte hangen *O*
Remkoord geknapt, de meneer van de woninginrichtingwinkel heeft hem gerepareerd O+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_177227549
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 11:59 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Tsja, als 3/4 van de vaste users wordt geband, dan wordt het natuurlijk een lastig verhaal.

Ben dit jaar alles bij elkaar ook al 4 weken geband geweest.
Zeker jammer, inderdaad, gezien de vaste users wel het forum maken. Zelf merk ik ook dat ik steeds minder op FOK! kom daardoor. De gezellige tijden van dit digitale politieke café lijken een beetje voorbij. Baal ik wel van, want het was altijd prima toeven hier met de vaste, cynische kliek vol beledigende en neerbuigende posts over van alles en nog wat.
pi_177227558
Oeh onze kaasjuf gaat lekker!
  vrijdag 16 februari 2018 @ 12:03:17 #195
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_177227580
quote:
15s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 12:00 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Jammer dat ik Kaas zo enorm smerig vind.
Ik hoop ook dat hij terugkomt met een nickname die niet zoveel afgrijzen oplevert.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 16 februari 2018 @ 12:04:19 #196
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_177227625
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 11:59 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Tsja, als 3/4 van de vaste users wordt geband, dan wordt het natuurlijk een lastig verhaal.

Ben dit jaar alles bij elkaar ook al 4 weken geband geweest.
En dat halverwege februari :D :o
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_177227696
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 12:02 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Zeker jammer, inderdaad, gezien de vaste users wel het forum maken. Zelf merk ik ook dat ik steeds minder op FOK! kom daardoor. De gezellige tijden van dit digitale politieke café lijken een beetje voorbij. Baal ik wel van, want het was altijd prima toeven hier met de vaste, cynische kliek vol beledigende en neerbuigende posts over van alles en nog wat.
Was het ook.

Maar ja, om de een of andere reden liggen we hier onder een vergrootglas. Ik hoef maar een klein persoonlijk aanvalletje te doen en ik leg er twee weken af. Daar wordt het niet gezelliger door.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 16 februari 2018 @ 12:10:29 #198
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_177227824
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 12:02 schreef skysherrif het volgende:
Oeh onze kaasjuf gaat lekker!
Ja, Annouk schaatste zich wel het podium op daar.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_177227830
quote:
19s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 10:29 schreef Kaas- het volgende:
Jezus, wat heb ik eigenlijk veel geFokt in m’n leven. Ik heb geteld en heb circa 60 Fokkers ontmoet in het echte leven, ben via Fok met een Fokker samen gaan wonen, heb met Fokkers in bed gelegen, keer of 100.000 gepost met verschillende accounts en nog het leuke AEX gemodereerd. En ofc afgelopen jaar de POL-meet georganiseerd met een recordopkomst, waar volgens mij geen enkel forum aan tippen kon. 8-) Kwam hier ooit als scholier die elk moment ging studeren, maar ben inmiddels alweer uitgestudeerd en een werkende en getrouwde man.

Maar ik kap ermee jongens en meisjes. Het forum is eerlijk gezegd al vrij lang nog maar weinig aan. Bovendien posten verreweg de meesten van de goede en leuke posters niet meer. Voor een deel omdat ze permabans hebben gekregen, en vooral ook voor een groot deel omdat ze het hier gewoon niet meer leuk vinden vanwege alle veranderingen. Wat er overblijft zijn hoofdzakelijk idioten, plus nog een klein deeltje resterende oudere garde dat hier tegen beter weten in nog komt, hopend op een inkeer.

Waar dat aan ligt is wel honderd keer gezegd en hoeft niet opnieuw. Die koerswijziging is nou eenmaal bewust gekozen. Toen ik net weer enkele weken geband was vanwege kritische noten op de crew, merkte ik dat ik het eigenlijk ook wel lekker vond om me hier niet langer te ergeren aan hoe het forum tegenwoordig is.

Ga daarom gewoon lekker stoppen. Heb een redelijk aantal vrienden aan het forum overgehouden dat ik in het echte leven wel regelmatig spreek (veel van hen komen hier ook al niet meer) en vind dat wel prima. Bedankt voor de leuke tijd allen. Het ga jullie goed. :W
Het ga je goed, Kaas. Was leuk om met je te baggeren hier.
pi_177227838
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 12:06 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Was het ook.

Maar ja, om de een of andere reden liggen we hier onder een vergrootglas. Ik hoef maar een klein persoonlijk aanvalletje te doen en ik leg er twee weken af. Daar wordt het niet gezelliger door.
Da's wel aardig bizar. Zeker als je ziet hoe jij, en een aantal andere users,zeker in NWS worden gevallen, soms zelfs al als je je nog niet eens in een topic hebt laten zien.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_177227842
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 12:10 schreef Perrin het volgende:

[..]

Ja, Annouk schaatste zich wel het podium op daar.
Hoop het, maar goud denk ik niet.

Daar zijn haar laatste rondjes net te langzaam voor, daar kan een een sablikova wel makkelijk 3 seconden op pakken.
pi_177227853
Je zou je bijna gaan schamen als je nog nooit een ban in Pol hebt gekregen.
pi_177227961
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 12:11 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Hoop het, maar goud denk ik niet.

Daar zijn haar laatste rondjes net te langzaam voor, daar kan een een sablikova wel makkelijk 3 seconden op pakken.
Wat een groot gat met de huidige dames.
  vrijdag 16 februari 2018 @ 12:16:39 #204
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_177228005
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 12:11 schreef skysherrif het volgende:
Je zou je bijna gaan schamen als je nog nooit een ban in Pol hebt gekregen.
Hoi.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_177228025
quote:
15s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 12:16 schreef Euribob het volgende:

[..]

Hoi.
Ook hoi (tenminste dacht ik).
pi_177228062
quote:
11s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 12:15 schreef Tchock het volgende:

[..]

Wat een groot gat met de huidige dames.
Ja, ze is wel echt kanshebber. Visser ook trouwens.

Alleen pechstein en sablikova komen hier normaal gezien bij in de buurt, alhoewel deze weidemann ook wel een goede SB heeft. Blondin ook.
  vrijdag 16 februari 2018 @ 12:43:21 #207
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_177228760
En nog een waarnemend burgemeester die zijn koffers pakt.

quote:
De waarnemend burgemeester van het Noord-Hollandse Huizen, Fons Hertog, vertrekt per direct. Grensoverschrijdend gedrag is volgens de gemeente de aanleiding, maar Huizen wil niet zeggen wat er precies is gebeurd. In een verklaring laat Hertog weten: ,,Als bestuurder moet je integer zijn. Daar past grensoverschrijdend gedrag niet bij. Ik heb daarom per direct mijn ontslag ingediend.''

Hertog was sinds 2012 burgemeester van Huizen. In oktober werd hij 70 en daarom moest hij eigenlijk met pensioen. Maar omdat Huizen over een paar jaar samengaat met Blaricum en Laren, kwam er geen opvolger en mocht Hertog als waarnemer aanblijven.

De commissaris van de Koning in Noord-Holland moet nu een nieuwe waarnemend burgemeester benoemen. Tot die tijd neemt de locoburgemeester waar.
Hertog is volgens mij VVD.
We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
pi_177229080
Wow Visser.....
  vrijdag 16 februari 2018 @ 13:09:53 #209
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_177229643
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 14:55 schreef Dwersdriever het volgende:

[..]

Dit is een interessante, fundamentele discussie waarop ik eigenlijk alleen vanuit persoonlijk perspectief antwoord kan geven. Ik ben geen politicoloog, slechts een bijzonder in politiek geïnteresseerde leek met enige concrete ervaring in politiek Den Haag.
Ah, ik dacht dat je wel politicoloog was. In dat geval is een aantal van de opmerkingen niet van toepassing ;)
quote:
Persoonlijk vond ik het corrigerende referendum een stap in de goede richting. Een soort noodrem voor kiezers. Een zeer beperkte vorm van het referendum, wellicht in uitvoering nog niet perfect. Maar de politiek weet niet hoe snel ze dit weer van tafel moesten vegen.

Vanuit het verleden was het niet onlogisch om vertegenwoordigers te kiezen die de belangrijke besluiten namen. Afstanden waren groot, informatievoorziening beperkt en het kennisniveau beperkt. Die factoren zijn in het informatietijdperk feitelijk allemaal van tafel. Afstand speelt geen rol meer, aan informatievoorziening zit geen beperking meer en de Nederlandse bevolking is nog nooit zo goed opgeleid geweest als nu. Daarmee is de vertegenwoordigende democratie met zijn brede politieke partijen feitelijk overbodig.

Vanuit mijn perspectief ben ik in het verleden lid geweest van een politieke partij die voorstander is van politieke vernieuwing, maar naar mate dat onderdeel verder naar de achtergrond verdween en ik het eigenlijk met veel andere standpunten nauwelijks eens was, heb ik dat lidmaatschap opgezegd. Ik kan ook met recht zeggen dat ik bij het invullen van de kieswijzer bij geen enkele partij boven de 50 procent scoor. Derhalve is er eigenlijk ook geen andere partij waarvan ik lid kan worden.

Ik hoop dat we in Nederland toe kunnen werken naar een systeem waarbij kiezers een directere invloed krijgen op de besluitvorming. Daarbij zou je kunnen denken aan een systeem waarbij je een reeks stemmen uitbrengt op deelonderdelen met referenda die eventuele besluitvorming die ingaat tegen de mening van de meerderheid van de bevolking kunnen worden tegengehouden. Dit is een wat ruwe beschrijving van wat ik zie als een moderne democratie, over de exacte invulling heb ik ook wel gedachten maar daar lijkt me een chattopic verder niet zo geschikt voor. Stemmen op onderwerpen in plaats van personen is de kern van mijn gedachte.
Je hebt het nu weer over "directere invloed krijgen op de besluitvorming". Ik wees er net al op dat het bestuurlijk stelsel daar ruimschoots in voorziet. Toen zei je dat het niet ging om invloed maar om "beslissen".

Dat is ook een beetje mijn probleem met veel mensen die roepen om meer democratie. Het blijft in het vage (A) wel concreet probleem zij willen oplossen en (B) wat zij nou echt willen. Elke jaar worden er honderdduizenden besluiten genomen en elke dag staan er tientallen wetten en initiatieven op de rol.

Alle inwoners die mee willen praten krijgen daar toe de gelegenheid via de inspraakprocedures. Maar klaarblijkelijk wil "de kiezer" (wie is dat eigenlijk?) meer? Wanneer dan? en op welke punten?
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_177229740
Mee praten is niet gelijk meebeslissen.
Zie werkoverleg waar het overgaat die zijn nooit aanwezig, de zieken!
pi_177229881
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 12:54 schreef skysherrif het volgende:
Wow Visser.....
Sneu voor Van der Weijden.
pi_177229972
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 13:15 schreef Tchock het volgende:

[..]

Sneu voor Van der Weijden.
0.19 :(
pi_177230052
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 13:17 schreef skysherrif het volgende:

[..]

0.19 :(
Van de eerste rit totaan de laatste twee rondjes van de laatste rit stond ze virtueel eerste of tweede. En dan toch vierde worden.
  vrijdag 16 februari 2018 @ 13:22:28 #214
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_177230129
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 13:19 schreef Tchock het volgende:

[..]

Van de eerste rit totaan de laatste twee rondjes van de laatste rit stond ze virtueel eerste of tweede. En dan toch vierde worden.
Daar kakte ze ook net een beetje in. Echt zonde want zo goed als dit had ze nog niet eerder gereden. En dan nét naast de medailles grijpen. Zuur :(
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_177230301
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 13:22 schreef Perrin het volgende:

[..]

Daar kakte ze ook net een beetje in. Echt zonde want zo goed als dit had ze nog niet eerder gereden. En dan nét naast de medailles grijpen. Zuur :(
Zuur of net niet goed genoeg?
  vrijdag 16 februari 2018 @ 13:35:30 #216
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_177230509
Echt heel sneu voor Van der Weijden. ;( Maar wat een fantastisch debuut van Visser en ook mooi om te zien hoe blij Sablikova was met zilver.
  vrijdag 16 februari 2018 @ 13:38:11 #217
66825 Reya
Fier Wallon
pi_177230590
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 13:35 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Maar wat een fantastisch debuut van Visser en ook mooi om te zien hoe blij Sablikova was met zilver.
Met matchfixing weet je dat dan ook al van tevoren.
  vrijdag 16 februari 2018 @ 13:39:39 #218
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_177230635
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 13:38 schreef Reya het volgende:

[..]

Met matchfixing weet je dat dan ook al van tevoren.
Mwah, Anema is niet erg goed in matchfixing. Geen van zijn vrouwen heeft deze afstand ook maar gehaald.
  vrijdag 16 februari 2018 @ 13:40:13 #219
66825 Reya
Fier Wallon
pi_177230652
quote:
15s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 13:39 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Mwah, Anema is niet erg goed in matchfixing. Geen van zijn vrouwen heeft deze afstand ook maar gehaald.
Daar zal hij dan wel goed voor betaald zijn.
  vrijdag 16 februari 2018 @ 13:40:41 #220
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_177230667
quote:
15s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 13:40 schreef Reya het volgende:

[..]

Daar zal hij dan wel goed voor betaald zijn.
De schoorsteen moet blijven roken natuurlijk.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  vrijdag 16 februari 2018 @ 13:41:31 #221
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_177230702
Dat vrouwenschaatsen blijkt geen appelflap op te leveren qua sponsorgeld. Dus wat roebels en dollars innen tijdens de Spelen is vast welkom.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  vrijdag 16 februari 2018 @ 13:41:43 #222
66825 Reya
Fier Wallon
pi_177230709
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 13:40 schreef Ryon het volgende:

[..]

De schoorsteen moet blijven roken natuurlijk.
Schaatsers kunnern zich voortaan ook gewoon door goksyndicaten laten financieren, dat scheelt weer sportsubsidies.
  vrijdag 16 februari 2018 @ 13:58:03 #223
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_177231159
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 13:41 schreef Reya het volgende:

[..]

Schaatsers kunnern zich voortaan ook gewoon door goksyndicaten laten financieren, dat scheelt weer sportsubsidies.
Uiteindelijk een hele marginale sport, dat langebaanschaatsen, dus te weinig belchinezen. Toch het korfbal van de winterspelen.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  vrijdag 16 februari 2018 @ 13:59:15 #224
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_177231193
quote:
6s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 13:58 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Uiteindelijk een hele marginale sport, dat langebaanschaatsen, dus te weinig belchinezen. Toch het korfbal van de winterspelen.
Wordt - als ik zo op Fok! kijk - inderdaad alleen gevolgd door werkeloze Nederlanders. Daar zit inderdaad niet veel geld in.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_177231726
quote:
6s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 13:58 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Uiteindelijk een hele marginale sport, dat langebaanschaatsen, dus te weinig belchinezen. Toch het korfbal van de winterspelen.
Het is ook een sport die volgens mij nergens aandacht krijgt, behalve in Nederland. Zijn er andere landen die er serieus geld tegenaan gooien?

Het is zo'n eenzijdig verhaal aan het worden dat het niet raar is dat de ISU veranderingen overweegt. Het IOC zal met de hegemonie ook niet tevreden zijn, dit zijn al de tweede Spelen dat Nederland zo'n beetje alle gouden medailles binnen harkt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')