abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 16 februari 2018 @ 19:46:42 #201
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_177238193
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 19:27 schreef dellipder het volgende:

[..]

Er is geen speciale wetgeving die mass-shootings voorkomt. Ga maar na; Frankrijk bijvoorbeeld heeft een strikte wapenwet. Er bestaat geen recht voor burgers om wapens te dragen. Als je een wapen wil kopen is er een hoge drempel en heb je een sportlicentie of jachtvergunning nodig die telkens moet worden vernieuwd en en er is ook nog eens een psychologische evaluatie vereist.
De straf voor illegaal wapenbezit is maximaal 7 jaar en een boete.
Ondanks de strikte wapenwetgeving schat de Franse overheid dat er op zijn minst 7.5 miljoen wapens in Frankrijk circuleren.
Geen enkele maatregels hebben de drama's Charlie Hebdo of Bataclan kunnen voorkomen.
Als mensen vanuit het donkerste van hun ziel willen handelen tegen andere mensen valt er maar heel weinig tegen te doen. Het is een illusie dat politici en ambtenaren met teksten of het geweldsmonopolie van de overheid dit kunnen oplossen.

De repeterende reflex is dat mass-shootings in de Verenigde Staten door de Democraten, virtue-signaling Hollywood en "nieuws"-organisaties als CNN en MSNBC misbruikt wordt om hun politieke stokpaardje te kunnen berijden.
Die roep om "more gun-control" is gewoon een middel om hunw erkelijke intentie "repeal of the 2nd Amendment" te verdoezelen.
En hun intentie heeft niks te maken met de slachtoffers van het drama in Florida of het voorkomen van nieuwe slachtoffers, maar heeft alles te maken met controle en macht.
De Democraten gebruiken dit drama om geld in te zamelen voor de tussentijdse verkiezingen.
Ik vind hun beweegredenen om telkens dezelfde "talking points" te gebruiken heel onoprecht.

Als een busje of vrachtwagen gebruikt wordt om voetgangers omver te rijden is er geen roep om busjes of vrachtwagens te verbieden. Als er bouwmaterialen zijn gebruikt zoals spijkers en kunstmest voor het maken van bommen om daarmee een terreuraanslag te plegen is er geen roep om doe-het-zelf zaken aan strengere regels te onderwerpen of de roep om het verbod op rugzakken.
Toen Kate Steinle werd vermoord was er geen enkele Democraat die "more gun-control" riep, maar werd er weer een dubbele standaard gehanteerd en probeerden ze alle kritiek op hun zogenaamde sactuary cities in de kiem te smoren.
Dit zouden ook allemaal schijnoplosingen zijn. En dan ga ik niet eens in op de uitvoerbaarheid om meer dan 250 miljoen wapens van deur tot deur te confisqueren. Ik vind die LibTards (excuse my French) die dit soort drama's meteen politiek willen uitbuiten zo onsamenhangend en zo voorspelbaar, dat het eigenlijk het eigenlijk best komisch is ware het niet dat hun "footprint" nogal totalitair en dus heel erg gevaarlijk is.

Dus ik ben het met jou eens als je zegt dat de schutter zelf verantwoordelijk is.
Een wapen schiet niet uit zichzelf. Mensen doden mensen, met of zonder strenge wapenwetgeving.
En burgerrechten afpakken van burgers die zich aan de wet houden is slechts een eendimensionale blik om zo'n drama aan te spreken. Een heel slechte, totaal niet productieve en alleen uit op macht en controle blik.

Het is vaak onbegrijpelijk dat mensen het doen.
Het probleem is dat iedereen tientallen slachtoffers kan maken.
Pak een auto en rijd een druk plein op!

Wat hoax believers schijnbaar niet kunnen bevatten is dat mensen daadwerkelijk in staatb zijn om het te doen!

Veel bijzonderder vind ik dat de overheid in verleden verantwoordelijk werd gehouden voor veel complotten uitmoorden van hun eigen burgers, maar nu JUIST via een hoax alles in scene zet dus alleen liegt tegenover de bevolking en 0 slachtoffers durft te maken..

Ik vind het erg bijzonder deze wending sinds 2009/2010
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 16 februari 2018 @ 19:56:20 #202
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_177238439
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 16:18 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Die mass-shootings zijn er om de aandacht van het publiek te verschuiven en ze zullen keer op keer plaats blijven vinden, net zo lang tot het de norm is om tegen vuurwapens te zijn. Dan en alleen dan kan de 2nd Amendment gesloopt worden. Het is geen korte termijn dingetje dit.

En ja, de vuurwapenverkopen zullen soms wellicht stijgen na zo'n event, maar wie kopen die wapens? Waarschijnlijk de mensen die al wapenbezitter zijn. Een piek in de wapenverkoop na iedere mass-shooting betekent niet dat het overall anti-gun sentiment niet groeit.
Met de eerste alinea ben ik het helemaal mee eens. En ik wijs theorieën als false flags niet bij voorbaat af. Dat MKUltra-project is gewoon een feit, dat vanuit de overheid is opgezet.
Ik zeg niet dat dit drama een false flag is, maar als iemand overtuigend een zaak kan neerzetten zou ik dit niet meteen wegzetten als een conspiracy.

Tweede alinea ben ik het niet helemaal mee eens. Er is geen significant toename voorstanders voor het afschaffen van de 2nd Amendment (au contraire, zelfs). Dit lijkt, omdat Democraten en Hollywood op hun eigen mediakanalen nogal veel lawaai maken.
In Zwitserland is er na de mass shooting in 2001 een landelijke referendum gehouden geïnitieerd door de anti-gun lobby waarbij het recht op wapenbezit volledig zou worden ingetrokken en dit werd door 56% van de kiezers afgewezen.
De Zwitsers hebben overigens een wapencultuur dat werkt.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_177238560
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 18:46 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Was ie raak?
Niet relevant.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  vrijdag 16 februari 2018 @ 20:07:14 #204
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_177238639
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 19:46 schreef theguyver het volgende:

[..]

Het is vaak onbegrijpelijk dat mensen het doen.
Het probleem is dat iedereen tientallen slachtoffers kan maken.
Pak een auto en rijd een druk plein op!

Wat hoax believers schijnbaar niet kunnen bevatten is dat mensen daadwerkelijk in staatb zijn om het te doen!

Veel bijzonderder vind ik dat de overheid in verleden verantwoordelijk werd gehouden voor veel complotten uitmoorden van hun eigen burgers, maar nu JUIST via een hoax alles in scene zet dus alleen liegt tegenover de bevolking en 0 slachtoffers durft te maken..

Ik vind het erg bijzonder deze wending sinds 2009/2010
Er is absoluut een verschil tussen een false flag en een hoax.
En de Las Vegas shooting heeft eens te meer geleerd dat een kritische blik simpelweg gerechtvaardigd is. Waarom zou men de overheid "on face value" moeten geloven?

De tweede alinea begrijp ik niet helemaal welk punt je wil maken, maar ik denk dat ik het met jou eens ben dat de overheid het af en toe nalaat om echt openheid van zaken te geven.
De Las Vegas shooting is nog steeds niet opgelost en er worden nu verschillende civiele procedures gestart waarbij ook de FBI ter verantwoording wordt geroepen.
En terecht. Ze heeft een potje gemaakt van hun communicatie. Dit hebben de direct betrokkenen noch het Amerikaanse volk verdiend.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_177238956
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 20:02 schreef Wantie het volgende:

[..]

Niet relevant.
Jouw bullshit wel natuurlijk.

Of ga je me nog vertellen wat dat bierblik er toe doet.

😛 lavenderr
pi_177239324
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 20:21 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Jouw bullshit wel natuurlijk.

Of ga je me nog vertellen wat dat bierblik er toe doet.

😛 lavenderr
We hadden het over vuurwapengeweld, jij wilde weten wat het doelwit is.
Ik kies een relatief onschuldig doel: bierblikje.
Vind je het schieten op bierblikjes een geweldsuiting of niet?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_177239426
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 20:07 schreef dellipder het volgende:

[..]

Er is absoluut een verschil tussen een false flag en een hoax.
En de Las Vegas shooting heeft eens te meer geleerd dat een kritische blik simpelweg gerechtvaardigd is. Waarom zou men de overheid "on face value" moeten geloven?

De tweede alinea begrijp ik niet helemaal welk punt je wil maken, maar ik denk dat ik het met jou eens ben dat de overheid het af en toe nalaat om echt openheid van zaken te geven.
De Las Vegas shooting is nog steeds niet opgelost en er worden nu verschillende civiele procedures gestart waarbij ook de FBI ter verantwoording wordt geroepen.
En terecht. Ze heeft een potje gemaakt van hun communicatie. Dit hebben de direct betrokkenen noch het Amerikaanse volk verdiend.
Kritische blik moet je altijd hebben en voor het bepalen of LV een hoax is of dat er echt is geschoten zijn we gelukkig niet afhankelijk van de overheid.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  vrijdag 16 februari 2018 @ 21:07:16 #208
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_177240369
Nederland blijft met NAVO op koers voor oorlog met Rusland

Wat de verklaring ook is, de erkenning van Zijlstra’s leugens is een huiveringwekkende bevestiging van waar wij en andere onafhankelijke media al jaren voor waarschuwen, namelijk dat Nederland volop meedoet en zal blijven meedoen met de anti-Russische propagandacampagne van de NAVO en het Pentagon, en daarmee het almaar groter wordende risico op het uitbreken van de Derde Wereldoorlog, met vrijwel zeker de totale vernietiging van ons land als gevolg, op de koop toeneemt.

http://xandernieuws.punt.(...)e-en-oorlogshitserij

Ook was de ddos aanval Russisch. Oh nee toch niet. Een tiener op zijn zolderkamer.

Dat Rusland heeft het gedaan meme begint ronduit sneu te worden.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_177240623
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 17:49 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat ligt er maar net aan waar je op schiet.
Heeft iemand hier ooit 'n wapen (pistool,revolver) afgevuurd?
Heel lang geleden (in Florida) heb ik 't 'n keer voor de lol gedaan. It was good fun but not soemthing I need to do again, but I understand why people enjoy it.
I didn't go to a school or rob a bank to experience firing a gun .btw.
I just hijacked a Greyhound bus because I couldn't afford the fare to Memphis and I had to get out of town really quick. I just made that last bit up. btw.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_177241125
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 21:07 schreef Lambiekje het volgende:
Nederland blijft met NAVO op koers voor oorlog met Rusland

Wat de verklaring ook is, de erkenning van Zijlstra’s leugens is een huiveringwekkende bevestiging van waar wij en andere onafhankelijke media al jaren voor waarschuwen, namelijk dat Nederland volop meedoet en zal blijven meedoen met de anti-Russische propagandacampagne van de NAVO en het Pentagon, en daarmee het almaar groter wordende risico op het uitbreken van de Derde Wereldoorlog, met vrijwel zeker de totale vernietiging van ons land als gevolg, op de koop toeneemt.

http://xandernieuws.punt.(...)e-en-oorlogshitserij

Ook was de ddos aanval Russisch. Oh nee toch niet. Een tiener op zijn zolderkamer.

Dat Rusland heeft het gedaan meme begint ronduit sneu te worden.
Dat geldt voor meer zondebokken...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_177241197
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 13:41 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

TV? Radio bedoel je. En ja hoor.

https://www.massshootingtracker.org/data
-edit-

Dit zijn domestic/gang-related/robbery incidenten. MSM geeft de indruk dat de 'aanslagen door een of ander gek' allemaal 'everyday occurences' zijn. Ik weet niet zeker, maar heb ik ergens gelezen die soort cijfers niet erg veel lager hier overal in Europa zijn.

[ Bericht 1% gewijzigd door Lavenderr op 16-02-2018 22:37:33 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 16 februari 2018 @ 21:41:44 #212
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_177241375
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 21:36 schreef Tingo het volgende:

[..]


Dit zijn domestic/gang-related/robbery incidenten. MSM geeft de indruk dat de 'aanslagen door een of ander gek' allemaal 'everyday occurences' zijn. Ik weet niet zeker, maar heb ik ergens gelezen die soort cijfers niet erg veel lager hier overal in Europa zijn.
https://en.wikipedia.org/(...)m-related_death_rate

~20x hoger in de VS dan hier in Nederland.

[ Bericht 1% gewijzigd door Lavenderr op 16-02-2018 22:37:48 ]
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_177241377
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 14:52 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ze stelen op deze manier gewoon het geld van de nietsvermoedende, goedgelovige burger.
24/7 cyber-robbery is 't ook.Das 'n zwendel.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_177241744
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 20:38 schreef Wantie het volgende:

[..]

We hadden het over vuurwapengeweld, jij wilde weten wat het doelwit is.
Ik kies een relatief onschuldig doel: bierblikje.
Vind je het schieten op bierblikjes een geweldsuiting of niet?
*knip* Dit was een tijdelijke oproep :D

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 16-02-2018 22:03:00 ]
pi_177242191
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 21:41 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

https://en.wikipedia.org/(...)m-related_death_rate

~20x hoger in de VS dan hier in Nederland.
En maar een gun enthusiast in 't VS mag 100en guns hebben. I think thats ok if you like guns.
I can understand why some people like or want or need guns.It can be for all kinds of reasons.
Maybe if the US weren't sending so many young people to fight so many silly wars, they wouldn't have so many gun enthusiasts. I dunno. It's also to do with tradition- when the european colonialists were using so much gun violence against the native americans. Or you need a gun in your house because the police can't/don't or won't arrive on time.

Anyway - the Florida shooting is horseshit.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_177242498
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 21:18 schreef Tingo het volgende:

[..]

Heeft iemand hier ooit 'n wapen (pistool,revolver) afgevuurd?
Heel lang geleden (in Florida) heb ik 't 'n keer voor de lol gedaan. It was good fun but not soemthing I need to do again, but I understand why people enjoy it.
I didn't go to a school or rob a bank to experience firing a gun .btw.
I just hijacked a Greyhound bus because I couldn't afford the fare to Memphis and I had to get out of town really quick. I just made that last bit up. btw.
Ik heb dat weleens gedaan. Heb met semi -en automatische wapens mogen schieten. Wat mij verbaasde was de moeite die het kost om dit te doen. Kan me ook niet voorstellen dat iemand dat 10 minuten achter elkaar volhoudt. Zoals ze claimen dat gebeurd is in Vegas.
pi_177242663

Check maar eens hoe zo'n wapen oververhit. Paddock zou een arsenaal hebben en binnen een minuut of 10 duizenden kogels te hebben afgevuurd, maar zie hier dat het na een aantal minuten al zwaar wordt en dan zit je echt nog niet aan de duizenden kogels.
pi_177242751
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 22:16 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik heb dat weleens gedaan. Heb met semi -en automatische wapens mogen schieten. Wat mij verbaasde was de moeite die het kost om dit te doen. Kan me ook niet voorstellen dat iemand dat 10 minuten achter elkaar volhoudt. Zoals ze claimen dat gebeurd is in Vegas.
Ik heb die soort wapens alleen gezien en in m'n handen gehad. Ik heb maar met 'n ouwe revolver geschoten (met kogels uit Walmart gekocht omdat die amerkaanse vriendin van me 't ook zo grappig vond) I was surprised at the loudness...and the messing around having to load the thing. You really have to have a bit of experience and learning to handle the fuckin things....Am talking about the gun not the girlfriend btw. :)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_177242927
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 22:29 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik heb die soort wapens alleen gezien en in m'n handen gehad. Ik heb maar met 'n ouwe revolver geschoten (met kogels uit Walmart gekocht omdat die amerkaanse vriendin van me 't ook zo grappig vond) I was surprised at the loudness...and the messing around having to load the thing. You really have to have a bit of experience and learning to handle the fuckin things....Am talking about the gun not the girlfriend btw. :)
Wat een onzin. Je vindt echt dat iemand ervaring nodig heeft om een revolver te gebruiken? :D
pi_177242951
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 21:18 schreef Tingo het volgende:

[..]

Heeft iemand hier ooit 'n wapen (pistool,revolver) afgevuurd?
Heel lang geleden (in Florida) heb ik 't 'n keer voor de lol gedaan. It was good fun but not soemthing I need to do again, but I understand why people enjoy it.
I didn't go to a school or rob a bank to experience firing a gun .btw.
I just hijacked a Greyhound bus because I couldn't afford the fare to Memphis and I had to get out of town really quick. I just made that last bit up. btw.
Nee, nog nooit een wapen in handen gehad.
  vrijdag 16 februari 2018 @ 22:42:24 #221
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_177243066
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 22:23 schreef J0kkebr0k het volgende:

Check maar eens hoe zo'n wapen oververhit. Paddock zou een arsenaal hebben en binnen een minuut of 10 duizenden kogels te hebben afgevuurd, maar zie hier dat het na een aantal minuten al zwaar wordt en dan zit je echt nog niet aan de duizenden kogels.
Hij gebruikte dan ook meerdere wapens.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_177243114
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 22:42 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Hij gebruikte dan ook meerdere wapens.
Dat blijft zwaar.
pi_177243169
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 22:35 schreef illusions het volgende:

[..]

Wat een onzin. Je vindt echt dat iemand ervaring nodig heeft om een revolver te gebruiken? :D
Om zo'n ding voor bepaalde doelen te gebruiken ja.
Ik heb 't over m'n eigen ervaring gehad. Whats your problem?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 16 februari 2018 @ 22:50:54 #224
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_177243218
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 22:45 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat blijft zwaar.
Dat zal wel ja.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_177243222
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 22:42 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Hij gebruikte dan ook meerdere wapens.
Weer de punt gemist.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')