abonnement Unibet Coolblue
pi_177198929
Beste Wintersporters & Co,

Wij zijn een steeds wisselende, leuke gemengde groep van snowboarders en skiërs, Nederlanders & Belgen, relaxte meisjes en jongens die nu al heel wat keren via wintersporters supervakanties hebben gehad.

In maart gaan we voor de tweede keer dit voorjaar richting Oostenrijk, Ski Arlberg (St. Anton/St. Christoph/Stuben/Lech/Zürs/Warth/Schröcken). Info: https://www.skiarlberg.at/de

Vrijdagavond vertrekken met de auto en in appartementen voor 7 nachten. We doen aan auto- en kamerdelen.
Per 3 deelnemers is een winterproof auto dus wenselijk of dient een eigen reisoplossing gevonden te worden.

We houden van het sportieve en op tijd op de piste maar zijn vaak ook te vinden voor een feestje achteraf 😉
Het niveau is ervaren en de leeftijden liggen tussen de 26 en 46 jaar.

Interesse? Laat dan snel iets weten!
Afspreken doen we verder in een gesloten FB groep die ondertussen 153 leden telt en eens concreet op WhatsApp.
Samen met eerdere deelnemers organiseren we deze trip volledig vrijwillig.

Snel kunnen beslissen is een pluspunt!!! 😃

Geboekt via Booking:
Bestemming: Oostenrijk, Holzgau (Warth)
Soort reis: 8 daagse reis
Aankomstdatum: 10-03-2018
Vertrekdatum: 17-03-2018
Aantal nachten: 7
Accommodatie: Pepi’s Suites Lechtal Apartments / 5 appartementen, Logies
Aantal personen: 16 tot 24 volwassenen
Info: http://www.pepissuites.com/

- Tarief afhankelijk van het aantal deelnemers: Bv. 430¤ pp bij 16 deelnemers, 370¤ pp bij 20 deelnemers of 310¤ pp bij 24 deelnemers voor logement, schoonmaak en toeristenbelasting. Skipas en eten is apart te regelen.

Alvast bedankt voor jullie interesse en hopelijk tot heel gauw!!! 😃
Reageer of stuur een DM! :)
  Moderator donderdag 15 februari 2018 @ 18:32:01 #2
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_177210234
Je bent dus op zoek naar medereizigers en niet zozeer namens een commerciële reisorganisatie op zoek naar nieuwe klanten. Dat mag.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_177210310
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 18:32 schreef UIO_AMS het volgende:
Je bent dus op zoek naar medereizigers en niet zozeer namens een commerciële reisorganisatie op zoek naar nieuwe klanten. Dat mag.
Ow nee zeker :-) We zijn een groep skiërs die nog net een paar plekken te vullen hebben i.v.m. het appartement wat we al hebben geboekt. Hopelijk kunnen we zelfs nog iemand met eigen vervoer aan de groep toevoegen O-)

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 15-02-2018 18:37:13 ]
pi_177341780
beste brtausi,

ik heb interesse betreft je bericht! Helaas kan ik geen DM sturen omdat ik opnieuw een account moest aanmaken aangezien ik al jaren niet had ingelogd...

Kun jij mij eventueel een bericht sturen van de facebook groep of wat meer informatie om jou te kunnen bereiken? Hoor graag van je. Bedankt!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')