bijna goed, reden werd in de opgeheven trein alsnog gegeven: de hoofdconducteur was niet op komen dagen en dan mag trein niet de tunnel in. Wel zonder passagiers, want rangeerterrein ligt aan andere kantquote:Op maandag 26 februari 2018 07:41 schreef Salatrel het volgende:
de machinist had last van tunnelvrees
Dit dus! Vond het ook zo vreemd dat de NS Hispeed jingle de laatste toon opeens was veranderd.quote:Op maandag 26 februari 2018 00:04 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Maak je een grapje of ben je serieus? Want ik vond dat letterlijk een van de meest geniale geluiden in de omroep aller tijden
twitter:ProRail_VL twitterde op maandag 26-02-2018 om 12:15:05 Nederland-België> Vanuit België wordt melding gemaakt van een staking door spoorpersoneel vanaf vanavond 22:00 uur tot morgenavond (27-2) 22:00 uur.> Houdt de reisplanner goed in de gaten> Er kunnen gevolgen zijn voor internationaal treinverkeer van en naar België. reageer retweet
Die is echt terug, ik hoorde 'm dit weekend in ieder geval de hele dag door op Amsterdam Centraal.quote:Op maandag 26 februari 2018 00:04 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Maak je een grapje of ben je serieus? Want ik vond dat letterlijk een van de meest geniale geluiden in de omroep aller tijden
Goh waar heb ik dat voorstel toch eens eerder gelezen?quote:Op maandag 26 februari 2018 17:46 schreef dennistd het volgende:
DB test nu met lampjes in het perron die aangeven waar de deuren van de volgende trein komen en hoe vol deze per bak zit: https://www.zugreiseblog.(...)ende-bahnsteigkante/
Als je ook hoort hoeveel mails/telefoontjes hij krijgt van mensen die wat over de NS hebben te vragen/klagen hebben verbaast me dat niks... Blijkbaar zijn er in dit land heel veel (niet al te snuggere) mensen die het verschil niet zienquote:Op maandag 26 februari 2018 19:45 schreef b2py het volgende:
De reacties onder dit artikel: https://www.treinreiziger.nl/ns-minder-vaak-dagkaart-acties/
Ik zat de stemwijzer te maken. Even de vraag over het gekozen burgemeesterschap aanpassen.quote:Op maandag 26 februari 2018 19:45 schreef b2py het volgende:
De reacties onder dit artikel: https://www.treinreiziger.nl/ns-minder-vaak-dagkaart-acties/
Hoor vanaf sec 55.quote:Op maandag 26 februari 2018 00:04 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Maak je een grapje of ben je serieus? Want ik vond dat letterlijk een van de meest geniale geluiden in de omroep aller tijden
twitter:zukunftswerk twitterde op maandag 26-02-2018 om 20:34:41 Die Deutsche Bahn hat am Münchner Hauptbahhof auf Gleis 21 zum Schutz vor Kälte einen Zug zum Aufwärmen bereitgestellt. Kudos, @DB_Info, das ist eine sehr schöne Maßnahme! reageer retweet
Yep.quote:Op maandag 26 februari 2018 22:36 schreef Ireyon het volgende:
Hier toevallig nog mensen die 4 april de Eurostar meepakken ?
Zal toch zeker wel? Maar dan ook de andere snelverbindingen, zoals Thalys en de 3landentrein.quote:
Bedankt voor de vertaling Hansquote:Op maandag 26 februari 2018 21:58 schreef dennistd het volgende:
DB heeft op München Hbf een trein neergezet als verwarmde wachtruimte:twitter:zukunftswerk twitterde op maandag 26-02-2018 om 20:34:41 Die Deutsche Bahn hat am Münchner Hauptbahhof auf Gleis 21 zum Schutz vor Kälte einen Zug zum Aufwärmen bereitgestellt. Kudos, @DB_Info, das ist eine sehr schöne Maßnahme! [ afbeelding ] reageer retweet
Netjes .quote:Op maandag 26 februari 2018 21:58 schreef dennistd het volgende:
DB heeft op München Hbf een trein neergezet als verwarmde wachtruimte:twitter:zukunftswerk twitterde op maandag 26-02-2018 om 20:34:41 Die Deutsche Bahn hat am Münchner Hauptbahhof auf Gleis 21 zum Schutz vor Kälte einen Zug zum Aufwärmen bereitgestellt. Kudos, @DB_Info, das ist eine sehr schöne Maßnahme! [ afbeelding ] reageer retweet
En dan de bus naar Groningen, of ga je de grens over naar Meppen?quote:Op dinsdag 27 februari 2018 12:13 schreef desbarts het volgende:
En het gaat nu al mis. Een gaslek tussen Beilen en Assen. Omreizen via Emmen dus.
Dat kan prima, alleen niet waar het nhoortquote:Op dinsdag 27 februari 2018 17:14 schreef Ou-Tannu het volgende:
Lekker die moderne treinen.. t vriest een keer.. en meteen kan je niet meer lekker zeiken in de trein
quote:Op dinsdag 27 februari 2018 17:59 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat kan prima, alleen niet waar het nhoort
Dat had ik ook bedacht. Maar durf het nietquote:Op dinsdag 27 februari 2018 23:39 schreef dennistd het volgende:
In Frankfurt hebben ze een nogal opvallende groep zwartrijders: bankiers.
Die calculeren het risico gewoon in en zijn daarmee schijnbaar goedkoper uit dan met een jaartkaart.
https://t.co/O7po2lcHqh
Zeker hier (lijntje Zutphen - Winterswijk). Toen de papieren kaartjes nog in de mode waren, en mijn vrouw nog niet vrij reizen van de baas had, zorgen dat jequote:
Nee maar als er wel een doelgroep is waarbij je hoopt dat je geen last hebt van een moreel kompas die het niet goed is dan is het bij deze groep wel. Kennelijk is regels overtreden en geen fatsoen hebben als het niet wordt gecontroleerd normaal voor deze groep. Dat zegt wel genoeg over hoe ze in hun werk zullen handelen als ze ergens oneerlijk profijt kunnen krijgen.quote:
Ach gut.. alsof jij nooit iets moreels verwerpelijk doet.quote:Op woensdag 28 februari 2018 09:43 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Nee maar als er wel een doelgroep is waarbij je hoopt dat je geen last hebt van een moreel kompas die het niet goed is dan is het bij deze groep wel. Kennelijk is regels overtreden en geen fatsoen hebben als het niet wordt gecontroleerd normaal voor deze groep. Dat zegt wel genoeg over hoe ze in hun werk zullen handelen als ze ergens oneerlijk profijt kunnen krijgen.
Idem met IC Direct toeslag. Ben opgehouden met tellen toen ik voor de 16de keer op rij niet gecontroleerd werd tussen Schiphol - Rotterdam.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 23:39 schreef dennistd het volgende:
In Frankfurt hebben ze een nogal opvallende groep zwartrijders: bankiers.
Die calculeren het risico gewoon in en zijn daarmee schijnbaar goedkoper uit dan met een jaartkaart.
https://t.co/O7po2lcHqh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |