Ze hadden die ¤60 gewoon in hun tas zitten toch? Contant betalen, geen registratie.quote:Op donderdag 1 maart 2018 09:54 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Idem met IC Direct toeslag. Ben opgehouden met tellen toen ik voor de 16de keer op rij niet gecontroleerd werd tussen Schiphol - Rotterdam.
De oplossing bij de ICE lijkt me trouwens niet zo moeilijk. Boetes staan toch op naam? Dan gewoon de combo multiplier erbovenop elke opeenvolgende keer.
Waarom zijn het dan altijd de Britten die zonder vervoersbewijs van Schiphol naar Amsterdam reizenquote:Op donderdag 1 maart 2018 17:38 schreef James1988 het volgende:
In Engeland moet je het niet proberen, daar zijn ze veel strenger met zwartrijden en slepen ze je gerust voor de rechter.
Omdat er een hoop Britten zijn die zich ontpoppen tot een stel holbewoners wanneer ze eindelijk dat gekke eiland van ze hebben verlaten.quote:Op donderdag 1 maart 2018 19:04 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Waarom zijn het dan altijd de Britten die zonder vervoersbewijs van Schiphol naar Amsterdam reizen
quote:Op donderdag 1 maart 2018 19:15 schreef James1988 het volgende:
[..]
Omdat er een hoop Britten zijn die zich ontpoppen tot een stel holbewoners wanneer ze eindelijk dat gekke eiland van ze hebben verlaten.
dat doen ze daar ook hoorquote:Op donderdag 1 maart 2018 19:15 schreef James1988 het volgende:
[..]
Omdat er een hoop Britten zijn die zich ontpoppen tot een stel holbewoners wanneer ze eindelijk dat gekke eiland van ze hebben verlaten.
de app? welke bedoel je? de NS app geeft in elk geval een prijs ( 17,40 2e klas, vol tarief, enkele reis)quote:Op donderdag 1 maart 2018 23:02 schreef ForzaMilan het volgende:
Weet iemand toevallig wat een treinkaartje van meppel naar Oldenzaal kost? Via de app krijg ik geen prijzen.
17,40 zonder kortingquote:Op donderdag 1 maart 2018 23:02 schreef ForzaMilan het volgende:
Weet iemand toevallig wat een treinkaartje van meppel naar Oldenzaal kost? Via de app krijg ik geen prijzen.
Ns reisplanner app gaf geen prijs bij mij. Maar thanks allemaal voor de snelle antwoorden.quote:Op donderdag 1 maart 2018 23:06 schreef _serial_ het volgende:
[..]
de app? welke bedoel je? de NS app geeft in elk geval een prijs ( 17,40 2e klas vol tarief enkele reis)
https://www.westfalendamp(...)msterdam-faellt-aus/quote:Leider müssen wir die geplante Fahrt nach Amsterdam absagen! Der Grund dafür ist, dass Vorschriften geändert wurden. Bislang wurde auf den 23ern immer jeweils ein Museumslokführer der VSM eingesetzt. Auf den Hauptstrecken stand ihm ein offizieller Lotse zur Seite. Die neuen Vorschriften besagen nun, dass auch die Museumslokführer komplett ausgebildete Lokführer sein müssen, sobald sie Hauptstrecken befahren. Ein zusätzlicher Lotse (Lokführer, der allerdings keine Dampfloks fahren kann.) als Ausgleich reicht nicht mehr. Da die Zeit bis September nicht ausreicht, um die Museumsbahnlokführer zu schulen, muss die Fahrt leider in diesem Jahr abgesagt werden.
ik ben het met je eens.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 07:04 schreef MTL het volgende:
Piloteren is vziw gewoon toegestaan. Maar de machinist die gepiloteerd wordt moet denk ik wel bevoegd zijn in Nederland. Anders is het meer een opleidingsrit dan een rit voor een pilot.
Jezus wat een geldquote:
Volkomen logisch. Een lamme en een blinde maken niet samen één valide persoon.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 00:44 schreef dennistd het volgende:
Blijkbaar hebben ze weer nieuwe regeltjes bedacht: het is niet meer toegestaan om een machinist zonder wegbekendheid te laten piloteren door iemand met wegbekendheid maar zonder materieelbekendheid.
Het gaat toch echt al jaren goed. Ik kan me niet herinneren dat er in Nederland ooit een museumtrein door rood is gegaan.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 11:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Volkomen logisch. Een lamme en een blinde maken niet samen één valide persoon.
Geweldig argument joh, Trumpstemmerquote:
dat zal best maar wellicht fat die museumtreinen gewoon door bevoegde machinisten bediend worden?quote:Op vrijdag 2 maart 2018 11:39 schreef dennistd het volgende:
[..]
Het gaat toch echt al jaren goed. Ik kan me niet herinneren dat er in Nederland ooit een museumtrein door rood is gegaan.
Nee, maar waarom moet je regels veranderen voor zaken die al decennia goed gaan? Alleen maar omdat iemand op kantoor daar mee kan scoren blijkbaar?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |