abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_178164545
registreer om deze reclame te verbergen
Er schijnt krijt te zijn voor in bad. Wat op de tegels kan en wat makkelijk schoon te maken is naderhand. Ik heb er nog niet naar gezocht.
Draagzak kopen of huren?
www.babydragen.eu
  donderdag 29 maart 2018 @ 08:24:45 #52
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_178164907
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 07:26 schreef MevrouwCactus het volgende:
Er schijnt krijt te zijn voor in bad. Wat op de tegels kan en wat makkelijk schoon te maken is naderhand. Ik heb er nog niet naar gezocht.
Die hebben wij ooit gekregen. Als je van je witte voegen houdt, adviseer ik om het krijt met rood pigment erin er ver vandaan te houden ;)
  donderdag 29 maart 2018 @ 10:15:00 #53
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_178166151
Wij hebben het ook gehad, wat een troep. En idd, het is afwasbaar, maar je kunt dus wel na elke keer in bad je badkamer gaan poetsen. Het badkrijt is hier dus 'kwijt' geraakt.... mocht je het toch willen proberen: dat van ons kwam van de hema (het was een ronde houder met 6 kleuren krijt erin, in een sponsje geklemd: https://www.google.nl/sea(...)imgrc=ruF7QqRmlbjlfM: )

De grootste hit onder de douche hier is trouwens de ramenwisser en een sponsje...
  donderdag 29 maart 2018 @ 19:47:47 #54
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_178176155
registreer om deze reclame te verbergen
O dat krijt heb ik gekregen. Dat gaan we dus uitproberen op vakantie 😂! Bedankt voor de tips. Ligt al vanaf sinterklaas vorig jaar denk ik in de kast.
pi_178213891
Oh wij hebben die van de etos met een ster spons erom heen. In bad werkt dat prima, maar in de douche zou ik het niet zo snel doen denk ik.
Hebben jullie een link naar die basketbal set? Die haba set is wel geweldig van die knikkerbaan maar veel te duur.

We hebben weer een nieuw spel ge´ntroduceerd: La Cucaracha loop. Dat kan dus al prima vanaf 3,5. Tot drie tellen en op de dobbelsteen herkennen en dat is al genoeg. Zo leuk met de kakkerlak die rondrent. het gewone kakkerlakken spel is veel lastiger en taktischer, daar begin ik nog niet aan (heb ik wel al in huis).
<a href="http://s1175.photobucket.com/user/HilmoFOK/library/Maat%2074%20jongens?sort=3&page=1" rel="nofollow" target="_blank">Mijn verkoop pagina kleertjes jongens</a>
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')