abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_177212299
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 00:19 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

luister, ik weet hoe je je voelt hoor. ik heb 4 jaar terug ook zo´n test moeten doen. en ik kan mij nog heel goed herinneren dat ik vooral super bang was dat ik HIV zou krijgen. dus ik begrijp heel goed je angst. gelukkig bleek ik geen HIV te hebben. dus dat was voor mij toen echt een opluchting
maar luister Maximinimaal. dit was natuurlijk wel super onverstandig van je natuurlijk he.
leer hier nou alsjeblieft van want het is het niet waard om zoveel risico´s te nemen voor maar 1 goede wip.
ik hoop echt dat je niks hebt hoor. en ik duim ook voor je. hou je ons nog op de hoogte maximinimaal?
Nu begrijp ik uw reageren op de molshoop...Kan ook zijn pietje niet in zijn broek houden.Steek hem tussen de deur jongen en het gaat vanzelf.Ge loopt geen ziekten op. o|O :%
  donderdag 15 februari 2018 @ 19:55:07 #52
78918 SeLang
Black swans matter
pi_177212401
Ik zou dit voor de zekerheid ook even in POL posten. Daar zit veel kennis over dit soort zaken.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans" - Woody Allen
Mijn reisverslagen
  donderdag 15 februari 2018 @ 22:50:05 #53
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_177217820
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 20:48 schreef hugecooll het volgende:
Hoe wil je de periode tussen nu en de uitslag van die test dan overbruggen? Ineens 'zomaar' een condoom gebruiken met je vriend oid? En hij zal toch ook wel zien dat je last hebt van afscheiding en dergelijke?
ze hebben soms maanden geen seks
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
  Moderator donderdag 15 februari 2018 @ 22:50:41 #54
179075 crew  hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_177217839
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 22:50 schreef madeliefff het volgende:

[..]

ze hebben soms maanden geen seks
oja
  donderdag 15 februari 2018 @ 22:59:39 #55
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_177218027
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 19:51 schreef demonnomed het volgende:

[..]

Nu begrijp ik uw reageren op de molshoop...Kan ook zijn pietje niet in zijn broek houden.Steek hem tussen de deur jongen en het gaat vanzelf.Ge loopt geen ziekten op. o|O :%
edit, :')

[ Bericht 2% gewijzigd door Samuel24 op 16-02-2018 00:19:14 ]
Maar niet heus.....HAAAAAAAAA!
pi_177219344
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 19:55 schreef SeLang het volgende:
Ik zou dit voor de zekerheid ook even in POL posten. Daar zit veel kennis over dit soort zaken.
:D :')
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op vrijdag 28 augustus 2015 22:42 schreef Californium het volgende:
Ik ben de grootste fok!slet :)
[/quote]
pi_177224048
Goed dat je nu wel je verantwoordelijkheid neemt. Testen en eerlijk vertellen.

Met wat geluk wordt het je vergeven. Hell. Misschien magnjenaf en toe wel eens buiten de deur eten.... Wie weet hoe je partner er over denkt.
Whatever...
pi_177225440
Wellicht moet je je huidige relatie ook eens onder de loep houden. Als jij de rest van je leven genoegen wil nemen met amper seks dan moet je vooral lekker blijven.
Straks wordt je vriend impotent en dan? Kun je nooit meer seksen.
Misschien kun je een open relatie voorstellen? Dan kun jij je regelmatig (veilig) laten uitwonen en voor het handje vasthouden en kusjekroel blijf je bij je sugardaddy ^O^
pi_177225464
Oh ja wel even eerlijk opbiechten. Je moet je vriend wel in de gelegenheid stellen om zelf de keus te maken of hij bij een leugenachtige cheater wil.blijven of niet. Nu bepaal jij dat.
pi_177225504
Overigens ken ik ook een nicht die regelmatig chemparty's bezocht en zich door Jan en alleman liet uithollen en dichtkitten. Drie keer raden: die heeft aids nu. Maar dat is kennelijk allang niet meer dodelijk. Prima te behandelen tegenwoordig ^O^
  vrijdag 16 februari 2018 @ 11:37:14 #61
450228 LeesFoknl
Schrijf ook graag.
pi_177226774
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 15:26 schreef mrPanerai het volgende:
Ik snap niet dat mensen het tegenwoordig nog zonder doen. Had onlangs een snelle date via Tinder geregeld. Toen ik paar condooms uit m'n zak haalde zei ze verbaasd "ow je gebruikt condooms, doen er niet veel". Je doet het toch voor jezelf niet voor de ander...
Ook nog ´n paar? Jij bent wel erg voorzichtig. Ik ook trouwens. Bv als ik ga slapen altijd condoom er over trekken. Mijn vrouw is wel 71 maar je weet maar nooit; ik slaap nogal vast en zij is Aziatisch, dus ....

~O> _O-
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek !!
Count your blessings.
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_177231433
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 11:37 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Ook nog ´n paar? Jij bent wel erg voorzichtig. Ik ook trouwens. Bv als ik ga slapen altijd condoom er over trekken. Mijn vrouw is wel 71 maar je weet maar nooit; ik slaap nogal vast en zij is Aziatisch, dus ....

~O> _O-
Hoe ouder, hoe gekker _O-
  vrijdag 16 februari 2018 @ 20:04:57 #63
53151 T42
Pinball Wizard
pi_177238602
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 10:01 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Play stupid games, win stupid prizes.
true
<a href="http://memecrunch.com/meme/BDGZ/taalnazi-tim/image.png">Klik hier</a> bij spelfouten in mijn post.
  vrijdag 16 februari 2018 @ 20:08:33 #64
53151 T42
Pinball Wizard
pi_177238657
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 15:26 schreef mrPanerai het volgende:
Ik snap niet dat mensen het tegenwoordig nog zonder doen. Had onlangs een snelle date via Tinder geregeld. Toen ik paar condooms uit m'n zak haalde zei ze verbaasd "ow je gebruikt condooms, doen er niet veel". Je doet het toch voor jezelf niet voor de ander...
idd en dan ook nog de instelling ach met pilletje is het opgelost... lijkt steeds meer britse inteelt hier. daar is een rubbertje een no go

jammer genoeg ken ik dus ook gevallen van betaald want zonder verdient beter... (en over de toekomst denken we niet)
<a href="http://memecrunch.com/meme/BDGZ/taalnazi-tim/image.png">Klik hier</a> bij spelfouten in mijn post.
  vrijdag 16 februari 2018 @ 20:11:09 #65
450228 LeesFoknl
Schrijf ook graag.
pi_177238700
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 14:07 schreef Notnecessary het volgende:

[..]

Hoe ouder, hoe gekker _O-
Ja, mijn vrouw h. Hardstikke gek!
Count your blessings.
  vrijdag 16 februari 2018 @ 20:32:17 #66
450228 LeesFoknl
Schrijf ook graag.
pi_177239181
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 20:08 schreef T42 het volgende:

[..]
jammer genoeg ken ik dus ook gevallen van betaald want zonder verdient beter... (en over de toekomst denken we niet)
ja, In Azie ... De Filipijnen is zeer (en diep en streng) katholiek maar zelfs daar zijn condooms op iedere staathoek te verkrijgen. Waar je tandpasta kunt kopen kun je dus letterlijk altijd ook condooms (en glijmiddel, beltegoed, water en soft drinks ) kopen. De malls, maar ook de 7-11 en de ministop enz. Ketens convenience stores die (dus) gewoon altijd open zijn. Dag en nacht, iedere dag van het jaar.
Echter, condooms zijn zelfs in dit super katholieke land gratis verkrijgbaar in ziekenhuizen en klinieken. Dat weet men niet eens, zoveel interesseert het hen.
Ook de pil is er goed verkrijgbaar, verschillende varierend van 6 euro per maand tot 16 euro.
En toch, 25 jaar en 5 kinderen, geen man, geen enkele sociale voorziening, geen support (= financiele hulp van bv. de vaders van de kinderen of van de familie van die vaders). dan krijgt de term Friends with Benefits een heel andere betekenis (nl. overleven).
Count your blessings.
  vrijdag 16 februari 2018 @ 20:42:35 #67
450228 LeesFoknl
Schrijf ook graag.
pi_177239484
Nog even tot ts-er; nu paniek maar niet want die 3 maanden moet je toch afwachten maar de kans is best groot dat je dan over 3 maanden wel deze ellende achter de rug hebt. Zou momenteel meer erover denken hoe ga ik het mijn vriend vertellen, ga ik het vertellen (ook als alles dadelijk weer in orde is) en zo ja, wanneer ga je het vertellen.
Vermoed dat ie toch wel iets gaat merken aan jou, je gedrag, er zal een ander gevoel en sfeer in de lucht hangen.

Die "minnaar?" waar je die SOA van hebt "gekregen" kun je die nog bereiken. Zou het proberen, kan ie misschien vertellen of ie ook nog HIV heeft. en stel je eens voor dat hij niet weet dat ie een SOA heeft. Kan jij het hem vertellen.
Weet niet of dat kan (niet weten) heb er gelukkig geen enkele ervaring mee.
Count your blessings.
pi_177247918
Ik snap het even niet. Innestelingstijd van een soa is toch minimaal 2 weken. Hoe kan je al zo snel symptomen krijgen?
Of gaat het bij anaal contact sneller?

Ik hoop dat je niets hebt ts. En zo wel, dan is het echt een naaiactie dat die man je bewust een soa heeft gegeven. Zorg ervoor dat jij niet iemand anders hetzelfde aandoet.

Ik vind dat mensen het te snel zonder condoom doen. Het lijkt erop dat bijna alle mannen het zo graag zonder condoom willen. Daarom eis ik tegenwoordig een soa test voordat ik het met iemand zonder condoom doe.
pi_177280725
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 11:37 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

~O> _O-
Is het een condoom met smaakje ? _O_ _O_
  zondag 18 februari 2018 @ 16:56:35 #70
450228 LeesFoknl
Schrijf ook graag.
pi_177280905
Sambal oelek. Lekker heet!
Count your blessings.
  zondag 18 februari 2018 @ 17:00:45 #71
450228 LeesFoknl
Schrijf ook graag.
pi_177281006
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 07:47 schreef CaVaBien het volgende:
Ik snap het even niet. Innestelingstijd van een soa is toch minimaal 2 weken. Hoe kan je al zo snel symptomen krijgen?

Ik hoop dat je niets hebt ts. En zo wel, dan is het echt een naaiactie dat die man je bewust een soa heeft gegeven. Zorg ervoor dat jij niet iemand anders hetzelfde aandoet.

Ik vind dat mensen het te snel zonder condoom doen. Het lijkt erop dat bijna alle mannen het zo graag zonder condoom willen. Daarom eis ik tegenwoordig een soa test voordat ik het met iemand zonder condoom doe.
Ik ook. En ik ben een man. En eis dat, ben overigens bereid dat zelf ook te doen. Met die losbandige vrouwen tegenwoordig, die maar neulen pijpen en analiseren (van anaal en niet van analyse) durf ik het zonder test niet aan!
Count your blessings.
pi_177282182
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 07:47 schreef CaVaBien het volgende:

Die kerel kan toch een soa hebben zonder dat hij het zelf weet? Is dat ook niet de reden waarom soa`s zo makkelijk verspreid worden? Beetje seks hier een beetje seks daar en voor je het weet tref je elkaar in de wachtkamer.

Zonder condoom is gewoon lekkerder en mensen denken toch altijd 'ik krijg het toch niet'. Ik doe het nu zelf met 1 vaste jongen en vanaf de eerste keer ook al zonder condoom. Dus als ik wat krijg weet ik bij wie ik moet zijn. Als dit stopt en de volgende dient zich aan dan zou ik wel eerst een test doen. Ik doe liever af en toe een soa-test dan het altijd met condoom te moeten doen. Dat ik daarmee risico loop weet ik en is eigenlijk best wel dom.
pi_177285020
quote:
0s.gif Op zondag 18 februari 2018 17:50 schreef Notnecessary het volgende:

[..]

Die kerel kan toch een soa hebben zonder dat hij het zelf weet? Is dat ook niet de reden waarom soa`s zo makkelijk verspreid worden? Beetje seks hier een beetje seks daar en voor je het weet tref je elkaar in de wachtkamer.

Zonder condoom is gewoon lekkerder en mensen denken toch altijd 'ik krijg het toch niet'. Ik doe het nu zelf met 1 vaste jongen en vanaf de eerste keer ook al zonder condoom. Dus als ik wat krijg weet ik bij wie ik moet zijn. Als dit stopt en de volgende dient zich aan dan zou ik wel eerst een test doen. Ik doe liever af en toe een soa-test dan het altijd met condoom te moeten doen. Dat ik daarmee risico loop weet ik en is eigenlijk best wel dom.
Als hij echt hiv heeft, dan moet hij toch permanent medicijnen slikken? Dan zou hij het wel moeten weten.

Een vriendin van mij had kort geleden een appje gekregen van een ex scharrel dat hij een soa had en dat zij zich ook moest laten testen. Ik weet hoe stressend het toen voor haar was. Gelukkig bleek uiteindelijk dat zij het niet had opgelopen :)

Ik doe zelf niet aan scharrels of onsjes, alleen seks in relaties. Is dan ook een stuk makkelijker om soa test te eisen :P
pi_177290042
TS, ik vind je lief. Tuurlijk, het was stom wat je deed, maar mensen maken wel eens fouten. Je angst voor het effect op hem en je schuldbesef maken wel duidelijk dat je om em geeft. Maar maken ook dat uit angst voor zijn reactie/welzijn, dat t lastig is t te vertellen. Het wel doen is en blijft t beste en tis goed dat je dat van plan bent. Sterkte! En keep us posted hoe het gesprek gaat :)
pi_177291533
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 15:38 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

als het er eenmaal op aan komt (the heat of the moment) denken veel mensen nou eenmaal niet aan voorzorgsmaatregelen hoor... Mr Right. :')
of willen er niet aan denken...
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')