abonnement Unibet Coolblue
pi_177179010
We willen een maxicosi het vliegtuig mee innemen. Aangezien die nog wel groot zijn, red je dat niet met een rugzak :)

Ik vind wel flightbag's bij Obelink/Vrijbuiter/Bol.com, maar je bent nog zomaar ¤15 kwijt en zijn aan de krappe kant.

Ik kan me voorstellen dat er internationaal meer te vinden is, maar ik kan zo snel niets iets vinden op aliexpress of ebay

Iemand hier tips?
Bij tijd en wijle aanwezig...
pi_177179263
Welke maatschappij vlieg je mee? Heeft je kleine wel of geen eigen stoel?

bij KLM mag je bijvoorbeeld gewoon een auto/kinderzitje mee nemen bij je kind
https://www.klm.com/trave(...)hildren/index.htm#p6
pi_177179752
Wil je het ding in het ruim vervoeren of als handbaggage? In het laatste geval zie ik de noodzaak niet om het in een rugzak oid te proppen.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_177179805
- Transavia: heeft als beleid 1 stuk extra voor de baby
- de keuze is dan buggy/autostoel/koffer 10 kg
- we hebben al een buggy mee, dus de autostoel kan als ruimbage mee (extra kg ingekocht)

Maar wil de autostoel beschermen, en zoek een geschikte zak
Bij tijd en wijle aanwezig...
pi_177192079
Flightbags zijn toch voor gesneuvelde Amerikaanse soldaten?
pi_177193335
Is het de maxicosi autostoel ? Of het maxicosi wagentje ?

In dat laatste geval, neem je hem gewoon mee, kind erin, en bij de gate komt er een bagagehandelaar je wagentje halen, en doet hem in het ruim

Bij aankomst even wachten, en een bagagehandelaar komt hem weer brengen, kind erin en hup naar de paspoortcontrole.
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_177193410
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 03:21 schreef LangeTabbetje het volgende:
Is het de maxicosi autostoel ? Of het maxicosi wagentje ?
TS meldt 2 posts boven je dat het om de autostoel gaat.
quote:
In dat laatste geval, neem je hem gewoon mee, kind erin, en bij de gate komt er een bagagehandelaar je wagentje halen, en doet hem in het ruim
Blijkbaar willen ze ook een buggy meenemen...

TS kun je die autostoel niet aan je buggy vast tapen?
pi_177201887
Nee..ze zijn vrij streng..

Maar genoeg off topic ;)..wie heeft een goede tip qua flightbag?
Bij tijd en wijle aanwezig...
pi_177202331
Thuisblijven, doe het je mede reizigers niet aan.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  Moderator donderdag 15 februari 2018 @ 21:58:34 #10
45833 crew  Fogel
pi_177216390
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 13:27 schreef ITrade het volgende:
Thuisblijven, doe het je mede reizigers niet aan.
Dat is wat jij doet?
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_177216432
Die van mij heb ik bij de Bever weg. Als je in omgeving Groningen woont mag je die wel lenen? :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_177217516
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 21:58 schreef Fogel het volgende:

[..]

Dat is wat jij doet?
Nee
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')