abonnement Unibet Coolblue
pi_177177710
quote:
Na 1,5 jaar heeft hij de relatie verbroken ik zag dit niet aankomen. In het begin van de relatie moet ik zeggen dat ik misschien niet gelijk helemaal verliefd was en dat heeft hij aan mij gemerkt. Na 7 dates ben ik met mijn ex vreemdgegaan. Dit heeft hij mij (vergeven). Ook snapchatten ik nog wel eens met andere jongens erna zijn er ook nog wat dingen voorgevallen. Altijd als er iets was dan verbrak hij de relatie maar vervolgens kwamen we weer bij elkaar.

Doordat hij in de ict werkte had hij erg veel verstand van technology. Hier maakte hij dan ook vaker misbruik van hij kon in mijn mobiel zonder dat hij de code wist. Hij haalde oude gesprekken terug noem maar op. Nadat ik vreemdgegaan was wilde hij mij dit vergeven maar alleen met de voorwaarde ik bij hem niks ging eisen.. Uiteindelijk heb ik al het contact verbroken met mannelijke snapchatters. 4 maanden later toen ik op punt stond zijn ouders te ontmoeten irriteerde het mij dat ik nog nooit zicht had gehad over iets van zijn telefoon. De meldingen in begin scherm had hij altijd uitstaan snapchat maakte hij nooit bij mij open. Uiteindelijk na veel moeite heeft hij ook zijn snapchat laten zien.

Op het begin van de relatie vertelde we elkaar geheimen hij vertelde mij tussen neus en lippen door dat hij begeleid woonde. Heel veel liet hij niet los maar hij zei dat het kwam door dat bij hem asperger was gediagnosticeerd. Gedurende relatie heb ik hier nooit naar doorgevraagd. Ik zei alleen tegen hem: ´ wauw ik merk wel niet dat jij iets hebt´. Toen zei hij ja heb het ook eigenlijk niet meer nodig.... Maar het is voordeliger.

In zijn vrije tijd doet hij het liefste gamen. Dus als we dan ruzie hadden dan kon hij mij totaal negeren en ging hij dus gamen. Gedurende onze relatie hadden we veel ruzie maar ik dacht altijd dat alleen aan mij lag. Maar hij was zo wantrouwend naar mij toe wat ik wel begrijp maar bij hem mocht ik nooit wat zien. Dus toen hij niks vroeg het laatste weekend of ik mijn facebook geschiedenis wilde laten zien paste ik hiervoor. Niet omdat ik jongens opgezocht had maar puur omdat ik dit privé vond. Omdat hij niet hoef te zien wie ik opzoek puur uit schaamte het dadelijk zijn zus of iemand is.

toen ik dit niet deed ging hij de hele avond gamen en uiteindelijk gingen we slapen hij heeft me dus de hele avond en nacht genegeerd. Altijd als we ruzie hadden kon ik beter na huis gaan want vandaag zou het niks meer worden. Mij noemde hij gedurende de hele relatie borderliner. Als we ruzie hadden midden in de nacht kon ik mijn spullen pakken en naar huis gaan.

De laatste keer is dit de relatie fataal geworden. Na een opmerking die hij maakte gedurende het stoeien die mij verkeerd viel heb ik mijn spullen gepakt en ben ik naar huis gegaan. Ik twijfelde nog om naar huis te rijden.. Toch gedaan toen heb ik hem op de terug weg huilend gebeld waarom hij dit tegen mij zei (het was een dom grapje over uiterlijk) daarna belde ik hem nog een keer maar toen heel boos. Omdat hij dit niet aankon verbrak hij de relatie toen aan de telefoon.

Gedurende de relatie had ik ook vaker last van stemmingswisselingen dit ook door onzekerheid ik veel met mezelf bezig was. Na 5 weken te appen gedurende de break up te en soms bellen zei hij vaak dat hij me ontzettend miste en dit nooit eerder gehad heeft. Maar omdat ik mij zo emotioneel afhankelijk opstelde. Liet hij naar mijn gevoel steeds minder los over zijn gevoel. ik belde hem maandag op omdat ik definitief wilde horen of het voorbij was. Ik was 5 weken lang al gesloopt. Huilend nam ik op dit vond hij erg zielig op dat moment. Uiteindelijk sloeg hij om en zei hij dat hij geen vertrouwen en waardering voelde vanuit mijn kant. en dat er zoveel gebeurd was hij allang eerder had moeten stoppen met de relatie en wij onze tijd gehad hebben .. Ik vroeg toen aan hem: dus je houdt niet meer van me ? lang was het stil en uiteindelijk zei hij nee. en hij de laatste tijd erg twijfelde en dacht ik nog wel eens vreemd zou gaan toen ik op het laatst zei dus wij zien elkaar nooit meer zei hij: nee.

normaal gesproken zou hij daar sneller op terug gekomen zijn. Nu nog niks gehoord.

Ik vind dit vooral héél raar omdat hij de dag voor de ruzie nog uitsprak hoeveel hij van me hield en dat hij graag met mij een reis door Amerika wilde maken. Misschien kon hij niet langer tegen mijn onvoorspelbaar gedrag ...en had hij weer behoefte aan een gestructureerd leven zonder onzekerheid.

Maar mijn vraag is mist hij mij en stuurt hij me nog wat?
of kan iemand van asperger die de relatie verbreekt dit zo van zich afzetten?
Hij zei gedurende de eerste 3 weken vaker mij te missen etc. daarna nam dit af.

Op internet staat ook dat mensen met asperger er betrouwbaar zijn. Hier had ik vaak mijn twijfels over aangezien hij weinig los liet over zichzelf en ik nooit zijn mobiel in handen gehad heb en hij mijn overigens wel 10000 x.

Kan het zo zijn dat ik een onzekere factor in zijn leven was die hem geen structuur kon bieden waardoor plotseling zijn stresslevel zo hoog werd hij het contact verbrak.?

5 weken lang heb ik mij zo emotioneel afhankelijk opgesteld naar hem om het goed te krijgen. Aangezien hij ook soms seintjes gaf mij te missen de eerste 3 weken. Misschien heeft hij niet de kans gehad om mij te missen omdat ik steeds contact zocht en dat het langste dat we geen contact gehad hebben een week was en toen ik toen belde zei hij ben zo blij dat je belt heb je wel erg gemist. Wilde zelf ook bellen maar niet gedaan.... Ben dus benieuwd of hij nog wat laat horen als ik echt niks meer stuurt en mij nu al vergeten is..

het klinkt misschien raar maar het voelde nooit echt als een relatie ik miste gewoon een bepaald gevoel daarvan ondanks ik wel veel van hem hield... Het verbreken van de relatie heeft hij vaker gedaan maar nooit op deze manier.
Het komt misschien ongepast om het topic van desperate020 te vervolgen. Misschien kunnen de mods iets aanpassen zodat duidelijk wordt dat het haar ding is. Maar ik vind het jammer voor haar als de discussie doodslaat. Want nu wordt er gedaan van "stel je niet aan en get over it" en van zo'n advies wordt niemand geholpen.

----

Ik begrijp dat de emoties je hoog zitten en dat het op jou oneerlijk overkomt dat hij je zo behandelt.

Maar wat je van mensen met ASS moet begrijpen, is dat ze dingen op een andere manier dan mensen die dat niet hebben. Ze zijn niet gestoord, minderwaardig of gehandicapt - ze denken op een ander niveau. Tot op zekere hoogte kunnen ze zich wel wat schikken naar anderen, want ze hebben meestal net als iedereen behoefte aan sociale contacten. Maar omdat hun bewustzijn wat anders werkt, krijg je niet de connectie die je wel kan krijgen met mensen die geen ASS hebben.

Het is geen onwil maar onvermogen. Ga ook geen conclusies trekken uit gelaatsuitdrukkingen. Als iemand met ASS passief en emotieloos reageert, betekent het niet dat hij geen emoties heeft. Wellicht is hij zelfs begaan met jou. Het probleem is dat hij niet kan aanvoelen wat jij voelt en je ook niet kan bieden wat jij nodig hebt.

Deze jongen kan je niet geven wat jij wilt. Is niet jouw schuld en evenmin die van hem. Je moet hem loslaten, omdat jij er anders aan onderdoor gaat maar hij ook.

Ga onderzoeken waar je verlatingsangst vandaan komt.
pi_177182051
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 13:47 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]

Het komt misschien ongepast om het topic van desperate020 te vervolgen.Bla bla bla.
Inderdaad.
pi_177182343
De TS van het originele topic mag eventueel zelf een nieuw deel aanmaken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')