abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_177177542
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 13:13 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Omdat sommige mensen niet overal de humor van kunnen in zien.
Dit is toch geen humor? :D
**hare scherpigheid*binge-checker**binnenstebuiten <3**
zoem zoem!
pi_177177569
quote:
7s.gif Op woensdag 14 februari 2018 13:33 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Een oogarts die tijdens een consult even nonchalant zijn nummer pusht is allesbehalve humor. Gaat tegen alles in waar een arts voor staat. Jij moet dit dus gewoon aan je man melden zodat hij de nodige stappen tegen deze waardeloze arts kan ondernemen.

Geen dank.
Ja dit, volgende keer kan hij zijn handen niet thuis houden.
En gewoon terug gaan he, ik snap vrouwen niet meer.
pi_177177579
Nu stond ineens uit het niets ook zijn instagram op het papiertje. Echt geloofwaardig ben je niet.
pi_177177589
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 13:41 schreef Najieto het volgende:
Nu stond ineens uit het niets ook zijn instagram op het papiertje. Echt geloofwaardig ben je niet.
Boeit me niet, zolang ik maar weet dat het zo is.
''Weet dat wat aan jou is voorbijgegaan, jou ook niet moest overkomen en dat wat er met jou is gebeurd, niet aan jou voorbij kon gaan. En weet dat de overwinning met geduld samengaat, vreugde met droefenis en verlichting met moeilijkheden."
pi_177177596
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 13:39 schreef maily het volgende:

[..]

Dit is toch geen humor? :D
Nou ja, manier waarop het ging wel. Hij was verder beleefd, aardig en gewoon goed in zijn werk.
''Weet dat wat aan jou is voorbijgegaan, jou ook niet moest overkomen en dat wat er met jou is gebeurd, niet aan jou voorbij kon gaan. En weet dat de overwinning met geduld samengaat, vreugde met droefenis en verlichting met moeilijkheden."
pi_177177599
Misschien moet hij eerst eens bij een collega oogarts langs en dan nog eens kijken?
Ik wil mijn vrouwen net als mijn koffie. Roomblank, zoet, gruwelijk heet!
pi_177177612
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 13:42 schreef Onaniem het volgende:
Misschien moet hij eerst eens bij een collega oogarts langs en dan nog eens kijken?
_O- idd.
  woensdag 14 februari 2018 @ 13:42:59 #58
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_177177620
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 13:41 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

gewoon goed in zijn werk.
Nee. Gewoon nee.
And so is the past
pi_177177673
Natuurlijk kan je zoiets gewoon aan je partner vertellen! Is toch grappig?

Als jij je hier serieus zorgen over maakt, kan je beter iemand anders zoeken.
"[i]I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up.[/i]" - George Carlin.
  woensdag 14 februari 2018 @ 13:51:18 #60
440166 Sigaartje
Sociaal levensgenieter
pi_177177800
Hoe kom je aan een koortslip?
pi_177177884
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 13:45 schreef Kerplunk het volgende:
Natuurlijk kan je zoiets gewoon aan je partner vertellen! Is toch grappig?

Als jij je hier serieus zorgen over maakt, kan je beter iemand anders zoeken.
mag ze niet. Hij had meeste geld betaalt aan ouders
Op donderdag 1 december 2016 19:20 schreef Henkelientje het volgende:Aaaahh hou ook van jou hoor tail
Op donderdag 13 april 2017 02:27 schreef Stien_Struis het volgende:
Hij bedoelt het wel goed die Tailfox maar het komt wat ongelukkig zijn strot uit.
Op zaterdag 23 december 2017 00:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
pi_177177921
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 13:51 schreef Sigaartje het volgende:
Dat vraagt de vrouw van die oogarts volgende week ook aan haar man :D
**hare scherpigheid*binge-checker**binnenstebuiten <3**
zoem zoem!
  woensdag 14 februari 2018 @ 13:59:47 #63
456899 VenusFlyTrap
Iemand een leuke quote?
pi_177177991
Hoe heet hij op insta?
aldus VenusFlytrap
pi_177178084
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 13:15 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Tijdens het controleren van de ogen was hij wel heel erg aan het vragen over me, hele persoonlijke vragen ook. Kreeg een recept en klaar. Had pas later in de gaten dat hij zijn nummer er op heeft geschreven. Ga over 6 weken doen alsof mijn neus bloedt.
Ik zou het bij binnenkomst direct melden. "Zeg, je had je nummer opgeschreven, maar ik heb geen idee wat je hiermee denkt te bereiken. Oh, en by the way, ik ben bezet." Assertieve vrouwen krijgen veel minder problemen met opdringerige mannen. Protip: doe alsof je dagelijks zo'n afwijzingsgesprek doet als je weer bij die dokter bent.
"To learn who rules over you, simply find out who you are not allowed to criticize" -Voltaire
pi_177178213
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 13:51 schreef Sigaartje het volgende:
Sinds zaterdag griep, daarnae en daarna koortslip. Laag weerstand dus.
pi_177178255
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 14:03 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Ik zou het bij binnenkomst direct melden. "Zeg, je had je nummer opgeschreven, maar ik heb geen idee wat je hiermee denkt te bereiken. Oh, en by the way, ik ben bezet." Assertieve vrouwen krijgen veel minder problemen met opdringerige mannen. Protip: doe alsof je dagelijks zo'n afwijzingsgesprek doet als je weer bij die dokter bent.
Oh, nee zo mondig ben ik helaas niet. Maar benijd zulke sterke vrouwen wel. Ik ben het type dat over zes weken gewoon doe alsof neus bloedt.
pi_177178303
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 13:07 schreef Maghrebijnse het volgende:
Ze zei letterlijk: je weet hoe jouw man is.
En hoe is dat precies? Losse handjes?
pi_177178331
quote:
19s.gif Op woensdag 14 februari 2018 14:11 schreef Gunner het volgende:

[..]

En hoe is dat precies? Losse handjes?
Nopes, niet slaan... maar wel erg jaloers.
pi_177178354
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 13:55 schreef tailfox het volgende:

[..]

mag ze niet. Hij had meeste geld betaalt aan ouders
Uhu, mijn ouders hebben geen cent van hem gehad hoor?
pi_177178432
hij had blijkbaar een oogje op je

hohohohoho hij maakt hem gewoon
  woensdag 14 februari 2018 @ 14:33:00 #71
440166 Sigaartje
Sociaal levensgenieter
pi_177178752
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 14:08 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Sinds zaterdag griep, daarnae en daarna koortslip. Laag weerstand dus.
Koortslip loop je bij iemand op. Het is een vorm van herpes.
pi_177178877
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 14:33 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Ik heb het al jaren ( sinds mijn 12e) wat dus betekent dat ik het nu niet heb opgelopen, maar door een laag weerstand ( zaterdag begon bij mij de griep en zondag had ik de koortslip) is op komen steken.

Je bent bizar goed in aannames doen.
pi_177179077
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 14:09 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Oh, nee zo mondig ben ik helaas niet. Maar benijd zulke sterke vrouwen wel. Ik ben het type dat over zes weken gewoon doe alsof neus bloedt.
Toch zou ik wel even opnoemen en uitstralen dat je 'gelukkig' getrouwd ben. Al zou je alleen al bij het begin de opmerking maken dat je man vond dat... vul maar in. Dan weet hij ook waar ie aan toe is.
pi_177179090
quote:
19s.gif Op woensdag 14 februari 2018 14:16 schreef Gunner het volgende:
hij had blijkbaar een oogje op je

hohohohoho hij maakt hem gewoon
hahahahaaaa oogje, de oogarts ik snap hem ahhahahhahahaaaaaa :D!!!!
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  woensdag 14 februari 2018 @ 14:56:17 #75
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_177179173
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 14:33 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Dat is maar eenmalig h slimmerik. Daarna zit je er je leven aan vast. Kans is groot dat je het zelf ook hebt. Vrij groot zelfs.
And so is the past
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')