abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_177175565
Ik had vandaag in de planning om dik een dagdeel aan de studie te zitten. Lag gister optijd in bed, maar kon voor de een of andere reden niet goed slapen en sliep dus pas 3 uur later, werd s' nachts ook de hele tijd wakker.

Ik had dus ook mijn wekker verschoven zodat ik alsnog wat slaap kreeg maar goede slaap kan ik 't niet noemen :N

Nu voel ik me dus futloos, zwak, ben soortvan half moe en heb nergens zin in. Het voelt ook een beetje alsof ik de dag al verpest heb door hem slecht te beginnen ( 3 uur later opstaan dan gepland). Nu heb ik net geprobeerd om aan m'n wiskunde te zitten maar alsde opgaven complexer worden kan ik niet echt de concentratie opbrengen om het te leren begrijpen. :')

Morgen een nieuwe dag of vandaag mezelf soortvan dwingen? Wat is verstandiger Heb wel een klein beetje tijdsdruk, niet immens veel.
pi_177176271
Lijntje coke erin en gaan. Niet zo janken.
  Moderator woensdag 14 februari 2018 @ 13:21:16 #3
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_177177173
Jezelf dwingen.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_177177543
Ja zeker
pi_177178125
gewoon doen, studeren kan ook in de avonduren. en vanavond op tijd naar bed zodat je morgen op tijd kan beginnen.
pi_177178168
Neuken en door de vrijgekomen endorfine je studieboeken rocken.
pi_177178201
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 14:05 schreef DoubleDip het volgende:
gewoon doen, studeren kan ook in de avonduren. en vanavond op tijd naar bed zodat je morgen op tijd kan beginnen.
Ervaring leert dat ik s' avonds beter vroeg naar bed kan gaan. Productiviteit is s'ochtends vroeg erg hoog, kan dan zonder problemen tot en met de middag studeren vanaf 06:00 ongeveer, maarja wel alleen als ik goed heb geslapen.

Maargoed, heb alsnog maar wat gedaan, gaat vrij sloom maargoed, beter iets dan niets.
pi_177654386
Even goed eten en drinen 1.5 uur huiswerken en 15 min pauze en dan verder zodat je alles goed kan verwerken.
pi_177657543
Schokhalsband en een vriend die je computerscherm bekijkt. 3 minuten niet met studeren bezig zijn is schok!
  woensdag 7 maart 2018 @ 19:32:26 #10
441812 KetchupFTW
Klassenstrijd der snacksauzen
pi_177669862
Klinkt ongeveer als het grootste gedeelte van mijn week. Gewoon jezelf dwingen om te studeren en positief denken: zelfs als je er niet heel erg bij bent is het beter dan niets doen.
“As everybody knows, but the haters & losers refuse to acknowledge, I do not wear a “wig.” My hair may not be perfect but it’s mine.” - Donald Trump, 45th president of the United States.
  donderdag 8 maart 2018 @ 20:53:43 #11
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_177693048
Ritalin en dóór.
pi_177703294
Ik ben iemand die soms echt niet kan studeren, heb ik niet super vaak maar ik snap wel waar je vandaan komt.

Totaal iets anders doen mag misschien niet van jezelf maar je zou natuurlijk even kunnen gaan sportscholen een uurtje of wat en rustig douchen avondeten, en zien wat je doet na het avondeten.

Als je de hele middag afschrijft en je misschien nog een dutje kunt doen o.i.d. (als je nog moe bent) heb je vanavond misschien wel fut. Anders ben je maar half bezig en half bezig zijn met studeren levert maar 10% rendement op o.i.d.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')