abonnement Unibet Coolblue
pi_177165640
Klopt het dat er steeds minder vlotte rode kapsels in omloop zijn?
Ik spot ze namelijk steeds minder vaak, maar het kan ook met mijn leefomgeving te maken hebben.

Ik bevind me de laatste jaren voornamelijk tussen hooggeleiden en derhalve kom ik minder in aanraking met het klootjesvolk uit lagere milieu's en de typerende klederdracht en kapsels die daarmee gepaard gaan. Al ging ik laatst wel uit noodzaak naar de Jumbo ipv AH, maar zelfs daar kwam ik geen rode kapsels tegen.

Oh ja, klacht: De rode kapsels sterven uit.
pindazakje
pi_177165683
tregten klaag :(
pi_177165826
Ik ben even in Nederland en heb vandaag de perfecte Ria gezien!
Flinke vrouw, veel pak aan zeg maar, kort rood haar met stekeltjes, verschillende ringen in het oor, een afgebleekte jeans, foute sportschoenen erbij :D.
In België heb je bijna geen Ria's. Dacht dat het onzin was van de FOK!kers, maar ze bestaan echt :D
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_177165891
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 22:08 schreef Lenny77 het volgende:
Ik ben even in Nederland en heb vandaag de perfecte Ria gezien!
Flinke vrouw, veel pak aan zeg maar, kort rood haar met stekeltjes, verschillende ringen in het oor, een afgebleekte jeans, foute sportschoenen erbij :D.
In België heb je bijna geen Ria's. Dacht dat het onzin was van de FOK!kers, maar ze bestaan echt :D
Maar er bestaat toch wel een Belgisch equivalent? De "Lieve" of zo?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_177166038
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 22:09 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Maar er bestaat toch wel een Belgisch equivalent? De "Lieve" of zo?
Nee eigenijk niet. Daar doen wij in België niet aan mee. Je hebt de grijze muisjes wel maar dat zijn meestal de lieve, introverte 40+ vrouwtjes die het wat hebben opgegeven.
Sowieso is de Belgische vrouw wat minder fel dan de Nederlandse.
Ik ken genoeg Nederlandse mannen die hier op zoek gaan naar een lief omdat ze hier nog lief zijn :P
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_177166396
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 22:08 schreef Lenny77 het volgende:
Ik ben even in Nederland en heb vandaag de perfecte Ria gezien!
Flinke vrouw, veel pak aan zeg maar, kort rood haar met stekeltjes, verschillende ringen in het oor, een afgebleekte jeans, foute sportschoenen erbij :D.
In België heb je bijna geen Ria's. Dacht dat het onzin was van de FOK!kers, maar ze bestaan echt :D
Als je wil lachen moet je naar de Action gaan, daar kom je echt het laagste volk tegen.
pindazakje
pi_177166835
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 22:21 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Als je wil lachen moet je naar de Action gaan, daar kom je echt het laagste volk tegen.
Goeie tip!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  dinsdag 13 februari 2018 @ 22:44:17 #8
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_177167253
Een is voldoende voor TS toch?
Fade to Black
pi_177168153
TS misschien moet je maar eens een keer naar Frankrijk gaan. Daar kun je je ogen flink de kost geven!
pi_177168218
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 22:21 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Als je wil lachen moet je naar de Action gaan, daar kom je echt het laagste volk tegen.
Meldt B-)
  woensdag 14 februari 2018 @ 00:05:45 #11
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_177168941
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 22:21 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Als je wil lachen moet je naar de Action gaan, daar kom je echt het laagste volk tegen.
Dit ja.
Wat een tokkies lopen daar rond.

Eigenlijk stap ik liever niet die winkel binnen, maar alles is daar gewoon belachelijk goedkoop.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')