abonnement Unibet Coolblue
pi_177235588
quote:
10s.gif Op donderdag 15 februari 2018 00:13 schreef Braindead2000 het volgende:
Als je "Rutte, Zijlstra" google kom je ook allemaal afbeeldingen tegen waar ze zich precies hetzelfde gedragen en kleden. Ook wel typisch.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Zou het zijn eigen corrupte ambitie zijn die hem de das omdeed of was hij volledig in de ban van Rutte en deed hij alles om hem te pleasen?
BFF's hè.
I´m back.
pi_177236737
Rutte nu in EenVandaag om Zijlstra als het blankste zieltje ever te beschrijven en ook zichzelf schoon te praten. Mabel zal zijn betoog over de gevolgen van liegen en de consequenties ook wel interessant vinden. En Balkenende: Tegen leugens is geen kruid gewassen.
Rutte meent dus van wel.
pi_177238207
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 18:36 schreef la_perle_rouge het volgende:
Rutte nu in EenVandaag om Zijlstra als het blankste zieltje ever te beschrijven en ook zichzelf schoon te praten. Mabel zal zijn betoog over de gevolgen van liegen en de consequenties ook wel interessant vinden. En Balkenende: Tegen leugens is geen kruid gewassen.
Rutte meent dus van wel.
'Zijlstra trad dinsdag af omdat hij als fractievoorzitter van de VVD een ontmoeting met de Russische president Vladimir Poetin had verzonnen. Rutte onderstreepte dat ,,liegen nooit mag'' , maar dat de consequenties van geval tot geval kunnen verschillen. Het uitgangspunt is verder dat het een VVD'er moet worden, net als Zijlstra.'

Zo houdt het kwaad zichzelf in stand.

[ Bericht 3% gewijzigd door Begripvol op 18-02-2018 18:50:15 ]
'Hij die een slaaf bezit, is zelf ook een slaaf!'
  vrijdag 16 februari 2018 @ 20:33:09 #154
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_177239200
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 12:16 schreef john2406 het volgende:

[..]

Wat jeukt dat nog doel bereikt, zo te horen kwam desbetreffende zelf erop door 1+1 bij elkaar op te tellen zeker was ze niet van haar zaak, vandaar dat ze een 1 op 1 gesprek wou?
Daar heb ik ik dus wat twijfels over....

Ze (Natalie, de journaliste) wilde eind Januari een 1:1 gesprek(ken) omdat zij WIST (hoe & van wie?) dat Halbe loog over zijn aanwezigheid en hem zo - confronterend? - de gelegenheid te geven zich te verweren.
Verwijtbaar is ook dat BuZa zich dit kennelijk realiseerde en probeerde dat interview na het Rusland bezoek te plannen, waar Natalie (journalistiek gezien, terecht) niet aan meewerkte.
Pas daarna ontstond de impliciete bevestiging omdat "van der Veer" (CEO Shell in 2006 geript door Putin) geen zin (meer?) had zijn mond te houden.

Enfin, ik denk dat het "lek" omtrent GoT boven tafel komt, gering zal zijn, de coalitie heeft daar ook geen "zin" in, Halbe zich mag verwijten dat hij zich te simpel over het grote paard heeft laten zetten en Nederland internationaal gezien; de grote "mond" (ook in de Veiligheidsraad) is gesnoerd.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_177246123
'Geheel door mijzelf' mijn reet trouwens. Zeer typisch dat geen hond vraagt waarom een VVDer angstpropaganda de wereld heeft ingeslingerd.
pi_177246216
Het valt ook niet mee voor hem. Hij beschikte over alle leugenachtige geniepige eigenschappen waar je het ver mee kan schoppen in de EU, en dan blijkt een onschuldig oorlogshitsend propaganda-leugentje ten gunste van Brussel, je partij en vooral je eigen carriere toch verkeerd te vallen. -O-
pi_177246433
Ben benieuwd of ze nog wat voor 'm zullen regelen. Zal vast wel wat beloofd zijn toch?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 17-02-2018 01:22:52 ]
pi_177246502
quote:
`Moest daar nou echt een dramatisch muziekje onder? Overdreven. :?
Zet er liever de video bij waarin hij zo parmantig vertelt over zijn aanwezigheid in de datsja.

quote:
12s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 20:33 schreef Vallon het volgende:

[..]

Daar heb ik ik dus wat twijfels over....

Ze (Natalie, de journaliste) wilde eind Januari een 1:1 gesprek(ken) omdat zij WIST (hoe & van wie?) dat Halbe loog over zijn aanwezigheid en hem zo - confronterend? - de gelegenheid te geven zich te verweren.
Verwijtbaar is ook dat BuZa zich dit kennelijk realiseerde en probeerde dat interview na het Rusland bezoek te plannen, waar Natalie (journalistiek gezien, terecht) niet aan meewerkte.
Pas daarna ontstond de impliciete bevestiging omdat "van der Veer" (CEO Shell in 2006 geript door Putin) geen zin (meer?) had zijn mond te houden.
Wat ik begrepen heb: Zijlstra weigerde steeds het gesprek, toen zonden ze hem een artikel dat ze zouden plaatsen zonder interview, waarin bewezen was dat hij had gelogen over zijn aanwezigheid.
Daarna gaf Halbe zaterdag -onder die druk- een interview waarin hij die leugen toegaf. Hij gaf nog meer interviews, en vertelde daarin (en aan zijn collega's) dat hij gelogen had over zijn aanwezigheid, maar niet over de inhoud. In het AD liet hij optekenen dat de Volkskrant contact had gehad met zijn "bron" en dat die aan de Volkskrant had bevestigd dat de inhoud klopte. Hij schijnt de Volkskrant ook als getuige over "de inhoud" te hebben opgevoerd tegenover anderen, Hij beweerde ook stoer in diverse media dat als iemand hem in Rusland op zijn leugen zou aanspreken, hij direct zou toeslaan en het over de inhoud willen hebben,

De Volkskrant werd zo opgevoerd als getuige à decharge, om de rest van de leugen (de inhoud) te bedekken, en paste daarvoor, want ze hadden inderdaad contact met Van der Veer gehad, beloofd hem er buiten te houden, maar na het artikel in het AD en vragen van anderen zochten ze nogmaals contact en zeiden dat ze dan nu alles naar buiten zouden brengen, omdat ze niet wilden helpen de leugens af te dekken. Van de Veer ging daarmee akkoord. (Zal het gekonkel en gedraai ook wel met afgrijzen hebben aangezien).
pi_177246520
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 01:04 schreef LelijKnap het volgende:
'Geheel door mijzelf' mijn reet trouwens. Zeer typisch dat geen hond vraagt waarom een VVDer angstpropaganda de wereld heeft ingeslingerd.
Angst of haat?
pi_177246623
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 01:04 schreef LelijKnap het volgende:
'Geheel door mijzelf' mijn reet trouwens. Zeer typisch dat geen hond vraagt waarom een VVDer angstpropaganda de wereld heeft ingeslingerd.
Honden misschien niet, maar die vraag is toch al heel wat keren via verschillende kanalen gesteld, met de constatering dat het echt nergens voor nodig was, dit toneelspelletje. En als ze Zijlstra niet op Buitenlandse Zaken hadden geplaatst, hadden we hier allemaal nooit iets over gehoord.
pi_177246658
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 01:22 schreef LelijKnap het volgende:
Ben benieuwd of ze nog wat voor 'm zullen regelen. Zal vast wel wat beloofd zijn toch?
Ik hou het goed voor mogelijk dat hij het nog ver gaat schoppen. Ik bedoel maar; een geniepige leugenachtige eurofiel die de haat tegen Rusland met leugens tot ongekende hoogte opvoerde, In Brussel zullen deze positieve eigenschappen van Zijlstra ze niet ontgaan zijn.
pi_177248041
quote:
5s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 10:08 schreef Vallon het volgende:

[..]

Mogelijk. . . waarbij wanneer mij een "geheim" of "bekentenis" wordt toevertrouwd, ik mijzelf altijd afvraag waarom ik daarvoor in aanmerking kom/kwam ......

Wanneer je de situatie bekijkt heeft Halbe gelogen over iets waar het kabinet volledig achter staat en ook stond..... daarbij heeft zijn "bron" de insteek van het Groot-Rusland verhaal bewijsbaar op video (expansiedrift) min of meer bevestigd.

Het is wel degelijk van belang wie de boodschapper van de Journaliste is en met wel doel de boodschap is gegeven. Effectief staan "wij" in ons hemd en mogen (strax) al blij zijn dat we weer in gesprek mogen komen waarbij we de validiteit van onze punten (MH17/Ukraine/Nepnieuws/vulin) de komende 10 jaar in de vuilnisbak kunnen werpen.
Wie is hier nu werkelijk schuldig aan expansiedrift? Rusland of de EU? Daarover kun je echt van mening verschillen.

Je kunt de ene partij niet beschuldigen van eenzijdige propaganda als je vervolgens er zelf net zo hard aan meedoet.

Iets wat critici al jaren over dit onderwerp opschrijft, maar vervolgens door de pro-Europeanen wordt afgeschilderd als de Russische trol betaald door Poetin.

Dit klinkt toch net zo belachelijk als de vermeende geavanceerde Russische hack die later uit een 18 jarige Brabantse koker kwam? :')

Het debacle Zijlstra laat dit nog eens onomwonden zien. Nederland heeft zich internationaal voor paal gezet en heeft zijn altijd belerende vingertje keihard weten te stoten. Die zal voorlopig nog wel eventjes beschaamd ingetrokken blijven. En terecht.

Verder moet het politieke landschap danig worden omgeploegd. Hier staan oneerlijke politici met pure eigenbelangen in plaats van landsbelangen. Baantjes en carrièrejagers in plaats van oprechte idealisten. Die de politieke leugen als een algemeen goed en als instrument voor hun eigen functioneren accepteren. Totdat ze hard vallen. Zoals Zijlstra deed. Het kan op een gegeven moment niet uitblijven.
pi_177251075
quote:
6s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 16:31 schreef ikweethetookniet het volgende:
Rutte verwacht opvolger Zijlstra binnen enige weken
Minister-president Mark Rutte verwacht enige tijd nodig te hebben voor de opvolging van Halbe Zijlstra. ,,Dit was niet verwacht, je moet hier even de tijd voor nemen.’’ Rutte gaf op zijn wekelijkse persconferentie na de ministerraad aan een paar weken nodig te hebben.

Het moet iemand zijn met een klein ego :D :P

Rutte stelde dat de nieuwe minister van Buitenlandse Zaken aan een paar criteria moet voldoen: ,,Het moet iemand zijn die weet hoe Den Haag werkt, moet een klein ego hebben en naar Kamerleden toegaan in plaats van ze op het ministerie te ontvangen.’’ :D

Vanochtend hadden de ministers stilgestaan bij het verdriet over de vertrokken Zijlstra, die struikelde omdat hij in 2016 had gelogen voor het VVD-congres over een ontmoeting met Poetin. ,,Het heeft ons niet onberoerd gelaten. De lege stoel in de Trêveszaal maakte dat gevoel tastbaar.’’

Rutte had niet de indruk dat zijn politieke antenne hapert. :|W :|W
Het vertrek van zes liberale bewindslieden in de afgelopen jaren, daar hij was verantwoordelijk voor. ,,Maar ieder geval is anders. De conclusie dat het aan mij zou liggen is niet de mijne.’’ :|W :|W :|W

https://www.ad.nl/politie(...)nige-weken~add89cc5/

Het is en blijft een enorme lul :( :r
Hele Volkskrant van vandaag druipt van de verhalen over Halbe, maar niets over deze reactie van Rutte, terwijl daar toch genoeg tijd voor was om dat mee te nemen. In plaats daarvan stelt mevrouw Righton die zo'n last had van een 'bezwaard gemoed', dat Rutte er nog niet vanaf is.
pi_177252110
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 11:41 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Hele Volkskrant van vandaag druipt van de verhalen over Halbe, maar niets over deze reactie van Rutte, terwijl daar toch genoeg tijd voor was om dat mee te nemen.
Heb je het stuk van Martin Sommer (Opinie pagina 5) ook echt gelezen?
pi_177252567
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 11:41 schreef Loekie1 het volgende:
In plaats daarvan stelt mevrouw Righton die zo'n last had van een 'bezwaard gemoed', dat Rutte er nog niet vanaf is.
Ik mag het toch zwaar hopen of niet?
pi_177253097
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 12:27 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]

Heb je het stuk van Martin Sommer (Opinie pagina 5) ook echt gelezen?
Wat staat daar dan?
  zondag 18 februari 2018 @ 17:00:30 #168
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_177280999
VVD-prominent na affaire-Zijlstra: 'Rutte blijft z'n mensen soms te lang steunen'

Premier Mark Rutte blijft soms te lang achter zijn mensen staan. Maar daar kiest Rutte bewust voor, ook al ondervindt hij daar bij bijvoorbeeld de val van Halbe Zijlstra ,,ontzettend veel schade'' van, stelt VVD-prominent Ben Verwaayen in het programma Buitenhof.

Rutte wil zijn mensen het vertrouwen geven dat ze op 'm kunnen rekenen, stelt Verwaayen, die al jaren geldt als een belangrijke raadgever van de premier. Soms maakt die ,,een taxatiefout'', zoals bij het uitkomen van Zijlstra's leugen over een ontmoeting met de Russische president Poetin. ,,Het is een misser dat niet op je radar te hebben", aldus Verwaayen.

De misser kostte de minister van Buitenlandse Zaken de kop, terwijl Rutte lang volhield dat hij kon aanblijven. ,,Maar de schade, dat mensen daar iets van vinden, neemt hij voor lief.'' Met het opdoemen van de houdbaarheidsdatum van de premier heeft dat alles volgens Verwaayen niets te maken.

'Op afstand blijven'
Nu Rutte op zoek moet naar een nieuwe minister van Buitenlandse Zaken valt ook de naam van Verwaayen weleens aan het Binnenhof. Maar de ondernemer en voormalig topman in de telecom zegt daar niets voor te voelen. Juist door ,,op afstand'' te blijven, behoudt Verwaayen zijn belangstelling voor de politiek, zei hij vandaag in de politieke talkshow.

https://www.ad.nl/politie(...)ng-steunen~a0c40048/

Rutte is dus een kneus, maar dat wisten we al ;)
pi_177281096
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 11:41 schreef Loekie1 het volgende:
In plaats daarvan stelt mevrouw Righton die zo'n last had van een 'bezwaard gemoed', dat Rutte er nog niet vanaf is.
Die zal wel niet wild om zich heen gaan slaan voordat deze ergens zeker van is toch?
pi_177282131
quote:
0s.gif Op zondag 18 februari 2018 17:05 schreef john2406 het volgende:

[..]

Die zal wel niet wild om zich heen gaan slaan voordat deze ergens zeker van is toch?
Je zag vanmiddag dat Buitenhof de jacht opende op Rutte.
pi_177282503
ik word nog steeds misselijk als ik naar die leugenaar zijlstra kijk. bah, wat een gevaarlijke gek is dat zeg :r!
There are only 151 Pokémon.
pi_177282708
Ik vond dit Volkskrant stuk wel goed, weet niet of het al gepost is https://www.volkskrant.nl(...)-in-elkaar~a4570230/

Complete reconstructie van de hele affaire.
٩๏̯͡๏)۶
pi_177282925
Waarom Rutte goed is, is omdat ie in evenwicht is. Een VVD'er is op zijn best als hij eenvoudig blijft. Rutte doet alles op de fiets, heeft een oude telefoon, geen groot ego.
En daar houden mensen van.
Bij Zijlstra was dat niet in evenwicht, ook al leek dat aan de buitenkant misschien wel zo.
pi_177284032
quote:
0s.gif Op zondag 18 februari 2018 18:23 schreef Loekie1 het volgende:
Waarom Rutte goed is, is omdat ie in evenwicht is. Een VVD'er is op zijn best als hij eenvoudig blijft. Rutte doet alles op de fiets, heeft een oude telefoon, geen groot ego.
En daar houden mensen van.
Bij Zijlstra was dat niet in evenwicht, ook al leek dat aan de buitenkant misschien wel zo.
Goed dat jij het mij vertellen doet ik wist het nog niet, met andere woorden het interesseert mij niet al veegt die met zijn blote handen zijn gat af!
Misschien vindt die dat nog normaal ook aangezien deze normaal niet nader specificeren doet toch?

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 18-02-2018 19:32:05 ]
  zondag 18 februari 2018 @ 20:35:10 #175
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_177285647
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 08:27 schreef Elzies het volgende:
Wie is hier nu werkelijk schuldig aan expansiedrift? Rusland of de EU? Daarover kun je echt van mening verschillen.
Beide waarbij ik heel goed snap dat alles draait om macht..... over mijn, jouw en niets (willen te) vermoedende mensen hun rug. Het merendeel van de mensen schiet hier niets mee op.
Laten we ons niet te veel afleiden door (ooit omhoog) gevallen minkukel Zijlstra, dat was slechts een loper die is opgeofferd.

quote:
....
Het debacle Zijlstra laat dit nog eens onomwonden zien. Nederland heeft zich internationaal voor paal gezet en heeft zijn altijd belerende vingertje keihard weten te stoten. Die zal voorlopig nog wel eventjes beschaamd ingetrokken blijven. En terecht.....
Je antwoord lijkt mij vreemd genoeg ook het doel te zijn: Halbe als MinBuZa publiekelijk te laten struikelen waarmee voorlopig (nu voortaan als hypocriet bekendstaand) Nederland de mond is gesnoerd.

Ik krijg wel een vreemd gevoel dat zg. relatief krachtdadige(r) figureren aan de rechterzijde van het politieke spectrum, zo; beetje bij beetje worden gekortwiekt.
Wanneer Zijlstra Sociale Zaken had gedaan, zou er nauwelijks iets aan de hand zou zijn geweest.
Zijlstra was al kwetsbaar voordat hij startte en dat had Rutte met zijn cohorten die bij dat podiumverhaal stonden mee te klappen, toch echt moeten weten.

[ Bericht 0% gewijzigd door Vallon op 18-02-2018 20:51:41 ]
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  zondag 18 februari 2018 @ 21:09:26 #176
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_177286493
Rutte heeft gehuild om Zijlstra

Premier Rutte heeft gehuild om het vertrek van minister Halbe Zijlstra. Zijn partijgenoot trad af na een leugen over een bezoek aan Poetin en Rutte was daar hevig geëmotioneerd door. Dat zegt de minister-president zondagavond bij de WNL Op Zondag Special, waarin hij bijna een uur lang een persoonlijk gesprek heeft.

De minister-president stelt dat hij „enorme emotie” bij het aftreden voelde. :|W Toen hij dinsdagochtend, voor het debat met de Kamer, bij Zijlstra langs kwam, hebben de twee samen op de afgelopen tijd terug gekeken. En daarbij vloeiden tranen, bevestigde Rutte. _O- _O- _O- Terugkijkend erkent de premier nog steeds dat hij in de afhandeling van deze situatie „een inschattingsfout” heeft gemaakt. „Maar ik laat iemand niet zomaar vallen.”

’Echt een kanjer kwijt’ :|W :|W
Volgens Rutte is het kabinet „echt een kanjer” kwijtgeraakt. Desgevraagd zegt de VVD-leider dat het een „heel goed idee” zou zijn als een vrouw Zijlstra opvolgt als minister van Buitenlandse Zaken.

Premier Mark Rutte vindt de samenwerking met de PVV de grootste fout in zijn politieke carrière. Hij noemt bij WNL zijn eerste kabinet, waarin de partij van Wilders een gedoogrol speelde, ’een experiment’. Op de vraag of hij helemaal niet met de partij had moeten samenwerken zegt hij dat echter ook weer niet te weten, omdat die partij veel stemmen kreeg.

In de uitzending zegt Rutte dat hij in Klaas Dijkhoff, momenteel VVD-fractieleider in de Tweede Kamer, nu al een geschikte opvolger ziet. „Ik vind het een uitzonderlijk talent.” Diezelfde Dijkhoff zegt vanavond in een uitzending van College Tour echter dat hij ’niet bij voorbaat te porren’ is voor het premierschap.

Tikje voor Baudet
Thierry Baudet, de voorman van Forum voor Democratie, krijgt een tikje van de premier in het WNL-programma. Een campagnespotje van Baudet over de ’aftapwet’ waarin gezegd wordt dat de nieuwe wet regelt dat de overheid straks bijvoorbeeld kan kijken met wie je date, noemt Rutte ’nepnieuws’. Rutte zegt dat hij nog niet met Baudet, zonder camera’s, om tafel heeft gezeten. „Het zit me heel erg dwars dat hij twijfel heeft gezaaid over de onafhankelijkheid van het MH17-onderzoek.”

De uitzending is vanavond om 23:00 uur op NPO 1.

https://www.telegraaf.nl/(...)-gehuild-om-zijlstra

Ik zeg GAY :7
  zondag 18 februari 2018 @ 21:14:59 #177
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_177286652
VVD-prominent Verwaayen kritisch over optreden Rutte in kwestie-Zijlstra _O_ _O_

Buitenhof@Buitenhoftv
'Het is een misser dat niet op je radar te hebben,' zegt Ben @Verwaayen over het feit dat Rutte de gevolgen van de leugen van Zijlstra onderschatte #buitenhof

VVD-prominent Ben Verwaayen is kritisch over het optreden van premier Rutte in de kwestie-Zijlstra. Rutte wist al eind januari van een fout van de inmiddels afgetreden minister van Buitenlandse Zaken, maar taxeerde die niet als een politieke doodzonde. "Het is een misser om dat niet op je radar te hebben", zei Verwaayen in het tv-programma Buitenhof. ^O^

Hij vindt niet dat deze misser laat zien dat de 'houdbaarheidsdatum' van premier Rutte in zicht komt. Rutte zelf noemde zijn taxatie deze week in een Kamerdebat een "inschattingsfout".

Verwaayen was topman bij grote telecombedrijven als Alcatel-Lucent en British Telecom. Hij schreef in 2006 het verkiezingsprogramma van de VVD en geldt al jaren als een vertrouweling van de VVD-top.

https://nos.nl/artikel/22(...)westie-zijlstra.html

VVD van binnenuit opblazen altijd ^O^ ^O^ ^O^
Mark je bent om te :r en je dagen zijn geteld *O* *O* *O*
:W :W :W :W Ga maar lekker Zijlstra kontje bonken 8-)
  zondag 18 februari 2018 @ 21:19:48 #178
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_177286752
Adviseur Rutte geeft toe: hij heeft lak aan de mening van de kiezer

“Dat mensen daar iets van vinden neemt hij voor lief.”

Vandaag mocht VVD-prominent Ben Verwaayen op komen draven bij het tv-programma Buitenhof om daar te vertellen wat hij van ZijlstraGate vond. Of HalbeGate, zo je wil.

Aangezien Verwaayen een adviseur is van premier Rutte verwacht je dat hij heel politiekcorrect uit de hoek zou komen en de premier zou verdedigen. Nou, blijkbaar beseft zelfs deze VVD’er dat je niet alles met de mantel der liefde kan bedekken. Hij gaf namelijk ruiterlijk toe dat het een fout van jewelste was van Rutte dat hij Zijlstra’s gelieg over een nepontmoeting met Vladimir Poetin niet op zijn radar had.

Tot zover het eerlijke verhaal van Verwaayen. Daarna begon het gedraai meteen. De reden dat Rutte die fout maakte is, namelijk, dat hij gewoon heel loyaal is aan ‘zijn’ mensen. In dit geval was dat “een taxatiefout,” maar ja, hij wil echt dat zijn vrienden weten dat ze op hem kunnen rekenen.

En dan komt het:
“Maar de schade, dat mensen daar iets van vinden, neemt hij voor lief.”
Even voor de duidelijkheid, Verwaayen zegt feitelijk dat Rutte lak heeft aan de mening van de kiezer — van jou en mij. Dat de helft van de Nederlanders vindt dat hij op dient te stappen vanwege zijn gebrek aan daadkracht tijdens HalbeGate interesseert hem geen moer.

Misschien moeten we hem dat niet eens kwalijk nemen. Zolang de VVD met voorsprong de grootste partij is in de peilingen heeft hij immers ook helemaal geen reden om te vertrekken. Virtueel is de VVD nog de enige grote partij van Nederland. Voor de rest zijn er alleen maar middelgrote en kleine partijen.

En dat hebben wij als kiezers alleen maar aan onszelf te danken. Als puntje bij paaltje komt blijven we namelijk toch gewoon op de VVD en Rutte stemmen, hoeveel fouten hij ook maakt en hoe vaak ook blijkt dat hij volstrekt incompetent is. _O_ _O_

http://www.dagelijksestan(...)ening-van-de-kiezer/

Sow dit is tenminste duidelijk :7
Koekoek Mark we beginnen vast te :W :W :W
pi_177286827
quote:
6s.gif Op zondag 18 februari 2018 21:19 schreef ikweethetookniet het volgende:
Adviseur Rutte geeft toe: hij heeft lak aan de mening van de kiezer

“Dat mensen daar iets van vinden neemt hij voor lief.”

Vandaag mocht VVD-prominent Ben Verwaayen op komen draven bij het tv-programma Buitenhof om daar te vertellen wat hij van ZijlstraGate vond. Of HalbeGate, zo je wil.

Aangezien Verwaayen een adviseur is van premier Rutte verwacht je dat hij heel politiekcorrect uit de hoek zou komen en de premier zou verdedigen. Nou, blijkbaar beseft zelfs deze VVD’er dat je niet alles met de mantel der liefde kan bedekken. Hij gaf namelijk ruiterlijk toe dat het een fout van jewelste was van Rutte dat hij Zijlstra’s gelieg over een nepontmoeting met Vladimir Poetin niet op zijn radar had.

Tot zover het eerlijke verhaal van Verwaayen. Daarna begon het gedraai meteen. De reden dat Rutte die fout maakte is, namelijk, dat hij gewoon heel loyaal is aan ‘zijn’ mensen. In dit geval was dat “een taxatiefout,” maar ja, hij wil echt dat zijn vrienden weten dat ze op hem kunnen rekenen.

En dan komt het:
“Maar de schade, dat mensen daar iets van vinden, neemt hij voor lief.”
Even voor de duidelijkheid, Verwaayen zegt feitelijk dat Rutte lak heeft aan de mening van de kiezer — van jou en mij. Dat de helft van de Nederlanders vindt dat hij op dient te stappen vanwege zijn gebrek aan daadkracht tijdens HalbeGate interesseert hem geen moer.

Misschien moeten we hem dat niet eens kwalijk nemen. Zolang de VVD met voorsprong de grootste partij is in de peilingen heeft hij immers ook helemaal geen reden om te vertrekken. Virtueel is de VVD nog de enige grote partij van Nederland. Voor de rest zijn er alleen maar middelgrote en kleine partijen.

En dat hebben wij als kiezers alleen maar aan onszelf te danken. Als puntje bij paaltje komt blijven we namelijk toch gewoon op de VVD en Rutte stemmen, hoeveel fouten hij ook maakt en hoe vaak ook blijkt dat hij volstrekt incompetent is. _O_ _O_

http://www.dagelijksestan(...)ening-van-de-kiezer/

Sow dit is tenminste duidelijk :7
Koekoek Mark we beginnen vast te :W :W :W
Dat was bij een Verheijen of een Opstelten en Teeven nog niet helemaal doorgedrongen? Het boeit hem niet, want hij wordt er bij de volgende verkiezingen niet op afgerekend. Wanen zich letterlijk onaantastbaar.
pi_177286932
quote:
6s.gif Op zondag 18 februari 2018 21:09 schreef ikweethetookniet het volgende:
Rutte heeft gehuild om Zijlstra

Premier Rutte heeft gehuild om het vertrek van minister Halbe Zijlstra. Zijn partijgenoot trad af na een leugen over een bezoek aan Poetin en Rutte was daar hevig geëmotioneerd door. Dat zegt de minister-president zondagavond bij de WNL Op Zondag Special, waarin hij bijna een uur lang een persoonlijk gesprek heeft.

De minister-president stelt dat hij „enorme emotie” bij het aftreden voelde. :|W Toen hij dinsdagochtend, voor het debat met de Kamer, bij Zijlstra langs kwam, hebben de twee samen op de afgelopen tijd terug gekeken. En daarbij vloeiden tranen, bevestigde Rutte. _O- _O- _O- Terugkijkend erkent de premier nog steeds dat hij in de afhandeling van deze situatie „een inschattingsfout” heeft gemaakt. „Maar ik laat iemand niet zomaar vallen.”

’Echt een kanjer kwijt’ :|W :|W
Volgens Rutte is het kabinet „echt een kanjer” kwijtgeraakt. Desgevraagd zegt de VVD-leider dat het een „heel goed idee” zou zijn als een vrouw Zijlstra opvolgt als minister van Buitenlandse Zaken.

Premier Mark Rutte vindt de samenwerking met de PVV de grootste fout in zijn politieke carrière. Hij noemt bij WNL zijn eerste kabinet, waarin de partij van Wilders een gedoogrol speelde, ’een experiment’. Op de vraag of hij helemaal niet met de partij had moeten samenwerken zegt hij dat echter ook weer niet te weten, omdat die partij veel stemmen kreeg.

In de uitzending zegt Rutte dat hij in Klaas Dijkhoff, momenteel VVD-fractieleider in de Tweede Kamer, nu al een geschikte opvolger ziet. „Ik vind het een uitzonderlijk talent.” Diezelfde Dijkhoff zegt vanavond in een uitzending van College Tour echter dat hij ’niet bij voorbaat te porren’ is voor het premierschap.

Tikje voor Baudet
Thierry Baudet, de voorman van Forum voor Democratie, krijgt een tikje van de premier in het WNL-programma. Een campagnespotje van Baudet over de ’aftapwet’ waarin gezegd wordt dat de nieuwe wet regelt dat de overheid straks bijvoorbeeld kan kijken met wie je date, noemt Rutte ’nepnieuws’. Rutte zegt dat hij nog niet met Baudet, zonder camera’s, om tafel heeft gezeten. „Het zit me heel erg dwars dat hij twijfel heeft gezaaid over de onafhankelijkheid van het MH17-onderzoek.”

De uitzending is vanavond om 23:00 uur op NPO 1.

https://www.telegraaf.nl/(...)-gehuild-om-zijlstra

Ik zeg GAY :7
Dit stuk pleit alleen maar voor Rutte.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 18 februari 2018 @ 22:22:19 #181
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_177287877
quote:
6s.gif Op zondag 18 februari 2018 21:09 schreef ikweethetookniet het volgende:
....
Volgens Rutte is het kabinet „echt een kanjer” kwijtgeraakt. Desgevraagd zegt de VVD-leider dat het een „heel goed idee” zou zijn als een vrouw Zijlstra opvolgt als minister van Buitenlandse Zaken.
...
De man van de VVD snapt het niet.... een kanjer die keihard loog...... ze begrijpen het niet.
Verder lees ik daar in het voorsorteren voor Hennis..... zal toch niet ?

NB: Los daarvan zou het een unicum zijn..... een vrouw als MinBuZa... tenzij je Kaag ziet als eerste vrouw....
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  zondag 18 februari 2018 @ 23:06:19 #182
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_177288630
quote:
1s.gif Op zondag 18 februari 2018 21:28 schreef KoosVogels het volgende:
Dit stuk pleit alleen maar voor Rutte.
Waarom? Omdat hij zich met z‘n tranen "mens toont"?
Ik zie vooral een geregisseerd mediaoffensief.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  zondag 18 februari 2018 @ 23:17:56 #183
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_177288852
Zit net wnl te kijken op nl1
Rick Nieman zit ook :o te kijken en te luisteren naar Rutte
En Rick is ook klaar met de lul ^O^
En Rutte zit weer te grijnzen
Om te :r :r
pi_177292468
quote:
7s.gif Op zondag 18 februari 2018 23:06 schreef Ringo het volgende:

[..]

Waarom? Omdat hij zich met z‘n tranen "mens toont"?
Ik zie vooral een geregisseerd mediaoffensief.
Vooral vanwege zijn uitlatingen over samenwerking met de PVV.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_177292736
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 09:32 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Vooral vanwege zijn uitlatingen over samenwerking met de PVV.
Wilders hield tijdens de Catshuisbesprekingen zijn rug recht en ging niet mee voor de uitverkoop van Nederland aan de EU alsmede de miljarden richting Griekenland.

Had Wilders dat wel gedaan dan zou de PVV vorig jaar nooit zijn gekozen tot de tweede partij van Nederland. Dus het is overduidelijk wie hier de juiste en vooral de éérlijke keuze heeft gemaakt.

Rutte borduurt voort op het economische succes van onze export maar dat ligt op het bordje van het bedrijfsleven, niet op het bordje van Rutte. Met Samson heeft Rutte vier jaar lang een ongekend afbraakbeleid gevoerd waar middels corruptie en schandalen de ene na de andere VVD politici het veld kon ruimen.

Rutte III zit nauwelijks in de startblokken en de interne corruptie gaat als vanouds verder. Nu Zijlstra, (altijd de bek vol over het nep nieuws wat door anderen wordt wordt gebezigd) om vervolgens samen met diens vazal voor het leugenaar schap Mark Rutte, de Nederlandse bevolking opnieuw keihard voor te liegen.

Rutte had samen met Zijlstra moeten aftreden. Aanblijven is geen optie meer. Elk restje politieke geloofwaardigheid is uitwringt. Het is over en uit voor Mark Rutte. :W
pi_177292779
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 09:49 schreef Elzies het volgende:

[..]

Wilders hield tijdens de Catshuisbesprekingen zijn rug recht en ging niet mee voor de uitverkoop van Nederland aan de EU alsmede de miljarden richting Griekenland.

Had Wilders dat wel gedaan dan zou de PVV vorig jaar nooit zijn gekozen tot de tweede partij van Nederland. Dus het is overduidelijk wie hier de juiste en vooral de éérlijke keuze heeft gemaakt.
Nadat Wilders was weggelopen, verloor de PVV bij de volgende TK-verkiezingen 9 zetels waardoor het totaal uit kwam op 15.

Blijkbaar was de kiezer dus niet zo gecharmeerd van dat laffe gedrag van Wilders.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_177292936
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 09:51 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nadat Wilders was weggelopen, verloor de PVV bij de volgende TK-verkiezingen 9 zetels waardoor het totaal uit kwam op 15.

Blijkbaar was de kiezer dus niet zo gecharmeerd van dat laffe gedrag van Wilders.
Omdat er een oneerlijke versie van het gebeuren werd gegeven die niet strookte met de werkelijkheid.

Maar goed, alle lastercampagnes en rechtszaken ten spijt, na vier jaar afbraakbeleid door Rutte & Samson kwamen veel Nederlanders tot het besef dat Wilders toentertijd bij het Catshuisoverleg niet voor niets voor deze eer had bedankt.

Ze werden Na Rutte II de tweede partij van Nederland. Rutte speelde zijn laatste verkiezingstroef zijn toneelrol als PVV premier inzake de Turkijerel, die hem natuurlijk heel goed uitkwam. De PvdA werd daarentegen op het hakblok geofferd. Weer kwam Rutte ermee weg.

Maar met zo'n slechte start. Rutte III haalt de eindstreep niet.
pi_177293004
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 09:59 schreef Elzies het volgende:

[..]

Omdat er een oneerlijke versie van het gebeuren werd gegeven die niet strookte met de werkelijkheid.

Maar goed, alle lastercampagnes en rechtszaken ten spijt, na vier jaar afbraakbeleid door Rutte & Samson kwamen veel Nederlanders tot het besef dat Wilders toentertijd bij het Catshuisoverleg niet voor niets voor deze eer had bedankt.

Ze werden Na Rutte II de tweede partij van Nederland. Rutte speelde zijn laatste verkiezingstroef zijn toneelrol als PVV premier inzake de Turkijerel, die hem natuurlijk heel goed uitkwam. De PvdA werd daarentegen op het hakblok geofferd. Weer kwam Rutte ermee weg.

Maar met zo'n slechte start. Rutte III haalt de eindstreep niet.
Vijf jaar later won de VVD opnieuw de verkiezingen en moest de PVV genoegen met 'slechts' 24 zetels (bizar dat Wilders nauwelijks heeft kunnen profiteren van de vluchtelingencrisis) en een plek in de oppositiebanken.

In de peilingen maakt de PVV intussen een vrije val; het aantal virtuele zetels is gedaald naar 14.
Dan doe je toch iets verkeerd als oppositiepartij. Zeker als je tegenover een kabinet staat dat niet bepaald geliefd is. De PVV weet daar totaal niet van te profiteren.

Nee, het is wel een beetje klaar met faalhaas Wilders.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_177293068
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 09:59 schreef Elzies het volgende:

[..]

Omdat er een oneerlijke versie van het gebeuren werd gegeven die niet strookte met de werkelijkheid.

Maar goed, alle lastercampagnes en rechtszaken ten spijt, na vier jaar afbraakbeleid door Rutte & Samson kwamen veel Nederlanders tot het besef dat Wilders toentertijd bij het Catshuisoverleg niet voor niets voor deze eer had bedankt.

Ze werden Na Rutte II de tweede partij van Nederland. Rutte speelde zijn laatste verkiezingstroef zijn toneelrol als PVV premier inzake de Turkijerel, die hem natuurlijk heel goed uitkwam. De PvdA werd daarentegen op het hakblok geofferd. Weer kwam Rutte ermee weg.

Maar met zo'n slechte start. Rutte III haalt de eindstreep niet.
pi_177293082
quote:
1s.gif Op zondag 18 februari 2018 23:17 schreef ikweethetookniet het volgende:
Zit net wnl te kijken op nl1
Rick Nieman zit ook :o te kijken en te luisteren naar Rutte
En Rick is ook klaar met de lul ^O^
En Rutte zit weer te grijnzen
Om te :r :r
Nieman last anders wel een even een Rutte special in nadat Zijlstra moest opstappen en Dijkhoff bij Collegetour campagnetechnisch niet zo goed uitkwam.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_177293214
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 10:02 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Vijf jaar later won de VVD opnieuw de verkiezingen en moest de PVV genoegen met 'slechts' 24 zetels (bizar dat Wilders nauwelijks heeft kunnen profiteren van de vluchtelingencrisis) en een plek in de oppositiebanken.

In de peilingen maakt de PVV intussen een vrije val; het aantal virtuele zetels is gedaald naar 14.
Dan doe je toch iets verkeerd als oppositiepartij. Zeker als je tegenover een kabinet staat dat niet bepaald geliefd is. De PVV weet daar totaal niet van te profiteren.

Nee, het is wel een beetje klaar met faalhaas Wilders.
Dat het klaar met Wilders zou zijn hoor ik al sinds 2004.

De PVV behoort simpelweg tot de grootste partijen van Nederland. De gevestigde kartelpartijen sluiten via een ondemocratisch cordon sanitair de PVV telkens uit. Dat is hun enige overgebleven optie om het succesverhaal van de PVV in te dammen.

In ruil daarvoor moeten ze telkens onmogelijke coalities smeden om nog aan de macht te blijven. Krijg je als kiezer er standaard een gratis conservatieve christelijke partij erbij wanneer je VVD of D66 stemt. Tja, alles voor de zittende macht. :')

De PVV zal met FvD zeker een zetelconcurrent erbij krijgen, maar dat maakt toch helemaal niets uit als je door de zittende kartelpartijen al bij voorbaat wordt uitgesloten? De onderliggende boodschap blijft staan als een huis en blijft de kiezer aanspreken.

Als gevolg hiervan versnippert het politieke klimaat steeds verder en verder zodat er straks nauwelijks nog voor de zittende partijen valt te formeren.
pi_177293263
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 10:15 schreef Elzies het volgende:

[..]

Dat het klaar met Wilders zou zijn hoor ik al sinds 2004.

De PVV behoort simpelweg tot de grootste partijen van Nederland. De gevestigde kartelpartijen sluiten via een ondemocratisch cordon sanitair de PVV telkens uit. Dat is hun enige overgebleven optie om het succesverhaal van de PVV in te dammen.

In ruil daarvoor moeten ze telkens onmogelijke coalities smeden om nog aan de macht te blijven. Krijg je als kiezer er standaard een gratis conservatieve christelijke partij erbij wanneer je VVD of D66 stemt. Tja, alles voor de zittende macht. :')

De PVV zal met FvD zeker een zetelconcurrent erbij krijgen, maar dat maakt toch helemaal niets uit als je door de zittende kartelpartijen al bij voorbaat wordt uitgesloten? De onderliggende boodschap blijft staan als een huis en blijft de kiezer aanspreken.

Als gevolg hiervan versnippert het politieke klimaat steeds verder en verder zodat er straks nauwelijks nog voor de zittende partijen valt te formeren.
Feit blijft dat de huidige coalitie niet bepaald populair is onder kiezers. Normaliter behoort de oppositie daarvan te profiteren. Vooral zo'n roeptoeter als Wilders. Maar het tegendeel is waar. De PVV levert juist zetels in terwijl de partij zou moeten floreren onder deze omstandigheden.

Dat geeft te denken.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_177293364
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 09:59 schreef Elzies het volgende:

[..]

Rutte III haalt de eindstreep niet.
Jij bent toch die user die 5 jaar lang heeft geroepen dat Rutte II de eindstreep niet zou halen :D
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_177293382
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 10:18 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Feit blijft dat de huidige coalitie niet bepaald populair is onder kiezers. Normaliter behoort de oppositie daarvan te profiteren. Vooral zo'n roeptoeter als Wilders. Maar het tegendeel is waar. De PVV levert juist zetels in terwijl de partij zou moeten floreren onder deze omstandigheden.

Dat geeft te denken.
Je hebt het over virtuele zetels net aan het begin van een nieuw kabinet.

Zoals we allemaal weten laten die zetels zich ook bepalen door de actualiteiten. Bovendien trekt FvD nu meer media aandacht naar zich toe dan de PVV. Daardoor lijken ze wat onzichtbaarder en dat zou de peilingen kunnen beïnvloeden.

Ik denk dat de komende gemeenteraadverkiezingen een eerste graadmeter voor veranderingen kunnen zijn. De PVV doet in dertig gemeentes mee. Ben benieuwd naar die uitslagen.

Zo verwacht ik ook dat FvD zetels zal weten binnen te halen in Amsterdam.

Maar vergeet niet de balans tussen de lokale partijen en de partijen gelieerd aan de zittende regeringspartijen. Hoe gaan die het doen?
pi_177293393
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 10:24 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Jij bent toch die user die 5 jaar lang heeft geroepen dat Rutte II de eindstreep niet zou halen :D
Je noemt dit toch geen politiek geloofwaardige eindstreep? :)
pi_177293417
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 10:25 schreef Elzies het volgende:

[..]

Je hebt het over virtuele zetels net aan het begin van een nieuw kabinet.
Dat maakt de situatie nog veel zorgwekkender voor de PVV. Want de partij doet het in de peilingen namelijk altijd stukken beter dan in het eggie.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_177315025
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 10:27 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat maakt de situatie nog veel zorgwekkender voor de PVV. Want de partij doet het in de peilingen namelijk altijd stukken beter dan in het eggie.
Gekozen tot de tweede partij van Nederland en dan nog blijven volhouden dat deze partij heeft verloren en is uitgespeeld?

Ik sta werkelijk verbaasd over het onlogische beredeneringsniveau van linkse mensen. Daar zitten in diens hoofd echt veel relevante draadjes los. :)
pi_177315421
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 09:22 schreef Elzies het volgende:

[..]

Gekozen tot de tweede partij van Nederland en dan nog blijven volhouden dat deze partij heeft verloren en is uitgespeeld?

Ik sta werkelijk verbaasd over het onlogische beredeneringsniveau van linkse mensen. Daar zitten in diens hoofd echt veel relevante draadjes los. :)
De PVV kon tweede partij worden omdat zij weinig concurrentie had. Daar is door de opkomst van het FvD verandering in gekomen. Dat zie je ook terug in de peilingen: Baudet blijft zetels winnen, terwijl de PVV alsmaar kleiner wordt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_177315749
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 09:41 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

De PVV kon tweede partij worden omdat zij weinig concurrentie had. Daar is door de opkomst van het FvD verandering in gekomen. Dat zie je ook terug in de peilingen: Baudet blijft zetels winnen, terwijl de PVV alsmaar kleiner wordt.
Maar dat is toch geen drama? Zo werkt de politiek nu eenmaal.

Pechtold begon als lijsttrekker met een deceptie van drie schamele zetels.

PvdA wonderboy Asscher viel terug naar een historisch laag aantal van negen zetels.

De PVV werd tweede terwijl de gehele wereldpers aandachtig stond te kijken. So what? Desondanks toch een prima prestatie?

Ik verwacht inderdaad dat FvD zeteltjes zal afsnoepen van de PVV. Maar dat betekent toch niet dat er een man overboord is?

Baudet is in vergelijking met Wilders nog jong en onervaren. De wijze waarop Baudet zich toen liet afschepen door Dijkhof zou Wilders nooit zijn gebeurd. Kwestie van ervaring.

Wat ik veel belangrijker vind is dat de invloed van de zittende kartelpartijen wordt ingebonden. We zien dat het politieke klimaat versnippert en coalitievorming steeds moeilijker wordt. Dat proces zal doorgaan totdat de zittende kartelpartijen gaan beseffen dat het volhouden van een ondemocratisch cordon sanitair ook hen schade zal opleveren.

En verder is het gewoon tijd dat Mark Rutte opstapt. De man is een notaire leugenaar die het beeld van de politiek danig heeft beschadigd. Het wordt tijd voor een nieuw en meer geloofwaardig beeld van de politiek. Dat kan niet meer met deze zittende kartelpolitici. Hun tijd is geweest en het is in het landsbelang dat deze generatie politici plaats maakt voor nieuwe gezichten.
pi_177315818
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 10:00 schreef Elzies het volgende:

[..]

Maar dat is toch geen drama? Zo werkt de politiek nu eenmaal.

Pechtold begon als lijsttrekker met een deceptie van drie schamele zetels.

PvdA wonderboy Asscher viel terug naar een historisch laag aantal van negen zetels.
Tsja, en terwijl de PvdA weer aan stijgen is in de peilingen (want oppositiepartij), levert de PVV juist zetels in.

Veel kiezers raken uitgekeken op Wilders en zijn PVV.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')