abonnement Unibet Coolblue
pi_177166273
Ik denk Klaver. Die heeft de Oscar wel verdient.
pi_177166276
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 22:09 schreef Molurus het volgende:

[..]

Ja, zeker de helft van die tegenstemmers zou al in principe nooit voor een motie van Wilders stemmen.
Wat ik ronduit stompzinnig vind.
Mocht Wilders een keer een goed voorstel hebben dan kun je hem wat mij betreft daarin gewoon steunen.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
pi_177166320
Ik begrijp wel waarom de meeste partijen geen digitale stemcomputers in de kamer willen. Dan ziet de burger wie er daadwerkelijk voor en tegen stemt ;) Was een goeie van Baudet destijds. Het is wel duidelijk voor wie ze daar zitten :)
pi_177166327
Was ik er bijna ingetrapt. 8)7 Hoe dom ben ik. 8)7 Dacht echt dat Klaver en Asscher het echt meende wat ze zeiden. 8)7
pi_177166346
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 22:18 schreef Tanatos het volgende:

[..]

Wat ik ronduit stompzinnig vind.
Mocht Wilders een keer een goed voorstel hebben dan kun je hem wat mij betreft daarin gewoon steunen.
Natuurlijk. Maar ik kan me ook wel iets voorstellen bij de intuitie dat het verdacht is dat een voorstel van Wilders komt.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_177166365
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 22:20 schreef Braindead2000 het volgende:
Was ik er bijna ingetrapt. 8)7 Hoe dom ben ik. 8)7 Dacht echt dat Klaver en Asscher het echt meende wat ze zeiden. 8)7
Het kartel....... BESTAAT!!!!!
paypal.me/taaladvies
pi_177166403
Ach niemand wil verantwoordelijk zijn voor (dure) nieuwe verkiezingen en wederom een ellenlange formatie. Het zou te mooi zijn geweest als het kabinet was gevallen om zoiets imbeciels als de fantasiesprookjes van geopolitiek genie Halve Zoolstra.
pi_177166422
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 22:20 schreef Molurus het volgende:

[..]

Natuurlijk. Maar ik kan me ook wel iets voorstellen bij de intuitie dat het verdacht is dat een voorstel van Wilders komt.
Ik blijf hopen dat politici in ieder geval proberen rationeel te zijn.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
pi_177166423
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 22:21 schreef Pleun2011 het volgende:
Ach niemand wil verantwoordelijk zijn voor (dure) nieuwe verkiezingen en wederom een ellenlange formatie. Het zou te mooi zijn geweest als het kabinet was gevallen om zoiets imbeciels als de fantasiesprookjes van geopolitiek genie Halve Zoolstra.
Enige wat ze willen is hun baantje behouden, verder helemaal niks.
pi_177166521
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 22:22 schreef Tanatos het volgende:

[..]

Ik blijf hopen dat politici in ieder geval proberen rationeel te zijn.
paypal.me/taaladvies
pi_177166553
quote:
11s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 22:21 schreef Taaladvies het volgende:

[..]

Het kartel....... BESTAAT!!!!!
Als die 2 partijen de motie hadden gesteund dan was er nog niks aan de hand, het kabinet was gewoon blijven zitten, het was alleen ietsje schadelijker geweest. Maar zelfs dat wilde PVDA en GL niet riskeren. |:(
pi_177166649
Nieuwe minister BUZA:
paypal.me/taaladvies
pi_177166660
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 22:22 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Enige wat ze willen is hun baantje behouden, verder helemaal niks.
Klopt. Daarom zat ik ook met een milde grijns en kromme tenen naar de afscheidsrede van Zijlstra te kijken. Blablala..gediend in landsbelang.. snik in stem..blabla.. Wat een gelul in de ruimte. Hij had maar 1 belang en dat was zijn eigen mooie carrière. Heb hem altijd een eikel gevonden dus het leedvermaak is groot.
pi_177166674
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 22:27 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Klopt. Daarom zat ik ook met een milde grijns en kromme tenen naar de afscheidsrede van Zijlstra te kijken. Blablala..gediend in landsbelang.. snik in stem..blabla.. Wat een gelul in de ruimte. Hij had maar 1 belang en dat was zijn eigen mooie carrière. Heb hem altijd een eikel gevonden dus het leedvermaak is groot.
Maarja Rutte zit er nog, evenals die andere honden.
pi_177166681
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 22:27 schreef Taaladvies het volgende:
Nieuwe minister BUZA:
[ afbeelding ]
Flikker eens lekker op met die baantjeszieke VVDers.
pi_177166764
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 22:28 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Flikker eens lekker op met die baantjeszieke VVDers.
Dat VVD'ers baantjesziek zijn is niet het probleem, maar dat ze voor al hun (voormalige en toekomstige) werkgevers blijven werken des te meer.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
pi_177166841
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 22:31 schreef Tanatos het volgende:
Op
En dat ze niet het landsbelang dienen, maar voor eigen gewin.
pi_177167304
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 22:27 schreef Taaladvies het volgende:
Nieuwe minister BUZA:
[ afbeelding ]
Alles beter dan PLO Sigrid.
pi_177167379
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 22:31 schreef Tanatos het volgende:

[..]

Dat VVD'ers baantjesziek zijn is niet het probleem, maar dat ze voor al hun (voormalige en toekomstige) werkgevers blijven werken des te meer.
Zijlstra heeft hiermee toch echt geen wit voetje gehaald bij Shell.
  dinsdag 13 februari 2018 @ 22:50:53 #270
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_177167452
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 22:19 schreef Poepz0r het volgende:
Ik begrijp wel waarom de meeste partijen geen digitale stemcomputers in de kamer willen. Dan ziet de burger wie er daadwerkelijk voor en tegen stemt ;) Was een goeie van Baudet destijds. Het is wel duidelijk voor wie ze daar zitten :)
Jij denkt dat dat niet allemaal geregistreerd wordt?
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_177167482
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 22:49 schreef Chai het volgende:

[..]

Zijlstra heeft hiermee toch echt geen wit voetje gehaald bij Shell.
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 20:29 schreef Tanatos het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd wat Shell ervan vind.
Gezien VVD politicus zal hij wel voor en achter het toneel grondig afgeserveerd zijn.
Gelukkig voor hem was Vitol al grotendeels weg daar.

En ach, hij duikt vast wel op bij een lobby-clubje van een andere bedrijfstak.
Alhoewel ook in dat opzicht zijn vooruitzichten door deze blunder vele malen slechter zijn geworden.
Misschien nog een VVD bestuurder op de bus, ik kan het alleen maar toejuichen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Tanatos op 13-02-2018 23:04:44 ]
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
pi_177167661
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 22:21 schreef Pleun2011 het volgende:
Ach niemand wil verantwoordelijk zijn voor (dure) nieuwe verkiezingen en wederom een ellenlange formatie. Het zou te mooi zijn geweest als het kabinet was gevallen om zoiets imbeciels als de fantasiesprookjes van geopolitiek genie Halve Zoolstra.
^O^

Zijlstra :')
pi_177169317
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 22:04 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Je munt, je land, je soevereiniteit, je grenzen, je welvaart opgeven om heel de wereld te helpen en heel de wereld hier uit te nodigen is in mijn boek links.
Johhh.... gooi dat boek in de prullenbak en wordt eens volwassen
pi_177169354
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 22:21 schreef Pleun2011 het volgende:
Ach niemand wil verantwoordelijk zijn voor (dure) nieuwe verkiezingen en wederom een ellenlange formatie. Het zou te mooi zijn geweest als het kabinet was gevallen om zoiets imbeciels als de fantasiesprookjes van geopolitiek genie Halve Zoolstra.
Er is nog nooit een links kabinet geweest in Nederland. En altijd een rechtse kamermeerderheid.
Dat zou ik anders willen zien.
Maar een motie van wantrouwen tegen Rutte aannemen is ontslag van de hele regering , is nieuwe verkiezingen, is 6 maanden slopende formatie en in heel 2018 word er weinig innovatiefs gedaan door de regering. Dat kan immers niet met een demissionair kabinet.
En dan komt er toch weer een rechts kabinet of iets wat op het midden lijkt..... en zo'n middenkabinet doet een deelnemende linkse partij de daaropvolgende verkiezingen verliezen.
Wat schiet je daar nou mee op ??
De overwegingen van PvdA en GL om nu niet het kabinet te laten vallen is gewoon gezond verstand gebruiken.
pi_177169414
Wilders verweet Rutte artikel 68 van de grondwet te overtreden
quote:
Artikel 68 De ministers en de staatssecretarissen geven de kamers elk afzonderlijk en in verenigde vergadering mondeling of schriftelijk de door een of meer leden verlangde inlichtingen waarvan het verstrekken niet in strijd is met het belang van de staat.
http://maxius.nl/grondwet/artikel68

Maar heeft Rutte dan 'verlangde inlichtingen" geweigerd?
Als een kamerlid geen vragen stelt volgens de procedures dan geldt artikel 68 niet.
Het is duidelijk dat Rutte het leugentje in de doofpot wilde houden. Maar wist hij voor zondag ook dat de oorspronkelijke bron de uitleg van Zijlstra afwees ?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')