abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_177159668
registreer om deze reclame te verbergen
Om even te beginnen met een kort verhaaltje.

Ik heb vrijwel mijn gehele leven in Nederland gewoond, hier ook mijn opleiding genoten en de eerste werkervaring opgedaan. Echter heb ik mij hier nooit echt voor de volle 100% thuis gevoeld en merk ik dat die klik er ook nooit gaat komen.

Vandaar dus de keuze om eens over de grens te kijken. Ik heb momenteel werk en kan dus vanuit alle rust eens wat rondkijken naar wat de mogelijkheden daartoe zijn.

Echter, mijn CV is in het Nederlands omdat ik mij altijd op de Nederlandse arbeidsmarkt gericht heb, deze ben ik nu aan het vertalen naar het Engels, zijn hier bepaalde zaken die ik niet moet vergeten?

Alvast bedankt voor degene die mij willen/kunnen helpen. :)
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_177160488
Op welke markt richt je je? Ik bedoel als je op Amerikaanse bedrijven richt kun je je beter naar hun verwachtingen schikken, indien je op Britse bedrijven richt naar hun, etc etc

Belangrijkste is dat je domme taalfouten vermijdt.
pi_177236929
CV is ontvangen en krijg binnenkort bericht.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_177236948
registreer om deze reclame te verbergen
Ik richt me op Zuid-Europa als je Nederland zat bent, ga je natuurlijk niet naar GB of Duitsland :P
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_177237007
Ja, want aan Engels heb je héél erg veel in Zuid Europa.

Om wat voor functies gaat het?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
pi_177237130
Dus hier een opleiding genieten en vervolgens oppleuren, nice.

Het gevoel dat je hier niet hoort is geheel wederzijds.

GEINTJUH!

On-topic: Goed om te zien dat je ambitie hebt. Ff je Frans,Spaans, Portugees bijwerken en gaan met die banana!

Tip: Schat je NL opleiding niet te laag in op je resumé.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')