abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_177158449
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 17:18 schreef Aardbeientaartjes het volgende:

[..]

Hij is tenminste eerlijk over een leugen
Daar komt hij dan wel een beetje laat mee niet waar?

quote:
_O-
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_177158545
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 17:18 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Is het niet tijd dat Rutte ook eens zijn ontslag in dient?

Onlangs nog verklaarde Rutte dat Zijlstra nog steeds geloofwaardig was en aan kon blijven. 2 dagen later stapt hij op. HEt is niet de eerste keer dat Rutte een dergelijke grove inschattingsfout maakt. Hetzelfde heeft hij namelijk tot het eind volgehouden bij:

- Teeven
- Opstelten
- Keizer
- Van der Steur

Of Rutte stelt partijbelang boven landsbelang of hij maakt wel erg grove inschattingsfouten. In beide gevallen niet geschikt als premier.
Loyaliteit is een bewonderenswaardige eigenschap. Dat hij tot het eind achter zijn partijgenoten/vrienden is blijven staan siert hem imo. Doet niets af aan het feit dat Zijlstra terecht is opgestapt.
pi_177158719
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 18:36 schreef Loekie1 het volgende:
Ik vind trouwens dat hij een tweede kans had mogen krijgen. Het is gebeurd vr zijn ministerschap en hij zou de meest betrouwbare zijn geworden vanaf nu.

Op radio 1 was het twee dagen een hetze, zo blij dat ze de aandacht van Barth en Lucebert konden af halen.
Dat had simpelweg niet gekund, niemand in het buitenland zou deze minister nog vertrouwen.
٩๏̯͡๏)۶
pi_177158770
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 18:32 schreef Loekie1 het volgende:
Dat degene die ik zo ongeveer het meest integer van het kabinet had ingeschat, zo'n fout maakt. :N
Ik vond het altijd al een gluiperd.
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
pi_177159025
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 18:37 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Dat kan je hem moeilijk verwijten. Mensen die affiniteit met de VVD hebben deugen meestal niet (enkele uitzonderingen daargelaten). Logisch dat dit dan ook een bepaald slag volk aantrekt.

Maar inderdaad, de tijd van weglachen is onderhand een keer voorbij.
Dat deze niet direct afgestraft wordt geeft aan dat de adepten zich even gedeisd houden. :D ;) Even de storm laten overtrekken. Stil zitten als je geschoren wordt. :)

Edit: as we speak doet ie :'( De vrouw vindt het toch wel "sneu" voor de man. :{
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_177159110
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 18:27 schreef Hamzoef het volgende:
Nu eens uitvogelen in hoeverre hard te maken is dat Rutte hiervan op de hoogte was, en daar tegen ageren.
HAHAHA

Aldus Rutte
wooblabalurg
  dinsdag 13 februari 2018 @ 19:16:13 #57
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_177159236
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 18:14 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Normaal ben ik het redelijk met jouw posts eens (beleggingen/rente uitgezonderd). Deze kan ik echt niet plaatsen?

Hoezo jammer? Of ben je sarcastisch?
nee. Zijlstra zou een zwakke plek in het kabinet geweest blijven. Daarom vind ik het jammer.

Wat interessanter: wat is jouw visie op de rente dan?
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_177159302
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 18:57 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Dat had simpelweg niet gekund, niemand in het buitenland zou deze minister nog vertrouwen.
In Nederland ook niet.

Het is dat hij in "stijl" is vertrokken maar iemand die toegegeven heeft ergens bewust over te hebben gelogen, en zeker in een zaak die door de landelijke en delen van de internationale media van minuut tot minuut is gevolgd kan een positie van enige betekenis wel op z'n buik schrijven. Zelfs in het low-level management wil je zo iemand niet, ook al is iemand buiten zoiets nog zo competent.
pi_177159357
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 19:16 schreef LXIV het volgende:
nee. Zijlstra zou een zwakke plek in het kabinet geweest blijven. Daarom vind ik het jammer.
Zo bezien heb je zeker een punt inderdaad. Maar goed, de oppositie moet nu eens doorpakken richting Rutte, maar zal wel niet gebeuren.

quote:
1s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 19:16 schreef LXIV het volgende:
wat is jouw visie op de rente dan?
Ik ben daar sterk tegen. Rente werkt als een soort belasting ten faveure van een elite toplaag. Door inflatie, is economische groei meestal noodzakelijk wat ten koste gaat van de de planeet, en ik ben sowieso eigenlijk tegen inkomen wat niet afkomstig is uit arbeid (werk).
pi_177159401
Edit

[ Bericht 84% gewijzigd door #ANONIEM op 13-02-2018 19:23:23 ]
  dinsdag 13 februari 2018 @ 19:23:14 #61
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_177159411
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 19:21 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Zo bezien heb je zeker een punt inderdaad. Maar goed, de oppositie moet nu eens doorpakken richting Rutte, maar zal wel niet gebeuren.

[..]

Ik ben daar sterk tegen. Rente werkt als een soort belasting ten faveure van een elite toplaag. Door inflatie, is economische groei meestal noodzakelijk wat ten koste gaat van de de planeet, en ik ben sowieso eigenlijk tegen inkomen wat niet afkomstig is uit arbeid (werk).
Ok. Een visie waar ik ook wel begrip voor heb, maar we leven nu eenmaal in een wereld die ingericht is met rente en dividenden. Wat dat betreft blijf ik niet aan de zijlijn staan.
Verder ben ik sowieso een tegenstander van de gedachte dat economische groei/werkgelegenheid per definitie goed is. Het is veel vaker schadelijk, vooral in Nederland.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_177159433
Was stukje netter geweest als ie meteen na toegeven was opgestapt, maar oke.
pi_177160565
Dit vind ik eigenlijk erger:
'Ik moet de eerste Rus nog tegenkomen die zijn fouten zelf rechtzet.' Nu is bekend dat D66 nogal druk is met het Russische Gevaar. Maar om een keiharde leugen van onze eigen minister aan te grijpen om het Russische volk als geheel onbetrouwbaar te noemen, terwijl je intussen bij andere partijen overal racisme ziet, is van zo'n onwaarschijnlijke domheid dat ik mij afvraag of de journalist die het optekende er wel echt bij was toen Pechtold het zei.
https://www.volkskrant.nl(...)ht-bij-was~a4569239/

Pechtold die leuk uit de hoek wil komen net zoals Zijlstra bij de grote jongens wilde horen.
pi_177160574
foutje
  dinsdag 13 februari 2018 @ 20:26:50 #65
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_177161599
Hij had toch eerst gelogen en daarna daarover gelogen dat hij met zijn eerste leugen die baas van de Shell wilde beschermen? Gaat toch wel een stukje te ver dan, terecht dat hij opstapt.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  dinsdag 13 februari 2018 @ 20:29:01 #66
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_177161686
Afschuwelijke minister van Onderwijs trouwens. Tenhemelschreiend. Dus op zich gun ik hem dit wel.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_177161777
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 18:49 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Loyaliteit is een bewonderenswaardige eigenschap. Dat hij tot het eind achter zijn partijgenoten/vrienden is blijven staan siert hem imo. Doet niets af aan het feit dat Zijlstra terecht is opgestapt.
Dat siert hem helemaal niet. Als hij achter zijn partijgenoten wil staan moet hij geen premier worden. Dan heb je namelijk maar 1 doel: het Nederlandse volk en het landsbelang dienen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_177168164
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 18:27 schreef Hamzoef het volgende:
Nu eens uitvogelen in hoeverre hard te maken is dat Rutte hiervan op de hoogte was, en daar tegen ageren.
Jij bent tegen politieke leiders die liegen en bedriegen?
pi_177169242
Ahh...net als je denkt dat Nederland heeft voorkomen een modderfiguur te slaan door een liegende minister van buitenlandse zaken te ontslaan, kom je alweer bedrogen uit, want niemand minder dan de hoer van de Palestijnen mag die functie gaan invullen. Daar gaan we pas echt hoge ogen mee gooien in de toekomst. :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_177169441
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 00:49 schreef Hathor het volgende:
Ahh...net als je denkt dat Nederland heeft voorkomen een modderfiguur te slaan door een liegende minister van buitenlandse zaken te ontslaan, kom je alweer bedrogen uit, want niemand minder dan de hoer van de Palestijnen mag die functie gaan invullen. Daar gaan we pas echt hoge ogen mee gooien in de toekomst. :')
Je komt niet bijster intelligent over met deze post.
Dit, dus.
pi_177169827
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 01:23 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Je komt niet bijster intelligent over met deze post.
Gelukkig maar dan dat ik weet wie het zegt.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_177170274
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 01:23 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Je komt niet bijster intelligent over met deze post.
Jij bent ook maar een dimlicht.
  woensdag 14 februari 2018 @ 07:42:18 #73
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_177170976
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 18:36 schreef Loekie1 het volgende:
Ik vind trouwens dat hij een tweede kans had mogen krijgen. Het is gebeurd vr zijn ministerschap en hij zou de meest betrouwbare zijn geworden vanaf nu.

Op radio 1 was het twee dagen een hetze, zo blij dat ze de aandacht van Barth en Lucebert konden af halen.
Een tweede kans voor het vertellen van een grove leugen met geopolitieke consequenties? En daarna nog een leugen vertellen om zijn eigen ass te redden, waarna de poten helemaal onder zijn stoel zijn weggezaagd?
pi_177171306
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 07:42 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Een tweede kans voor het vertellen van een grove leugen met geopolitieke consequenties? En daarna nog een leugen vertellen om zijn eigen ass te redden, waarna de poten helemaal onder zijn stoel zijn weggezaagd?
Wie zonder zonde is, werpe de eerste steen.
  woensdag 14 februari 2018 @ 08:29:18 #75
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_177171321
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 08:27 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Wie zonder zonde is, werpe de eerste steen.
Dat klopt. Maar dit is gewoon niet integer en schadelijk voor ons land. Er hoeft ook verder geen hetze tegen de man gevoerd te worden, maar hij is gewoon ongeschikt voor deze functie nu.
pi_177171356
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 19:24 schreef havanagila het volgende:
Was stukje netter geweest als ie meteen na toegeven was opgestapt, maar oke.
Zijlstra en Rutte zijn allebei notaire leugenaars en beide hadden moeten opstappen.

Jammer dat de PVV-motie inzake het aftreden van Rutte het niet heeft gehaald.
pi_177171400
Ja, laat elk competent persoon opstappen vanwege een domme stap en laat de boel regeren door een stel zogeheten deugmensen die nooit iets fout doen maar alleen al door hun domme hersens continu verkeerde besluiten maken.
  woensdag 14 februari 2018 @ 08:39:48 #78
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_177171425
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 08:36 schreef Loekie1 het volgende:
Ja, laat elk competent persoon opstappen vanwege een domme stap en laat de boel regeren door een stel zogeheten deugmensen die nooit iets fout doen maar alleen al door hun domme hersens continu verkeerde besluiten maken.
Een domme stap? Sinds wanneer is het verzinnen van verhalen een domme stap? Dat soort acties heeft consequenties.
pi_177171446
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 08:39 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Een domme stap? Sinds wanneer is het verzinnen van verhalen een domme stap? Dat soort acties heeft consequenties.
Wat zouden die consequenties kunnen zijn? Denk je nou echt dat Nederland sowieso veel in de melk te brokkelen heeft op wereldniveau? Nederland heeft alleen zichzelf hiermee.
pi_177171494
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 08:36 schreef Loekie1 het volgende:
Ja, laat elk competent persoon opstappen vanwege een domme stap en laat de boel regeren door een stel zogeheten deugmensen die nooit iets fout doen maar alleen al door hun domme hersens continu verkeerde besluiten maken.
Leugenaar Zijlstra is geen competent persoon gebleken.

Pro-Europeanen en anti-Russen die de ander nepnieuwsberichten in hun schoenen willen schuiven blijken juist degene te zijn die zich eraan schuldig maken.

Ach, die conclusie heb ik al zo vaak opgeschreven. Dit is weer de zoveelste bevestiging van deze woorden.
  woensdag 14 februari 2018 @ 08:47:42 #81
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_177171506
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 08:41 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Wat zouden die consequenties kunnen zijn? Denk je nou echt dat Nederland sowieso veel in de melk te brokkelen heeft op wereldniveau? Nederland heeft alleen zichzelf hiermee.
Iedereen, inclusief Zijlstra zelf, besloot dat hij als Min BuZa te beschadigd was om door te gaan. Maar jij weet het beter?
pi_177171534
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 08:47 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Iedereen, inclusief Zijlstra zelf, besloot dat hij als Min BuZa te beschadigd was om door te gaan. Maar jij weet het beter?
Ik kijk er nu iets anders tegenaan.
pi_177171623
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 17:18 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Is het niet tijd dat Rutte ook eens zijn ontslag in dient?

Onlangs nog verklaarde Rutte dat Zijlstra nog steeds geloofwaardig was en aan kon blijven. 2 dagen later stapt hij op. HEt is niet de eerste keer dat Rutte een dergelijke grove inschattingsfout maakt. Hetzelfde heeft hij namelijk tot het eind volgehouden bij:

- Teeven
- Opstelten
- Keizer
- Van der Steur

Of Rutte stelt partijbelang boven landsbelang of hij maakt wel erg grove inschattingsfouten. In beide gevallen niet geschikt als premier.
Het laten vallen van Van der Steur vind ik nog steeds onterecht.
Keizer daarentegen had Rutte gelijk al weg moeten zenden.
pi_177172258
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 09:00 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Het laten vallen van Van der Steur vind ik nog steeds onterecht.
Keizer daarentegen had Rutte gelijk al weg moeten zenden.
Van der Steur is de meest incapabele ramdebiel die ik ooit gezien heb. Als je de nationale veiligheid van zo'n kneus wil laten afhangen ben je zelf ook niet helemaal lekker.
  woensdag 14 februari 2018 @ 10:45:00 #85
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_177173131
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 08:41 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Wat zouden die consequenties kunnen zijn? Denk je nou echt dat Nederland sowieso veel in de melk te brokkelen heeft op wereldniveau? Nederland heeft alleen zichzelf hiermee.

En we zijn op het journaal van Rossija 1.
Komen we eens op TV in Rusland hebben we dit weer.... :P :P
pi_177183520
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 23:17 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Jij bent tegen politieke leiders die liegen en bedriegen?
Wanneer dit niet ten goede van de gemeenschap is, uiteraard.
pi_177183606
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 08:36 schreef Loekie1 het volgende:
Ja, laat elk competent persoon opstappen vanwege een domme stap en laat de boel regeren door een stel zogeheten deugmensen die nooit iets fout doen maar alleen al door hun domme hersens continu verkeerde besluiten maken.
Ik moet altijd erg lachen om die posts van jou. _O_
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')