abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_177151039
Hi

Ik ben een homo van 26 jaar. Heel wat slechte relaties achter de rug. Bij mijn allereerste relatie van ongeveer een jaar ben ik meerdere keren vreemdgegaan. Daarna heb ik een paar jaar enkel wat avontuurtjes gehad. Mn ex ging wel verder, waar ik toen heel veel moeite mee had. Spijt van het uit maken en alles. Hun korte periode lastig gevallen. Sindsdien enkele relaties gehad van een jaar of twee jaar.

In bijna al die relaties ben ik ook weer vreemdgegaan. Uiteindelijk een goede relatie gehad waar ik echt dol op was. Vier maanden uiteindelijk. Toen maakte hij het uit, omdat hij bericht had gekregen van een van mijn exen dat ik alleen maar vreemd ga in relaties. Kreeg niet eens de kans om te bewijzen dat ik kon veranderen voor hem.

Kort erna kwam ik op een feestje een hele leuke man tegen. De eerste nacht meteen met hem het bed ingedoken. Ik kwam er alleen achter dat hij getrouwd is. Relatie van acht jaar al. Nu voelt dit echt als liefde. We zijn dus ook doorgegaan met daten. Nu zijn we al een paar maanden samen, maar hij is nog steeds niet weg bij zijn partner. Voor hem kan ik echt veranderen, maar ik heb het gevoel dat hij me aan het lijntje houdt. Hij heeft vaak gezegd dat hij weg wil bij zn partner, maar doet het niet.

Neig erna het met die reden uit te maken. Maar ik zal hem zo erg missen. Met zoveel faal relaties achter de rug snap ik niet waarom het me niet eens mee mag zitten met relaties. Leuke baan, ik woon goed, maar ik wil zo graag echte liefde ervaren. Nu weet ik dat ik met vreemdgaan niet bonus punten verdien, maar het is ook niet alsof ik de kans krijg om te veranderen.

Wat vinden jullie? Moet ik hem een deadline geven of gewoon uitmaken?
pi_177151396
Jullie neuken dus beide geregeld buiten de deur. Goede basis voor een relatie :N
pi_177151475
Ik snap dat hele 'ik krijg de kans niet om te veranderen' niet. Je kunt toch nu ook gewoon veranderen in hoe je met mensen omgaat? En een relatie met een getrouwde man past daar niet echt bij he. Je bedriegt alsnog iemand (zijn partner)

Je plaatst het met die uitspraak helemaal buiten jezelf. Je doet alsof er factoren zijn die eerst in orde moeten zijn voor je kunt veranderen

Daarnaast is het nogal een beetje slachtoffer gejank natuurlijk. Je hebt zelf de boel keer op keer verneukt. Dan krijg je soms de deksel op je neus, bijvoorbeeld dat iemand niet met je wil zijn. Had je maar andere keuzes moeten maken he
pi_177151494
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 13:44 schreef CarltonBanks het volgende:
Jullie neuken dus beide geregeld buiten de deur. Goede basis voor een relatie :N
_O_
-
pi_177151539
Jeetje wie laat nou zo'n vangst als jij lopen? ;(
pi_177151559
Die gaat echt zijn partner niet verlaten voor jou hoor.
  dinsdag 13 februari 2018 @ 13:49:54 #7
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_177151570
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 13:44 schreef CarltonBanks het volgende:
Goede basis voor een relatie
Dit inderdaad. Als iemand vreemd gaat voor jou, is de kans groot dat het jou overkomt..

Verder een tip: Speel open kaart met je serieuzere relaties; Zeg eerlijk dat je in het verleden de fout hebt gemaakt om vreemd te gaan. Dat was vroeger, die fout bega je niet meer. Lullig dat ze er via via achterkomen.

Zelf ben ik wel nieuwgierig waarom je denkt dat dit de ware is? Je bent aardig snel om überhaupt aan 'optie #2 uitmaken' te denken.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_177151637
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 13:46 schreef Allures het volgende:
Ik snap dat hele 'ik krijg de kans niet om te veranderen' niet. Je kunt toch nu ook gewoon veranderen in hoe je met mensen omgaat? En een relatie met een getrouwde man past daar niet echt bij he. Je bedriegt alsnog iemand (zijn partner)

Je plaatst het met die uitspraak helemaal buiten jezelf. Je doet alsof er factoren zijn die eerst in orde moeten zijn voor je kunt veranderen

Daarnaast is het nogal een beetje slachtoffer gejank natuurlijk. Je hebt zelf de boel keer op keer verneukt. Dan krijg je soms de deksel op je neus, bijvoorbeeld dat iemand niet met je wil zijn. Had je maar andere keuzes moeten maken he
Ik weet best dat ik zelf de schuldige ben bij al dat vreemdgaan. Weet ook niet waarom ik het doe. Misschien omdat de liefde in die relaties niet groot genoeg is. De keren dat ik niet ben vreemdgegaan tellen ook mee natuurlijk. Toen ging het uit omdat een van mn exen wraak wou nemen. Terwijl ik toen juist helemaal geen behoefte voelde om vreemd te gaan. Dat heb ik nu dus weer. Maar als hij niet weg wil gaan houd het voor mij ook op. Wil zn partner ook geen pijn blijven doen.
pi_177151894
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 13:52 schreef Eibis het volgende:
Maar als hij niet weg wil gaan houd het voor mij ook op. Wil zn partner ook geen pijn blijven doen.
Ik zou het zo snel mogelijk uitmaken en het niet aan laten slepen. Dat is kut voor jou, en voor de partner, en misschien ook wel voor de man in kwestie, weet jij veel.
pi_177151904
Tuurlijk weet je wel waarom je vreemd bent gegaan, nu niet zielig gaan doen.
  Spellchecker dinsdag 13 februari 2018 @ 14:05:26 #11
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_177151960
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 13:46 schreef Allures het volgende:
Ik snap dat hele 'ik krijg de kans niet om te veranderen' niet. Je kunt toch nu ook gewoon veranderen in hoe je met mensen omgaat? En een relatie met een getrouwde man past daar niet echt bij he. Je bedriegt alsnog iemand (zijn partner)

Je plaatst het met die uitspraak helemaal buiten jezelf. Je doet alsof er factoren zijn die eerst in orde moeten zijn voor je kunt veranderen

Daarnaast is het nogal een beetje slachtoffer gejank natuurlijk. Je hebt zelf de boel keer op keer verneukt. Dan krijg je soms de deksel op je neus, bijvoorbeeld dat iemand niet met je wil zijn. Had je maar andere keuzes moeten maken he
Dit :D
  Spellchecker dinsdag 13 februari 2018 @ 14:07:20 #12
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_177152096
Wat maken sommige mensen er toch een potje van op liefdes gebied :N
Geen interesse.
pi_177152214
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 13:33 schreef Eibis het volgende:
Met zoveel faal relaties achter de rug snap ik niet waarom het me niet eens mee mag zitten met relaties.
Snap je het niet?

Lees je eigen post eens. Dan weet je het.

Iets met vreemdgaan enzo. Zeker als je continu doet.
pi_177152215
quote:
:Y
-
  dinsdag 13 februari 2018 @ 14:26:16 #16
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_177152398
Maak eens schoon schip en kom dan terug. Dit is dweilen met de kraan open.
  dinsdag 13 februari 2018 @ 14:50:04 #17
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_177152944
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 13:52 schreef Eibis het volgende:
Misschien omdat de liefde in die relaties niet groot genoeg is.
Ah, ligt niet aan jezelf dus. Logisch ja. :')
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_177153008
Is je nieuwe partner getrouwd met een man of getrouwd met een vrouw en zelf biseksueel of getrouwd met een vrouw en zelf homo?

Ik denk dat alleen in het laatste geval de relatie enige kans maakt, omdat dat huwelijk voor die man dan nooit 'echt' heeft gevoeld.
pi_177153077
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 13:52 schreef Eibis het volgende:

[..]

Ik weet best dat ik zelf de schuldige ben bij al dat vreemdgaan. Weet ook niet waarom ik het doe. Misschien omdat de liefde in die relaties niet groot genoeg is. De keren dat ik niet ben vreemdgegaan tellen ook mee natuurlijk. Toen ging het uit omdat een van mn exen wraak wou nemen. Terwijl ik toen juist helemaal geen behoefte voelde om vreemd te gaan. Dat heb ik nu dus weer. Maar als hij niet weg wil gaan houd het voor mij ook op. Wil zn partner ook geen pijn blijven doen.
Nee, bullshit. Je doet het zelf. Stop er gewoon mee, gewoon niet meer vreemd gaan. Stop eerst met een relatie voordat je buiten de deur eet. Simpel.
pi_177171014
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 13:44 schreef CarltonBanks het volgende:
Jullie neuken dus beide geregeld buiten de deur. Goede basis voor een relatie :N
Op deze fundering moet je verder willen bouwen! Dit gaat goed!
  woensdag 14 februari 2018 @ 09:00:15 #21
474798 Obivion
Yes its me...
pi_177171619
Je moet jezelf zijn. Veranderen voor iemand anders kan of werkt niet. Je moet gewoon alleen blijven en lekker overal lopen rondneuken.
pi_177175573
Een deadline geven of uitmaken? Doet er volgens mij niet eens zoveel meer toe. Je kunt je ook beter een andere vraag stellen denk ik. Bijvoorbeeld: Waarom ga ik op deze manier met anderen om?
pi_177177068
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 13:33 schreef Eibis het volgende:
Met zoveel faal relaties achter de rug snap ik niet waarom het me niet eens mee mag zitten met relaties.
Omdat toen je hoorde dat hij getrouwd was je er direct een punt achter had moeten zetten en door had moeten gaan naar de volgende.

quote:
De keren dat ik niet ben vreemdgegaan tellen ook mee natuurlijk.
Ja heel nobel van je dat er ook momenten zijn geweest waar je niet bent vreemd gegaan.
pi_177178088
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 13:16 schreef Deckard het volgende:

[..]

Omdat toen je hoorde dat hij getrouwd was je er direct een punt achter had moeten zetten en door had moeten gaan naar de volgende.

[..]

Ja heel nobel van je dat er ook momenten zijn geweest waar je niet bent vreemd gegaan.
Dit is het enige juiste.
Geen interesse.
pi_177178210
- Doe eens niet -

[ Bericht 89% gewijzigd door STING op 14-02-2018 18:06:17 ]
pi_177178840
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 14:33 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

:') Hallo vooroordeel.
Ervaring ;) ik ken een boel homofiele mannen, ik ken de scene etc. Uiteraard zijn er altijd uitzonderingen maar nee, zeker geen vooroordeel.
Geen interesse.
  woensdag 14 februari 2018 @ 14:49:30 #27
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_177179053
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 14:38 schreef GobSmacked- het volgende:

[..]

Ervaring ;) ik ken een boel homofiele mannen, ik ken de scene etc. Uiteraard zijn er altijd uitzonderingen maar nee, zeker geen vooroordeel.
Ik ben zelf homo. In mijn ervaring zijn we echt niet zo speciaal als dat we worden neer gezet. En laat dat nou net wat zijn wat veel mensen aannemen als waarheid. Zijn er homo's die in het rond neuken? Ja. Maar hetero's doen dat net zo goed. Vrijwel iedereen heeft wel ervaring met one night stands, of losse seksuele contacten. Werkt gewoon hetzelfde dus. Beetje kortzichtig om ervan uit te gaan dat het puur iets is van homo's. De meeste homo's die ik ken zijn gewoon monogame mensen die gedupeerd worden (want ja, die kleine groep bevestigt de vooroordelen) door de enkele homo die even slecht in het nieuws komt/op een bepaalde manier over komt in de media (of in dit geval, dit topic).
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_177179183
quote:
7s.gif Op woensdag 14 februari 2018 14:49 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik ben zelf homo. In mijn ervaring zijn we echt niet zo speciaal als dat we worden neer gezet. En laat dat nou net wat zijn wat veel mensen aannemen als waarheid. Zijn er homo's die in het rond neuken? Ja. Maar hetero's doen dat net zo goed. Vrijwel iedereen heeft wel ervaring met one night stands, of losse seksuele contacten. Werkt gewoon hetzelfde dus. Beetje kortzichtig om ervan uit te gaan dat het puur iets is van homo's. De meeste homo's die ik ken zijn gewoon monogame mensen die gedupeerd worden (want ja, die kleine groep bevestigt de vooroordelen) door de enkele homo die even slecht in het nieuws komt/op een bepaalde manier over komt in de media (of in dit geval, dit topic).
Oke, vandaar je opmerking. Nogmaals er zijn uitzonderingen en niemand (althans ik niet) heeft gezegd dat het enkel homo's zijn die zo zijn. Inderdaad hetero's ook.

En toch heb ik het beeld dat de ratio bij homo's veel hoger is dan bij hetero's en dat meldt ik net even vanuit mijn eigen ervaring. Wellicht is dat fout maar ik wou het wel even melden.
In elk geval excuses als je daardoor je aangevallen voelt.
Geen interesse.
  woensdag 14 februari 2018 @ 15:07:15 #29
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_177179357
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 14:56 schreef GobSmacked- het volgende:

[..]

Oke, vandaar je opmerking. Nogmaals er zijn uitzonderingen en niemand (althans ik niet) heeft gezegd dat het enkel homo's zijn die zo zijn. Inderdaad hetero's ook.

En toch heb ik het beeld dat de ratio bij homo's veel hoger is dan bij hetero's en dat meldt ik net even vanuit mijn eigen ervaring. Wellicht is dat fout maar ik wou het wel even melden.
In elk geval excuses als je daardoor je aangevallen voelt.
Ik voel me niet aangevallen, omdat ik zelf homo ben en dat is ook niet waarom ik er iets van zei :D. Ik vind dat soort opmerkingen in het algemeen gewoon wat kortzichtig, dat is waarom ik reageerde. Het kan best dat zo'n opmerking in jouw omgeving wel van toepassing is, maar world-wide gezien is het gewoon een vooroordeel. En die vooroordelen ontstaan puur omdat er in de media voornamelijk bepaalde types/verhalen naar voren komen. De majority is gewoon zoals jij en ik. Als ieder ander. En laten die nou net niet interessant genoeg zijn om speciaal benoemd te worden in de media/etc. En dat zeg ik niet omdat ik zelf homo ben, dat zeg ik omdat ik gewoon geen fan ben van vooroordelen/valse aannames.

En laten we wel wezen, je impliceerde wel degelijk dat het enkel bij homo's gebeurd: ''Valt wel op dat die allemaal heel makkelijk rond seksen. Wat dat betreft lijkt mij dat een eng wereldje''. Als je ook hetero's bedoelde had je dat erbij moeten zeggen. Dan is het niet gek dat het leest als een vooroordeel ;)

Maar dit is verder wat off-topic, excuses :)
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_177179364
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 14:56 schreef GobSmacked- het volgende:

[..]

Oke, vandaar je opmerking. Nogmaals er zijn uitzonderingen en niemand (althans ik niet) heeft gezegd dat het enkel homo's zijn die zo zijn. Inderdaad hetero's ook.

En toch heb ik het beeld dat de ratio bij homo's veel hoger is dan bij hetero's en dat meldt ik net even vanuit mijn eigen ervaring. Wellicht is dat fout maar ik wou het wel even melden.
In elk geval excuses als je daardoor je aangevallen voelt.
Als we met mijn ervaring moeten doen is elke homo heilig en zijn ze het meest stabiele relatiemateriaal wat je kan krijgen.
pi_177179406
quote:
7s.gif Op woensdag 14 februari 2018 15:07 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik voel me niet aangevallen, omdat ik zelf homo ben en dat is ook niet waarom ik er iets van zei :D. Ik vind dat soort opmerkingen in het algemeen gewoon wat kortzichtig, dat is waarom ik reageerde. Het kan best dat zo'n opmerking in jouw omgeving wel van toepassing is, maar world-wide gezien is het gewoon een vooroordeel. En die vooroordelen ontstaan puur omdat er in de media voornamelijk bepaalde types/verhalen naar voren komen. De majority is gewoon zoals jij en ik. Als ieder ander. En laten die nou net niet interessant genoeg zijn om speciaal benoemd te worden in de media/etc. En dat zeg ik niet omdat ik zelf homo ben, dat zeg ik omdat ik gewoon geen fan ben van vooroordelen/valse aannames.

En laten we wel wezen, je impliceerde wel degelijk dat het enkel bij homo's gebeurd: ''Valt wel op dat die allemaal heel makkelijk rond seksen. Wat dat betreft lijkt mij dat een eng wereldje''. Als je ook hetero's bedoelde had je dat erbij moeten zeggen. Dan is het niet gek dat het leest als een vooroordeel ;)

Maar dit is verder wat off-topic, excuses :)
Ja, kijk dan kan je van alles wel zeggen dat het een vooroordeel is :D maar goed het blijven meningen en die verschillen bij verschillende mensen door allerlei randzaken en details.
Zo is mijn beeld ook gevormd en niet zozeer door de media maar dus door eigen ervaringen en eerste hands ervaringen van vrienden die in die wereld vertoeven.
Gelukkig ken ik ook getrouwde homoseksuele mannen die echt niets hebben met wat in dit topic beschreven wordt. Als dit niet zo was geweest dan was mijn beeld misschien nog wel erger.
Geen interesse.
pi_177182420
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 13:33 schreef Eibis het volgende:
In bijna al die relaties ben ik ook weer vreemdgegaan. Uiteindelijk een goede relatie gehad waar ik echt dol op was. Vier maanden uiteindelijk. Toen maakte hij het uit, omdat hij bericht had gekregen van een van mijn exen dat ik alleen maar vreemd ga in relaties. Kreeg niet eens de kans om te bewijzen dat ik kon veranderen voor hem.
Het idee is zeg maar dat je valt op iemand voor wie die is, niet wie je uiteindelijk zou willen worden. Om over het kunnen nog niet eens te beginnen.
Wil je geen ordinaire vreemdganger zijn? Laat dat dan zien in je gedrag.

quote:
Kort erna kwam ik op een feestje een hele leuke man tegen. De eerste nacht meteen met hem het bed ingedoken. Ik kwam er alleen achter dat hij getrouwd is. Relatie van acht jaar al. Nu voelt dit echt als liefde. We zijn dus ook doorgegaan met daten. Nu zijn we al een paar maanden samen, maar hij is nog steeds niet weg bij zijn partner. Voor hem kan ik echt veranderen, maar ik heb het gevoel dat hij me aan het lijntje houdt. Hij heeft vaak gezegd dat hij weg wil bij zn partner, maar doet het niet.
What you give is what you get..

quote:
Neig erna het met die reden uit te maken. Maar ik zal hem zo erg missen. Met zoveel faal relaties achter de rug snap ik niet waarom het me niet eens mee mag zitten met relaties. Leuke baan, ik woon goed, maar ik wil zo graag echte liefde ervaren. Nu weet ik dat ik met vreemdgaan niet bonus punten verdien, maar het is ook niet alsof ik de kans krijg om te veranderen.

Wat vinden jullie? Moet ik hem een deadline geven of gewoon uitmaken?
Je wil zelf niet vreemdgaan en een partner die dat ook niet doet, maar nog twijfel of je het uit moet maken? Is single zijn nog erger, vindt je dat je niet beter verdient of ben je een puberaal prinsesje die door de droompartner gered moet worden van gebrek aan eigen wilskracht ofzo?

Misschien kun je beter eens het bed induiken met een boek. Een van de liefdesboeken van Jan Geurtz ofzo https://www.bol.com/nl/c/(...)dex.html?lastId=2019
pi_177196742
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 13:48 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Jeetje wie laat nou zo'n vangst als jij lopen? ;(
pi_177196760
Je verdient wat je krijgt.
  donderdag 15 februari 2018 @ 16:12:47 #35
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_177207722
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 13:33 schreef Eibis het volgende:
Met zoveel faal relaties achter de rug snap ik niet waarom het me niet eens mee mag zitten met relaties. Leuke baan, ik woon goed, maar ik wil zo graag echte liefde ervaren. Nu weet ik dat ik met vreemdgaan niet bonus punten verdien, maar het is ook niet alsof ik de kans krijg om te veranderen.
Je gaat constant vreemd en beklaagt je daarna. :')
Je karma staat gewoon nog zwaar in het negatief. Wees blij dat je iets van liefde mag proeven.

Wat gij niet wil dat u geschied, doe dat ook een ander niet.
quote:
Wat vinden jullie? Moet ik hem een deadline geven of gewoon uitmaken?
Hij houdt je aan het lijntje.
Vind je dat fijn, hou je vast. Zo niet, laat je los.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_177208382
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 14:12 schreef GobSmacked- het volgende:
Wat maken sommige mensen er toch een potje van op liefdes gebied :N
En daarna klagen dat ze nooit echt liefde kunnen vinden :P
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_177225518
Je bent gewoon niet monogaam en dus niet geschikt voor relaties, probeer het dan ook niet. Diep van binnen wil je helemaal geen relatie. Je vindt het waarschijnlijk saai. En zo zullen er genoeg mannen zijn. Advies: lekker vrijgezel blijven en van getrouwde mannen afblijven.
  vrijdag 16 februari 2018 @ 18:16:14 #38
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_177236463
TS gaat regelmatig vreemd en vraagt zich af zich waarom het niet goed gaat..?

Misschien is monogamie niets voor jou. Maar je bent nog jong dus genoeg tijd om jezelf te ontdekken.
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
pi_177307239
Een update omdat er veel advies is gegeven. Heb hem een ultimatum gegeven. Drie maanden. We blijven elkaar elke week zien, hij heeft aangegeven het in die periode echt uit te maken. Ik voel dat mijn geluk in deze relatie zit, en heb ook helemaal niet de behoefte om vreemd te gaan in deze relatie. Ik weet dat vreemdgaan fout is, daarom ben ik blij dat ik de drang niet meer voel nu. Betekent dat ik echt gelukkig ben in de relatie. Hopelijk kiest hij voor mij.

Tnx voor de reakties.
pi_177307479
Gooi jezelf gewoon weg, serieus.
pi_177307495
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 20:28 schreef Eibis het volgende:
Een update omdat er veel advies is gegeven. Heb hem een ultimatum gegeven. Drie maanden. We blijven elkaar elke week zien, hij heeft aangegeven het in die periode echt uit te maken. Ik voel dat mijn geluk in deze relatie zit, en heb ook helemaal niet de behoefte om vreemd te gaan in deze relatie. Ik weet dat vreemdgaan fout is, daarom ben ik blij dat ik de drang niet meer voel nu. Betekent dat ik echt gelukkig ben in de relatie. Hopelijk kiest hij voor mij.

Tnx voor de reakties.
En binnen nu en drie maanden maakt hij het uit. LOL. Hoe naïef kan een mens zijn?
  Spellchecker maandag 19 februari 2018 @ 20:39:01 #42
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_177307531
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 20:28 schreef Eibis het volgende:
Een update omdat er veel advies is gegeven. Heb hem een ultimatum gegeven. Drie maanden. We blijven elkaar elke week zien, hij heeft aangegeven het in die periode echt uit te maken. Ik voel dat mijn geluk in deze relatie zit, en heb ook helemaal niet de behoefte om vreemd te gaan in deze relatie. Ik weet dat vreemdgaan fout is, daarom ben ik blij dat ik de drang niet meer voel nu. Betekent dat ik echt gelukkig ben in de relatie. Hopelijk kiest hij voor mij.

Tnx voor de reakties.
Dat doet hij nu toch? 8)7
  dinsdag 20 februari 2018 @ 00:49:30 #43
456251 Deceptio
Just another day..
pi_177312586
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 20:28 schreef Eibis het volgende:
Een update omdat er veel advies is gegeven. Heb hem een ultimatum gegeven. Drie maanden. We blijven elkaar elke week zien, hij heeft aangegeven het in die periode echt uit te maken. Ik voel dat mijn geluk in deze relatie zit, en heb ook helemaal niet de behoefte om vreemd te gaan in deze relatie. Ik weet dat vreemdgaan fout is, daarom ben ik blij dat ik de drang niet meer voel nu. Betekent dat ik echt gelukkig ben in de relatie. Hopelijk kiest hij voor mij.

Tnx voor de reakties.
Als je niet ziet hoe naief je post is, vraag dan ook niet om advies..

Aan de andere kant, ik vind dat jullie elkaar verdienen *O*
pi_177666537
Even een update: het is officieel uit. Ik ben er dit weekend achter gekomen dat hij nog meer aan het vreemdgaan was. Met een derde persoon. Blijkbaar al vier weken. Hij vond dat ik te vaak verlangde dat hij weg zou gaan bij zijn partner en dat wou hij op zijn eigen tempo doen. Wist opeens niet meer zeker of hij hem wel wou verlaten. Hij gaat super veel vreemd, waarom wil hij dan nog bij zijn echtgenoot blijven? Dat snap ik niet. Ben er wel erg boos over. Zit er aan te denken die echtgenoot van hem een mail te doen om hem in te lichten. Twijfel alleen nog of dat een goed idee is.

Zelf heb ik nu geen contact met hem. Eerst maar eens met mezelf aan de gang gaan. Wil toch echt een keer een succesvolle relatie. Nooit meer met een getrouwd persoon, had eerder moeten luisteren hier.
pi_177666642
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 17:32 schreef Eibis het volgende:
Even een update: het is officieel uit. Ik ben er dit weekend achter gekomen dat hij nog meer aan het vreemdgaan was. Met een derde persoon. Blijkbaar al vier weken. Hij vond dat ik te vaak verlangde dat hij weg zou gaan bij zijn partner en dat wou hij op zijn eigen tempo doen. Wist opeens niet meer zeker of hij hem wel wou verlaten. Hij gaat super veel vreemd, waarom wil hij dan nog bij zijn echtgenoot blijven? Dat snap ik niet. Ben er wel erg boos over. Zit er aan te denken die echtgenoot van hem een mail te doen om hem in te lichten. Twijfel alleen nog of dat een goed idee is.

Zelf heb ik nu geen contact met hem. Eerst maar eens met mezelf aan de gang gaan. Wil toch echt een keer een succesvolle relatie. Nooit meer met een getrouwd persoon, had eerder moeten luisteren hier.
Ik zou zijn echtgenoot niet mailen. Slecht idee.
Jij bent nu gewoon over de zeik dat hij er nog meer neukerdjes op na hield.
Maar zijn echtgenoot inlichten levert jou niks op.
  Spellchecker woensdag 7 maart 2018 @ 17:48:22 #46
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_177666931
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 17:32 schreef Eibis het volgende:
Even een update: het is officieel uit. Ik ben er dit weekend achter gekomen dat hij nog meer aan het vreemdgaan was. Met een derde persoon. Blijkbaar al vier weken. Hij vond dat ik te vaak verlangde dat hij weg zou gaan bij zijn partner en dat wou hij op zijn eigen tempo doen. Wist opeens niet meer zeker of hij hem wel wou verlaten. Hij gaat super veel vreemd, waarom wil hij dan nog bij zijn echtgenoot blijven? Dat snap ik niet. Ben er wel erg boos over. Zit er aan te denken die echtgenoot van hem een mail te doen om hem in te lichten. Twijfel alleen nog of dat een goed idee is.

Zelf heb ik nu geen contact met hem. Eerst maar eens met mezelf aan de gang gaan. Wil toch echt een keer een succesvolle relatie. Nooit meer met een getrouwd persoon, had eerder moeten luisteren hier.
Laat gaan. Hou de eer aan jezelf.

Sterkte.
  donderdag 8 maart 2018 @ 11:04:17 #47
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_177681640
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 17:32 schreef Eibis het volgende:
Even een update: het is officieel uit. Ik ben er dit weekend achter gekomen dat hij nog meer aan het vreemdgaan was. Met een derde persoon. Blijkbaar al vier weken. Hij vond dat ik te vaak verlangde dat hij weg zou gaan bij zijn partner en dat wou hij op zijn eigen tempo doen. Wist opeens niet meer zeker of hij hem wel wou verlaten. Hij gaat super veel vreemd, waarom wil hij dan nog bij zijn echtgenoot blijven? Dat snap ik niet. Ben er wel erg boos over. Zit er aan te denken die echtgenoot van hem een mail te doen om hem in te lichten. Twijfel alleen nog of dat een goed idee is.

Zelf heb ik nu geen contact met hem. Eerst maar eens met mezelf aan de gang gaan. Wil toch echt een keer een succesvolle relatie. Nooit meer met een getrouwd persoon, had eerder moeten luisteren hier.
Ik zou het doen. Hij verdient dat wel.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_177699076
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 11:04 schreef avotar het volgende:

[..]

Ik zou het doen. Hij verdient dat wel.
Ja tuurlijk, als een van de neukerdjes waar hij mee vreemd ging gaan klagen bij de wettige echtgenoot over dat zijn man vreemd gaat.
Hij is zelf net zo slecht als die man.
  vrijdag 9 maart 2018 @ 11:00:58 #49
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_177702417
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 05:02 schreef Sugardaddy16 het volgende:

[..]

Ja tuurlijk, als een van de neukerdjes waar hij mee vreemd ging gaan klagen bij de wettige echtgenoot over dat zijn man vreemd gaat.
Hij is zelf net zo slecht als die man.
En dus?
Geeft het TS dan niet het recht om de vrouw van die man in te lichten.
Ik zou het graag weten als mijn partner vreemd ging. Ook al moet ik dat dan horen van de persoon met wie het was.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  vrijdag 9 maart 2018 @ 11:28:07 #50
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_177702893
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 11:00 schreef avotar het volgende:

[..]

En dus?
Geeft het TS dan niet het recht om de vrouw man van die man in te lichten.
Ik zou het graag weten als mijn partner vreemd ging. Ook al moet ik dat dan horen van de persoon met wie het was.
Toen hij zelf vreemd ging met hem, dacht hij helemaal niet aan zijn echtgenoot. Nu hij zelf belazerd is, wil hij wraak nemen.

Lekker op de blaren zitten, TS.
Protège moi de mes désirs.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')