Weer met Ziggo contact opnemen?quote:
"zit de stekker er wel in?"quote:Op dinsdag 13 februari 2018 12:31 schreef Het_Bokje het volgende:
Ehh, 'monteur'-van Ziggo inschakelen?
Nee, monteur, geen belslet.quote:
Waarom per sé binnenshuis? Nieuwe modem kan ook gewoon gaar zijn.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 12:33 schreef -AMG- het volgende:
Wat is de aansluitdatum? En als deze al verstreken is zal het waarschijnlijk binnenshuis zijn.
Waarom zou een miljoenenbedrijf iemand naaien voor een paar euro?
Modem en data kabel + voedingsstekker. Zo moeilijk is dat toch niet. Verder de andere uiteinde van de data-kabel past maar op een manier in de (juiste) kabelaansluiting. Ook zonder de splitter geprobeerd. Zoggo heeft mij hier doorheen gepraat.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 12:38 schreef Jordy-B het volgende:
Heb je het laten aansluiten? Zo nee, weet je heel (héél héél) zeker dat je alles correct gedaan hebt?
Ergens geen zin in hebben is geen geldige reden om een contract te ontbinden.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 13:12 schreef Crazylikethatglue het volgende:
Volgens mij mag ik mijn contract nu nog ontbinden want hier heb ik geen zin in.
Als je met 'data kabel' de coax-kabel uit het 'data'-poortje van de splitter bedoelt, zou het goed moeten zijn, maar ze hebben niet voor niks tigtig monteurs rondrijden.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 13:12 schreef Crazylikethatglue het volgende:
[..]
Modem en data kabel + voedingsstekker. Zo moeilijk is dat toch niet.
Duurste abo krijgen, dan krijg je ook het nieuwe(ste) modem, en daarna zet je je abo terug naar een lagere snelheid. Dan halen ze je modem niet terug, dus dan heb je in ieder geval geen 'oud' modem. Maar je moet gewoon een monteur laten komen. Ik snap ook niet waarom je dat niet al lang gedaan hebt?quote:Op dinsdag 13 februari 2018 13:06 schreef Crazylikethatglue het volgende:
Via Ziggo helpdesk bleek dat mijn account nog niet geactiveerd was. 2 dagen daarna nogsteeds geen internet ook niet na een factory-reset.
Waar ik bang voor ben is dat ik een gebruikte swap-modem krijg als vervanger. Dat is gebruikelijk lees ik op Ziggo.nl. Ik ben niet zo van gebruikte modems. En volgens mij is mijn modem al een gebruikte modem geweest. Ik kreeg hem zelf op 9 Februarie. Maar in de modem log zie ik een systeemmelding staan dat er iets mee is gebeurd op 26 Januari. Zal ik een screenshot plaatsen. De mac-adres staat wel aangegeven en weet niet of dit kan ivm privacy. Ik wil wel weten wat de melding betekent.
Bij een goede aanmelding is er geen activate pagina meer. Wanneer je deze wel krijgt betekent dat het account niet actief staat of niet in sync met ziggo/modemquote:Op dinsdag 13 februari 2018 15:38 schreef sjoemie1985 het volgende:
ik neem aan dat het coax internet betreft?
Je hebt dus via het zelfde modem wel telefonie?
Dat zou moeten betekenen dat het modem wel actief is en signaal krijgt van ziggo.
Maar toen je het modem voor het eerst aansloot, ben je toen wel naar de activatie pagina van ziggo geweest?
Dat is opzich heel vreemd binnen half uur na afsluiten al signaal...quote:Op dinsdag 13 februari 2018 19:06 schreef Henno het volgende:
Ik heb nooit activatiepagina's gezien, ik ging langs bij die winkel van ze, handtekening, modem mee, thuis aansluiten en een half uur later had ik internet. Kortom, ze doen iets fout, bel ze op.
Mijn buren hebben wel Ziggo zie ik op de Wifi. Eerste gesprek was met technische dienst die zei dat de handleiding met slok op werd gemaakt... ja serieus. Ik dacht nee UPC niet weer. Toen kreeg ik half Suriname en Hindoestanie aan de telefoon die mij doorverbonden via Zuid-Amerika.. Eén medewerkster heeft toen mijn account geactiveerd hehe. Zondagavond helaas nog geen internet. Gebeld. Alles geprobeerd en toen stelde "ze" een modem-swap voor. Maar daar was het te laat voor kon ze niet doorvoeren. Vandaag eindelijk de waarheid het is een retour modem. Ze konden niets zien wat er mee was of door wie. Eindelijk wel gelukt. Maar nu krijg ik een monteur. Weer wachten. Ah fuck UPC.....quote:Op dinsdag 13 februari 2018 19:15 schreef Syd het volgende:
[..]
Bij een goede aanmelding is er geen activate pagina meer. Wanneer je deze wel krijgt betekent dat het account niet actief staat of niet in sync met ziggo/modem
Ik denk het laatste hierbij zal een monteur niks uitmaken.
Maar het kan ook zo zijn dat het signaal niet omgezet is in de wijk/straat kast en daarvoor is wel een monteur nodig.
Wel vreemd dat niemand van de medewerkers iets aanbiedt? Hoe is je gesprek beëindigd? "Ok meneer het lukt niet fijne avond?"
Ik dacht bijna te lezen dat het opgelost was. Hopelijk krijg je nu een goede monteur (helpdesk medewerkers zijn voor 90% onervaren studenten die totaal niks met IT te maken hebben, spreek uit ervaring ) wellicht dat het nu anders is maar ik twijfel, moet soms zelf ook bellen en meteen al te horen dat men een script aan het oplezen zijn.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 19:54 schreef Crazylikethatglue het volgende:
[..]
Mijn buren hebben wel Ziggo zie ik op de Wifi. Eerste gesprek was met technische dienst die zei dat de handleiding met slok op werd gemaakt... ja serieus. Ik dacht nee UPC niet weer. Toen kreeg ik half Suriname en Hindoestanie aan de telefoon die mij doorverbonden via Zuid-Amerika.. Eén medewerkster heeft toen mijn account geactiveerd hehe. Zondagavond helaas nog geen internet. Gebeld. Alles geprobeerd en toen stelde "ze" een modem-swap voor. Maar daar was het te laat voor kon ze niet doorvoeren. Vandaag eindelijk de waarheid het is een retour modem. Ze konden niets zien wat er mee was of door wie. Eindelijk wel gelukt. Maar nu krijg ik een monteur. Weer wachten. Ah fuck UPC.....
QFT.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 19:34 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Volgens mij vertel je niet het hele verhaal van je gesprek met de helpdesk. Kan mij niet voorstellen dat als je intern alle stappen doorlopen hebt de persoon aan de andere kant niet het probleem escaleert naar de eigen oplospartij die al dan niet na metingen iemand richting jou of de wijkkast etc stuurt.
Dat je niet van gebruikte condooms bent, dat snap ik.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 13:06 schreef Crazylikethatglue het volgende:
Ik ben niet zo van gebruikte modems.
ziggo marktplaats coolblue testtestquote:Op dinsdag 13 februari 2018 12:32 schreef Het_Bokje het volgende:
Ziggo (testpost)
(lol, in je eigen posts is Ziggo geen hyperlink,wist ik niet)
Omdat je niet weet of je andermans ellende krijgt zoals waarschijnlijk in dit geval. Als je een nieuwe klant bent wil je nieuwe apparatuur en geen gebruikte meuk.quote:Op woensdag 14 februari 2018 13:06 schreef Coritchando het volgende:
[..]
Dat je niet van gebruikte condooms bent, dat snap ik.
Maar deze moet je echt even uitleggen.
Het metaal gebruikt in je nieuwe modem komt van een Opel Astra met een kapotte koppakking.quote:Op woensdag 14 februari 2018 18:21 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Omdat je niet weet of je andermans ellende krijgt zoals waarschijnlijk in dit geval. Als je een nieuwe klant bent wil je nieuwe apparatuur en geen gebruikte meuk.
Moet je blij zijn dat je deze FOK! user "Porcupina" niet aan de lijn hebt gehad ( zij werkt er namelijk en baalt ervan) want dan had je nog tot Sint juttemus kunnen wachten.quote:Op woensdag 14 februari 2018 13:10 schreef Geralt het volgende:
OT: monteur langs laten komen. Hier bleken de vorige bewoners glasvezel gebruikt te hebben waardoor in eeen kastje even verderop langs de weg het signaal afgesloten was. Dat hadden ze met verhuizen moeten checken, maar dat waren ze vergeten.
Daarna werkte alles weer.
Ergo: ziggo ziggo ziggo bellen!!!!
Welke 'andermans ellende'?quote:Op woensdag 14 februari 2018 18:21 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Omdat je niet weet of je andermans ellende krijgt zoals waarschijnlijk in dit geval. Als je een nieuwe klant bent wil je nieuwe apparatuur en geen gebruikte meuk.
Ik heb het over fysieke defecten, zo moeilijk is het niet. Blijkbaar komt defect spul weer in omloop, goede apparatuur kan dus relatief zijn als het niet getest wordt.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 09:13 schreef Coritchando het volgende:
[..]
Welke 'andermans ellende'?
Een (Ziggo)modem wordt uitgerold met een profiel, gebaseerd op jouw contract. Dat heeft niet met andermans ellende te maken. Het ding doet het, of doet het niet. Je mag en kan er vanuit gaan dat modems getest worden door Ziggo voor ze weer ingezet worden.
Beter zo dan goede apparatuur in de kliko donderen omdat 'iemand er niet van houdt'. Sowieso heb je daar niets over te zeggen, het modem is van Ziggo en niet van de klant.
Wat klets je nou uit je nek?quote:Op vrijdag 16 februari 2018 10:18 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik heb het over fysieke defecten, zo moeilijk is het niet. Blijkbaar komt defect spul weer in omloop, goede apparatuur kan dus relatief zijn als het niet getest wordt.
Een connect box (als dat zo'n wit ding) hoef je niets mee te doen, hoogstens de kabels op de juiste plek aansluiten, maar dat is ook niet bepaald lastig.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 12:38 schreef Jordy-B het volgende:
Heb je het laten aansluiten? Zo nee, weet je heel (héél héél) zeker dat je alles correct gedaan hebt?
Moet je al wel de wandcontactdoos etc gemonteerd hebbenquote:Op vrijdag 23 februari 2018 10:45 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Een connect box (als dat zo'n wit ding) hoef je niets mee te doen, hoogstens de kabels op de juiste plek aansluiten, maar dat is ook niet bepaald lastig.
Qua instellingen en verbinden, werkt dat ding automatisch.
En wat is het probleem dan precies? Het werkt of het werkt niet. Werkt het wel, geen probleem. Werkt het niet, krijg je een ander modem.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 13:06 schreef Crazylikethatglue het volgende:
Waar ik bang voor ben is dat ik een gebruikte swap-modem krijg als vervanger.
Maar je krijgt niet altijd wat je wil.Zeg ik bijna dagelijks tegen mijn kinderen.quote:Op woensdag 14 februari 2018 18:21 schreef Dubbeldrank het volgende:
Als je een nieuwe klant bent wil je nieuwe apparatuur en geen gebruikte meuk.
Je kinderen zijn dan ook geen betalende klanten.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 12:13 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Maar je krijgt niet altijd wat je wil.Zeg ik bijna dagelijks tegen mijn kinderen.
Dat doet niet ter zake; staat er in de bepalingen van Ziggo dat jij recht hebt op een nieuwe? Zo, nee, dan geldt wat ik zeg tegen mijn kinderen, ook voor jou.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 16:54 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Je kinderen zijn dan ook geen betalende klanten.
Zeg, Will smith; als ik een contract aanga met een bedrijf hebben ze te doen wat IK wil; zoniet jammer voor hen dan!quote:Op maandag 26 februari 2018 19:09 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dat doet niet ter zake; staat er in de bepalingen van Ziggo dat jij recht hebt op een nieuwe? Zo, nee, dan geldt wat ik zeg tegen mijn kinderen, ook voor jou.
Nee, hoor, zij hebben alleen te doen wat er in het contract staat.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 21:37 schreef gepromoveerT het volgende:
Zeg, Will smith; als ik een contract aanga met een bedrijf hebben ze te doen wat IK wil;
Als je al getekend hebt; ja! Voordien, neequote:Op vrijdag 2 maart 2018 17:18 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Nee, hoor, zij hebben alleen te doen wat er in het contract staat.
Deze thread gaat niet over een hypothetische situatie, maar over iemand die al getekend heeft. Ergo, Ziggo hoeft alleen te doen wat er contractueel is vastgelegd. Punt.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 16:05 schreef gepromoveerT het volgende:
Als je al getekend hebt; ja! Voordien, nee
quote:Op zaterdag 24 februari 2018 12:05 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
En wat is het probleem dan precies? Het werkt of het werkt niet. Werkt het wel, geen probleem. Werkt het niet, krijg je een ander modem.
quote:Op zaterdag 24 februari 2018 12:13 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Maar je krijgt niet altijd wat je wil.Zeg ik bijna dagelijks tegen mijn kinderen.
Wat reageer jij triggered zeg. Is de naam Kapiteine Jackie Sparrow niet passender ?quote:Op maandag 26 februari 2018 19:09 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dat doet niet ter zake; staat er in de bepalingen van Ziggo dat jij recht hebt op een nieuwe? Zo, nee, dan geldt wat ik zeg tegen mijn kinderen, ook voor jou.
Triggered?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |