abonnement Unibet Coolblue
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 12 februari 2018 @ 22:02:42 #26
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_177140162
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 21:10 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]

En ook Celine heeft 't er erg moeilijk mee.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

_O-
Ze wil dood mooi
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_177140423
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 22:02 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Ze wil dood mooi
:?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_177140470
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 20:51 schreef Xa1pt het volgende:
En dit soort figuren maar aandacht blijven geven hé.
  maandag 12 februari 2018 @ 22:20:08 #29
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_177140557
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 22:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

:?
Schrijft ze zelf zie sceenshot.

I support this :')
pi_177140655
Is er al een bus kopz onderweg?
Ff blokkeren dan op de snelweg
  maandag 12 februari 2018 @ 22:27:54 #31
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_177140700
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 20:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De betrokken Sjeesköttels werpen de aantijgingen verre van zich. Dat doet ook de optochtcommissie van de Kadolstermennekes uit Oldenzaal waar
^O^
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_177140809
Alvast een goed thema voor volgend jaar zou ik zeggen. Racismehuillies.
pi_177140840
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 20:51 schreef Xa1pt het volgende:
En dit soort figuren maar aandacht blijven geven hé.
ROBODEMONS..................|:(
pi_177140871
Celine heeft haar maandelijkse periode.

En inderdaad, negeren dit soort aandachtshoerderij.

Haha ik zei negeren.
U MAD?
  maandag 12 februari 2018 @ 22:39:01 #35
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_177140874
Dat mensen ook echt de moeite gaan doen om naar zo'n optocht te gaan zitten loeren om te kijken of er nog wat over te janken valt. Want dat doen ze toch niet voor de lol neem ik aan.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_177140944
quote:
9s.gif Op maandag 12 februari 2018 22:39 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Dat mensen ook echt de moeite gaan doen om naar zo'n optocht te gaan zitten loeren om te kijken of er nog wat over te janken valt. Want dat doen ze toch niet voor de lol neem ik aan.
Ze zijn er op professionele wijze dagelijks mee bezig:
http://www.movementx.org/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_177140958
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 22:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Ze zijn er op professionele wijze dagelijks mee bezig:
http://www.movementx.org/
Leve de WW!
U MAD?
pi_177141322
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 21:41 schreef LXIV het volgende:

[..]

Hoe moeten mensen uit Limburg dit nu weten?
Want Oldenzaal ligt in Limburg? :P
pi_177141475
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 21:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Deze organisatie is gelieerd aan de partij van Abou Jahjah.
Misschien dat het daarom zoveel aandacht genereerd.
Nee, het genereert aandacht omdat mensen als jij maar al te graag klagen.

Je moet dit soort figuren gewoon doodzwijgen. Ieder stukje aandacht wat je ze geeft is er 1 teveel en leidt alleen maar tot meer ellende en de illusie dat ze macht of invloed hebben. Als je daar graag aan mee wilt werken moet je dat vooral doen, maar ga dan niet lopen klagen dat ze altijd wel een podium hebben.
pi_177141504
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 23:13 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Nee, het genereert aandacht omdat mensen als jij maar al te graag klagen.
Ik laat het klagen over aan zulk soort trieste clubjes. Ik lach hierom
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_177142224
Mooi item voor in luizenmoeder seizoen 2...
pi_177142327
En dat woord "blackface" dat dan ineens overal opduikt. Praat toch normaal..
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 dinsdag 13 februari 2018 @ 01:08:28 #44
74056 crew  ToT
pi_177142936
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 22:02 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Ze wil dood mooi
^O^ En weer een reden om vrijwillige euthanasie bij voltooid leven te legaliseren! :Y
pi_177142964
Ik blijf dit zo’n dubbele discussie vinden. Enerzijds denk ik, het is misschien niet rasistisch bedoeld maar ik kan me best voorstellen dat het zo overkomt. En we kunnen in dit land ook wel bij alles zeiken als we een ander ook maar een beetje tegemoet moeten komen. Die zwarte pieten discussie is zo’n ding, er zijn zoveeeeeeel andere leuke dingen te bedenken. “Groei op”.

Maar aan de andere kant.. toen ik jonger was heb ik zwarte Piet gespeeld op een school waar veel getinte kindjes op zaten die echt nog niet zo lang in Nederland woonde. Ik kan me echt een meisje herinneren dat doodsbang was voor sinterklaas was en juist doodsblij was dat ze bij ZWARTE Piet op schoot kon kruipen ipv die enge witte ouwe man.

Dus dat kinderargument is ook wel weer een beetje zwak. Zoveel perspectieven.
pi_177142985
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 01:14 schreef Fripsel het volgende:
Ik blijf dit zo’n dubbele discussie vinden. Enerzijds denk ik, het is misschien niet rasistisch bedoeld maar ik kan me best voorstellen dat het zo overkomt. En we kunnen in dit land ook wel bij alles zeiken als we een ander ook maar een beetje tegemoet moeten komen. Die zwarte pieten discussie is zo’n ding, er zijn zoveeeeeeel andere leuke dingen te bedenken. “Groei op”.

Maar aan de andere kant.. toen ik jonger was heb ik zwarte Piet gespeeld op een school waar veel getinte kindjes op zaten die echt nog niet zo lang in Nederland woonde. Ik kan me echt een meisje herinneren dat doodsbang was voor sinterklaas was en juist doodsblij was dat ze bij ZWARTE Piet op schoot kon kruipen ipv die enge witte ouwe man.

Dus dat kinderargument is ook wel weer een beetje zwak. Zoveel perspectieven.
Ik kan me er totaal niks bij voorstellen om over zoiets triviaals zo volledig uit je plaat te gaan. zouden er ook mensen zijn die zo reageren als er een stoet witgeschminkte negers in een optocht meelopen? Ik heb namelijk het idee dat zoiets juist hilariteit opwekt.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_177143008
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 01:20 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik kan me er totaal niks bij voorstellen om over zoiets triviaals zo volledig uit je plaat te gaan. zouden er ook mensen zijn die zo reageren als er een stoet witgeschminkte negers in een optocht meelopen? Ik heb namelijk het idee dat zoiets juist hilariteit opwekt.
Ik vind het nogal wat om voor een ander te bepalen of iets triviaal is. Etnisch profileren bij de politie is bijvoorbeeld gewoon een feit. Of dat nu terecht is of niet. Het is gewoon kut als jij die persoon bent die wel gewoon z’n shit goed en netjes doet, maar bijvoorbeeld ook altijd aan de kant van de straat gezet word door de politie want..

Ik heb wervingswerk deur aan deur gedaan. Ik ben een blond meisje, ik heb nooit politie op mijn dak gehad om te checken of het wel legitiem was wat ik deed. Buitenlands ogende jongens die ik ken wel.

Het is dus nogal makkelijk zeggen dat iets.. En dan is zwarte Piet nog een discussie op zich. Maar carnaval, why? Ben je echt niet creatief genoeg om iets anders te bedenken? Wie is er dan in die situatie eigenlijk de echte jankbal? Als je uit 100 leuke niet provocerende dingen kan kiezen maar..
pi_177143106
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 01:27 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ik vind het nogal wat om voor een ander te bepalen of iets triviaal is. Etnisch profileren bij de politie is bijvoorbeeld gewoon een feit. Of dat nu terecht is of niet. Het is gewoon kut als jij die persoon bent die wel gewoon z’n shit goed en netjes doet, maar bijvoorbeeld ook altijd aan de kant van de straat gezet word door de politie want..

Ik heb wervingswerk deur aan deur gedaan. Ik ben een blond meisje, ik heb nooit politie op mijn dak gehad om te checken of het wel legitiem was wat ik deed. Buitenlands ogende jongens die ik ken wel.

Het is dus nogal makkelijk zeggen dat iets.. En dan is zwarte Piet nog een discussie op zich. Maar carnaval, why? Ben je echt niet creatief genoeg om iets anders te bedenken? Wie is er dan in die situatie eigenlijk de echte jankbal? Als je uit 100 leuke niet provocerende dingen kan kiezen maar..
En wie zegt dat die carnavalsclub zo niet al jaren met de optocht meedoet, je weet wel...van voor de tijd dat we hier ineens meterslange tenen hebben ontwikkeld? Misschien is het wel een jarenlange traditie van die vereniging. Ook maar meteen overboord gooien dan omdat een paar beroepsdemonstranten er aanstoot aan nemen?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_177143109
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 01:20 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik kan me er totaal niks bij voorstellen om over zoiets triviaals zo volledig uit je plaat te gaan. zouden er ook mensen zijn die zo reageren als er een stoet witgeschminkte negers in een optocht meelopen? Ik heb namelijk het idee dat zoiets juist hilariteit opwekt.
Wat te denken van geblondeerde negers? Of dat heel veel zwarte vrouwen hun haren laten ontkroezen?
pi_177143123
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 01:53 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Wat te denken van geblondeerde negers? Of dat heel veel zwarte vrouwen hun haren laten ontkroezen?
Bijna alle zwarte vrouwen hebben hun haar laten ontkroezen tegenwoordig, en het staat ze nog beter ook.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')