abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_177137864
Uitgerekende data:

11 februari: OliviaIsTaken (meisje)

2 maart: Kimpossible (meisje)
5 maart: Songeur (meisje)
11 maart: D.U.M.A.N. (jongen)
15 maart: Little Miss Naughty
30 maart: DonnaRush (meisje)
31 maart: Mabawa. (meisje)

03 april: Karstman
29 april: Malteser
29 april: Sethiwe
29 april: annegirly27 (jongen)

2 mei: Elleska
7 mei: Philomijn (jongen)
9 mei: L0t..
11 mei: DorothyGale
13 mei: ***VitaBella*** (meisje)
17 mei: Jagartrut

3 juni: DagenNachtdromer (meisje)
8 juni: Jentin
10 juni: Aure (jongen)

16 juli: coccinelle
25 juli: IsabellaMariaAnna
28 juli: Wolken (jongen)

2 augustus: Fien10 (jongen)
3 augustus: Nouk84 (jongen)
6 augustus: Spees_Eend
8 augustus: noa11
25 augustus: ***Cassandra87*** (tweeling)
26 augustus: silliegirl

13 september: Helsinki
16 september: Feyre
17 september: Loj
19 september: elamanilo
19 september: lunapuella


***-----------------***vermeldingen zijn (a.s.) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK).

Voor wijzigingen graag even een quote of DM.

[ Bericht 1% gewijzigd door SQ op 13-02-2018 07:03:30 ]
pi_177137884
Mag ik in de OP? Voorlopige UD is 19 sept. :)
pi_177138172
Ohhh Lu, spannend! O+
Laat je het weten als je er achter bent? ;)

Welkom, Wolken! Gefeliciteerd! :*
Protège moi de mes désirs.
pi_177138212
Gedouched had ik al, toen ging het even weg. Daarna kwam het weer terug. En nu: auuuuu. :P

Superhandig dat mijn man juist vanavond besloot nog even iets van Markplaats op te halen een half uur hier vandaan.
pi_177138228
Het is dus wel echt begonnen ja, het gaat meteen hard ook zeg. :o
pi_177138259
Fuchsia wat fijn O+ En wat moet het spannend zijn geweest!

Gefeliciteerd Luna!

Wat blijft het spannend he Peace. Ik denk wel dat je er goed aan doet om niet al met 7 weken een echo maakt. Nog een weekje geduld. En die is de afgelopen jaren behoorlijk getraind ;) ,

LuDann, het kan nu ieder moment toch? Spannend!

Hallo allemaal w/



De echo was helemaal goed en over iets minder dan 24 weken mogen wij ons zoontje verwelkomen. Ik ben nu volgens de berekeningen 16+2 en alles ziet er goed uit. We hebben zelfs het hartje horen kloppen en zoals het er nu uit ziet heeft hij helemaal geen last gehad van alles wat er is gebeurd. Maagje en blaas waren ook al goed zichtbaar en zijn oogkasjes waren ook goed zichtbaar. Omdat ik dus al zo ver ben is alles met spoed opgestart dus was vandaag 2 keer in het ziekenhuis en morgen of overmorgen heb ik een afspraak bij de neonatale screening waar ik al voor aan de late kant ben :') . Vandaag ook aangemeld voor kraamzorg, dat moet ook voor de 5de maand. Er komt nu even heel veel op ons af. Vandaag ook de familie ingelicht en iedereen was zo verschrikkelijk verbaasd en geschrokken.

Mag ik ook in de OP?

28 juli: Wolken ( jongen )
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_177138290
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 20:46 schreef LuDann het volgende:
Het is dus wel echt begonnen ja, het gaat meteen hard ook zeg. :o
Oh wat spannend! Grote kans dat je op je UD bevalt dus ;)
pi_177138309
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 20:47 schreef Wolken het volgende:
Fuchsia wat fijn O+ En wat moet het spannend zijn geweest!

Gefeliciteerd Luna!

Wat blijft het spannend he Peace. Ik denk wel dat je er goed aan doet om niet al met 7 weken een echo maakt. Nog een weekje geduld. En die is de afgelopen jaren behoorlijk getraind ;) ,

LuDann, het kan nu ieder moment toch? Spannend!

Hallo allemaal w/

[ afbeelding ]

De echo was helemaal goed en over iets minder dan 24 weken mogen wij ons zoontje verwelkomen. Ik ben nu volgens de berekeningen 16+2 en alles ziet er goed uit. We hebben zelfs het hartje horen kloppen en zoals het er nu uit ziet heeft hij helemaal geen last gehad van alles wat er is gebeurd. Maagje en blaas waren ook al goed zichtbaar en zijn oogkasjes waren ook goed zichtbaar. Omdat ik dus al zo ver ben is alles met spoed opgestart dus was vandaag 2 keer in het ziekenhuis en morgen of overmorgen heb ik een afspraak bij de neonatale screening waar ik al voor aan de late kant ben :') . Vandaag ook aangemeld voor kraamzorg, dat moet ook voor de 5de maand. Er komt nu even heel veel op ons af. Vandaag ook de familie ingelicht en iedereen was zo verschrikkelijk verbaasd en geschrokken.

Mag ik ook in de OP?

28 juli: Wolken ( jongen )
Nogmaals welkom, wat fijn van de goede echo! Jullie zullen wel in een enorme rollercoaster zitten, wat een gek begin van je zwangerschap. Dit kleintje wilde wel heel graag bij jullie zijn:) Ik zet je erbij!
  maandag 12 februari 2018 @ 20:51:27 #9
149959 SQ
snelle trees
pi_177138340
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 20:46 schreef LuDann het volgende:
Het is dus wel echt begonnen ja, het gaat meteen hard ook zeg. :o
jaaaa ludann! Daar ga je!! Succes :*
disclaimer
pi_177138385
Lu! Zet ‘m op! *O*

En Wow Wolken! Jullie krijgen gewoon een zoontje! Wat fijn dat alles er zo goed uit ziet op de echo!
pi_177138389
Fuchsia een goede echo O+ wat fijn!

Wolken! :o *O* Gefeliciteerd, wat een bizar verhaal joh! En een jongetje O+

Zonsterrenmaanmeisje O+ hoiii

Lu pak jij je UD ff mee anders ;) Zet ‘m op *O*
Make your own kind of music.
  maandag 12 februari 2018 @ 20:53:52 #12
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_177138394
Wauw Wolken, wat moet dit bizar voor jullie voelen.
Van harte gefeliciteerd! Wat een mooie echo van jullie zoon O+

Succes LuDann! :%
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_177138403
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 20:46 schreef LuDann het volgende:
Het is dus wel echt begonnen ja, het gaat meteen hard ook zeg. :o
Oooh O+ Wat spannend! Zet m op Lu, succes! *O*
pi_177138498
Wolken wat fijn dat het er allemaal goed uit ziet! *O* En een jongen O+ Wat een wonder O+ Zo bizar bijzonder dit! Kan mij voorstellen dat jullie en de mensen om jullie heen helemaal overrompeld zijn!
Hebben de artsen nog iets gezegd over hoe ze dit hebben kunnen missen?

LuDann wat spannend! Man inmiddels weer richting huis? Succes :%
pi_177138509
LuDann zet 'm op!! :%

Wolken wat fijn dat alles goed lijkt te zijn! En een jongetje O+
pi_177138516
Zet 'm op Lu! You got this! O+

Wolken. O+ Wat een fantastisch bizar verhaal, maar zo mooi dat er nu echt een jongetje aankomt voor jullie!
  maandag 12 februari 2018 @ 20:59:19 #17
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_177138529
Ohhh Lu! O+

Succes vrouw! Op een mooie vaginale bevalling :%
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_177138559
Aaaahw kijk hem dan Wolken! Een echte!!! *O* heb je nu ook achteraf meer signalen gehad dat je zwanger was? Begin je nu ook een buik te krijgen? Echt bizar verhaal blijft het, net als die I didn't know I was pregnant verhalen. In mijn omgeving al eens meegemaakt en nu bij jou ook! En ik heb met 7 weken al overduidelijk tekenen. Gek is dat. Zal mindset hierin ook een grote rol spelen?

LUdoeeenseenUDkindjeDann ;) *O* succes!!!
  maandag 12 februari 2018 @ 21:01:54 #19
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_177138588
LuDann succes en Wolken van harte met jullie speciale wonderjongetje in aantocht.
If you can dream it, you can do it...
  maandag 12 februari 2018 @ 21:03:54 #20
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_177138631
Zet hem op LuDann!! Veel succes!

Wolken, wat een mooi plaatje!
Dat is een verrekkes sterke zoon in de maak O+
pi_177138684
Wowowowow wolken!!! Ten eerste heel erg van harte gefeliciteerd! Wat een opluchting dat alles goed is, en wat een wonder, wat een sterk kereltje oh O+. Ik vind het wel een klein beetje verdrietig dat jullie een aantal weken ‘gemist’ hebben; ik hoop dat alles snel landt en de inhaalslag met alle bijzaken vlot geregeld is zodat jullie met volle teugen kunnen gaan genieten van dit wonder O+.

Luna gefeliciteerd!
En fuchsia wat fijn van je goede echo!
En sillie wss een meisje O+ :P (ik vond t ook een
Meisjesnub)

Ludann zet m op!
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_177138756
Wolken! Welkom! En jongetjes zijn zo gaaf!!!

Verder Luna uit de kast O+
Goede echo voor Fuchia O+
En ik vergeet heel veel geloof ik!

Ludann, daar ga je dan! Geniet van de ontmoeting :*

Klap, ik duim voor een wondertje met goed kloppend hartje morgen! :*

Hier nog steeds niet heel erg genieten, maar gek worden van onzekerheid :')
Maar ik moest van manlief positief zijn dus dat ga ik proberen:
Mag ik in de op? 17 september.
(Er mag ook wel meteen jongen achter hoor ;) of zal ik even nog een bevestiging over 2 maanden afwachten _O- )
pi_177138780
Fuchsia, wat fijn dat de echo goed was!

Iemand uit de kast.. Luna! Wat leuk! En wat fijn dat het goed was!

Wolken, echt heel bijzonder! Maar dat is een hele echte! Kan me voorstellen dat er nu even veel ineens komt, maar straks heb je wel weer even tijd om alles te laten bezinken.

LuDann, dat klinkt echt, succes!

En volgens mij moet ik nog een papa feliciteren, maar de naam staat hier niet meer in de OP, dus ik weet het even niet meer..

Hier gaat het z'n gangetje, woensdag 17 weken. M'n buik groeit goed. Ik voel me fysiek weer prima. Mentaal ok.. ik voel af en toe wel iets, maar het is nog net niet helemaal overtuigend. De laatste controle was woensdag twee weken geleden, dus aan de controle van komende donderdag heb ik het ook wel weer toe, maar het gaat nog ok.
pi_177138814
LuDann :% Heel veel succes en een prachtige ontmoeting gewenst!!
pi_177138815
Wolken een jongen O+ Woah!

En Ludann veel succes je kan dit! Je gaat bijna je baby ontmoeten O+

Ik weet even niet meer wie het vroeg maar morgen de echo om 14.45, niet heel de dag wachten gelukkig
♥ J & S
pi_177138836
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 20:29 schreef lunapuella het volgende:
Mag ik in de OP? Voorlopige UD is 19 sept. :)
Dat is een hele mooie UD. Was mijn UD bij Twix O+.
pi_177138900
Ik kom even voor Wolken langs: wat een mooie echo O+ En een zoon! Jongetjes zijn zo verschrikkelijk leuk O+ Lukt het om ondanks de schrik en de spoed ook te genieten van de wetenschap dat je zo'n mooi jongetje in je buik hebt?
pi_177138950
Wolken, prachtecho heb je daar O+ . Jullie zoon!! Wat een rollercoaster zal het zijn voor jullie. Kan me voorstellen dat jullie echt tijd nodig hebben om dingen te laten landen. Maar bovenal, wat een wonder!
pi_177138957
Veel succes morgen Klap, hopelijk geeft de echo in elk geval duidelijkheid..
pi_177139025
Doe je best LuDann! O+

En Wolken gefeliciteerd. :* Ergens is het misschien wel fijn dat je de eerste maanden zorgeloos door bent gekomen. In ieder geval zonder zorgen over deze zwangerschap bedoel ik. Ik hoop dat je van je zwangerschap kunt genieten en dat je man en jij snel aan het idee wennen. :)
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_177139034
Oh ja, Klap vergeten. Heel veel succes morgen Klap. De duimen draaien morgen voor jullie :*.
pi_177139045
Wow wolken, wat een verhaal! Het is jullie zo ontzettend gegund! Ik kan me voorstellen dat het allemaal heel onwerkelijk en overrompelend is voor jullie, hopelijk kunnen jullie snel ervan gaan genieten. Wat een ontzettend sterk mannetje is het nu al!

En go LuDann, op naar een mooie ontmoeting O+

Baby ligt hier al vast in mijn bekken, dat stadium heb ik vorige keer pas bereikt tijdens de bevalling :P
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
pi_177139130
Oh klap ik hoop op een mooie echo voor je morgen!

Loj wanneer heb jij weer een echo?
(Het is zo druk in dit topic dat ik het niet allemaal goed kan onthouden/bijhouden sorry :@).

Peace ik snap je helemaal, dat wachten tot die eerste echo is zo k*t.. nog eventjes volhouden. Ik had in de week voor m’n echo ook ineens even geen kwaaltjes meer maar die kwamen daarna dubbel zo hard terug ;).

Mag ik in de OP met voorlopige UD 16 september trouwens? :).
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_177139251
Bedankt iedereen!

quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 21:00 schreef Peacefulll het volgende:
Aaaahw kijk hem dan Wolken! Een echte!!! *O* heb je nu ook achteraf meer signalen gehad dat je zwanger was? Begin je nu ook een buik te krijgen? Echt bizar verhaal blijft het, net als die I didn't know I was pregnant verhalen. In mijn omgeving al eens meegemaakt en nu bij jou ook! En ik heb met 7 weken al overduidelijk tekenen. Gek is dat. Zal mindset hierin ook een grote rol spelen?

Er zijn een paar vragen waarmee we rondlopen:

What the fuck???
Hoe heeft dit kunnen gebeuren?
Waarom hebben we niks doorgehad?
Waarom hebben de dokters niks gezien ( Beide hysteroscopieen zijn door andere artsen uitgevoerd )
Hoe kan het zijn dat Hercules alles heeft overleefd?

Ik loop nu weer in een ander ziekenhuis dan de 2 ziekenhuizen die de hysteroscopieen uit hebben gevoerd dus het vragen heeft nu niet zoveel zin. En eerlijk gezegd wil ik mij nu op de toekomst richten. Vriendlief heeft het er wel moeilijk mee en kan er maar niet over uit dat het niemand opgevallen is.

Bij de vorige zwangerschap had ik ook meteen na de NOD heftige symptomen die na 2 maanden zwangerschap alweer aan het afnemen waren omdat het toen fout ging. Nu had ik dus na 4 maanden eens vlammende borsten die ik de vorige keer 2 maanden eerder al had. En achteraf kan je wel dingen aanwijzen maar op vermoeidheid valt het allemaal wel mee. Heerlijk cliche maar ik werk de afgelopen 3 weken 2 tot 3 potten augurken per week weg, ik dacht dat het gewoon een bevlieging was dat ik die lekker vond....

Aan de ene kant vind ik het jammer dat ik 4 maanden van de zwangerschap heb gemist maar de vorige keer is het fout gegaan bij de 7 weken echo. Ik vind het wel lekker dat we dat stadium dus voorbij zijn, ik had mij op zitten vreten van de spanning.

Gaat er iemand hier nog naar de Negenmaandenbeurs over 2 weken? Om even in de stemming te komen ga ik waarschijnlijk met een vriendinnetje.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_177139260
Volgende week dinsdag om 12 uur...
Nog 1 week..
pi_177139616
Wolken in de OP van z&g O+

Nogmaals gefeliciteerd, meis.
Hercules is een treffende werktitel,
maar misschien moet hij ook maar gewoon zo heten ;)
pi_177139623
Succes morgen Klap! Hopelijk weet je dan eindelijk meer...
  maandag 12 februari 2018 @ 21:45:11 #38
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_177139643
LuDann! Veel succes! Ik doe jompeldansjes voor je, want dansen helpt!
*O*
*O*
*O*

Wolken, welkom hier, je UD is bijna de geboortedag van mijn zoon O+ . Er staat jullie zoveel tofs te wachten.

En sterkte voor de prille wachtende mensen.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_177139982
LuDann!! Zet m op! O+

En een zoon voor Wolken *O*

Succes morgen klap!
  maandag 12 februari 2018 @ 22:05:13 #40
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_177140243
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 21:29 schreef Wolken het volgende:
Bedankt iedereen!

[..]

En je weet straks al gelijk het geslacht, als jullie dat willen natuurlijk :P

Bij mijn dochter (11 jaar geleden) kwam ik na 20 weken pas achter de zwangerschap.
Ik had ook totaal geen kwaaltjes en dergelijke.
Maar bij jullie is het extra bizar natuurlijk, aangezien je al bij een ziekenhuis liep.
pi_177140258
Succes Lu! *O*
pi_177140462
Lu succes :% :%
  maandag 12 februari 2018 @ 22:20:59 #43
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_177140575
Lu!! Heel veel succes O+!

Edman (ik hoop dat ik me nu niet vergis), van harte gefeliciteerd met jullie kleine!

Fuchs, fijn van de goede echo zeg! :*.

Wolken, wow... ik werd er even stil van toen ik het las. Lijkt me zo onwerkelijk! Maar een hele mooie echo. Van harte gefeliciteerd met jullie zoontje!

Luna *O*

Wat gezellig de maand september zo :D.
Ik voel mij gelukkig weer stukken beter. In ieder geval niet meer neerslachtig. Heb ook wat meer energie, wat resulteerde in een flinke schoonmaakbeurt gisteren en nu heb ik sinds gisteravond echt een ondraaglijke pijn in mijn onderrug, billen en bovenbenen. Ik las iets over zwangerschapsischias. Hoop van niet -O-.

Volgens mij had er nog iemand gevraagd naar de film The Florida Project (ik weet even niet meer wie, sorry!!) en ik moet zeggen dat ik hem toch niet zo geweldig vond. Weinig impact. Had er meer van verwacht.
pi_177140685
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 22:20 schreef Helsinki het volgende:

Volgens mij had er nog iemand gevraagd naar de film The Florida Project (ik weet even niet meer wie, sorry!!) en ik moet zeggen dat ik hem toch niet zo geweldig vond. Weinig impact. Had er meer van verwacht.
Dat was ik! Misschien dat ik hem dan een keer ga kijken als ik me verveel :+


Ludann, succes!

En wolken een zoon O+ wel gek dat je meteen in je tweede trimester zit maar ergens scheelt het ook wel een hoop onzekerheid! En waarschijnlijk voel je over een paar weken je baby al :D

En goede echo's voor fuchsia en luna, altijd fijn :)


Ik ben net heeeeeerlijk zen geworden bij zwangerschapsyoga O+ dat moet wel een goede nacht worden *)
  maandag 12 februari 2018 @ 22:29:42 #45
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_177140735
Succes Lu :%

Wolken O+ Welkom O+ Succes met dit allemaal een plaatsje geven, en vergeet niet te genieten.. O+

Duim heel hard voor een positieve uitkomst; Loj en Klap!

Nog even een *O* voor alle goede echo’s. Want de rest ben ik uiteraard vergeten :')
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_177141027
LuDann!! :D *O* Succes, ik hoop dat het allemaal voorspoedig verloopt O+.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_177141359
Ludann zet hem op, hopelijk een voorspoedige bevalling.
pi_177141771
Wat een mooi verhaal wolken! Gefeliciteerd!!

Luna ook gefeliciteerd *O*

LuDann, heel veel succes!
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_177141950
Zet em op LuDann!! Ik hoop dat LuMan weer snel terug was, wens je een voorspoedige bevalling toe!
pi_177142365
Hier een update van mij:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_177142377
OH LuDann, zet 'm op! O+ O+ O+ *O* :% :% :%
pi_177142500
LuDann!! O+ go go go! *O* :%

Wolken, wat enorm bijzonder zeg! Heel erg gefeliciteerd met die mooie echo!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_177143362
Nou, UD niet meer gehaald hoor. _O- Mijn hemel. :D

Om 21:54 is onze zoon R.une E.lias geboren, 3305 gram. Nog nét de verloskamers gehaald na een dollemansrit richting ziekenhuis. Kind is serieus gewoon bijna op de gang geboren. Geen pijnstilling (geen tijd meer gehad om de Tens op te plakken :') ), geen knip en slechts een paar oppervlakkige hechtingen. En nu ligt 'ie lekker aan de borst. Ukje. O+

Ik moet er nog even van bijkomen zeg!
pi_177143384
Wauw LuDann, goed gedaan! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!
Geniet! Ik ben benieuwd wat Wolk van haar broertje vindt! :*
pi_177143386
Zo wat een turbobevalling!
Van harte gefeliciteerd Ludann en Ludannman en Wolk grote zus O+
Geniet van deze mooie tijd!
pi_177143388
Gefeliciteerd LuDann! Lekker vlot zeg!
Geniet ervan! O+
pi_177143396
@Bella.
Fijn dat het ineens al 4 cm was en ze nu al gegroeid is!
Waarom kreeg je maar 3 uur kraamzorg eigenlijk?
Wel goed dat je al veel zelf kan doen. *O*
pi_177143466
Wauw Ludann jullie zoon is er O+
Wat een bevalling, geweldig! Gefeliciteerd met dit moois *O*
Kom lekker bij!
  dinsdag 13 februari 2018 @ 04:02:47 #59
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_177143507
Gefeliciteerd LuDann! *O*
Dat ging rap :D Mooie namen heeft hij!
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_177143577
Ik wil ook nog even een *O* voor fuchsia haar goede echo *O* 10+3 gewoon O+

LuDann gefeliciteerd! Een broertje voor Wolk O+ wat een mooie namen!

Bella ook gefeliciteerd met je meisje O+
  dinsdag 13 februari 2018 @ 04:28:06 #61
149959 SQ
snelle trees
pi_177143581
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 02:59 schreef LuDann het volgende:
Nou, UD niet meer gehaald hoor. _O- Mijn hemel. :D

Om 21:54 is onze zoon R.une E.lias geboren, 3305 gram. Nog nét de verloskamers gehaald na een dollemansrit richting ziekenhuis. Kind is serieus gewoon bijna op de gang geboren. Geen pijnstilling (geen tijd meer gehad om de Tens op te plakken :') ), geen knip en slechts een paar oppervlakkige hechtingen. En nu ligt 'ie lekker aan de borst. Ukje. O+

Ik moet er nog even van bijkomen zeg!
whahaha ludann, wat een wending! Die zag je vast niet aankomen :D wat zalig, gefeliciteerd! Ik ben echt heel blij voor je, dat je het ook een keer zo hebt mogen meemaken na al die bevallingszorgen.

Geniet van elkaar O+
disclaimer
pi_177143791
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 02:59 schreef LuDann het volgende:
Nou, UD niet meer gehaald hoor. _O- Mijn hemel. :D

Om 21:54 is onze zoon R.une E.lias geboren, 3305 gram. Nog nét de verloskamers gehaald na een dollemansrit richting ziekenhuis. Kind is serieus gewoon bijna op de gang geboren. Geen pijnstilling (geen tijd meer gehad om de Tens op te plakken :') ), geen knip en slechts een paar oppervlakkige hechtingen. En nu ligt 'ie lekker aan de borst. Ukje. O+

Ik moet er nog even van bijkomen zeg!
Gefeliciteerd! :*
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_177143838
Uh, nee, dat zagen we niet aankomen nee. _O- Het was heel heftig, man is door 3 rode stoplichten gereden terwijl ik in de auto al persdrang had, in het ziekenhuis moest ik al schreeuwend langs de mensen in de wachtkamer van de EH en ik had nog net tijd om mijn legging uit te doen op de verloskamers zo ongeveer.

Het was een prachtige ervaring maar ook heel heftig, mijn hoofd kon het allemaal niet zo snel bijbenen en de natuurlijke pijnstillende endorfinen enzo ook niet. Ik kan het nog moeilijk geloven allemaal. Wtfbbq, een zelfgebaarde baby! En het is een jongetje, ook even schakelen. _O-
pi_177143897
Gefeliciteerd met je zoon LuDann *O*
  dinsdag 13 februari 2018 @ 05:36:48 #65
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_177143901
Gefeliciteerd O+ prachtige namen zeg
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_177143902
Een zoon LuDann gefeliciteerd! O+ *O* geniet ervan.
pi_177143913
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 05:20 schreef LuDann het volgende:
Uh, nee, dat zagen we niet aankomen nee. _O- Het was heel heftig, man is door 3 rode stoplichten gereden terwijl ik in de auto al persdrang had, in het ziekenhuis moest ik al schreeuwend langs de mensen in de wachtkamer van de EH en ik had nog net tijd om mijn legging uit te doen op de verloskamers zo ongeveer.

Het was een prachtige ervaring maar ook heel heftig, mijn hoofd kon het allemaal niet zo snel bijbenen en de natuurlijke pijnstillende endorfinen enzo ook niet. Ik kan het nog moeilijk geloven allemaal. Wtfbbq, een zelfgebaarde baby! En het is een jongetje, ook even schakelen. _O-
Zo zie je maar, je weet echt nooit hoe het gaat lopen! :D
Persdrang in de auto lijkt me verschrikkelijk lastig.
Gelukkig dat je op tijd was zeg. Wat er allemaal niet anders had kunnen lopen.
Leuk dat je nu ook een zoontje hebt. Wat een verrassing!
Kan me voorstellen dat je het even moet verwerken allemaal als het zo snel gaat. *O*
pi_177143920
Ludann. Gefeliciteerd met je zoon. Wat een mooie naam. O+

Lu. Gefeliciteerd met je zwangerschap O+

Wolken. Een jongetje. Het blijft zo’n wonder. Eergisteren wist je niet eens dat je zwanger was. Nu weet je het geslacht al. O+
pi_177143946
Wow, Lu, gefeliciteerd! Dat is even
Een andere bevalling dan die van Wolk. En een zoon! O+ Met een onwijs mooie naam.

Lekker herstellen nu. Hopelijk ook een andere ervaring dan bij Wolk.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_177143955
LuDann, heel erg gefeliciteerd!!!! Jullie hebben een zoon O+ met een prachtige naam O+ . And you did it all by yourself! :% Wat een andere ervaring dan bij Wolk.
Hoeveel weegt zoon?
Alle geluk gewenst!!
pi_177143983
Gefeliciteerd LuDann *O* Wat een snelle bevalling :D Dan kun je niet eens nadenken wat er allemaal gebeurt. Veel geluk met z'n vieren O+
  dinsdag 13 februari 2018 @ 06:46:36 #72
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_177143986
Van harte gefeliciteerd met jullie zoon, Ludann!

Gelukkig had je het tijdstip van je bevalling mee :D, door de avondspits heen had je vast niet gered :+

Veel geluk samen!
pi_177143995
Wat ontzettend fijn dat het zo is gegaan Lu! Gefeliciteerdet jullie zoon. O+
pi_177144103
Update van Bella! Wat fijn dat het zo goed met je kleine meid gaat! Wil je haar naam ook hier delen? Gefeliciteerd *O*

En LuDann! :D wat een wending! Gefeliciteerd met jullie zoon O+
pi_177144136
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 20:46 schreef LuDann het volgende:
Het is dus wel echt begonnen ja, het gaat meteen hard ook zeg. :o
Tussen deze en de bevalling zat dus maar een uur, terwijl je man nog aan het marktplaatsen was :X

Gefeliciteerd met jullie zoontje en broertje, wat een ontzettend mooie naam.
pi_177144166
Gefeliciteerd, Ludann! Schitterende namen hebben jullie gekozen. Deze bevalling moet vast ook even landen, maar hopelijk heel anders dan bij Wolk het geval was. Geniet van je jochie!
pi_177144201
Jemig LuDann wat een turbobevalling... Logisch dat je daar best even van moet bijkomen. Het is gewoon gelukt zonder ks O+ Van harte gefeliciteerd met jullie zoon *O*
pi_177144218
Woooow Lu, wat doe je nou :o !! Van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje *O* En wat een toffe naam O+
Make your own kind of music.
pi_177144249
Oh dat lijstje... 3e.... Nu komt het dichtbij! Gelukkig staat CassE er eigenlijk nog tussen.

Nee niet het feit dat ik 37 weken ben, elke week naar vk moet en alle laatste loodjes kwaaltjes heb en grote buik. Maar 3e staan op een lijstje op internet dat doet het hem :P
pi_177144260
Wauw LuDann :D wat een sneltreinvaart nam dat zeg! Gefeliciteerd met jullie zoon O+ prachtige namen!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_177144316
Ooooh LuDann!! Gefeliciteerd! Wat fijn dat het zo gegaan is.
Persdrang in de auto huuu... dat was voor mij de reden waarom ik het bij nr 3 wel best vond en mooi thuis bleef :D
:)
pi_177144351
Wow LuDann, wat een bevalling! Heftig inderdaad, maar ook fijn dat het niet zoals bij Wolk ging, denk ik? Gefeliciteerd met jullie zoon, en wat een prachtige namen. O+ *O* O+ *O* O+
pi_177144353
Oh joh Lu snelle!! Van harte gefeliciteerd met jullie zoontje en broertje O+ *O*!
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_177144362
LuDann, van harte gefeliciteerd!

Bella, wat fijn dat het goed gaat met jullie meisje O+
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  dinsdag 13 februari 2018 @ 07:47:50 #85
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_177144367
Dat heb je snel gedaan, Lu :D. Van harte gefeliciteerd met jullie zoon. Mooie namen!
pi_177144373
Wooooow LuDann, gefeliciteerd!! *O* *O* *O* Wat een bevalling, klinkt alsof in een film :D En wat een mooie namen heeft zoonlief. Geniet van elkaar!

Bella, goed om van jou te horen, ik vroeg me al af hoe het met jullie ging! Fijn dat de kleine het zo goed doet :)
pi_177144413
Haha wow LuDann, wat snel!! Nog net op tijd in het ziekenhuis, jeetje. Van harte gefeliciteerd met jullie zoontje *G* wat een prachtige namen O+ . Wat fijn dat het helemaal zelf is gelukt, geniet ervan!
pi_177144432
Gefeliciteerd LuDann! Dat ging wel heel vlot!
pi_177144433
En fijn dat alles goed gaat Bella! Hadden ze verwacht dat ze klein zou zijn? Ik had ook zo'n kleintje (2660 gr), kleiner dan verwacht waar wel alles gelijk goed mee ging :)
pi_177144514
Fijn dat het zo goed gaat Bella :*

En Ludann wat een snelheid :D gefeliciteerd met jullie zoon! O+
pi_177144520
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 02:59 schreef LuDann het volgende:
Nou, UD niet meer gehaald hoor. _O- Mijn hemel. :D

Om 21:54 is onze zoon R.une E.lias geboren, 3305 gram. Nog nét de verloskamers gehaald na een dollemansrit richting ziekenhuis. Kind is serieus gewoon bijna op de gang geboren. Geen pijnstilling (geen tijd meer gehad om de Tens op te plakken :') ), geen knip en slechts een paar oppervlakkige hechtingen. En nu ligt 'ie lekker aan de borst. Ukje. O+

Ik moet er nog even van bijkomen zeg!
Ooooh O+!! Daar is hij, jullie zoon en broertje! Gefeliciteerd! *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_177144527
Ludann!! Gefeliciteerd wat een vlotte zeg. Rustig aan en geniet van jullie zoon en broertje O+
♥ J & S
pi_177144584
Lu, gefeliciteerd *O* wat een mooie namen heeft je zoontje gekregen O+
Zo mooi dat na alle bevallingszorgen je nu zo’n vlotte bevalling hebt gehad!
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_177144588
Van harte Lu!
Wat een ervaring, haha! Bizar zeg!
pi_177144607
Hahah Lu, zoveel zorgen om niks! :D Gefeliciteerd met jullie zoon en broertje! Zijn tweede naam is prachtig! O+

Bella, wat fijn dat het goed gaat met jullie! Wist je dat je meisje zo klein zou zijn? En ik ben echt benieuwd naar haar naam. O+

Sinds vannacht voel ik best veel gerommel in m’n buik. Ik blijf vandaag maar lekker liggen, even uitrusten.
Protège moi de mes désirs.
pi_177144613
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 07:34 schreef Songeur het volgende:
Oh dat lijstje... 3e.... Nu komt het dichtbij! Gelukkig staat CassE er eigenlijk nog tussen.

Nee niet het feit dat ik 37 weken ben, elke week naar vk moet en alle laatste loodjes kwaaltjes heb en grote buik. Maar 3e staan op een lijstje op internet dat doet het hem :P
Oh, pls. :X
Protège moi de mes désirs.
pi_177144623
Wow LuDann!! *O*
Wat een turbobevalling! Ik ben heel blij voor je dat het deze keer geen keizersnede is geworden.
Geniet van jullie zoon!
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
pi_177144693
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 07:34 schreef Songeur het volgende:
Oh dat lijstje... 3e.... Nu komt het dichtbij! Gelukkig staat CassE er eigenlijk nog tussen.

Nee niet het feit dat ik 37 weken ben, elke week naar vk moet en alle laatste loodjes kwaaltjes heb en grote buik. Maar 3e staan op een lijstje op internet dat doet het hem :P
Dan staat het zwart op wit hè. >:)
  dinsdag 13 februari 2018 @ 08:40:29 #99
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_177144719
Ohhh Lu! Wat een verrassingsbevalling zo na jullie eerste!

Prachtige kraamtijd met jullie man O+ *O*
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
  dinsdag 13 februari 2018 @ 08:45:22 #100
93505 SaskiaR
The sword of ice and fire
pi_177144770
Lu gefeliciteerd *O* *O* *O* wat fijn dat het nu zo snel ging, en gewoon helemaal zelf gedaan *O* wat een mooie namen :) wat vindt Wolk ervan?
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_177144792
LuDann, gefeliciteerd met jullie zoon. Wat heerlijk! Kon jullie dochter nog ergens ondergebracht worden?
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_177144879
O+ van harte gefeliciteerd met je zoon LuDann! Wat een ervaring! Bijkomen en knuffelen maar! :*

Klap succes vandaag...

Bellaa, wat fijn dat je kindje het zo goed doet en jouw lichaam ook met de borstvoeding! Jullie ook rustig bijkomen van alles en lekker knuffelen. :* O+

Wolken, een zoon! Wow, zoals omentielvo ook zei, een paar dagen geleden wist je nog niet eens dat je zwanger was en nu weer je dat het een zoon is! Heerlijk, maar ook bizar. Merkte je het al aan je buik, dat ie wat gevulder leek?
  dinsdag 13 februari 2018 @ 08:57:11 #103
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_177144882
LuDann! *O* wauw, wat een bevalling! En een jongetje O+ gefeliciteerd met jullie zoon en broertje. Heeft Wolk haar broertje al ontmoet?
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_177144915
Gefeliciteerd Lu!
Nu heerlijk gaan genieten :)
  dinsdag 13 februari 2018 @ 09:12:22 #105
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_177145050
LuDann gefeliciteeeerd!!! *O* (en z'n naam O+)
Bellaa jij ook nog gefeliciteerd met je meisje!! *O*
Wolken wat een prachte echofoto O+ Goed idee om in de sfeer te komen op de 9 maanden beurs.. even de laatste 16 weken 'inhalen' qua voorpret :D
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_177145099
Ooh Luna, nog gefeliciteerd met de goede echo. *O*
pi_177145158
Gefeliciteerd LuDann *O* Van het ene uiterste naar het andere qua bevalling lijkt het wel. Veel geluk als gezin van vier!
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_177145231
LuDann gefeliciteerd! *O*
pi_177145387
Gefeliciteerd met jullie zoon Ludann! Wat fijn dat het zo voorspoedig gegaan is.

En wauw wolken. Wat een verhaal! Zo denk je dat jullie kinderwens wel eens in duigen zou kunnen vallen en lijkt dat alles zo ver weg. En dan ineens ben je zwanger van een zoon. Gefeliciteerd!!!

Klap succes vanmiddag! Ik duim voor positief nieuws!
pi_177145444
Ludann gefeliciteerd! Wat snel en wat spannend in de auto joh!!
  dinsdag 13 februari 2018 @ 09:43:28 #111
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_177145484
Hoe laat moet je, klap? Ik duim :) :*
pi_177146351
LuDann, van harte gefeliciteerd met jullie zoon! O+ Wat een bizarre rit naar het ziekenhuis lijkt me dat :% Veel geluk met z'n vieren!!
  dinsdag 13 februari 2018 @ 10:52:41 #113
56471 pinquit
oh my lama!
pi_177146656
Klap, ik denk aan je! :*
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_177146726
Gefeliciteerd LuDann! En ik had niet verwacht dat ik de naam echt goed had geraden! Haha echt een mooie naam O+
Kwak
  dinsdag 13 februari 2018 @ 10:57:16 #115
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_177146750
Succes Klap! Hopelijk straks van die ellendige onzekerheid af. Vanwege een groeiend embryo O+
  Moderator dinsdag 13 februari 2018 @ 10:58:00 #116
382129 crew  Donna
pi_177146759
Gefeliciteerd LuDann!!

En EDMAN ook nog gefeliciteerd.

En Wolken jeetje wat een verhaal, van harte!

*O* *O*
pi_177146763
Gefeliciteerd LuDann! *O*
pi_177147001
LuDann *O* gefeliciteerd met jullie jongetje
pi_177147078
Gefeliciteerd met je zoon LuDann :* *O* Wat een turbo bevalling! Gewoon het hele andere uiterste als je eerste bevalling. Prachtige namen ook O+ Ben ook benieuwd hoe Wolk reageerde en of ze haar cadeautje wilde afgeven :+
Hele fijne (kraam)tijd met elkaar gewenst :*

Bella, wat fijn dat je bevalling zelf op gang kwam. Benieuwd naar de naam van jullie dochter. O-)

Mn duimen draaien overuren voor klap :* :*
pi_177147117
Gefeliciteerd LuDann *O* Wat een flitsbevalling!

Heel veel succes vandaag Klap.

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 08:57 schreef elamanilo het volgende:

Wolken, een zoon! Wow, zoals omentielvo ook zei, een paar dagen geleden wist je nog niet eens dat je zwanger was en nu weer je dat het een zoon is! Heerlijk, maar ook bizar. Merkte je het al aan je buik, dat ie wat gevulder leek?
We weten het nu zo ongeveer 36 uur dat we een kind gaan krijgen :D En ik was wel wat dikker geworden maar dat waren de winterkilo's. En zo had ik voor ieder kwaaltje wel een ander excuus.

Ik heb vanmiddag al de prenatale screening, lekker dat het zo allemaal achter elkaar gaat. En dan gelijk ook bloed prikken voor de vitamines waarvoor de internist morgen weer belt. En dan morgen even geen dagje ziekenhuis.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
  dinsdag 13 februari 2018 @ 11:56:09 #121
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_177148271
Gefeliciteerd LuDann! Wat heerlijk!
pi_177148326
Klap er wordt aan je gedacht! :*

Wat fijn om te horen dat ze nu goed groeit Bella! Hadden ze verwacht dat ze zo klein zou zijn?

En wat een stroomversnelling Wolken! Ergens wel heel fijn dat je de onzekerheid van de beginperiode nu gewoon overgeslagen hebt. Maar er komt wel heel veel op jullie af nu! Wonder Hercules O+

Duman, gerommel! Doe je rustig aan vandaag? Even bijkomen is wel fijn na een rotnacht.

Oh en OIT ga eens bevallen! O+
pi_177148441
Gefeliciteerd LuDann! *O*
  dinsdag 13 februari 2018 @ 12:02:27 #124
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_177148455
Gefeliciteerd Lu!! *O*
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
  dinsdag 13 februari 2018 @ 12:03:41 #125
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_177148484
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 00:05 schreef BellaaElisa het volgende:
Hier een update van mij:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij ook van harte!! Wat fijn dat ze nu zo goed groeit!
pi_177149218
Thanks lieve dames, jullie steun doet me goed O+ .

14.45 is het zo ver
♥ J & S
pi_177149679
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 12:03 schreef Aventura het volgende:

[..]

Jij ook van harte!! Wat fijn dat ze nu zo goed groeit!
O+ hoe gaat het nu met jou kleine meid?
pi_177149706
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 12:31 schreef klaprooss het volgende:
Thanks lieve dames, jullie steun doet me goed O+ .

14.45 is het zo ver
Succes hopelijk goed nieuws O+
pi_177149915
Ze werd al klein geschat. Maar we hadden niet verwacht dat ze moest blijven, dat viel toch even zwaar :{ maar we hebben net gewogen en ze woog maar liefst 2930 gram! Trots! O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door BellaaElisa op 13-02-2018 13:09:32 ]
  dinsdag 13 februari 2018 @ 13:02:54 #130
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_177150000
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 12:48 schreef BellaaElisa het volgende:

[..]

O+ hoe gaat het nu met jou kleine meid?
Goed, ze is nu ruim een week in het streekziekenhuis en is al 145 gram aangekomen. Ze moet naar de 2 kilo en alle voedingen zelf drinken. Ze krijgt nu nog 12 voedingen per etmaal en die krijgt ze bijna allemaal met de sonde, maar zo nu en dan geef ik haar de borst (dat kan ze al)!! en manlief de fles. Ze kan voorlopig nog niet mee, maar ze doet het nu gewoon supergoed!

Mooie naam heeft je meiske!
pi_177150013
Gefeliciteerd LuDann!
Veel gezondheid en geluk met zijn vieren!
pi_177150214
O Bella en Aventura jullie kleine strijders O+ Mooie naam Bella!
pi_177150235
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 13:02 schreef Aventura het volgende:

[..]

Goed, ze is nu ruim een week in het streekziekenhuis en is al 145 gram aangekomen. Ze moet naar de 2 kilo en alle voedingen zelf drinken. Ze krijgt nu nog 12 voedingen per etmaal en die krijgt ze bijna allemaal met de sonde, maar zo nu en dan geef ik haar de borst (dat kan ze al)!! en manlief de fles. Ze kan voorlopig nog niet mee, maar ze doet het nu gewoon supergoed!

Mooie naam heeft je meiske!
Wat fijn om te horen dat het zo goed gaat, en wow wat een sterk meisje heb je. Aan de borst drinken! Knap hoor! Hopelijk blijft ze in een stijgende lijn het goed doen en mag ze lekker snel mee naar huis O+

Dankje wel O+
pi_177150254
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 13:10 schreef Fuchsia_roze het volgende:
O Bella en Aventura jullie kleine strijders O+ Mooie naam Bella!
O+ O+
  dinsdag 13 februari 2018 @ 13:25:23 #135
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_177150744
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 13:11 schreef BellaaElisa het volgende:

[..]

Wat fijn om te horen dat het zo goed gaat, en wow wat een sterk meisje heb je. Aan de borst drinken! Knap hoor! Hopelijk blijft ze in een stijgende lijn het goed doen en mag ze lekker snel mee naar huis O+

Dankje wel O+
Die naam stond ook bij mij op mijn lijst, maar man keurde 'm niet goed..Vind de betekenis zo mooi.
pi_177151569
Mooie naam, Bella! O+

Fijn dat het zo goed gaat met jullie meisjes, Bella en Aventura! O+
Protège moi de mes désirs.
pi_177153270
Zoals ik al vermoedde is het hartje gestopt. Wel eindelijk een fatsoenlijke meting gehad van een embryo van ongeveer 7 weken.
Het is kut en verdrietig maar ik ben blij met de duidelijkheid! Bah
♥ J & S
pi_177153302
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 15:04 schreef klaprooss het volgende:
Zoals ik al vermoede is het hartje gestopt. Wel eindelijk een fatsoenlijke meting gehad van een embry van ongeveer 7 weken.
Het is kut en verdrietig maar ik ben blij met de duidelijkheid! Bah
;(
Kutzooi. Had toch nog zo anders gehoopt.
Dikke knuffel :*
pi_177153318
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 15:04 schreef klaprooss het volgende:
Zoals ik al vermoedde is het hartje gestopt. Wel eindelijk een fatsoenlijke meting gehad van een embryo van ongeveer 7 weken.
Het is kut en verdrietig maar ik ben blij met de duidelijkheid! Bah
Wat een verdrietig rotnieuws zeg! :{ sterkte! :*
  Moderator dinsdag 13 februari 2018 @ 15:06:00 #140
382129 crew  Donna
pi_177153328
Ahnee, ik had ook zo anders gehoopt, maar wel 'fijn' (kutwoord) dat er nu duidelijkheid is. Veel sterkte! :*
pi_177153348
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 15:04 schreef klaprooss het volgende:
Zoals ik al vermoedde is het hartje gestopt. Wel eindelijk een fatsoenlijke meting gehad van een embryo van ongeveer 7 weken.
Het is kut en verdrietig maar ik ben blij met de duidelijkheid! Bah
Oh nee, ook al had je een vermoeden, het is onverminderd k*t! :*
pi_177153425
Klote, klap. Heel veel sterkte :*
Tralalalaaa
pi_177153691
Klap ;( Weet niet zo goed wat ik moet zeggen.. sterkte. 💖
Protège moi de mes désirs.
  dinsdag 13 februari 2018 @ 15:25:50 #144
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_177153803
Ahh wat ontzettend jammer dat het tóch niet zo is Klap -O-. Veel sterkte, hopelijk komt het snel op gang en kun je het afsluiten.
pi_177153821
Bah klap, wat een rotnieuws. Heel veel sterkte de komende tijd :*
pi_177154033
Klap heel veel sterkte. :*
pi_177154057
Sterkte lieve Klap :*
Kwak
pi_177154096
Sterkte klap ;( :*
Bella gefeliciteerd O+ was er een reden voor dymaturiteit? Aventura wat fijn dat O. het goed doet :*
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_177154172
Ohh klap, ondanks dat je het verwachtte is het natuurlijk gewoon hartstikke kut ;(. Veel sterkte met het verloop :*.
  dinsdag 13 februari 2018 @ 15:47:13 #150
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_177154183
Klap wat ontzettend verdrietig :'(
Heel veel sterkte voor jullie :*
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_177154187
He klap, wat klote ;( Sterkte :*
Make your own kind of music.
pi_177154271
Ah klap, wat ontzettend rot dat het niet zo heeft mogen zijn! :* Snap dat het fijn is om duidelijkheid te hebben, want al die weken onzekerheid is ook gewoon heel rot! Hoop dat het snel op gang komt (misschien al een plan op gemaakt?) en je dit lichamelijke stuk achter je kan laten. Sterkte! :*
pi_177154369
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 15:04 schreef klaprooss het volgende:
Zoals ik al vermoedde is het hartje gestopt. Wel eindelijk een fatsoenlijke meting gehad van een embryo van ongeveer 7 weken.
Het is kut en verdrietig maar ik ben blij met de duidelijkheid! Bah
Ach klap, wat naar :'( Sterkte
pi_177154412
Oh, klap, shitshitshit ;( Sterkte!
  dinsdag 13 februari 2018 @ 16:04:29 #155
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_177154460
Shit, klap ;( Sterkte!
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_177154656
Wat verdrietig klap. ;( Veel sterkte :*
pi_177154698
Wat verdrietig Klap, heel veel sterkte voor jullie :*
pi_177154735
Thanks all :*
Fijne zwangerschap en een mooie ontmoeting met jullie baby’s!
Hopelijk tot snel
♥ J & S
pi_177154764
Och klap, toch ;(. Sterkte :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_177155025
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 15:42 schreef tombolafan het volgende:
-
Bella gefeliciteerd O+ was er een reden voor dymaturiteit?
Ze is getest op verschillende infectie's die de oorzaak konden zijn, maar dat was gelukkig niet het geval. Ze is dus gewoon echt een kleintje :Y
pi_177155030
Heel veel sterkte Klap :*
  dinsdag 13 februari 2018 @ 16:50:20 #162
56471 pinquit
oh my lama!
pi_177155425
Oh Klap ;( :*
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_177155591
:* Klap :'(
  dinsdag 13 februari 2018 @ 17:06:18 #165
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_177155812
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 16:17 schreef klaprooss het volgende:
Thanks all :*
Fijne zwangerschap en een mooie ontmoeting met jullie baby’s!
Hopelijk tot snel
Aaah Klap. Vind het zo verdrietig, hoop je hier weer gauw te zien! Dikke knuffel voor jou.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 13 februari 2018 @ 17:18:58 #166
269689 crew  Viv
pi_177156229
LuDann gefeliciteerd!! *O* Van alle scenario's die je van tevoren had uitgedacht was deze zeer zeker niet langsgekomen. :D

EDMAN ook nog gefeliciteerd! :)

En Klappie dus toch.. wat kut weer :(
pi_177156305
Ah klap wat ontzettend klote! Veel sterkte :*

Bella, prachtige naam O+
pi_177156653
Mabrouk, Bella! Dat ze moge opgroeien tot een vrome moslima. Ik wist vanaf het begin al dat het die naam zou worden, hehe. Prachtige naam. Mijn nichtje heet ook zo. :D

Ik moet hele tijd spugen. Heb ook gewoon standaard een beker naast mijn bed liggen waar ik de hele tijd in spuug. Sorry, beetje goor. En heb denk ik een voorlopige naam voor meisje: Kahina.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 13-02-2018 17:35:46 ]
pi_177157189
Sterkte klap, wat super klote :*

Hopelijk zien we je snel weer terug hier.
pi_177157281
Klap wat verdrietig ;( sterkte! :*
pi_177157479
Oh, klap! Heel veel sterkte.
pi_177157565
Klap. Wat verdrietig :*
pi_177157735
Klap wat ontzettend rot!
Veel sterkte ;(
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
pi_177157894
Ludann, gefeliciteerd met jullie zoon en broertje! O+

Sterkte Klap :*
pi_177157910
Hè nee toch Klap, wat verdrietig. Sterkte :*
pi_177158549
Shit Klap... ;( Wat verdrietig voor jullie.
:)
pi_177159303
Sterkte klap. Had zo mooi geweest. Potver! :(
pi_177160856
Ah klap.. ;( wat verdrietig weer. Sterkte :*.
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_177161228
Ach Klap dat het toch niet zo mocht zijn :*
  dinsdag 13 februari 2018 @ 21:59:28 #180
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_177165495
Ach Klap.... toch...
Wat enorm verdrietig...
***
pi_177168452
LuDann, gefeliciteerd met je kanonskogeltje! O+
pi_177170771
Goeiemorgen bolle en minder bolle buiken; fijne Valentijn. :*
Protège moi de mes désirs.
pi_177171128
UD O+ Fijne valentijn allemaal :*

OIT, hoe is ‘t bij jou?
Make your own kind of music.
pi_177171152
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 08:04 schreef CassElliot het volgende:
UD O+ Fijne valentijn allemaal :*
*O*
Maak er een onvergetelijke valentijn van. :9


Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen, maar iedere dag een paar keer per dag een hikkende baby begint wel irritant te worden, zeg. :')
Protège moi de mes désirs.
pi_177171252
Mijlpaal CassE *O*

Ah duman, straks ga je ‘t gehik nog missen! Hoewel minibaby’s die hikken zijn ook O+ of niezen O+

Kindjes zijn naar kdv en school. Ik ben weer even in bed gekropen, zo lekker O+ Heb vandaag behalve nieuwe pyjama kopen en vluchttas inpakken verder niks op de planning. Heeeeerlijk.
pi_177171431
I know, I know. ;(

Ik zoek ook nog een mooie witte of blauwe pyjama met knoopjes ivm borstvoeding. Kan geen leuke vinden.

Lekker uitrusten vandaag. O+
Protège moi de mes désirs.
  woensdag 14 februari 2018 @ 08:48:18 #187
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_177171514
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 08:40 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
I know, I know. ;(

Ik zoek ook nog een mooie witte of blauwe pyjama met knoopjes ivm borstvoeding. Kan geen leuke vinden.

Lekker uitrusten vandaag. O+
Asos had laatst mooie, maar wel met drukke printjes.

Deze vond ik dus erg mooi:
http://www.asos.com/asos-(...)ze=72&totalstyles=27
http://www.asos.com/asos-(...)ze=72&totalstyles=27
  woensdag 14 februari 2018 @ 08:50:53 #188
319308 Tink89
To live is to dance
pi_177171541
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 08:40 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
I know, I know. ;(

Ik zoek ook nog een mooie witte of blauwe pyjama met knoopjes ivm borstvoeding. Kan geen leuke vinden.

Lekker uitrusten vandaag. O+
https://www.esprit.nl/dam(...)NL_IC_GG_PS_40_00001
http://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0569591004.html
http://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0556141001.html
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_177171596
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 08:21 schreef Songeur het volgende:
Mijlpaal CassE *O*

Ah duman, straks ga je ‘t gehik nog missen! Hoewel minibaby’s die hikken zijn ook O+ of niezen O+
Niezen O+ O+ O+ Ketel maakte als baby een afschuwelijk schattig verontwaardigd geluidje na het niezen. Je kon me iedere keer opdweilen.
pi_177171715
Even wat proberen bij te lezen na lang weekend carnaval (wat me best tegen viel.. nuchter carnaval vieren sowieso maar jeetje gisteren maar een paar uurtjes in de tent gestaan en ik was zo vreselijk moe dat ik afgelopen nacht even de klok rond heb geslapen :@ )

Bellaa: Mooie naam en wat een vechter !! Zo te horen gaat het keigoed en wat fijn dat het allemaal zo vlot gaat met bv en slapen e.d. heerlijk O+ O+ Geniet van jullie kleine meid

LuDann: Wat een rollercoaster O+ :D Gefeliciteerd met jullie zoontje O+

Wolken: ik had wat meegekregen in het ander topic en wat een omslag zo :o Welkom hier en idd fijn dat je de eerste spannende weken zo niets vermoedend voorbij bent gegaan (maar lijkt me ook erg dubbel). Hopelijk blijft alles goed gaan met jullie hercules :D

Klap wat ontzettend verdrietig... -O- ;( Heel heel veel sterkte..
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_177171745
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 08:48 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Asos had laatst mooie, maar wel met drukke printjes.

Deze vond ik dus erg mooi:
http://www.asos.com/asos-(...)ze=72&totalstyles=27
http://www.asos.com/asos-(...)ze=72&totalstyles=27

quote:
Lief! O+
Maar dit is niet echt wat ik zoek. Zulke (praktische) pyjama’s heb ik, maar ik wil meer een mooie pyjama. Wit, zijde, kant. O+

Ik ga ook eens googlen, in de stad heb ik niet kunnen slagen.
Protège moi de mes désirs.
  woensdag 14 februari 2018 @ 10:12:24 #192
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_177172484
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 09:15 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

[..]

Lief! O+
Maar dit is niet echt wat ik zoek. Zulke (praktische) pyjama’s heb ik, maar ik wil meer een mooie pyjama. Wit, zijde, kant. O+

Ik ga ook eens googlen, in de stad heb ik niet kunnen slagen.
Oooh zeg dat dan :P
Is cache coeur niets? veel kant, maar geen zijde geloof ik.
Anders la perla.

Maar Bijenkorf zal toch wel iets hebben?
pi_177172504
Fijne valentijnsdag allemaal!

Wat verschrikkelijk verdrietig Klap ;( , heel veel sterkte.

Ivm een GBP ben ik medisch en had ik gisteren de intake met de klinisch verloskundige en heb ik 19 buisjes bloed moeten laten prikken. Loopt degene die prikt even weg om wat extra buisjes te pakken hoor ik haar tegen haar collega zeggen " deze mevrouw weet pas 2 dagen dat ze 16 weken zwanger is!" Daar zaten ook 2 buisjes bij voor de NIPT.

Ik twijfel een beetje om mijn 20 weken echo te verplaatsen. 2 maart ga ik op vakantie en dan ben ik 20 weken. Nu staat de 20 weken echo na mijn vakantie en dan ben ik al 22 weken. Aan de ene kant ben ik bang dat het slecht nieuws is en ik daardoor de vakantie moet missen, aan de andere kant vind ik het met 22 weken wel weer erg laat.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_177173024
19 buisjes, wow! Ik vond mijn 8 buisjes al veel :+

Lastig van je echo. Je kan altijd even vragen of ze je in kunnen plannen vlak voor je vakantie? Misschien hebben ze wel geen plek en dan wordt de keuze een beetje voor je gemaakt... lastig :*
  woensdag 14 februari 2018 @ 10:54:07 #195
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_177173284
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 10:13 schreef Wolken het volgende:
Fijne valentijnsdag allemaal!

Wat verschrikkelijk verdrietig Klap ;( , heel veel sterkte.

Ivm een GBP ben ik medisch en had ik gisteren de intake met de klinisch verloskundige en heb ik 19 buisjes bloed moeten laten prikken. Loopt degene die prikt even weg om wat extra buisjes te pakken hoor ik haar tegen haar collega zeggen " deze mevrouw weet pas 2 dagen dat ze 16 weken zwanger is!" Daar zaten ook 2 buisjes bij voor de NIPT.

Ik twijfel een beetje om mijn 20 weken echo te verplaatsen. 2 maart ga ik op vakantie en dan ben ik 20 weken. Nu staat de 20 weken echo na mijn vakantie en dan ben ik al 22 weken. Aan de ene kant ben ik bang dat het slecht nieuws is en ik daardoor de vakantie moet missen, aan de andere kant vind ik het met 22 weken wel weer erg laat.
Ze doen de SEO tegenwoordig sowieso liever met / rond 19 weken, toch? Ook zodat evt vervolgonderzoek sneller plaats kan vinden dacht ik? Ik zou hem ook liever eerder inplannen.
pi_177173347
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 09:15 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]


[..]

Lief! O+
Maar dit is niet echt wat ik zoek. Zulke (praktische) pyjama’s heb ik, maar ik wil meer een mooie pyjama. Wit, zijde, kant. O+

Ik ga ook eens googlen, in de stad heb ik niet kunnen slagen.
Zijde en borstvoeding is niet de meest ideale combi hahah. Lektetten enzo :P Wel heul mooi natuurlijk.
  woensdag 14 februari 2018 @ 11:33:06 #197
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_177174024
Fijne valentijnsdag O+! Gaan jullie nog iets doen?

Ik kwam vanmorgen thuis van mijn slaapdienst en mijn vriend was al naar z'n werk. Toen ik naar de slaapkamer liep zag ik allemaal chocolaatjes in de vorm van een hart op bed liggen. Dat toverde wel een glimlach op m'n gezicht (en was precies waar ik zin in had).

Verder heb ik dus écht wat meer energie. Hoe fijn. Ik geniet er nu zo veel meer van. En nu nog maar wat gekleurde spikkels uit en van bed vissen :').

Morgen termijnecho!
pi_177174476
Mijn man en ik brengen deze Valentijnsdag samen in bed door... met griep. :') Ik weet niet waar de hormonale misselijkheid ophoudt en die van de griep begint, zeg maar.
pi_177174700
Ik heb m'n vriend het boek 'Help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt' cadeau gedaan :P :D O-)

Beterschap luna ! :*
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_177175329
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 08:04 schreef CassElliot het volgende:
UD O+ Fijne valentijn allemaal :*

OIT, hoe is ‘t bij jou?
UD! *O* Hoe voel je je nu?

Duman, herkenbaar hoor, ik vind dat gehik ook een behoorlijk irritant gevoel :D

Hier alles goed, was gisteravond weer eens in de overtuiging dat het nu echt ging beginnen. Hadden zelfs de oppas al ingelicht maar helaas, nergens voor nodig. En vanmorgen dacht ik dat mijn vliezen gebroken waren, ik had echt geen controle over wat ik verloor aan vocht, maar sindsdien blijft het droog. Misschien wordt in incontinent? Wel de verloskundige even ingelicht en die komt vanmiddag even checken hoe of wat (heb geen weeën nog), dus we wachten wederom ongeduldig af :D
pi_177175669
@OIT
Even op je hand blazen? :P

@Songeur
Oh ja, lekken, was ik even vergeten... :')

@Luna
Beterschap!

@Helsinki
Aah, lief. O+
Mijn man kon hier nergens zijn parfum vinden, dus ik heb die voor hem besteld. Maar omdat ik zo slecht ben in iets voor me houden, heb ik het gisteravond al gegeven. :+
Vanavond gaan we uiteten. O+

En spannend, morgen! O+

@Wolken
Wow, 19 buisjes.. is dat net zoveel als een geslaagde bloeddonatie? :D
Mijn 20-wekenecho was ook iets later. Bij mij zeiden ze dat ze liever later hebben dan eerder, omdat alles dan meer is gegroeid en beter zichtbaar is. Maar ik snap je overweging ivm je vakantie..
Protège moi de mes désirs.
pi_177175729
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 10:12 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Oooh zeg dat dan :P
Is cache coeur niets? veel kant, maar geen zijde geloof ik.
Anders la perla.

Maar Bijenkorf zal toch wel iets hebben?
Dank je wel voor de tips! Maar heb nog steeds niet gevonden wat ik “zoek”. :P Ik blijf doorzoeken. O+
Protège moi de mes désirs.
pi_177177363
*O* UD voor CassElliot *O* Mooie mijlpaal O+ Maar ik hoop dat de geboorte zich snel gaat aandienen :*

Valentijnsdag doen wij niet aan. Maar ik heb wel trek in chocolaadjes nu... :Y) ;)
pi_177177617
Ik heb net gellak laten zetten. Blijft ongeveer 3 weken zitten. #Readytopop :9 😂
Protège moi de mes désirs.
pi_177178248
UD voor Cass O+
Valentijnsdag zou wel mooi zijn O+ het was 5 jaar geleden mijn UD O+

Happy Valentine O+ Ik kreeg net een kaartje van m'n oudste met de opmerking voor de baby.... Maar we hebben hem nog helemaal niet verteld dat er (misschien) een baby komt :')

Lastig Wolken, ik denk dat ik hem gewoon zo zou laten staan..

Ik ben misselijk O+ en dat vind ik niet erg O+ ;)
pi_177178995
Klap wat een verdrietig einde van de rollercoaster. Hopelijk snel weer terug :*.

UD voor CassElliot O+. Spannund.
pi_177181208
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 10:13 schreef Wolken het volgende:
Fijne valentijnsdag allemaal!

Wat verschrikkelijk verdrietig Klap ;( , heel veel sterkte.

Ivm een GBP ben ik medisch en had ik gisteren de intake met de klinisch verloskundige en heb ik 19 buisjes bloed moeten laten prikken. Loopt degene die prikt even weg om wat extra buisjes te pakken hoor ik haar tegen haar collega zeggen " deze mevrouw weet pas 2 dagen dat ze 16 weken zwanger is!" Daar zaten ook 2 buisjes bij voor de NIPT.

Ik twijfel een beetje om mijn 20 weken echo te verplaatsen. 2 maart ga ik op vakantie en dan ben ik 20 weken. Nu staat de 20 weken echo na mijn vakantie en dan ben ik al 22 weken. Aan de ene kant ben ik bang dat het slecht nieuws is en ik daardoor de vakantie moet missen, aan de andere kant vind ik het met 22 weken wel weer erg laat.
20? Ik ben vandaag 17 weken en 7 maart 20 weken.
pi_177182651
Zo, goedesmorgens allemaal,

Na twee dagen projectielbraken en buikpijn, verloor ik gisterochtend mijn sonde. Halve dag in het ziekenhuis geweest (ctg controle, urine- en bloedkweek) toen men me kwam vertellen dat er “vandaag helaas echt geen plek was om een nieuwe sonde te zetten”, grrr.

Maar goed, na een nacht zonder slang en zonder aan de stroom te liggen, ben ik vandaag alsnog voorzien van nieuwe iPhonekabel. Baby en ik krijgen weer te eten. Nu net wakker uit de sedatie. Baby nog niet gevoeld dus ik hoop dat die zo ook wakker wordt.
pi_177182837
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 02:59 schreef LuDann het volgende:
Nou, UD niet meer gehaald hoor. _O- Mijn hemel. :D

Om 21:54 is onze zoon R.une E.lias geboren, 3305 gram. Nog nét de verloskamers gehaald na een dollemansrit richting ziekenhuis. Kind is serieus gewoon bijna op de gang geboren. Geen pijnstilling (geen tijd meer gehad om de Tens op te plakken :') ), geen knip en slechts een paar oppervlakkige hechtingen. En nu ligt 'ie lekker aan de borst. Ukje. O+

Ik moet er nog even van bijkomen zeg!
O+

Gefeliciteerd! Wat een wolk van een kind weer! O+
Schudden voor gebruik
pi_177182854
Jeetje Malteser wat een ellende. Ben je nog in het ziekenhuis of alweer thuis?

Ik had vandaag weer controle bij de vk, eentje die ik nog niet eerder had gezien. Alles was goed maar na het meten van mijn bloeddruk begon ze meteen weer met de bekende vragen als: ben je wel eens duizelig bij het opstaan?? Of voel je je licht in je hoofd?

Nee mevrouw, ik heb gewoon een lage bloeddruk :P
Ging ze de waardes van vorige keer checken: ik zie dat ie toen nog lager was!

Mja, verder nergens last van en alle uitslagen zijn goed. Voordat ik zwanger werd ook altijd een lage bloeddruk gehad dus zal wel goed zijn :')

Oh en we komen net thuis van werk en de kat strompelt door het huis ;( dus zometeen ritje dierenarts. Vind ik altijd zo sneu als die beestjes pijn hebben -O-
pi_177182869
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 17:56 schreef Malteser het volgende:
Zo, goedesmorgens allemaal,

Na twee dagen projectielbraken en buikpijn, verloor ik gisterochtend mijn sonde. Halve dag in het ziekenhuis geweest (ctg controle, urine- en bloedkweek) toen men me kwam vertellen dat er “vandaag helaas echt geen plek was om een nieuwe sonde te zetten”, grrr.

Maar goed, na een nacht zonder slang en zonder aan de stroom te liggen, ben ik vandaag alsnog voorzien van nieuwe iPhonekabel. Baby en ik krijgen weer te eten. Nu net wakker uit de sedatie. Baby nog niet gevoeld dus ik hoop dat die zo ook wakker wordt.
He bah! Wat een ellende weer. Hoop dat je braken enz rustig is nu.
Sterkte :*
Schudden voor gebruik
pi_177183015
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 17:56 schreef Malteser het volgende:
Zo, goedesmorgens allemaal,

Na twee dagen projectielbraken en buikpijn, verloor ik gisterochtend mijn sonde. Halve dag in het ziekenhuis geweest (ctg controle, urine- en bloedkweek) toen men me kwam vertellen dat er “vandaag helaas echt geen plek was om een nieuwe sonde te zetten”, grrr.

Maar goed, na een nacht zonder slang en zonder aan de stroom te liggen, ben ik vandaag alsnog voorzien van nieuwe iPhonekabel. Baby en ik krijgen weer te eten. Nu net wakker uit de sedatie. Baby nog niet gevoeld dus ik hoop dat die zo ook wakker wordt.
Ooh lieve Malteser wat zit het nog extra tegen zo zeg. Gelukkig hebben ze toch nog een plekje gevonden.

En dat baby maar snel wakker wordt. :*
pi_177184419
Ach Malteser het zit je ook niet mee. Wat rot :( Fijn dat jullie inmiddels weer voorzien worden van stroom! :*

Loj is misselijk, kwaaltjes *O*

Vita sterkte met je kat! Hopelijk ist niet al te ernstig :Y

Ik heb weer een heerlijke verlofdag gehad! Lekker winkelen met vriendin en lunchen. Verlof is wel duur :P Ben nu bezig met inruimen commode en laatste spul strijken. Man plakt de muurstickers op! Ik geniet O+
pi_177184469
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 18:05 schreef VitaBella het volgende:
Jeetje Malteser wat een ellende. Ben je nog in het ziekenhuis of alweer thuis?
Ik ben weer thuis!

Wat rot van de kat. Ben je inmiddels al bij de dierenarts geweest?
pi_177184510
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 18:13 schreef Mabawa. het volgende:

[..]

Ooh lieve Malteser wat zit het nog extra tegen zo zeg. Gelukkig hebben ze toch nog een plekje gevonden.

En dat baby maar snel wakker wordt. :*
Ja dat hoop ik ook. Voorlopig nog geen teken van leven. Ik geef hem/haar nog een uurtje en anders bel ik de VK even.
  woensdag 14 februari 2018 @ 19:34:05 #216
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_177184734
Malteser wat een ellende weer -O- we vallen een beetje in herhaling, maar sterkte maar weer..! En hopelijk gaat baby snel weer trappelen.
pi_177184788
Heel lief!
Maar de sonde zit weer dus we gaan er weer een aantal weken voor. Komt vast goed! We proberen positief te blijven.
pi_177185102
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 16:39 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

20? Ik ben vandaag 17 weken en 7 maart 20 weken.
Ik ben dan nog net 19 weken geloof ik, 20 weken ben ik tijdens mijn vakantie en heb nu de echo staan op 21 weken en 4 dagen ongeveer. Ik moet nog even wennen aan de weken etc. :@
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
  woensdag 14 februari 2018 @ 19:50:29 #219
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_177185155
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 19:48 schreef Wolken het volgende:

[..]

Ik ben dan nog net 19 weken geloof ik, 20 weken ben ik tijdens mijn vakantie en heb nu de echo staan op 21 weken en 4 dagen ongeveer. Ik moet nog even wennen aan de weken etc. :@
Had jij nou uiteindelijk nog een verklaring gehad van de arts(en) over hoe ze het embryo nou hebben kunnen missen tot twee keer toe?
pi_177185725
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 14:09 schreef Loj het volgende:
Happy Valentine O+ Ik kreeg net een kaartje van m'n oudste met de opmerking voor de baby.... Maar we hebben hem nog helemaal niet verteld dat er (misschien) een baby komt :')

Ik ben misselijk O+ en dat vind ik niet erg O+ ;)
O wat schattig van je oudste en bijzonder ook! O+
En hoera voor de misselijkheid *O*

Malteser :* Sterkte! Fijn dat jij en baby weer gevoed worden :)

Hier zijn mijn borsten echt ineens gegroeid. Bizar. Ze deden wel pijn, maar zag nu echt wezenlijk verschil.

Verder weer verschrikkelijk onzeker. Ik durf gewoon niet te geloven dat het deze keer echt zo gaat zijn. Dat wij echt een baby gaan krijgen. Ik wil echt geen doemdenker zijn, maar kan het gevoel gewoon niet shaken en blijf mij voorbereiden op de klap die gaat komen (en dus hopelijk niet). Hoop dat dat gevoel minder is na de 12 weken echo, maar had ook wel gelezen dat anderen het houden tot ze de baby voelen/goede 20 weken echo/tot de bevalling.
pi_177185741
Gelukkig ben je weer thuis, maar wel vervelend weer Malteser. Heb je de baby al gevoeld inmiddels?
pi_177185935
Fuchsia, dat is heel normaal hoor. Vriendin die meerdere miskramen heeft gehad is pas na 24 weken alles gaan regelen, de grens dat het kindje levensvatbaar is. Ze durfde niet meer van het goede uit te gaan.

Malteser, sterkte, ik hoop dat je je snel weer beter voelt.

quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 19:50 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Had jij nou uiteindelijk nog een verklaring gehad van de arts(en) over hoe ze het embryo nou hebben kunnen missen tot twee keer toe?
Nee, ik heb er niet naar gevraagd. Ik loop nu dan ook in een ander ziekenhuis, De 2 hysteroscopieen zijn in 2 andere ziekenhuizen gedaan. En we zitten nu zo in een storm van gesprekken, onderzoeken en andere dingen die we nu opeens moeten regelen dat ik er ook geen behoefte aan heb. De boosheid bij mijn vriend is volgens mij nu wel redelijk gezakt, hij was voornamelijk echt pissig. Ik moet Utrecht sowieso nog bellen om de operatie af te zeggen en ik zit te denken het andere ziekenhuis te mailen. Een face to face gesprek zie ik momenteel echt niet zitten.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_177186026
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 20:13 schreef Fuchsia_roze het volgende:

[..]

O wat schattig van je oudste en bijzonder ook! O+
En hoera voor de misselijkheid *O*

Malteser :* Sterkte! Fijn dat jij en baby weer gevoed worden :)

Hier zijn mijn borsten echt ineens gegroeid. Bizar. Ze deden wel pijn, maar zag nu echt wezenlijk verschil.

Verder weer verschrikkelijk onzeker. Ik durf gewoon niet te geloven dat het deze keer echt zo gaat zijn. Dat wij echt een baby gaan krijgen. Ik wil echt geen doemdenker zijn, maar kan het gevoel gewoon niet shaken en blijf mij voorbereiden op de klap die gaat komen (en dus hopelijk niet). Hoop dat dat gevoel minder is na de 12 weken echo, maar had ook wel gelezen dat anderen het houden tot ze de baby voelen/goede 20 weken echo/tot de bevalling.
Heel herkenbaar fuchsia.. bij mij wordt het echt beter nu ik wat begin te voelen. Maar ik denk dat je er met onze ervaring altijd anders in zult staan, ook tot de bevalling aan toe. Maar mijn ervaring bij M is dat het na ca17-18 weken echt niet meer de overhand had en nog bij vlagen weer echt opspeelde.
pi_177186063
Malteser, wat k* weer.. hopelijk is de kleine weer actief.

En Wolken, snap dat je de weken nog niet op een rij hebt :+ Vooruit tellen blijft ook lastig.
pi_177186791
We hadden besloten om 20.00 uur de VK te bellen en uiteraard werd baby om 19.59 uur wakker. Eerst wat lafjes maar nu voel ik het kindje wel goed. Pffff, toch wel zenuwslopend iedere keer.

Wolken, dat met die weken is ook even wennen. Want ik ben 29w3d en zit dus in mijn 30e week. Daar moest ik bij Twix toen ook aan wennen. Wat je 20 weken echo betreft, is het niet iets wat je in alle rust kunt overleggen met je gyn? Waarbij je dus ook je twijfels uit rondom de echo voor/na vakantie. Het blijft dan jouw besluit maar de gyn kan wel meedenken.

Fuchsia, hoera voor groeiende borsten, dat is een goed symptoom. En verder is het gevoel zo herkenbaar. Het zal wat spannend blijven, hoewel iedere week verder een stap in de goede richting is. Het is jullie zó gegund!

Loj, wat lief van je zoon! En dat moet een goed teken zijn toch....
  woensdag 14 februari 2018 @ 21:05:32 #226
409579 LuDann
All the way
pi_177187079
Klap, wat ontzettend verdrietig. Veel sterkte. :* Zo slopend dat het zo lang heeft moeten duren voordat jullie zekerheid kregen.

Malteser, jeetje. Jij ook veel sterkte, gelukkig zit alles er weer in.

Aventura en Bella: wat fijn dat het met jullie beide meisjes de goede kant op gaat. O+

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 07:41 schreef mignonne het volgende:
Ooooh LuDann!! Gefeliciteerd! Wat fijn dat het zo gegaan is.
Persdrang in de auto huuu... dat was voor mij de reden waarom ik het bij nr 3 wel best vond en mooi thuis bleef :D
Nou, ik zei in het ziekenhuis dus dat ik bij een hypothetische derde dus lekker thuis zou blijven maar het was meteen van ´nee, je MOET dan in het ziekenhuis want eerdere KS´ :') Lekker star weer. Het ziekenhuis is een half uur rijden, een volgende krijg ik gewoon in de auto dan. Het is ook niet zo dat ik op tijd in het ziekenhuis zou kunnen zijn in geval van de zo gevreesde baarmoederruptuur, dus come on.

quote:
2s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 08:47 schreef Franny_G het volgende:
LuDann, gefeliciteerd met jullie zoon. Wat heerlijk! Kon jullie dochter nog ergens ondergebracht worden?
Mijn moeder en man kwamen uiteindelijk ongeveer gelijktijdig bij ons thuis aan, zij heeft toen Wolk meegenomen. Gelukkig, want het was anders nogal een overweldigende ervaring voor haar geweest, mee naar het ziekenhuis. Ze was nu al behoorlijk onder de indruk, we waren natuurlijk echt aan het rennen allemaal en ik stond raar te dansen, wiebelen en puffen van de weeën.
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 17:18 schreef ViviRAWRS het volgende:
LuDann gefeliciteerd!! *O* Van alle scenario's die je van tevoren had uitgedacht was deze zeer zeker niet langsgekomen. :D
Nou, het speelde wel door mijn hoofd eerlijk gezegd. Bij Wolk zat ik in een uur of 5 op nagenoeg VO, het was alleen de uitdrijving die niet wilde lukken toen. Kennelijk lag ze er echt helemaal verkeerd voor. Maar dat het 1,5 uur zou zijn vanaf de eerste echte wee tot aan de geboorte: nee. :')

Verder: bedankt voor alle felicitaties. O+ Ik kom nog even afscheid nemen hoor. R. (hier voortaan Bliksem* genoemd :+ ) doet het goed, hij huilt alleen veel, slaapt weinig en de borstvoeding gaat nog niet zo vloeiend als gehoopt. Mogelijk heeft hij een beetje last nog van de snelle bevalling, zijn hartslag dipte nogal. Maar goed, veel in de draagdoek en we zijn blij met een kraam die ook lactatiekundige is.

Foto´s:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tot snel in het babytopic, met name aan CassE en OIT: zet hem op! :%

* Dank Vivi. :7

[ Bericht 2% gewijzigd door LuDann op 15-02-2018 00:27:20 ]
pi_177187185
Prachtig die foto's O+

En wat een gaaf bolletje! Je kunt zien dat het een hele snelle bevalling is geweest :D
pi_177187243
Lu O+! Prachtig!
  woensdag 14 februari 2018 @ 21:12:32 #229
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_177187286
Wat een moppie LuDann O+ hopelijk gaat het snel beter met de bv en het huilen!

nog meer mensen die eerst dachten dat de baby die schoenen aan had? :')
pi_177187439
Lu, wat een mooie foto’s.
En ik smelt van grote zus die uitleg geeft hoe je uit de borst moet drinken. O+
pi_177187842
LuDann toffe foto's O+ Dat vuistje ook bij Turbo, mn kraamtranen help :'(
pi_177187854
Oh en N. Zit op 3000 gram!!! *O* *O* *O*
pi_177187919
Dank voor de reacties :* “Fijn” dat het herkenbaar is. Hoop echt dat het verbeterd, want ik wil ook gewoon ongenegeerd zwanger zijn en er van genieten nu dat ein-de-lijk kan.

O LuDann O+ Zo schattig! En de foto met grote zus en hoe ze helpt! O+ Snap dat het voor Turbo ook even schakelen is als je met zo’n noodgang er ineens uit komt ;) Fijn dat je goede hulp hebt van de kraam.

Super goed nieuws Bella *O*
pi_177188954
Aww megaschattig Ludann! O+

Hahaha spees,ik zag het pas toen ik jouw comment las :D

En yayy voor N. van Bella *O*

Fuchsia, ik heb niet jouw achtergrond maar vond die eerste periode ook best wel niemandsland. Niet goed weten of het wel of niet goed zat enzo. Maar de eerste schopjes hielpen wel enorm daarin! Sindsdien veel minder onzeker en meer vertrouwen. Hopelijk is dat voor jou straks ook zo :*
pi_177189449
LuDann: die foto van je zoon. Die blik staat zelf ook nog op verbaasd van: wtf doe ik hier zo snel. :')
En lief zo, met zijn grote zus! Mooie kindjes hoor! *O*
En 1,5 uur vanaf de eerste wee. Onvoorstelbaar! :o
pi_177189485
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 21:12 schreef Spees_Eend het volgende:
Wat een moppie LuDann O+ hopelijk gaat het snel beter met de bv en het huilen!

nog meer mensen die eerst dachten dat de baby die schoenen aan had? :')
Dat laatste. :D
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 14 februari 2018 @ 22:50:37 #237
269689 crew  Viv
pi_177190500
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 21:05 schreef LuDann het volgende:
R. (hier voortaan Turbo genoemd :+ )
Ah shit ik wilde nog Bliksem voorstellen, ook snel én in hetzelfde thema van Wolk. *)
  woensdag 14 februari 2018 @ 23:43:34 #238
409579 LuDann
All the way
pi_177191707
Ik zie die van die schoenen nu pas. Modieus kind gewoon hè. 8-)

quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 22:50 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Ah shit ik wilde nog Bliksem voorstellen, ook snel én in hetzelfde thema van Wolk. *)
Holy shit, die is veel beter ja! :D _O- Die gaan we doen! :Y) Even aangepast.
pi_177192679
Waarom wordt Wolk dan hier Wolk genoemd?
pi_177193350
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 01:06 schreef vencodark het volgende:
Waarom wordt Wolk dan hier Wolk genoemd?
Omdat ze zo'n wolk van een baby was natuurlijk. O+ :7
pi_177194426
Mooie foto’s Lu! O+
Protège moi de mes désirs.
pi_177194580
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 03:28 schreef LuDann het volgende:

[..]

Omdat ze zo'n wolk van een baby was natuurlijk. O+ :7
Aaah. O+
Bijnaam van zoontje was heel lang ‘cake’, omdat hij afgebakken was. :P
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 15 februari 2018 @ 07:10:45 #243
269689 crew  Viv
pi_177194970
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 23:43 schreef LuDann het volgende:
Holy shit, die is veel beter ja! :D _O- Die gaan we doen! :Y) Even aangepast.
Yay!! O+
pi_177196473
Lu wat een prachtige foto’s! Tot snel in het babytopic O+
pi_177198529
Wat een mooie foto's LU! Een goed herstel gewenst en een fijne tijd als gezin van 4 O+
  Moderator donderdag 15 februari 2018 @ 11:11:50 #246
382129 crew  Donna
pi_177198562
Prachtig Lu!

Schijnbaar doen ze bij onze VK praktijk ook tegenwoordig standaard een liggingsecho met 35/36 weken. Onze baby ligt al vanaf het begin goed, maar de VK zei; Ach, wat maakt het uit, we doen het gewoon.
Dus 27 februari weer een keertje naar ons kleintje spieken en dit keer neem ik m'n moeder mee. Zij heeft nog nooit een echo gehad/echt gezien, dus dat is wel eventjes leuk. O+
pi_177200517
Is iemand hier toevallig lid van die geheime geboortebeweging groep op fb? Ben benieuwd of ik daar nog nuttige dingen kan oppikken maar geen idee hoe dat dan werkt?


Oh donna wat leuk dat je moeder meegaat! Mijn moeder is bij alle zwangerschappen een keertje mee geweest. Geen echo maar even hartje luisteren vond ze al zo bijzonder O+
  donderdag 15 februari 2018 @ 12:58:02 #248
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_177201267
Aaahw die foto's! Wat zoet.

Net echo gehad. Te volle blaas -O-. Beetje geplast, nog steeds te vol. Geprobeerd leeg te plassen voor een inwendige echo: nog steeds niet leeg. Dan maar weer een uitwendige echo maar lastig te meten. Zou vandaag 10w zijn maar na de meting werd dat 9w3d met als voorlopige UD 17 september. Heb dinsdag nog een echo :+.

Wel het hartje gehoord O+. En een beentje zien bewegen. Ik kan niet wachten tot het dinsdag is.
pi_177201822
Lu, prachtige foto's! Nee wacht, prachtige kinderen! En mooie eindbuik zeg!

Helsinki, fijn dat je het hartje hebt gehoord! Heb je dinsdag nog een echo omdat het lastig te meten was?

Oh en....vliezen zijn gebroken vannacht! Alleen nog geen weeën dus ik hoop dat dat snel op gang mag komen. Deze heeft een stuk minder haast dan haar broers :D
pi_177201914
Veel succes OIS! *O*
pi_177202167
OIS *O* Spannend!

Wat een gedoe, Helsinki. Maar het hartje horen is O+
pi_177202199
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 13:14 schreef OliviaIsTaken het volgende:
Lu, prachtige foto's! Nee wacht, prachtige kinderen! En mooie eindbuik zeg!

Helsinki, fijn dat je het hartje hebt gehoord! Heb je dinsdag nog een echo omdat het lastig te meten was?

Oh en....vliezen zijn gebroken vannacht! Alleen nog geen weeën dus ik hoop dat dat snel op gang mag komen. Deze heeft een stuk minder haast dan haar broers :D
Oeh, wat spannend! Nu gaat het echt niet lang meer duren! Succes :% .
pi_177202351
Songeur: geheime geboortebeweging?

OIT: spannenddd! Vannacht? Dus in bed gebroken? Hopelijk komen de weeen snel!

Helsinki: Oh, stom. :( Dinsdag een echo om weer te meten?
Protège moi de mes désirs.
pi_177202415
Spannend OIT O+ Zet 'm op *O*
Make your own kind of music.
pi_177202456
Helsinki! Een hartje weer O+ Jammer dat hij niet goed te meten was.

OT spannend! *O* een goede bevalling toegewenst.
pi_177202478
Het begin is er OIT! *O* Hopelijk komt het snel op gang, succes!
pi_177202963
Succes OIT !!!! *O*
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  donderdag 15 februari 2018 @ 13:45:17 #258
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_177203050
Ja, inderdaad terug voor nog een meting :).

Heel veel succes OIT!!!
pi_177203757
OIT spannend! Zet m op!

Helsinki fijn om hartje te zien en nog eens spieken is ook niet vervelend toch 😃
pi_177203894
Songeur, ja ik. Pm maar als je toegang wil.

Oit hoera, het begin is er!
pi_177204152
OIT zet 'm op! :% :%
  donderdag 15 februari 2018 @ 14:15:34 #262
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_177204349
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 13:58 schreef noa11 het volgende:
OIT spannend! Zet m op!

Helsinki fijn om hartje te zien en nog eens spieken is ook niet vervelend toch 😃
Nee! Dat dacht de VK ook al :+.
pi_177206962
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 12:58 schreef Helsinki het volgende:
Aaahw die foto's! Wat zoet.

Net echo gehad. Te volle blaas -O-. Beetje geplast, nog steeds te vol. Geprobeerd leeg te plassen voor een inwendige echo: nog steeds niet leeg. Dan maar weer een uitwendige echo maar lastig te meten. Zou vandaag 10w zijn maar na de meting werd dat 9w3d met als voorlopige UD 17 september. Heb dinsdag nog een echo :+.

Wel het hartje gehoord O+. En een beentje zien bewegen. Ik kan niet wachten tot het dinsdag is.
Hartje. O+ Wat fijn dat je dinsdag weer mag.
:)
pi_177206974
En Go OIT! :o
:)
  donderdag 15 februari 2018 @ 15:47:57 #265
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_177207081
Ohhhh OIT! Het startschot is gegeven O+ Op naar een prachtige ontmoeting! :%
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_177207474
Oh dinsdag nog een keer spieken Helsiniki O+ Wel even gedoe natuurlijk.

OIT, hoe spannend! Zet hem op *O*

Hoe gaat ie met Malteser?
pi_177207595
OIT Succes!! *O*
pi_177207669
Dank allemaal! Mijn buik is nog steeds héél rustig :') Straks komt de verloskundige weer even kijken hoe het gaat.

@Duman, yep, heel klassiek in bed, vannacht. Zo begon het bij de eerste ook :)
pi_177207775
OIT succes!!

Hier zijn de kleine en ik weer goedgekeurd. Cystes zijn niet groter geworden en het kindje wel, dus dat is positief.
pi_177207794
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 16:10 schreef OliviaIsTaken het volgende:
Dank allemaal! Mijn buik is nog steeds héél rustig :') Straks komt de verloskundige weer even kijken hoe het gaat.

@Duman, yep, heel klassiek in bed, vannacht. Zo begon het bij de eerste ook :)
Wat lijkt me dat gek.. Weet dat gebroken vliezen niet direct bevallen betekend, vriendin van mij had 2 weken lang gebroken vliezen voor ze werd ingeleid. Toch voelt vliezen breken als een bevaldingetje. Duurde het bij de eerste ook even voordat de weeën op gang kwamen?
  donderdag 15 februari 2018 @ 16:20:49 #271
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_177207867
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 16:16 schreef Songeur het volgende:

[..]

Wat lijkt me dat gek.. Weet dat gebroken vliezen niet direct bevallen betekend, vriendin van mij had 2 weken lang gebroken vliezen voor ze werd ingeleid. Toch voelt vliezen breken als een bevaldingetje. Duurde het bij de eerste ook even voordat de weeën op gang kwamen?
2 weken??? Meestal 'moet' er wel binnen een uur of 72 echt iets op gang gekomen zijn hoor na gebroken vliezen. Destijds bij mij in het ZH werd zelfs 24 uur genoemd als 'daarna gaan we bijstimuleren'. Zo lang met gebroken vliezen lopen lijkt me (mits een beval-geschikte termijn) niet echt fijn.

Anyway, ik hoop dat je lijf het snel zelf oppakt OIT!
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_177207912
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 16:20 schreef Kimpossible het volgende:

[..]

2 weken??? Meestal 'moet' er wel binnen een uur of 72 echt iets op gang gekomen zijn hoor na gebroken vliezen. Destijds bij mij in het ZH werd zelfs 24 uur genoemd als 'daarna gaan we bijstimuleren'. Zo lang met gebroken vliezen lopen lijkt me (mits een beval-geschikte termijn) niet echt fijn.

Anyway, ik hoop dat je lijf het snel zelf oppakt OIT!
Geen bevalgeschike termijn inderdaad. Ze was 35 weken dus er is afgewacht tot 37. Wel met dagelijks ctg en andere controles hoor!
  donderdag 15 februari 2018 @ 16:25:00 #273
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_177207943
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 16:23 schreef Songeur het volgende:

[..]

Geen bevalgeschike termijn inderdaad. Ze was 35 weken dus er is afgewacht tot 37. Wel met dagelijks ctg en andere controles hoor!
Ah, dat klinkt een stuk logischer! Zo lang zullen ze bij OIT niet meer gaan wachten ;)
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_177208029
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 16:16 schreef Songeur het volgende:

[..]

Wat lijkt me dat gek.. Weet dat gebroken vliezen niet direct bevallen betekend, vriendin van mij had 2 weken lang gebroken vliezen voor ze werd ingeleid. Toch voelt vliezen breken als een bevaldingetje. Duurde het bij de eerste ook even voordat de weeën op gang kwamen?
Volgens mij als je vliezen in 1x breken zit er een tijdslimiet aan. Vanwege infectie's + hoelang je zwanger bent speelt ook wel mee denk.
pi_177208031
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 16:25 schreef Kimpossible het volgende:

[..]

Ah, dat klinkt een stuk logischer! Zo lang zullen ze bij OIT niet meer gaan wachten ;)
Oh nee zo bedoelde ik t ook absoluut niet! Meer van dat het in mijn hoofd aan elkaar gelijk staat vliezen breken is heel snel een baby. Maar dat dat dus niet altijd zo hoeft te zijn ;)
pi_177208091
Baby hele dag al heel rustig. Was er wat ongerust door. Ga ik net even op de bank liggen en beweegt heel druk alle kanten op. Wat kan je dan gerust gested zijn he O+
pi_177208102
Helsinki wat fijn dat jullie het hartje hebben gehoord O+ , maar vervelend dat het niet goed te meten was. Fijn dat je dinsdag terug mag komen :)

En het begin voor OIT is er! Zet m op! :%

Gelukkig Songeur! Ik kan het mij goed voorstellen O+

Hier een behoorlijk stressvolle dag gehad, maar gelukkig is alles goed. Vanochtend na het plassen bij het afvegen 1 veeg met helderrood bloed. Gelijk dikke paniek natuurlijk. Gecombineerd met m'n niet-pluis gevoel sinds maandagmiddag, gingen alle doemscenario's weer door m'n hoofd. Kreeg natuurlijk ook acuut buikpijn van de stress. Gelukkig mochten we net heel lief bij de VK in het dorp langs komen voor een echo (we lopen in het ziekenhuis, maar dat is 3 kwartier rijden) en was dat ook te regelen met werk. Ons diepzeeduikertje lag nog steeds heel diep en ver weg en was nauwelijks goed in beeld te krijgen (mede dankzij mijn lege blaas, stress plassen en afvegen :') ), maar we zagen het gelijk bewegen en hartje hebben we gehoord en later ook zien knipperen O+ O+ Voor nu weer even opgelucht. Maar het is nu nog meer billen knijpen tot volgende week!
pi_177208179
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 16:16 schreef Songeur het volgende:

[..]

Wat lijkt me dat gek.. Weet dat gebroken vliezen niet direct bevallen betekend, vriendin van mij had 2 weken lang gebroken vliezen voor ze werd ingeleid. Toch voelt vliezen breken als een bevaldingetje. Duurde het bij de eerste ook even voordat de weeën op gang kwamen?
Bij de eerste duurde het zo’n 24 uur tot de echte weeën. Als er vanavond nog niks gebeurt gaan we sowieso naar het ziekenhuis ivm infectiegevaar. Afwachten maar!

Fuchsia, fijn zeg, goed nieuws!
pi_177208520
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 16:20 schreef Kimpossible het volgende:

[..]

2 weken??? Meestal 'moet' er wel binnen een uur of 72 echt iets op gang gekomen zijn hoor na gebroken vliezen. Destijds bij mij in het ZH werd zelfs 24 uur genoemd als 'daarna gaan we bijstimuleren'. Zo lang met gebroken vliezen lopen lijkt me (mits een beval-geschikte termijn) niet echt fijn.

Anyway, ik hoop dat je lijf het snel zelf oppakt OIT!
Er moet natuurlijk helemaal niks. Als je vliezen gebroken zijn en er is geen sprake van infectie, is er gezondheidstechnisch helemaal niks op tegen om af te wachten op weeën. Bij prematuren is dat gangbaar. Vanaf 37 weken niet, omdat uit onderzoek is gebleken dat vrouwen bij inleiden tevredener zijn. Dus niet meer gezonde baby's of gezonde moeders, maar tevreden. Dat is voor iedereen een eigen afweging.
pi_177208613
Helsinki, dinsdag bonusspieken dus. Hopelijk is er dan goed te meten.

Fuchsia, wat een schrik, maar gelukkig alles goed!

OT, hopelijk komt het dadelijk goed vanzelf op gang. Succes!

quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 16:02 schreef Songeur het volgende:
Oh dinsdag nog een keer spieken Helsiniki O+ Wel even gedoe natuurlijk.

OIT, hoe spannend! Zet hem op *O*

Hoe gaat ie met Malteser?
Gaat wel hoor, dank voor het vragen. Erg veel hoofdpijn (wat vaker voor komt na het plaatsen van een sonde) dus lig op bed met de rolluiken dicht. Kindje is wel goed actief gelukkig. O+
  donderdag 15 februari 2018 @ 17:05:20 #281
93505 SaskiaR
The sword of ice and fire
pi_177208689
Ik had ook gebroken vliezen en geen weëen, maar had graag meer geweten van het risico op infectie (klein) en het risico van inleiden (weëenstorm, baby in ademnood, vacuümverlossing, baby eerste nacht in couveuse...). Als ik dat geweten had, was ik nog wat langer zonder inleiding rondgelopen.
Dat neem ik de vk best kwalijk, dat ze mij zonder voorlichting doorverwees en niemand beschikbaar was om mijn vragen te beantwoorden...
Het is nu 2,5 jaar geleden, maar ben er soms nog verdrietig om.
Anyway, je moet niks dus :)
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_177208707
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 16:55 schreef WupWup het volgende:

[..]

Er moet natuurlijk helemaal niks. Als je vliezen gebroken zijn en er is geen sprake van infectie, is er gezondheidstechnisch helemaal niks op tegen om af te wachten op weeën. Bij prematuren is dat gangbaar. Vanaf 37 weken niet, omdat uit onderzoek is gebleken dat vrouwen bij inleiden tevredener zijn. Dus niet meer gezonde baby's of gezonde moeders, maar tevreden. Dat is voor iedereen een eigen afweging.
Dat vind ik interessant! Want hoe zit het dan met het verhoogde risico op infectiegevaar? Dat hoor je altijd en dat kom toch ook ergens vandaan?
pi_177208821
Fuchs wat schrikken zeg. :{

Fijn dat je meteen langs mocht komen. :*
:)
pi_177209241
Net gebeld met mijn verloskundige, vanavond een afspraak in het ziekenhuis om te kijken hoe de kleine het doet. Als alles goed gaat mogen we weer naar huis. Maar, als ik voor 01:00 vannacht geen serieus weeën heb wordt ik wel overgedragen aan het ziekenhuis. Dan zal ik ergens morgen weer een afspraak hebben om te kijken hoe de baby het doet.

Ik ben net twee weken terug bij mijn reguliere verloskundige :') Dusseh, mochten jullie willen duimen dat de weeën vanavond vanzelf op gang komen, heel graag! :D
pi_177209299
Fuchsia, wat een rotdag inderdaad. Fijn dat je even kon babyspieken O+
  donderdag 15 februari 2018 @ 17:37:59 #286
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_177209317
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 12:36 schreef Songeur het volgende:
Is iemand hier toevallig lid van die geheime geboortebeweging groep op fb? Ben benieuwd of ik daar nog nuttige dingen kan oppikken maar geen idee hoe dat dan werkt?


Oh donna wat leuk dat je moeder meegaat! Mijn moeder is bij alle zwangerschappen een keertje mee geweest. Geen echo maar even hartje luisteren vond ze al zo bijzonder O+
DM!
KuikenGuppy
  donderdag 15 februari 2018 @ 17:47:37 #287
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_177209481
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 16:55 schreef WupWup het volgende:

[..]

Er moet natuurlijk helemaal niks. Als je vliezen gebroken zijn en er is geen sprake van infectie, is er gezondheidstechnisch helemaal niks op tegen om af te wachten op weeën. Bij prematuren is dat gangbaar. Vanaf 37 weken niet, omdat uit onderzoek is gebleken dat vrouwen bij inleiden tevredener zijn. Dus niet meer gezonde baby's of gezonde moeders, maar tevreden. Dat is voor iedereen een eigen afweging.
Daarom zette ik de ‘moet’ ook tussen haakjes ;). Op basis van das protokol wordt het door de gemiddelde VK/gyn (hier in de regio toch iig) namelijk wel als een soort moeten geformuleerd en niet iedereen is zo goed op de hoogte en/of welbespraakt om daar tegenin te gaan. Wat dus resulteert in meer vanzelfsprekende bijstimulatie en waarbij afwachten meer ongebruikelijk is/lijkt te zijn.
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_177210103
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OIT ik duim heel hard voor je. :*
Protège moi de mes désirs.
pi_177210192
Goeie God,we zijn weer in verwachting volgens de test, ,twee weken blijkbaar :o :o
  Spellchecker donderdag 15 februari 2018 @ 18:30:15 #290
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_177210201
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 18:29 schreef Mekamotut het volgende:
Goeie God,we zijn weer in verwachting volgens de test, ,twee weken blijkbaar :o :o
Omg omg :o
pi_177210249
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 18:29 schreef Mekamotut het volgende:
Goeie God,we zijn weer in verwachting volgens de test, ,twee weken blijkbaar :o :o
:o _O-
Was die ene keer toch genoeg.... ;)
Protège moi de mes désirs.
pi_177210317
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 18:30 schreef maily het volgende:

[..]

Omg omg :o
Nee ik wil niet.
  donderdag 15 februari 2018 @ 18:37:38 #293
149959 SQ
snelle trees
pi_177210337
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 18:29 schreef Mekamotut het volgende:
Goeie God,we zijn weer in verwachting volgens de test, ,twee weken blijkbaar :o :o
ik neem aan dat je zit te griepen? :')
disclaimer
pi_177210407
Blijft spannend dus OIT! Ik duim heel hard voor je dat het toch nog zelf op gang komt :*

Fuchsia wat een fijne oplossing trouwens. Toch even babyspieken en het zag er goed uit O+

Hmm duman, dat klinkt gek. Had je nou ijzer al geprikt om te kijken of het iets hoger was geworden? (misschien heb je dat allang verteld en heb ik dat gemist hoor) En wat voel je verder?
pi_177210428
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 18:37 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik neem aan dat je zit te griepen? :')
Nope, ik heb onbeschermde seks met haar gehad.
Hoe kan dit.
pi_177210456
Spannend OIT! Op naar een mooie ontmoeting O+

Omg Duman :D ik moest lachen sorry.

Lu O+ wat een eigen gezichtje, jullie Bliksem.
pi_177210458
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 18:42 schreef Mekamotut het volgende:

[..]

Nope, ik heb onbeschermde seks met haar gehad.
Hoe kan dit.
Nou, zo dus.
pi_177210475
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 18:42 schreef Mekamotut het volgende:

[..]

Nope, ik heb onbeschermde seks met haar gehad.
Hoe kan dit.
Zoals je zelf zegt.
  donderdag 15 februari 2018 @ 18:44:54 #299
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_177210493
_O-
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
  donderdag 15 februari 2018 @ 18:45:24 #300
149959 SQ
snelle trees
pi_177210509
:')_!
disclaimer
pi_177210510
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 18:41 schreef Songeur het volgende:

Hmm duman, dat klinkt gek. Had je nou ijzer al geprikt om te kijken of het iets hoger was geworden? (misschien heb je dat allang verteld en heb ik dat gemist hoor) En wat voel je verder?
Die was van 5,5 (of was het 5,2?) naar 7,1 gegaan, dus dat was super. Maar sinds ik verlof heb heb ik geen vaste tijd meer qua ontbijt etc., dus ik vergeet ‘m erg vaak in te nemen.. moet er wel goed op gaan letten.
Protège moi de mes désirs.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')