abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 13 februari 2018 @ 01:16:54 #201
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_177142974
Rutte :r neemt nu ook al afstand van Halve Zool aldus Frits Wester in RTL late night :D
Rutte vindt dat hij dit foutje had moeten weten alvorens hij halve zool als minister zou voorstellen :P
Stront aan de ventilator _O- ..... alles zit onder de shit *O*
pi_177142992
Als Rutte afstand neemt is het gedaan met Halbe.

Maar neemt de kamer en de rest van de coalitie genoegen met het aftreden van Halbe?
pi_177143002
Beter een Halbe ei dan een lege dop.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_177143003
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 00:29 schreef Nintex het volgende:
Het is wachten op de Amerikaanse media

"Dutch Prime Minister Clause Sealstra has resigned after making comments that Russian President Vladimir Putin wanted to conquer a bigger Germany"

realDonaldTrump twitterde op maandag 12-02-2018 om 21:48:16 WOW! Lying Dutchman Halbe Sealstra has to resign because of sharing a fake news story about Russia! Lying has consequences! VERY SICK GUY! reageer retweet
_O-
  dinsdag 13 februari 2018 @ 01:35:34 #205
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_177143040
Officieel kamerbrief/communiqué van de overheid in brief aan Tweede Kamer voor het debat:
quote:
Bron: RO_MinBuza_12feb18
....
Zoals ik in een interview met De Volkskrant liet weten, was ik niet aanwezig bij de
bespreking in een datsja van president Poetin. De bespreking heeft echter wel
plaatsgevonden en degene die daar aanwezig was heeft mij verteld wat president
Poetin daar heeft gezegd. Ik vond het van belang deze uitspraken wereldkundig te
maken. Om de persoon die de bewuste uitspraak van president Poetin zelf heeft
vernomen in bescherming te nemen, heb ik het citaat destijds op mezelf
betrokken. Dat was onverstandig en het spijt me dat ik het op deze manier heb
aangepakt.
...
Helaas staat daar nog niet de tweede leugen in en dat het zo niet was gesteld...... kost wat tijd om alles te laten indalen denk ik.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_177143049
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 01:13 schreef Vallon het volgende:

[..]

Interessante vraag hier is:
108: Gezien het aanstaande voorzitterschap van Nederland van de VN- Veiligheidsraad: hoe denkt u dit nog geloofwaardig te kunnen doen?

Zeer leeswaardig, een open interview..... het kan nog erger dan je al zou (be)denken.... ik snip wat:

[..]

En dan komen met het scenario dat zich de afgelopen 20 uur zo heeft ontwikkeld.... onvoorstelbare PR klunzen.
quote:
Maar ik ben nog steeds van mening dat ik die bron niet kon onthullen gezien de mogelijke gevolgen voor die persoon en zijn bedrijf. Toen niet en ook nu niet."
Dat verhaal is ook vrij ongeloofwaardig: de Russen weten dat ie daar niet was, en kunnen waarschijnlijk raden wie z'n bron was. Maar toch zou die leugen z'n bron beschermen? Van waar zouden die nadelige gevolgen dan komen, want voor de Russen zie ik geen verschil.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_177143287
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 01:37 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

[..]

Dat verhaal is ook vrij ongeloofwaardig: de Russen weten dat ie daar niet was, en kunnen waarschijnlijk raden wie z'n bron was. Maar toch zou die leugen z'n bron beschermen? Van waar zouden die nadelige gevolgen dan komen, want voor de Russen zie ik geen verschil.
Waarom heeft Pinokkio Zijlstra zijn bron willen beschermen door net te doen of hijzelf die uitspraak van Putin heeft gehoord? Als hij niet interessant had lopen te doen met "zijn" verhaal, dan was hij nu niet in de problemen geraakt. Zijn bron beschermen is mi.zijn tweede leugen in deze klucht.
Leipe shit ouwe
pi_177143326
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 02:24 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:

Zijn bron beschermen is mi.zijn tweede leugen in deze klucht.
Zoveel is zeker.
Zijn derde leugen is dat Poetin eea helemaal niet gezegd heeft ("verkeerd geïnterpreteerd" maar hij moest het wel wereldkundig maken) volgens de inmiddels bekende bron.

Einde verhaal hoor voor deze olijke Halbe, misschien kan hij samen met Vermeend wat plagiaat boekjes gaan produceren.

[ Bericht 4% gewijzigd door Za op 13-02-2018 03:23:06 ]
pi_177143352
LOL, de NL Times had blijkbaar eerst een verkeerde titel: Dutch Minister admits lying about meeting Turkish president Putin

Is reeds verbeterd, maar staat wel in de URL:
https://nltimes.nl/2018/0(...)kish-president-putin
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  dinsdag 13 februari 2018 @ 04:45:04 #210
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_177143592
Ter verduidelijking de kern van Zijlstra’s leugen:
quote:
Verkeerde interpretatie
Zijlstra wordt door zijn coalitiepartners gesteund omdat 'de inhoud van het verhaal niet ter discussie staat'. De leugen was 'onverstandig', oordeelt premier Mark Rutte, maar Zijlstra hoeft niet af te treden.

Het klopt wel dat hij in een breder gesprek met Zijlstra over Poetin heeft gesproken, laat Jeroen van der Veer per e-mail aan de Volkskrant weten. Maar de opmerking van Poetin over Groot-Rusland was 'historisch bedoeld': 'Historisch gezien is Groot-Rusland groter dan huidig Rusland', schrijft Van der Veer. Hij vindt de interpretatie van Zijlstra 'dat huidig Rusland graag meer of veel invloed wil in wat Groot-Rusland was, logisch'.

Maar, zegt Van der Veer, die 'interpretatie in agressieve zin' is 'niet aan mij noch mijn woordgebruik'. Van der Veer herkent zich ook niet in het citaat over Kazachstan. 'Hoe ik de specifieke landen destijds aan Zijlstra heb verteld, herinner ik mij niet. Maar de term 'nice to have' is niet een zegswijze van mij.'
https://www.volkskrant.nl(...)rkeerd-uit~a4569237/
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_177143605
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 00:29 schreef Nintex het volgende:
Het is wachten op de Amerikaanse media

"Dutch Prime Minister Clause Sealstra has resigned after making comments that Russian President Vladimir Putin wanted to conquer a bigger Germany"

realDonaldTrump twitterde op maandag 12-02-2018 om 21:48:16 WOW! Lying Dutchman Halbe Sealstra has to resign because of sharing a fake news story about Russia! Lying has consequences! VERY SICK GUY! reageer retweet
Ik denk dat het Trump net zo min kan schelen wat er in Slovenie gebeurd.
pi_177144016
Ik vind het wel zielig voor zijn vader en moeder.
Hij is in de val getrapt, afkomst eenvoudig en dan wil je bij de grote jongens horen.
En dat heb die jongen helemaal niet nodig.
Jammer.

[ Bericht 31% gewijzigd door Loekie1 op 13-02-2018 07:03:53 ]
pi_177144165
Het ergste is nog dat nog niet zolang geleden Omtzigt gefileerd werd vanwege onwaarheden over hem en hoe schadelijk dat allemaal niet was.
En dan doet een lid van het kabinet nu zoiets
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  dinsdag 13 februari 2018 @ 07:30:14 #214
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_177144207
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 07:22 schreef vipergts het volgende:
Het ergste is nog dat nog niet zolang geleden Omtzigt gefileerd werd vanwege onwaarheden over hem en hoe schadelijk dat allemaal niet was.
En dan doet een lid van het kabinet nu zoiets
Die Omtzigt-affaire was veel gedoe over niks, echt een bak postmoderne NRC-herrie.
Dit is gewoon keihard liegen en fabuleren.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  dinsdag 13 februari 2018 @ 07:58:41 #215
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_177144450
Dit wordt wel heel pijnlijk inmiddels. Halbe wordt aangevallen van alle kanten want men ruikt bloed. En als van der Veer echt zijn bron was dan vind ik het wel heel zuur dat hij het mes nog even aandraait door Halbes verhaal nog even eronder uit te halen.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_177144467
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 07:58 schreef VeX- het volgende:
Dit wordt wel heel pijnlijk inmiddels. Halbe wordt aangevallen van alle kanten want men ruikt bloed. En als van der Veer echt zijn bron was dan vind ik het wel heel zuur dat hij het mes nog even aandraait door Halbes verhaal nog even eronder uit te halen.
Dat heeft Halbe aan zichzelf te danken door Van der Veer bepaalde woorden in de mond te leggen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_177144478
Hoelaat is het debat vandaag?
Wil hem graag tenonder zien gaan *O*
pi_177144480
Vandaag debat, RIP Halbe.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 13 februari 2018 @ 08:08:09 #219
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_177144507
Wat zal de Allesweter hiervan denken?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  dinsdag 13 februari 2018 @ 08:10:42 #220
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_177144521
Ik wil Halbe helemaal niet graag ten onder zien gaan, want ik vind het een beste gast (op zijn PVV corvee na). Bovendien heeft hij het als minister prima gedaan tot nu toe. Denk alleen dat het niet anders kan
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  dinsdag 13 februari 2018 @ 08:19:55 #221
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_177144566
VVD is ongeloofwaardig ze willen nep nieuws aanpakken maar maken het zelf ook.
pi_177144651
quote:
5s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 08:08 schreef Ringo het volgende:
Wat zal de Allesweter hiervan denken?
Heb je het nou over God?
pi_177144668
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 08:31 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Heb je het nou over God?
Jij volgt het Holleeder proces niet?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  dinsdag 13 februari 2018 @ 08:33:27 #224
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_177144669
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 06:58 schreef Loekie1 het volgende:
Ik vind het wel zielig voor zijn vader en moeder.
Hij is in de val getrapt, afkomst eenvoudig en dan wil je bij de grote jongens horen.
En dat heb die jongen helemaal niet nodig.
Jammer.
dit is dan ook weer een gezichtspunt dat nog niet eerder genoemd is
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_177144675
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 08:10 schreef richolio het volgende:
Ik wil Halbe helemaal niet graag ten onder zien gaan, want ik vind het een beste gast (op zijn PVV corvee na). Bovendien heeft hij het als minister prima gedaan tot nu toe. Denk alleen dat het niet anders kan
hij is sowieso niet erg geliefd onder de 20ers omdat hij mede verantwoordelijk is voor het leenstelsel en langstudeerboete.
There are only 151 Pokémon.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')