abonnement Unibet Coolblue
pi_177136847
Ik heb een leuke vent leren en het klikt heel erg goed. Fysiek en mentaal.

Echter op dit moment wil ik geen relatie. Ik wil wel lekker vrijblijvend met hem daten. Een soort FWB alleen dan draait het niet enkel om de seks maar ook om de gezelligheid. Gewoon, elkaar zien als we beiden zin hebben zonder verwachtingen. Geen exclusiviteit. Geen jaloerse gedragingen en niet bij elkaars familie en vrienden op visite.

Ben alleen bang dat hij wel serieuze intenties heeft. Ik durf het nog niet te vragen want dan ben ik bang dat ik hem afschrik. Maar hoe kom ik erachter wat zijn intenties zijn of dat hij het zo ook wel lekker vind gaan en verder niks serieus wil?

Of zal iedere man een FWB wel prima vinden, ook als ze serieuze intenties hebben?
pi_177136948
Daar kom je achter door te vragen. Dat wil je niet. Dus daar kom je niet achter.
  roze maandag 12 februari 2018 @ 19:43:02 #3
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_177136988
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 19:41 schreef Slacentrifuge het volgende:
Daar kom je achter door te vragen.
Your beauty never ever scared me.
pi_177137157
quote:
2s.gif Op maandag 12 februari 2018 19:43 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Opgelost, slotje! *O*
pi_177137188
hij wilt :')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_177137589
Liever een wegwerpvagina zijn _O_
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_177137658
quote:
10s.gif Op maandag 12 februari 2018 20:11 schreef SonicVolcano het volgende:
Liever een wegwerpvagina zijn _O_
Op het laatst komt er een iemand voorbij die het opraapt en in zijn huis zet.
pi_177137927
quote:
10s.gif Op maandag 12 februari 2018 20:11 schreef SonicVolcano het volgende:
Liever een wegwerpvagina zijn _O_
Tot hij aanpapt met een leuke meid, dan moet het ineens wel serieus natuurlijk _O-
  Moderator maandag 12 februari 2018 @ 20:31:50 #9
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_177137931
Wat maakt het uit wat zijn intenties zijn? jij wil verder toch niet, en als jij verliefd op je is en meer wil dan zal hij echt niet gaan roepen 'ik wil alles of niets' want dan is hij je pussy ook kwijt, dus gaat hij dat niet zeggen en dan blijft het hoe het nu is.

Als hij niet verliefd op je is vind hij het zoals het nu gaat ook best, en dan heb je ook geen issue.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_177148218
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 19:37 schreef Pinkiepink92 het volgende:
Ik durf het nog niet te vragen want dan ben ik bang dat ik hem afschrik.
beetje vreemd om zelf aan te geven dat het vrijblijvend zijn van de relatie belangrijk is, maar dan heel bang zijn om bepaalde dingen ook gewoon eerlijk en open te benoemen, met de begronding dat je hem daarmee zou kunnen verliezen

komt op mij juist erg afhankelijk over als je al in het begin banger bent hem 'af te schrikken' en je daardoor bepaalde communicatie-problemen accepteert.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_177148364
Is dit de player collega of heb je alweer een nieuwe?
pi_177148472
Ja, ik zou het hem ook even vragen. Is ook wel zo eerlijk he, niet dat hij heel andere verwachtingen heeft.
  dinsdag 13 februari 2018 @ 12:10:33 #13
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_177148647
Als hij serieuze intenties heeft is het een rotstreek om het maar niet te bespreken omdat je hem anders afschrikt. Dat maakt de klap voor hem alleen maar harder als het toch uitkomt.

Bespreekbaar dit dus zo snel mogelijk en als hij een serieuze relatie wil laat hem dan gaan. Gun hem dan een andere meid die wel ook wil wat hij wil ipv dat hij zijn tijd aan jou verdoet en hard gekwetst gaat worden zo.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  dinsdag 13 februari 2018 @ 12:58:54 #14
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_177149922
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 12:10 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Als hij serieuze intenties heeft is het een rotstreek om het maar niet te bespreken omdat je hem anders afschrikt. Dat maakt de klap voor hem alleen maar harder als het toch uitkomt.

Bespreekbaar dit dus zo snel mogelijk en als hij een serieuze relatie wil laat hem dan gaan. Gun hem dan een andere meid die wel ook wil wat hij wil ipv dat hij zijn tijd aan jou verdoet en hard gekwetst gaat worden zo.
Dit ja. Communiceren hoeft niet zo moeilijk te zijn.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_177150653
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 12:58 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Dit ja. Communiceren hoeft niet zo moeilijk te zijn.
Maar dat geldt toch net zo goed voor hem? Wie weet staat hij er precies zo in als TS en is hij ook bang dat het voor haar serieuzer is dan voor hem.
pi_177151070
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 13:22 schreef Chai het volgende:

[..]

Maar dat geldt toch net zo goed voor hem? Wie weet staat hij er precies zo in als TS en is hij ook bang dat het voor haar serieuzer is dan voor hem.
Alleen heeft hij geen topic gemaakt op FOK!
Geen interesse.
  dinsdag 13 februari 2018 @ 13:34:57 #17
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_177151085
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 13:22 schreef Chai het volgende:

[..]

Maar dat geldt toch net zo goed voor hem? Wie weet staat hij er precies zo in als TS en is hij ook bang dat het voor haar serieuzer is dan voor hem.
Ja, zelfde geldt voor hem. Hij is alleen niet degene die hier advies vraagt.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_177151615
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 13:34 schreef GobSmacked- het volgende:

[..]

Alleen heeft hij geen topic gemaakt op FOK!
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 13:34 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ja, zelfde geldt voor hem. Hij is alleen niet degene die hier advies vraagt.
Was vooral omdat Cause_Mayhem het erover had dat het anders een rotstreek zou zijn (en AlwaysHappy reageerde daar instemmend op). Dat vond ik te kort door de bocht, want hij heeft daar net zo goed een verantwoordelijkheid in. Als je verwachtingen en intenties nooit uitspreekt kan je nu eenmaal teleurgesteld worden, omdat die niet op een lijn blijken te liggen.
  dinsdag 13 februari 2018 @ 13:54:21 #19
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_177151689
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 13:51 schreef Chai het volgende:

[..]

[..]

Was vooral omdat Cause_Mayhem het erover had dat het anders een rotstreek zou zijn (en AlwaysHappy reageerde daar instemmend op). Dat vond ik te kort door de bocht, want hij heeft daar net zo goed een verantwoordelijkheid in. Als je verwachtingen en intenties nooit uitspreekt kan je nu eenmaal teleurgesteld worden, omdat die niet op een lijn blijken te liggen.
Ook correct ^O^
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_177151926
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 13:51 schreef Chai het volgende:

[..]

[..]

Was vooral omdat Cause_Mayhem het erover had dat het anders een rotstreek zou zijn (en AlwaysHappy reageerde daar instemmend op). Dat vond ik te kort door de bocht, want hij heeft daar net zo goed een verantwoordelijkheid in. Als je verwachtingen en intenties nooit uitspreekt kan je nu eenmaal teleurgesteld worden, omdat die niet op een lijn blijken te liggen.
In dat opzicht maak je zeker een punt.
Geen interesse.
  dinsdag 13 februari 2018 @ 14:16:35 #21
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_177152182
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 13:51 schreef Chai het volgende:

[..]


[..]

Was vooral omdat Cause_Mayhem het erover had dat het anders een rotstreek zou zijn (en AlwaysHappy reageerde daar instemmend op). Dat vond ik te kort door de bocht, want hij heeft daar net zo goed een verantwoordelijkheid in. Als je verwachtingen en intenties nooit uitspreekt kan je nu eenmaal teleurgesteld worden, omdat die niet op een lijn blijken te liggen.
Het ging me vooral over dat bang om af te schrikken anders. Dat maakt het een bewuste keuze info achter te houden waarvan je denkt dat het belangrijk kan zijn. Dat vind ik een rotstreek.

Dat ook hij uit zou moeten spreken ben ik het geheel mee eens.
Heb wel gemerkt in mijn leven dat er vaak vanuit wordt gegaan dat het wel zo en zo zal zijn omdat het zo en zo loopt (lekker vage uitleg). Dat als er vaker gedate (+seks) wordt er vaker vanuit wordt gegaan dat dat exclusief is, dat het in een relatie over gaat.
Simpelweg omdat dat de meeste voorkomende situatie is. En het vaak beter is als degene die daar vanaf wil wijken dat vlotjes genoeg duidelijk maakt. Gewoonweg omdat de ander daar te vaak niet bij stilstaat, dat er andere insteken/mogelijkheden zijn.

Al met al, een beetje voorzichtig met andermans hart omgaan is wel zo fijn. Een potientele deal breaker bewust achter houden hoort daar niet bij.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_177152617
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 19:37 schreef Pinkiepink92 het volgende:
Ik heb een leuke vent leren en het klikt heel erg goed. Fysiek en mentaal.

Echter op dit moment wil ik geen relatie. Ik wil wel lekker vrijblijvend met hem daten. Een soort FWB alleen dan draait het niet enkel om de seks maar ook om de gezelligheid. Gewoon, elkaar zien als we beiden zin hebben zonder verwachtingen. Geen exclusiviteit. Geen jaloerse gedragingen en niet bij elkaars familie en vrienden op visite.

Ben alleen bang dat hij wel serieuze intenties heeft. Ik durf het nog niet te vragen want dan ben ik bang dat ik hem afschrik. Maar hoe kom ik erachter wat zijn intenties zijn of dat hij het zo ook wel lekker vind gaan en verder niks serieus wil?

Of zal iedere man een FWB wel prima vinden, ook als ze serieuze intenties hebben?
Ben je verliefd swa?
pi_177154352
Klinkt meer alsof je alvast een relatie wil maar tegelijkertijd toch nog wel op zoek bent naar de volgende tak.
  dinsdag 13 februari 2018 @ 16:09:14 #24
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_177154557
het klinkt een beetje vaag allemaal. wat wil je nu eigenlijk TS?
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_177173113
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 16:09 schreef Samuel24 het volgende:
het klinkt een beetje vaag allemaal. wat wil je nu eigenlijk TS?
TS wilt gewoon NEUKEN,v riend, NEUKEN!
pi_177175741
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 14:16 schreef Cause_Mayhem het volgende:

Het ging me vooral over dat bang om af te schrikken anders. Dat maakt het een bewuste keuze info achter te houden waarvan je denkt dat het belangrijk kan zijn. Dat vind ik een rotstreek.

Dat ook hij uit zou moeten spreken ben ik het geheel mee eens.
Heb wel gemerkt in mijn leven dat er vaak vanuit wordt gegaan dat het wel zo en zo zal zijn omdat het zo en zo loopt (lekker vage uitleg). Dat als er vaker gedate (+seks) wordt er vaker vanuit wordt gegaan dat dat exclusief is, dat het in een relatie over gaat.
Simpelweg omdat dat de meeste voorkomende situatie is. En het vaak beter is als degene die daar vanaf wil wijken dat vlotjes genoeg duidelijk maakt. Gewoonweg omdat de ander daar te vaak niet bij stilstaat, dat er andere insteken/mogelijkheden zijn.

Al met al, een beetje voorzichtig met andermans hart omgaan is wel zo fijn. Een potientele deal breaker bewust achter houden hoort daar niet bij.
Helemaal mee eens
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_177177247
Ja, jullie hebben gelijk. Het is best lullig om het niet te zeggen. Ik had er even niet aan gedacht dat het voor hem best wel rot zou kunnen zijn als ik niks laat weten en hij echt hele andere verwachtingen heeft. Vooral omdat hij eigenlijk uit alles laat blijken verliefd te zijn.

Ik heb overigens de vorige keer wel iets gezegd in de trant van dat ik niet perse op zoek ben naar een relatie, maar als je dan vervolgens bloemen op Valentijnsdag krijgt vraag ik me af hoe duidelijk die boodschap is overgekomen.
pi_177177281
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 11:59 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
Is dit de player collega of heb je alweer een nieuwe?
Nee, haha. Dat is niks geworden. Dit is n ander.
pi_177179284
Als ik het zo lees kun je beter helemaal niks met deze man beginnen, als hij echt verliefd op je is wordt dat alleen maar drama.
  woensdag 14 februari 2018 @ 16:12:15 #30
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_177180630
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 10:43 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

TS wilt gewoon NEUKEN,v riend, NEUKEN!
wtf :')
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_177180827
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 16:12 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

wtf :')
U snapt dit niet?
  woensdag 14 februari 2018 @ 16:23:05 #32
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_177180881
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 16:20 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

U snapt dit niet?
ik snap gewoon jouw hele UI niet trouwens. :')
Maar niet heus.....Daaaag.
  woensdag 14 februari 2018 @ 16:29:40 #33
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_177181007
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 19:37 schreef Pinkiepink92 het volgende:
Ik heb een leuke vent leren en het klikt heel erg goed. Fysiek en mentaal.

Echter op dit moment wil ik geen relatie. Ik wil wel lekker vrijblijvend met hem daten. Een soort FWB alleen dan draait het niet enkel om de seks maar ook om de gezelligheid. Gewoon, elkaar zien als we beiden zin hebben zonder verwachtingen. Geen exclusiviteit. Geen jaloerse gedragingen en niet bij elkaars familie en vrienden op visite.

Ben alleen bang dat hij wel serieuze intenties heeft. Ik durf het nog niet te vragen want dan ben ik bang dat ik hem afschrik. Maar hoe kom ik erachter wat zijn intenties zijn of dat hij het zo ook wel lekker vind gaan en verder niks serieus wil?

Of zal iedere man een FWB wel prima vinden, ook als ze serieuze intenties hebben?
gewoon duidelijk je eigen intenties aangeven werkt het beste
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
pi_177181736
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 19:37 schreef Pinkiepink92 het volgende:
Ik heb een leuke vent leren en het klikt heel erg goed. Fysiek en mentaal.

Echter op dit moment wil ik geen relatie. Ik wil wel lekker vrijblijvend met hem daten. Een soort FWB alleen dan draait het niet enkel om de seks maar ook om de gezelligheid. Gewoon, elkaar zien als we beiden zin hebben zonder verwachtingen. Geen exclusiviteit. Geen jaloerse gedragingen en niet bij elkaars familie en vrienden op visite.

Ben alleen bang dat hij wel serieuze intenties heeft. Ik durf het nog niet te vragen want dan ben ik bang dat ik hem afschrik. Maar hoe kom ik erachter wat zijn intenties zijn of dat hij het zo ook wel lekker vind gaan en verder niks serieus wil?

Of zal iedere man een FWB wel prima vinden, ook als ze serieuze intenties hebben?
Ik, ik, ik :N

Je klinkt als een echte catch :')
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_177182045
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 13:24 schreef Pinkiepink92 het volgende:
Ja, jullie hebben gelijk. Het is best lullig om het niet te zeggen. Ik had er even niet aan gedacht dat het voor hem best wel rot zou kunnen zijn als ik niks laat weten en hij echt hele andere verwachtingen heeft. Vooral omdat hij eigenlijk uit alles laat blijken verliefd te zijn.

Ik heb overigens de vorige keer wel iets gezegd in de trant van dat ik niet perse op zoek ben naar een relatie, maar als je dan vervolgens bloemen op Valentijnsdag krijgt vraag ik me af hoe duidelijk die boodschap is overgekomen.
Communiceren is meer dan alleen mededelingen doen. Als je hem echt niet wil kwetsen tenminste en daar actief je best voor wil doen. Het is lang niet altijd duidelijk als je een keer zegt van nah, ik hoef geen relatie, terwijl je ondertussen de knusse fwb uithangt. Als je alleen de pannen van het dak neukt, maar niet blijft liggen voor een relaxt ontbijtje, dan communiceert het al een stukje duidelijker wat het is. Met fwb heb je dat niet en dan kan een verliefde tegenpartij door die roze bril heen misschien iets te makkelijker hopen dat het wel ergens heen gaat en dat jullie gewoon rustig aan doen ofzo. Die scheidslijn ligt niet voor iedereen hetzelfde, hoop der gedachte, etc. kan dit best een verwarrend mijnenveld maken.
Kan iemand dan zelf dat niet aankaarten? Vast wel, maar dat is geen excuus om het zelf dan ook maar niet te doen. Zeker niet als je denkt aan te voelen dat de ander echt verliefd is en je wel enig gevoel in je donder hebt dat je de ander niet onnodig wil kwetsen enzo.

Ook als je zelf niet zo een verliefd type bent dat er niet aan denkt, omdat yolo of jakkiebah eng om de stoute schoenen aan te trekken, wat ge wil dat niet geschied enzo..
pi_177190293
Jullie hebben helemaal gelijk!
Ik heb het hem verteld.
pi_177190714
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 22:41 schreef Pinkiepink92 het volgende:
Jullie hebben helemaal gelijk!
Ik heb het hem verteld.
En? Nam hij het een beetje ok op?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_177190935
Ja, hij zei dat hij het in ieder geval fijn vond dat ik eerlijk was, en dat hij me wel heel erg leuk vindt.

En dat we gewoon kunnen kijken hoe het loopt, als we het allebei leuk blijven vinden kunnen we elkaar blijven zien, en als het niet meer oké voelt voor 1 van ons dan kappen we ermee. :)

had net wel even wat schuldgevoelens, maar ik ben echt super duidelijk geweest in wat ik wil en dat hij ook zelf moet aangeven als het voor hem op deze manier niet meer werkt.
pi_177191729
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 23:08 schreef Pinkiepink92 het volgende:
Ja, hij zei dat hij het in ieder geval fijn vond dat ik eerlijk was, en dat hij me wel heel erg leuk vindt.

En dat we gewoon kunnen kijken hoe het loopt, als we het allebei leuk blijven vinden kunnen we elkaar blijven zien, en als het niet meer oké voelt voor 1 van ons dan kappen we ermee. :)

had net wel even wat schuldgevoelens, maar ik ben echt super duidelijk geweest in wat ik wil en dat hij ook zelf moet aangeven als het voor hem op deze manier niet meer werkt.
Hij denkt:
"Kut! Maar goed, ze wil nog wel seks, prima. Dan komt de ware in de tussentijd vast nog wel eens langs :P"
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 15 februari 2018 @ 00:33:45 #40
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_177192466
Waarom staat dit bij relaties en liefde? Het gaat puur om sex, toch?
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_177192835
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 00:33 schreef LeesFoknl het volgende:
Waarom staat dit bij relaties en liefde? Het gaat puur om sex, toch?
Voor haar wel, maar voor hem misschien niet
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_177193050
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 00:33 schreef LeesFoknl het volgende:
Waarom staat dit bij relaties en liefde? Het gaat puur om sex, toch?
Er bestaan heel veel verschillende soorten relaties. Vriendschapsrelaties bijvoorbeeld.
pi_177194834
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 23:44 schreef Godshand het volgende:

[..]

Hij denkt:
"Kut! Maar goed, ze wil nog wel seks, prima. Dan komt de ware in de tussentijd vast nog wel eens langs :P"
Precies. Voor hem eigenlijk win-win :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_177195050
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 16:23 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

ik snap gewoon jouw hele UI niet trouwens. :')
Wat is UI? User Icoon?
  donderdag 15 februari 2018 @ 08:56:24 #45
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_177196037
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 07:24 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Wat is UI? User Icoon?
ja klopt. wanneer ga je nou eens een fatsoenlijke UI nemen? :')
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_177196242
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 08:56 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

ja klopt. wanneer ga je nou eens een fatsoenlijke UI nemen? :')
Ik weet niet hoe dat moet.

:') :') :') :')
pi_177196264
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 23:08 schreef Pinkiepink92 het volgende:
Ja, hij zei dat hij het in ieder geval fijn vond dat ik eerlijk was, en dat hij me wel heel erg leuk vindt.

En dat we gewoon kunnen kijken hoe het loopt, als we het allebei leuk blijven vinden kunnen we elkaar blijven zien, en als het niet meer oké voelt voor 1 van ons dan kappen we ermee. :)

had net wel even wat schuldgevoelens, maar ik ben echt super duidelijk geweest in wat ik wil en dat hij ook zelf moet aangeven als het voor hem op deze manier niet meer werkt.
Ja, in andere woorden, hij zegt gewoon wat jij graag wilt horen om de pussy niet kwijt te raken.
  donderdag 15 februari 2018 @ 09:26:55 #48
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_177196581
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 09:12 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe dat moet.

:') :') :') :')
ooh, vraag anders wat hulp aan elfletterig. hij weet wel hoe het moet en hij maakt zelf ook UI´s voor andere gebruikers.

https://forum.fok.nl/user/profile/179949

teminste, :') ....dat deed hij voorheen wel altijd. ik weet niet zeker of hij dit nog steeds doet...
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_177196614
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 09:26 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

ooh, vraag anders wat hulp aan elfletterig. hij weet wel hoe het moet en hij maakt zelf ook UI´s voor andere gebruikers.

https://forum.fok.nl/user/profile/179949
Bedankt, maar Elfletterig komt maar naar mij toe.
  donderdag 15 februari 2018 @ 09:29:01 #50
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_177196648
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 09:28 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Bedankt, maar Elfletterig komt maar naar mij toe.
geweldige instelling. _O_
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_177197384
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 09:29 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

geweldige instelling. _O_
Of niet dan vogeltjesdans!
pi_177197560
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 20:31 schreef Grems het volgende:

[..]

Tot hij aanpapt met een leuke meid, dan moet het ineens wel serieus natuurlijk _O-
Typisch inderdaad.
  donderdag 15 februari 2018 @ 10:14:56 #53
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_177197601
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 10:04 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Of niet dan vogeltjesdans!
C.L.Werner. Baas _O_
Maar niet heus.....Daaaag.
  donderdag 15 februari 2018 @ 10:34:29 #55
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_177197943
Maar niet heus.....Daaaag.
  donderdag 15 februari 2018 @ 10:40:55 #56
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_177198049
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 20:15 schreef Hexx. het volgende:

[..]

Op het laatst komt er een iemand voorbij die het opraapt en in zijn huis zet.
Niemand wil troep in zn huis, je koopt zoiets gewoon nieuw. Of je moet zo'n linkse contemporaire beeldend kunstenaar zijn die kunst van troep maakt natuurlijk.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  dinsdag 20 februari 2018 @ 05:41:55 #57
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_177313508
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 13:24 schreef Pinkiepink92 het volgende:
Ja, jullie hebben gelijk. Het is best lullig om het niet te zeggen. Ik had er even niet aan gedacht dat het voor hem best wel rot zou kunnen zijn als ik niks laat weten en hij echt hele andere verwachtingen heeft. Vooral omdat hij eigenlijk uit alles laat blijken verliefd te zijn.

Ik heb overigens de vorige keer wel iets gezegd in de trant van dat ik niet perse op zoek ben naar een relatie, maar als je dan vervolgens bloemen op Valentijnsdag krijgt vraag ik me af hoe duidelijk die boodschap is overgekomen.
Je hebt ook mensen die zijn gewoon aardig en netjes opgevoed. Ook als je (maar) zijn neukertje bent kan ie toch nog respect en sympathie tonen middels een bloemetje met Valentijn.
Maak je nou serieus dit topic aan omdat je Friend with benefits- neukertje jou op Valentijnsdag een bloemetje geeft.
Ja, als sommige mensen geen problemen hebben dan worden die wel gezocht en gemaakt. :N :N
Of is het een steek onder water naar die arme meiden die géén leuk neukertje hebben en nooit eens een bloemetje krijgen?
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  dinsdag 20 februari 2018 @ 17:00:21 #58
461713 Terminuz
Stop feeding me, I am a Troll!
pi_177324794
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 15:58 schreef KosterT het volgende:
Klinkt meer alsof je alvast een relatie wil maar tegelijkertijd toch nog wel op zoek bent naar de volgende tak.
God doesn't help stupid!
pi_177333504
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 05:41 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Je hebt ook mensen die zijn gewoon aardig en netjes opgevoed. Ook als je (maar) zijn neukertje bent kan ie toch nog respect en sympathie tonen middels een bloemetje met Valentijn.
Maak je nou serieus dit topic aan omdat je Friend with benefits- neukertje jou op Valentijnsdag een bloemetje geeft.
Ja, als sommige mensen geen problemen hebben dan worden die wel gezocht en gemaakt. :N :N
Of is het een steek onder water naar die arme meiden die géén leuk neukertje hebben en nooit eens een bloemetje krijgen?
Ja, inderdaad. Je hebt me helemaal door. Ik open een topic om lekker gemeen te doen naar andere meiden die dit NIET hebben.

De reden dat ik dit topic opende was echter ook niet een al te mooie reden: ik wilde hem aanhouden gewoon lekker voor de gezelligheid, maar dacht er niet over na om dit met hem te delen, puur uit egoïsme. Eigenlijk wil ik wel de lusten, niet de lasten. Ik zie hem op dit moment niet als relatiemateriaal maar dat komt ook omdat ik bijvoorbeeld volgend jaar een heel jaar in het buitenland zit. Ik ben nog te wispelturig om me te settelen met iemand.

Maar ik zag al wel snel in dat dit gemeen is om niet te delen met hem, en als ik dan aan hem denk dan wil ik hem dat ook echt helemaal niet aandoen. Daarom hoopte ik op wat 'signalen' dat hij iig ook geen serieuze relatie wilde.

Omdat ik me hier toch slecht over voelde heb ik het gewoon tegen hem gezegd. Alles wees erop dat hij wel serieus was. Hij is ontzettend lief, wil alles voor me doen (klusjes ook, etc.). Daarnaast had hij het ook al over een weekendje weg samen, dagjes uit, etc. Als ik vraag of hij langs wilt komen staat hij letterlijk 5 min. later op de stoep.

Toen ik het vertelde reageerde hij luchtig. We blijven elkaar zien (en we doen ook andere dingen dan alleen maar thuis afspreken), en zolang het voor ons beiden chill is en we een leuke tijd hebben, is het prima. Mocht hij bijv. toch iemand tegenkomen die wel iets serieus' wil dan is dit natuurlijk helemaal prima en neem ik gepaste afstand.
pi_177355416
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 22:39 schreef Pinkiepink92 het volgende:

[..]

Ja, inderdaad. Je hebt me helemaal door. Ik open een topic om lekker gemeen te doen naar andere meiden die dit NIET hebben.

De reden dat ik dit topic opende was echter ook niet een al te mooie reden: ik wilde hem aanhouden gewoon lekker voor de gezelligheid, maar dacht er niet over na om dit met hem te delen, puur uit egoïsme. Eigenlijk wil ik wel de lusten, niet de lasten. Ik zie hem op dit moment niet als relatiemateriaal maar dat komt ook omdat ik bijvoorbeeld volgend jaar een heel jaar in het buitenland zit. Ik ben nog te wispelturig om me te settelen met iemand.

Maar ik zag al wel snel in dat dit gemeen is om niet te delen met hem, en als ik dan aan hem denk dan wil ik hem dat ook echt helemaal niet aandoen. Daarom hoopte ik op wat 'signalen' dat hij iig ook geen serieuze relatie wilde.

Omdat ik me hier toch slecht over voelde heb ik het gewoon tegen hem gezegd. Alles wees erop dat hij wel serieus was. Hij is ontzettend lief, wil alles voor me doen (klusjes ook, etc.). Daarnaast had hij het ook al over een weekendje weg samen, dagjes uit, etc. Als ik vraag of hij langs wilt komen staat hij letterlijk 5 min. later op de stoep.

Toen ik het vertelde reageerde hij luchtig. We blijven elkaar zien (en we doen ook andere dingen dan alleen maar thuis afspreken), en zolang het voor ons beiden chill is en we een leuke tijd hebben, is het prima. Mocht hij bijv. toch iemand tegenkomen die wel iets serieus' wil dan is dit natuurlijk helemaal prima en neem ik gepaste afstand.
Sjiek dat je er open over bent geweest en leuk dat hij ermee door wil blijven gaan ^O^ Enjoy! *O*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')