abonnement Unibet Coolblue
pi_177130609
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 14:39 schreef LXIV het volgende:

[..]

het is zeker gunstig dat er zo in paniek en dus zo dom gereageerd wordt. Vanaf nu alle compromitterende uitspraken verpakken in de vorm “ ik ben nog nooit een VULIN VULIN tegengekomen. Kun jenooit voor vervolgd worden want bij Pechtold laat men dat ook na
Wat zou je allemaal willen roepen dat niet in vrijwel elk NWS topic op FOK! te lezen is? Welke gradatie van Neutenboom hebben we het dan over?
wooblabalurg
  maandag 12 februari 2018 @ 14:43:38 #52
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_177130671
quote:
17s.gif Op maandag 12 februari 2018 14:42 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Wat zou je allemaal willen roepen dat niet in vrijwel elk NWS topic op FOK! te lezen is? Welke gradatie van Neutenboom hebben we het dan over?
ik heb het niet over fok, maar bijv in de landelijke politiek/media
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_177130739
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 14:39 schreef LXIV het volgende:

[..]

het is zeker gunstig dat er zo in paniek en dus zo dom gereageerd wordt. Vanaf nu alle compromitterende uitspraken verpakken in de vorm “ ik ben nog nooit een VULIN VULIN tegengekomen. Kun jenooit voor vervolgd worden want bij Pechtold laat men dat ook na
Je kan aangifte doen tegen Pechtold als je het zo belangrijk vind of is dat teveel werk voor je?
pi_177130804
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 12:30 schreef HSG het volgende:
Russen zijn grotendeels wit dus geen racisme.
Russen zijn geen Ras
pi_177130836
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 14:43 schreef LXIV het volgende:

[..]

ik heb het niet over fok, maar bijv in de landelijke politiek/media
Welke boodschappen zou je uit willen dragen in de landelijke politiek/media?
wooblabalurg
pi_177130919
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 14:46 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Russen zijn geen Ras
Maar wel wit.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_177130959
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 14:46 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Russen zijn geen Ras
Marokkanen ook niet.

Overigens zou de uitspraak van Pechtold feitelijk best juist kunnen zijn, het is best mogelijk dat Pechtold alleen Russen is tegengekomen die nooit hun fouten rechtzetten.
pi_177130972
Iemand een lijstje van Russen die Pechtold ontmoet heeft?
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_177131079
quote:
17s.gif Op maandag 12 februari 2018 14:40 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Je geeft aan bereid te zijn je aan te passen aan een maatschappij die steeds meer afstand neemt van fatsoen.
quote:
17s.gif Op maandag 12 februari 2018 14:40 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Je geeft aan bereid te zijn je aan te passen aan een maatschappij die steeds meer afstand neemt van fatsoen.
Nee ik gaf aan dat de maatschappij deze weg is ingeslagen, althans als het Baudet of Wilders betreft en ik gaf aan dat ik voorstander ben van gelijke monniken gelijke kappen. Dus als de woorden van Wilders op een goudschaaltje gewogen worden als het over marokkanen gaat en de voorgedrukte aangifteformulieren klaar liggen, dan geldt natuurlijk dezelfde nauwsluitende deugmoraal ook voor Pechtold als het over de Russen gaat.

Althans, dat zou zo moeten zijn maar nu hoor je men niet.Dat geeft ook direct aan waarom je op moet passen met een ander moralistisch toespreken want 6 maanden later zijn de rollen omgedraaid en moet je uit gaan leggen waarom het nu allemaal anders ligt, dat komt je geloowfwaardigheid niet ten goede.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_177131115
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 14:44 schreef Chewie het volgende:

[..]

Je kan aangifte doen tegen Pechtold als je het zo belangrijk vind of is dat teveel werk voor je?
Alleen als er voorgedrukte aangifteformulieren klaar liggen maar dat zal nu wel niet het geval zijn.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_177131212
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 14:53 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Alleen als er voorgedrukte aangifteformulieren klaar liggen maar dat zal nu wel niet het geval zijn.
Nee hoor je kunt prima zelf je aangifte formuleren maar ja het is wel zo dat de gekkies op links een iets betere organisatiegraad hebben dan de gekkies op rechts
pi_177131275
Hoe zouden the usual suspects reageren als Baudet had gezegd "Ik ben nog nooit een slimme neger tegen gekomen."
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_177131290
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 14:55 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Je hebt dus niets om over te discussiëren?
Nee als jij niet in staat bent om te zien dat het gewoon een domme whataboutism is van Pechtold i.p.v. racisme en ook niet verder komt in je reactie op mij dan "wat links zaait bla bla" dan valt er met jou niet zoveel te discussiëren
pi_177131299
Hij doelde vrij duidelijk op het Russisch bestuur :')

Domme uitspraak, maar een even zo dom topic.
pi_177131331
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 14:55 schreef Chewie het volgende:

[..]

Nee hoor je kunt prima zelf je aangifte formuleren maar ja het is wel zo dat de gekkies op links een iets betere organisatiegraad hebben dan de gekkies op rechts
De landelijke politie hoort tegenwoordig bij de linkse gekkies?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  maandag 12 februari 2018 @ 15:00:43 #66
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_177131385
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 14:44 schreef Chewie het volgende:

[..]

Je kan aangifte doen tegen Pechtold als je het zo belangrijk vind of is dat teveel werk voor je?
ik wacht totdat onze neutrale politie de voorgedrukte aangifteformulieren klaar heeft liggen en er vervoer georganiseerd gaat worden. Ook voor niet Nederland sprekende Russen natuurlijk
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_177131393
quote:
13s.gif Op maandag 12 februari 2018 14:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Hij doelde vrij duidelijk op het Russisch bestuur :')

Domme uitspraak, maar een even zo dom topic.
Owww ja want als een D66'er wat roept dan moeten we het natuurlijk in de context plaatsen.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_177131406
quote:
13s.gif Op maandag 12 februari 2018 14:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Hij doelde vrij duidelijk op het Russisch bestuur :')

Heeft hij die dan ontmoet?
Gezien z'n loopbaan gok ik dat ie vooral/enkel Russen heeft ontmoet die in het Westen wonen.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_177131409
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 14:59 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

De landelijke politie hoort tegenwoordig bij de linkse gekkies?
Nee heel simpel gek links organiseert zich om aangiftes te doen tegen wat zij als onwenselijke uitspraken zien, gek rechts komt niet verder dan hard schreeuwen dat het vooral heel oneerlijk is dat zij steeds aangepakt worden en "hunnie" niet maar het komt vervolgens niet bij gek rechts op dat zij dit ook zelf in de hand hebben.

[ Bericht 4% gewijzigd door Frutsel op 12-02-2018 16:32:22 ]
pi_177131547
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 15:00 schreef LXIV het volgende:

[..]

ik wacht totdat onze neutrale politie de voorgedrukte aangifteformulieren klaar heeft liggen en er vervoer georganiseerd gaat worden. Ook voor niet Nederland sprekende Russen natuurlijk
Bij Wilders kwamen de voorbedrukte aangiftes er omdat er zoveel aangifte gedaan werd tegen Wilders, efficiëntie en zo :') Maar als jij en je mede slachtoffers van deze grove belediging aan die vriendelijke Russen maar blijven janken op het internet i.p.v. actie te ondernemen dan zul je natuurlijk nooit voorbedrukte aangiftes gaan vinden.

[ Bericht 5% gewijzigd door Frutsel op 12-02-2018 16:33:12 ]
pi_177131573
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 15:01 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Heeft hij die dan ontmoet?
Gezien z'n loopbaan gok ik dat ie vooral/enkel Russen heeft ontmoet die in het Westen wonen.
Waarschijnlijk is Pechtold nog nooit in Rusland geweest, maar denkt hij wel een mening te kunnen vormen over alle Russen. :')
pi_177131594
onder andere Russen in Nederland worden op deze manier door Pechtold gemarginaliseerd.
pi_177131628
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 15:01 schreef habitue het volgende:

[..]

Owww ja want als een D66'er wat roept dan moeten we het natuurlijk in de context plaatsen.
Dat moet altijd.

Speel het eens op de inhoud anders.
pi_177131669
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 14:53 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Alleen als er voorgedrukte aangifteformulieren klaar liggen maar dat zal nu wel niet het geval zijn.
Als er massaal aangifte wordt gedaan zal dat ook wel weer gebeuren gok ik.
pi_177131697
quote:
10s.gif Op maandag 12 februari 2018 15:01 schreef Chewie het volgende:

[..]

Nee heel simpel gek links organiseert zich om aangiftes te doen tegen wat zij als onwenselijke uitspraken zien, gek rechts komt niet verder dan hard schreeuwen dat het vooral heel oneerlijk is dat zij steeds aangepakt worden en "hunnie" niet maar het komt vervolgens niet bij gek rechts op dat zij dit ook zelf in de hand hebben.
De politie legt voorgedrukte aangifteformulieren op het bureau.
Jij zegt als reactie daarop dat links zich beter organiseert.
Dus ik vraag of de politie tegenwoordig ook bij links hoort, aangezien het de politie is die voorgedrukte formulieren neerlegt en jij dat verklaart aan de hand van de organisatiegraad van links.

[ Bericht 6% gewijzigd door Frutsel op 12-02-2018 16:33:47 ]
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_177131763
quote:
7s.gif Op maandag 12 februari 2018 15:11 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Als er massaal aangifte wordt gedaan zal dat ook wel weer gebeuren gok ik.
Ik koop niet zoveel voor jouw gokwerk.

Voorgedrukte aangifteformulieren is hoogst ongebruikelijk, hoogst discutabel en naar mijn weten uniek in de geschiedenis.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_177131805
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 15:11 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

De politie legt voorgedrukte aangifteformulieren op het bureau.
Jij zegt als reactie daarop dat links zich beter organiseert.
Dus ik vraag of de politie tegenwoordig ook bij links hoort, aangezien het de politie is die voorgedrukte formulieren neerlegt en jij dat verklaart aan de hand van de organisatiegraad van links.


Want je bent blijkbaar wel op de hoogte van de voorbedrukte aangiftes maar je doet net alsof je dom bent zoals LXIV of verteld bewust het halve verhaal aangezien de voorbedrukte aangiftes er kwamen omdat er zoveel aangiftes tegen Wilders binnenkwamen (zie je daar de organisatiegraad in?) , bij Pechtold is dit niet het geval en zolang de gekwetste slachtoffers zoals jij en lxiv geen aangifte gaan doen met hun mede slachtoffers maar blijven janken op het internet hoe gemeen het wel niet is zullen er ook geen voorbedrukte aangifteformulieren komen

[ Bericht 11% gewijzigd door Frutsel op 12-02-2018 16:33:58 ]
pi_177132030
quote:
10s.gif Op maandag 12 februari 2018 15:15 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ja dat moet je zeker :')

Want je bent blijkbaar wel op de hoogte van de voorbedrukte aangiftes maar je doet net alsof je dom bent zoals LXIV of verteld bewust het halve verhaal aangezien de voorbedrukte aangiftes er kwamen omdat er zoveel aangiftes tegen Wilders binnenkwamen (zie je daar de organisatiegraad in?) , bij Pechtold is dit niet het geval en zolang de gekwetste slachtoffers zoals jij en lxiv geen aangifte gaan doen met hun mede slachtoffers maar blijven janken op het internet hoe gemeen het wel niet is zullen er ook geen voorbedrukte aangifteformulieren komen
Het is toch echt de politie die die formulieren klaar heeft gelegd, en mede daardoor het hoge aantal aangiftes heeft gefaciliteerd. Onder anderen van mensen die niet eens de taal spreken,en niet eens wisten dat ze aangifte deden. Die mensen zouden zonder voorgedrukt aangifteformulier natuurlijk nooit aangifte gedaan hebben.

Maar Marokkaanse moskeeën, buurthuizen en de politie zijn dus links volgens jou. Dat onderstreept nog maar eens dat je als weldenkend productief mens niks meer op links te zoeken hebt.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_177132033
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 12:54 schreef Boca_Raton het volgende:
Mensen, kom op, we gaan hier toch niet serieus op reageren? :')
Inderdaad ik zie hem voor nog minder als het vuil onder mijn nagels.
pi_177132144
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 15:24 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Het is toch echt de politie die die formulieren klaar heeft gelegd, en mede daardoor het hoge aantal aangiftes heeft gefaciliteerd. Onder anderen van mensen die niet eens de taal spreken,en niet eens wisten dat ze aangifte deden. Die mensen zouden zonder voorgedrukt aangifteformulier natuurlijk nooit aangifte gedaan hebben.

Maar Marokkaanse moskeeën, buurthuizen en de politie zijn dus links volgens jou. Dat onderstreept nog maar eens dat je als weldenkend productief mens niks meer op links te zoeken hebt.
Zelfs je hele verhaal laat al een vorm van organisatie bij gek links zien. Feit blijft dat de voorgedrukte aangifteformulieren er pas kwamen nadat er al zeer veel aangiftes tegen Wilders waren gedaan. Is dat al het geval bij Pechtold of blijven jullie allemaal apathisch afwachten tot er genoeg andere mensen zijn die wel de stap wel nemen en de politie uiteindelijk zorgt voor voorbedrukte aangifteformulieren?

[ Bericht 1% gewijzigd door Frutsel op 12-02-2018 16:35:25 ]
pi_177132148
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 15:14 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ik koop niet zoveel voor jouw gokwerk.

Voorgedrukte aangifteformulieren is hoogst ongebruikelijk, hoogst discutabel en naar mijn weten uniek in de geschiedenis.
Zo massaal aangifte doen ook. Lijkt me vooral praktisch, als agenten anders 6000 keer dezelfde aangifte handmatig moeten invoeren.

Maar huil jij anders maar vrolijk door over het slinkse en vooringenomen politie-apparaat.
pi_177132201
quote:
10s.gif Op maandag 12 februari 2018 15:29 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Zo massaal aangifte doen ook. Lijkt me vooral praktisch, als agenten anders 6000 keer dezelfde aangifte handmatig moeten invoeren.

Maar huil jij anders maar vrolijk door over het slinkse en vooringenomen politie-apparaat.
quote:
10s.gif Op maandag 12 februari 2018 15:29 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Zo massaal aangifte doen ook. Lijkt me vooral praktisch, als agenten anders 6000 keer dezelfde aangifte handmatig moeten invoeren.

Maar huil jij anders maar vrolijk door over het slinkse en vooringenomen politie-apparaat.
Het lijkt me niet in de haak dat er "aangiftes" tussen zitten van mensen die de taal niet spreken en niet eens wisten dat er aangifte werd gedaan.

Maar goed, als het om sjw zaken gaat sta jij vooraan dat te verdedigen, daar is geen ratio tegen opgewassen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_177132296
Ik zei het eerder en blijf erbij, gooi alles in de ketel, links en rechts en de rest, goed roeren kruiden naar smaak en wat ik eruit haal is 1 pot nat!
pi_177132359
Realistisch reclamespotje.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2018 15:40:49 ]
pi_177132428
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 15:24 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Maar Marokkaanse moskeeën, buurthuizen en de politie zijn dus links volgens jou. Dat onderstreept nog maar eens dat je als weldenkend productief mens niks meer op links te zoeken hebt.
Hiermee heb je die kerel totaal van de kaart geveegd.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2018 15:42:43 ]
pi_177132638
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 15:32 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]


[..]

Het lijkt me niet in de haak dat er "aangiftes" tussen zitten van mensen die de taal niet spreken en niet eens wisten dat er aangifte werd gedaan.

Maar goed, als het om sjw zaken gaat sta jij vooraan dat te verdedigen, daar is geen ratio tegen opgewassen.
Neuh, maar om daaruit allerlei conclusies te trekken over het vooringenomen politie-apparaat... Maar goed. Ieder z'n ding, dat huilen zal vast wel ergens goed voor zijn.
pi_177132678
quote:
14s.gif Op maandag 12 februari 2018 15:39 schreef LelijKnap het volgende:
Realistisch reclamespotje.
Huilen dat je wordt gedemoniseerd en aangesproken op een uitspraak van Yernaz van 2 jaar terug en dan dit soort tweets eruit gooien op basis van een uitspraak van 8 jaar terug. De ironie.
pi_177132761
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 15:54 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Huilen dat je wordt gedemoniseerd en aangesproken op een uitspraak van Yernaz van 2 jaar terug en dan dit soort tweets eruit gooien op basis van een uitspraak van 8 jaar terug. De ironie.
Een vos verliest wel zijn haren maar niet zijn streken?
  maandag 12 februari 2018 @ 15:59:49 #90
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_177132773
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 15:54 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Huilen dat je wordt gedemoniseerd en aangesproken op een uitspraak van Yernaz van 2 jaar terug en dan dit soort tweets eruit gooien op basis van een uitspraak van 8 jaar terug. De ironie.
De uitspraak van Yernaz was onschuldig en niet racistisch. Deze uitspraak is pure homofobie.

Zie je het verschil echt niet? :')
  maandag 12 februari 2018 @ 16:00:56 #91
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_177132799
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 15:53 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

dat huilen zal vast wel ergens goed voor zijn.
Je blijft maar doorgaan over ''huilen''. Is dat de nieuwe tactiek?

De enige politicus die ik heb zien huilen is Frans Timmermans.
pi_177132903
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 14:17 schreef LXIV het volgende:

[..]

dit exact. En dat geldt niet enkel voor racisme, maar ook voor bijv nepnieuws etc
Om het bijbels uit te drukken:
Zij zien de splinter in het oog van hun opponenten, maar niet de balk in hun eigen ogen.
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_177133037
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 16:06 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Om het bijbels uit te drukken:
Zij zien de splinter in het oog van hun opponenten, maar niet de balk in hun eigen ogen.
_O_
pi_177133059
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 15:54 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Huilen dat je wordt gedemoniseerd en aangesproken op een uitspraak van Yernaz van 2 jaar terug en dan dit soort tweets eruit gooien op basis van een uitspraak van 8 jaar terug. De ironie.
Het is gewoon een goed spotje. Dat gejammer over FvD lijkt me niet zo relevant.
pi_177133081
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 15:59 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

De uitspraak van Yernaz was onschuldig en niet racistisch. Deze uitspraak is pure homofobie.

Zie je het verschil echt niet? :')
En dit.
pi_177133113
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 15:53 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Neuh, maar om daaruit allerlei conclusies te trekken over het vooringenomen politie-apparaat... Maar goed. Ieder z'n ding, dat huilen zal vast wel ergens goed voor zijn.
ik weet niet over wie jij het hebt met je conclusies over een vooringenomen politieapparaat.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_177133168
quote:
14s.gif Op maandag 12 februari 2018 15:42 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Hiermee heb je die kerel totaal van de kaart geveegd.
Nou nee niet echt aangezien hij totaal de strekking van de reactie niet begrepen lijkt te hebben.

Maar blijf vooral janken online dat het zo oneerlijk is dat er voor Wilders, weliswaar na al vele aangiftes, wel voorbedrukte aangiftes waren en voor Pechtold, teller aangiftes nog steeds op 0 (?), niet i.p.v. zelf actie te ondernemen :')

Maar ja huilie huilie doen is wel sterk aanwezig bij de aanhangers van Baudet

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2018 16:20:25 ]
pi_177133204
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 16:15 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

ik weet niet over wie jij het hebt met je conclusies over een vooringenomen politieapparaat.
:')
pi_177133217
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 15:59 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

De uitspraak van Yernaz was onschuldig en niet racistisch. Deze uitspraak is pure homofobie.

Zie je het verschil echt niet? :')
Nee, het is totaal niet racistisch om te zeggen dat zwarte mensen wat dommer zijn en daarom niet worden aangenomen. Goeie.
  maandag 12 februari 2018 @ 16:26:39 #100
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_177133297
quote:
10s.gif Op maandag 12 februari 2018 16:21 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Nee, het is totaal niet racistisch om te zeggen dat zwarte mensen wat dommer zijn en daarom niet worden aangenomen. Goeie.
Nee, het is niet racistisch om te zeggen dat zwarte mensen sommige volkeren wat dommer zijn gemiddeld een lager IQ hebben en daarom niet worden aangenomen minder verdienen. Goeie.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')