abonnement Unibet Coolblue
pi_177122308
Zijlstra geeft toe: ik loog over ontmoeting met Poetin


Minister Zijlstra van Buitenlandse Zaken

Minister Halbe Zijlstra van Buitenlandse Zaken heeft gelogen over een ontmoeting met de Russische president Poetin. Dat geeft hij toe in een interview met de Volkskrant. Zo was de VVD'er in tegenstelling tot zijn eerdere beweringen niet bij een bijeenkomst met de Russische president in diens buitenhuis.

De toenmalig VVD-fractievoorzitter zei in een speech in 2016 dat hij Poetin zelf had horen praten over 'Groot-Rusland'. "Ik was medewerker. Ik was weggestopt achter in het zaaltje waarin het plaatsvond. Maar ik kon heel goed horen wat het antwoord van Vladimir Poetin was op de vraag wat hij verstond onder Groot Rusland", zei Zijlstra tijdens het partijcongres.

"Want Groot Rusland is waar hij naar terug wil. En zijn antwoord was: dat is Rusland, Wit-Rusland, Oekraïne en de Baltische Staten. En Kazachstan was nice to have."


Zijlstra zou als Shell-medewerker samen met Shell-topman Jeroen van der Veer en Poetin in het buitenhuis hebben gezeten. Uit onderzoek van de Volkskrant blijkt dat Zijlstra's collega's grote twijfels hadden over het waarheidsgehalte van de ontmoeting met Poetin.

De minister zegt over zijn uitspraken: "Het is niet verstandig geweest. Ik had het anders moeten doen." Hij zegt dat hij het verhaal van iemand anders geleend. Door te vertellen dat hij bij een ontmoeting met Poetin was, wilde Zijlstra zijn bron beschermen.

"Ik heb toen de keuze gemaakt: oké, dit is een belangrijk geopolitiek verhaal. De implicaties daarvan zijn stevig. Ik heb het verhaal toen naar mijzelf getrokken, om te zorgen dat de persoon die er wel bij was zelf niet de onthullende factor werd. Omdat dit ook implicaties voor hem of zijn bedrijf kon inhouden", aldus Zijlstra.

Zijlstra wil niet zeggen van wie hij het geopolitieke verhaal hoorde, omdat hij de bron en diens bedrijf dan in problemen zou brengen. Twee goed ingevoerde bronnen melden dat het om Van der Veer zelf gaat, maar de minister en Van der Veer willen dit niet bevestigen.

Volgens de Volkskrant is premier Rutte al enkele weken op de hoogte van het nepverhaal. "Ik heb Mark Rutte een paar weken geleden geïnformeerd over de uitspraken van Poetin en de wijze waarop ik de bron van deze informatie heb willen beschermen", zegt Zijlstra. Rutte zit in Pyeongchang en heeft niet gereageerd.
https://nos.nl/artikel/22(...)ting-met-poetin.html

Eerder beweerde de leugenachtige rat dat hij het Poetin zelf had horen zeggen terwijl hij live aanwezig was. Niet dus, het was een vieze gore leugen. Let ook op de datum: Een maand na het Oekraïne-referendum, toen de VVD nog in paniek was over de uitslag van het referendum. Smerigheid ten top. :r
pi_177122336
De informatie klopt verder dus wel en aangezien hij een politicus is en de zakenman er geen baat bij heeft neemt hij zijn rol in het verhaal over. Over deze kleine wijziging uitvallen lijkt mij dus wat onnodig.
Nieuw is niet altijd beter.
pi_177122355
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 04:44 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
De informatie klopt verder dus wel en aangezien hij een politicus is en de zakenman er geen baat bij heeft neemt hij zijn rol in het verhaal over. Over deze kleine wijziging uitvallen lijkt mij dus wat onnodig.
Wat maakt het ook uit he , de VVD heeft al duizend keer gelogen, dit leugentje kan er dan ook wel bij.
pi_177122361
Oh, en aartsleugenaar Rutte wist weer van niks. Is pas de laatste weken op de hoogte gesteld. :')
pi_177122392
Ooit waren we het eerlijkste land, het rijkste land, het mooiste land van Europa. Echt alles wordt opgeofferd voor een Groot Europees Rijk. :r
pi_177122404
quote:
15s.gif Op maandag 12 februari 2018 04:53 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Wat maakt het ook uit he , de VVD heeft al duizend keer gelogen, dit leugentje kan er dan ook wel bij.
Overdrijven is ook een vak. En het land loopt op rolletjes dus schijnbaar maken kleine leugens inderdaad niet uit, alleen voor de media.
Nieuw is niet altijd beter.
  maandag 12 februari 2018 @ 05:37:28 #7
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_177122437
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 05:09 schreef Braindead2000 het volgende:
Ooit waren we het eerlijkste land, het rijkste land, het mooiste land van Europa. Echt alles wordt opgeofferd voor een Groot Europees Rijk. :r
Geen zorg een Groot Europees rijk gaat er niet komen. Wat jammer is als Europa wil kunnen concurreren met de huidige supermachten. In plaats van het verdeelde zooitje wat het nu is.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  † In Memoriam † maandag 12 februari 2018 @ 05:47:20 #8
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_177122447
Hij doet gewoon een reverse Trump.
Carpe Libertatem
pi_177122454
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 04:44 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
De informatie klopt verder dus wel en aangezien hij een politicus is en de zakenman er geen baat bij heeft neemt hij zijn rol in het verhaal over. Over deze kleine wijziging uitvallen lijkt mij dus wat onnodig.
Hoe weet jij/hij dat?
pi_177122502
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 04:44 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
De informatie klopt verder dus wel en aangezien hij een politicus is en de zakenman er geen baat bij heeft neemt hij zijn rol in het verhaal over. Over deze kleine wijziging uitvallen lijkt mij dus wat onnodig.
Als je het zegt houden we meteen op met verontwaardigd reageren op het doelbewust misleiden/liegen.
  User die overal opduikt 2022 maandag 12 februari 2018 @ 06:30:24 #11
186611 Haags
pi_177122504
Nog zo'n stumpertje
Zonder wrijving geen glans
pi_177122552
Die gaat binnen een week aftreden
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_177122614
Al is de leugen nog zo snel, .... Stumperds bij de VVD
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
  maandag 12 februari 2018 @ 07:28:18 #14
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_177122673
Daar sta je dan. Met je mooie verhalen.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  maandag 12 februari 2018 @ 07:32:45 #15
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_177122691
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 06:58 schreef superniger het volgende:
Die gaat binnen een week aftreden
Neuh.
Hij vertelt namelijk wat men wil horen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_177122706
Jeroen moet 's ochtends even onder zijn auto gaan kijken vanaf nu.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_177122805
Kartelpolitici die liegen over Rusland. Je verwacht het niet.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
  maandag 12 februari 2018 @ 07:52:18 #18
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_177122829
quote:
10s.gif Op maandag 12 februari 2018 05:47 schreef Boze_Appel het volgende:
Hij doet gewoon een reverse Trump.
Ik dacht al, dat is een sappige titel. De VVD zijn net de republikeinen, maar het blijkt gelukkig dus precies het tegenovergestelde te zijn.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_177122839
Achja, ik kijk er niet meer van op in ieder geval
pi_177122853
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 06:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nog zo'n stumpertje
Halve Zoolstra
  maandag 12 februari 2018 @ 08:08:22 #21
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_177122949
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 04:44 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
De informatie klopt verder dus wel en aangezien hij een politicus is en de zakenman er geen baat bij heeft neemt hij zijn rol in het verhaal over. Over deze kleine wijziging uitvallen lijkt mij dus wat onnodig.
Hij beweerde getuige te zijn en heeft de informatie 2e hands. Dat maakt het verschil of je een bron bent of niet. Dus het is geen "kleine wijziging" het is een grove leugen.

En een zakenman heeft geen baat bij bepaalde geopolitieke instabiliteit? Ben je serieus zo idioot naief?
pi_177123129
rat zijlstra is de nieuwe rat verhagen.
There are only 151 Pokémon.
  maandag 12 februari 2018 @ 08:38:02 #23
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_177123207
Hier zal niet veel moois meer van te breien zijn. Zijlstra mag binnenkort weer zzpʼen.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_177123275
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 04:44 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
De informatie klopt verder dus wel en aangezien hij een politicus is en de zakenman er geen baat bij heeft neemt hij zijn rol in het verhaal over. Over deze kleine wijziging uitvallen lijkt mij dus wat onnodig.
Tussen "Ik heb xxx horen zeggen dat ..." en "Een vriend van mij, van wie ik de naam niet kan zeggen, heeft xxx horen zeggen dat ..." zit natuurlijk wel een behoorlijk verschil. Het eerste klinkt een stuk betrouwbaarder en die betrouwbaarheid zal ook wel mee hebben gespeeld om het zo te brengen. Zijlstra heeft dus gewoon gelogen en niet over zomaar een klein onderwerp, er zijn mensen voor minder opgestapt.
  maandag 12 februari 2018 @ 08:45:10 #25
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_177123302
Hoe dan ook, deze leugen zal hem blijven achtervolgen, zeker in zijn huidige functie. Geloofwaardigheid beneden vriespunt.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_177123350
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 05:09 schreef Braindead2000 het volgende:
Ooit waren we het eerlijkste land, het rijkste land, het mooiste land van Europa. Echt alles wordt opgeofferd voor een Groot Europees Rijk. :r
Wanneer waren we het eerlijkste land van Europa en hoe meet je dat?
Met extra vezels!
  maandag 12 februari 2018 @ 08:50:34 #27
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_177123384
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 05:09 schreef Braindead2000 het volgende:
Ooit waren we het eerlijkste land, het rijkste land, het mooiste land van Europa. Echt alles wordt opgeofferd voor een Groot Europees Rijk. :r
Wat is er mis met een groot Europees Rijk?
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  Moderator maandag 12 februari 2018 @ 08:52:09 #28
8781 crew  Frutsel
pi_177123411
quote:
11s.gif Op maandag 12 februari 2018 08:50 schreef richolio het volgende:

[..]

Wat is er mis met een groot Europees Rijk?
Wel kom in 1941 O+
pi_177123508
quote:
15s.gif Op maandag 12 februari 2018 04:53 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Wat maakt het ook uit he , de VVD heeft al duizend keer gelogen, dit leugentje kan er dan ook wel bij.
Wat wil je, een partij geleid door de lange neus van Pinoccio? :)

Ach, vorige week een geavanceerde Russische hack die bleek gepleegd door een net achttienjarige Brabantse jongen.

Nu een belogen Russische expansiedrang door een net zittende Nederlandse minister van Buitenlandse Zaken.

Bevestigt steeds weer wat ik hierover opschrijf. Trap niet in deze pro-Europese propaganda.

Maar goed, ik zal wel weer een Russische betaalde trol zijn voor sommige goedgelovigen. :')
  maandag 12 februari 2018 @ 09:05:06 #30
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_177123569
Elzies, jij betaalde Russische trol.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_177123570
Wat een grove, idiote leugen. Het is niet alsof hij heeft beweerd dat Poetin een van katten houdt. Nee, hij heeft beweerd dat een buitenlandse mogendheid van plan is om landen te aan te vallen, te bezetten en uiteindelijk te annexeren.

Aftreden.
pi_177123593
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 08:58 schreef Elzies het volgende:

[..]

Wat wil je, een partij geleid door de lange neus van Pinoccio? :)

Ach, vorige week een geavanceerde Russische hack die bleek gepleegd door een net achttienjarige Brabantse jongen.

Nu een belogen Russische expansiedrang door een net zittende Nederlandse minister van Buitenlandse Zaken.

Bevestigt steeds weer wat ik hierover opschrijf. Trap niet in deze pro-Europese propaganda.

Maar goed, ik zal wel weer een Russische betaalde trol zijn voor sommige goedgelovigen. :')
Kun je ophouden Europa/Europees te gebruiken als een wissel voor de EU. De EU is namelijk in elke zin anti-Europees.
pi_177123602
En dat zeg ik als kind van Europa, vijand van de Grote Broer.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2018 09:08:58 ]
pi_177123654
quote:
8s.gif Op maandag 12 februari 2018 09:07 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Kun je ophouden Europa/Europees te gebruiken als een wissel voor de EU. De EU is namelijk in elke zin anti-Europees.
Nee hoor, een pro-Europeaan is een pro-Europeaan.

Dit is hoe we onze ideologische tegenstander aanduiden.

Een nazi noem je ook gewoon een nazi en geen Duitser.
pi_177123675
Onzin. Europa is een term van voor degene die het zich toeeigenen.

[ Bericht 83% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2018 09:15:14 ]
pi_177123703
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 09:05 schreef Confetti het volgende:
Wat een grove, idiote leugen. Het is niet alsof hij heeft beweerd dat Poetin een van katten houdt. Nee, hij heeft beweerd dat een buitenlandse mogendheid van plan is om landen te aan te vallen, te bezetten en uiteindelijk te annexeren.

Aftreden.
Zijlstra is natuurlijk niet de enige geweest die dit heeft gezegd, volgens mij heeft elke biograaf van Poetin ook wel vermeld dat het zijn ultieme streven/doel is om weer een Groot-Rusland te vormen.

Ik zou niet uitsluiten dat er wel een kern van waarheid inzit. Desalniettemin is Zijlstra een behoorlijke Harry dat hij zichzelf opvoert als bron. Gaat hem nog wel wat problemen opleveren en, nog belangrijker, het geeft van die vreemde pro-Ruslandfiguren weer een reden om te roepen 'zie je wel, Rusland is eigenlijk hartstikke vriendelijk!!'.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_177123704
Hitler bv was een nazi en pro-Europa.
  maandag 12 februari 2018 @ 09:32:13 #38
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_177123903
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 09:12 schreef Elzies het volgende:

[..]

Nee hoor, een pro-Europeaan is een pro-Europeaan.

Dit is hoe we onze ideologische tegenstander aanduiden.

Een nazi noem je ook gewoon een nazi en geen Duitser.
Ben het hierin toch met je oneens. De term ''pro-Europa'' suggereert dat de tegenstander ''anti-Europa'' is, en dat is een kapstokterm waar de globalisten handig gebruik van maken. Want dan ben je opeens een idioot die tegen internationale samenwerking is, tegen onderlinge handel en diplomatie (en dus Nederland zal ruïneren) en voedt dat infantiele ''met de EU nooit oorlog meer'' discours.

Terwijl de meeste van ons simpelweg niet meer soevereiniteit willen afstaan omdat het einddoel, een federaal Europa waarin Nederland wordt opgeheven, een horrorscenario is. Maar dat betekent niet dat ik wil dat Nederland zich helemaal inwaarts keert en al onze buren argwaant.

Juist voor ons is het belangrijk om anti EU en pro Europa aan te duiden - pro het Europa van voor de EEG overging in de EU. Pro respect en warme banden onderling, maar zonder dat we de grenzen uitgummen en allemaal één grijs, homogeen, mak volk van stemvee worden en al onze leiders uit Duitsland komen.
pi_177123909
Hij zet aan tot haat, verdeeldheid en oorlog met zijn leugens. Ik neem aan dat hij wel vervolgt zal worden voor dit hoogverraad en dat hij uit zijn ambt gezet wordt en in preliminair arrest.
pi_177124000
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 09:32 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Ben het hierin toch met je oneens. De term ''pro-Europa'' suggereert dat de tegenstander ''anti-Europa'' is, en dat is een kapstokterm waar de globalisten handig gebruik van maken. Want dan ben je opeens een idioot die tegen internationale samenwerking is, tegen onderlinge handel en diplomatie (en dus Nederland zal ruïneren) en voedt dat infantiele ''met de EU nooit oorlog meer'' discours.

Terwijl de meeste van ons simpelweg niet meer soevereiniteit willen afstaan omdat het einddoel, een federaal Europa waarin Nederland wordt opgeheven, een horrorscenario is. Maar dat betekent niet dat ik wil dat Nederland zich helemaal inwaarts keert en al onze buren argwaant.

Juist voor ons is het belangrijk om anti EU en pro Europa aan te duiden - pro het Europa van voor de EEG overging in de EU. Pro respect en warme banden onderling, maar zonder dat we de grenzen uitgummen en allemaal één grijs, homogeen, mak volk van stemvee worden en al onze leiders uit Duitsland komen.
Hoe noemt een EU voorstander zich, Nederlander of Europeaan? Waarschijnlijk het laatste.

Binnen die context is de term pro-Europeaan een juiste te noemen. Het refereert naar het streven een Europese burger te worden binnen een federaal Europa onder de vlag van de EU.

Het is inderdaad een misvatting dat tegenstanders van een federaal Europa per definitie tegen onderlinge samenwerking zou zijn. Alsof het allemaal verstokte nationalisten zouden zijn die zich terug willen trekken achter hun landsgrenzen. Dat is een onjuiste veronderstelling.

Dat is het propagandariedeltje die pro-Europeanen over ons willen bezigen.
  maandag 12 februari 2018 @ 09:46:25 #41
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_177124049
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 04:44 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
De informatie klopt verder dus wel en aangezien hij een politicus is en de zakenman er geen baat bij heeft neemt hij zijn rol in het verhaal over. Over deze kleine wijziging uitvallen lijkt mij dus wat onnodig.
Onvoorstelbaar dat je zoiets serieus kunt menen. Het is een minister die aantoonbaar liegt. Of Putin dit werkelijk tegen iemand anders gezegd heeft is maar zeer de vraag. Het zijn levensgevaarlijke uitspraken die de internationale spanning onnodig opvoeren! Wel of niet aanwezig zijn is geen 'kleine wijziging', maar een totale ommekeer. "Ik was er om half tien" in plaats van "Ik was er om negen uur". Dat is een kleine wijziging. Dit is een zuivere leugen. Je kunt niet vergeten zijn of je er wel of niet bij was.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_177124076
Er zijn ministers voor minder grote leugens gesneuveld, dus ik weet niet of hij dit gaat overleven.
٩๏̯͡๏)۶
pi_177124087


Rusland is het eerste Europese land dat een ander land heeft aangevallen en een stuk grond heeft geannexeerd sinds Nazi-Duitsland.
pi_177124164
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 04:44 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
De informatie klopt verder dus wel en aangezien hij een politicus is en de zakenman er geen baat bij heeft neemt hij zijn rol in het verhaal over. Over deze kleine wijziging uitvallen lijkt mij dus wat onnodig.
Niet mee eens. Hoe weet jij dat die info klopt?

Het is veranderd van: "ik heb Putin horen zeggen dat..."

In: "iemand zegt dat hij Putin heeft horen zeggen dat..."

Hear say...niet meer en niet minder.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  maandag 12 februari 2018 @ 10:02:52 #45
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_177124277
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 09:32 schreef Aanstootgevendenaam het volgende:
Hij zet aan tot haat, verdeeldheid en oorlog met zijn leugens. Ik neem aan dat hij wel vervolgt zal worden voor dit hoogverraad en dat hij uit zijn ambt gezet wordt en in preliminair arrest.
:')
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_177124282
Zijlstra altijd al een idioot gevonden, nu dit weer :') :')
  maandag 12 februari 2018 @ 10:03:38 #47
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_177124296
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 09:05 schreef Confetti het volgende:
Wat een grove, idiote leugen. Het is niet alsof hij heeft beweerd dat Poetin een van katten houdt. Nee, hij heeft beweerd dat een buitenlandse mogendheid van plan is om landen te aan te vallen, te bezetten en uiteindelijk te annexeren.

Aftreden.
Het is toch algemeen bekend dat Rusland dit actief doet. :')
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_177124300
Goh, verrassend dat het weer eens liegt :')
stupidity has become as common as common sense was before
  maandag 12 februari 2018 @ 10:06:42 #49
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_177124355
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 08:58 schreef Elzies het volgende:
Nu een belogen Russische expansiedrang
Vraag mensen in de Oekraïne of Georgië anders eens. :')
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  maandag 12 februari 2018 @ 10:06:49 #50
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_177124357
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 09:49 schreef Opnaarutrecht het volgende:

Rusland is het eerste Europese land dat een ander land heeft aangevallen en een stuk grond heeft geannexeerd sinds Nazi-Duitsland.
Voor het gemak ben je Servië even vergeten?
  maandag 12 februari 2018 @ 10:17:37 #51
261030 Heufd
schouders, knie en teen.
pi_177124521
Weg met die clown.
pi_177124536
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 08:58 schreef Elzies het volgende:

[..]

Wat wil je, een partij geleid door de lange neus van Pinoccio? :)

Ach, vorige week een geavanceerde Russische hack die bleek gepleegd door een net achttienjarige Brabantse jongen.

Nu een belogen Russische expansiedrang door een net zittende Nederlandse minister van Buitenlandse Zaken.

Bevestigt steeds weer wat ik hierover opschrijf. Trap niet in deze pro-Europese propaganda.

Maar goed, ik zal wel weer een Russische betaalde trol zijn voor sommige goedgelovigen. :')
Ben je nu alweer je eigen fakenews aan het maken of krijg je dat aangereikt van de trollenfabriek in St Petersburg?

Russische expansiedrang is wel duidelijk gezien de situatie in de Oekraine en de Krim en de hack is nooit toegeschreven aan de Russen, ze werden alleen niet uitgesloten maar dat is voor Putins trolletje elzies natuurlijk niet spannend genoeg dus moet elzies er nog maar even verder over liegen
pi_177124542
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 10:06 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Vraag mensen in de Oekraïne of Georgië anders eens. :')
Poetin had die landen allang kunnen annexeren. Dat is tot op heden niet gebeurd.

Poetin heeft bij Oekraïne wel een rode lijn getrokken tegen de expansiedrang van de EU. De militair gunstig gelegen Zwarte Zee waar de Russische vloot ligt speelde een rol bij het terugnemen van de Krim.
pi_177124553
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 10:19 schreef Elzies het volgende:

[..]

Poetin had die landen allang kunnen annexeren. Dat is tot op heden niet gebeurd.

Poetin heeft bij Oekraïne wel een rode lijn getrokken tegen de expansiedrang van de EU. De militair gunstig gelegen Zwarte Zee waar de Russische vloot ligt speelde een rol bij het terugnemen van de Krim.
Ach ja blijf er lekker op los liegen :')
pi_177124562
Je moet er maar zin in hebben Wodka zo vroeg op de ochtend
  maandag 12 februari 2018 @ 10:27:39 #56
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_177124689
Niet zo handig van Zijlstra om dit op deze manier te hebben gedaan. De boodschap blijft echter staan.

Misschien niet die van Zijlstra, maar wel die van alle andere bronnen. Het is vrij algemeen bekend dat Putin de val van de Sovjet Unie jammer en onnodig vindt en als je zijn (grens)politiek bekijkt, dan zie je daar toch wel wat van terug.

Extra betrouwbare Russische bron:
https://www.rt.com/news/360398-putin-ussr-collapse-reform/

Dit verhaal van Zijlstra was wat dat betreft ook eigenlijk helemaal niet nodig en dus dom. Ben benieuwd of hij het overleeft. Volgens mij moet ie volgende week ofzo ook naar Rusland. Lijkt me niet lekker onderhandelen.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  maandag 12 februari 2018 @ 10:33:09 #57
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_177124772
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 10:19 schreef Elzies het volgende:

[..]

Poetin had die landen allang kunnen annexeren. Dat is tot op heden niet gebeurd.

Poetin heeft bij Oekraïne wel een rode lijn getrokken tegen de expansiedrang van de EU. De militair gunstig gelegen Zwarte Zee waar de Russische vloot ligt speelde een rol bij het terugnemen van de Krim.
Matig trolletje 2/10
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  maandag 12 februari 2018 @ 10:34:41 #58
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_177124790
Zijlstra doet een gleiwitzje en de coalitie vindt het helemaal prima want "de boodschap blijft staan". Wat een land. :')
  maandag 12 februari 2018 @ 10:36:19 #59
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_177124812
Domme leugen. Het is een interessant feitje maar waarom hij niet gewoon kon zeggen dat hij niet zelf de bron was is me een raadsel.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  maandag 12 februari 2018 @ 10:38:31 #60
261030 Heufd
schouders, knie en teen.
pi_177124832
Pechtold ook een clown, maar dat wisten we eigenlijk al.
pi_177124863
quote:
10s.gif Op maandag 12 februari 2018 10:27 schreef SicSicSics het volgende:
Niet zo handig van Zijlstra om dit op deze manier te hebben gedaan. De boodschap blijft echter staan.

Misschien niet die van Zijlstra, maar wel die van alle andere bronnen. Het is vrij algemeen bekend dat Putin de val van de Sovjet Unie jammer en onnodig vindt en als je zijn (grens)politiek bekijkt, dan zie je daar toch wel wat van terug.

Extra betrouwbare Russische bron:
https://www.rt.com/news/360398-putin-ussr-collapse-reform/

Dit verhaal van Zijlstra was wat dat betreft ook eigenlijk helemaal niet nodig en dus dom. Ben benieuwd of hij het overleeft. Volgens mij moet ie volgende week ofzo ook naar Rusland. Lijkt me niet lekker onderhandelen.
Zou geen Russische thee meer aannemen als ik hem was _O-
pi_177124866
quote:
Coalitiepartij D66 is positief over Zijlstra's aanpak. "Ik waardeer zijn openhartigheid. Ik moet de eerste Rus nog tegenkomen die zijn fouten zelf rechtzet", aldus D66-leider Pechtold.
Deze jijbak :')
pi_177124893
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 10:19 schreef Elzies het volgende:

[..]

Poetin had die landen allang kunnen annexeren. Dat is tot op heden niet gebeurd.
Als Putin zich te agressief opstelt fluit de VS hem terug. Dat had hij dus helemaal niet gekund.
pi_177124957
Bizar. Uiteraard zal ook dit weer zonder gevolgen blijven. De schaamteloosheid regeert.
  maandag 12 februari 2018 @ 10:51:47 #65
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_177125009
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 10:42 schreef bamibij het volgende:
Zou geen Russische thee meer aannemen als ik hem was _O-
Polonium thee O+ :D
Wel duur spul overigens, dikke kans dat ze het dat niet waard vinden. :P
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  maandag 12 februari 2018 @ 10:57:41 #66
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_177125127
quote:
13s.gif Op maandag 12 februari 2018 10:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Deze jijbak :')
schaamteloos gewoon
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_177125136
quote:
13s.gif Op maandag 12 februari 2018 10:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Deze jijbak :')
Volgens de progressieve Pechtold mag je een groep niet generaliseren, dit is naar mijn inziens terecht.

Dat hij dan vervolgens wel zegt dat hij de eerste persoon nog moet tegenkomen die zijn fouten rechtzet op een bevolking van 144 miljoen is dan toch wel erg teleurstellend en hypocriet.
pi_177125143
quote:
2s.gif Op maandag 12 februari 2018 09:16 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Zijlstra is natuurlijk niet de enige geweest die dit heeft gezegd, volgens mij heeft elke biograaf van Poetin ook wel vermeld dat het zijn ultieme streven/doel is om weer een Groot-Rusland te vormen.

Ik zou niet uitsluiten dat er wel een kern van waarheid inzit. Desalniettemin is Zijlstra een behoorlijke Harry dat hij zichzelf opvoert als bron. Gaat hem nog wel wat problemen opleveren en, nog belangrijker, het geeft van die vreemde pro-Ruslandfiguren weer een reden om te roepen 'zie je wel, Rusland is eigenlijk hartstikke vriendelijk!!'.
Daarbij komt dat het 'feit' dat hij in Poetins datsja aanwezig was is gebruikt om aan te geven dat Zijlstra wel degelijk buitenlandervaring heeft. Dit leugentje kwam hem dus wel erg goed uit toen hij minister wilde worden.

Dat de uitspraak zelf is gedaan geloof ik wel, Poetin steekt zijn ambities niet onder stoelen of banken.
pi_177125190
quote:
Rutte: "Zijlstra is geloofwaardig als minister en kan aanblijven"

Premier Rutte zegt dat minister Zijlstra onverstandig is geweest door te liegen over zijn aanwezigheid in het buitenhuis van de Russische president Poetin, maar dat hij kan aanblijven als minister van Buitenlandse Zaken.

"Er is niet sprake van nepnieuws, want hij wilde een bron beschermen. Ik vind hem geloofwaardig, omdat de inhoud van het verhaal niet ter discussie staat", aldus de minister-president. "Het was een onverstandige aanpak, om het op die manier te doen, maar het was relevante informatie die hem ten ore was gekomen."
Bron: NOS


Het is gewoon nepnieuws, hij had ook kunnen zeggen dat het een anonieme bron was. Er was voor de bescherming van de anonimiteit van de bron geen enkele reden om te claimen dat je het zelf was.

En hij durft zelfs doodleuk te zeggen dat de inhoud van het verhaal niet ter discussie staat. Terwijl we geen enkel idee hebben wie dit verhaal uberhaupt verteld heeft.

[ Bericht 4% gewijzigd door Luckyseven op 12-02-2018 11:08:00 ]
pi_177125216
quote:
13s.gif Op maandag 12 februari 2018 10:36 schreef Fir3fly het volgende:
Domme leugen. Het is een interessant feitje maar waarom hij niet gewoon kon zeggen dat hij niet zelf de bron was is me een raadsel.
Omdat Zijlstra een ijdele man is die het wel spannend vond om te zeggen dat hij bij Poetin thuis is geweest.
  maandag 12 februari 2018 @ 11:05:37 #71
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_177125247
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 11:02 schreef Luckyseven het volgende:

[..]

Dus een liegende man is geloofwaardig ? Ehhhhh.... Tsja alleen als t een politicus betreft dan.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  maandag 12 februari 2018 @ 11:06:17 #72
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_177125257
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 11:02 schreef Luckyseven het volgende:

[..]

Bron: NOS

Het is gewoon nepnieuws, hij had ook kunnen zeggen dat het een anonieme bron was. Er was voor se bescherming van de anonimiteit van de bron geen enkele reden om te claimen dat je het zelf was.
Er is natuurlijk ook helemaal geen anonieme bron. Dat klinkt achteraf alleen wat beter dan toegeven dat je het hele verhaal uit je dikke duim gezogen hebt. :')
  maandag 12 februari 2018 @ 11:09:19 #73
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_177125300
quote:
Coalitiepartij D66 is positief over Zijlstra's aanpak. "Ik waardeer zijn openhartigheid. Ik moet de eerste Rus nog tegenkomen die zijn fouten zelf rechtzet", aldus D66-leider Pechtold.
Haha, en deze man neemt anderen de maat over racisme?

Zou hij zoiets ook zeggen over Marokkanen, vraag ik mij af?
pi_177125377
quote:
14s.gif Op maandag 12 februari 2018 07:49 schreef 2thmx het volgende:
Kartelpolitici die liegen over Rusland. Je verwacht het niet.
Pechtold die zich nog even schuldig maakt aan discriminatie:



Het Kartel mag alles. ^O^
  maandag 12 februari 2018 @ 11:14:30 #75
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_177125400
En dat moet dan Nederlands belangrijkste diplomaat zijn..

Zijlstra kan in het vervolg wellicht een meesterklas liegen van zijn grote vriend Rutte nemen. Die liegt en bedriegt alsof het gedrukt staat. Komt het toch uit, praat hij het als vanouds gewoon weg. Hij heeft het inmiddels tot een kunst verheven.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_177125404
En maffiabaas Rutte meteen weer met zijn hand boven Zijlstra's kop. Wat een corrupte bedoening in dat torentje.
  maandag 12 februari 2018 @ 11:19:29 #77
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_177125514
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 11:14 schreef Aanstootgevendenaam het volgende:
En maffiabaas Rutte meteen weer met zijn hand boven Zijlstra's kop. Wat een corrupte bedoening in dat torentje.
Met corruptie heeft dit niks te maken.
Ten percent faster with a sturdier frame
  maandag 12 februari 2018 @ 11:20:06 #78
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_177125532
quote:
2s.gif Op maandag 12 februari 2018 11:13 schreef Kloon7 het volgende:

[..]

Pechtold die zich nog even schuldig maakt aan discriminatie:

[ afbeelding ]

Het Kartel mag alles. ^O^
Pechtold radicaliseert in rap tempo. Die is echt niet goed bij zijn hoofd.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_177125540
Eerlijk en integer handelen zijn geen kenmerken van VVD-politici. Dat hebben ze al meer dan genoeg aangetoond, desondanks huilt iedereen er weer om, om vervolgens na wat holle kreten met z'n allen weer VVD te stemmen, want "de economie".

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2018 11:20:49 ]
pi_177125556
quote:
2s.gif Op maandag 12 februari 2018 11:13 schreef Kloon7 het volgende:

[..]

Pechtold die zich nog even schuldig maakt aan discriminatie:

[ afbeelding ]

Het Kartel mag alles. ^O^
"Ik moet de eerste Rus nog tegenkomen die zijn fouten zelf rechtzet"

Behoorlijk generaliserend en racistische insteek van Pechtold...
pi_177125558
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 11:19 schreef TC03 het volgende:

[..]

Met corruptie heeft dit niks te maken.
Behalve alles.
  maandag 12 februari 2018 @ 11:21:30 #82
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_177125561
quote:
D66-leider Pechtold is milder. "Ik waardeer zijn openhartigheid. Ik moet de eerste moslim nog tegenkomen die zijn fouten zelf rechtzet", zegt D66-leider Pechtold.
En dan Thierry racistisch noemen? :') :') :')

Wat een ongelofelijke poppenkast. Hoe is dit in godsnaam mogelijk.
2000 light years from home
  maandag 12 februari 2018 @ 11:21:48 #83
445329 detaris
Bonenteller en rekenmeester
pi_177125568
Dit soort mensen besturen het land. Liegen en bedriegen. _O_
pi_177125609
Als D66 zelf niet in de regering zat, zou Pechtold helemaal los gegaan zijn op Zijlstra. Hypocriete man.
٩๏̯͡๏)۶
pi_177125633
En volgende keer allemaal weer VVD stemmen.
Radio Espantoso
  maandag 12 februari 2018 @ 11:25:04 #86
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_177125642
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 11:21 schreef Merkie het volgende:

[..]

En dan Thierry racistisch noemen? :') :') :')

Wat een ongelofelijke poppenkast. Hoe is dit in godsnaam mogelijk.
Het is toch om van je stoel te rollen van het lachen.

Eerst Ome Kees en tuttebol Ollongren die Baudet uitdagen in debat te gaan en vervolgens de debataanvraag van Klaver snoeihard blokkeren. :') En nu weer: eerst roeptoeteren over zogenaamd 'racisme' in een interview uit 2016, maar een paar dagen later even het complete Russische volk beschimpen.

Arrogander Penthouse geeft leiding aan de meest schizofrene partij van dit land. En ik heb jaren geleden nog een keer op deze club gestemd. :'(
pi_177125668
quote:
2s.gif Op maandag 12 februari 2018 11:13 schreef Kloon7 het volgende:

[..]

Pechtold die zich nog even schuldig maakt aan discriminatie:

[ afbeelding ]

Het Kartel mag alles. ^O^
Russen zijn wit, en derhalve niet zielig. Dan mag je dat gewoon zeggen.
  maandag 12 februari 2018 @ 11:27:03 #88
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_177125691
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 11:25 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Het is toch om van je stoel te rollen van het lachen.

Eerst Ome Kees en tuttebol Ollongren die Baudet uitdagen in debat te gaan en vervolgens de debataanvraag van Klaver snoeihard blokkeren. :') En nu weer: eerst roeptoeteren over zogenaamd 'racisme' in een interview uit 2016, maar een paar dagen later even het complete Russische volk beschimpen.

Arrogander Penthouse geeft leiding aan de meest schizofrene partij van dit land. En ik heb jaren geleden nog een keer op deze club gestemd. :'(
Wat is er mis met deze mensen. Een degeneratieve cognitieve aandoening ofzo? Denken ze dat wij allemaal debiel zijn? Baudet belachelijk maken als hij over het partijkartel begint, en vervolgens blijkt onze eigen regering de grootste verspreider van nepnieuws, met D66 aan de zijlijn als een soort voetbalvader.
2000 light years from home
pi_177125703
Aha, het grootste nepnieuws komt schijnbaar van onze eigen politici.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_177125740
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 11:20 schreef SebbeSwensje het volgende:
Eerlijk en integer handelen zijn geen kenmerken van VVD-politici. Dat hebben ze al meer dan genoeg aangetoond, desondanks huilt iedereen er weer om, om vervolgens na wat holle kreten met z'n allen weer VVD te stemmen, want "de economie".
quote:
14s.gif Op maandag 12 februari 2018 11:24 schreef Peligrosso het volgende:
En volgende keer allemaal weer VVD stemmen.
Dit.

Ze weten dat ze alles kunnen maken omdat volgende keer toch weer iedereen rechts van de VVD zwart gemaakt wordt en mensen dit geloven.

Zo komt VVD weer als grootste uit de bus. :')

We verdienen als land schijnbaar ook gewoon niet beter dan deze clowns.
pi_177125786
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 11:21 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

"Ik moet de eerste Rus nog tegenkomen die zijn fouten zelf rechtzet"

Behoorlijk generaliserend en racistische insteek van Pechtold...
Moet je Rus eens vervangen door Jood of Moslim, dan is de wereld te klein.
٩๏̯͡๏)۶
pi_177125795
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 11:23 schreef Ronaldsen het volgende:
Als D66 zelf niet in de regering zat, zou Pechtold helemaal los gegaan zijn op Zijlstra. Hypocriete man.
Dealtje VVD doet niet lastig over het penthouse en D66 niet over Zijlstra?
  maandag 12 februari 2018 @ 11:32:58 #93
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_177125832
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 11:31 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Dealtje VVD doet niet lastig over het penthouse en D66 niet over Zijlstra?
Het is overduidelijk afgesproken werk.
2000 light years from home
pi_177125834
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 11:31 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Dealtje VVD doet niet lastig over het penthouse en D66 niet over Zijlstra?
En VVD houdt zich koest over Ollongren met haar fake fake nieuws.
٩๏̯͡๏)۶
pi_177125894
Door het gekonkel van Pechtold, Ollongren en Rutte is nu het kabinet onhoudbaar in plaats van alleen deze minister.

Ze hadden Zijlstra direct onder de bus moeten gooien.
Charity is injurious unless it helps the recipient to become independent of it.
Socialisten vechten allang niet meer tegen het kapitalisme maar tegen de realiteit.
pi_177125956
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 11:21 schreef Merkie het volgende:

[..]

En dan Thierry racistisch noemen? :') :') :')

Wat een ongelofelijke poppenkast. Hoe is dit in godsnaam mogelijk.
Het is echt te bizar voor woorden.
Charity is injurious unless it helps the recipient to become independent of it.
Socialisten vechten allang niet meer tegen het kapitalisme maar tegen de realiteit.
pi_177126067
Ik ben benieuwd of de oppositie nu de rug recht houdt en maatregelen eist, al verwacht ik niet veel van de zwakke PvdA en Groenlinks.

Je kunt dit niet simpel onder het tapijt vegen, als zijnde een ongelukkige uitspraak. Als minister van buitenlandse zaken kàn dit gewoon echt niet.
٩๏̯͡๏)۶
pi_177126380
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 04:44 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
De informatie klopt verder dus wel en aangezien hij een politicus is en de zakenman er geen baat bij heeft neemt hij zijn rol in het verhaal over. Over deze kleine wijziging uitvallen lijkt mij dus wat onnodig.
Is er dan een andere bron die het verhaal van Zijlstra bevestigt?
  maandag 12 februari 2018 @ 11:57:29 #99
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_177126414
Jeetje wat een gigantische leugen zeg, waar zoveel mensen een ongelooflijke last van gaan hebben. Er gaan nog net niet iemand dood aan jeetje wat erg!!!
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_177126430
Zou wel grappig zijn als Lavrov straks precies op de hoogte is van dit verhaal en ook de uitspraken van Pechtold.

Fijne gesprekken worden dat dan :')
٩๏̯͡๏)۶
pi_177126457
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 04:44 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
De informatie klopt verder dus wel en aangezien hij een politicus is en de zakenman er geen baat bij heeft neemt hij zijn rol in het verhaal over. Over deze kleine wijziging uitvallen lijkt mij dus wat onnodig.
Hij heeft gewoon gelogen, wat hij gezegd heeft is onwaar gebleken. Nogal dom om dan te doen alsof de rest van het verhaal wel waar is. Waarom? Omdat de leugenaar het zegt?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  maandag 12 februari 2018 @ 12:06:46 #102
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_177126644
Dom verder. En vreemde reactie van Pechtold. Ff wat ballen tonen en eerlijk zeggen dat Zijlstra een fout heeft gemaakt
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  maandag 12 februari 2018 @ 12:11:42 #103
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_177126775
Pijnlijk, ik ben wel benieuwd in hoeverre Zijlstra dan nog effectief kan zijn.

De reactie van Pechtold is raar. AL denk ik dat het in zijn ogen een verzwakte Zijlstra natuurlijk meer macht voor Sigrid Kaag betekent.
pi_177126940
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 12:11 schreef Hexagon het volgende:

De reactie van Pechtold is raar.
Het is niet alleen raar, maar gewoon klinkklare discrimatie wat hij uitkraamt.
٩๏̯͡๏)۶
pi_177126986
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 10:06 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Voor het gemak ben je Servië even vergeten?
Welk stuk land bezet Servië nu nog?
pi_177127051
quote:
2s.gif Op maandag 12 februari 2018 11:13 schreef Kloon7 het volgende:

[..]

Pechtold die zich nog even schuldig maakt aan discriminatie:

[ afbeelding ]

Het Kartel mag alles. ^O^
Kunnen FvD'ers iets anders uitkramen dan kartel of beperkt het vocabulaire zich tot 1 woord?
  maandag 12 februari 2018 @ 12:26:45 #107
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_177127126
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 11:59 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Hij heeft gewoon gelogen, wat hij gezegd heeft is onwaar gebleken. Nogal dom om dan te doen alsof de rest van het verhaal wel waar is. Waarom? Omdat de leugenaar het zegt?
En je kan vraagtekens stellen bij de motieven voor deze leugen. Het probleem is echter dat je nooit meer geloofwaardig bent op dit terrein als je bewust leugens hebt verspreid. Denk niet dat Halbe het weekend haalt.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_177127173
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 12:17 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Het is niet alleen raar, maar gewoon klinkklare discrimatie wat hij uitkraamt.
Onzin. Rusland kent geen vrijheid van drukpers en geen vrijheid van vereniging. Bovendien hebben de Russen er alles aan gedaan het onderzoek naar de ramp op MH17 te frustreren en zijn het pro-Russische rebellen geweest die het vliegtuig naar beneden hebben geschoten. Ook beweert Rusland nog steeds dat het land Oekraïne niet heeft aangevallen en er niet militair aanwezig is.
pi_177127213
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 12:28 schreef Opnaarutrecht het volgende:

[..]

Onzin. Rusland kent geen vrijheid van drukpers en geen vrijheid van vereniging. Bovendien hebben de Russen er alles aan gedaan het onderzoek naar de ramp op MH17 te frustreren en zijn het pro-Russische rebellen geweest die het vliegtuig naar beneden hebben geschoten. Ook beweert Rusland nog steeds dat het land Oekraïne niet heeft aangevallen en er niet militair aanwezig is.
Wat kraam je allemaal voor onzin uit. Pechtold impliceert nadrukkelijk dat geen enkele Rus betrouwbaar is. Dat is het punt.
٩๏̯͡๏)۶
  maandag 12 februari 2018 @ 12:34:30 #110
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_177127321
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 12:20 schreef Opnaarutrecht het volgende:

[..]

Welk stuk land bezet Servië nu nog?
Dat ze het land achteraf gedwongen moesten teruggeven doet niets af aan het feit dat ze land hebben geannexeerd. De Republika Srpska is nu onderdeel van Bosnië maar zonder interventie had dat heel anders kunnen aflopen.
  maandag 12 februari 2018 @ 12:35:56 #111
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_177127355
Halbe zal over een paar maandjes wel een leuke "nieuwe uitdaging" gevonden hebben verwacht ik.
pi_177127374
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 12:30 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Wat kraam je allemaal voor onzin uit. Pechtold impliceert nadrukkelijk dat geen enkele Rus betrouwbaar is. Dat is het punt.
Onzin. Hij heeft het over Russische politici.
pi_177127410
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 12:36 schreef Opnaarutrecht het volgende:

[..]

Onzin. Hij heeft het over Russische politici.
Dat zegt hij helemaal niet en dan is het nog steeds een absurde uitspraak. Alsof alle Russische politci onbetrouwbaar zijn per defintie.
٩๏̯͡๏)۶
pi_177127440
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 12:30 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Wat kraam je allemaal voor onzin uit. Pechtold impliceert nadrukkelijk dat geen enkele Rus betrouwbaar is. Dat is het punt.
Wat is er volgens jou dan precies onzin aan die post?

Je tweede zin staat namelijk compleet los van waar je op reageert
  maandag 12 februari 2018 @ 12:40:53 #115
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_177127484
Hij zal het vermoedelijk hebben over vertegenwoordigers van de Putin regering.
pi_177127488
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 12:35 schreef Hexagon het volgende:
Halbe zal over een paar maandjes wel een leuke "nieuwe uitdaging" gevonden hebben verwacht ik.
Zo gaat het meestal.

Ook wel bizar dat Pechtold denkt een "maar hullie dan " nodig te hebben zo laat je de hele zaak erger lijken dan het eigenlijk is.
pi_177127503
quote:
10s.gif Op maandag 12 februari 2018 12:39 schreef Chewie het volgende:

[..]

Wat is er volgens jou dan precies onzin aan die post?

Je tweede zin staat namelijk compleet los van waar je op reageert
Onzin in de context van de uitspraak van Pechtold, ik heb het niet over het hele MH17 gebeuren.

Het gaat mij over de uitspraak van Pechtold dat alle Russen niet deugen.
٩๏̯͡๏)۶
pi_177127524
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 12:40 schreef Hexagon het volgende:
Hij zal het vermoedelijk hebben over vertegenwoordigers van de Putin regering.
Maar dan is het nog steeds een vrij domme uitspraak.
  maandag 12 februari 2018 @ 12:43:22 #119
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_177127551
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 11:09 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Haha, en deze man neemt anderen de maat over racisme?

Zou hij zoiets ook zeggen over Marokkanen, vraag ik mij af?
_O-. Als Pechtold geen gezeik had gehad over zijn eigen gebrek aan transparantie wat betreft die gift van een penthouse had hij waarschijnlijk wel iets anders gezegd lijkt me stiekem.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 12 februari 2018 @ 12:43:25 #120
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_177127556
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 12:41 schreef Chewie het volgende:

[..]

Maar dan is het nog steeds een vrij domme uitspraak.
Dat klopt maar discriminatie vind ik vergezocht
pi_177127612
Zijlstra was in het verleden overigens keihard over andere VVD kamerleden die een leugentje op hun naam hadden staan.

https://www.ad.nl/binnenl(...)een-plaats~a736bbd9/
٩๏̯͡๏)۶
pi_177127639
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 12:41 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Onzin in de context van de uitspraak van Pechtold, ik heb het niet over het hele MH17 gebeuren.

Het gaat mij over de uitspraak van Pechtold dat alle Russen niet deugen.
Reageer dan niet op een post die gewoon feitelijk juist is, de pers is in Rusland niet vrij, het frustreren van het MH17 onderzoek is een feit en dat Rusland militair aanwezig is in de Oekraïne is ook bekend.

Dat maakt wat mij betreft de Russische politici ook onbetrouwbaarder maar dat maakt de opmerking van Pechtold niet minder dom.
pi_177127649
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 12:26 schreef TC03 het volgende:

[..]

En je kan vraagtekens stellen bij de motieven voor deze leugen. Het probleem is echter dat je nooit meer geloofwaardig bent op dit terrein als je bewust leugens hebt verspreid. Denk niet dat Halbe het weekend haalt.
Laten we het hopen. We kunnen natuuurlijk geen leugenachtige angsthitsers in het kabinet hebben.

Maar het punt was dat als je zegt 'het zit zus en zo, want ik heb het zelf gezien' en je hebt het niet zelf gezien het dus een verzinsel was. De geloofwaardigheid was gebaseerd op de eigen waarneming en de stellige uitspraak daarover.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_177127652
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 12:37 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Dat zegt hij helemaal niet en dan is het nog steeds een absurde uitspraak. Alsof alle Russische politci onbetrouwbaar zijn per defintie.
Je moet zijn uitspraak in de juiste context zien. Zijlstra is een Nederlandse politicus. Pechtold vergelijkt hem met de Russen. Dus Russische politici.
pi_177127664
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 12:43 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Dat klopt maar discriminatie vind ik vergezocht
Ja dat is het ook niet maar dat zie ik maar als een opmerking van iemand waar een goede term voor bestaat maar die in NWS niet echt geaccepteerd wordt.
pi_177127773
Pechtold :')
pi_177127798
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 12:35 schreef Hexagon het volgende:
Halbe zal over een paar maandjes wel een leuke "nieuwe uitdaging" gevonden hebben verwacht ik.
buschauffeur zoals Teeven. ^O^
  maandag 12 februari 2018 @ 12:57:51 #128
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_177127858
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 12:55 schreef Basp1 het volgende:

[..]

buschauffeur zoals Teeven. ^O^
Burgemeester van een middelgrote stad lijkt me waarschijnlijker.
  maandag 12 februari 2018 @ 12:59:28 #129
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_177127892
quote:
7s.gif Op maandag 12 februari 2018 12:57 schreef Nobu het volgende:

[..]

Burgemeester van een middelgrote stad lijkt me waarschijnlijker.
Doe maar een of andere grauwe troosteloze voorstad
pi_177127980
Dit gaat die niet overleven lijkt me. Hij is alle geloofwaardigheid kwijt. Ook in internationale kringen zal hij altijd bekendstaan als de leugenaar.

En het is ook nog eens een zeer ernstige leugen.
pi_177128001
Exit Zijlstra.
pi_177128042
Die is weg ja. Onhoudbaar.
  maandag 12 februari 2018 @ 13:07:02 #133
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_177128080
Hopelijk blijft Zijlstra aan. Dan kan dit lang blijven dooretteren in het verrotte lichaam van deze kartelregering. Reactie Ollongren gezien? Stuitend. "Hij mag liegen want hij liegt over iets van 2 jaar geleden, en nu hij het niet meer kan ontkennen geeft hij het toe od.." Stuitend en schaamteloos
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_177128128
Ah wat schattig iemand heeft eerst even op de twitterfeed van Baudet gekeken om te zien wat de beste termen zijn om te gebruiken
  maandag 12 februari 2018 @ 13:09:41 #135
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_177128156
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 11:35 schreef Rockefellow het volgende:
Door het gekonkel van Pechtold, Ollongren en Rutte is nu het kabinet onhoudbaar in plaats van alleen deze minister.

Ze hadden Zijlstra direct onder de bus moeten gooien.
Dit inderdaad. Nu ze op tv zeggen dat in Partijbelang gelogen mag worden is het hele kabinet niet meer houdbaar.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_177128310
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 13:05 schreef Klaphark het volgende:
Die is weg ja. Onhoudbaar.


Lijkt me ook. Exit.
pi_177130107
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 12:28 schreef Opnaarutrecht het volgende:

[..]

Onzin. Rusland kent geen vrijheid van drukpers en geen vrijheid van vereniging. Bovendien hebben de Russen er alles aan gedaan het onderzoek naar de ramp op MH17 te frustreren en zijn het pro-Russische rebellen geweest die het vliegtuig naar beneden hebben geschoten. Ook beweert Rusland nog steeds dat het land Oekraïne niet heeft aangevallen en er niet militair aanwezig is.
Jij haalt MH17 bij het verhaal dat Zijlstra leugens heeft verteld? :')
pi_177130259
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 13:15 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Lijkt me ook. Exit.
Ook de Russische pers heeft hij al gehaald.

Dat wordt gezellig over twee dagen in Moskou. _O-
pi_177130689
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 12:40 schreef Hexagon het volgende:
Hij zal het vermoedelijk hebben over vertegenwoordigers van de Putin regering.
Ja, en Wilders bedoelde met 'minder Marokkanen' ook alleen maar de criminele Marokkanen.
  maandag 12 februari 2018 @ 14:45:00 #140
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_177130749
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 14:44 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Ja, en Wilders bedoelde met 'minder Marokkanen' ook alleen maar de criminele Marokkanen.
Touche! *O*
pi_177130954
Pechtold. :')
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  maandag 12 februari 2018 @ 14:49:15 #142
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_177130955
Goh, een VVD'er die niet deugt en liegt.
What else is new?
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_177131111
quote:
Leugen Zijlstra haalt Russische pers

DEN HAAG - De leugen van minister Halbe Zijlstra van Buitenlandse Zaken over zijn ontmoeting met de Russische president Vladimir Poetin heeft ook Russische en andere buitenlandse media gehaald.

Het Russische persbureau Interfax schrijft dat Zijlstra heeft toegegeven dat hij „twaalf jaar lang heeft gelogen over zijn aanwezigheid bij een bijeenkomst met de Russische president Vladimir Poetin.”

https://www.telegraaf.nl/(...)haalt-russische-pers
pi_177131488


Al die foto's op de sociale media. _O-
  maandag 12 februari 2018 @ 15:06:09 #145
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_177131533
quote:
2s.gif Op maandag 12 februari 2018 11:13 schreef Kloon7 het volgende:

[..]

Pechtold die zich nog even schuldig maakt aan discriminatie:

[ afbeelding ]

Het Kartel mag alles. ^O^
LOL hij heeft helemaal niks recht gezet, hij liegt gewoon nog wat meer.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_177131537
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 10:58 schreef Luckyseven het volgende:

[..]

Volgens de progressieve Pechtold mag je een groep niet generaliseren, dit is naar mijn inziens terecht.

Dat hij dan vervolgens wel zegt dat hij de eerste persoon nog moet tegenkomen die zijn fouten rechtzet op een bevolking van 144 miljoen is dan toch wel erg teleurstellend en hypocriet.
Hij doelt op de Russische bestuurders, dat lijkt me wel evident in deze context :')
pi_177131641
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 10:03 schreef bamibij het volgende:
Zijlstra altijd al een idioot gevonden, nu dit weer :') :')
Hij kan altijd nog verkoper worden bij liekendiek
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_177131660
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 15:06 schreef deedeetee het volgende:

[..]

LOL hij heeft helemaal niks recht gezet, hij liegt gewoon nog wat meer.
Inderdaad.

Het ergste is nog dat Rutte, Pechtold en Ollongren hem direct steunen, waardoor ze zelf/het kabinet ook ongeloofwaardig wordt.

Zeer kwalijk voor het vertrouwen van de politiek dit.

Nu alle internationale media er ook aandacht aan geven is dit zelfs slecht voor Nederlandse belangen. :{

[ Bericht 0% gewijzigd door Kloon7 op 12-02-2018 15:20:15 ]
pi_177131835
quote:
2s.gif Op maandag 12 februari 2018 15:10 schreef Kloon7 het volgende:

[..]

Inderdaad.

Het ergste is nog dat Rutte, Pechtold en Ollongren hem direct steunen, waardoor ze zelf/het kabinet ook ongeloofwaardig wordt.

Zeer kwalijk voor het vertrouwen van de politiek dit.

Nu alle internationale media er ook aandacht aan geven is dit zelf slecht voor Nederlandse belangen. :{
pi_177131855
quote:
10s.gif Op maandag 12 februari 2018 15:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Hij doelt op de Russische bestuurders, dat lijkt me wel evident in deze context :')
Ja leuk zo'n :') smiley, maar is het niet raar dat de fractievoorzitter van een regeringspartij alle Russische bestuurders over één kam scheert.

Het is een volstrekt dwaze uitspraak.
٩๏̯͡๏)۶
pi_177131876
RT_com twitterde op maandag 12-02-2018 om 15:10:00 Dutch FM admits lying about #Putin describing land-grab ambitions in 2006 https://t.co/TNnhSs1PSj reageer retweet
pi_177132038
quote:
10s.gif Op maandag 12 februari 2018 15:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Hij doelt op de Russische bestuurders, dat lijkt me wel evident in deze context :')
Idem dat Wilders alleen op criminele Marokkanen doelde, is ook evident in de context. Daarnaast, zelfs alle bestuurders over een kam scheren is vrij geschift. Alle Turkse politici ook meteen over een kam met Erdogan scheren?
  maandag 12 februari 2018 @ 15:24:28 #153
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_177132043
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 15:04 schreef Kloon7 het volgende:
[ afbeelding ]

Al die foto's op de sociale media. _O-
:') :D
pi_177132064
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 15:18 schreef Houtenbeen het volgende:
RT_com twitterde op maandag 12-02-2018 om 15:10:00 Dutch FM admits lying about #Putin describing land-grab ambitions in 2006 https://t.co/TNnhSs1PSj reageer retweet
Mooi foto er bij, Lavrov zal zich wel afvragen welke idioot er nu weer op bezoek komt.

٩๏̯͡๏)۶
pi_177132101
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 15:24 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Idem dat Wilders alleen op criminele Marokkanen doelde, is ook evident in de context. Daarnaast, zelfs alle bestuurders over een kam scheren is vrij geschift. Alle Turkse politici ook meteen over een kam met Erdogan scheren?
Ik schrijf bestuurders, niet politici. Al was 'vertegenwoordigers van de Russische regering' wss preciezer geweest.
pi_177132121
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 15:17 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Ja leuk zo'n :') smiley, maar is het niet raar dat de fractievoorzitter van een regeringspartij alle Russische bestuurders over één kam scheert.

Het is een volstrekt dwaze uitspraak.
Haha ja
pi_177132314
quote:
10s.gif Op maandag 12 februari 2018 15:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Hij doelt op de Russische bestuurders, dat lijkt me wel evident in deze context :')
Als eerste is dat een aanname die niet te onderbouwen valt, er zit geen enkele vorm van nuance in zijn uitspraak.


En zeggen dat alle Russische bestuurders per definitie onbetrouwbaar zijn vind ik ook veels te kort door de bocht.
pi_177132392
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 15:37 schreef Luckyseven het volgende:

[..]


En zeggen dat alle Russische bestuurders per definitie onbetrouwbaar zijn vind ik ook veels te kort door de bocht.
Om het niet over het ‘de pot verwijt de ketel..’-gehalte te hebben.
pi_177132401
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 15:37 schreef Luckyseven het volgende:

[..]

Als eerste is dat een aanname die niet te onderbouwen valt, er zit geen enkele vorm van nuance in zijn uitspraak.

En zeggen dat alle Russische bestuurders per definitie onbetrouwbaar zijn vind ik ook veels te kort door de bocht.
Als ik me niet vergis heeft één van hen de Nobelprijs voor de vrede gekregen.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_177132517
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 15:40 schreef Jalu het volgende:

[..]

Om het niet over het ‘de pot verwijt de ketel..’-gehalte te hebben.
Ik was zowat de eerste hier die dat veroordeelde joh.
pi_177132557
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 15:37 schreef Luckyseven het volgende:

[..]

Als eerste is dat een aanname die niet te onderbouwen valt, er zit geen enkele vorm van nuance in zijn uitspraak.


En zeggen dat alle Russische bestuurders per definitie onbetrouwbaar zijn vind ik ook veels te kort door de bocht.
Eens met bovenstaande.
pi_177132574
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 15:37 schreef Luckyseven het volgende:

[..]

Als eerste is dat een aanname die niet te onderbouwen valt, er zit geen enkele vorm van nuance in zijn uitspraak.


En zeggen dat alle Russische bestuurders per definitie onbetrouwbaar zijn vind ik ook veels te kort door de bocht.
Ik gaf al aan dat ik de uitspraak debiel vond. Ik vind het daarnaast eveneens debiel Pechtold om dit krampachtig voor 'racist' uit te maken.
  maandag 12 februari 2018 @ 15:54:15 #163
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_177132662
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 14:44 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Ja, en Wilders bedoelde met 'minder Marokkanen' ook alleen maar de criminele Marokkanen.
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 14:45 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Touche! *O*
Boeiend, ik was niet de aanklager
pi_177132795
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 15:10 schreef vipergts het volgende:

[..]

Hij kan altijd nog verkoper worden bij liekendiek
Het lijkt me meer zo'n type die bij oudjes gaat aanbellen om ze een handtekening op een energiecontract of alarmeringsdienst te ontfutselen. Dat heet bij de VVD ook 'een bijdrage leveren'.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_177132883
Klaas was carnaval aan het vieren, om hem te behoeden voor uitspraken?
pi_177133051
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 16:00 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Het lijkt me meer zo'n type die bij oudjes gaat aanbellen om ze een handtekening op een energiecontract of alarmeringsdienst te ontfutselen. Dat heet bij de VVD ook 'een bijdrage leveren'.
Productief zijn _O_ :D
pi_177133076
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 10:06 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Voor het gemak ben je Servië even vergeten?
Of Turkije die Cyprus heeft aangevallen en noord Cyprus heeft geannexeerd?
pi_177133142
Een VVD'er die liegt, is dit nog nieuws?
pi_177133203
:r Liegende VVD'ers die Rusland zwart proberen te schilderen. En D66 :r :r
pi_177133241
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 16:21 schreef vigen98 het volgende:
:r Liegende VVD'ers die Rusland zwart proberen te schilderen. En D66 :r :r
Ja daar heeft Rusland de VVD helemaal niet voor nodig
pi_177133388
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 15:25 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Mooi foto er bij, Lavrov zal zich wel afvragen welke idioot er nu weer op bezoek komt.

[ afbeelding ]
Hij komt toch helemaal niet meer geloofwaardig over.

Komt iemand op bezoek die een verhaal verzonnen heeft dat hij met Poetin in één huis was.

Wat een lachertje. :W
pi_177133490
quote:
10s.gif Op maandag 12 februari 2018 16:31 schreef Kloon7 het volgende:
Hij komt toch helemaal niet meer geloofwaardig over.
Ieder gesprek vastleggen op band en wat is er dan mis nog?
Evt met beelden, zonder dat niks zeggen en beloven niks mis mee toch, als toch alles eerlijk is?

Gelijk een kind wat men niet geloven kan!

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2018 16:37:19 ]
pi_177133552
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 13:15 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Lijkt me ook. Exit.
Ook twee dagen voordat hij naar Rusland gaat.

De timing, echt. :')
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 12 februari 2018 @ 16:55:04 #174
163650 Greys
pi_177133830
De pics onder #halbewaserbij op Twitter _O-





IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177133978
quote:
10s.gif Op maandag 12 februari 2018 16:55 schreef Greys het volgende:
De pics onder #halbewaserbij op Twitter _O-

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ja prachtig, er zitten mooie photoshops tussen :P
pi_177134024
quote:
10s.gif Op maandag 12 februari 2018 16:55 schreef Greys het volgende:
De pics onder #halbewaserbij op Twitter _O-

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
_O- Geweldig die foto met King en Kennedy _O-
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
  maandag 12 februari 2018 @ 17:13:53 #177
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_177134099
quote:
10s.gif Op maandag 12 februari 2018 16:55 schreef Greys het volgende:
De pics onder #halbewaserbij op Twitter _O-

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
_O-
pi_177134151
quote:
10s.gif Op maandag 12 februari 2018 16:31 schreef Kloon7 het volgende:

[..]

Hij komt toch helemaal niet meer geloofwaardig over.

Komt iemand op bezoek die een verhaal verzonnen heeft dat hij met Poetin in één huis was.

Wat een lachertje. :W
Mwa, Trump heeft dat ook ooit beweerd.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_177134185
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 12:28 schreef Opnaarutrecht het volgende:

[..]

Onzin. Rusland kent geen vrijheid van drukpers en geen vrijheid van vereniging. Bovendien hebben de Russen er alles aan gedaan het onderzoek naar de ramp op MH17 te frustreren en zijn het pro-Russische rebellen geweest die het vliegtuig naar beneden hebben geschoten. Ook beweert Rusland nog steeds dat het land Oekraïne niet heeft aangevallen en er niet militair aanwezig is.
Dat betekent niet dat een Nederlandse politicus zich ook zo kan gedragen zeker niet omdat we altijd met ons vingertje omhoog andere de maat nemen. Iets met verbeter de wereld begin bij jezelf
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  maandag 12 februari 2018 @ 18:21:12 #180
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_177135262
Het is wel lang geleden dat men het hier zo met elkaar eens was over een of ander politiek gedoetje.
Dat heeft Halbe mooi geregeld.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  maandag 12 februari 2018 @ 18:27:15 #181
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_177135368
Volkspartij voor Volksverlakkerij en Desinformatie.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_177135438
quote:
7s.gif Op maandag 12 februari 2018 18:21 schreef Ringo het volgende:
Het is wel lang geleden dat men het hier zo met elkaar eens was over een of ander politiek gedoetje.
Dat heeft Halbe mooi geregeld.
PVV-dienst.
I´m back.
pi_177135451
Een onbetrouwbare liegende VVDer, je verwacht het niet..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_177135452
Maar goed, ergens wel een domme man.
I´m back.
  maandag 12 februari 2018 @ 18:33:58 #185
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_177135469
Altijd als de VVD regeert vallen de kopstukken met bosjes. O+

Rutte grossiert geloof ik
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_177135480
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 18:32 schreef Ryan3 het volgende:
Maar goed, ergens wel een domme man.
En dat zit op buitenlandse zaken?
pi_177135487
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 18:34 schreef john2406 het volgende:

[..]

En dat zit op buitenlandse zaken?
Tja, zie maar eens een betere minister te krijgen uit die club.
I´m back.
pi_177135499
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 18:35 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Tja, zie maar eens een betere minister te krijgen uit die club.
Op alle vlakken vind ik een goede van je trouwens!
pi_177135502
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 17:02 schreef Sylv3se het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ja prachtig, er zitten mooie photoshops tussen :P
Het mooie is, als we geluk hebben kunnen we morgen opnieuw beginnen met Halbe is er niet bij als de Russen dat bezoekje afzeggen. Is de tank op het plein van de hemelse vrede al voorbij gekomen?
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  maandag 12 februari 2018 @ 18:36:38 #190
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_177135508
Ten percent faster with a sturdier frame
  maandag 12 februari 2018 @ 18:37:16 #191
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_177135519
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 18:35 schreef Ryan3 het volgende:
Tja, zie maar eens een betere minister te krijgen uit die club.
Gelukkig is er een reserve-minister.
https://www.rijksoverheid.nl/regering/bewindspersonen/sigrid-kaag
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_177135520
quote:
Achteraf gelul dus?
pi_177135530
quote:
14s.gif Op maandag 12 februari 2018 18:37 schreef Ringo het volgende:

[..]

Gelukkig is er een reserve-minister.
https://www.rijksoverheid.nl/regering/bewindspersonen/sigrid-kaag
Ja, nou ja, die maakt graag miljoenen over aan de Palestijnen, geloof ik. Ik weet niet hoor.
I´m back.
pi_177135539
quote:
10s.gif Op maandag 12 februari 2018 16:55 schreef Greys het volgende:
De pics onder #halbewaserbij op Twitter _O-

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Lol.

Iemand zin om Halbe in Musk' ruimte-auto te photoshoppen?
"Pools are perfect for holding water"
pi_177135543
Weg met die vent. Bad for business.
pi_177135566
quote:
14s.gif Op maandag 12 februari 2018 18:39 schreef Tem het volgende:
Weg met die vent. Bad for business.
Man is ongeloofwaardig nu ergens, denk ik. Ik bedoel, welke uitspraken van hem gaan op dezelfde manier. Wie is die bron dan, kunnen we die bron vertrouwen dan.

Het is echt zo stom. Hij had beter niets kunnen zeggen. Ik snap niet hoe zo'n brein werkt eigenlijk.
I´m back.
pi_177135687
Niet. Zijn brein werkt niet. Lakeien dienen blind.
pi_177135757
Dit is wel einde oefening, wat ze morgen ook debatteren.
Prima wat mij betreft, als er een VVD'er onbetrouwbaar is dan is hij het wel.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_177135845
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 18:41 schreef Ryan3 het volgende:
Het is echt zo stom. Hij had beter niets kunnen zeggen. Ik snap niet hoe zo'n brein werkt eigenlijk.
Er stond of staat toch een bezoekje Rusland gepland, zou zomaar dan boven water kunnen komen toch.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2018 19:00:24 ]
pi_177135963
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 18:57 schreef john2406 het volgende:

[..]

Er stond of staat toch een bezoekje Rusland gepland, zou zomaar dan boven water kunnen komen toch.
Dat bezoekje gaat echt niet door hoor dat wordt gewoon afgezegd door de Russen, Halbe zal wel liegen dat hij ziek is ofzo.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_177135983
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 18:52 schreef Pedroso het volgende:
Dit is wel einde oefening, wat ze morgen ook debatteren.
Prima wat mij betreft, als er een VVD'er onbetrouwbaar is dan is hij het wel.
Redelijk wat ex-VVD'ers die z'n bloed wel kunnen drinken, dus die zullen hartelijk lachen als Halbe het veld moet ruimen.

Halbe stond altijd vooraan om VVD'ers te royeren die een misstap hadden begaan.
٩๏̯͡๏)۶
pi_177136000
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 19:03 schreef vipergts het volgende:

[..]

Dat bezoekje gaat echt niet door hoor dat wordt gewoon afgezegd door de Russen, Halbe zal wel liegen dat hij ziek is ofzo.
Wist die dat al voordat hij die uitspraak deed?
pi_177136024
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 19:04 schreef Ronaldsen het volgende:
Halbe stond altijd vooraan om VVD'ers te royeren die een misstap hadden begaan.
Al is een leugen nog zo snel de waarheid achterhaald haar wel!
pi_177136058
Het zou wel leuk wezen als deze nog een paar mee trekt een evt afgrond in!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2018 19:07:10 ]
pi_177136077
En dan ook nog een flauwe smoes dat ie zijn bronnen wil beschermen :'(
Hij denkt echt dat ie er nog mee weg komt ook. Vanaf overmorgen mag ie gaan genieten van zijn wachtgeld.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_177136105
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 19:07 schreef Pedroso het volgende:
En dan ook nog een flauwe smoes dat ie zijn bronnen wil beschermen :'(
Hij denkt echt dat ie er nog mee weg komt ook. Vanaf overmorgen mag ie gaan genieten van zijn wachtgeld.
Wanneer debat in TK? Morgen spoed debat?
I´m back.
pi_177136107
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 19:06 schreef john2406 het volgende:
Het zou wel leuk wezen als deze nog een paar mee trekt een evt afgrond in!
Liever niet. Er valt momenteel geen fatsoenlijke coalitie te maken, wat er nu zit is het minst slechte wat mij betreft.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_177136111
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 19:09 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Wanneer debat in TK?
Morgen volgens mij
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_177136125
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 19:09 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Liever niet. Er valt momenteel geen fatsoenlijke coalitie te maken, wat er nu zit is het minst slechte wat mij betreft.
Was het al die maanden zo slecht zonder kabinet?
pi_177136126
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 19:09 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Morgen volgens mij
Helaas kan ik niet volgen.
I´m back.
pi_177136160
Laten ze die beerput wat Justitie is achter zich in het nieuwe kabinet, gaan ze bij de VVD internationaal zichzelf voor paal zetten met liegen.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_177136183
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 19:07 schreef Pedroso het volgende:
En dan ook nog een flauwe smoes dat ie zijn bronnen wil beschermen :'(
Hij denkt echt dat ie er nog mee weg komt ook. Vanaf overmorgen mag ie gaan genieten van zijn wachtgeld.
Houdt hij z'n zetel eigenlijk niet gewoon, ondanks een aftreden ?
٩๏̯͡๏)۶
pi_177136185
Rutte was nog niet klaar was zijn slogan toch?
pi_177136187
Ik zie nu zijn toespraak waarin hij het beweerde (van 2015), beschamend. Als ie nu niet aftreed dan hoeft er nooit iemand meer af te treden.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_177136255
Heeft minister van Waarheid, Ollongren, al gereageerd?
Ik zou de schuld aan de Russen geven, zij hebben de video met de verklaring van Zijlstra gemanipuleerd. Gewoon een geval van nep-nieuws !!
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
  maandag 12 februari 2018 @ 19:16:50 #217
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_177136287
Hij is ongeloofwaardig misschien heeft hij nog vaker gelogen.
  maandag 12 februari 2018 @ 19:17:14 #218
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_177136294
De grote politieke namen geven hem het voordeel van de twijfel of onthouden zich van commentaar, buitenstaanders en journalisten willen hem weg.

https://www.volkskrant.nl(...)a-s-leugen~a4569225/
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_177136296
Tijd voor een protest, maar ja, Nederland, niemand die een fuck geeft.
pi_177136310
quote:
2s.gif Op maandag 12 februari 2018 19:17 schreef Ringo het volgende:
De grote politieke namen geven hem het voordeel van de twijfel of onthouden zich van commentaar, buitenstaanders en journalisten willen hem weg.

https://www.volkskrant.nl(...)a-s-leugen~a4569225/
Voordeel van de twijfel? Het is een feit dat hij gelogen heeft, wat valt er nog te twijfelen?
pi_177136365
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 19:17 schreef Infection het volgende:

[..]

Voordeel van de twijfel? Het is een feit dat hij gelogen heeft, wat valt er nog te twijfelen?
Of ie ondanks die leugen nog een betrouwbaar is. Zijn kartelgenoten zullen die vraaag pragmatisch benaderen.
pi_177136367
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 19:16 schreef KingRadler het volgende:
Hij is ongeloofwaardig misschien heeft hij nog vaker gelogen.
Laat dat misschien maar weg hoor. Hij liegt meer dan dat ie ademhaalt.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_177136387
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 19:19 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Of ie ondanks die leugen nog een betrouwbaar is. Zijn kartelgenoten zullen die vraaag pragmatisch benaderen.
Die vraag zou niet eens gesteld moeten worden. Als je als politicus zo'n onzinnige leugen ophangt ben je per definitie onbetrouwbaar.
pi_177136415
Is het niet een grote klucht heel dat gebeuren, niet alleen deze hoor maar het hele politieke spel?
pi_177136422
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 19:21 schreef john2406 het volgende:
Is het niet een grote klucht heel dat gebeuren, niet alleen deze hoor maar het hele politieke spel?
Rutte I, II en III vooral.
pi_177136426
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 19:20 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Laat dat misschien maar weg hoor. Hij liegt meer dan dat ie ademhaalt.
Van de 10 woorden 11 liegen?
pi_177136436
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 19:22 schreef Infection het volgende:

[..]

Rutte I, II en III vooral.
De afbraak van Nederland?
pi_177136437
Als Rutte het vertrouwen in je uitspreekt weet je hoe laat het is.
pi_177136450
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 19:17 schreef havanagila het volgende:
Tijd voor een protest, maar ja, Nederland, niemand die een fuck geeft.
Moeten te hard werken hè, in de echte wereld.
I´m back.
pi_177136452
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 19:23 schreef john2406 het volgende:

[..]

De afbraak van Nederland?
Zo zou je het ook kunnen noemen ja.
pi_177136464
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 19:09 schreef john2406 het volgende:

[..]

Was het al die maanden zo slecht zonder kabinet?
Toen niet, nu niet, nooit meer een nieuw kabinet.
wooblabalurg
pi_177136474
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 19:23 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Moeten te hard werken hè, in de echte wereld.
Daarom zijn het veelal linkse protesten als er een protest plaatsvindt.
  maandag 12 februari 2018 @ 19:25:13 #234
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_177136494
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 19:17 schreef Infection het volgende:
Voordeel van de twijfel? Het is een feit dat hij gelogen heeft, wat valt er nog te twijfelen?
Wat mij betreft niks, maar dat is de toon. "Een capabele politicus, een waardevolle minister." Zulke uitspraken.

Bij het publiek heeft ie sowieso alle krediet verspeeld, internationaal is ie het Lachertje van de Week, binnenskamers de gebeten hond. Maar hij zal overleven, bij gebrek aan beter en omdat men koste wat kost deze coalitie overeind wil houden en Rutte vermoedelijk bereid is zijn lot aan dat van Zijlstra te verbinden. Het wordt een politiek chantagespel op het hoogste niveau.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_177136499
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 19:23 schreef Infection het volgende:

[..]

Zo zou je het ook kunnen noemen ja.
Ik noemde het t begin van het einde trouwens, in het verleden maar ik ben toch maar de (mongool) van het forum. Niet dat ik er mee zit hoor, heb liever niet mijn gelijk in deze.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2018 19:25:55 ]
pi_177136502
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 19:23 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Moeten te hard werken hè, in de echte wereld.
Hard werken is ook veel beter dan een beetje principes hebben. In principe is hard werken altijd de beste oplossing voor een probleem.
wooblabalurg
pi_177136506
Overigens zou je dit soort praktijken veel vaker hebben als je partijen als FvD, PVV of DENK in de regering zou hebben. Die kans is gelukkig klein.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 12 februari 2018 @ 19:26:33 #238
163650 Greys
pi_177136527
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 18:38 schreef probeer het volgende:

[..]

Lol.

Iemand zin om Halbe in Musk' ruimte-auto te photoshoppen?
Er hoeft echt niets meer geshopt te worden, alles is al gemaakt :D





Zie alles: https://twitter.com/hashtag/Halbewaserbij?s=09
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177136533
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 19:25 schreef Pedroso het volgende:
Overigens zou je dit soort praktijken veel vaker hebben als je partijen als FvD, PVV of DENK in de regering zou hebben. Die kans is gelukkig klein.
Ik zou haast zeggen het kan niet anders de EU trekt aan de koortjes.
pi_177136540
quote:
14s.gif Op maandag 12 februari 2018 19:25 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Hard werken is ook veel beter dan een beetje principes hebben. In principe is hard werken altijd de beste oplossing voor een probleem.
Nee, maar wat ik bedoel is dan ga je niet meer protesteren tegen 1 of andere harlekijn hè.

Ik ga binnenkort vrijwilligers werk doen ernaast, omdat de regering allerlei taken uitbesteed heeft aan vrijwilligers en het schandalig is wat daar tegenwoordig onder valt. Kun je demente bejaarden verzorgen. Maar iemand moet het doen hè.
I´m back.
pi_177136545
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 19:25 schreef Pedroso het volgende:
Overigens zou je dit soort praktijken veel vaker hebben als je partijen als FvD, PVV of DENK in de regering zou hebben. Die kans is gelukkig klein.
Strategische whataboutism. Chapeau!

WCeend is slecht maar Dreft is nog veel kutter jonguh zun grotte vuurbal
wooblabalurg
pi_177136569
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 19:27 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, maar wat ik bedoel is dan ga je niet meer protesteren tegen 1 of andere harlekijn hè.
Dan sta je inderdaad maar mooi voor joker.
wooblabalurg
  maandag 12 februari 2018 @ 19:30:23 #243
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_177136636
Die plaatjes zijn grappig, maar voor de rest is dit natuurlijk wel diep triest. :')
pi_177136642
quote:
7s.gif Op maandag 12 februari 2018 19:25 schreef Ringo het volgende:

[..]

Wat mij betreft niks, maar dat is de toon. "Een capabele politicus, een waardevolle minister." Zulke uitspraken.

Bij het publiek heeft ie sowieso alle krediet verspeeld, internationaal is ie het Lachertje van de Week, binnenskamers de gebeten hond. Maar hij zal overleven, bij gebrek aan beter en omdat men koste wat kost deze coalitie overeind wil houden en Rutte vermoedelijk bereid is zijn lot aan dat van Zijlstra te verbinden. Het wordt politieke chantage op het hoogste niveau.
Dat geloof ik ook wel. Alleen moet Rutte niet zijn hand overspelen anders kunnen we weer naar de stembus. Zo'n Pechtold en Jan Klaassen Buma zijn ook niet te vertrouwen natuurlijk.
pi_177136669
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 19:30 schreef Voszje het volgende:
Die plaatjes zijn grappig, maar voor de rest is dit natuurlijk wel diep triest. :')
Je bedoelt geen normen en waardes doe eens normaal?
Om Mark maar te citeren.
pi_177136693
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 19:30 schreef Tem het volgende:

[..]

Dat geloof ik ook wel. Alleen moet Rutte niet zijn hand overspelen anders kunnen we weer naar de stembus. Zo'n Pechtold en Jan Klaassen Buma zijn ook niet te vertrouwen natuurlijk.
Noem mij eentje waar je van denkt die vertrouw ik die laat ik naast mijn partner slapen.
  maandag 12 februari 2018 @ 19:32:30 #247
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_177136699
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 19:31 schreef john2406 het volgende:

[..]

Je bedoelt geen normen en waardes doe eens normaal?
Om Mark maar te citeren.
Liegen is toch de norm in de politiek, dus wat dat aan gaat doet Halbe heel normaal.
pi_177136701
Wat klopt er hier van dan?

Halbe had gezegd een aanslag in Bogota van dichtbij te hebben meegemaakt.


https://pauw.bnnvara.nl/media/349851
pi_177136708
quote:
7s.gif Op maandag 12 februari 2018 19:25 schreef Ringo het volgende:

[..]

Wat mij betreft niks, maar dat is de toon. "Een capabele politicus, een waardevolle minister." Zulke uitspraken.

Bij het publiek heeft ie sowieso alle krediet verspeeld, internationaal is ie het Lachertje van de Week, binnenskamers de gebeten hond. Maar hij zal overleven, bij gebrek aan beter en omdat men koste wat kost deze coalitie overeind wil houden en Rutte vermoedelijk bereid is zijn lot aan dat van Zijlstra te verbinden. Het wordt een politiek chantagespel op het hoogste niveau.
Spot on idd.
I´m back.
pi_177136715
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 19:30 schreef Tem het volgende:

[..]

Dat geloof ik ook wel. Alleen moet Rutte niet zijn hand overspelen anders kunnen we weer naar de stembus. Zo'n Pechtold en Jan Klaassen Buma zijn ook niet te vertrouwen natuurlijk.
Pechtold en Buma (en bijna ieder ander politicus) draait en keert als het moet maar wat Zijlstra flikt is van een heel andere orde. Dit is gewoon puur liegen en bedriegen, hier kun je gewoon niet mee wegkomen.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 12 februari 2018 @ 19:33:34 #251
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_177136726
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 19:32 schreef polderturk het volgende:
Wat klopt er hier van dan?

Halbe had gezegd een aanslag in Bogota van dichtbij te hebben meegemaakt.

https://pauw.bnnvara.nl/media/349851
Waar blijft de photoshop? _O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_177136747
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 19:32 schreef john2406 het volgende:

[..]

Noem mij eentje waar je van denkt die vertrouw ik die laat ik naast mijn partner slapen.
Als je partner een man is dan stuur ik Rutte jullie kant op.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_177136783
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 19:30 schreef Tem het volgende:

[..]

Dat geloof ik ook wel. Alleen moet Rutte niet zijn hand overspelen anders kunnen we weer naar de stembus. Zo'n Pechtold en Jan Klaassen Buma zijn ook niet te vertrouwen natuurlijk.
Het Wilhelmus zingen jongens. :').

Volgens mij heb ik toch een pil gelikt ergens of zit ik in een ander universum nu.
I´m back.
pi_177136820
Hadden jullie nog dat Groene Stroom item van Lubach gezien btw, vorige zondag?
Ik heb sinds het bestond die groene stroom zogenaamd binnen geharkt, ik denk ben ik even goed bezig.

De tering.
I´m back.
  maandag 12 februari 2018 @ 19:36:47 #255
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_177136824
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 19:32 schreef polderturk het volgende:
Wat klopt er hier van dan?

Halbe had gezegd een aanslag in Bogota van dichtbij te hebben meegemaakt.

https://pauw.bnnvara.nl/media/349851
Halbe zag het op tv en dacht: "het komt wel erg dichtbij zo", omdat hij er een miljoenmiljard jaar geleden is geweest.
pi_177136853
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 19:22 schreef Infection het volgende:

[..]

Rutte I, II en III vooral.
Balkenende was ook niet alles
pi_177136855
#Halbewaserbij
Napoleon
Russische revolutie

https://twitter.com/rkemp59/status/963055647079137280
pi_177136860
Nu ook twijfel over inhoud Poetin-verhaal van Halbe Zijlstra

https://www.rtlnieuws.nl/(...)l-van-halbe-zijlstra
pi_177136883
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 19:37 schreef Infection het volgende:
Nu ook twijfel over inhoud Poetin-verhaal van Halbe Zijlstra

https://www.rtlnieuws.nl/(...)l-van-halbe-zijlstra
Man o man.
I´m back.
pi_177136898
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 19:32 schreef polderturk het volgende:
Wat klopt er hier van dan?

Halbe had gezegd een aanslag in Bogota van dichtbij te hebben meegemaakt.

https://pauw.bnnvara.nl/media/349851
Dat zal ook wel uitgezocht worden en grote kans dat er ook niets van klopt.
Lekker bezig die Halbe.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_177136901
Weer een VVD-er natuurlijk, en Rutte wist ervan, waarom kieperen we dit rampenkabinet niet overboord en opnieuw stemmen?
pi_177136910
Interessanter dan Zijlstra -en wat met hem gebeuren moet- is de vraag waarom de regeringspartij van NL leugens over Putin (Rusland) in de wereld laat liggen.
pi_177136915
Dit is toch niet de VS? Daar kan een president prima liegend door het leven gaan is het afgelopen jaar wel duidelijk geworden, maar hier hoop je toch dat zoiets niet door de beugel kan.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_177136925
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 19:36 schreef Ryan3 het volgende:
Hadden jullie nog dat Groene Stroom item van Lubach gezien btw, vorige zondag?
Ik heb sinds het bestond die groene stroom zogenaamd binnen geharkt, ik denk ben ik even goed bezig.

De tering.
Ja 2 % ofzo toch?
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_177136989
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 19:40 schreef vipergts het volgende:

[..]

Ja 2 % ofzo toch?
Ja, zoiets en er worden in Amerika bomen gekapt, versnipperd en verscheept als biomassa voor onze groene ovens hier, waarmee ze stroom opwekken.
De certificaten kopen ze van de bloody Noren.

Schandalig gewoon en niemand die er op schijnt te reageren.
I´m back.
pi_177137038
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 19:43 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, zoiets en er worden in Amerika bomen gekapt en versnipperd als biomassa voor onze groene ovens hier, waarmee ze stroom opwekken.

Schandalig gewoon en niemand die er op schijnt te reageren.
Heb je een linkje? Dan ga ik morgen Greenchoice even bellen.
pi_177137066
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 19:43 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, zoiets en er worden in Amerika bomen gekapt en versnipperd en verscheept als biomassa voor onze groene ovens hier, waarmee ze stroom opwekken.

Schandalig gewoon en niemand die er op schijnt te reageren.
Alle stroom opgewekt zonder fosiele brandstoffen krijgt de stempel groene stroom, dus ook die van een kernreactor!
pi_177137085
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 19:44 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Heb je een linkje? Dan ga ik morgen Greenchoice even bellen.
I´m back.
pi_177137225
quote:
Ff casten op mn tv
pi_177137243
NOS: 'Positie Nederland verzwakt door leugen Zijlstra'

https://nos.nl/googleamp/(...)leugen-zijlstra.html
pi_177137407
Typisch een VVD'er, corrupt tuig.
pi_177137422
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 19:52 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ff casten op mn tv
"Definitie is niet omstreden
want vastgesteld
door de Europese commissie"

Zover heen is men dus, he.
pi_177137440
Wat een lulverhaal over het beschermen van die bron. :')

Die figuren liegen nog als ze fluiten.
pi_177137461
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 19:52 schreef polderturk het volgende:
NOS: 'Positie Nederland verzwakt door leugen Zijlstra'

https://nos.nl/googleamp/(...)leugen-zijlstra.html
Wederom heeft domrechts gelijk gekregen. Het moet onderhand erg pijnlijk aan het worden zijn voor de hoogopgeleide wijsgeren.
pi_177137464
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 19:39 schreef LelijKnap het volgende:
Interessanter dan Zijlstra -en wat met hem gebeuren moet- is de vraag waarom de regeringspartij van NL leugens over Putin (Rusland) in de wereld laat liggen.
Poetin doet geen huilie huilie:

pi_177137467
  maandag 12 februari 2018 @ 20:05:12 #277
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_177137476
Alles bij elkaar vind ik de tweet van Pechtold nog schofteriger dan de actie van Zijlstra onnozel.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_177137488
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 20:03 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat een lulverhaal over het beschermen van die bron. :')

Dit idd wat een gedrocht die Zijlstra.
pi_177137489
Zelfs the Washington Post schrijft erover. Halbe Zijlstra is wereldnieuws.


https://www.washingtonpos(...)m_term=.40e5d78e9195
pi_177137498
quote:
7s.gif Op maandag 12 februari 2018 20:05 schreef Ringo het volgende:
Alles bij elkaar vind ik de tweet van Pechtold nog schofteriger dan de actie van Zijlstra onnozel.
Duivel'66 is een partij van leugenaars en fascisten. Iedereen die het niet eens is met Duivel'66 moet gecensureerd worden.
pi_177137501
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 20:05 schreef polderturk het volgende:
Zelfs the Washington Post schrijft erover. Halbe Zijlstra is wereldnieuws.

https://www.washingtonpos(...)m_term=.40e5d78e9195
Is hij inderdaad.

pi_177137512
Zijlstra zal wel bang uitkijken voor donderdag want dan gaat hij naar Moskou als hij nog durft :D
  maandag 12 februari 2018 @ 20:08:23 #283
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_177137524
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 20:06 schreef vigen98 het volgende:
Duivel'66 is een partij van leugenaars en fascisten. Iedereen die het niet eens is met Duivel'66 moet gecensureerd worden.
Dat vind ik allemaal best meevallen, maar Pechtold heeft zijn langste tijd nu wel gehad.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_177137527
Wat een slappe brief van Zijlstra. :')



Als dit het niveau is, kan hij beter meteen inpakken.

Wie zegt dat dit überhaupt heeft plaatsgevonden? Waarom zouden we hem daarin wel nog geloven?
pi_177137535
Hij is dan ook een fucking sukkel. ''Beschermen van zijn source'' :')

Hoe weet je dan dat zoiets echt gezegd is? Wat een sukkel gelijk aftreden.
pi_177137537
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 20:07 schreef vigen98 het volgende:
Zijlstra zal wel bang uitkijken voor donderdag want dan gaat hij naar Moskou als hij nog durft :D
Haha, die gaat niet hoor.
pi_177137540
quote:
10s.gif Op maandag 12 februari 2018 20:04 schreef Kloon7 het volgende:

Poetin doet geen huilie huilie:

[ afbeelding ]
Poetin is een baas.

Het gekke is, ik zag van het weekend beelden van WA en Maxima met hem in het Duitse nieuws, maar het waren niet de beelden uit Sotchi destijds, in de NL media niets over gehoord of gezien.
pi_177137547
pi_177137570
quote:
Die grapjes zijn wel leuk, maar iemand die in de regering zit en aan stemmingmakerij doet als dit, ook nog eens op basis van leugens hoort er niet vanaf te komen met grapjes.
pi_177137583
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 20:10 schreef Za het volgende:

[..]

Die grapjes zijn wel leuk, maar iemand die in de regering zit en aan stemmingmakerij doet als dit, ook nog eens op basis van leugens hoort er niet vanaf te komen met grapjes.
Helemaal mee eens. Hij moet oprotten. :)
pi_177137586
Wat een figuur!
pi_177137594
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 20:08 schreef Kloon7 het volgende:
Wat een slappe brief van Zijlstra. :')

[ afbeelding ]

Als dit het niveau is, kan hij beter meteen inpakken.
''Ik loog,
maar Rusland doet dit en dat,
en is dus heel slecht, daarom:
mijn leugen is eigenlijk zo slecht niet.''

Groetjes Zijlstra , minBuza

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2018 20:12:08 ]
pi_177137613
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 20:08 schreef Kloon7 het volgende:
Wat een slappe brief van Zijlstra. :')

[ afbeelding ]

Als dit het niveau is, kan hij beter meteen inpakken.

Wie zegt dat dit überhaupt heeft plaatsgevonden? Waarom zouden we hem daarin wel nog geloven?
Echt mavo niveau dit.
٩๏̯͡๏)۶
  maandag 12 februari 2018 @ 20:13:28 #294
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_177137619
quote:
10s.gif Op maandag 12 februari 2018 20:12 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

''Ik loog,
maar Rusland doet dit en dat,
en is dus heel slecht, daarom:
mijn leugen is eigenlijk zo slecht niet.''

Groetjes Zijlstra , minBuza
Rusland is de bad guy, niet Halbe. Hij probeert ons enkel te behoeden.
pi_177137629
Als iets belangrijks hier voorbij komt sla het maar op morgen kan het als sneeuw voor de zon verdwenen zijn?
pi_177137640
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 20:08 schreef Kloon7 het volgende:
Wat een slappe brief van Zijlstra. :')

[ afbeelding ]

Als dit het niveau is, kan hij beter meteen inpakken.

Wie zegt dat dit überhaupt heeft plaatsgevonden? Waarom zouden we hem daarin wel nog geloven?
Natuurlijk heeft dat niet plaatsgevonden. Vandaar ook de zin:

"Om de persoon die de bewuste uitspraak van president Poetin zelf heeft vernomen in bescherming te nemen, heb ik het citaat destijds op op mezelf betrokken"

Mooi excuus om nooit de naam van de desbetreffende persoon bekend te hoeven maken. En dus ook niemand die erachter komt of die persoon daar daadwerkelijk aanwezig was en of er daadwerkelijk een gesprek was.

Maar een weldenkend persoon weet wel beter.
pi_177137650
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 20:08 schreef Kloon7 het volgende:
Wat een slappe brief van Zijlstra. :')

[ afbeelding ]

Als dit het niveau is, kan hij beter meteen inpakken.

Wie zegt dat dit überhaupt heeft plaatsgevonden? Waarom zouden we hem daarin wel nog geloven?
Sowieso is die bronbescherming lulkoek. Hij had toch ook kunnen zeggen, "van iemand die aanwezig was bij xxxx heb ik het volgende verhaal gehoord".
pi_177137661
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 20:11 schreef vigen98 het volgende:

Helemaal mee eens. Hij moet oprotten. :)
Zullen we een referendum starten?
pi_177137672
quote:
7s.gif Op maandag 12 februari 2018 20:08 schreef Ringo het volgende:

[..]

Dat vind ik allemaal best meevallen, maar Pechtold heeft zijn langste tijd nu wel gehad.
Zou gewoon gedickslapped moeten worden door Trump en Putin. Onvoorstelbaar hoe een lakei van zijn statuur tegen twee koningen tekeer durft te gaan.
pi_177137675
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 20:16 schreef Za het volgende:

[..]

Zullen we een referendum starten?
Dat is binnenkort al weg dus het heeft geen zin :{
pi_177137684
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 20:16 schreef LelijKnap het volgende:

Zou gewoon gedickslapped moeten worden door Trump en Putin. Onvoorstelbaar hoe een lakei van zijn statuur tegen twee koningen tekeer durft te gaan.
Exact, chapeau voor het mooie verwoorden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')