abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  dinsdag 3 juli 2018 @ 09:21:29 #151
304776 SV-tje
Party a Lot
pi_180205871
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 23:49 schreef john2406 het volgende:
berner senne die gaat een leuke tuin krijgen!
Hij is zoals je kunt zien al een paar keer meegeweest en heeft het inderdaad heel goed naar z'n zin :)

quote:
14s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 00:15 schreef liesje1979 het volgende:
Ik wil ook maar eens melden dat ik dit topic al heel lang volg en altijd geniet van de updates. Wat een enorme klus en wat zal je het af en toe helemaal beu zijn. :D Mij lijkt opbouwen het leukste deel.nu zie je het langzaam je droomhuis worden. Veel succes nog verder met dit geweldige project!
Dank je, altijd leuk om te lezen dat de updates gelezen worden.
Beu zijn we het tot op heden nog helemaal niet, maar het scheelt denk ik wel dat we in principe alleen in de weekenden er zijn en ook gewoon weer naar ons huidige huis teruggaan 's avonds waar we een lekkere douche en schone bank en bed hebben. Na afgelopen week waren we wel allebei fysiek moe, maar waren we het erover eens dat we een hele leuke week gehad hadden, vooral omdat we samen waren *zoetsappige modus uit*
http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops
pi_180208359
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 09:21 schreef SV-tje het volgende:

[..]

Hij is zoals je kunt zien al een paar keer meegeweest en heeft het inderdaad heel goed naar z'n zin :)

[..]

Dank je, altijd leuk om te lezen dat de updates gelezen worden.
Beu zijn we het tot op heden nog helemaal niet, maar het scheelt denk ik wel dat we in principe alleen in de weekenden er zijn en ook gewoon weer naar ons huidige huis teruggaan 's avonds waar we een lekkere douche en schone bank en bed hebben. Na afgelopen week waren we wel allebei fysiek moe, maar waren we het erover eens dat we een hele leuke week gehad hadden, vooral omdat we samen waren *zoetsappige modus uit*
Dat scheelt alles als je 's avonds gewoon in je eigendoen bent.
  woensdag 11 juli 2018 @ 23:05:31 #153
304776 SV-tje
Party a Lot
pi_180412721
Jullie hadden nog foto's van ons tegoed. Helaas zondag vergeten foto's te maken van de nieuwe verdiepingsvloer die er helemaal in ligt, dus die komen komend weekend.
De komende 2 weekenden zullen we weer vooral in de tuin te vinden zijn om daar zoveel mogelijk te snoeien langs de weg zodat het verkeer geen last heeft van de wildgroei.

Stenen staan klaar voor de metselaar aan het begin van onze vakantie
IMG_6833-e1531340869641.jpg

Bij de bouw van het huis was de plank op de balken zowel het plafond op de begane grond als de vloer op de 1e verdieping. Gewone planken zijn zo saai, aan de plafondkant was alles licht groen, maar de tekening op de vloer is wel echt een kunstwerk.
IMG_6867-e1531341294339.jpg

De nieuwe balken met een deel van de verdiepingsvloer
IMG_6946-e1531341730778.jpg

En de muren.
De ingang van de waskamer rechtdoor en links de provisiekast:
UJPD0845.jpg
De achterste deur is voor de wc en de deur ernaast voor de meterkast
PSLY9730.jpg

Vandaag is de verbouwingsaanvraag voorgelegd bij de welstandscommissie, dus nu is het afwachten.
IMG_6969.png
pi_180417016
registreer om deze reclame te verbergen
Mooie voortgang!

Is dat een wand van cellenbeton of kalkzandsteen op de laatste foto rechts? Als het cellenbeton is dan is de kans dat het stucwerk gaat scheuren erg groot vanwege het verschil in werking tussen de kalkzandsteen en de cellenbeton..
pi_180418355
Ik blijf het een gaaf project vinden, dat wordt straks echt heel mooi.
En die tuin is echt geweldig, wat een ruimte zeg, het is een soort van landgoed :D
Je moet gewoon kijken hoe de baas het doet h
  donderdag 12 juli 2018 @ 23:08:33 #156
304776 SV-tje
Party a Lot
pi_180435777
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 07:51 schreef tux87 het volgende:
Mooie voortgang!

Is dat een wand van cellenbeton of kalkzandsteen op de laatste foto rechts? Als het cellenbeton is dan is de kans dat het stucwerk gaat scheuren erg groot vanwege het verschil in werking tussen de kalkzandsteen en de cellenbeton..
Allemaal kalkzandsteen, tevens vanwege de dragende functie.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')