abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_177114531
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
2s.gif Op zondag 11 februari 2018 18:51 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Kerel, die stompzinnigheid zit vooral bij jou in je hoofd. Je denkt dat je heel wat bent, maar in werkelijkheid ben je waarschijnlijk een behoorlijk grote kneus. Maar goed, dat weet je stiekem zelf ook wel. Je loopt niet voor niets dag en nacht je tijd te verdoen met huillachjes in een of andere slowchat op een internetforum.
Triggered much, schatje?
  zondag 11 februari 2018 @ 18:52:16 #127
17979 MissMSX
Cockblocking Knightmare
pi_177114533
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 18:50 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Internet explorer, leef je nog in 2001?
netscape-hero.jpg
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_177114540
quote:

[..]

Kerel, die stompzinnigheid zit vooral bij jou in je hoofd. Je denkt dat je heel wat bent, maar in werkelijkheid ben je waarschijnlijk een behoorlijk grote kneus. Maar goed, dat weet je stiekem zelf ook wel. Je loopt niet voor niets dag en nacht je tijd te verdoen met huillachjes in een of andere slowchat op een internetforum.
Dit is nogal pot verwijt de ketel van je...
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_177114544
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 18:51 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dan nog, naar :(.
Ik had eens een mooie grap erover maar de ander snapte hem niet ;( of vond hem heel stom.
NARF
pi_177114548
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 18:47 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Morgen start afstuderen, dus mag in een keer door. Maar kan de eerste week nog even rustig aan doen gelukkig. Ga inlezen vooral, geen spannende dingen denk ik.

Ik heb 4 uur wakker gelegen vannacht. had hem dan wel kunnen bespringen ;(

Hoe is jouw weekend (geweest)?
Oh het grote afstuderen *O* Onderwerp, stelling, etc. al? Wel chill om rustig te starten en lezen is altijd fijn O+ Toitoitoi alvast!

4 uur achtereen? Wat kut. En waarom heb je dat niet gedaan? Mannen vallen toch ALLEMAAL en ALTIJD na de seks toch acuut weer in slaap immers.

Mijn weekend was heerlijk saai. Gister gewandeld in het lekkere zonnetje. Middelmatige rabarbercrumble gehad vandaag en nu ben ik aan het lanterfanten, omdat ik geen zin heb om op te staan om eten op te wamen :') Lazy motherfucker ben ik ja
pi_177114551
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 18:52 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik had eens een mooie grap erover maar de ander snapte hem niet ;( of vond hem heel stom.
Vertel :7.
pi_177114552
quote:

[..]

tl;dr
NARF
pi_177114553
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 18:50 schreef Samzz het volgende:

[..]

Heel simpel gezegd zit keramisch poeder in de stof versmolten. Dit poeder zorgt ervoor dat lichaamswarmte weerkaatst wordt in de vorm van een specifieke infraroodwarmte. Wat dus fijn is voor spieren en gewrichten.
Ja zo ver was ik :D Maar was benieuwd naar dat poeder want is dat dan dus gewoon keramiek zoals ik het in mijn hoofd heb
maar toen kwam ik bij enge woorden ;(
  zondag 11 februari 2018 @ 18:53:05 #134
17979 MissMSX
Cockblocking Knightmare
pi_177114554
Is het nationale doe-je-tampon-scheefdag ofzo? :')
50.000 O+
pi_177114555
quote:

[..]

:')
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
  zondag 11 februari 2018 @ 18:53:19 #136
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_177114557
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 18:49 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Tip voor jou: klink op het kruisje rechtsboven en start iedere vorm van internet explorer nooit meer op ^O^
Ik heb Internet Explorer echt al jaren niet meer opgestart.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_177114558
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 18:49 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Het onderwerp is bekend, de onderzoeksvraag nog niet :)
dat is al een goed begin
Ben wel benieuwd, snap het als je het niet wil zeggen maar anders misschien een dm?
pi_177114562
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 18:52 schreef MissMSX het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Netschaap O+
pi_177114565
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 18:53 schreef Allures het volgende:

[..]

Ja zo ver was ik :D Maar was benieuwd naar dat poeder want is dat dan dus gewoon keramiek zoals ik het in mijn hoofd heb
maar toen kwam ik bij enge woorden ;(
Dat weet ik niet :@.
pi_177114566
quote:
2s.gif Op zondag 11 februari 2018 18:53 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Ik heb Internet Explorer echt al jaren niet meer opgestart.
Jij kan ook al niet lezen.
pi_177114570
quote:

[..]

Ik ben het niet zo vaak met Dino eens maar je bent wel gewoon echt een beetje dom
pi_177114576
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 18:53 schreef Samzz het volgende:

[..]

Vertel :7.
Was met vriendin in dierentuin en zij liep dus zo smerig te hoesten de hele tijd. Waarop ik op een gegeven moment tijdens een hoestbui zei "ik wist niet dat ze hier ook zeehonden hadden".

Badum-tsssj
NARF
pi_177114578
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 18:52 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Oh het grote afstuderen *O* Onderwerp, stelling, etc. al? Wel chill om rustig te starten en lezen is altijd fijn O+ Toitoitoi alvast!

4 uur achtereen? Wat kut. En waarom heb je dat niet gedaan? Mannen vallen toch ALLEMAAL en ALTIJD na de seks toch acuut weer in slaap immers.

Mijn weekend was heerlijk saai. Gister gewandeld in het lekkere zonnetje. Middelmatige rabarbercrumble gehad vandaag en nu ben ik aan het lanterfanten, omdat ik geen zin heb om op te staan om eten op te wamen :') Lazy motherfucker ben ik ja
wat ga je eten? bij jou weet je dat het goed is
  zondag 11 februari 2018 @ 18:54:47 #144
17979 MissMSX
Cockblocking Knightmare
pi_177114579
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 18:52 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Onderwerp bekend, stelling nog niet.

Ik was te moe om wat te doen. Heb wel nog staan tai chi-en uit pure armoe ;(

Klinkt als een lekker weekend. Ik zal je even met zachte hand richting keuken helpen oO/
50.000 O+
pi_177114581
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 18:54 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Was met vriendin in dierentuin en zij liep dus zo smerig te hoesten de hele tijd. Waarop ik op een gegeven moment tijdens een hoestbui zei "ik wist niet dat ze hier ook zeehonden hadden".

Badum-tsssj
Whahahaha _O-.
pi_177114586
quote:

[..]

Badum-tsssj
_O-
pi_177114588
quote:

[..]

Badum-tsssj
_O-
  zondag 11 februari 2018 @ 18:55:21 #148
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_177114595
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 18:49 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Tip voor jou: klink op het kruisje rechtsboven en start iedere vorm van internet explorer nooit meer op ^O^
Maar serieus. Vanwaar deze hatelijkheid!? Omdat ik nog wat advies geef voor een probleem dat reeds een tijdelijke oplossing heeft!? Lijkt me toch niet ZO aanstootgevend!?
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_177114596
quote:

[..]

Badum-tsssj
Subtiel :D
pi_177114623
quote:
2s.gif Op zondag 11 februari 2018 18:55 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Maar serieus. Vanwaar deze hatelijkheid!? Omdat ik nog wat advies geef voor een probleem dat een tijdelijke oplossing heeft!? Lijkt me toch niet ZO aanstootgevend!?
m1ayr15ws1ur.jpg
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')