abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_177211955
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 11:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]

Kluivertje overschat zichzelf
Pa Kluivert denk ook dat Barcelona aan de deur staat te kloppen.

Maar goed, in Barcelona zou Justin de bank lekker warm kunnen houden, zijn rendement is momenteel veel te laag voor zo'n topclub.

quote:
Kluivert over zoon Justin: 'Moeilijk om nee te zeggen tegen Barça'

Patrick Kluivert woont vandaag in Spanje de wedstrijd tussen Real Madrid en PSG bij. De voormalige speler van onder meer Barcelona en AC Milan spreekt ook over de toekomst van zijn zoon Justin.

,,Justin doet het heel goed nu. Ik hoop dat het zo blijft, ik ben erg blij voor hem'', verklaarde een trotse Kluivert aan het Spaanse Sport.

Gevraagd naar de interesse van meerdere clubs denkt Kluivert dat zijn zoon best nog even in Amsterdam blijft. ,,Hij moet nog een jaar of langer bij Ajax spelen om fysiek en mentaal te groeien. Hij voelt zich goed. Als je een goed hoofd hebt komt de tijd vanzelf dat je een keuze moet maken.''

Treedt de jonge Justin in de sporen van zijn vader door naar Camp Nou te trekken? ,,Het is natuurlijk moeilijk om nee tegen Barcelona te zeggen. Het belangrijkste is dat je met je hart kiest voor een team dat bij je past en niet voor degene die het meeste betaalt. Ik zie hem eerder in Spanje dan in Engeland voetballen'', besluit Kluivert. https://www.ad.nl/nederla(...)enccedil-a~ac599d41/
pi_177213603
Wat loopt die Kluivert allemaal vooruit op de zaken zeg. Ambities en een uiteindelijk doel in je hoofd zijn goed, maar hij is nog niet eens de beste speler van de eredivisie, blijf nou gewoon eerst nog maar een jaar of 2 hier.
pi_177213768
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 20:34 schreef Roland010 het volgende:
Wat loopt die Kluivert allemaal vooruit op de zaken zeg. Ambities en een uiteindelijk doel in je hoofd zijn goed, maar hij is nog niet eens de beste speler van de eredivisie, blijf nou gewoon eerst nog maar een jaar of 2 hier.
Ook schuld van de media die hem opstoken met dit soort vragen in die interviews al. De media die altijd alle spelers naar het buitenland schrijven na twee geslaagde aannames :')
Oh.
pi_177223216
Opvallend succes voor Bologna.
  vrijdag 16 februari 2018 @ 08:38:43 #180
131800 Tarado
capô de fusca
pi_177223311
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 19:40 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Pa Kluivert denk ook dat Barcelona aan de deur staat te kloppen.

Maar goed, in Barcelona zou Justin de bank lekker warm kunnen houden, zijn rendement is momenteel veel te laag voor zo'n topclub.

[..]

ik vind het allemaal wel meevallen wat ze zeggen en dat jr veel meer aandacht krijgt dan een normaal talentje speelt ook een rol.

Las overigens dat De Ligt naar Raiola gaat, die is dus wel weg na dit seizoen
  vrijdag 16 februari 2018 @ 08:40:27 #181
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_177223332
Justin Kluivert is een youtube hype. Als je hem na dit seizoen voor de hoofdprijs kan verkopen moet je het gelijk doen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  vrijdag 16 februari 2018 @ 09:33:17 #182
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_177224189
Dijks dus naar Italie
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_177224348
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 08:40 schreef Mani89 het volgende:
Justin Kluivert is een youtube hype. Als je hem na dit seizoen voor de hoofdprijs kan verkopen moet je het gelijk doen.
Dat lijkt me ook wat overdreven. Hij heeft wel potentie, nu maar hopen dat zijn karakter/persoonlijkheid zijn talent ook kan dragen.

Verder wel eens met bovenstaande heren, eerst maar even 15+ doelpunten maken in de Eredivisie voor je überhaupt gaat denken aan een vertrek. Momenteel is het nog behoorlijk wisselvallig.
pi_177224379
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 09:33 schreef mokkiemok het volgende:
Dijks dus naar Italie
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 08:28 schreef PicoMMP het volgende:
Opvallend succes voor Bologna.
pi_177224709
Het is eigenlijk helemaal niet leuk meer om fan te zijn van Ajax met al die ontwikkelingen in het huidige voetbal.

De Ligt naar Raiola? Dan is hij komende zomer vertrokken. Hij heeft op dit moment welgeteld 33 competitiewedstrijden gespeeld in het eerste. Kluivert idem dito, waarin veel als invaller.

Sanchez was na een seizoen al weg, om straks op de bank te zitten bij Tottenham. Onana zal na twee seizoentjes wel vertrekken en aan Neres wordt ook al getrokken na anderhalf seizoen.

Je zit gewoon iedere twee seizoenen naar een totaal ander Ajax te kijken. Dat Sanchez, Onana, Neres en Ziyech snel vertrekken is niet heel onlogisch. Ze hebben niets met Ajax. Maar ik vind het zo zonde dat ook jeugdspelers al op hun negentiende zullen vertrekken.

Sneijder (23), Van der Vaart (22) en Vertonghen (25) hebben jaren in het eerste gespeeld, hebben prijzen gepakt met de club en hebben een mooie carrière gehad.

Ik mis de band met de selectie op deze manier en dat maakt het veel minder leuk om Ajax-fan te zijn. Enkele vrienden van mij zijn al afgehaakt en volgen het sporadisch, maar ik kan Ajax niet loslaten. Ik wil het wel en ik zeg vaak tegen mezelf dat ze het mogen uitzoeken in die Arena, maar toch zit ik elke week weer te kijken en mee te praten op Fok!.

En waarom? Geen idee. Ik ben te veel Ajacied denk ik. Opgegroeid in de jaren '90, helemaal verliefd geworden op de beste ploeg van de wereld (op dat moment) en diep van binnen een valse hoop dat het ooit weer die kant op gaat.
  vrijdag 16 februari 2018 @ 10:37:49 #186
21467 franske19
Hit the deck!
pi_177225474
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 17:11 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Gewaagde kop.
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 08:38 schreef Tarado het volgende:

[..]

ik vind het allemaal wel meevallen wat ze zeggen en dat jr veel meer aandacht krijgt dan een normaal talentje speelt ook een rol.

Las overigens dat De Ligt naar Raiola gaat, die is dus wel weg na dit seizoen
Daar komt Spaan mee dus echt geloofwaardig is het niet.
"The wolves will come again," said Jojen solemnly. - George R.R. Martin
pi_177225675
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 10:02 schreef PicoMMP het volgende:
Het is eigenlijk helemaal niet leuk meer om fan te zijn van Ajax met al die ontwikkelingen in het huidige voetbal.

De Ligt naar Raiola? Dan is hij komende zomer vertrokken. Hij heeft op dit moment welgeteld 33 competitiewedstrijden gespeeld in het eerste. Kluivert idem dito, waarin veel als invaller.

Sanchez was na een seizoen al weg, om straks op de bank te zitten bij Tottenham. Onana zal na twee seizoentjes wel vertrekken en aan Neres wordt ook al getrokken na anderhalf seizoen.

Je zit gewoon iedere twee seizoenen naar een totaal ander Ajax te kijken. Dat Sanchez, Onana, Neres en Ziyech snel vertrekken is niet heel onlogisch. Ze hebben niets met Ajax. Maar ik vind het zo zonde dat ook jeugdspelers al op hun negentiende zullen vertrekken.

Sneijder (23), Van der Vaart (22) en Vertonghen (25) hebben jaren in het eerste gespeeld, hebben prijzen gepakt met de club en hebben een mooie carrière gehad.

Ik mis de band met de selectie op deze manier en dat maakt het veel minder leuk om Ajax-fan te zijn. Enkele vrienden van mij zijn al afgehaakt en volgen het sporadisch, maar ik kan Ajax niet loslaten. Ik wil het wel en ik zeg vaak tegen mezelf dat ze het mogen uitzoeken in die Arena, maar toch zit ik elke week weer te kijken en mee te praten op Fok!.

En waarom? Geen idee. Ik ben te veel Ajacied denk ik. Opgegroeid in de jaren '90, helemaal verliefd geworden op de beste ploeg van de wereld (op dat moment) en diep van binnen een valse hoop dat het ooit weer die kant op gaat.
Het is sowieso niet leuk meer om fan van een club te zijn, met al die wisselingen. Ik ben niet voor Ajax, maar bij mijn club heb ik inderdaad ook die hoop dat het ooit weer wat wordt.

Blijft alleen zo'n verrekte leuk spelletje.

Hopelijk gaan we er naartoe dat je als club maximaal 20 spelers mag hebben en dat je niet over een bepaald salarisbudget heen mag.
  vrijdag 16 februari 2018 @ 10:51:44 #188
80382 manny
30 is best veel
pi_177225785
Dus. Zwolle uit. 3 punten zeg ik.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_177225833
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 10:47 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Het is sowieso niet leuk meer om fan van een club te zijn, met al die wisselingen. Ik ben niet voor Ajax, maar bij mijn club heb ik inderdaad ook die hoop dat het ooit weer wat wordt.

Blijft alleen zo'n verrekte leuk spelletje.

Hopelijk gaan we er naartoe dat je als club maximaal 20 spelers mag hebben en dat je niet over een bepaald salarisbudget heen mag.
Het geldt inderdaad en uiteraard niet alleen voor Ajax, maar voor 99% van de voetbalclubs. Alleen de absolute topclubs hebben de garantie dat hun beste speler bij die club blijft spelen. FC Barcelona-fans hebben nooit angst gehad dat Messi zou vertrekken. Die clubs hebben jarenlang hetzelfde elftal.

Het is inderdaad een enorm leuk spelletje, maar het is ook enorm frustrerend om er maar "bij te hangen". Maar vanuit de UEFA/FIFA hoeven we echt niets te verwachten. Die verdienen geld dankzij de grote clubs en het wordt alleen maar erger.
  vrijdag 16 februari 2018 @ 10:56:12 #190
131800 Tarado
capô de fusca
pi_177225871
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 10:37 schreef franske19 het volgende:

[..]

Gewaagde kop.

[..]

Daar komt Spaan mee dus echt geloofwaardig is het niet.
het zou me niet verbazen als het wel zo is
  vrijdag 16 februari 2018 @ 10:56:24 #191
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_177225874
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 10:47 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Het is sowieso niet leuk meer om fan van een club te zijn, met al die wisselingen. Ik ben niet voor Ajax, maar bij mijn club heb ik inderdaad ook die hoop dat het ooit weer wat wordt.

Blijft alleen zo'n verrekte leuk spelletje.

Hopelijk gaan we er naartoe dat je als club maximaal 20 spelers mag hebben en dat je niet over een bepaald salarisbudget heen mag.
Dat zou alleen kunnen als je dat internationaal afspreekt en dat zie ik niet snel gebeuren. Het is namelijk een beperking in de hoeveelheid geld die omgaat in de sport en daarmee gaan er belangen spelen.

Bovendien worden er ook dan door sponsoren wel weer allerlei trucjes uitgehaald om de beste spelers bij elkaar te krijgen.

Persoonlijk vind ik een bepaalde herkenbaarheid in een elftal wel belangrijk. Spelers moeten een uitstraling hebben waar ik iets bij voel, enthousiasme, sportiviteit en plezier. Daarom had ik ook zo'n hekel aan het PSV van Strootman en Toivonen en het Ajax met Suarez en Vertonghen.

En wat lokale inbreng helpt ook wel.
  vrijdag 16 februari 2018 @ 11:24:16 #192
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_177226454
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 13:53 schreef nickhguitar het volgende:
Eriksen was gisteren echt ziek goed. Samen met Dembele de beste op het veld imo. Sanchez vond ik wel wat onstuimig ofzo. Af en toe wel zo'n fijne Afrikaanse tackle, zoals we van hem kennen. Maar niet bepaald een baken van rust achterin ofzo. Wat dat betreft vind ik Vertonghen/Alderweireld wel wat beter.
En toch vond ik Sanchez ook wel een baas. Volgens mij maakt hij meer indruk op een tegenstander dan Vertonghen of Alderweireld. Ondanks dat die een stuk verder zijn in hun ontwikkeling.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 16 februari 2018 @ 11:25:57 #193
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_177226503
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 11:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]

Kluivertje overschat zichzelf
Nee man, over 3 jaar bij Barca. Daar Dembele of Coutinho ofzo uit de basis spelen. Kan best...

Maar serieus, hij heeft in ieder geval ambitie. Misschien niet zo handig om het zo uit te spreken en flink arrogant, maar ik vind het wel grappig.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_177226944
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 10:56 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dat zou alleen kunnen als je dat internationaal afspreekt en dat zie ik niet snel gebeuren. Het is namelijk een beperking in de hoeveelheid geld die omgaat in de sport en daarmee gaan er belangen spelen.

Bovendien worden er ook dan door sponsoren wel weer allerlei trucjes uitgehaald om de beste spelers bij elkaar te krijgen.

Persoonlijk vind ik een bepaalde herkenbaarheid in een elftal wel belangrijk. Spelers moeten een uitstraling hebben waar ik iets bij voel, enthousiasme, sportiviteit en plezier. Daarom had ik ook zo'n hekel aan het PSV van Strootman en Toivonen en het Ajax met Suarez en Vertonghen.

En wat lokale inbreng helpt ook wel.
Suarez en Vertonghen _O_
pi_177227008
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 10:54 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Het geldt inderdaad en uiteraard niet alleen voor Ajax, maar voor 99% van de voetbalclubs. Alleen de absolute topclubs hebben de garantie dat hun beste speler bij die club blijft spelen. FC Barcelona-fans hebben nooit angst gehad dat Messi zou vertrekken. Die clubs hebben jarenlang hetzelfde elftal.

Het is inderdaad een enorm leuk spelletje, maar het is ook enorm frustrerend om er maar "bij te hangen". Maar vanuit de UEFA/FIFA hoeven we echt niets te verwachten. Die verdienen geld dankzij de grote clubs en het wordt alleen maar erger.
In de VI stond laatst een interview met Infantino, op zich genoeg mooie ideeën om het eerlijker te maken. Helaas zijn er diverse rijke belanghebbenden die iets in de melk te brokkelen hebben.
  vrijdag 16 februari 2018 @ 11:46:01 #196
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_177227038
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 17:11 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 10:02 schreef PicoMMP het volgende:
Het is eigenlijk helemaal niet leuk meer om fan te zijn van Ajax met al die ontwikkelingen in het huidige voetbal.

De Ligt naar Raiola? Dan is hij komende zomer vertrokken. Hij heeft op dit moment welgeteld 33 competitiewedstrijden gespeeld in het eerste. Kluivert idem dito, waarin veel als invaller.

Sanchez was na een seizoen al weg, om straks op de bank te zitten bij Tottenham. Onana zal na twee seizoentjes wel vertrekken en aan Neres wordt ook al getrokken na anderhalf seizoen.

Je zit gewoon iedere twee seizoenen naar een totaal ander Ajax te kijken. Dat Sanchez, Onana, Neres en Ziyech snel vertrekken is niet heel onlogisch. Ze hebben niets met Ajax. Maar ik vind het zo zonde dat ook jeugdspelers al op hun negentiende zullen vertrekken.

Sneijder (23), Van der Vaart (22) en Vertonghen (25) hebben jaren in het eerste gespeeld, hebben prijzen gepakt met de club en hebben een mooie carrière gehad.

Ik mis de band met de selectie op deze manier en dat maakt het veel minder leuk om Ajax-fan te zijn. Enkele vrienden van mij zijn al afgehaakt en volgen het sporadisch, maar ik kan Ajax niet loslaten. Ik wil het wel en ik zeg vaak tegen mezelf dat ze het mogen uitzoeken in die Arena, maar toch zit ik elke week weer te kijken en mee te praten op Fok!.

En waarom? Geen idee. Ik ben te veel Ajacied denk ik. Opgegroeid in de jaren '90, helemaal verliefd geworden op de beste ploeg van de wereld (op dat moment) en diep van binnen een valse hoop dat het ooit weer die kant op gaat.
Het is inderdaad jammer dat de grotere talenten en goede spelers steeds sneller weg gaan ondanks dat er steeds harder geroepen wordt om langer in Nederland te blijven omdat het beter is voor je ontwikkeling. Een half jaartje in het eerste spelen als basisspeler en je kunt al naar het buitenland.
Stomme is dat ze vaak ook al kiezen voor kleinere clubs. Jongens die jij noemt gingen weg naar grote clubs. Clubs waar je bijna geen nee tegen kunt zeggen.
Tegenwoordig gaan ze net zo makkelijk naar een middenmoter in Spanje. Ik zie Neres niet bij een topclub terecht komen, maar als een middenmoter uit Engeland of Duitsland langs komt zou het mij niets verbazen als hij ook weg is.

Het is ook een probleem van het huidige beleid. Ze willen veel jonge talenten halen, wat prima is, maar die ook geen binding hebben met de club. Ook omdat ze die talenten ergens uit een ver land halen. Zo'n jongen als Neres boeit het totaal niet wat er met Ajax gebeurt en als hij ergens 3 keer zo veel kan verdienen doet hij dat. En geef hem eens ongelijk. Gast komt waarschijnlijk uit een gezin moet niet zo heel veel geld en kan op deze manier gewoon voor zijn hele familie zorgen. Dat gebeurt heel veel met spelers uit die landen.

Ik vind het wel opvallend dat Ajax al een paar jaar niets wint, maar het de enige club is die echt grote bedragen voor spelers krijgt. Feyenoord wordt kampioen, maar de inkomsten uit spelersverkoop zijn niet zo hoog. Bij PSV net zo.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_177227046
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 11:45 schreef Ciscus het volgende:

[..]

In de VI stond laatst een interview met Infantino, op zich genoeg mooie ideeën om het eerlijker te maken. Helaas zijn er diverse rijke belanghebbenden die iets in de melk te brokkelen hebben.
hopen op Ceferin
pi_177227055
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 10:56 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dat zou alleen kunnen als je dat internationaal afspreekt en dat zie ik niet snel gebeuren. Het is namelijk een beperking in de hoeveelheid geld die omgaat in de sport en daarmee gaan er belangen spelen.

Bovendien worden er ook dan door sponsoren wel weer allerlei trucjes uitgehaald om de beste spelers bij elkaar te krijgen.

Persoonlijk vind ik een bepaalde herkenbaarheid in een elftal wel belangrijk. Spelers moeten een uitstraling hebben waar ik iets bij voel, enthousiasme, sportiviteit en plezier. Daarom had ik ook zo'n hekel aan het PSV van Strootman en Toivonen en het Ajax met Suarez en Vertonghen.

En wat lokale inbreng helpt ook wel.
Gewoon een nieuwe bond oprichten, wil ik wel even doen. Mag jij helpen, badder.
  vrijdag 16 februari 2018 @ 12:08:19 #199
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_177227763
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 11:46 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Gewoon een nieuwe bond oprichten, wil ik wel even doen. Mag jij helpen, badder.
Doen we.
pi_177227860
Als Klaas er maar bij betrokken wordt.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')