abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / Redactie Sport zondag 11 februari 2018 @ 16:39:18 #181
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_177111522
quote:
Waar naartoe?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Eindredactie Games zondag 11 februari 2018 @ 16:39:54 #182
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_177111539
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 16:39 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Waar naartoe?
Afzetting van Yermans
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  Moderator / Redactie Sport zondag 11 februari 2018 @ 16:40:19 #183
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_177111553
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 16:38 schreef the-eye het volgende:

[..]

Hij zal gezegd hebben dat daar geen bewijs voor is en dat zeker niet 97% van de wetenschappers het erover eens is dat, dat wel zo is.
Iedereen die wel eens in Bejing is geweest schaart zich meteen achter de 97% :+
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport zondag 11 februari 2018 @ 16:40:59 #184
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_177111570
quote:
4s.gif Op zondag 11 februari 2018 16:39 schreef Oscar. het volgende:

[..]

Afzetting van Yermans
Dat lees ik er echt totaal niet in :P
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Eindredactie Games zondag 11 februari 2018 @ 16:42:45 #185
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_177111623
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 16:40 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dat lees ik er echt totaal niet in :P
ik durf er wel een wedje op te leggen dat hij de stemming niet haalt.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  Moderator / Redactie Sport zondag 11 februari 2018 @ 16:46:50 #186
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_177111746
quote:
4s.gif Op zondag 11 februari 2018 16:42 schreef Oscar. het volgende:

[..]

ik durf er wel een wedje op te leggen dat hij de stemming niet haalt.
Ik leg een Ether in dat ie het wel haalt.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Eindredactie Games zondag 11 februari 2018 @ 16:47:54 #187
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_177111776

screenshot 4 truth
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  zondag 11 februari 2018 @ 17:00:39 #188
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_177112120
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 16:40 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Iedereen die wel eens in Bejing is geweest schaart zich meteen achter de 97% :+
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 16:40 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Iedereen die wel eens in Bejing is geweest schaart zich meteen achter de 97% :+
Iedereen?
Dat betwijfel ik. Niet iedereen is oerstom
  Moderator / Redactie Sport zondag 11 februari 2018 @ 17:02:39 #189
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_177112170
quote:
4s.gif Op zondag 11 februari 2018 16:47 schreef Oscar. het volgende:
[ afbeelding ]
screenshot 4 truth
Rip ;(
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_177112254
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 12:30 schreef Monolith het volgende:

[..]

Het is geen jaartalargument. Het is het argument dat tijden veranderen. Het is net als mensen die nu nog roepen dat de Democratische partij in de VS vroeger juist heulde met de Klu Klux Klan. Dat is feitelijk juist, maar negeert de grote omslag die er in de loop der jaren is gemaakt. Het is een argument tegen het idee dat bepaalde zaken onveranderlijk zijn.

Wat mij nog meer stoort aan het 'demoniseringsargument' is dat het begrip demonisering volkomen gedevalueerd is. Waar je bij Fortuyn nog kon spreken van demonisering in de vorm van 'minderwaardig mens' of doembeelden over de terugkeer van deportaties naar strafkampen of iets dergelijks, is tegenwoordig elke vorm van kritiek op politici als Baudet of Wilders en hun partijen 'demonisering'. Je mag over de PvdA of VVD lacherig doen als er weer eens onenigheid is, een politicus uit de partij stapt of zelfs wordt veroordeeld, maar wee je gebeente als je lacherig doet over interne kritiek bij de FvD, want demonisering! Dat heeft echter helemaal niets van doen met het concept demonisering. Dat sloeg op het neerzetten van een politicus als levensgevaarlijk waardoor een klimaat geschapen zou worden waarin geweld gelegitimeerd wordt.
Dat laatste zie je bovendien ook steeds meer waar het op politici aankomt die in de categorie SJW zouden vallen of bijvoorbeeld burgemeesters die een AZC toestaan. Of er dan ook al echt doden zijn gevallen is in mijn ogen niet relevant. Het gaat om de vraag of je zo'n klimaat schept.
Over de interne kritiek bij FvD en daarom lachen of meer kritiek uiten is mij best hoor. Maar daar gaat het niet om wanneer mensen demonisering roepen. Al zijn er FvD-fanboys die bij iedere vorm van kritiek aanslaan ja. Baudet vragen om afstand te doen van uitspraken van Yernaz, die Yernaz deed voordat FvD een politieke partij was en die hij deed voordat hij op enige wijze betrokken was bij Baudet en FvD is meer dan sneu.

Het belangrijkste is dat Baudet zegt geen beleid te maken op wat hij als de vermeende verschillen tussen mensen en volkeren ziet. Daarmee respecteert hij onze grondwet en daarmee zou de kous af moeten zijn.

De uitspraken van Ollongren gericht tegen Baudet, met ruggesteun van Rutte en de Jonge is inderdaad demonisering. Klaver moet helemaal zijn mond dicht houden met die RaRa-terrorist als campagneleider. GroenLinks heeft zelf allerlei rare banden met AFA-achtige clubjes.

D66 moet zeer voorzichtig zijn, die hebben bij Fortuyn een hoofdrol gespeeld in het scheppen van een klimaat waarin die man doodgeschoten kon worden. Je zou zeggen dat er iets van geleerd zou kunnen worden. In plaats daarvan is het nu een herhaling van zetten van D66-leden van hoog tot laag, van nationaal tot lokaal. Het is allemaal zo bedacht, zo vooropgezet. Daarom wordt er nu terecht gewaarschuwd voor een nieuw demoniseringsklimaat.

Je merkte in je vorige post op dat er geen demoniseringsklimaat tegen van Gogh was, daar denkt het Parool toch anders over:
https://www.parool.nl/ams(...)o-van-gogh~a4528656/

"De term demonisering zal de komende dagen, weken, maanden weer vallen en inderdaad: filmer, schrijver, columnist Theo van Gogh is in zijn carrière aan de lopende band gedemoniseerd, niet in de laatste plaats doordat extreme provocatie altijd zijn tweede natuur is geweest.

Zijn films, zijn boeken, zijn columns, losse uitspraken in de media - ze leidden onvermijdelijk tot woedende reacties, hooglopende conflicten, en soms juridische procedures."
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_177112361
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 13:16 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

lafheid...
stiekem discrimineren , maar de schijn van politieke correctheid willen hoog houden.
Als de FvD openlijk het principe 'vaneigenvolkeerst' promoot, plaatst het zichzelf daarmee in het extreemrechtse spectrum. Ook voor het eigen gemoed, geweten, durft men niet de schijn te laten vallen
Ik denk dat jij je er van moet weerhouden om te spreken voor anderen. Zeker gezien je eigen extreem-linkse tendensen. Je bent totaal niet geschikt en objectief genoeg in deze om dit soort teksten te bezigen.

quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 14:21 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Wilders is niet kapot.
En als hij links en rechts trapt, hele bevolkingsgroepen discrimineert, dan krijgt hij kritiek terug.
En inderdaad kan dat verbale harde meppen zijn..... van het soort die hij oproept bij zijn fans .
Haatzaaiers oogsten wat ze zaaien.
Verbaal harde meppen? Wilders loopt al jaren met zware beveiliging man. Baudet heeft nu ook al beveiligingspersoneel. Heel normaal in een democratie ja. :')

quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 14:23 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Pimwin = kritiek op rechtse lullo's onderdrukken door te wijzen naar de dood van Pim Fortuyn
Wat is de term Pimwin taalkundig toch ongelukkig. Beseft laagvoorhoofdig links wel dat ze daarmee van Hitler een God maken?
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_177112668
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 14:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
Demonisering... :')

Hele volksstammen wegzetten als domme 'zandnegers'/'rifapen'/'k*t-Marokannen', dat moet kennelijk kunnen, Zie in die zin weinig kritiek op dat soort uitspraken. Dat is geen demonisering, dat is vrijheid van meningsuiting, geloof ik.

Kritiek durven hebben op je trendy rechts-populistische partijtje? Dat is demonisering. Hoppa, zesendertig topics erover openen. Wat een onrecht.

Stelletje snowflakes. :')
Welke politicus zegt dat dan, behalve Rob oudkerk?
Whatever...
  Eindredactie Games zondag 11 februari 2018 @ 17:25:23 #193
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_177112722
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 17:23 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Welke politicus zegt dat dan, behalve Rob oudkerk?
Maakt dat uit?
"Mijn meningen zijn feiten. Die van anderen zijn onjuiste feiten."
- Thierry

Dus dan ben je toch uitgeluld?
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_177112960
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 17:05 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Over de interne kritiek bij FvD en daarom lachen of meer kritiek uiten is mij best hoor. Maar daar gaat het niet om wanneer mensen demonisering roepen. Al zijn er FvD-fanboys die bij iedere vorm van kritiek aanslaan ja. Baudet vragen om afstand te doen van uitspraken van Yernaz, die Yernaz deed voordat FvD een politieke partij was en die hij deed voordat hij op enige wijze betrokken was bij Baudet en FvD is meer dan sneu.

Het belangrijkste is dat Baudet zegt geen beleid te maken op wat hij als de vermeende verschillen tussen mensen en volkeren ziet. Daarmee respecteert hij onze grondwet en daarmee zou de kous af moeten zijn.
Beetje vreemde claim want dat zijn nou precies zaken waar in deze reeks en die over de vertrekkende leden 'demonisering' om werd geroepen.

quote:
De uitspraken van Ollongren gericht tegen Baudet, met ruggesteun van Rutte en de Jonge is inderdaad demonisering. Klaver moet helemaal zijn mond dicht houden met die RaRa-terrorist als campagneleider. GroenLinks heeft zelf allerlei rare banden met AFA-achtige clubjes.
Ik vind 'lijkt geobsedeerd te zijn door het praten over rassen in het politieke debat' niet zo'n bijzondere uitspraak hoor. Kun je feitelijk ook over een Sylvana Simons zeggen in mijn ogen. Ook

quote:
D66 moet zeer voorzichtig zijn, die hebben bij Fortuyn een hoofdrol gespeeld in het scheppen van een klimaat waarin die man doodgeschoten kon worden. Je zou zeggen dat er iets van geleerd zou kunnen worden. In plaats daarvan is het nu een herhaling van zetten van D66-leden van hoog tot laag, van nationaal tot lokaal. Het is allemaal zo bedacht, zo vooropgezet. Daarom wordt er nu terecht gewaarschuwd voor een nieuw demoniseringsklimaat.
Nou ja, Baudet gaat op veel vlakken ook verder dan Fortuy door vooral niet even fatsoenlijk stelling te nemen. Het is een beetje als Trump die over zo'n neo-nazidemonstratie roept dat er 'aan beide kanten goeie mensen liepen' en dan een paar dagen later met een plichtmatig semi-excuus komt om er een uur later via Twitter weer overheen te denderen. Ergens hierboven kwam een statement waarin stond dat men afstand neemt van dat soort uitspraken. Wie kaatst kan wat mij betreft ook de bal verwachten. Alleen kan je wat mij betreft Thierry beter uitlachen dan serieus nemen. Het is het type dat gekenmerkt wordt door veel woorden en nul inhoud.

quote:
Je merkte in je vorige post op dat er geen demoniseringsklimaat tegen van Gogh was, daar denkt het Parool toch anders over:
https://www.parool.nl/ams(...)o-van-gogh~a4528656/

"De term demonisering zal de komende dagen, weken, maanden weer vallen en inderdaad: filmer, schrijver, columnist Theo van Gogh is in zijn carrière aan de lopende band gedemoniseerd, niet in de laatste plaats doordat extreme provocatie altijd zijn tweede natuur is geweest.

Zijn films, zijn boeken, zijn columns, losse uitspraken in de media - ze leidden onvermijdelijk tot woedende reacties, hooglopende conflicten, en soms juridische procedures."
Dat merkte ik helemaal niet op. Ik gaf aan dat de dader in dit geval niet gemotiveerd werd door een geschapen klimaat op basis van demoniserende uitspraken.
Theo van Gogh was natuurlijk ook iemand die echt alles en iedereen provoceerde. Voor dit soort uitspraken moest hij voor de rechter verschijnen:
quote:
‘Wat ruikt 't hier naar Caramel?’ vervolgde Van Gogh: ‘Vandaag verbranden ze alleen de suikerzieke joden.’
Dat antisemitisme zal zijn moordenaar echt niet afgekeurd hebben hoor.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 11 februari 2018 @ 18:19:52 #195
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_177113808
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 13:11 schreef Fascination het volgende:
Ik snap niet dat Baudet niet gewoon zegt: ja wij behandelen bevolkingsgroepen anders van elkaar, maar wij vinden dat daar gerechtvaardigde belangen aan ten grondslag liggen. Dat is wat veel Nederlanders vinden en wat ze volgens hun partijprogramma en uitspraken nastreven, dus waarom zo krampachtig liegen terwijl je daar niets mee wint.
De reden dat Baudet dit niet zegt is evident: het slaat helemaal nergens op wat jij hier voorstelt. De FVD wil, blijkens hun programma, bepaalde groepen helemaal niet anders behandelen. Het enige wat telt is het individu, tot welke 'groep' je behoort heeft er niks mee te maken.
Ten percent faster with a sturdier frame
  zondag 11 februari 2018 @ 18:22:17 #196
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_177113849
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 14:51 schreef Aanstootgevend het volgende:

[..]

Wil Baudet dat dan ? Hij leek toch echt het idee dat het "wetenschappelijk bewezen" is dat IQ net iets is als huidskleur te willen verdedigen.
Wie wat waar? Bron?
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_177113882
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 14:23 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Pimwin = kritiek op rechtse lullo's onderdrukken door te wijzen naar de dood van Pim Fortuyn
Het is een drogreden om ranzig linkse demonisering af te doen als 'kritiek'.
pi_177113957
quote:
4s.gif Op zondag 11 februari 2018 17:25 schreef Oscar. het volgende:

[..]

Maakt dat uit?
"Mijn meningen zijn feiten. Die van anderen zijn onjuiste feiten."
- Thierry

Dus dan ben je toch uitgeluld?
Ik houd niet alles bij wat baudet zegt. Maar als dat waar is is dat natuurlijk onzin.

Voor de goede orde. Ik.ben het niet met baudet eens en stem ook niet op FvD. Ik vind alleen die opzichtige karaktermoord die al vanaf het lavendelzakje aan de gang is ontzettend naar en triest.

Het zou weer eens over de inhoud mogen gaan. De Ad hominem is al erg lang gewoon een drogreden.
Whatever...
pi_177113973
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 18:22 schreef TC03 het volgende:

[..]

Wie wat waar? Bron?
In het interview waar hij zo over aangevallen wordt leek Ramautarsing te suggereren dat er een directe link is tussen huidpigmentatie en IQ. Hem werd in dat interview zelfs expliciet gevraagd of hij dat echt bedoelde omdat het wel erg racistisch leek, waarna hij beaamde dat hij dat echt bedoelde maar dat het geen racisme maar simpelweg een feit dat wetenschappelijk bewezen is betreft.

In het debat waar dit draadje om gaat wezen de mensen die hem aanvallen er op dat de "wetenschappelijk bewezen" claim complete onzin is. Baudet wil daar echter niet in meegaan.
Maar dat is mijn aanstootgevende mening.
pi_177114007
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 18:28 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Ik houd niet alles bij wat baudet zegt. Maar als dat waar is is dat natuurlijk onzin.

Voor de goede orde. Ik.ben het niet met baudet eens en stem ook niet op FvD. Ik vind alleen die opzichtige karaktermoord die al vanaf het lavendelzakje aan de gang is ontzettend naar en triest.

Het zou weer eens over de inhoud mogen gaan. De Ad hominem is al erg lang gewoon een drogreden.
Misschien zou hij dan zelf zijn werk in de kamer eens serieus moeten gaan nemen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 11 februari 2018 @ 18:35:42 #201
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_177114126
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 18:23 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Het is een drogreden om ranzig linkse demonisering af te doen als 'kritiek'.
Het is een fascistisch trucje om kritiek af te doen als 'opruiing en demonisering'.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_177114273
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 18:30 schreef Monolith het volgende:

[..]

Misschien zou hij dan zelf zijn werk in de kamer eens serieus moeten gaan nemen.
Zeker. Maar hoe slecht is dat werk dan?

Hoe vaak is baudet afwezig? Ik las ergens dat hij van de eerste 83 dagen er 9 niet was. Lang niet slecht.

Als het aankomt op amendementen en het woord voeren in debatteren is het wat minder. Hij is van de partijleiders wel weer een van degenen die het vaakst het woord voert. Je kunt je afvragen wat nu de juiste maat is om te meten wat jij hierboven roept.

Ik ben wel benieuwd waaruit jij concludeert.dat baudet zijn werk als volksvertegenwoordiger niet serieus neemt?
Whatever...
pi_177114296
quote:
7s.gif Op zondag 11 februari 2018 18:35 schreef Ringo het volgende:

[..]

Het is een fascistisch trucje om kritiek af te doen als 'opruiing en demonisering'.
Kritiek moet op de inhoud zijn. Ze spelen alles op de man.

Kolere. Ik was ooit links. Maar begin steeds.meer een hekel te krijgen aan het stelletje valse wijven op links.
Whatever...
  zondag 11 februari 2018 @ 18:47:57 #204
168739 Red_85
'echt wel'
pi_177114417
quote:
Arrogander peggold: 'bel maar ome theo'

Nee peggold, bel jij je suikeroompje maar met je appartement. En je zaadreet.

Wat een kneus.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_177114449
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 18:41 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Zeker. Maar hoe slecht is dat werk dan?

Hoe vaak is baudet afwezig? Ik las ergens dat hij van de eerste 83 dagen er 9 niet was. Lang niet slecht.

Als het aankomt op amendementen en het woord voeren in debatteren is het wat minder. Hij is van de partijleiders wel weer een van degenen die het vaakst het woord voert. Je kunt je afvragen wat nu de juiste maat is om te meten wat jij hierboven roept.

Ik ben wel benieuwd waaruit jij concludeert.dat baudet zijn werk als volksvertegenwoordiger niet serieus neemt?
Dit soort berichtgeving:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ijen-in-tweede-kamer
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_177114471
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 18:41 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Zeker. Maar hoe slecht is dat werk dan?

Hoe vaak is baudet afwezig? Ik las ergens dat hij van de eerste 83 dagen er 9 niet was. Lang niet slecht.

Als het aankomt op amendementen en het woord voeren in debatteren is het wat minder. Hij is van de partijleiders wel weer een van degenen die het vaakst het woord voert. Je kunt je afvragen wat nu de juiste maat is om te meten wat jij hierboven roept.

Ik ben wel benieuwd waaruit jij concludeert.dat baudet zijn werk als volksvertegenwoordiger niet serieus neemt?
Alleen de manier waarop hij zichzelf profileert al zorgt er voor dat hij steeds minder serieus genomen wordt.

Logisch ook, als jij een collega hebt die constant af zit te geven op je werk en alleen maar klaagt en zeikt neem je hem op den duur ook niet zo serieus meer.
pi_177114571
quote:
Maar hij was dus wel bovengemiddeld
vaak aanwezig.

Waarom moet een kleine nieuwe partij overal in debatten spreektijd aanvragen?

Als iemand op 5 topics wel echt iets uit het vuur sleept is dat misschien.wel beter dan over 30 onderwerpen meebabbelen maar niets inbrengen.

Waarmee ik niet zeg dat baudet het heel goed doet.
Whatever...
pi_177114594
quote:
7s.gif Op zondag 11 februari 2018 18:50 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Alleen de manier waarop hij zichzelf profileert al zorgt er voor dat hij steeds minder serieus genomen wordt.

Logisch ook, als jij een collega hebt die constant af zit te geven op je werk en alleen maar klaagt en zeikt neem je hem op den duur ook niet zo serieus meer.
Sorry. Wat? Ik zie dit niet als valide argument. Hij is vannde tegenpartij uiteraard. Dat is zijn ding.
Whatever...
pi_177114739
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 18:54 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Maar hij was dus wel bovengemiddeld
vaak aanwezig.

Waarom moet een kleine nieuwe partij overal in debatten spreektijd aanvragen?

Als iemand op 5 topics wel echt iets uit het vuur sleept is dat misschien.wel beter dan over 30 onderwerpen meebabbelen maar niets inbrengen.

Waarmee ik niet zeg dat baudet het heel goed doet.
In mijn ogen zie je dat hij vooral heel druk is met media-aandacht genereren en dat dit ook terug te zien is aan de 'productiviteit'. De tweede kamer kan haar invloed doen gelden door vragen, amendementen en moties en daar laten ze het wel redelijk afweten.

Kwaliteit boven kwantiteit is het verweer, maar om dit nou kwalitatief hoogwaardig te noemen:
https://www.tweedekamer.n(...)%20Schaarsbergen.pdf
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_177114894
quote:
7s.gif Op zondag 11 februari 2018 18:35 schreef Ringo het volgende:

[..]

Het is een fascistisch trucje om kritiek af te doen als 'opruiing en demonisering'.
Je politieke tegenstander alsmaar in de nazi/racisten hoek proberen te framen heeft niets met kritiek te maken.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-02-2018 19:08:34 ]
pi_177114986
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 18:55 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Sorry. Wat? Ik zie dit niet als valide argument. Hij is vannde tegenpartij uiteraard. Dat is zijn ding.
Tja, in dit politieke landschap ga je weinig bereiken als je overal maar recalcitrant tegenaan schopt. Dat mag natuurlijk, maar dan moet je niet verbaasd zijn en klagen dat mensen je niet serieus nemen omdat je je zelf in een Wilders-positie hebt gemanouvreerd.
pi_177115040
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 19:08 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Je politieke tegenstander alsmaar in de nazi/racisten hoek proberen te framen heeft niets met kritiek te maken.
Je bent de extremen aan het uitvergroten om het maar niet over de inhoud te hebben. Er zijn inderdaad columns geschreven waarin vergelijkingen worden gelegd en de ontmoetingen van Baudet op de korrel worden genomen. Dat is wat jou betreft dus demoniseren. Dus met andere woorden: we mogen niet meer kritisch naar een politicus kijken want dat is dan demoniseren.

Hou toch op.
  zondag 11 februari 2018 @ 19:23:05 #213
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_177115251
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 19:14 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Je bent de extremen aan het uitvergroten om het maar niet over de inhoud te hebben. Er zijn inderdaad columns geschreven waarin vergelijkingen worden gelegd en de ontmoetingen van Baudet op de korrel worden genomen. Dat is wat jou betreft dus demoniseren. Dus met andere woorden: we mogen niet meer kritisch naar een politicus kijken want dat is dan demoniseren.

Hou toch op.
Als een Jesse Klaver keihard op tv zegt, dat Jantje iets gezegd heeft, terwijl het Jantje helemaal niet is geweest, dan wordt er een smerig spelletje gespeeld.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_177115304
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 19:23 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Als een Jesse Klaver keihard op tv zegt, dat Jantje iets gezegd heeft, terwijl het Jantje helemaal niet is geweest, dan wordt er een smerig spelletje gespeeld.
Tenzij Jantje heeft gezegd dat hij het eens is met de uitspraak van Pietje die wordt aangevallen natuurlijk.
Maar dat is mijn aanstootgevende mening.
  zondag 11 februari 2018 @ 19:27:20 #215
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_177115357
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 19:25 schreef Aanstootgevend het volgende:

[..]

Tenzij Jantje heeft gezegd dat hij het eens is met de uitspraak van Pietje die wordt aangevallen natuurlijk.
Graag een bron.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_177116111
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 19:23 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Als een Jesse Klaver keihard op tv zegt, dat Jantje iets gezegd heeft, terwijl het Jantje helemaal niet is geweest, dan wordt er een smerig spelletje gespeeld.
Iets concreter en specifieker; welke woorden zijn er in de mond van Baudet gelegd?
  zondag 11 februari 2018 @ 20:10:00 #217
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_177116435
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 19:54 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Iets concreter en specifieker; welke woorden zijn er in de mond van Baudet gelegd?
Serieus? Hij is niet degene geweest die iets gezegd heeft.
Voorts: google.nl
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_177116529
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 20:10 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Serieus? Hij is niet degene geweest die iets gezegd heeft.
Voorts: google.nl
Je zegt net dat er een smerig spelletje wordt gespeeld en er woorden in z'n mond worden gelegd.
  zondag 11 februari 2018 @ 20:18:41 #219
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_177116599
quote:
7s.gif Op zondag 11 februari 2018 20:14 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Je zegt net dat er een smerig spelletje wordt gespeeld en er woorden in z'n mond worden gelegd.
Baudet over de 'racistische' uitspraak mbt IQ
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_177116781
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 19:23 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Als een Jesse Klaver keihard op tv zegt, dat Jantje iets gezegd heeft, terwijl het Jantje helemaal niet is geweest, dan wordt er een smerig spelletje gespeeld.
Maar wat zei Jesse Klaver dan letterlijk wat Jantje Baudet gezegd zou hebben. ?
En waarom zou wat Klaver zei een smerig spelletje zijn
  zondag 11 februari 2018 @ 20:37:30 #221
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_177117040
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 20:26 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Maar wat zei Jesse Klaver dan letterlijk wat Jantje Baudet gezegd zou hebben. ?
En waarom zou wat Klaver zei een smerig spelletje zijn
Lees bovenstaande link en kijk eerst het filmpje.

Het is helemaal niet eng op de Frontpage. Je kunt er gewoon naar toe.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_177117192
quote:
Baudet wordt alleen gevraagd wat zijn mening is m.b.t. de uitspraken van Yernaz. Dat is iets anders dan hem woorden in de mond leggen.
  zondag 11 februari 2018 @ 20:51:28 #223
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_177117384
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 20:43 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Baudet wordt alleen gevraagd wat zijn mening is m.b.t. de uitspraken van Yernaz. Dat is iets anders dan hem woorden in de mond leggen.
Hele diepe zucht.

Klaver zegt dat Baudet het gezegd heeft.

Succes verder, ben hier helemaal klaar mee.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_177117473
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 20:51 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Hele diepe zucht.

Klaver zegt dat Baudet het gezegd heeft.
Dat heb ik Klaver niet horen zeggen tot nu toe. Heb je een link?
pi_177117507
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 20:51 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Hele diepe zucht.

Klaver zegt dat Baudet het gezegd heeft.
Bron ?
  zondag 11 februari 2018 @ 20:59:34 #226
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_177117535
Kijk boven je voor een link
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_177117570
Daar staat verder niets over in dat Klaver gezegd zou hebben dat Baudet gezegd zou hebben dat...

Klaver heeft nooit gezegd dat Baudet dit gezegd zou hebben, hij heeft Baudet alleen wel gevraagd om afstand te nemen van de uitspraken van Yernaz.
pi_177117619
Goede discussie wel dit.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_177117644
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 20:37 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Lees bovenstaande link en kijk eerst het filmpje.

Het is helemaal niet eng op de Frontpage. Je kunt er gewoon naar toe.
Je stuurt me van het kastje naar de muur.
Je weet helemaal niet wat Jesse Klaver letterlijk zei.
Dus kun je hem ook niks verwijten... Over demoniseren gesproken.
pi_177117656
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 20:59 schreef thedeedster het volgende:
Kijk boven je voor een link
Baudet heeft toch daadwerkelijk gezegd dat Ramautarsing gelijk heeft en eea wetenschappelijk bewezen is ?
  zondag 11 februari 2018 @ 21:19:56 #231
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_177117917
Baudet over de 'racistische' uitspraak mbt IQ
0.44
“Nu hebben we een collega, die zulke uitspraken doet.”
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  zondag 11 februari 2018 @ 21:26:05 #232
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_177118042
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 21:06 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Baudet heeft toch daadwerkelijk gezegd dat Ramautarsing gelijk heeft en eea wetenschappelijk bewezen is ?
Oh, vertel?
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_177118192
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 20:43 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Baudet wordt alleen gevraagd wat zijn mening is m.b.t. de uitspraken van Yernaz.
quote:
7s.gif Op zondag 11 februari 2018 21:02 schreef Xa1pt het volgende:

hij heeft Baudet alleen wel gevraagd om afstand te nemen van de uitspraken van Yernaz.
Wat is het nou?
Zn mening geven over óf afstand nemen tegenover de totaal uit context getrokken en verdraaide uitspraken van Yernaz. Zijn wel twee verschillende dingen he?
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_177118200
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 18:47 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Arrogander peggold: 'bel maar ome theo'

Nee peggold, bel jij je suikeroompje maar met je appartement. En je zaadreet.

Wat een kneus.
Wie is peggold en waarom ben jij ontevreden over de kwaliteit van zijn reet?

'85 was trouwens een slecht jaar.
  zondag 11 februari 2018 @ 21:37:46 #235
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_177118254
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 18:28 schreef Aanstootgevend het volgende:

[..]

In het interview waar hij zo over aangevallen wordt leek Ramautarsing te suggereren dat er een directe link is tussen huidpigmentatie en IQ. Hem werd in dat interview zelfs expliciet gevraagd of hij dat echt bedoelde omdat het wel erg racistisch leek, waarna hij beaamde dat hij dat echt bedoelde maar dat het geen racisme maar simpelweg een feit dat wetenschappelijk bewezen is betreft.

In het debat waar dit draadje om gaat wezen de mensen die hem aanvallen er op dat de "wetenschappelijk bewezen" claim complete onzin is. Baudet wil daar echter niet in meegaan.
Dat is onzin. Dat idee verdedigt hij helemaal niet. Hij onthoudt zich bewust van het trekken van conclusies omdat hij geen wetenschapper is.
Ten percent faster with a sturdier frame
  zondag 11 februari 2018 @ 21:38:11 #236
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_177118263
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 21:06 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Baudet heeft toch daadwerkelijk gezegd dat Ramautarsing gelijk heeft en eea wetenschappelijk bewezen is ?
Nee.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_177118290
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 21:37 schreef TC03 het volgende:

[..]

Dat is onzin. Dat idee verdedigt hij helemaal niet. Hij onthoudt zich bewust van het trekken van conclusies omdat hij geen wetenschapper is.
Wel raar dat hij wel conclusies trekt over het klimaat dan. Lijkt bijna wel of hij alleen selectief shopt in de wetenschap.. :o
  zondag 11 februari 2018 @ 21:40:37 #238
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_177118300
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 21:39 schreef bamibij het volgende:

[..]

Wel raar dat hij wel conclusies trekt over het klimaat dan. Lijkt bijna wel of hij alleen selectief shopt in de wetenschap.. :o
Mogelijk, maar maakt dat je een racist?
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_177118324
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 21:40 schreef TC03 het volgende:

[..]

Mogelijk, maar maakt dat je een racist?
Neu, wel een behoorlijke hypocriet.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_177118352
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 21:40 schreef TC03 het volgende:

[..]

Mogelijk, maar maakt dat je een racist?
Dat zeg ik niet, maar wel hypocriet, denk ik. Al doet elke politicus het tot op zekere hoogte, maar zo extreem als Baudet, niet.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')