abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zondag 11 februari 2018 @ 19:00:43 #126
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_177114716
Verhuizen is vreselijk, gedoe, gesleep, klussen
Gaat me niet om het elders gaan wonen, das prima, maar het verhuizen op zich,
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_177114765
mijn buurvrouw heeft van de week dr huis verkocht...fucking 341K gaat mn WOZ ....
pi_177114998
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 18:59 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Meehelpen met een verhuizing telt ook niet!
Was anders flnk pittig.
We have far more in common than that which devides us..
pi_177115061
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 19:00 schreef Pietverdriet het volgende:
Verhuizen is vreselijk, gedoe, gesleep, klussen
Gaat me niet om het elders gaan wonen, das prima, maar het verhuizen op zich,
Verschrikkelijk het verhuizen! Ik ben de laatste x in dezelfde straat gaan wonen maar dan nog!
Alleen in 2004 moesten we binnen 2 weken na de overdracht verhuizen ivm opzeggen van de huur en geplande wintersport vakantie. Toen riep ik doe ik niet weer.. je raad het al in 2016 weer binnen 2 weken ivm de aankomende partij van ons huis.
Ik raad het niemand aan binnen 2 weken na overdracht verhuizen :o
pi_177115137
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 18:50 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit 20 jaar ergens gewoond. Geloof dat 10 jaar wel het maximum is.
Maar ja, ik vind verhuizen dus ook leuk.
Snap dat gejank ook nooit als er weer eens ergens een wijk/dorp/straat/huis ontruimd moet worden. Alsof het onmenselijk is van mensen te verlangen dat ze verhuizen.
vind ik wel onmenselijk. Het is iemand z'n thuis en verhuizen moet je zelf beslissen en niet iemand die het van jou eist.
Als nu iemand hier zou komen dat ik moet verhuizen nou dan klaag ik echt wel. Ik ben niet van plan te verhuizen tot de kinderen het huis uit gaan. Ze zijn nu bijna 4 en 5 jaar dus nou zeker 15-20 jaar dat ik niet wil verkassen
  zondag 11 februari 2018 @ 19:22:39 #131
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_177115242
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 19:18 schreef Goitske het volgende:

[..]

vind ik wel onmenselijk. Het is iemand z'n thuis en verhuizen moet je zelf beslissen en niet iemand die het van jou eist.
Als nu iemand hier zou komen dat ik moet verhuizen nou dan klaag ik echt wel. Ik ben niet van plan te verhuizen tot de kinderen het huis uit gaan. Ze zijn nu bijna 4 en 5 jaar dus nou zeker 15-20 jaar dat ik niet wil verkassen
Het is nooit zo van "wegwezen, je moet eruit", je krijgt prima vervangende woonruimte en compensatie en als je wilt ook vast een verhuiswagen. Bij onmenselijk denk ik aan heel andere dingen. Je kind afstaan aan de wetenschap of zo. Wat doe je liever?
pi_177115521
Ik woon hier geweldig. Ruimte genoeg. Overal dichtbij. Net klaar met alles verbouwen. Dus alles onze smaak. En toch..... wil ik best verhuizen. O+
Weer alles opbouwen en verbouwen. Maar dan wel naar nog groter met land/garage. Of als veel ouder naar klein appartement.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_177115527
Het gaat niet alleen om de muren, mijn ouders moesten ooit hun huis verlaten voor herontwikkeling en dat was echt zwaar. Hele sociale netwerken en structuren vielen uit elkaar en al die mensen kwamen in andere delen van het dorp te wonen. Nog afgezien van het financiele verlies was dat ronduit kut voor ze.

Voor mijn ouders is het iig nooit meer hetzelfde geworden en dat had ik ze heel anders gegund in ieder geval.

Hier is ook het volgende stukje weer klaar en dit zorgde er iig voor dat heel veel zooi van de gang nu achter een deur gepropt kan worden *O* Uitzoeken komt dan later wel weer *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_177115587
Ik ben dus samen gaan wonen in een minderdanoptimaalhuis. Het was wat dat betreft kiezen uit 2 suboptimale opties. Ruimte won, ook ivm onze hobbies. Ik huil nog wel geregeld om de factor locatie :')

Niet echt, maar ik wil wel echt graag weer meer richting centrum. Maar goed voorlopig geen optie...

I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_177115592
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 19:22 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Het is nooit zo van "wegwezen, je moet eruit", je krijgt prima vervangende woonruimte en compensatie en als je wilt ook vast een verhuiswagen. Bij onmenselijk denk ik aan heel andere dingen. Je kind afstaan aan de wetenschap of zo. Wat doe je liever?
Er zijn hier een paar projecten bezig waar oudbouw afgebroken is (was ook hard nodig) en waar nu nieuwbouw is/komt. Maar die mensen die er oorspronkelijk woonden (het was een volksbuurt) zitten nu over heel Arnhem. Alles wat ze aan hun oude huizen hadden gedaan, maar ook alles aan sociale contactempn (ik bedoel niet op visite gaan maar over de heg een kletspraatje) is weg, en je krijgt compensatie maar dat is echt idioot weinig. En zeker geen verhuiswagen.
Mijn zus haar huis werd opgeknapt (oa nieuwe keuken, badkamer, wc en kozijnen, geen dubbel glas). Ze moest 12 weken het huis uit, kreeg een vervangend minihuisje en een eigen container. En 1000 euro compensatie. Daarvan moest overal nieuw vloerbedekking, raambedekking, schilderwerk betaald worden. Je schiet er zelf behoorlijk bij in.
We have far more in common than that which devides us..
pi_177115639
En morgen mag ik weer verhuizen. Maar das voor mn werk :P
Lokatie gaat dicht :’)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_177115922
Ik vind verhuizen zelf wel tof. Ik hou van regelen en opnieuw inrichten, maar niet teveel klussen. Ik zit op het moment alleen een beetje in een tweestrijd van wel weg willen uit zuid, maar tegelijkertijd ben ik hier eigenlijk hartstikke gelukkig en zit ik in de buurt van alles.
pi_177116029
Ik verhuis nooit meer. Ik verhuis alleen als ik een maand op vakantie kan en in die periode iemand alles voor me inpakt en uitpakt en schoonmaakt.
Spoilers!
pi_177116095
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 19:22 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Het is nooit zo van "wegwezen, je moet eruit", je krijgt prima vervangende woonruimte en compensatie en als je wilt ook vast een verhuiswagen. Bij onmenselijk denk ik aan heel andere dingen. Je kind afstaan aan de wetenschap of zo. Wat doe je liever?
dan kom ik ergens te wonen waarvoor ik zelf niet gekozen heb. Ik heb bewust voor deze buurt gekozen, voor dit huis (was enige huis in deze buurt die mijn interesse heeft en had)
Dicht bij de school van mijn kinderen, fietsafstand naar mijn werk en snel bij de snelweg voor het werk van mijn man.
Je hebt dus kans als ik gedwongen zou verhuizen mijn kinderen naar een andere school moeten, andere BSO, ik qua fietsafstand voor mijn werk ongunstig zit en wij willen lang niet overal wonen in Apeldoorn
Dus ik zou mij volledig verzetten bij gedwongen verhuizing
pi_177116150
Ik ben ook goed in organiseren enzo. Maar mijn verhuizing was zo chaotisch, dat ben ik niet zo maar vergeten. Onze spullen moesten naar 4 lokaties en een paar dagen van te voren kwam er nog een lokatie bij.
En aan het eind van het liedje ging ik er helemaal niet op vooruit maar woonde ik in een stacaravan.
Spoilers!
pi_177116155
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 19:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik verhuis nooit meer. Ik verhuis alleen als ik een maand op vakantie kan en in die periode iemand alles voor me inpakt en uitpakt en schoonmaakt.
Inpakken mag, uitpakken wil ik zelf doen. Schoonmaken mag een ander ook doen. Na de verbouwing heb ik een schoonmaakbedrijf laten komen, 2 dames hebben in 3 uur voor 70 euro het hele huis schoongemaakt. Ik ben nog blij dat ik dat toen gedaan heb. Op de totale kosten was het niets maar oh wat een heerlijkheid toen ze klaar waren.
We have far more in common than that which devides us..
pi_177116201
Serieus, bij mijn volgende verhuizing sleep ik alleen mijn doos van pandora en mijn financiele map zelf van locatie oud naar locatie nieuw. Ik verhuis niet meer voor ik alles kan laten doen :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_177116222
Een van die lokaties was een opslagbox en die zijn we aan het leeghalen. Ik heb nu 8 dozen met zakelijke administratie in de woonkamer staan. Ik hoop met minder dan één doos over te blijven. Mooi klusje voor tijdens de Spelen.

We hebben die dozen vandaag opgehaald na de kittenkraamvisite bij Vriendin O+
Spoilers!
pi_177116289
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 20:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Een van die lokaties was een opslagbox en die zijn we aan het leeghalen. Ik heb nu 8 dozen met zakelijke administratie in de woonkamer staan. Ik hoop met minder dan één doos over te blijven. Mooi klusje voor tijdens de Spelen.

We hebben die dozen vandaag opgehaald na de kittenkraamvisite bij Vriendin O+
weggooien moet je doen voooooor je gaat verhuizen ;)
  zondag 11 februari 2018 @ 20:06:45 #145
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_177116356
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 19:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
Serieus, bij mijn volgende verhuizing sleep ik alleen mijn doos van pandora en mijn financiele map zelf van locatie oud naar locatie nieuw. Ik verhuis niet meer voor ik alles kan laten doen :D
Doos van wattus?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zondag 11 februari 2018 @ 20:08:46 #146
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_177116405
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 19:35 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Er zijn hier een paar projecten bezig waar oudbouw afgebroken is (was ook hard nodig) en waar nu nieuwbouw is/komt. Maar die mensen die er oorspronkelijk woonden (het was een volksbuurt) zitten nu over heel Arnhem. Alles wat ze aan hun oude huizen hadden gedaan, maar ook alles aan sociale contactempn (ik bedoel niet op visite gaan maar over de heg een kletspraatje) is weg, en je krijgt compensatie maar dat is echt idioot weinig. En zeker geen verhuiswagen.
Mijn zus haar huis werd opgeknapt (oa nieuwe keuken, badkamer, wc en kozijnen, geen dubbel glas). Ze moest 12 weken het huis uit, kreeg een vervangend minihuisje en een eigen container. En 1000 euro compensatie. Daarvan moest overal nieuw vloerbedekking, raambedekking, schilderwerk betaald worden. Je schiet er zelf behoorlijk bij in.
Ik neem aan dat dat huurhuizen waren. Dat vind ik nog weer een verschil. Huur opzeggen vind ik al helemaal geen onmenselijke daad.
pi_177116427
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 20:03 schreef liedetector het volgende:

[..]

weggooien moet je doen voooooor je gaat verhuizen ;)
Die dozen stonden al 5 jaar ofzo in de opslagbox ;)
Spoilers!
pi_177116459
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 20:09 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Die dozen stonden al 5 jaar ofzo in de opslagbox ;)
die huur opzeggen en dan tv programmas kijken om te zien wat het opbrengt geen optie?
pi_177116566
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 20:11 schreef liedetector het volgende:

[..]

die huur opzeggen en dan tv programmas kijken om te zien wat het opbrengt geen optie?
Lol.

Ivm muizen enzo hier hebben we alles van emotionele waarde en/of van papier in de box gezet. En wat meubels, vooral kantoorkasten. We moeten maar eens bedenken wat we daar allemaal mee gaan doen, die box is flink in prijs omhoog gegaan.
Spoilers!
pi_177116644
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 20:08 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Ik neem aan dat dat huurhuizen waren. Dat vind ik nog weer een verschil. Huur opzeggen vind ik al helemaal geen onmenselijke daad.
Het kan ook positief uitpakken. De tuinderijen van mijn opa en oom zijn meerdere malen onteigend. Daar zijn ze telkens enorm goed uitgekomen.

En in Dordrecht hebben ze de criminele wijken platgegooid en alle inwoners gespreid over de stad en nog daar buiten. Het was de eerste keer dat zoiets op grote schaal voorkwam en binnen de criminologie en stedenplanning wordt er nog gesproken over het grote succes van die actie. De criminaliteitscijfers gingen met grote sprongen omlaag.
Spoilers!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')