abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_177092349
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 20:29 schreef machtpen het volgende:
Over een paar jaar moeten al die huizen nageisoleerd worden wat ook weer een vermogen gaat kosten.
Mijn moeder appte laatst in paniek dat hun nieuwe huis misschien geen gasleiding meer krijgt. Ik snap niet dat dat gasrecht al niet 5 jaar geleden was afgeschaft want zelfs nieuwbouwwoningen moeten over enkele jaren voor heel veel geld worden omgebouwd.
pi_177092845
Almere wordt binnenkort ook onbetaalbaar?
Op vrijdag 5 januari 2018 08:29 schreef xminator het volgende:
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple.
pi_177093055
Goede tijd als je een huis moet verkopen.
Huidige trend atmosf. CO2 Mauna Loa: 406 ppm ,10 jaar geleden: 383 ppm , 25 jaar geleden: 355 ppm
pi_177093223
quote:
5s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 21:14 schreef alilami het volgende:
Almere wordt binnenkort ook onbetaalbaar?
Als de koopkracht gewoon evenredig meestijgt is er toch niets aan de hand? In 1900 kon je wellicht voor een cent een zak snoep kopen, maar was je inkomen op de schaal van nu ook 3 keer niks. Het zal allemaal wel wat meevallen, tenzij Prins Bernhard Jr. en oud voetballers daar ook pandjes gaan kopen en splitsen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 21:21 schreef barthol het volgende:
Goede tijd als je een huis moet verkopen.
zo hoort het ook

[ Bericht 15% gewijzigd door Beathoven op 10-02-2018 21:43:51 ]
pi_177093526
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 19:59 schreef bamibij het volgende:

[..]

Een koppel en dan allebei 32-40 uur werken, dan moet 1500 lukken. Wel lekker risicovolle tophypotheek.
Met een rente van drie keer niks. Als die gaat stijgen wordt het druk onder de brug.
pi_177093877
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 21:27 schreef Beathoven het volgende:

[..]

zo hoort het ook
De trend kwam ons (als erven) wel goed uit, we moesten het oude ouderlijke huis verkopen, en wilden niet dat dat heel lang zou duren. Het was zo goed als verkocht nog voordat het op funda kwam. Voorlopig koopcontract is al getekend.
Huidige trend atmosf. CO2 Mauna Loa: 406 ppm ,10 jaar geleden: 383 ppm , 25 jaar geleden: 355 ppm
pi_177094387
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 19:07 schreef Aanstootgevendenaam het volgende:
Het begint ook wel bizarre vormen aan te nemen. 275 tot 300k voor een rijtjeshuis (niet eens in omgeving randstad), vrijstaand pas vanaf 400k. Ik ken weinig mensen die een hypotheekmaandlast van 1500/2000 euro kunnen dragen.
Dat zijn er heel veel. Door de zeer lage rente kun je al snel een half miljoen of meer lenen. Eerst had je dan veel hogere maandlasten, en dat was enkel de rentebetaling!
Rijke oudere heteroseksuele blanke mannen zijn de nieuwe Joden.
pi_177094406
De motor van onze economie: prijsstijging van huizen.
pi_177094435
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 19:30 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Inderdaad bizar. De Randstad wordt onbetaalbaar.
Dat is per definitie niet waar. De huizenprijzen komen altijd op het niveau dat mensen ze nog betalen kunnen. Dat de Randstad voor jou onbetaalbaar wordt zegt niks. De prijzen stijgen juist zo sterk omdat mensen het betalen kunnen!
pi_177094441
quote:
9s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 22:09 schreef Ryan3 het volgende:
De motor van onze economie: prijsstijging van huizen.
Het levert niks op.
pi_177094476
quote:
6s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 20:18 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Gelukkig zijn mensen in dit land bezig met belangrijkere zaken, zoals immigratie
Zie je het verband echt niet?
Leven is het verliezen van illusies. - LK | In Antwerpen in de categorie 0-9 jaar is 75% van allochtone origine.
pi_177094487
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 22:11 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het levert niks op.
Genoeg als je er op tijd uitspringt en terwijl het duurt ook voor heel veel andere mensen.

Maar ja, hoe moeten we dat beoordelen h, dat is wat anders. In principe kun je heel uitgekookt zorgen voor prijsstijgingen.
Verder hebben veel mensen het nog steeds niet in de gaten dus h, denk ik. Van Engelen wel, verwacht wel weer een stukje eerdaags van hem in de Groene Amsterdammer. (Collega van me, van huis uit ICT'er wil ook al in de bouw gaan, als tegelzetter... nou dan loopt het wel hard tegenwoordig)
pi_177094530
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 19:07 schreef Aanstootgevendenaam het volgende:
Het begint ook wel bizarre vormen aan te nemen. 275 tot 300k voor een rijtjeshuis (niet eens in omgeving randstad), vrijstaand pas vanaf 400k. Ik ken weinig mensen die een hypotheekmaandlast van 1500/2000 euro kunnen dragen.
1300 EUR/m hypotheek voor een huis van 400k (2.1%) is toch best redelijk?, da's voor een stel 650 pp.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_177094576
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 22:15 schreef Zith het volgende:

[..]

1300 EUR/m hypotheek voor een huis van 400k (2.1%) is toch best redelijk?, da's voor een stel 650 pp.
Pm pp hypotheek is niet waar je aan af meet of 400k 'veel is'. M2, omgeving, 'vroeger', etc wel.
Leven is het verliezen van illusies. - LK | In Antwerpen in de categorie 0-9 jaar is 75% van allochtone origine.
pi_177094588
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 22:15 schreef Zith het volgende:

[..]

Staan hier krakkemikkige woningen voor 900 /mnd, zijn veel MOE-landers die hier metterwoon naar toe trekken, omdat de distributiecentra als paddenstoelen uit de grond schieten. Die gaan met zijn 6'en in zo'n kot wonen. Ondertussen wordt overal Engels gesproken ook hier in de periferie van het land.
pi_177094601
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 22:13 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Genoeg als je er op tijd uitspringt en terwijl het duurt ook voor heel veel andere mensen.

Maar ja, hoe moeten we dat beoordelen h, dat is wat anders. In principe kun je heel uitgekookt zorgen voor prijsstijgingen.
Verder hebben veel mensen het nog steeds niet in de gaten dus h, denk ik. Van Engelen wel, verwacht wel weer een stukje eerdaags van hem in de Groene Amsterdammer. (Collega van me, van huis uit ICT'er wil ook al in de bouw gaan, als tegelzetter... nou dan loopt het wel hard tegenwoordig)
Je kunt wel cashen maar waar ga je dan heen?

In de bouw kun je meer verdienen dan met een hoogopgeleide functie tegenwoordig. moet je ook harder werken!
pi_177094639
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 22:19 schreef LXIV het volgende:

[..]

Je kunt wel cashen maar waar ga je dan heen?

In de bouw kun je meer verdienen dan met een hoogopgeleide functie tegenwoordig. moet je ook harder werken!
Ja, heb wel wat gediscussieerd met hem daarover, ik zei zou toch gek zijn als je dat doet, als je de opleiding niet hebt? Je kunt nooit zo goed worden als iemand die dat zijn hele leven al doet. Hij ziet het niet als een bezwaar... :D.
pi_177094704
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 22:20 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, heb wel wat gediscussieerd met hem daarover, ik zei zou toch gek zijn als je dat doet, als je de opleiding niet hebt? Je kunt nooit zo goed worden als iemand die dat zijn hele leven al doet. Hij ziet het niet als een bezwaar... :D.
Als je er goed mee wil verdienen moet je het ook goed kunnen.
pi_177094710
Het is wel leuker dan doelloos op kantoorhangen, dat wel.
pi_177094736
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 22:24 schreef LXIV het volgende:

[..]

Als je er goed mee wil verdienen moet je het ook goed kunnen.
Ik weet niet precies wat zijn plannen zijn en hoe ver hij alles al heeft uitgedokterd hoor, maar ik vond het wel frappant eigenlijk... moet aardig wat geld te verdienen zijn kennelijk.
pi_177094793
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 22:25 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik weet niet precies wat zijn plannen zijn en hoe ver hij alles al heeft uitgedokterd hoor, maar ik vond het wel frappant eigenlijk... moet aardig wat geld te verdienen zijn kennelijk.
Als je in de avonduren zwart werkt wel natuurlijk.

Als je vermogen hebt en handig bent levert niks beter op dan een huis kopen, opknappen en verkopen. In een stijgende markt!!
pi_177094803
quote:
15s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 22:18 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Pm pp hypotheek is niet waar je aan af meet of 400k 'veel is'. M2, omgeving, 'vroeger', etc wel.
Wow echt?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_177095040
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 22:28 schreef LXIV het volgende:

[..]

Als je in de avonduren zwart werkt wel natuurlijk.

Als je vermogen hebt en handig bent levert niks beter op dan een huis kopen, opknappen en verkopen. In een stijgende markt!!
Ja, hij wil ZZP'en. Maar goed, aardige jongen (46 al), gristelijk uit Z-VL en opgeleid ICT'er op HBO-niveau. Ik weet het niet hoor. Zal het wel horen dan, geeft iig aan dat mensen een graantje willen mee pikken dus, want de prijzen stijgen.......
pi_177095081
Prima toch,gewoon 100% van je inkomsten aftikken aan levensonderhoud en niet zeiken verder
pi_177095174
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 22:39 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, hij wil ZZP'en. Maar goed, aardige jongen (46 al), gristelijk uit Z-VL en opgeleid ICT'er op HBO-niveau. Ik weet het niet hoor. Zal het wel horen dan, geeft iig aan dat mensen een graantje willen mee pikken dus, want de prijzen stijgen.......
Het voordelige is dat je legaal uren wit maakt.

Stel je koopt dus een huis voor 150K, en je knapt het helemaal op, grotendeels eigen werk, en verkoopt het voor 240K. Met 40K kosten heb je dan 50K winst, helemaal belastingvrij. Je hebt daar heel veel uren in zitten, die je op deze manier belastingvrij krijgt. Dat is je winst vooral.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')